Jump to content
kospasTSI12345

Πόσο καλά πιάνουν τα φρένα του Tsi140

Recommended Posts

Γεια χαρά.....Πριν από μερικές μέρες πηγαίνοντας στην εθνική χρειάστηκε να πατήσω απότομα φρένο (golf tsi sportline)....

Μου έκανε εντύπωση πως το golfaki μου παρόλο που σταμάτησε εγκαίρως τελικά, μου έδωσε μια πολύ αρνητική αίσθηση και με φόβισε αρκετά... κάνοντάς με να πιστεύω πως δεν θα σταματήσει.

Τι γνώμη έχετε για τα φρένα του? Θα πρέπει να φοβάμαι και να προσέχω....ή απλά δίνει την αρνητική αίσθηση????

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο επαθα και εγω οταν το πρωτοπηρα το Tsi μου...

Απο οτι λενε και οι υπολοιποι συμφορουμιτες, το φρενο αρχιζει και "τσαρουχωνει" προς το τελος

της διαδρομης του πενταλ τρομαζοντας σε οτι δεν θα φρεναρει χανοντας ετσι σε αισθηση music.gif

Απο οτι εχω ακουσει το αναποδο γινοταν στα προηγουμενα Golf...

Θα το συνηθησεις οπως ολοι μας... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest BassakosVR6
Το ιδιο επαθα και εγω οταν το πρωτοπηρα το Tsi μου...

Απο οτι λενε και οι υπολοιποι συμφορουμιτες, το φρενο αρχιζει και "τσαρουχωνει" προς το τελος

της διαδρομης του πενταλ τρομαζοντας σε οτι δεν θα φρεναρει χανοντας ετσι σε αισθηση music.gif

Απο οτι εχω ακουσει το αναποδο γινοταν στα προηγουμενα Golf...

Θα το συνηθησεις οπως ολοι μας... :lol:

παντα ετσι ηταν! απο παντα!

απλα για να φρεναρεις δυνατα πρεπει και να

"τσαρουχωσεις" αρκετα! απο την μια νομιζεις οτι δεν

εχεις φρενα . .αλλα απο την αλλη σε φρεναρισματα πανικου

δεν μπλοκαρεις (για οσους δεν εχουν ΑΒS :lol: ) ευκολα τροχους

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιο επαθα και εγω οταν το πρωτοπηρα το Tsi μου...

Απο οτι λενε και οι υπολοιποι συμφορουμιτες, το φρενο αρχιζει και "τσαρουχωνει" προς το τελος

της διαδρομης του πενταλ τρομαζοντας σε οτι δεν θα φρεναρει χανοντας ετσι σε αισθηση music.gif

Απο οτι εχω ακουσει το αναποδο γινοταν στα προηγουμενα Golf...

Θα το συνηθησεις οπως ολοι μας... :lol:

Ειναι γεγονος οτι οταν αγγιζεις το πενταλ του φρενου πιανει αμεσως,αλλα οταν πρεπει να φρεναρεις απο υψηλες ταχυτητες το πενταλ κυριολεκτικα πρεπει να "βουλιαξει" για να εχεις καλο αποτελεσμα.Υποθετω οτι στα αποτομα/κρισιμα φρεναρισματα τα Golf με ESP (ΒΑ) υπερτερουν....υποθετω :lol:

Εγω εχω παρατηρησει οτι μολις ενεργοποιηθει το ABS χανει πολυ στο φρενο.Σου δινει την εντυπωση οτι οοι δαγκανες ανοιγουν πολυ κατα το "δαγκωμα".Ισως ειναι η ιδεα μου αλλα σε βρεγμενη ασφαλτο φαινεται απιστευτα πολυ... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Με βρεγμένη άσφαλτο προφανώς το λάστιχό σου κάνει τη δουλειά, όχι τα φρένα.

Εχει πολυ καλο grip οσο δεν μπαινει το ABS.Μολις μπει ...αστα ειναι σχεδον σαν να μην εχω ABS.

