Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Απο τα σχολια του γκουρου της βελτιωσης πιο πανω , βγαινουν χρησιμα συμπερασματα ....

¶σε ρε μεγάλε, τα περι "γκουρού" μάς τα έχουν πεί και άλλοι στο παρελθόν, οι οποίοι τώρα είναι ΑΦΑΝΤΟΙ.Γράψε τουλάχιστον κάτι να μάς δείξεις ΕΣΥ πρώτα τί ξέρεις, και άσε με εμένα.Εχώ μετά απο 2000+ posts έχω αποδείξει τί ξέρω και τί όχι, τουλάχιστον σε αυτούς που ενδιαφέρονται.Για τους υπόλοιπους, δέν με νοιάζει....

Στις πισω σελιδες ,γινοταν μια θεωρητικη συζητηση για θραυση μπιελων , οπου και ποσταρα μια φωτο , απο ξενο φορουμ .

Ναί ναί...έτσι.Τήν επόμενη φορά λοιπόν που θα ΠΕΤΑΞΕΙΣ όπως σου είπα και παραπάνω μιά φωτό, καλό είναι είτε να βάζεις και το link αναφοράς ώστε να συνοδεύεται απο περεταίρω πληροφορίες (για αυτούς που θέλουν να μάθουν), ή να αναφέρεις ΕΣΥ τις "συνθήκες του ατυχήματος.."

Εαν η φωτο αυτη ειναι μουφα και παραπληροφορηση , κατα την εκτιμηση μερικων , εγω δεν μπορω να κανω κατι σε αυτο .

Το μονο που εγραψα ηταν , οτι δεν σπανε απολυτα , μπορει και να στραβωνουν ...

"Παραπληροφόρηση" όπως λές παραπάνω δέν είναι ότι "έγραψες κάτι" στην προκειμένη περίπτωση, αλλά το ότι "δέν έγραψες κάτι", παρά άφησες να εννοειθεί ότι οι TFSI σπάνε...ή καλύτερα όπως λές...στραβώνουν...

¶ν λοιπόν ήσουν, ή "ήθελες να ήσουν" σωστός, θα έπρεπε 1)να είχες διαβάσει και κατανοήσει το κείμενο που συνόδευε τις φωτογραφίες 2)να είχες αναφέρει ότι οι συνθήκες κάτω απο τις οποίες έγινε η βλάβη ΔΕΝ ΗΤΑΝ "ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ"..

Και έχουμε και λέμε....

1)Γιατί δέν ανέφερες ότι το παληκάρι με το εν λόγω μοτέρ δούλευε με πρόγραμμα "αγνώστου εταιρίας" γνωστού του, δέν το είχε κάν πληρώσει, και είχε ΠΟΛΛΑ προβλήματα γιατί δέν μπορούσε να το κάνει να δουλέψει;;

Δέν το διάβασες ;; Δέν το κατάλαβες ;; Δέν σε ενδιέφερε ;;Τότε δέν έπρεπε να ποστάρεις "ασχετες" φωτό, γιατι εδώ μιλάμε για το άν σπάει η όχι ο κινητήρας.Όχι άν ΜΠΟΡΟΥΜΕ ή όχι να τον σπάσουμε....Και όποιος δέν έχει γνώσεις και διαβάζει...φοβάται....Αυτός είναι ο στόχος ;; Εεεε ;; ;)

2)Γιατί δέν ανέφερες ότι το παληκάρι με το εν λόγω μοτέρ, είχε με δικιά του ΕΞΥΠΝΟΒΛΑΚΕΙΑ,

ΑΛΛΑΞΕΙ WASTEGATE βάζοντας ΑΛΛΗ του εμπορίου, για να βγάλει άλογα ;;Το καταλαβαίνεις ότι μία ΤΟΣΟ ΗΛΙΘΙΑ κίνηση, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΑ ΚΑΝ σχολιασμού, και "αποκομηδής" συμπερασμάτων;;Ή και αυτό δέν το διάβασες/δέν ενδιαφέρθηκες;;Το θεώρησες μήπως..."παρελλειπώμενο";; <_<

Αυτά τα ολίγα, και άν έχεις ακόμα απορίες το ξανασυζητάμε.

