rabbit Posted September 16, 2008 Report Share Posted September 16, 2008 ΚW Wariant 3 ισχύει ότι για να την ρυθμίσεις πρέπει να την βγάζεις από το αυτοκίνητο και να την ξανά περνάς?Εγώ πάντως είμαι υπέρ των αναρτήσεων σε πακέτο κιτ κατεβάσματος με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και ελατήρια! Δεν έχω Golf GTi, αλλά στο Passat που πέρασα PSS10 έχω φέρει το αυτοκίνητο στα μέτρα μου εκεί που θέλω! τρομαχτική διαφορά! και τώρα και PSS9 και στο Polo είναι MUST! οχι φιλε μου δεν ισχυει Απλα πρεπει να το κανει καλυτερα ο μηχανικος σου αφου πρεπει για καποιες ρυθμισεις να βγουν οι τροχοι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted September 20, 2008 Report Share Posted September 20, 2008 ε μετά δεν αξίζει εάν είναι να είσαι κάθε λίγο στον μάστορα για να το ρυθμίζεις να πληρώνεις το μάστορα για μία ρύθμιση που δεν κάνει ούτε 5 λεπτά να γίνει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbit Posted September 26, 2008 Report Share Posted September 26, 2008 Oταν πληρωνης για την τοποθετηση των αναρτησεων μεσα την τιμη ειναι ενοιται και τα επομενα ραντεβου πληρωμενα για ρυθμισεις {τουλαχιστον ετσι εγινε με εμενα}. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsiligp Posted September 28, 2008 Report Share Posted September 28, 2008 Ξερει κανεις τι μαρκα ειναι τα μαμα ελατηρια στο Gti?? Αν βαλω της HR θα εχω καποιο προβλημα με το στησιμο του αυτοκινητου? Κατα καιρους διαβαζω πως δεν ειναι οτι καλυτερο η αλλαγη μονο ελατηριων...η ποιο απλη λυση ειναι η αλλαγη ελατηριων,κ εχεις καλυτερο κρατημα,η αλλαγη ολου του πακετου δεν το συζηταμε ειναι το καλυτερο,αν βαλεις ελατηρια βαζεις HR,κοστιζουν 230 ,κ ειναι τελεια,κατεβαινεις κ 3,5 ποντους περιπου,ξερω καποιους που βαλανε τα ελατηρια μονο αυτα κ ειναι ευχαριστημενοι!αλλα αν εχεις την δυνατοτητα για πακετο KW η BILSTEIN,ειναι τα κορυφαια το αμαξι γινεται τρενο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 16, 2008 Report Share Posted October 16, 2008 Όντως έτσι είναι στο PDF της Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voulco Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 Από μια γρήγορη ματιά στο forum είδα πολλά θέματα πάνω σε αναρτήσεις σε "γρήγορα" γκολφάκια αλλά τίποτα πάνω σε πιο "γήινα" αδελφάκια τους. Έχω ένα Golf V 1.6 FSI και έχω 70.000 χλμ. Νομίζω ότι είναι ώρα για αλλαγή αναρτήσεων. Δεν θέλω κάτι extreme μια και με οικογένεια δεν υπάρχει περιθώριο για τρέλλες (!) Τη γνώμη σας θα ήθελα για άνετες αναρτήσεις. Έχω ακούσει ότι οι Sachs και οι μαύρη σειρά Bilstein είναι καλές. Εσείς τι θα μου προτείνατε? Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις συμβουλές σας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Grouper_8L Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 Να σου κάνω μια ερώτηση, γιατί δεν βάζεις εργοστασιακές? Αnyway bilstein για μένα μόνο sport αν βάλεις. Οι απλές οι μαύρες, μου έχουν δημιουργήσει πρόβλημα και δεν ξαναβάζω.... Ψάξε για κάποια άλλη sachs, monroe κλπ. αν και δεν ξέρω πολλά πράγματα. Επιμένω για εργοστασιακές πάντως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 Νομίζω ότι οι εργοστασιακές είναι sachs....κοίτα τον τύπο τον εργοστασιακών και απλά αγόρασε εκτός αντ/πείας. Πιστεύω θα τις βρεις φθηνότερα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elan Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 Sachs Performance φοράει μαμά το Sportline-gt sport κλπ. Αυτές σου προτείνω εγώ. Τι έκδοση είναι το golfάκι; Sportline ή απλό(Trend-Comfortline κλπ.); Και είσαι ευχαριστημένος από τη μαμά άνεση; Για να ξέρουμε τι να σου πούμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voulco Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Το αυτοκίνητο είναι το Comfortline 1.6 FSI του 2004 μοντέλο. Οι αναρτήσεις της μαμάς είναι αρκετά ικανοποιητικές όσο αφορά την άνεση και τα κρατήματα τόσο για εθνική όσο και για μέσα στην πόλη. Θα περίμενα κάτι αντίστοιχο ή καλύτερο όσο αφορά την άνεση τώρα που θα τις αλλάξω. Απλά επειδή ως συνήθως στην αντιπροσωπεία βαράνε στο κεφάλι με τα ανταλλακτικά σκέφτηκα να κάνω μια έρευνα αγοράς πιο μπροστά. Μπορεί κανείς να αγοράσει τις εργοστασιακές από έξω? Αν βρει την σειρά της Sachs θα κάνουν ακριβώς? Ευχαριστώ ξανά για τις συμβουλές σας! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elan Posted November 12, 2008 Report Share Posted November 12, 2008 Μπορεί κανείς να αγοράσει τις εργοστασιακές από έξω? Αν βρει την σειρά της Sachs θα κάνουν ακριβώς? Φυσικά και θα κάνουν. Απλά ζητάς τα συγκεκριμένα αμορτισέρ για το δικό σου μοντέλο. Αν μπορείς να'χεις τσεκάρει από πριν τους κωδικούς για να ελέγχεις τι σου βάζουν ακόμα καλύτερα. Ψάξε στα site των εταιρειών για κωδικούς του golf V (>11/2003). Tώρα αν θες πιο άνετες από τις μαμά αναρτήσεις του Comfortline...δεν μπορώ να σε βοηθήσω και πολύ... Comfortline-Sportline δεν ξέρω καν αν φοράνε τα ίδια αμορτισέρ. Σε αντιπροσωπία ή κάποιος με ΕΤΚΑ θα σου πει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 Αν θες και τη δικη μου γνωμη κοιταξε προς bilstein Β8 sprint ειτε 50 ειτε 55 mm και με ελατηρια χαμηλωματος H&R το Golf θα εχει και κρατημα και ανεση καλυτερα απο το εργοστασιακο. Τωρα αν θες μπορεις να επιλεξεις και καποιο coilover οπως τις KW για παραδειγμα. Γενικοτερα αν θες να φερεις το αυτοκινητο ακριβως στα μετρα σου και θες και ανεση και κρατημα και value for money καλυτερα ψαξου με coilover. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voulco Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 Αν θες και τη δικη μου γνωμη κοιταξε προς bilstein Β8 sprint ειτε 50 ειτε 55 mm και με ελατηρια χαμηλωματος H&R το Golf θα εχει και κρατημα και ανεση καλυτερα απο το εργοστασιακο. Τωρα αν θες μπορεις να επιλεξεις και καποιο coilover οπως τις KW για παραδειγμα. Γενικοτερα αν θες να φερεις το αυτοκινητο ακριβως στα μετρα σου και θες και ανεση και κρατημα και value for money καλυτερα ψαξου με coilover. Από μια ματιά που έριξα στον όρο "coilover" κατάλαβα ότι είναι συνδυασμός ανάρτησης και ελατηρίου (ίσως κάτι σαν en block?). Αυτό το πετυχαίνω με τον συνδυασμό των παραπάνω (Bilstein B8 Sprint + Ελατήρια H&R) ή είναι μόνο τα KW? Ρίχνοντας μια ματιά στην σελίδα της KW μου φάνηκαν λίγο αλμυρές οι τιμές για "value for money". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted November 13, 2008 Report Share Posted November 13, 2008 Οταν ελεγα value for money σιγουρα δεν εννουσα την KW που ειναι απο τις top επιλογες που μπορεις να κανεις. Εννοουσα οτι τα coilover σου επιτρεπουν να ρυθμισεις καλυτερα τις παραμετρους της συμπεριφορας μιας αναρτησης πιο κοντα στο επιθυμητο για εσενα. Πιο κοντα στο ιδανικο αναλογα με το οδηγικο σου στυλ και τις απαιτησεις σου. Κατι τετοιο δεν στο δινει η bilstein οσο καλη sport αναρτηση και να ειναι και δεν στο δινει γιατι δεν ρυθμιζεται. Την KW την εφερα σαν παραδειγμα coilover γιατι ειναι και η πιο διαδεδομενη, που την ξερουν ολοι. Υπαρχουν και αλλες εταιρειες και θα σου αναφερω μερικες. ap sportfahrwerke FK coilovers supersport coilovers weitec Gmax venom Alpha shocks Hot Bits XYZ Οι περισσοτερες απο αυτες υπαρχουν στην Ελλαδα αντιπροσωπευονται δλδ. Κοιτα ομως και στο site της venom motorsport www.venommotorsport.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elan Posted November 18, 2008 Report Share Posted November 18, 2008 Απ'ότι κατάλαβα εσύ δε θες ούτε τρελά κρατήματα ούτε χαμηλώματα, αλλά άνεση. Τα Bilstein-H&R που αναφέρθηκαν είναι σετ αμορτισέρ-ελατήρια. Μιας και φοράω ακριβώς αυτόν τον συνδυασμό, προσθέτω ότι δίνει πολύ καλό κράτημα αλλά από άνεση είναι πολύ πιο σκληρός από μαμά. Κάτι γιαγιάδες δεν τις βάζω στο αυτοκίνητο μην σπάσουν κανα πλευρό... Αν θα πρότεινα μια coilover για value for money θα'λεγα Weitec. Εμπειρία από coilover δεν έχω. Αλλά πιο άνετη από μαμά δύσκολα θα βρεις. Για μένα πήγαινε σε μια απλή αλλαγή αμορτισέρ και θα'σαι ΟΚ. Τα μαμά ή τα Bilstein τα μαύρα που είναι καλύτερα σε κράτημα αλλά λίγο πιο σκληρά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted November 19, 2008 Report Share Posted November 19, 2008 Έλεος ρε παιδιά...ο άνθρωπος ζήτησε κάτι "οικογενειακό" και τον πήγατε σε coilover.... Value for money στην περίπτωσή σου είναι τα μαμά αμορτισέρ....Αν θες το κάτι παραπάνω πιστεύω μια Koni FSD είναι υπέραρκετή για τα θέλω σου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted November 19, 2008 Report Share Posted November 19, 2008 Συμφωνώ με τον Αλέξανδρο 100%, Μια Koni FSD με τα μαμα ελατήρια... Koni FSD = Χρυσό χρώμα. Θα είσαι μαλακός στην πόλη και όταν θες να ξεδώσεις μόνος σε καμια στροφούλα θα γίνεται πιο σφηχτό.. Koni FSD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 22, 2008 Report Share Posted November 22, 2008 Γνωρίζει κανείς να μου απαντήσει υπεύθυνα , τα αμορτισέρ (50άρια) και ελατήρια του Leon Cupra ταιριάζουν σε Tsi ή GT ? Τα ελατήρια θα είναι οκ? γιατί έχει βαρύ μούτρο το Leon Μήπως να τα έβαζα με HR3.5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted November 23, 2008 Report Share Posted November 23, 2008 Θα είναι λίγο σούζα , λογο βαρύτερου μπροστινού συστήματος. Καλύτερα ένα σέτ 3.5Η&R κόκκινα & μια Bilstein Χοντρομπούκαλη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 23, 2008 Report Share Posted November 23, 2008 (edited) τελικά μπαίνουν bilstein με HR YΓ. Καλές εντυπώσεις από την ανάρτηση...μέχρι στιγμής. Edited December 16, 2008 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voulco Posted November 24, 2008 Report Share Posted November 24, 2008 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, Ρώτησα την αντιπροσωπεία για τις αναρτήσεις και μου είπαν γύρω στα 400 Εu(!) Σε μαγαζιά με ελαστικά & αναρτήσεις μου είπαν για την τετράδα 220 Eu για Sachs και 250 Eu για Bilstein Μαύρα. Είναι λογική αυτή η διαφορά για να προτιμήσω της "μαμάς" αντιπροσωπείας? Όσο αναφορά τα Koni FSD, αυτά στο διαδίκτυο τα βρίσκω γύρω στα 500 Eu. Τελική επιλογή??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaros Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Κοιτώντας στο savetrade.gr είδα το έξής: (GOLF 5 PLUS/ Tsi χωρίς DSG ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ JOM 20-60mm REDLINE VA 55mm) http://www.saveltrade.gr/prd_details.php?id=1086&cybe= στην φοβερή τιμή των 360 ευρώ. Έχει δοκιμάσει κάποιος την συγκεκριμένη ανάρτηση. Είναι ρυθμιζόμενη μόνο σε ύψος (αυτό το κατάλαβα επειδή λέει "Εύρος ρύθμισης 20-60mm" ή και σκληρότητα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 16, 2009 Report Share Posted June 16, 2009 Μηπως τοσο κανει η μια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest N.O.S.--> Posted June 17, 2009 Report Share Posted June 17, 2009 To σέτ περιέχει 4 αμορτισέρ και 4 ελατήρια καθώς και όσα χρειάζονται για την ρύθμιση και εγκατάσταση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sterpc Posted August 14, 2009 Report Share Posted August 14, 2009 Παιδια χρειαζομαι βοηθεια, για ριξτε μια ματια σε αυτα τα coilovers http://www.ap-suspension.com/ Τι γνωμη εχετε, αξιζει η αγορα τους? Στο εξωτερικο την φορανε αρκετοι αλλα Ελλαδα δεν βρηκα καποιον να μου πει κατι ή να την ξερει γενικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...