Μου δινει την εντυπωση οτι ισως δεν μπορεσω να διορθωσω με το τιμονι :lol:

Link to comment
Share on other sites

σίγουρα το πρόβλημα στο φρένο είναι γεγονός (και στο Plus). Θέλει αρκετή προσοχή ειδικά σε ταξίδια με μεγάλες ταχύτητες όταν χρειαστεί να μειώσεις απότομα (τα είδα όλα λίγο πριν τα διοδια της γέφυρας του Ριο)

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή λέτε πως υπάρχει θέμα εδώ έτσι??? Να ρωτήσω όμως κάτι??Ένα αυτοκίνητο που εύκολα θα πιάσεις τα 160χιλ. πως να το εμπιστευτείς με τέτοια φρένα??Πρέπει συνεχώς να είσαι στην τσίτα...Εγώ που κάνω καθημερινά Πειραιά - Νέα Μάκρη.....τι κάνω???Πρέπει να πηγαίνω μέχρι 100?? Πραγματικά με έχει προβληματίσει πολύ το θέμα. Μου θυμίζει το civikaki που είχα πριν στην αίσθηση των φρένων.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή λέτε πως υπάρχει θέμα εδώ έτσι??? Να ρωτήσω όμως κάτι??Ένα αυτοκίνητο που εύκολα θα πιάσεις τα 160χιλ. πως να το εμπιστευτείς με τέτοια φρένα??Πρέπει συνεχώς να είσαι στην τσίτα...Εγώ που κάνω καθημερινά Πειραιά - Νέα Μάκρη.....τι κάνω???Πρέπει να πηγαίνω μέχρι 100?? Πραγματικά με έχει προβληματίσει πολύ το θέμα. Μου θυμίζει το civikaki που είχα πριν στην αίσθηση των φρένων.

Εγω που εχω οδηγησει το TSi δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο και οχι μεσα σε πολη αλλα μια ωρα διαδρομη με ευθειες- στροφες συχνο πατημα φρενου δηλαδη.

μηπως κανετε ενα τραγικο λαθος πανω στην οδηγηση?

το λεω αυτο γιατι εχει γινει πολυ συνηθες φαινομενο στο φρεναρισμα να παταει ο οδηγος ταυτοχρανα τον συμπλεκτη μαζι με το φρενο με αποτελεσμα τα φρενα να μην δειχνουν την πραγματικη τους δυναμη.....δεν νομιζω αλλα λεω!

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas
Δηλαδή λέτε πως υπάρχει θέμα εδώ έτσι??? Να ρωτήσω όμως κάτι??Ένα αυτοκίνητο που εύκολα θα πιάσεις τα 160χιλ. πως να το εμπιστευτείς με τέτοια φρένα??Πρέπει συνεχώς να είσαι στην τσίτα...Εγώ που κάνω καθημερινά Πειραιά - Νέα Μάκρη.....τι κάνω???Πρέπει να πηγαίνω μέχρι 100?? Πραγματικά με έχει προβληματίσει πολύ το θέμα. Μου θυμίζει το civikaki που είχα πριν στην αίσθηση των φρένων.

Είναι το πρώτο σου αμάξι?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν έχει σχέση, αλλά έχω παρατηρήσει ότι με πολλά χλμ,αν πατήσεις ελαφρά το φρένο,αφήσεις και ξαναπατήσεις στο καπάκι,τότε πιάνει πολύ πιο δυνατά.

Golf V 1.6 FSI

Link to comment
Share on other sites

Εγω που εχω οδηγησει το TSi δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο και οχι μεσα σε πολη αλλα μια ωρα διαδρομη με ευθειες- στροφες συχνο πατημα φρενου δηλαδη.

μηπως κανετε ενα τραγικο λαθος πανω στην οδηγηση?

το λεω αυτο γιατι εχει γινει πολυ συνηθες φαινομενο στο φρεναρισμα να παταει ο οδηγος ταυτοχρανα τον συμπλεκτη μαζι με το φρενο με αποτελεσμα τα φρενα να μην δειχνουν την πραγματικη τους δυναμη.....δεν νομιζω αλλα λεω!