Εγώ άλλωστε έχω πλέον προαχθεί σε "γκουρού"...Παλιότερα ήμουν ένας απλός "ιντερνετομάστορας"...Πώς αλλάζουν οι καιροί...

Οποιος καταλαβε καταλαβε .

Έτσι έτσι...Μετά απο τα παραπάνω, δέν νομίζω να υπάρχει κανείς που να ΜΗΝ κατάλαβε...

Θα μου επιτρεψει η διαχειρηση να κανω μια συσταση τιτλου βιβλιου στο μελος , που πιο πανω αφησε να εννοηθει οτι τρομοκρατω με φιδια τα μελη του κλαμπ ...

Εκδοσεις Νεα ΘΕΣΗ : Οι συνεπειες του αυνανισμου , σε προχωρημενες ηλικιες

Το "συστήνω", σημαίνει το έχεις διαβάσει και ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ....οπότε δέν μπορώ εγώ να σου αλλάξω γνώμη...

Απο τήν άλλη, επειδή εγώ έχω προχωρήσει τάξη, και διαβάζω το KAMA SUTRA, μήπως να μου δανείσεις το "λυσάρι" του βιβλίου σου γιατί δέν έχω και χρόνο...(έλα τώρα ξέρω ότι το έχεις πάρει, και δέν έκατσες να το διαβάσεις όλο.Πήγες κατευθείαν στην πρακτική εξάσκηση)... :rolleyes:

EDIT:¶Ααααα....και κάτι ακόμα....Τα....."58000 ΔΥΝΑΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ" τα κάνατε μαζί με τον Αυστριακό ιδιοκτήτη ;;; glare.gifglare.gif

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Απλά....

omg1.gif

John, σου έχω και κάτι αλλά είναι πολύ προχώ μάλλον... Η συνέχεια σε ταινία του βιβλίου που πρότεινες....

omg3.gif

Copyright Απ' cat προδActions

Link to comment
Share on other sites

GolfRS @ Εαν απο την απο την αρχη , μου αφηνες '' χωρο '' , θα ειχες ολες τις απαντησεις που ηθελες απο μενα .

Η προθεση μου , ηταν απλα να αρχισω να συμμετεχω σε ενα πολυ ενδιαφερον τοπικ .

Μαλλον , ο αριθμος των δημοσιευσεων μου δεν το επιτρεπει αυτο , και αυτοματος με υποβιβαζει σε παρα-πληροφοριοδοτη .

White V GTI @ Απο διαχειριστη περιμενα αλλου ειδους αντιμετωπιση ... Κριμα γιατι ειμαστε και κοντα , και εαν με γνωριζες θα ειχες πιστευω τελειως διαφορετικη αποψη για το προσωπο μου .

Τεσπα , τις καλημερες μου σε ολους ;)

Link to comment
Share on other sites

Γιάννη, ξέρω πως είμαστε κοντά. Αλλά εξ αρχής η θέση που πήρες δεν ήταν σωστή. Με μια φωτό, χωρίς πληροφορίες για τις συνθήκες και τα αίτια που έγινε αυτό που έγινε, μόνο σωστή δεν ήταν. Επίσης το να παίρνεις θέση απέναντι σε κάποιον που λογικά δε γνωρίζεις, επειδή δε σου άρεσε το πώς σου απάντησε, μάλλον δεν είναι σωστό, καθώς εδώ μέσα μιλάμε 10 άτομα, και όχι 1! Αρα γιατί να μην αγνοήσεις απλά τον 1 και να μιλάς με τους άλλους 9; Τουλάχιστον μέχρι να δεις τι έχει να πει, μπας και τελικά βρείτε μια κοινή γραμμή...

Τέλος, η αντιμετώπιση αυτή, ήρθε κατόπιν του σχολιασμού και της συστάσεως για το βιβλίο! Ε, δεν πιστεύω πως συστήνοντας ένα βιβλίο όπως το περιέγραψες, σε εντάσσει πιο εύκολα εδώ... Δεν έχω σκοπό να τα βάζω με κανέναν, αλλά πριν αρχίσεις να παραπονιέσαι για τις αντιδράσεις των άλλων, μήπως να έβλεπες και τη στάση που κρατάς εσύ στην εκάστοτε περίπτωση;

Φιλικά πάντα.

Αρης

Link to comment
Share on other sites

Αργησατε ρε σεις να μαλωσετε πως και ετσι σε αυτο εδω το τοπικ δεν μαλωνετε ποτε,και οχι τιποτα αλλο εχω κανει πλουσιο και το μπακαλικο της γειτονιας μου του εχω φαει ολα τα ποπ-κορν.......... tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

GolfRS @ Εαν απο την απο την αρχη , μου αφηνες '' χωρο '' , θα ειχες ολες τις απαντησεις που ηθελες απο μενα .

Η προθεση μου , ηταν απλα να αρχισω να συμμετεχω σε ενα πολυ ενδιαφερον τοπικ .

Μαλλον , ο αριθμος των δημοσιευσεων μου δεν το επιτρεπει αυτο , και αυτοματος με υποβιβαζει σε παρα-πληροφοριοδοτη .

Εγώ δέν σχολίασα την πρόθεσή σου, αλλά τον τρόπο που έκανες το πόστ, και στην συνέχεια την απάντησή σου όταν σου ζήτησα να δώσεις περεταίρω πληροφορίες.Την χρονική εκίνη στιγμή ούτε και εγώ γνώριζα το περιστατικό, αλλά όπως έγραψα και παραπάνω, όταν δέν πάει ο Μωάμεθ...κ.λ.π, κ.λ.π...

Τον..."χώρο" που ζητάς, τον είχες την στιγμή που έκανες το πόστ και έβαλες την φωτογραφία.Δηλαδή τί ήταν αυτό, "μεζεδάκι" περιμένοντας το "κυρίως πιάτο" ;;

Περίμενες να πούμε.."ΩΩΩΩ ρε φούστη μουυυ", για να μας καθησυχάσεις μετά λέγοντας....

"χαλαρώστε παιδιά έκανε λαλακία ο τύπος, και τα δικά σας είναι ΟΚ" ;;;

Αυτός ήταν ο σκοπός;;;Δέν νομίζω...

Όσο για τον αριθμό των πόστ, δυστυχώς σε ένα φόρουμ είναι ένα κριτήριο "προσφοράς" και συμμετοχής, και τουλάχιστον απο τα παλιά μέλη αναγνωρίζεται και λαμβάνεται υπ'οψιν όσον αφορά την "εγκυρότητα" των περιεχόμενων πληροφοριών.¶ν εγώ πάω και γραφτώ π.χ. στο fiestaclub και με 5-10 πόστ αρχίσω να λέω ότι με ένα χταπόδι το αμάξι παίρνει 30 άλογα, πιστεύεις θα με πάρει κανείς στα σοβαρά;;;

Έτσι απλά....

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Αργησατε ρε σεις να μαλωσετε πως και ετσι σε αυτο εδω το τοπικ δεν μαλωνετε ποτε,και οχι τιποτα αλλο εχω κανει πλουσιο και το μπακαλικο της γειτονιας μου του εχω φαει ολα τα ποπ-κορν.......... tongue.gif

SPAM!!!

Εσύ από τότε που πήρες Audi, έχεις καταντήσει troll εδώ μέσα. B):thumbsup::lol:

Link to comment
Share on other sites

Τι να πω οταν σε πιανει ο καφρος στο στομα του απλα δεν μιλας αλλα να στην λεει και ο μαθητευομενος καφρος αυτο δεν το δεχομαι!!! upyours.gifupyours.gifupyours.giftongue.giftongue.giftongue.gif Δεν σε χαλασε Νεοκλα........ :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ήθελα να κάνω αυτό το πόστ απο προχτές, αλλά τώρα βρήκα την ευκαιρία...

Προχτές λοιπόν άλλαξα για 3η φορά απο τότε που έβαλα την αντλία, follower,

και δυστυχώς τα δεδομένα δέν είναι τόσο ενθαρρηντικά.... :lol:

Πλέον δέν συνιστώ σε κανέναν που δέν έχει επίγνωση τών πράξεών του, (και δέν μπορεί να ελέγχει

κάθε λίγο και λιγάκι την "κατάσταση"), την τοποθέτηση aftermarket αντλίας...

