Jump to content
geocha

Tsi 140 σε 170 αλογα....Ευκολα?

Recommended Posts

Στην RORRIS ΕΠΕ μου είπαν ότι στο Service τους έχουν ήδη το πρόγραμμα αναβάθμισης. Το κόστος μου είπαν ότι είναι κοντά στα 1000Εuro. (H υπεύθυνη δεν θυμόταν το ακριβές ποσό) Επιπλέον με διαβεβαίωσε ότι η εγγύηση ισχύει κανονικά κατόπιν της αναβάθμισης. Το ίδιο περίπου μου είπαν και στον Φιλοσίδη αλλά όχι με τόση σαφήνεια όσο στην RORRIS ΕΠΕ. Επίσης μου είπαν απόλυτα υπεύθυνα (καθώς ήμουν επίμονος στην ερώτηση) ότι οι διαφορές του GT Sport 140 και GT Sport 170 στη βασική έκδοση είναι η διάμετρος των δισκόφρενων, οι ζάντες και το πρόγραμμα του εγκέφαλου του TSI.

Κοιταξε ,

αν στην δινουν ΓΡΑΠΤΑ την εγγύηση και οχι του τυπου "ελα μωρε θα τα βρουμε" new_killpc.gif

τοτε ειναι καλη φαση.

Αυτο που ΔΕΝ καταλαβαινω ειναι γιατι δεν το κανουν ΟΛΕΣ οι αντιπροσωπιες... withstupid.gif

Μηπως μου μοιαζει για "αρπαχτή"???

Link to comment
Share on other sites

κι ομως υπαρχουν συνεργασιες αντιπροσωπειών με βελτιωτικούς οίκους (PAzaropoulos - power LOgic ΑΠΑΙΣΙΟΣ ΚΑΙ ΚΛΕΦΤΗΣ ,Φιλοσίδης - REVO)

Υπάρχουν αλλά δε δίνουν εγγύηση για τον κινητήρα αλλά για τον εγκέφαλο για δύο χρόνια μετά το φλασάρισμα. Αυτό το ρώτησα στο Φιλοσίδη για REVO. Δηλαδή χάνεται η εγγύηση του κινητήρα.

Link to comment
Share on other sites

Και το TSI (140) και το GT (170), έχουν δυνατότητα αναβάθμισης από την www.bb-automobiltechnik.de :huh:

Το TSI ανεβαίνει στα 175 / 260Nm @1850 σαλ. με πρόγραμμα (1000?),

και 190 / 275Nm @1900 σαλ με προσθήκες σε εισαγωγή - εξαγωγή (1500?)

Το GT ανεβαίνει στα 200 / 300Nm @1950 σαλ. με πρόγραμμα (1000?),

και 210 / 360Nm @2000 σαλ με προσθήκες σε εισαγωγή - εξαγωγή (2000?)

Τα στοιχεία που δίνουν για αντιπρόσωπο στην Ελλάδα είναι

P.S. Topsis Automobiles & Spare Parts Trading

47, EL. Venizelou Str.

GR-56728 Neapolis Thessaloniki / Greece

contact person:

>> Mr. Jordan 0030-945281772

Οχι, η μηχανη κ ολο το υπολοιπο συστημα που περιλαμβανει τη μηχανη (intercooler κτλ) ειναι ακριβως η ιδια. Το μονο που αλλαζει ειναι η χαρτογραφηση του εγκεφαλου, και τα φρενα. Τιποτε αλλο.

Αν η διαφόρα είναι μόνο στην χαρτογράφηση οπώς λέει ο nikoliss (και όχι μόνο) γιατί δεν έχουν την ίδια ιπποδύναμη όταν βελτιώνονται? (σύμφωνα με το πρώτο post υπάρχει μια διαφορά 20 ή 25 ίππων.

Κι επειδή withstupid.gif γιατί να μην πάω το TSI μου (λέμε τώρα) και να δώσω 1000 ευρώ αγοράζοντας το πακέτο GT και να το κάνω 200 αντί 175???

