Jump to content
Guest alx

Golf V Gti Tuning

Recommended Posts

Το "δειγματοληπτικά" όπως λές, έχει να κάνει στην ουσία με "ποσοστό κατασκευαστικής επιτυχίας" και είναι "ανεκτό" απο τις εταιρίες για λόγους κόστους/χρόνου, δέν είναι όμως για τον ιδιωκτήτη, καθώς όπως και σε όλες τις περιπτώσεις ίδιου δειγματοληπτικού ελέγχου, μπορεί για την VW π.χ. το 1 στα 10 follower να είναι σκάρτο δηλαδή ένα 10%, για τον κακομοίρη όμως ιδιοκτήτη που θα πετύχει αυτό το ένα, το ποσοστό ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ θα είναι 100%!!

Για μένα προσωπικά δέν υπάρχει ελπίδα ούτε 1 στο εκατομύριο να βγάλει η VW κάποιο βελτιωμένο CF, αφού κατι τέτοιο θα χρειαζόταν χρήμα και R&D για κάτι που "υποτίθεται" δουλεύει ΗΔΗ (κατ'αυτήν)

Αφήστε και το γεγονός ότι πλέον ο κινητήρας άλλαξε....

Όσο για τα εργοστασιακά και τα CF, ναι....έχουν συμβεί και σε τέτοιου είδους αμάξια προβλήματα με το CF...

Ακριβώς έτσι είναι τα πράγματα.

Επειδή όλοι εμείς είμαστε κάγκουρες και φτάνουμε ένα αυτοκίνητο με ονομαστική ισχύ 200 ίππων στα 350+, σίγουρα δεν μας φταίει ο κατασκευαστής για τα μικροπροβληματάκια όπως αυτό με το CF

(κουφάλες έπρεπε να είχατε καμια Alfa ή κανένα Fiat να δείτε πως είναι οι πραγματικές ζημιές για 75% παραπάνω ιπποδύναμη χωρίς αναβαθμισμένα σωθικά).

Πάντως, για όσους δεν το κατάλαβαν ακόμα, η φθορά στο CF εξαρτάται περισσότερο από την πολυστροφία του κινητήρα και λιγότερο από την ιπποδύναμη.

Για αυτό και CF έχουν σπάσει (λίγα όμως τον αριθμό) σε εντελώς εργοστασιακά αυτοκίνητα, με στοκ αντλίες υψηλής, που τα οδηγούσαν υπερκάφτες που νόμιζαν ότι οδηγούν Honda.

Το σκληρότερο ελατήριο επαναφοράς που έχουν οι aftermarket αντλίες υψηλής πίεσης απλώς επιταχύνει τη φθορά. Το κακό γίνεται πάντοτε στον κόφτη.

Όπως γράφει ο golfRS, από τη στιγμή που ο κινητήρας άλλαξε και η αντλία αναβαθμίστηκε μαζί του, το θέμα έχει ήδη περάσει στο ντουλάπι της ιστορίας για το group VAG. Δεν πρόκειται να γίνει αναβάθμιση εκτός κι αν σε 1-2 χρόνια από σήμερα παρατηρήσουμε ότι όλα τα TFSI BWA/AXX σπάνε καπελάκια μακροπρόθεσμα, οπότε η εταιρεία θα πρέπει να διαφυλάξει την αξιοπιστία της. Προς το παρόν όμως, ούτε λόγος για κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

Το σκληρότερο ελατήριο επαναφοράς που έχουν οι aftermarket αντλίες υψηλής πίεσης απλώς επιταχύνει τη φθορά. Το κακό γίνεται πάντοτε στον κόφτη.

Δέν έχουν όλες οι αντλίες σκληρότερο ελατήριο.

Απο όσο ξέρω μόνο η APR αλλάζει ελατήριο με την αντλία της.

Εγώ όμως πάλι θα επιμείνω και στο θέμα κατασκευής.Δέν μπορεί ένα CF με 35000 μαμα χλμ και άλλα 7000 με αντλία να είναι "επιφανειακά" σε όμοια ή ίσως και καλύτερη κατάσταση απο ένα καινούργιο με 10000 χλμ με αντλία.ΕΚΤΟΣ βέβαια....άν λάβουμε υπ'οψιν μας στη εξίσωση και την σταδιακή φθορά του εκκεντροφόρου που δημιουργεί αλλαγή στο "σύστημα επαφής" των δύο μερών.¶ν όμως είναι έτσι, τότε θα πρέπει να μειώνονται σταδιακά και τα μεσοδιαστήματα ελέγχου/αλλαγών, μέχρι (στην καλύτερη)να αρχίσουν τα fuel cuts, απο την μειωμένη πλέον κίνησητου εμβόλου.... :D

Link to comment
Share on other sites

Δημητρη τι καθεσαι ρε συ και σκας!Αφου ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ οι κατασκευαστες αντλιων λενε οτι ειναι υποχρεωτικο να εχεις β εκκεντροφορο!Αλλαξε τον και μετα βλεπεις!