Ο λόγος είναι όχι γιατί υπήρξε κάποια ζημιά (τουλάχιστον όχι ακόμη) αλλά η φθορά που είδα μετά απο 10000 ΚΑΘΑΡΑ με αντλία ήταν κατά ΠΟΛΥ περισσότερη απο όσο περίμενα...

Και για να γίνομαι πιο ξεκάθαρος....

Αυτό είναι το ποτηράκι μετά απο 10000 χλμ αντλίας (το ποτηράκι είχε αλλαχτεί με καινούργιο) και ενώ η φθορά ίσως να μήν φαίνεται τραγική, ο ρυθμός φθοράς για τόσα χλμ ήταν ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ, και το χειρότερο για μένα, στο κέντρο εμφανίστηκε "pitting" δηλαδή λακουβίτσα, που είναι σημείο υπερβολικής φθοράς, αλλά και ΠΙΘΑΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ...Μόνο αυτό για μένα, λέει πολλά....

DSC00929.jpg

Στή συνέχεια προχώρησα να δώ και τον εκκεντροφόρο, ο οποίος άν και Α type ήταν με την μαμα τρόμπα αλλά και με 15000 προηγούμενα με αντλία, σε ΚΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.Παρακάτω είναι ο εκκεντροφόρος προχτές.¶ν και στην δεξιά πλευρά φαίνονται σημάδια σάν βαθιές αυλακώσεις, είναι απο την αντανάκλαση του μετάλου, και δέν υπάρχουν στην πραγματικότητα.Αυτό επιβεβαιώθηκε

και "εξ'αφής", αλλά και με την περιστροφή του εκκεντροφόρου.

Παρόλαυτά, οι μικρες πολλαπλές γρατσουνιές είναι ένδειξη φθοράς, απλά όχι τόσης που να επιβάλει (ακόμα ; ) αλλαγή του....

DSC00938.jpg

Αυτά τα ολίγα λοιπόν, και κατόπιν αυτού για μένα τα 10000 χλμ είναι ΟΡΙΑΚΑ για αλλαγή στο follower (εγώ είχα κάνει έλεγχο και στα 5000 και ήταν καλά), και για μένα τουλάχιστον, η αντλία αποτελεί αντικείμενο tuning ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥΣ, και όχι για όλους....

¶ντε γιατί μας βλέπω με κανα Schrick καμιά ώρα.... :huh:

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Εξωτερικά το ποτηράκι πράγματι δεν έχει την τρελή φθορά, έχουμε δει και χειρότερα.Αν όμως εσωτερικά είχε τη λακούβα που λες όντως είναι θέμα :lol: Κατά τα άλλα έχεις δίκιο, η αντλία πρέπει να είναι συνειδητοποιημένη αγορά και τοποθέτηση από άτομα που έχουν τη δυνατότητα και το χρόνο για έλεγχο.

ΥΓ. Και Schrick να πάρουμε το ποτηράκι παραμένει ποτηράκι.

Link to comment
Share on other sites

Πάλι καλά να λες Δημήτρη. Ίσως η πατέντα που έχεις κάνει να επιβραδύνει τη φθορά, προσωπικά μου φαίνεται σε πολύ καλή κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Πάλι καλά να λες Δημήτρη. Ίσως η πατέντα που έχεις κάνει να επιβραδύνει τη φθορά, προσωπικά μου φαίνεται σε πολύ καλή κατάσταση.

Αν και ο ίδιος λέει ότι δεν περίμενε τέτοια φθορά, πιστεύω ότι σε καλύτερη κατάσταση από κάποια που έχω δει και μαμά αντλία ακόμα. Οι φωτό δεν βοηθάνε. Πρέπει να τις προσέξεις πολύ.

Link to comment
Share on other sites

Εξωτερικά το ποτηράκι πράγματι δεν έχει την τρελή φθορά, έχουμε δει και χειρότερα.Αν όμως εσωτερικά είχε τη λακούβα που λες όντως είναι θέμα :) Κατά τα άλλα έχεις δίκιο, η αντλία πρέπει να είναι συνειδητοποιημένη αγορά και τοποθέτηση από άτομα που έχουν τη δυνατότητα και το χρόνο για έλεγχο.

ΥΓ. Και Schrick να πάρουμε το ποτηράκι παραμένει ποτηράκι.

Μάλλον δέν έγινα ξεκάθαρος...