Edited by Menios
Link to comment
Share on other sites

Τι να το κανεις αν σου δινουν εγγυηση για τον εγκεφαλο

αν η μηχανη τα εχει κακαρωσει...

Δεν καταλαβαινω με ποια λογικη το κανουν αυτο.

Δηλ. στον φλασαρουμε και αν σου βαρεσει ο κινητηρας, δεν θα φταιμε εμεις,

αλλα ο εγκεφαλος που εχει 2 χρόνια εγγυηση, αρα πληρωνε τον κινητηρα... new_rtfm.gif

Sorry αλλα για ποσο μλκς μας εχουν...

Εγω θα το εκανα το φλασαρισμα μονο αν μου διναν ΓΡΑΠΤΗ εγγυηση για τον κινητηρα...

Λεμε τωρα... :huh:

Τελος

Link to comment
Share on other sites

Min akouw oti ta tsi pathenoun zimia kai m@l@k13$.Einai apo ta liga 1.400cc pou mporoun kai kanoun over 2.2 bar xwris na dimiourgite to paramikro provlima.

Pisw apo aftwn ton kinitira ergastikan anthropoi me gnwsi meraki kai teleiotita stin douleia tous.

http://www.sharebigfile.com/file/194438/1-4tsi-pdf.html

ps:sorry gia ta greeklish.

Υπάρχουν αλλά δε δίνουν εγγύηση για τον κινητήρα αλλά για τον εγκέφαλο για δύο χρόνια μετά το φλασάρισμα. Αυτό το ρώτησα στο Φιλοσίδη για REVO. Δηλαδή χάνεται η εγγύηση του κινητήρα.

Από τη στιγμή που πάει χαλαρά 2.2 + γιατί δεν δίνουν εγγύηση στον κινητήρα? μήπως κάτι ξέρουν?

Τώρα vw-gti-mk4 για το μεράκι (χωράει συζήτηση) και την τελειότητα (ιδίως) άστο καλύτερα για τους φίλους μας τους γιαπωνέζους. Από την πολλή τελειότητα έχουν γίνει τα ταμπλό μας χριστουγεννιάτικο δέντρο. Γνώση έχουν σίγουρα για να υλοποιήσουν την ιδέα του όποιου marketing manager.

Υ.Γ. Πως είσαι τόσο σίγουρος ότι με πουσάρισμα δεν σπάει ο κινητήρας TSI κι όσοι υποστηρίζουν ότι πιθανόν να συμβεί το αντίθετο λένε λ@λ@κίες???

Edited by Menios
Link to comment
Share on other sites

Κι επειδή withstupid.gif γιατί να μην πάω το TSI μου (λέμε τώρα) και να δώσω 1000 ευρώ αγοράζοντας το πακέτο GT και να το κάνω 200 αντί 175???

Τι εννοεις? τι πακετο gt θα αγορασεις με 1000 ευρω, και τι θα περιεχει το πακετο αυτο? δεν σε καταλαβα...

και επαναλαμβανω, μονο η χαρτογραφηση αλλαζει (στα μηχανικα μερη). Οποτε βαζεις το προγραμμα, οταν ξεκλειδωσουν τους εγκεφαλους και αγγιζεις τα 170-175 αλογα που υποσχονται οι περισσοτεροι. Παντως εξηγησε μου το 1ο που λες για το πακετο του gt.

Edited by nikoliss
Link to comment
Share on other sites

Εννοώ ότι αν βάλεις το βελτιωμένο πρόγραμμα (πακέτο 1 ή level 1 όπως το λένε στην bb-automobiltechnik) του GT στο TSI δεν θα έπρεπε να βγάζει το TSI 200 άλογα?

Μιλάμε πάντα αν η διαφορά του είναι μόνο η χαρτογράφηση.