Link to comment
Share on other sites

Δημητρη τι καθεσαι ρε συ και σκας!Αφου ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ οι κατασκευαστες αντλιων λενε οτι ειναι υποχρεωτικο να εχεις β εκκεντροφορο!Αλλαξε τον και μετα βλεπεις!

Μακάρι να ήταν έτσι απλά τα πράγματα.Οι κατασκευαστές λένε να βάλεις το Β για να είναι

καλυμένος ο κ#λος τους.Δέν είναι ΟΛΟΙ οι Α εκκεντροφόροι για πέταμα.Απο την άλλη, ζημιές

έχουν προκληθεί και με τον Β εκκεντροφόρο.Δέν είναι αύθραυστος...

¶ν είναι να βάλεις χέρι στο καπάκι, τότε γιατι να μήν βάλεις βαθύτερα το χέρι στην τσέπη και να κερδίσεις και κάτι....

Link to comment
Share on other sites

αν βρεθει ενα καλο μηχανουργιο πιστευω οτι μπορει να τροποποιηθει και να μπει ενα follower με roller επανω σχετικα ευκολα τροποποιοντας και τον εκκεντροφορο φυσικα!Αυτη ειναι η μοναδικη και σιγουρη λυση!Δεν πιστευω οτι ειναι η super δυσκολη μετατροπη!Εαν ειχα ενα καπακι απο tfsi "δυσκολο να βρεθει" για πειραμα πιστευω οτι σε ενα συγκεκριμενο μηχανουργιο που ξερω θα βρισκαμε λυση!

Edited by arisgti
Link to comment
Share on other sites

αν βρεθει ενα καλο μηχανουργιο πιστευω οτι μπορει να τροποποιηθει και να μπει ενα follower με roller επανω σχετικα ευκολα τροποποιοντας και τον εκκεντροφορο φυσικα!Αυτη ειναι η μοναδικη και σιγουρη λυση!Δεν πιστευω οτι ειναι η super δυσκολη μετατροπη!

Πίστεψέ με είναι ΤΟΣΟΣ ΠΟΛΥΣ ο κόσμος που καίγεται, που άν ήταν οικονομικά/τεχνικά εφικτό,

θα το ΕΙΧΑΝ ΗΔΗ ΚΑΝΕΙ.Αυτό που εσύ λές "καλό μηχανουργείο" είναι για τις μεγάλες εταιρίες

παιχνιδάκι, αλλά προφανώς το έχουν ψάξει...και δέν τους κάθεται...

Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι. Ένα καλό μηχανουργείο μπορεί να σου φτιάξει πολλά, όχι όμως ένα εξάρτημα για το οποίο πρέπει να μελετήσει όλη την αρχιτεκτονική του μοτέρ μας. Schrick είναι μια επιλογή που μπορεί να βοηθήσει, αν και εγώ ανησυχώ στο γεγονός ότι αλλάζοντας τον εκκεντροφόρο, χαλάει η ισσοροπία φθοράς εκκεντροφόρου και cf. Αλλά είναι προτιμότερο όπως προανέφερε ο master να αλλάζουμε cf, παρά να ανησυχούμε και για τον εκκεντροφόρο.

Η Schrick δεν κάνει reprofile στους μαμά εκκεντροφόρους;

Link to comment
Share on other sites

αν βρεθει ενα καλο μηχανουργιο πιστευω οτι μπορει να τροποποιηθει και να μπει ενα follower με roller επανω σχετικα ευκολα τροποποιοντας και τον εκκεντροφορο φυσικα!Αυτη ειναι η μοναδικη και σιγουρη λυση!Δεν πιστευω οτι ειναι η super δυσκολη μετατροπη!Εαν ειχα ενα καπακι απο tfsi "δυσκολο να βρεθει" για πειραμα πιστευω οτι σε ενα συγκεκριμενο μηχανουργιο που ξερω θα βρισκαμε λυση!