Ο καθενας εχει τα δικα του μετρα και σταθμα.Μην ξεχναμε οτι το αυτοκινητο ειναι βαρυ.Καποιος που εχει GTi μπορει να μας δωσει περισσοτερες πληροφοριες αλλα καθοτι εχει και ESP εκτως απο μεγαλυτερα φρενα σιγουρα ειναι ποιο αποτελεσματικο.

Πιστευω παντως οτι το ESP θα'πρεπε να ειναι στανταρντ οπως σε ολες τις χωρες τι EU -αν δεν κανω λαθος-

Εχω οδηγησει αυτοκινητο με Brake Assist και εχει μεγαλη διαφορα.Πιστευω οτι με το ΒΑ διορθωνεται το..."προβλημα"

Link to comment
Share on other sites

.μηπως κανετε ενα τραγικο λαθος πανω στην οδηγηση?

το λεω αυτο γιατι εχει γινει πολυ συνηθες φαινομενο στο φρεναρισμα να παταει ο οδηγος ταυτοχρονα τον συμπλεκτη μαζι με το φρενο με αποτελεσμα τα φρενα να μην δειχνουν την πραγματικη τους δυναμη

Ο καθενας εχει τα δικα του .Μην ξεχναμε οτι το αυτοκινητο ειναι βαρυ.

δεν μπορεις να το πεις ετσι....μετρα και σταθμα!κανοντας τετοια χρηση το αυτοκινητο δεν σταματα στον χρονο που πρεπει φθηρωντας τακακια και δισκο πολυ πιο γρηγορα απο οτι πρεπει και ειναι και επικυνδινο αν γινετε πανω σε στροφη με πολλα χιλιομετρα.....

Παντως τα φρενα του ειναι αψογα....

Link to comment
Share on other sites

δεν μπορεις να το πεις ετσι....μετρα και σταθμα!κανοντας τετοια χρηση το αυτοκινητο δεν σταματα στον χρονο που πρεπει φθηρωντας τακακια και δισκο πολυ πιο γρηγορα απο οτι πρεπει και ειναι και επικυνδινο αν γινετε πανω σε στροφη με πολλα χιλιομετρα.....

Παντως τα φρενα του ειναι αψογα....

Μπορω να το πω ετσι γιατι αν καποιος που εχει evo ή impreza ή κατι αλλο προς το ... αγωνιστικο ειναι λογικο να πει οτι δεν ειναι "αποτελεσματικα" τα φρενα του golf.

Ουτως ή αλλως εγω δεν ειπα οτι δεν δουλευουν αλλα οτι σε σχεση με την αισθηση που σου δινουν οταν αγγιζεις το πενταλ φαινονται στα βαθεια φρεναρισματα οτι ας πουμε "κομπιαζουν".Τα "" γιατι δεν ειναι αληθεια απλα το πενταλ θελει ΠΑΤΗΜΑ!

Οσο για το ΒΑ/ΒΑS οπως και να λεγεται κανει δουλεια γιατι γλιτωνεις αυτο το βαθυ "ζελατινωδης" πατημα του πενταλ.

Εγω παντως εχω μεινει λιγο φοβισμενος απο το ABS.

Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω παρει το tsi εχοντας βαλει esp εξτρα.Δεν εχω παραπονο απο την αποτελεσματικοτητα των φρενων.Οσο για αυτο που λετε οτι πατωντας φρενο στα πολλα χιλιομετρα καταλαβαινετε στην αρχη να γονατιζει κ μετα δινει μια αισθηση οτι δυσκολευεται, το παρατηρω κι εγω αλλα δεν ειναι κ παραξενο.Λογικο ειναι να καταλαβαινουμε πιο αποτομο το φρεναρισμα οταν πρωτονιωθουμε το αυτοκινητο να κοβει ξαφνικα ταχυτητα παρα οταν μετεπειτα αυτη μειωνεται σταδιακα κι εχουμε ηδη συνηθισει την επιβραδυνση.Ετσι πιστευω.Μπορει να κανω κ λαθος αλλα αυτο το εχω δει κ σε αλλο αυτοκινητο.

Edited by nasos_ea
Link to comment
Share on other sites

Εγω εχω παρει το tsi εχοντας βαλει esp εξτρα.Δεν εχω παραπονο απο την αποτελεσματικοτητα των φρενων.Οσο για αυτο που λετε οτι πατωντας φρενο στα πολλα χιλιομετρα καταλαβαινετε στην αρχη να γονατιζει κ μετα δινει μια αισθηση οτι δυσκολευεται, το παρατηρω κι εγω αλλα δεν ειναι κ παραξενο.Λογικο ειναι να καταλαβαινουμε πιο αποτομο το φρεναρισμα οταν πρωτονιωθουμε το αυτοκινητο να κοβει ξαφνικα ταχυτητα παρα οταν μετεπειτα αυτη μειωνεται σταδιακα κι εχουμε ηδη συνηθισει την επιβραδυνση.Ετσι πιστευω.Μπορει να κανω κ λαθος αλλα αυτο το εχω δει κ σε αλλο αυτοκινητο.

Σωστο και αυτο.Απλα το φρενο θελει πατημα tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά είναι τα φρένα στο TSI. Μην υπερβάλλετε. Και σιγά τις τελικές δηλαδή. Το 1.6 FSI δεν πήγαινε πάνω από 160 ? Μήπως θα έπρεπε να έβαζε και κεραμικά στάνταρ στα TSI η VW ? Όσοι δε νιώθετε άνετα με τα φρένα, που υποθέτω θα είστε ακόμα στα στρωσίματα, κάντε κανα 1000ρι χιλιόμετρα (να μη στραβώσει καμια δισκόπλακα) βρείτε μια ευθεία χωρίς άλλα αυτοκίνητα και κάντε ένα 160-0. Τουλάχιστον δοκιμάστε το να πάρετε την αίσθηση και μετά αν δεν είστε ικανοποιημένοι βάλτε και 6πίστονα. Το ότι έχουν (ίσως) μια πιο μαλακή αίσθηση δε σημαίνει ότι δεν είναι αποτελεσματικά. Και μη ξεχνάτε ότι με απότομη πίεση του πενταλ (φρενάρισμα ανάγκης) η απόκριση είναι διαφορετική.

EDIT :

Μιας και το 'φερε η κουβέντα ορίστε και ένα απόσπασμα από το manual του 2005. Αν έχει αλλάξει δε γνωρίζω.

Σύστημα υποβοήθησης φρένων (BAS.....bas-bas o paraskebas !!!)

"Σε μια περίπτωση ανάγκης οι περισσότεροι οδηγοί φρενάρουν μεν έγκαιρα όχι όμως με τη μέγιστη πίεση στο φρένο. Έτσι η διαδρομή του φρένου γίνεται πιο μεγάλη απ' ότι χρειάζεται ! (το θαυμαστικό δεν είναι δικό μου.) Εδώ επεμβαίνει το σύστημα υποβοήθησης φρένων : Εάν πατάτε πολύ γρήγορα το πεντάλ του φρένου το σύστημα υποβοήθησης φρένων ερμηνεύει αυτή την κατάσταση σαν (ως έπρεπε να λέει, άχρηστοι μεταφραστές !) κατάσταση ανάγκης. Μέσα σε σύντομο χρόνο συγκεντρώνει την πλήρη πίεση του φρένου για να ενεργοποιήσει γρήγορα και αποτελεσματικά το ABS και για να συντομεύσει τη διαδρομή του φρένου. Μη μειώνετε την πίεση επάνω στο πεντάλ του φρένου διότι μόλις ελευθερώσετε το πεντάλ, το BAS απενεργοποιείται πάλι αυτόματα."

Με λίγα λόγια σε κατάσταση ανάγκης το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πατήσετε το πεντάλ του φρένου όσο πιο γρήγορα μπορείτε και μέχρι να σταματήσετε ή να ακούσετε ΜΠΑΜ ! Έχετε πληρώσει αρκετά 3γράμματα στο αυτοκίνητό σας. Αφήστε τα να δουλέψουν. Κάποτε κάναμε "τεχνητό" ABS και όποιον πάρει ο χάρος !

Έγραψες !

Τα λόγια ειναι περιττα...

+1.000.000

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια μικρομεσαιο αμαξι ειναι? τι θελατε? φρενα καρχαριες απο enzo?

Απο αντιστοιχα αμαξια που εχω οδηγησει το φρενο ειναι πολυ δυνατο πολυ αμεσο και γενικα αψογο...

Τωρα για αντοχη σε οριακη χρηση το συζηταμε αλλα μαλλον δεν λετε αυτο εδω...

Σε αλλο post ειπε καποιος οτι το golfaki ειναι ασταθες και επικινδυνο, εδω οτι δεν εχει καλα φρενα...καλα ολοι σας EVO και carrera με κεραμικα οδηγουσατε πριν?

Λαβετε και λιγο υποψην το οδοστρωμα η τα λαστιχα σας οταν κρινεται το φρεναρισμα.

Για πατε στην αττικη οδο και πατηστε φρενο, για πατηστε και μεσα στην αθηνα... τι εγινε ξαφνικα αλλαξανε τα φρενα μονα τους?

Α και κατι τελευταιο....για να πετυχεις το μεγιστο φρεναρισμα ΣΕ ΕΥΘΕΙΑ οταν το αυτοκινητο εχει ABS, σανιδωνεις το πενταλ του φρενου και πατας και τον συμπλεκτη για να αποσυμπλεξεις τον κινητηρα, ουτε κατεβασματα ουτε τπτ... (αν εισαι σε στροφη εννοειται δεν ισχυει, οπως και αν τα φρενα σου εχουν αρχισει να υπερθερμενονται οποτε το κατεβασμα θα βοηθησει, φυσικα εχεις φθορα μεγαλυτερη, αλλα σε οριακη κατασταση δεν σε ενδιαφερει αυτο).

Edited by tyxodioktis100
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ......εγώ αυτό που ξέρω είναι πως όταν πατάω φρένο με το Α3 sportback το αυτοκίνητο σταματάει υποδειγματικά. Ούτε να σε φοβίσει, ούτε να γλυστρίσει ούτε τίποτα. Στο golfaki μου αυτό δυστυχώς δεν συμβαίνει. Δεν το σύγκρινα ούτε με EVO ούτε με κάτι παρόμιο. Δεν με ενδιαφέρει αυτό. Αυτό που βλέπω είναι πως το φρένο του με φοβίζει. Δημιουργεί ανασφάλεια , δεν λέω πως δεν σταματάει τελικά.. Αυτό πάντως δεν το ένιωσα ούτε στο focus ούτε στο AUDI. Α και σημειωτέον....μπορεί να είναι μικρομεσαίο αλλά είναι στην κορυφή της κατηγορίας και πιστεύω πως θα έπρεπε να δίνει τη σωστή αίσθηση. Μιλάμε 22.000 ευρώ αυτοκίνητο....όχι για matizaki.

Link to comment
Share on other sites

μα σου λεω εκει που κατεβαινα την παρνηθα με 190 σε μια δεξια φουρκετα εστριψα το τιμονι και το αμαξι εφυγε ευθεια....τι σκατα ενω η Mclaren F1 σιγουρα θα την επαιρνε την στροφη ευκολα... new_lol.gifnew_lol.gifnew_lol.giftongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλημέρα και από εμένα. Είναι το πρώτο post-άρισμα μου. Διαβάζω συνεχώς και μαθαίνω. Έχω κια εγώ ένα Golf TSI. Τα φρένα ίσως να μην είναι όπως άλλων στην κατηγορία του, δηλ. να θέλει 3 ή 4 μέτρα παραπάνω στο 120-0 αλλά είναι και στον οδηγό. Εγώ τα θεωρώ επαρκή και να σας πω ότι προτιμώ να κάνει το 120-0 σε 50 μέτρα αντί 47 του Α3 αλλά να έχει 5 αστέρια στο crash test αντί τεσσάρων που έχουν από A3 και μέχρι και Mercedes στο A-Class. