Jump to content
andain

Dsg Vs Manual

Recommended Posts

Δεν κάθεσαι και εσύ καλά το τραβάει ο οργανισμός σου το πείραγμα άμα λες τέτοια, τέλος πάντων.

εχεις δικιο αφου και εγω το κανω!:thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

εμενα δεν μου λεει και πολλα αυτο το vinteo για τις δυνατοτητες....για να το δουμε σε μια αναρηχηση.....ουτε φταιω αν το manual το χει αναπειρος οδηγος...το dsg μου τι δινει γιατι δινει στους ασχετους οδηγικα να το παιξουν αλανια...

Αντίστοιχα παραδείγματα θα μπορούσαν να ήταν:

1. Εγώ είμαι μουσικός και μου τη δίνει που ο κάθε άσχετος μπορεί με έναν υπολογιστή να φορτώσει έτοιμες ρουτίνες και να ντύσει ένα τραγούδι ενώ δεν ξέρει πόσες νότες έχει το πεντάγραμμο.

2. Εμένα μου τη δίνει που ο κάθε αγράμματος μπορεί να συντάξει ένα χωρίς ορθογραφικά λάθη κείμενο με έναν υπολογιστή χωρίς να γνωρίζει ούτε πόσα γράμματα έχει η αλφαβήτα.

3. Εγώ είμαι φωτογράφος και μου τη δίνει που όλη η πιτσιρικαρία γυρνά με ένα κινητό με Χμεγαπίξελ και σταθεροποιητές και led και xenon και καμαρώνει για τις φωτό του ενώ δεν ξέρει ούτε τι είναι το διάφραγμα.

4. Εγώ έφαγα τα νιάτα μου να μάθω πως λειτουργεί το ρημάδι το pc από μέσα και απ' έξω γιατί η γενιά μου μεγάλωσε με spectrum και amiga και τώρα όλοι αγοράζουν 64μπιτους 8πύρηνους τερραφορμισμένους λες και τα μβ είναι πασατέμπο και δεν μπαίνουν καν στον κόπο να τον ανοίξουν για ξεσκόνισμα.

Τεσπα, η πετυχημένη τεχνολογική εξέλιξη ξεκινά με λίγους και καταλήγει με όλους για να ξεκινήσει από την αρχή και πάλι. Οι πρώτοι μπορούν να κρατήσουν τις δάφνες του πιονιέρου και τις αναμνήσεις του παρελθόντος. Οι τελευταίοι που μπαίνουν στη τεχνολογία συνήθως οφελούνται από βελτιωμένη ποιότητα και μειωμένο κόστος λόγω της τεχνολογικής ωρίμανσης και των οικονομιών κλίμακας. Τους αμετανόητους του παρελθόντος όμως στο τέλος τους λένε χομπίστες στη καλύτερη περίπτωση ή γραφικούς στη χειρότερη.

Το dsg για μένα είναι όπως ήταν κάποτε οι αναβατήρες για τα άλογα ή η σέλλα. Σαφώς μπορείς να καβαλήσεις άλογο και χωρίς τη βοήθειά τους, αλλά οι σιου τελικά νικήθηκαν από τις μπλε ζακέτες σε όλο τον κόσμο. Και μη ξεχνάτε ότι στη πορεία καταργήθηκαν και τα άλογα εκτός και αν μετρούνται σε δυναμόμετρο :thumbsup:

Edited by Aiscalp
Link to comment
Share on other sites

Θα συμπληρώσω με μια παλιά κινέζικη παροιμία που λέει :

μην προσπαθείς να μάθεις ένα γουρούνι μουσική για δυο λόγους πρώτον χάνεις τον καιρό σου και δεύτερον ενοχλείς το γουρούνι. :thumbsup:

Edited by panozz
Link to comment
Share on other sites

ελληναρες ειμαστε ολοι!!!οταν σε ολο τον κοσμο τα πιο πολλα ειναι αυτοματα εμεις εδω στο χαλβα μας!λεμε εχεις ροπη με το manual ενω με το dsg στη θεση S δεν εχεις (λεω εγω....)Εγω μενω σε πολη με εχει βοηβησει απιστευτα και σε καμια περιπτωση δεν θα ηθελα να ασχολουμε με ταχυτητες(βαλε-βγαλε)και επειδη οι περισσοτεροι με καποιον διαφορετικο τροπο ξοδευουν τα λεφτα τους ειτε σε γυναικες ειτε σε υπολογιστες ειτε σε αυτοκινητα ειτε σε ακινητα,η επιλογη να διαλεξεις το DSG ειναι επιπλεον 2000 ευρω περιπου!ειναι λογος για να σε αποτρεψει.οταν σε ολα αυτοκινητα η τιμη ειναι μολις 500ευρω.καποιοι ομως παραταυτα το επιλεγουν για τους λογους που ολοι γνωριζουμε ενω καποιοι αλλοι θεωρουν οτι με αυτα τα χρηματα θα βαλουν αλλα πραγματα στο αυτοκινητο τους.ευτηχως ο καθενας εχει τα δικα του κρητηρια αξιολογισεις και συνφωνα με αυτα κανει τις επιλογες του!

Link to comment
Share on other sites

δωσε τα λεφτα και θα εχω και σοφερ! με το dsg μεχρι 3tes ειναι πιο γρηγορο και δεν το λεω μονο εγω αλλα και πολλοι αλλοι που το εχουν δοκιμασει.

Link to comment
Share on other sites

Αντίστοιχα παραδείγματα θα μπορούσαν να ήταν:

1. Εγώ είμαι μουσικός και μου τη δίνει που ο κάθε άσχετος μπορεί με έναν υπολογιστή να φορτώσει έτοιμες ρουτίνες και να ντύσει ένα τραγούδι ενώ δεν ξέρει πόσες νότες έχει το πεντάγραμμο.

2. Εμένα μου τη δίνει που ο κάθε αγράμματος μπορεί να συντάξει ένα χωρίς ορθογραφικά λάθη κείμενο με έναν υπολογιστή χωρίς να γνωρίζει ούτε πόσα γράμματα έχει η αλφαβήτα.

3. Εγώ είμαι φωτογράφος και μου τη δίνει που όλη η πιτσιρικαρία γυρνά με ένα κινητό με Χμεγαπίξελ και σταθεροποιητές και led και xenon και καμαρώνει για τις φωτό του ενώ δεν ξέρει ούτε τι είναι το διάφραγμα.

4. Εγώ έφαγα τα νιάτα μου να μάθω πως λειτουργεί το ρημάδι το pc από μέσα και απ' έξω γιατί η γενιά μου μεγάλωσε με spectrum και amiga και τώρα όλοι αγοράζουν 64μπιτους 8πύρηνους τερραφορμισμένους λες και τα μβ είναι πασατέμπο και δεν μπαίνουν καν στον κόπο να τον ανοίξουν για ξεσκόνισμα.

Τεσπα, η πετυχημένη τεχνολογική εξέλιξη ξεκινά με λίγους και καταλήγει με όλους για να ξεκινήσει από την αρχή και πάλι. Οι πρώτοι μπορούν να κρατήσουν τις δάφνες του πιονιέρου και τις αναμνήσεις του παρελθόντος. Οι τελευταίοι που μπαίνουν στη τεχνολογία συνήθως οφελούνται από βελτιωμένη ποιότητα και μειωμένο κόστος λόγω της τεχνολογικής ωρίμανσης και των οικονομιών κλίμακας. Τους αμετανόητους του παρελθόντος όμως στο τέλος τους λένε χομπίστες στη καλύτερη περίπτωση ή γραφικούς στη χειρότερη.

