Jump to content
andain

Dsg Vs Manual

Recommended Posts

Πάντως και για το 6τάχυτο στην αρχή έλεγαν ότι δεν αντέχει πάνω από 36 κιλά, ωστόσο υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που δουλεύουν βγάζοντας 45 κιλά ροπής και δεν έχουν κάνει κιχ. Τι να πει κανείς...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως και για το 6τάχυτο στην αρχή έλεγαν ότι δεν αντέχει πάνω από 36 κιλά, ωστόσο υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που δουλεύουν βγάζοντας 45 κιλά ροπής και δεν έχουν κάνει κιχ. Τι να πει κανείς...

Ακομα και 50 κιλα ροπης που εχει καποιος δεν του εχει κανει κιχ!!!

Tελικα ποσα κιλα ροπης να αντεχει αυτο το dsg????

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα. Έχω το golf με χειροκίνητο και όταν το αγόρασα οι σημαντικότεροι παράγοντες που δεν το επέλεξα ήταν.

α) τα +2000 Ευρώ κόστος για την αγορά του.

β) Η δυσπιστία σε ένα πρωτοεμφανιζόμενο μη δοκιμασμένο ως προς την αξιοπιστία κιβώτιο (τεχνογνωσία Ελλήνων μηχανικών, κόστος επισκευής κ.λ.π).

γ) Το αυξημένο κόστος συντήρησης (περίπου 300 Ευρώ τα λάδια του κάθε 60.000χλμ. το 6άρι) όταν το χειροκίνητο δεν αλλάζεις ούτε βαλβλολίνες.

δ) Η "χαρά" της σπορ οδήγησης και η άμεση και όχι αποστειρωμένη αίσθηση του χειροκίνητου (προφανώς μέσα στην πόλη ή σε ένα χαλαρό ταξίδι το dsg πλεονεκτεί).

ε) Δεν θα αγόραζα ποτέ ένα αυτοκίνητο με joystick αντί για τιμόνι όσο ταχύτερο και αν ήταν από σημείο σε σημείο.

Link to comment
Share on other sites

Το ειχες οδηγησει ομως?

α) οκ

β) δεν εχει ακουσθει τιποτα σχεδον περι μη αξιοπιστιας. Το αντιθετο, τα tsi/gt ειχαν τα προβληματακια τους με συγχρονιζε 2ας/οπισθεν.

γ) δεν ειναι ακριβως τοσα (20 ευρω το λιτρο δηλ 120 συνολικα + εργασια) αλλα ξενοιαζεις απο δισκο/πλατω που σιγουρα ειναι 600+ και που αν το ζοριζεις λιγο το αυτοκινητο θα τα χρειαστεις πολυ πιο γρηγορα απο τα 60000 χλμ.

δ) η 'χαρα' εγκειται μονο στο ποσο απολαυση ειναι να πατας συμπλεκτη

ε) το τιμονι τι σχεση εχει με το κιβωτιο?

Παντως δεν ειναι υποθεση το ποιος κανει την καλυτερη επιλογη γιατι αυτο ειναι καθαρα προσωπικο/υποκειμενικο θεμα, απλα στο συγκεκριμενο θεμα θα πρεπει πρωτα απ'ολα να εχουμε οδηγησει με dsg για να μπορουμε να εκφερουμε αξιοπιστη γνωμη.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα. Έχω το golf με χειροκίνητο και όταν το αγόρασα οι σημαντικότεροι παράγοντες που δεν το επέλεξα ήταν.

α) τα +2000 Ευρώ κόστος για την αγορά του.

β) Η δυσπιστία σε ένα πρωτοεμφανιζόμενο μη δοκιμασμένο ως προς την αξιοπιστία κιβώτιο (τεχνογνωσία Ελλήνων μηχανικών, κόστος επισκευής κ.λ.π).

γ) Το αυξημένο κόστος συντήρησης (περίπου 300 Ευρώ τα λάδια του κάθε 60.000χλμ. το 6άρι) όταν το χειροκίνητο δεν αλλάζεις ούτε βαλβλολίνες.

δ) Η "χαρά" της σπορ οδήγησης και η άμεση και όχι αποστειρωμένη αίσθηση του χειροκίνητου (προφανώς μέσα στην πόλη ή σε ένα χαλαρό ταξίδι το dsg πλεονεκτεί).

ε) Δεν θα αγόραζα ποτέ ένα αυτοκίνητο με joystick αντί για τιμόνι όσο ταχύτερο και αν ήταν από σημείο σε σημείο.

Τα ιδια λογια ελεγαν πολλοι κι ενας απο αυτους ειμαι εγω που ειμουν fan του χειροκινειτου κιβωτιου!!

Τωρα δεν θελω ποτε πια να ξαναοδηγησω χειροκινητο! ^_^

Ειναι μεχρι να το οδηγησεις και φυσικα πανω απ'ολα να το μαθεις να το χειριζεσαι στο επακρον και τοτε ισως να αλλαξεις γνωμη και καταλαβεις τις απιστευτες συγκινησεις που μπορει να σου προσφερει!! :D

Βεβαια δεν αντιλεγω και με την αποψη του καθ'ενος. Γουστα ειναι αυτα!

Οσο αφορα για το εξτρα κοστος που εχει και το κοστος συντηρησης,αυτο ειναι ενα αλλο θεμα...

Link to comment
Share on other sites

Παρακολουθώντας προσωπικά την πορεία των κινητήρων εσωτερικής καύσης από το 1981 έως τώρα σχετικά με την φιλοσοφία κατασκευής τους θα δούμε αρκετές αλλαγές οι παράγοντες που οδήγησαν στις αλλαγές αυτές είναι πολλοί ,αλλά στα τελευταία χρόνια θα δούμε αρκετά συστήματα που εφαρμόζονται σε κινητήρες , συστήματα όχι τόσο απαραίτητα στην λειτουργία του κινητήρα αλλά ουσιαστικά και χρήσιμα για την προστασία του περιβάλλοντος (π.χ. καταλύτες ,επαναφορές καυσαερίων ,μοτέρ δευτερεύοντος παροχής αέρα η στρωματοποιημένη και ομογενοποιημένη λειτουργία FSI και πολλά άλλα ).

Θεσπιστήκαν από την ευρωπαϊκή ένωση προδιαγραφές για την προστασία του περιβάλλοντος οι euro 4 euro 5 και καλούνται οι κατασκευαστές να απαντήσουν στην πρόκληση αυτή, άλλοι τα καταφέρνουν και άλλοι όχι,σημασία έχει η τάση της εποχής που θέλει ένα αυτοκίνητο όσο δυνατόν καθαρό χωρίς να επηρεάζονται τις επιδόσεις του.

Η Volkswagen προχώρησε ένα βήμα πιο πέρα εξελίσσοντας συστήματα μετάδοσης μειώνοντας ακόμη πιο πολύ την κατανάλωση και την εκπομπή αερίων του θερμοκηπίου ,χωρίς αυτό να έχει σαν αποτέλεσμα την μείωση των επιδόσεων, ένα από αυτά είναι και το DSG .

Aπό εξαγγελίες που έγιναν από το υπουργείο συγκοινωνιών ανακοινώθηκαν μέτρα όπως η πληρωμή των τελών κυκλοφορίας που θα είναι ανάλογη ως προς την εκπομπή καυσαερίων του κάθε αυτοκινήτου, ο πράσινος δακτύλιος κ.α.

Τελειώνω καταλήγοντας σε ένα συμπέρασμα : ότι τα συστήματα μετάδοσης του μέλλοντος θα είναι αυτά που θα έχουν οικολογικό προσανατολισμό , τα συμπεράσματα δικά σας.

Edited by panozz
Link to comment
Share on other sites

δεν με ενδιαφερει το οικολογικο αλλα το αποδοτικο.δεν θα σωθει απο ενα dsg η ανθρωποτητα..

ειδαμε ισα ισα τι στροφη στην οικολογια στα προιοντα του αυτοκινητου που χαλανε πιο ευκολα...και θες 200 αντι για 5 ανταλακτικα τελικα .....οικολογια κανουμε αυτα

Link to comment
Share on other sites

δεν με ενδιαφερει το οικολογικο αλλα το αποδοτικο.δεν θα σωθει απο ενα dsg η ανθρωποτητα..

ειδαμε ισα ισα τι στροφη στην οικολογια στα προιοντα του αυτοκινητου που χαλανε πιο ευκολα...και θες 200 αντι για 5 ανταλακτικα τελικα .....οικολογια κανουμε αυτα

Το θέμα δεν είναι πως το καταλαβαίνεις το θέμα είναι πώς το αντιλαμβάνεσαι ,μπορείς φίλε μου να έχεις μια διαφορετική άποψη σεβαστή και αποδεκτή τουλάχιστον από μένα αν θέλεις και έχεις το χρόνο μπορείς να την τεκμηρίωσης ώστε να γίνεις πιο σαφής όσο αφόρα την σωτηρία της ανθρωπότητας από ένα ένα κιβώτιο ταχυτήτων καθώς και των οικολογικών προϊόντων με μειωμένη αξιοπιστία ?

Edited by panozz
Link to comment
Share on other sites

το dsg ενα κιβωτιο που φοραει ενα τοσο μικρο ποσοστο αυτοκινητων θα σωσει τη φυση?αν δεις εξω θα δεις ποσο αναλωσιμα εχουν γινει ολα βαζοντας μπροστα ως ασπιδα το ΄΄καλο του περιβαλλοντος ''αλλα απο πισω τη τσεπη τους....ποσο καλυτερο ειναι ενα οικολογικο προιον που χρειαζεται να αλλαζει συνεχεια.....

τι να σου τεκμηριωσω οτι ημιαυτοματα κιβωτια υπηρχαν παντα?esp δεν υπηρχε....ειναι απλα μια επιλογη με τα καλα της πιο ξεκουραστη και σιγουρα πιο της μοδας....δεν θα πω σε κανενα μη παρει dsg οπως κανενας δεν θα πει σε μενα να μη παρω...αλλα ας λεμε και τα αρνητικα...οτι πιο ευκολο δεν σημαινει κ πιο καλο....αν οδηγουσες οπως ειπε ενασ φιλος μενα joystick θα σαρεσε?αλλο εργαλειο και αλλο οδηγικη ευχαριστηση.και ναι εχω οδηγηση dsg...με το κουμπι σαν cowboys με το οπλο ενιωθα...ας αφησουμε τα αυτοματα για smart και αυτοκινητα πολης να το καταλαβω...οχι ομως να τα θεοποιησουμε κι ολας Και να τα πουμε και απολαυστικα...αστεια ναι παιχνιδιαρικα για ναι αλλα δεν θα αντεχα σ ολη μου τη ζωη μαυτο.θα νιωθω οτι δεν ελεγχω το αυτοκινητο οτι δεν οδηγαω οτι με κοιμιζει....ειναι σαν τον υπολογιστη εχεις το λειτοyργικο προγραμμα που τα κανει ολα...αλλα ο μαγκας ειναι αυτος που ξερει και προγραματιζει(manual).

το παιξιμο με τις αλλαγες στο manual η προσπαθεια για ενα τελειο αλλαγμα το οτι νιωθεις ενα πραγματικα τμημα του αυτοκινητου δεν το χει το dsg.εχεις απλα ενα γκαζι...ενα διακοπτη ακομα σε μια ζωη γεματη μηχανες και διακοπτες πια...τη να πω ο καθενας επιλεγει...εγω παντως αν και εχουν φιλοι μου διαφορα αυτοματαα οταν βλεπω αυτοματα μεσα σε αμαξι μου γυριζει το ματι....

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

το dsg ενα κιβωτιο που φοραει ενα τοσο μικρο ποσοστο αυτοκινητων θα σωσει τη φυση?αν δεις εξω θα δεις ποσο αναλωσιμα εχουν γινει ολα βαζοντας μπροστα ως ασπιδα το ΄΄καλο του περιβαλλοντος ''αλλα απο πισω τη τσεπη τους....ποσο καλυτερο ειναι ενα οικολογικο προιον που χρειαζεται να αλλαζει συνεχεια.....

τι να σου τεκμηριωσω οτι ημιαυτοματα κιβωτια υπηρχαν παντα?esp δεν υπηρχε....ειναι απλα μια επιλογη με τα καλα της πιο ξεκουραστη και σιγουρα πιο της μοδας....δεν θα πω σε κανενα μη παρει dsg οπως κανενας δεν θα πει σε μενα να μη παρω...αλλα ας λεμε και τα αρνητικα...οτι πιο ευκολο δεν σημαινει κ πιο καλο....αν οδηγουσες οπως ειπε ενασ φιλος μενα joystick θα σαρεσε?αλλο εργαλειο και αλλο οδηγικη ευχαριστηση.και ναι εχω οδηγηση dsg...με το κουμπι σαν cowboys με το οπλο ενιωθα...ας αφησουμε τα αυτοματα για smart και αυτοκινητα πολης να το καταλαβω...οχι ομως να τα θεοποιησουμε κι ολας Και να τα πουμε και απολαυστικα...αστεια ναι παιχνιδιαρικα για ναι αλλα δεν θα αντεχα σ ολη μου τη ζωη μαυτο.θα νιωθω οτι δεν ελεγχω το αυτοκινητο οτι δεν οδηγαω οτι με κοιμιζει....ειναι σαν τον υπολογιστη εχεις το λειτοyργικο προγραμμα που τα κανει ολα...αλλα ο μαγκας ειναι αυτος που ξερει και προγραματιζει(manual).

το παιξιμο με τις αλλαγες στο manual η προσπαθεια για ενα τελειο αλλαγμα το οτι νιωθεις ενα πραγματικα τμημα του αυτοκινητου δεν το χει το dsg.εχεις απλα ενα γκαζι...ενα διακοπτη ακομα σε μια ζωη γεματη μηχανες και διακοπτες πια...τη να πω ο καθενας επιλεγει...εγω παντως αν και εχουν φιλοι μου διαφορα αυτοματαα οταν βλεπω αυτοματα μεσα σε αμαξι μου γυριζει το ματι....

Αν ισχυρίζεσαι ότι εγώ ανέφερα πουθενά ότι το DSG θα σώσει την ανθρωπότητα από το φαινόμενο του θερμοκηπίου τι να πω δεν ξέρω πως το συμπέρανες αυτό ειλικρινά προσπαθώ να σε καταλάβω αλλά μου είναι αδύνατο χωρίς παρεξήγηση.

Από τεχνικής άποψης το DSG θα μπορούσε να πει κανείς ότι είναι δυο μηχανικά κιβώτια με δυο συμπλέκτες μαζί δυο πρωτεύοντες άξονες ο ένας μέσα στον άλλον δυο δευτερεύοντες και δυο πλατό κομπλέρ συμπλέξης ακριβός όπως τα μηχανικά, σαφώς ένα δεύτερο πεντάλ συμπλέκτη θα ήταν μπέρδεμα για πολλούς οδηγούς όσον αφόρα τις αλλαγές των ταχυτήτων, αλλά προς έκπληξη μου διαπιστώνω ότι σε πολλούς οδηγούς αρέσει να πατανε κάτι προς επίτευξη οδήγησης απόλαυσης .

Η Volkswagen έχει διαφορετική άποψη για ένα τέταρτο πεντάλ και άφησε αυτό το κομμάτι σε έναν εγκέφαλο που ονομάζεται Mechatrοnik το DSG είναι κατ 80% μηχανικό σασμάν , και όχι αυτόματο θα μπορούσε να πει κάποιος ούτε ημιαυτόματο.

Όσο αφόρα τις επιδόσεις και τις αλλαγές ταχυτήτων είναι ανώτερο του μηχανικού εκεί σε παραπέτο σε διάφορα έντυπα του ειδικού τύπου που το έχουν κάνει δοκιμές και διαπιστώνουν αυτό ακριβός.

Και κάτι άλλο έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας να λέμε ότι το DSG δεν είναι αυτόματο το ότι το έχει και σαν επιλογή είναι άλλο θέμα αλλά οι πολέμιοι του θέλουν να το ταυτίσουν με τα αυτόματα που είναι σαφώς για μένα υποδεέστερα τι βίτσιο είναι αυτό δεν μπορώ να το καταλάβω

Edited by panozz
Link to comment
Share on other sites

1 ερωτηση και μονο....πιστευεις οτι το dsg δεν εχει μειοντεκτηματα?

Σαφώς έχει αλλά όχι αυτά που αναφέρεις ετοιμάζω μια παρουσίαση με τεχνικό θέμα την λειτουργία του DSG αλλά θέλει πολλή χρόνο μόλις μπορέσω θα την ανεβάσω ώστε να λυθούν αρκετές απορίες σας, το δύσκολο για μένα είναι να το κάνω κατανοητό ώστε να το καταλάβουν και παιδιά από το forum που δεν έχουν ειδικές γνώσεις

Link to comment
Share on other sites

Το ειχες οδηγησει ομως?

α) οκ

β) δεν εχει ακουσθει τιποτα σχεδον περι μη αξιοπιστιας. Το αντιθετο, τα tsi/gt ειχαν τα προβληματακια τους με συγχρονιζε 2ας/οπισθεν.

γ) δεν ειναι ακριβως τοσα (20 ευρω το λιτρο δηλ 120 συνολικα + εργασια) αλλα ξενοιαζεις απο δισκο/πλατω που σιγουρα ειναι 600+ και που αν το ζοριζεις λιγο το αυτοκινητο θα τα χρειαστεις πολυ πιο γρηγορα απο τα 60000 χλμ.

δ) η 'χαρα' εγκειται μονο στο ποσο απολαυση ειναι να πατας συμπλεκτη

ε) το τιμονι τι σχεση εχει με το κιβωτιο?

Παντως δεν ειναι υποθεση το ποιος κανει την καλυτερη επιλογη γιατι αυτο ειναι καθαρα προσωπικο/υποκειμενικο θεμα, απλα στο συγκεκριμενο θεμα θα πρεπει πρωτα απ'ολα να εχουμε οδηγησει με dsg για να μπορουμε να εκφερουμε αξιοπιστη γνωμη.

α)Για να είναι δίκαιη η σύγκριση πρέπει να ληφθεί υπόψιν και ο παράγοντας κόστος. Αν μπορούσες να επιλέξεις χειροκίνητο ή DSG χωρίς πρόσθετο κόστος, τότε και εγώ θα επέλεγα το dsg για τη διαφορετική "γλύκα" που δίνει και την ευκολία που προσφέρει σε σχέση με το χειροκίνητο στην καθημερινή χρήση και τα ταξίδια.

β)Η αξιοπιστία είναι κάτι που όταν έκανα την επιλογή δεν ήταν δεδομένη και έπρεπε να αποδειχθεί στο μέλλον. Όσον αφορά τα συγχρονιζέ 2ας/όπισθεν που αναφέρεις, προφανώς οφείλεται σε ελαττωματική παρτίδα και όλα αεπισκευάστηκαν εντός της εγγύησης. Εγώ δεν μιλάω γι'αυτό αλλά για πιθανή ζημιά εκτός εγγύησης και για το κόστος επισκευής της.

δ)Ο συμπέκτης είναι το λιγότερο. Μιλάω για την αίσθηση που αποκομίζεις κατά την αλλαγή σχέσεων στο κιβώτιο σε σπορ οδήγηση, την τεχνική που αυτό απαιτεί από τον οδηγό και το κούμπωμα της ταχύτητας που περνάει μέσα από το λεβιέ στην παλάμη σου. Το να πετύχεις δηλαδή μια τέλεια αλλαγή απαιτεί συγκέντρωση και "τέχνη" από τον οδηγό και αυτό εν τέλει δίνει ικανοποίηση. Με το DSG απλά πατάς ένα κουμπί ή μετακινείς το λεβιέ και όλα εξελίσονται τέλεια από το σύστημα χωρίς περαιτέρω προσπάθεια από τον οδηγό.

ε) Προφανώς επρόκειτο για παραλληλισμό για να τονίσω τη διαφορά στην αίσθηση των δύο κιβωτίων. Μελλοντικά θα μπορούσε να βάζεις συντεταγμένες στο GPS να επιλέγεις διαδρομή και να σε πηγαίνει το αυτοκίνητο αυτόματα χωρίς εσύ να οδηγείς, με μεγαλύτερη ασφάλεια και σε λιγότερο χρόνο. Ενα τέτοιο αυτοκίνητο δεν προσφέρει καμμία συγκίνηση στον οδηγό που θα είναι πρακτικά επιβάτης και μόνο. Όταν βγουν αυτά τα αυτοκίνητα εγώ τουλάχιστον δεν θα πάρω.

Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

Link to comment
Share on other sites

Είναι ανούσιο να συνδέουμε το DSG αλλά και την εξέλιξη των αυτοκινήτων με την προστασία του περιβάλλοντος.... αν ψάξετε λίγο στο net. θέματα σχετικά με το "CO2 lie" θα καταλάβετε τι εννοώ.

Και όντας σχετικός με το θέμα μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι η ανθρωπότητα κινδυνεύει περισσότερο από την αύξηση του ανθρώπινου πληθυσμού με γεωμετρική πρόοδο παρά από τα grCO2/km που εκπέμπει το αμάξι σας... ή από τα grCH4 / κλανιά βοδιού που εκπέμπονται όταν κλάνουν όλα τα βόδια μιας μεγάλης μονάδας......

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί υπάρχει αυτή η αντίδραση.

Η αλλαγή ταχύτητας που πέρνα μέσα από την παλάμη μέσα από το αριστερό πόδι και η ηδονή που αποκομίζω από μια τέτοια ενέργεια, αρχίζω να πιστεύω ότι είμαι ανοργασμικός οδηγός μιας και όλη την ζωή μου οδηγούσα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων αλλά ποτέ δεν έφτασα σε σημείο να τελειώσω πάνω σε μια (κατά την γνώμη μου ) τέλεια αλλαγή ταχύτητας. Έλεος ρε παιδιά.

Στα υπόλοιπα θα συμφωνήσω μαζί σας για το κόστος για την δικαιολογημένη αμφιβολία αξιοπιστίας μου ακούγονται πολύ λογικά.

Σαφώς φιλε μου super3 tsi και τα αυτοκίνητα και οι αγελάδες με τις κλανιες τους ρυπαίνουν το περιβάλλον αλλά τι να κάνουμε να σφάξουμε τα γελαδια και να καταργήσουμε τα αυτοκίνητα ?

Η να κάνουμε έναν τρίτο παγκόσμιο πόλεμο γιατί πολλοί μαζευτήκαμε.

Οπωσδήποτε και το φύτευμα ενός δέντρου στον καμένο Υμηττό δεν θα σώσει τον πλανήτη αλλά τι συμβουλεύεις φίλε μου να μην το κάνουμε?

Αν σου φαίνετε ανούσια η ενέργεια τις Volkswagen για την κατασκευή αυτοκινήτων λιγότερο ρυπογόνων νομίζω ότι τα ισοπεδώνουμε όλα

Edited by panozz
Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί υπάρχει αυτή η αντίδραση.

Η αλλαγή ταχύτητας που πέρνα μέσα από την παλάμη μέσα από το αριστερό πόδι και η ηδονή που αποκομίζω από μια τέτοια ενέργεια, αρχίζω να πιστεύω ότι είμαι ανοργασμικός οδηγός μιας και όλη την ζωή μου οδηγούσα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων αλλά ποτέ έφτασα σε σημείο να τελειώσω πάνω σε μια (κατά την γνώμη μου ) τέλεια αλλαγή ταχύτητας. Έλεος ρε παιδιά.

Στα υπόλοιπα θα συμφωνήσω μαζί σας για το κόστος για την δικαιολογημένη αμφιβολία αξιοπιστίας μου ακούγονται πολύ λογικά.

Σαφώς φιλε μου super3 tsi και τα αυτοκίνητα και οι αγελάδες με τις κλανιες τους ρυπαίνουν το περιβάλλον αλλά τι να κάνουμε να σφάξουμε τα γελαδια και να καταργήσουμε τα αυτοκίνητα ?

Η να κάνουμε έναν τρίτο παγκόσμιο πόλεμο γιατί πολλοί μαζευτήκαμε.

Οπωσδήποτε και το φύτευμα ενός δέντρου στον καμένο Υμηττό δεν θα σώσει τον πλανήτη αλλά τι συμβουλεύεις φίλε μου να μην το κάνουμε?

Αν σου φαίνετε ανούσια η ενέργεια τις Volkswagen για την κατασκευή αυτοκινήτων λιγότερο ρυπογόνων νομίζω ότι τα ισοπεδώνουμε όλα

Δεν κατάλαβες το πνεύμα, μου.....

Εννοώ ότι αυτή η ιστορία με τα αέρια θερμοκηπίου και το λιώσιμο των πάγων είναι περισσότερο μια στημένη ιστορία από "οικολόγους" με LEXUS 3.0 (πάρτε μάτι πολιτικές συγκεντρώσεις ειδικά του ΠΑΣΟΚ) παρά ρεαλιστική πραγματικότητα...... η άνοδος της θερμοκρασίας οφείλεται σε ένα σωρό άλλα πράγματα εκτός από την αύξηση του CO2 και ειδικά αυτού που εκπέμπεται από τα Ι.Χ.

Link to comment
Share on other sites

Σεβαστη η αποψη περι αισθησης οδηγησης (αν και δεν εχω ακουσει ακομα παραπονα απο κανεναν της F1/WRC

κλπ για ελλειψη οδηγικης απολαυσης απο την απουσια συμπλεκτη, εκτος και αν αυτοι δεν απολαμβανουν την οδηγηση οπως εμεις!) αλλα πιστευω οτι το κυριως μειονεκτημα ειναι η διαφορα των 2000 κατι ευρω.

Εξ' αλλου τι ποσοστο χρονου απο το συνολικο χρονο οδηγησης μας μπορουμε να διαθεσουμε αλλα και να κανουμε ωστε να νοιωσουμε αυτη την οδηγικη απολαυση οπως λεγεται?

Μονο σε καμμια αναβαση (ποιος ομως το κατεχει και ποιος , παει πλεον?) καμμια διαδρομη σε επαρχιακο δρομο με στροφες κλπ, αλλα υπ'οψιν με τον χαρο συνοδηγο.

Δυστυχως τουλαχιστον το 95% της οδηγησης μας ειναι υπο καθεστως ρουτινας ειτε μεσα ειτε εξω απο την πολη,

οποτε αξιζει αυτο το 5% (και αν) για να συμβιβαζεσαι με το πατημα του συμπλεκτη?

Σιγουρα για καποιους μπορει να αξιζει αλλα οχι για τους περισσοτερους.

Και παλι μην εχουμε υπ'οψιν μας τα κλασσικα αυτοματα που πραγματικα επασχαν αρκετα σε αισθηση.

Οσο για το χρηματικο θεμα, ειδικα το 7αρι dsg αφενος εχει λιγωτερη καταναλωση απο το μηχανικο αφετερου

δεν χρειαζεται σχεδον καθολου συντηρηση (σε σχεση με το 6ταχυτο) οποτε αν τα βαλεις κατω και υπολογισεις οτι δεν θα επωμισθεις και το κοστος δισκου/πλατω που φυσιολογικα θα ερθει, τοτε η αποσβεση απο την αγορα του ερχεται πιο γρηγορα απο οτι αρχικα φαινεται.

Χωρια οτι μπορεις να τρως ανετα την τυροπιτουλα σου, να πινεις το φραπεδακι/freddo σου κλπ κλπ οδηγωντας.

Και αυτο οδηγικη απολαυση δεν ειναι για εμας τους ελληναρες?

Link to comment
Share on other sites

ενα παργμα θα πω μονο..οποιος νομιζει οτι δεν ειναι απολαυση να οδηγαει ενα golf με dsg ειναι το λιγοτερο..αφελης...

Link to comment
Share on other sites

τα αυτοματα εγω τα χω συνδιασει με τους αμερικανους τα αμιγως αυτοκινητα πολης και τις γυναικες που εχουν προβλημα στο συμπλεκτη δν ξερω....πως βλεπεις εναν ανθρωπο με ασχημα ρουχα το οποιοα παραδεχονται οι περισσοτεροι.ετσι και το dsg και το καθε αυτοματο οταν το βλεπω σενα αμαξι ξενερωνω

Link to comment
Share on other sites

ενα παργμα θα πω μονο..οποιος νομιζει οτι δεν ειναι απολαυση να οδηγαει ενα golf με dsg ειναι το λιγοτερο..αφελης...

+1000000

τα αυτοματα εγω τα χω συνδιασει με τους αμερικανους τα αμιγως αυτοκινητα πολης και τις γυναικες που εχουν προβλημα στο συμπλεκτη δν ξερω....πως βλεπεις εναν ανθρωπο με ασχημα ρουχα το οποιοα παραδεχονται οι περισσοτεροι.ετσι και το dsg και το καθε αυτοματο οταν το βλεπω σενα αμαξι ξενερωνω

Να πω κι εγώ ότι πριν πάρω το Passat με Tiptronic (και τώρα το Golf VI με DSG για την γυναίκα μου), οδηγούσα αυτοκίνητο με manual κιβώτιο. Εν τω μεταξύ και ο πατέρας μου και η μάνα μου είχαν (και έχουν) αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο. Όταν τα έπαιρνα για κάποιες διαδρομές, τους έλεγα ότι τα αυτόματα είναι για παππούδες και για άσχετους με την οδήγηση. Δεν τα μπορούσα καθόλου. Βέβαια δεν τα είχα ζήσει και πολύ. Ώσπου κάποια στιγμή χρειάστηκε και πήρα το αμάξι του πατέρα μου για μερικές μέρες και έζησα την εμπειρία "αυτόματο κιβώτιο" από κοντά σε όλες τις φάσεις. Και στην κίνηση, και στον ανοιχτό δρόμο, και σε κλειστές διαδρομές και χαλαρά και ότι θέλεις!... Αυτό ήταν! ¶λλαξα γνώμη μια για πάντα!

Έτσι πήρα το Passat αυτόματο και δεν υπάρχει ούτε 1" που το μετάνιωσα (παρόλο που δεν είναι το "γρήγορο" DSG). Ίσα-ίσα ακόμη και σήμερα ευγνωμονώ την αλλαγή των απόψεών μου. Τη προηγούμενη εβδομάδα πήρα και το Golf VI με το DSG. Ακόμη καλύτερο κιβώτιο! Το οδηγούσα κι έλεγα ότι δεν θα ξαναπάρω αμάξι που να μην είναι DSG (ή παρόμοιας τεχνολογίας)!

Για να μη πολυλογώ, καταλαβαίνω αυτούς που είναι ενάντια σε ένα αυτόματο σασμάν. Ήμουν κι εγώ ένας από αυτούς. Κάνοντας όμως μια βόλτα μόνο με ένα αυτόματο, δεν μπορείτε να σχηματίσετε εύκολα γνώμη. Πάρτε ένα αυτόματο για 1-2 εβδομάδες, ζήστε το από την καλή και από την ανάποδη, μάθετε πως λειτουργεί (γιατί ακόμη και αυτό θέλει εξοικίωση) και μετά πιστεύω θα έχετε αλλάξει γνώμη. Όταν τυχαίνει να δώσω το αμάξι σε κανέναν φίλο για βόλτα, παραπονιέται ότι κάνει ότι θέλει το αυτόματο και ότι αλλάζει ταχύτητα όποτε θέλει κλπ κλπ. Εγώ όμως, που το έχω μάθει, μπορώ και οδηγώ με τον τρόπο που θέλω (όχι στην θέση manual), το κάνω να αλλάξει ταχύτητα όποτε θέλω κλπ κλπ. Θα δεχόμουν μια άποψη από κάποιον που έχει οδηγήσει για αρκετό καιρό αυτόματο και υποστηρίζει ότι είναι καλύτερο το χειροκίνητο, αλλά έτσι να λέμε λόγια στον αέρα χωρίς να έχουμε εμπειρία, νομίζω ότι είναι άστοχο!...

Θέματα όπως κόστος, αξιοπιστία, οικολογία κλπ, δεν τα θίγω. Αυτά είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Εγώ μιλάω καθαρά από άποψη οδήγησης...

Φιλικά πάντα! :D

Link to comment
Share on other sites

Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί υπάρχει αυτή η αντίδραση.

Η αλλαγή ταχύτητας που πέρνα μέσα από την παλάμη μέσα από το αριστερό πόδι και η ηδονή που αποκομίζω από μια τέτοια ενέργεια, αρχίζω να πιστεύω ότι είμαι ανοργασμικός οδηγός μιας και όλη την ζωή μου οδηγούσα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων αλλά ποτέ δεν έφτασα σε σημείο να τελειώσω πάνω σε μια (κατά την γνώμη μου ) τέλεια αλλαγή ταχύτητας. Έλεος ρε παιδιά.

Στα υπόλοιπα θα συμφωνήσω μαζί σας για το κόστος για την δικαιολογημένη αμφιβολία αξιοπιστίας μου ακούγονται πολύ λογικά.

Σαφώς φιλε μου super3 tsi και τα αυτοκίνητα και οι αγελάδες με τις κλανιες τους ρυπαίνουν το περιβάλλον αλλά τι να κάνουμε να σφάξουμε τα γελαδια και να καταργήσουμε τα αυτοκίνητα ?

Η να κάνουμε έναν τρίτο παγκόσμιο πόλεμο γιατί πολλοί μαζευτήκαμε.

Οπωσδήποτε και το φύτευμα ενός δέντρου στον καμένο Υμηττό δεν θα σώσει τον πλανήτη αλλά τι συμβουλεύεις φίλε μου να μην το κάνουμε?

Αν σου φαίνετε ανούσια η ενέργεια τις Volkswagen για την κατασκευή αυτοκινήτων λιγότερο ρυπογόνων νομίζω ότι τα ισοπεδώνουμε όλα

Φίλε μου μάλλον μιλάμε για διαφορετικά πράγματα. Προφανώς έχουμε διαφορετική άποψη γύρω από την σπορ οδήγηση και πιθανόν και γύρω από την οδήγηση αυτοκινήτου γενικότερα αλλά αυτό δεν σου δίνει και το δικαίωμα να γίνεσαι προσβλητικός. Απ΄ότι κατάλαβα μάλλον περνάς καλύτερα σ'ένα αυτοκίνητο σαν συνοδηγός παρά σαν οδηγός.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου μάλλον μιλάμε για διαφορετικά πράγματα. Προφανώς έχουμε διαφορετική άποψη γύρω από την σπορ οδήγηση και πιθανόν και γύρω από την οδήγηση αυτοκινήτου γενικότερα αλλά αυτό δεν σου δίνει και το δικαίωμα να γίνεσαι προσβλητικός. Απ΄ότι κατάλαβα μάλλον περνάς καλύτερα σ'ένα αυτοκίνητο σαν συνοδηγός παρά σαν οδηγός.

Το ότι έχουμε μια διαφορετική άποψη κατανοητό και πασιφανές αλλά η διαφορετικότητα τις οποιαδήποτε άποψης που απέχει από την δική σου είναι μάλλον αυτό που ενοχλεί ,το ότι σου κάνω επίθεση προσβάλλοντας εσένα φίλε μου σε προσωπικό επίπεδο με επιεικούς χαρακτηρισμούς το θεωρώ γελοίο να το υποστηρίζεις , απλά και μονό επειδή διαφωνώ.

Μιλώ για την δική μου εμπειρία με τα μηχανικά κιβώτια και τις αλλαγές ταχυτήτων και τις απολαυσεις του εν λόγο εγχειρήματος και συγκρίνοντας τα λεγόμενα σας με αυτά που έχω βιώσει εγώ , δεν νομίζω ότι είναι προσβολή, έτσι τουλάχιστον το αντιλαμβάνομαι, μιλώ καθαρά για τον εαυτό μου και όχι για σένα τώρα αν θες να νιώσεις προσβεβλημένος δικό σου πρόβλημα.

Εκεί που έχεις δίκιο στο αναγνωρίζω αλλά μέχρι εκεί .

Αν και διακρίνω και μια ειρωνεία σχετικά με το αυθαίρετο συμπέρασμα σου για την άποψη μου για το αυτοκίνητο και την οδήγηση του γενικότερα,και το που εγώ περνώ καλά, αλλά άστο...

Θα σε παρακαλούσα να επανέλθουμε στην τάξη και να μην δώσουμε συνέχεια γιατί με τις διαμάχες έχουμε καταλήξει να είμαστε off topic.

Edited by panozz
Link to comment
Share on other sites

Και να μην ξεχναμε οτι το 2007 ηταν η χρονια οπου παγκοσμιως πουληθηκαν περισσοτερα αυτοματα απο χειροκινητα, το ιδιο και το 2008.

Link to comment
Share on other sites

Και να μην ξεχναμε οτι το 2007 ηταν η χρονια οπου παγκοσμιως πουληθηκαν περισσοτερα αυτοματα απο χειροκινητα, το ιδιο και το 2008.

αυτο δεν λεει τιποτα...και η αυξηση στη καταναλωση του τσιγαρου δεν σημαινει οτι ειναι καλο...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.