Και ποιος θα γίνει το πειραματόζωο βρε ¶ρη?

Από τη στιγμή που ανοίγεις ενα μοτέρ και επεμβαίνεις έτσι, παίζεις με τη φωτιά. Έχω πάμπολλες περιπτώσεις να σου πω για μηχανουργούς και μηχανικούς με όνομα που τα έχουν σκατώσει αυτοκρατορικά. Από πασύγνωστο ρεκτιφιέ που πήρε λάθος ανοχές και ράγισαν πανάκριβα σφυρήλατα JE πιστόνια, από τύπους που κατασκεύαζαν Haldex-πατέντες με γρανάζια αντί δισκάκια κι έπαιρναν τα τέτοια μου στο επόμενο κιόλας οικοδομικό τετράγωνο, από κάτι άλλους που έβαζαν με πονταρισιές ρυθμιζόμενα γρανάζια πάνω σε εκκεντροφόρους τα οποία κατέληγαν σαν αστεράκια του ninja στο καπώ, μέχρι και μηχανουργούς-φίρμες που μάκραιναν ημιαξόνια σε τουμπανιασμένα ibiza για να καταλήξουν σαν riggatoni της Barilla.

Εγώ προσωπικά δε θα πρότεινα σε κανέναν να πειραματιστεί έτσι με το μοτεράκι του. Στην καλύτερη, θα πληρώσει ενα καινούργιο. Στην χειρότερη, θα του τύχει catastrophic engine failure καθώς θα πηγαίνει με 200 καταπάνω σε φορτηγό με μπετόβεργες.

Link to comment
Share on other sites

Tα έχουμε όλα απλά στο μυαλό μας, αλλά δεν είναι.

Προχθές έβαλα και ένα dp πάνω στο αμαξάκι μου και έτσι μπήκα και επισήμως στον χορό. Εντυπώσεις: καλύτερη απόκριση στο γκάζι, δεν κρεμμάει ψηλά, ενώ θα περίμενα να αδειάζει κάπως, το αμάξι μετά από 100χλμ σηκώνει 0,9 οβερ και στις 6.200 κρατάει 0.6. Μπορώ να πω ότι ζωντάνεψε αρκετά.

Το dp είναι της Milltek και μετά από κάποιες τροποποιήσεις, μπήκε στο καμάρι μου.

Το μόνο ερώτημα που έχω, είναι αν το σφύριγμα της τουρμπίνας που ακούω στις 2.000στρ είναι φυσιολογικό ή όχι. Έχω το 70άρι dp με την 70αρα σωλήνα της Milltek και το έχω εννώσει με το μαμά μεσαίο. ( εκεί που ήταν και η μαμά ένωση )

Link to comment
Share on other sites

Και σε μένα το κάνει...

Δεν το γουστάρεις αυτό το σφύριγμα δηλαδή;! Εχω ένα φιλαράκι, που του κοστίζει το κάθε παρκάρισμα τουλάχιστον 5 ευρώ σε βενζίνες, μόνο και μόνο για να το σκάει, και για να ακούει το σφύριγμα σαν να φοράει external!!!!! tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

εβαλα σημερα και τα 2 ic . (S3 - forge)

lag 0 αποδοση super, την νιωθεις την διαφορα! ;)

μερικες φωτο πριν μπουνε πανω.

dsc00626largerm9.th.jpg dsc00627largetx8.th.jpg dsc00628largeqm8.th.jpg

dsc00641largevt7.th.jpg dsc00633largenk9.th.jpg dsc00640largekr4.th.jpg

μερικες κατα την τοποθετηση

dsc00657largewc5.th.jpg dsc00649largeju6.th.jpg dsc00648largeny5.th.jpg

dsc00646largeqt7.th.jpg dsc00661largexv2.th.jpg

μερικες απο το τελικο αποτελεσμα

dsc00667largefj4.th.jpg dsc00669largess9.th.jpg dsc00670largeby8.th.jpg

dsc00671largerg2.th.jpg dsc00673largeqk8.th.jpg dsc00674largehi8.th.jpg

;):lol: :lol: :lol: :lol: :blush::D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Ωραίος ο νέος! Τελικά το έβαλες διπλό, ε;!

off: Είδες το λινκ στο ΡΜ σου, για το εναλλακτικό;

Link to comment
Share on other sites

εβαλα σημερα και τα 2 ic . (S3 - forge)

lag 0 αποδοση super, την νιωθεις την διαφορα! :D

μερικες φωτο πριν μπουνε πανω.