Η "λακουβίτσα" που αναφέρω είναι απο την πλευρά της τριβής, όχι απο την εσωτερική που έργχεται σε επαφή με

το έμβολο..Αυτό είναι και το ανησυχητικό...Αυτό σημαίνει ότι είτε α)ο εκκεντροφόρος έχει αρχίσει να φαγώνεται

(παρά τις αλλαγές του follower) και πλέον τρώει το ποτηράκι με πλλλαπλάσια ταχύτητα, είτε β)το ποτηράκι δέν ήταν

καλά επιστρωμένο/δέν "στρώθηκε" καλά μετά την αλλαγή του...

Όποια και να είναι η αιτία, το γεγονός ότι ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ είδα τέτοιου είδους αλλίωση στην επίστρωση, είναι και η

ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ που με έκανε να σκέφτομαι λίγο....Φαντάζεσαι π.χ. να ήμουν ένας πιτσιρίκος που παρασυρόμενος απο την..

...μόδα, θα έβαζα τρόμπα και θα την έπερνα στο χέρι ;;Κατα την δική μου κρίση το ποτηράκι αυτό με την αλλίωση αυτή,

σε άλλα 5000 χλμ θα είχε αρχίσει να "τορνεύει" τον εκκεντροφόρο...Σιγά μήν κάτσει ο καθένας να ανοίγει αντλίες στο γκαράζ του......

Link to comment
Share on other sites

Πάλι καλά να λες Δημήτρη. Ίσως η πατέντα που έχεις κάνει να επιβραδύνει τη φθορά, προσωπικά μου φαίνεται σε πολύ καλή κατάσταση.

@S8N,@Geopan:Παιδιά μήν μπερδεύεστε.Η "πατέντα" έγινε για να ελλατωθεί η φθορά απο την λαλακία της Autotech στο ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ,

και πρεπει να πώ ότι ΕΜΕΙΝΑ ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ απο το πόση διαφορά έκανε !!!

Αυτή ήταν η τρίτη φωτό που σκόπευα αλλα ξέχασα να ποστάρω, και είναι απο το εσωτερικό του follower ΜΕ την Autotech

και 10000 χλμ στα 130 bar...

DSC00933.jpg

Πραγματικά δέν περίμενα ΤΟΣΗ λίγη φθορά...¶ν εξαιρέσει κανείς το μικρότερο μέγεθος (λόγο μικρότερου σημείου επαφής)

η φθορά είναι ίδια ή ίσως και λιγότερη απο ΜΑΜΑ !!!Αυτό τουλάχιστον πλέον δέν το φοβάμαι...

Και άλλη μια που φαίνεται καλύτερα...

DSC00931.jpg

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

όντως η εσωτερική φθορά είναι ελάχιστη, εγώ με μαμά αντλία στα ίδια χιλιόμετρα είχα περισσότερη

η εξωτερική όμως είναι πρόβλημα.......

ο μόνος τρόπος να κοιμάσαι "ήσυχος" (και πάλι σχετικό είναι αυτό) άμα βάλεις ενισχυμένη αντλία είναι

να το πάρεις απόφαση και κάθε 5.000 χλμ να αλλάζεις ποτηράκι προληπτικά και ταυτόχρονα και λάδι

καθώς παίζει και αυτό ένα ρόλο στο σύστημα ποτηράκι/φθορά/εκκεντροφόρος

Link to comment
Share on other sites

Η φθορά της αντιτριβικής επίστρωσης είναι ενα θέμα. Εξίσου σοβαρή όμως είναι η παραμόρφωση της επιφάνειας επαφής του cam follower με τον εκκεντροφόρο. Λογικά, η παραμόρφωση αυτή προκαλεί εξίσου μεγάλες φθορές στον λοβό.

Κι έτσι να 'ναι όμως, χρειαζόμαστε ποτηράκι με καλύτερη αντιτριβική προστασία και μεγαλύτερο πάχος τοιχώματος ώστε αυτό να μην παραμορφώνεται και αντλία με πιο κοντό έμβολο που θα αντισταθμίσει την αύξηση του πάχους του cam follower...

Αλλά σιγά μην ασχοληθεί κανεις να τα κατασκευάσει αυτά...

Όπως και να 'χει, όντως με σχολαστικό έλεγχο και συχνή αντικατάσταση φαίνεται πως δεν έχεις πρόβλημα. Από τη στιγμή που ακόμη και εργοστασιακά αυτοκίνητα με σκληρή χρήση αντιμετωπίζουν κίνδυνο, τι είχαμε τι χάσαμε.

Μεγάλο εμπόδιο πάντως στη βελτίωση αυτός ο άμεσος ψεκασμός. Μια η αντλία υψηλής, μια τα μπεκ...

Link to comment
Share on other sites

Η φθορά της αντιτριβικής επίστρωσης είναι ενα θέμα. Εξίσου σοβαρή όμως είναι η παραμόρφωση της επιφάνειας επαφής του cam follower με τον εκκεντροφόρο. Λογικά, η παραμόρφωση αυτή προκαλεί εξίσου μεγάλες φθορές στον λοβό.

Κι έτσι να 'ναι όμως, χρειαζόμαστε ποτηράκι με καλύτερη αντιτριβική προστασία και μεγαλύτερο πάχος τοιχώματος ώστε αυτό να μην παραμορφώνεται και αντλία με πιο κοντό έμβολο που θα αντισταθμίσει την αύξηση του πάχους του cam follower...

Αλλά σιγά μην ασχοληθεί κανεις να τα κατασκευάσει αυτά...

Όπως και να 'χει, όντως με σχολαστικό έλεγχο και συχνή αντικατάσταση φαίνεται πως δεν έχεις πρόβλημα. Από τη στιγμή που ακόμη και εργοστασιακά αυτοκίνητα με σκληρή χρήση αντιμετωπίζουν κίνδυνο, τι είχαμε τι χάσαμε.

Μεγάλο εμπόδιο πάντως στη βελτίωση αυτός ο άμεσος ψεκασμός. Μια η αντλία υψηλής, μια τα μπεκ...

¶ρη τα πράγματα με το follower/εκκεντροφόρο δέν είναι τόσο απλά, γι αυτό και κανείς δέν έχει προχωρήσει σε κατασκευή aftermarket..(άσε που τώρα που άλλαξε και ο κινητήρας μας βλέπω να παίρνουμε το πουλί όσον αφορά τα "aftermarket").

Η κατάσταση είναι "μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα", και αυτό γιατί άν ενισχυθεί το follower τότε μπορεί να τρώει τον εκκ. πιο εύκολα, και

τούμπαλιν...Ούτε είναι λύση αυτή που ανέφερες του "κοντου εμβόλου" (το είχα σκεφτεί και εγώ στο παρελθόν αλλά δέν είναι εφικτό).

Η..οριστική λύση θα ήταν η δημιουργεία συστήματος με αντάπτορα και χρήση roller που θα έβγαζε στην ουσία οριστικά το θέμα των τριβών απο το παιχνίδι.Δέν πρόκειται όμως κανείς να ασχοληθεί..

Εγώ βλέποντας την κατάσταση του εκκ.μου (που σαφώς είναι πολύ καλή προς το παρόν, αλλα φαίνεται να..."ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ", σκέφτομαι σοβαρά τους Schrick (να μήν έχω έγνοια τον εκκ. τουλάχιστον) αλλά είναι ορισμένοι παράγοντες που με αποτρέπουν απο μια τέτοια κίνηση.Ένας απο αυτούς και ίσως ο βασικότερος είναι πως ακούγεται ότι είναι π..πά η τοποθέτηση, και με πιθανές..παρενέργειες..

Σύν βέβαια το γεγονός ότι κοστίζουν 1300 Ε, και δίνουν.....Χ άλογα...(κοινώς...άγνωστο...)

Link to comment
Share on other sites

Αντάπτορας & roller θα ήταν όντως η καλύτερη λύση.

Οι Shrick έχουν κάποια διαφορά στο υλικό ή στον λοβό;

Link to comment
Share on other sites

Αντάπτορας & roller θα ήταν όντως η καλύτερη λύση.

Οι Shrick έχουν κάποια διαφορά στο υλικό ή στον λοβό;

Ναι οι Schrick είναι απο ειδικό ατσάλι.Είναι στην ουσία ΑΥΘΡΑΥΣΤΟΙ.

Φαντάζομαι το ίδιο υλικό θα είναι και ο λοβός....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.