Τα πακέτα (level) γενικά είναι εδώ: http://www.bb-automobiltechnik.de/bb2004/e...olf_v_14tsi.php

Edited by Menios
Link to comment
Share on other sites

Μην spamaρετε ρε αλήτες. 2,2 αντέχει και ο δικός σας κινητήρας. Το θέμα είναι όμως για πόσο ένας κινητήρας μπορεί να δουλέψει σε τόσο ψηλές πιέσεις, και ειδικά ένας 1,4;;; Το ότι μπορεί να φτάσει μέχρι εκεί, δεν σημαίνει ότι μπορεί και να δουλέψει τόσο ψηλά. Κάπου τα έχετε μπερδέψει.

Link to comment
Share on other sites

:huh::wacko::ninja::ninja:worthy.gifworthy.gifworthy.gif

GolfRS που είσαι?????

Νομίζω ότι άδικα έκανα ποστ εκείνο το pdf και δεν το είδε κανένας Σας παρακαλώ διαβάστε και μετά μπορείτε να πείτε ότι θέλετε. Golf tsi από Χαλκιδική αυτήν τι στιγμή κάνει 2.2 (και πολλά αλλά)

δουλεύουν με 2.2 over μετά πέφτουν στα 1.8 και κρατάν 1 bar σταθερή πίεση.

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα σε παρακαλουσα να αφησεις τους χαρακτηρισμους φιλε μου μεσα στο φορουμ.

Ο καθενας λεει την αποψη του και οποιος διαβαζει μπορει να καταλαβει και να βγαλει τα συμπερασματα του.

Link to comment
Share on other sites

Μην περιμενετε εγγυησεις κτλ, αυτο δεν προκειται να γινει ποτε απο την αντιπροσωπεια...Για μ@λ@κες ψαχνουνε... protest.gif

Δε νομίζω καμία αντιπροσωπία να δόσει εγγύηση για τη μετατροπή γιατί θα κυκλοφορήσει το νέο και μετά ποιός θα πάρει GT αν μπορεί να πάρει TSi και να το φλασάρει; Αυτό γιατί ο πολύς ο κόσμος δε σκέφτεται ότι +30 άλογα θέλουν καλύτερα φρένα κι ανάρτηση. Το στήσιμο του GT είναι διαφορετικό ακόμα κι από το TSi sportline.

Έχω ακούσει ότι οι εγκέφαλοι των TSi ήταν ξεκλείδωτοι μέχρι το 2006 οπότε με απλό φλασάρισμα το έκανες αν ήθελες να βγάζει 170+ άλογα του GT. Ξέρετε κάποιον που να το έχει κάνει; Να μάθουμε ρε αδέρφια αν αξίζει τον κόπο κι αν όντως αγριεύει το αμάξι, πώς τα βγάζουν πέρα με τα φρένα και την ανάρτηση κλπ.

Προσωπικά έχω άλλα τριάμιση χρόνια εγγύηση στο αυτοκίνητο αλλά ψήνομαι τρελά να το πειράξω....

Στην επισύναψη είναι αποτελέσματα δυναμομέτρησης στον τροχό του αυτοκινήτου με 95αρα βενζίνη σε δυναμόμετρο στη Σουηδία για λογαριασμό περιοδικού. Έχω και του GT (μέγιστη ισχύς 174 άλογα, μέγιστη ροπή 228,1Nm) αλλά δε με αφήνει να το επισυνάψω.

GOLF_TSi_PS_Nm_C.pdf

Edited by remalius
Link to comment
Share on other sites

MIXOSGOLFGT, δεύρω έξω και πες τι OVERBOOST κάνει το GT σου άφτιαχτο... Κάτι για 2, 2 και κάτι θυμάμαι...

Και για να μην ξεχνιόμαστε...

εγώ οδηγώ GTI. Και δεν έχω κομπρέσσορα. και κάνω 1.4-1.5 over.

εσύ οδηγάς GT/TSI (ο οποιοσδήποτε εσύ). Και μπορείς και κάνεις και 2.0, 2.1, 2.2..... Στο κάτω κάτω, εγώ το κάνω στις 3700 (πχ), και το 1400άρι στις 3200-3500, όπου αλλάζει από κομπρέσσορα σε τουρμπίνα! Και η πίεση από υπερσυμπιεστή σε στροβιλιστή, είναι σε ΟΛΑ τα φάσματα πιο ψηλά

και πιστεύω πως ήδη αρκετοί διαβάζετε και το vw vortex forum. Ε, δε μπορεί να είναι ΟΛΟΙ στον κόσμο ΤΟΣΟ ντουβάρια, κι εμείς που μαλώνουμε εδώ μέσα να είμαστε τόσο Uber..... Ούτε και πως συμβαίνει το αντίθετο, αλλά μερικές φορές, πριν μιλάμε και πριν μαλώνουμε για μ@λακιούλες, καλό είναι να διαβάζουμε και τι λένε στο εξωτερικό...

Τέλος, ΜΗΝ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΩΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ. Γιατί όταν θα φτάσουμε στην Ελλάδα να λέμε πως με το που κάνουμε κάποια αλλαγή, μηχανική ή εμφανισιακή, θα γραφτεί στην άδεια του οχήματος (βλ. Γερμανία), τότε θα μπορούμε να λέμε και πως η ΚΟΣΜΟΚΑΡ σου εγγυάται την αλλαγή. Μέχρι τότε...

Και μην ξεχνάτε.... To tuning θα πληρώνεται πάντα, και ποτέ μα ποτέ κάποιος δεν θα σταματήσει να βελτιώνει κάτι καλύτερα από εμάς!

Αυτά. Και παρακαλώ να σταματήσουν οι περιττές αντιλογίες.-

Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε, εγώ παρακολουθώ ένα 6μηνο τα wortex και mkvforum και μπορώ να σου πω ότι από τεχνικής σκοπιάς, είμαστε έτη φωτός μακριά. Δεν ξέρουν τι τους γίνεται έξω. Εδώ μέσα έχω πετύχει πολύ αξιόλογα ποστ που σε φόρουμ στο εξωτερικό δεν έχουν ακούσει καν. Όλοι έξω ασχολούνται με προβλήματα, με ζάντες και με καγουριές. Πρώτον αυτό.

Στη συνέχεια, έχετε μετρήσει με μπαρόμετρο και με Vag Com την πίεση που δουλεύει ένα μαμά GT; Για πόσες στροφές κρατάει αυτό το περιβώητο 2,2bar; Γιατί αν ξεκινάει από 2,2 και καταλήγει στο 1, πρέπει μέσα σε 2000 στροφές να έχει χάσει 1 ολόκληρο bar. Το pdf που ανέβασε το παληκάρι είναι απλά ένα τίποτα. Ποιος σας είπε ότι το μπαρόμετρο-ντεκόρ δείχνει την πραγματική πίεση; Ας μας πει ο γιατρός που έχει μπαρόμετρο στο αυτοκίνητο του τι πιέσεις έχει δει και που.

Τρίτον, αν το αυτοκίνητο μαμά σηκώνει 2,2 τότε με πρόγραμμα πόσο θα σηκώνει;; Ξεχνάμε ότι είναι ένα 1,4...

Και τέλος, εγώ ήξερα ότι το αυτοκίνητο σηκώνει 1,45-1,5bar σταθερή και 1,8over. Τώρα για 2,2 και 2,5 εχω ακούσει σε Volvo F-12 και κάτι Scania.

Link to comment
Share on other sites

ΣΥΓΝΩΜΗ.....

OVER BOOST ΛΕΜΕ!!! Οχι Boost pressure... Και ναι, το overboost είναι ενα spike, κάτι που κρατάει ελάχιστα... ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ πως τα αμάξια δουλεύουν σταθερά 2.2.... Ετσι κι εγώ κάνω over 1.5 και δουλεύω σταθερός 1.0... ΣΚΕΨΟΥ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΑ ΜΟΝΙΜΑ 1.5! Τώρα θα έπρεπε να είχα ήδη αλλάξει 2 τουρμπίνες και ποιος ξέρει τι ακόμα!