μερικες κατα την τοποθετηση

μερικες απο το τελικο αποτελεσμα

:wacko:;):thumbsup::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Καλορίζικο το Forge, αλλά για το Edition, το lag είναι δεδομένο.Εδώ έχει με το μαμά IC.

Ίσως να χρειαστεί και λίγο διόρθωση το πρόγραμμά σου...

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη, κάνε σε παρακαλώ ρε φίλε ένα Edit και βγάλε τις φωτό του Κυριάκου από το ποστάρισμά σου! Είναι λίγο κουραστικό το quoting σε ποσταρίσματα με φωτογραφίες, και καταναλώνει και επιπλέον bandwidth στο σέρβερ!

Και γενικά, καλά θα ήταν σε ποστ με φωτογραφίες να μην κάνετε quote τις φωτό... Ειδικά τις πολλές και/ή τις τεράστιες....

Link to comment
Share on other sites

Τελικά τι είναι καλύτερο ιντερκούλερ s3 με forge η ιντερκούλερ της APR?

Υπάρχουν λογκαρίσματα απο θερμοκρασίες εισαγωγής και στις δυο περιπτώσεις?

Edited by ftd
Link to comment
Share on other sites

Τελικά τι είναι καλύτερο ιντερκούλερ s3 με forge η ιντερκούλερ της APR?

Έχει κανεις λογκαρίσματα απο θερμοκρασίες εισαγωγής και στις δυο περιπτώσεις?

πρέπει να βρεθουν 2 αυτοκινητα με ΙΔΙΑ περιφερειακα εκτος απο τα cooler και με ίδιο πρόγραμμα, και να γινουν τα logαρισμάτα μαζί ώστε να βγει μια ασφαλή εικόνα

Link to comment
Share on other sites

Σε λιγο καιρο θα βάλω μαλλον το APR. Έχω προγραμμα κ ελευθερο φιλτρο. Δεν εχω βεβαια vag-com αλλα διατίθομαι ως 'πειραματόζωο'

Link to comment
Share on other sites

Έχει γίνει τέτοια δοκιμή το καλοκαίρι με τέσσερα Leon Cupra ΙΙ και παρόμοιο setup. Η δοκιμή έγινε την ίδια μέρα και ώρα, το ένα δίπλα στο άλλο, και ταυτόχρονο data logging με VAG-COM. Καλύτερο είχε βγει το APR αλλά με 2 μόλις βαθμούς διαφορά από το stock+Forge twintercooler. Τριτο το S3 i/c με 3 βαθμούς διαφορά από το Forge (1 μόλις βαθμό διαφορά από το stock+Forge Combo) και τέταρτο το μαμά i/c με 12 βαθμούς διαφορά από το πρώτο. Βάσει αυτών των αποτελεσμάτων το S3 i/c + Forge combo πρέπει να είναι και ο καλύτερος συνδυασμός, αλλά αν δεν ξαναγίνει δοκιμή δε θα το μάθουμε ποτέ.

Πάντως το i/c του S3 είναι με διαφορά το value for money εδώ. Πρέπει να δώσεις τα τριπλάσια για το APR για να κατέβεις μόλις 3 βαθμούς.

Link to comment
Share on other sites

Έχει γίνει τέτοια δοκιμή το καλοκαίρι με τέσσερα Leon Cupra ΙΙ και παρόμοιο setup. Η δοκιμή έγινε την ίδια μέρα και ώρα, το ένα δίπλα στο άλλο, και ταυτόχρονο data logging με VAG-COM. Καλύτερο είχε βγει το APR αλλά με 2 μόλις βαθμούς διαφορά από το stock+Forge twintercooler. Τριτο το S3 i/c με 3 βαθμούς διαφορά από το Forge (1 μόλις βαθμό διαφορά από το stock+Forge Combo) και τέταρτο το μαμά i/c με 12 βαθμούς διαφορά από το πρώτο. Βάσει αυτών των αποτελεσμάτων το S3 i/c + Forge combo πρέπει να είναι και ο καλύτερος συνδυασμός, αλλά αν δεν ξαναγίνει δοκιμή δε θα το μάθουμε ποτέ.

Πάντως το i/c του S3 είναι με διαφορά το value for money εδώ. Πρέπει να δώσεις τα τριπλάσια για το APR για να κατέβεις μόλις 3 βαθμούς.

Kάπου κάνεις λάθος, το IC του S3 δούλεψε καλύτερα απο το forge

προς αποφυγή παρεξηγήσεων τις μετρήσεις στο vag com τις έκανε το παιδί με το forge

παραθέτω τις μετρήσεις θερμοκρασιών εισαγωγής

Κώστας: 45 C

REVO, APR I/C, V-FLOW, Forge σκάστρα, APR downpipe, APR αντλία υψηλής

Θοδωρής: 50 C

REVO, Forge I/C+OEM, P-FLOW, Forge σκάστρα, APR εξάτμιση

Στέφανος: 47 C

REVO, S3 I/C, P-FLOW, cat-back Milltek

Πάνος: 57 C

REVO, OEM I/C, full Milltek

Σπύρος: 65 C

REVO, OEM I/C, V-FLOW

Παντελής: 41 C

REVO, APR I/C

Η μέτρηση έγινε με 30 C

Όλα τα αυτοκίνητα είχαν ρυθμίσεις Β9Τ6 και κάναν μία διαδρομή για ζέσταμα και ένα πάτημα για μέτρηση

Best value for money είναι το ic του S3

Βest απόδοση το APR

Γνώμη μου είναι ότι για εφαρμογές κ03 το S3 υπερκαλύπτει

Για κ04 θα έβαζα S3 και αν έβλεπα πως δεν με καλύπτει θα το συμπλήρωνα με forge

Εμένα το καλοκαιράκι την k04 με 363 άλογα το S3 μιά χαρά την δρόσισε.

Link to comment
Share on other sites

Κώστας: 45 C

REVO, APR I/C, V-FLOW, Forge σκάστρα, APR downpipe, APR αντλία υψηλής

Παντελής: 41 C

REVO, APR I/C

Αυτή η διαφορά είναι λίγο περίεργη.

Τα παρελκόμενα δηλαδή ανέβασαν την θερμοκρασία ?

Link to comment
Share on other sites

Αυτή η διαφορά είναι λίγο περίεργη.

Τα παρελκόμενα δηλαδή ανέβασαν την θερμοκρασία ?

Aν το συνδιάσεις με το παρακάτω...

Πάνος: 57 C

REVO, OEM I/C, full Milltek

Σπύρος: 65 C

REVO, OEM I/C, V-FLOW

.... τότε ίσως βγεί το συμπέρασμα ότι εισαγωγές τύπου φιλτροχοάνης ανεβάζουν την θερμοκρασία εισαγωγής επειδή τραβάνε ζεστό αέρα απο τον χώρο του κινητήρα.

Link to comment
Share on other sites

Kάπου κάνεις λάθος, το IC του S3 δούλεψε καλύτερα απο το forge

προς αποφυγή παρεξηγήσεων τις μετρήσεις στο vag com τις έκανε το παιδί με το forge

παραθέτω τις μετρήσεις θερμοκρασιών εισαγωγής

Κώστας: 45 C

REVO, APR I/C, V-FLOW, Forge σκάστρα, APR downpipe, APR αντλία υψηλής

Θοδωρής: 50 C

REVO, Forge I/C+OEM, P-FLOW, Forge σκάστρα, APR εξάτμιση

Στέφανος: 47 C

REVO, S3 I/C, P-FLOW, cat-back Milltek

Πάνος: 57 C

REVO, OEM I/C, full Milltek

Σπύρος: 65 C

REVO, OEM I/C, V-FLOW

Παντελής: 41 C

REVO, APR I/C

Η μέτρηση έγινε με 30 C

Όλα τα αυτοκίνητα είχαν ρυθμίσεις Β9Τ6 και κάναν μία διαδρομή για ζέσταμα και ένα πάτημα για μέτρηση

Best value for money είναι το ic του S3

Βest απόδοση το APR

Γνώμη μου είναι ότι για εφαρμογές κ03 το S3 υπερκαλύπτει

Για κ04 θα έβαζα S3 και αν έβλεπα πως δεν με καλύπτει θα το συμπλήρωνα με forge

Εμένα το καλοκαιράκι την k04 με 363 άλογα το S3 μιά χαρά την δρόσισε.

¶λλη δοκιμή αναφέρει ο S8N και η οποία είχε γίνει στην Αττική οδό με 24 βαθμούς εξωτερική και αυτοκίνητα πολύ πιο κοντά στον βαθμό βελτίωσης. Αν θυμάμαι καλά, όλα είχαν μόνο πρόγραμμα. Και ήταν 4 Leon Cupra II.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.