Το dsg για μένα είναι όπως ήταν κάποτε οι αναβατήρες για τα άλογα ή η σέλλα. Σαφώς μπορείς να καβαλήσεις άλογο και χωρίς τη βοήθειά τους, αλλά οι σιου τελικά νικήθηκαν από τις μπλε ζακέτες σε όλο τον κόσμο. Και μη ξεχνάτε ότι στη πορεία καταργήθηκαν και τα άλογα εκτός και αν μετρούνται σε δυναμόμετρο B)

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο...

Link to comment
Share on other sites

τεχνολογικα επιτυχια θα ηταν ενα αυτοκινητο που να κανε τα παντα μονο του σωστα?να σε πηγαινε εκει που ηθελες με ενα κουμπι...που ξερετε οτι δεν θα υπαρξει καποτε?το θεμα ειναι οτι παλι καποιο εξυπνοι οπως τωρα με το dsg θα λενε οτι ειναι φοβερη οδηγικη εμπειρια...αυτα....

Link to comment
Share on other sites

Κι επειδη οι αποψεις διίσταντε, είχα την τύχη να είμαι συνοδηγός για 500 χλμ περίπου σε gti v ABT 265hp manual και gti v 260hp dsg. Το manual ήταν φοβερά επιθετικό- αγωνιστικό & πρόθυμο για ταρζανιες, απ την άλλη το dsg με παρόμοια ps ήρεμο, ξεκούραστο και πολύ γραμμικό. Η άποψη μου...

Link to comment
Share on other sites

τεχνολογικα επιτυχια θα ηταν ενα αυτοκινητο που να κανε τα παντα μονο του σωστα?να σε πηγαινε εκει που ηθελες με ενα κουμπι...που ξερετε οτι δεν θα υπαρξει καποτε?το θεμα ειναι οτι παλι καποιο εξυπνοι οπως τωρα με το dsg θα λενε οτι ειναι φοβερη οδηγικη εμπειρια...αυτα....

Κι' όμως φίλε μου δεν απέχουμε πολύ από αυτό. Χθες στο TOP GEAR ο Κλάρξον καθόταν πίσω από το τιμόνι μιας BMW 335 και το αυτοκίνητο τον γύρναγε στην πίστα μόνο του και από ότι κατάλαβα με χρόνο καλύτερο άπ'ότιθα πετύχαινε ο ίδιος .

Όσοι πιστοί προσέλθετε.

Εγώ και δωρεάν να μου το δίναν δεν θα το έπερνα, εκτός αν γύρναγε και σε manual mode.

Οι υπέρμαχοι του dsg ας εκφέρουν τις απόψεις τους.

Link to comment
Share on other sites

Θα το λατρεψουν οι υπερμαχοι του dsg αυτο ειναι σιγουρο..οτι ρομποτικο που αποκληει τον ανθρωπο το θελουν.και τον οδηγο.....

Link to comment
Share on other sites

Το manual ήταν φοβερά επιθετικό- αγωνιστικό & πρόθυμο για ταρζανιες, απ την άλλη το dsg με παρόμοια ps ήρεμο, ξεκούραστο και πολύ γραμμικό. Η άποψη μου...
Εγώ και δωρεάν να μου το δίναν δεν θα το έπερνα, εκτός αν γύρναγε και σε manual mode.

Οι υπέρμαχοι του dsg ας εκφέρουν τις απόψεις τους.

Θα το λατρεψουν οι υπερμαχοι του dsg αυτο ειναι σιγουρο..οτι ρομποτικο που αποκληει τον ανθρωπο το θελουν.και τον οδηγο.....

Μόνο μια ερώτηση θα ήθελα να κάνω, για να μπω και καλύτερα στο "κλίμα" της κουβέντας. Οι "ενάντιοι" στο DSG, έχετε οδηγήσει ποτέ αμάξι με DSG (ή άλλο σύγχρονο αυτόματο σασμάν) για 2-3 εβδομάδες ή μόνο για βόλτα ή διαδρομή των 100-200 χιλιομέτρων? Επειδή οι "υπέρμαχοι" του DSG έχουν οδηγήσει manual για πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα, οπότε μιλάνε γνωρίζοντας καλά και τους δύο τύπους σασμάν... Και όσοι παλιότερα οδηγούσαμε manual, δεν πηγαίναμε με το αμάξι μόνο μέχρι το περίπτερο ή το super market. Και τις κόντρες μας κάναμε και τις αναβάσεις μας και τις κλειστές διαδρομές...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ και δωρεάν να μου το δίναν δεν θα το έπερνα, εκτός αν γύρναγε και σε manual mode.

Αυτο μαλλον δειχνει οτι δεν εχεις καμμια επαφη με το dsg ουτε καν στην θεωρια μιας και λιγο να διαβαζες

θα καταλαβαινες οτι απο τα πλεονεκτηματα του ειναι οτι εχει ΚΑΙ μηχανικη λειτουργια (manual mode).

Γι'αυτο επιμενω οτι οσοι κυριως εχουν αρνητικη γνωμη συνηθως δεν εχουν γνωση του θεματος (ουτε καν θεωρητικη που καπως θα δικαιολογουσα τα λεγομενα τους).

Link to comment
Share on other sites

για να μην πηγαινουμε στο μελλον και ας ασχοληθουμε με το παρον εχω την εντυπωση οτι στην formula1 λειτουργουν με paddles (αυτακια) για αλλαγη ταχυτητων,επισης στο wrc ακομα και αυτα με paddels!οποτε ερχομαστε στο ερωτημα,αυτοι που τα οδηγουν δεν απολαμβανουν οδηγηση? ο "υπερμαχος" του dsg.πολυ σωστα τα λεγομενα του Νικου....

Link to comment
Share on other sites

Αυτο μαλλον δειχνει οτι δεν εχεις καμμια επαφη με το dsg ουτε καν στην θεωρια μιας και λιγο να διαβαζες

θα καταλαβαινες οτι απο τα πλεονεκτηματα του ειναι οτι εχει ΚΑΙ μηχανικη λειτουργια (manual mode).

Γι'αυτο επιμενω οτι οσοι κυριως εχουν αρνητικη γνωμη συνηθως δεν εχουν γνωση του θεματος (ουτε καν θεωρητικη που καπως θα δικαιολογουσα τα λεγομενα τους).

[/quote

Φίλε μου δεν κατάλαβες, αναφέρομαι στο αυτοκίνητο όχι στο dsg!!!

Link to comment
Share on other sites

για να μην πηγαινουμε στο μελλον και ας ασχοληθουμε με το παρον εχω την εντυπωση οτι στην formula1 λειτουργουν με paddles (αυτακια) για αλλαγη ταχυτητων,επισης στο wrc ακομα και αυτα με paddels!οποτε ερχομαστε στο ερωτημα,αυτοι που τα οδηγουν δεν απολαμβανουν οδηγηση? ο "υπερμαχος" του dsg.πολυ σωστα τα λεγομενα του Νικου....

Στη Formula 1 και στο WRC όπου τα χρήματα και τα συμφέροντα είναι πολλά, πάνω από όλα μπαίνουν οι χρόνοι και όχι η απόλαυση του οδηγού.Όπου να' ναι έρχονται και τα κιβώτια συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης όπου ο οδηγός δεν θα αλλάζει καθόλου ταχύτητες αλλά ο υπολογιστής θα αποφασίζει τι ροπή θα στέλνει στους τροχούς.

Τα πλεονεκτήματα του dsg δεν τα αμφισβητώ σε καμμία περίπτωση και τα έχω αναφέρει παραπάνω, όπως και τα μειονεκτήματά του .

Απλά όταν θέλω να οδηγήσω γρήγορα προτιμώ να το κάνω με τον παραδοσιακό τρόπο. Πιθανόν με την συνδρομή ένος dsg να πετύχαινα και καλύτερους χρόνους αλλά για μένα δεν είναι αυτό το ζητούμενο.

Σε χαλαρή οδήγηση, μέσα στην πόλή και στις Εθνικές οδούς συμφωνώ μαζί σας το dsg πλεονεκτεί ( τα +2000 Ευρώ βέβαια είναι ενα θέμα)

Link to comment
Share on other sites

ειτε το θελετε ειτε οχι στην formula1 kai στο wrc εκει βρισκεται η τελευταια λεξη της τεχνολογιας αφενος για καλυτερους χρονους αφετερου για την προστασια των επιβατων.απο εκει και περα ολοενα και περισοτερες αυτοκινητοβιομηχανιες ακολουθουν οσο τους επιτρεπουν τις εξελιξεις αυτων και χρησημοποιουν την τεχνολογια αυτη(abs,traction control και πολλα αλλα..)για αυτο και περισσοτερες βιομηχανιες βλεπε bwm M3 που χρησιμοποιει το αντιστοιχο 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη,βλεπε nissan gt-r με 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη,επισης Μitsubishi Lancer Εvo με 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και πολλα αλλα.....με λιγα λογια αρκετες βιομηχανιες ακολουθουν το προτυπο τυπου dsg.θα δεκτω οτι εχει πολλα πλεονεκτηματα αλλα σαφος μειονεκτηματα.

Link to comment
Share on other sites

ειτε το θελετε ειτε οχι στην formula1 kai στο wrc εκει βρισκεται η τελευταια λεξη της τεχνολογιας αφενος για καλυτερους χρονους αφετερου για την προστασια των επιβατων.απο εκει και περα ολοενα και περισοτερες αυτοκινητοβιομηχανιες ακολουθουν οσο τους επιτρεπουν τις εξελιξεις αυτων και χρησημοποιουν την τεχνολογια αυτη(abs,traction control και πολλα αλλα..)για αυτο και περισσοτερες βιομηχανιες βλεπε bwm M3 που χρησιμοποιει το αντιστοιχο 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη,βλεπε nissan gt-r με 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη,επισης Μitsubishi Lancer Εvo με 6-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και πολλα αλλα.....με λιγα λογια αρκετες βιομηχανιες ακολουθουν το προτυπο τυπου dsg.θα δεκτω οτι εχει πολλα πλεονεκτηματα αλλα σαφος μειονεκτηματα.

Στη φόρμουλα 1 το abs από ανέκαθεν και το trαction control από πέρυσι δεν υπάρχουν.

Link to comment
Share on other sites

Στη φόρμουλα 1 το abs από ανέκαθεν και το trαction control από πέρυσι δεν υπάρχουν.

Όχι πως παίζει κάποιο ρόλο, αλλά παλαιότερα είχαν και ABS. Εξάλλου όλα αυτά τα συστήματα "γεννήθηκαν" στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και μετά περάσανε σε αυτοκίνητα παραγωγής. Το ότι αφαιρέθηκαν αυτά τα συστήματα από τα μονοθέσια, δεν έγινε με σκοπό να βελτιωθεί η οδηγική ευχαρίστηση ή να πάει καλύτερα το μονοθέσιο, αλλά για να δυσκολέψουν τα πράγματα και να αυξηθεί ο ανταγωνισμός. Οπότε μάλλον άστοχο θα έλεγα ότι είναι το επιχείρημά σου... -_-

+1 @ stelios4 :p

Link to comment
Share on other sites

Όχι πως παίζει κάποιο ρόλο, αλλά παλαιότερα είχαν και ABS. Εξάλλου όλα αυτά τα συστήματα "γεννήθηκαν" στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και μετά περάσανε σε αυτοκίνητα παραγωγής. Το ότι αφαιρέθηκαν αυτά τα συστήματα από τα μονοθέσια, δεν έγινε με σκοπό να βελτιωθεί η οδηγική ευχαρίστηση ή να πάει καλύτερα το μονοθέσιο, αλλά για να δυσκολέψουν τα πράγματα και να αυξηθεί ο ανταγωνισμός. Οπότε μάλλον άστοχο θα έλεγα ότι είναι το επιχείρημά σου... ;)

+1 @ stelios4 :rolleyes:

[/quote

Το αντίθετο θα έλεγα.Συμφωνώ μαζί σου. Πάρα πολλές τεχνολογικές εξελίξεις ξεκίνησαν από τους αγώνες και πέρασαν αργότερα στην παραγωγή. Το abs ειδικότερα ξεκίνησε από την αεροπορική βιομηχανία. Απλά αυτό που ήθελα να τονίσω (άστοχα πιθανόν) ότι στους αγώνες πολλές φορές μπαίνουν και άλλες παράμετροι που έχουν να κάνουν με τον ανταγωνισμό(όπως λες), το θέαμα, την ανάδειξη των ικανοτήτων του οδηγού και όχι μόνο του αυτοκινήτου κ.λ.π.Όλα αυτά καθορίζονται από τους κανονισμούς. Στη συνέχεια οι κατασκευαστές σχεδιάζουν τα αυτοκίνητα με στόχο τους χρόνους και το πρωτάθλημα. Παράμετροι όπως η ευχαρίστηση του οδηγού κατά την οδήγηση δεν τους απασχολούν σε επίπεδο αγώνων.

Θα θυμούνται οι παλαιότεροι τις Wiliams το 1991,2 με φουλ ηλεκτρονικά που παίρναν τα πρωταθλήματα και πολλοί σχολιαστές υποβάθμιζαν τις ικανότητες των οδηγών της λέγοντας ότι "θα κέρδιζαν όποιος κι'αν ήταν ο οδηγός"

Link to comment
Share on other sites

Όχι πως παίζει κάποιο ρόλο, αλλά παλαιότερα είχαν και ABS. Εξάλλου όλα αυτά τα συστήματα "γεννήθηκαν" στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και μετά περάσανε σε αυτοκίνητα παραγωγής. Το ότι αφαιρέθηκαν αυτά τα συστήματα από τα μονοθέσια, δεν έγινε με σκοπό να βελτιωθεί η οδηγική ευχαρίστηση ή να πάει καλύτερα το μονοθέσιο, αλλά για να δυσκολέψουν τα πράγματα και να αυξηθεί ο ανταγωνισμός. Οπότε μάλλον άστοχο θα έλεγα ότι είναι το επιχείρημά σου... ;)

+1 @ stelios4 :rolleyes:

Το αντίθετο θα έλεγα.Συμφωνώ μαζί σου. Πάρα πολλές τεχνολογικές εξελίξεις ξεκίνησαν από τους αγώνες και πέρασαν αργότερα στην παραγωγή. Το abs ειδικότερα ξεκίνησε από την αεροπορική βιομηχανία. Απλά αυτό που ήθελα να τονίσω (άστοχα πιθανόν) ότι στους αγώνες πολλές φορές μπαίνουν και άλλες παράμετροι που έχουν να κάνουν με τον ανταγωνισμό(όπως λες), το θέαμα, την ανάδειξη των ικανοτήτων του οδηγού και όχι μόνο του αυτοκινήτου κ.λ.π.Όλα αυτά καθορίζονται από τους κανονισμούς. Στη συνέχεια οι κατασκευαστές σχεδιάζουν τα αυτοκίνητα με στόχο τους χρόνους και το πρωτάθλημα. Παράμετροι όπως η ευχαρίστηση του οδηγού κατά την οδήγηση δεν τους απασχολούν σε επίπεδο αγώνων.

Θα θυμούνται οι παλαιότεροι τις Wiliams το 1991,2 με φουλ ηλεκτρονικά που παίρναν τα πρωταθλήματα και πολλοί σχολιαστές υποβάθμιζαν τις ικανότητες των οδηγών της λέγοντας ότι "θα κέρδιζαν όποιος κι'αν ήταν ο οδηγός"

+1 Πολύ σωστά. Προφανώς λάθος κατάλαβα το προηγούμενο post σου! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.