Τέλος, αν νομίζεις πως στην Ελλάδα είμαστε καλύτεροι στο Tuning, τότε ΙΣΩΣ και να κάνουμε κάποιο λάθος, και ο Dahlback να είναι ο Γιωρίκας Νταλμπακίδης, που πήγε μετανάστης στη Σουηδία γιατί εκεί παίζανε τα λεφτά! Και πού ξέρεις... Ισως τα αρχικά του Βελτιωτικού οίκου ΜΤΜ να σημαίνουν Με Τα Μπούνια, και να είναι και αυτή κρυφοελληνική εταιρία.

Εχουμε και αξιόλογα άτομα, αλλά ή δεν τα αναδεικνύουμε, ή απλά δεν είναι τόσο όσο στο εξωτερικό.

Κι επειδή κι εγώ διάβαζα στα νιάτα μου BURN OUT, ξαναδιάβασε το άρθρο που έλεγε αυτό που επικαλείσαι για τα αμάξια και τη βελτίωση στην Ελλάδα, και θα δεις πως λέει πως η Ελλάδα ανεβαίνει, και όχι πως είναι και η καλύτερη!

Και δεν αμφισβητώ τις γνώσεις κανενός, αλλά να μη λέμε και ό,τι μας κατέβει!

Link to comment
Share on other sites

Επειδή μερικοί δέν έχουν καταλαβει απλές έννοιες... closedeyes.gif

How much pressure are we talking about here? Well, it varies a lot. Anything from a few psi (say, 0.1 bar) to 45+ psi (3.0+ bar) in competition engines. Here I'm talking about the increase in engine induction pressure above normal atmospheric pressure. This is what's known in industry as "gauge pressure" or in automotive circles as "boost pressure".

Another way to look at is in absolute pressure and this actually gives you a better picture of how "super" it is. Absolute pressure is the measure of pressure above absolutely no pressure or a complete vacuum, such as in outer space. As mentioned earlier, normal atmospheric pressure at sea level is about 14.7 psi or 1 bar or 1000 millibar or 100kPa, depending on your preferred unit of measurement.

So, let's say we have a boost pressure of 7.5psi (or about 0.5 bar). This is around 22.5psi absolute or 1.5bar absolute and is therefore about 50% above normal atmospheric pressure. So we could reasonably expect our engine to be receiving almost 50% more air than a NA engine. And if the correct amount of fuel were combusted in this air we could expect the engine to produce about 50% more power, yes? Well, yes, that's true in theory but in the real world there's no such thing as a free lunch and we have to 'pay' for this extra pressure and power somehow, so the actual power gain will always be less than 50%.

Similarly, a boost pressure of about 15psi or 1.0bar (that is, about 30psi or 2.0bar absolute) will give a large power increase over the same sized NA engine but it won't be anything like a 100% increase.

Link to comment
Share on other sites

ΣΥΓΝΩΜΗ.....

OVER BOOST ΛΕΜΕ!!! Οχι Boost pressure... Και ναι, το overboost είναι ενα spike, κάτι που κρατάει ελάχιστα... ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΠΕ πως τα αμάξια δουλεύουν σταθερά 2.2.... Ετσι κι εγώ κάνω over 1.5 και δουλεύω σταθερός 1.0... ΣΚΕΨΟΥ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΑ ΜΟΝΙΜΑ 1.5! Τώρα θα έπρεπε να είχα ήδη αλλάξει 2 τουρμπίνες και ποιος ξέρει τι ακόμα!

Τέλος, αν νομίζεις πως στην Ελλάδα είμαστε καλύτεροι στο Tuning, τότε ΙΣΩΣ και να κάνουμε κάποιο λάθος, και ο Dahlback να είναι ο Γιωρίκας Νταλμπακίδης, που πήγε μετανάστης στη Σουηδία γιατί εκεί παίζανε τα λεφτά! Και πού ξέρεις... Ισως τα αρχικά του Βελτιωτικού οίκου ΜΤΜ να σημαίνουν Με Τα Μπούνια, και να είναι και αυτή κρυφοελληνική εταιρία.

Εχουμε και αξιόλογα άτομα, αλλά ή δεν τα αναδεικνύουμε, ή απλά δεν είναι τόσο όσο στο εξωτερικό.

Κι επειδή κι εγώ διάβαζα στα νιάτα μου BURN OUT, ξαναδιάβασε το άρθρο που έλεγε αυτό που επικαλείσαι για τα αμάξια και τη βελτίωση στην Ελλάδα, και θα δεις πως λέει πως η Ελλάδα ανεβαίνει, και όχι πως είναι και η καλύτερη!

Και δεν αμφισβητώ τις γνώσεις κανενός, αλλά να μη λέμε και ό,τι μας κατέβει!

Χμμμ...

Κοίτα τι μαθαίνει κανείς εδώ μέσα... Μου φαίνετε φίλε μου ότι εσύ τα έχεις μπερδέψει λίγο τα πράγματα. Και σου το λέω για τελευταία φορά ότι τα TSI μοτέρ, κανένα δεν σηκώνει τέτοιο over. Υπάρχει μια περίπτωση να σε έχει μπερδέψει η γνωστή βλακεία ότι την στιγμή που επεμβαίνει η βαλβίδα και γίνεται η προσπέλαση του Kompressor, η πίεση για να στροφάρει η τουρμπίνα φτάνει το 2,5. Αυτό δεν είναι over μιας και κρατάει πολλά δέκατα λιγότερα από το δευτερόλεπτο. Πολύ αμφιβάλλω αν υπάρχει μπαρόμετρο που να προλαβαίνει να διαβάσει αυτή την στιγμιαία πίεση και να την εμφανίσει. ¶σε που είναι και αναξιοποίητο. Οπότε για ποιο over μιλάμε; Τα GT δουλεύουν αν θυμάμαι καλά, που ίσως να κάνω και λάθος, 1,5 σταθερή με 1,8 over. Τώρα όλα τα υπόλοιπα είναι λαογραφικοί μύθοι.

Kαι τα είπα και με τον MIXOSGOLFGT και μου είπε ότι το αυτοκίνητο του δεν έχει μετρηθεί ποτέ, οπότε δεν ισχύει ότι σηκώνει 2,2!!!

Και για να κλείσω, είπα εγώ παραπάνω ότι η βελτίωση στην Ελλάδα είναι καλύτερη από το εξωτερικό; Εγώ μίλησα για την ύλη και το φάσμα των τεχνικών θεμάτων που έχουμε αναλύσει εδώ με αυτά των φόρουμ από το εξωτερικό. Ότι θέλει καταλαβαίνει ο καθένας. :o

Link to comment
Share on other sites

Πάντως κανένας μέχρι τώρα επίσημα στο φορουμ δεν έχει βάλει πρόγραμμα σε TSI και να το παρουσιάσει.

Έτσι δεν είναι ?

Link to comment
Share on other sites

η χαρτογράφηση κοστίζει γύρο στα 800 euro φιλε μου geocha.Kαι μπορεί να στο ανεβάσει μέχρι 212 άλογα..η μηχανή αντέχει πάντως!!και εάν δεν αντέξει(που δεν νομίζω)στην αλλάζουν τσαμπε αφού σόουν δίνουν και 4 χρονια εγγύηση άμα κανεις χαρτογράφηση..και καλύτερα να το κανεις στην vw!οι διαφορες που έχει με το Gt με το TSi είναι στην μάσκα και στην εξάτμιση.. όλα τάλλα είναι ιδια.αα και μην ξεχάσω είναι 157 άλογα το TSi και όχι 140 όπως και το Gt είναι 187 και όχι 170!!και όχι στο στρόφαλο στο τροχό..

Θα σε παρακαλουσα να χρησιμοποιεις μικρους ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης του forum.

Edited by konstantinos passat
@Το post μεταφραστηκε στα Ελληνικα.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.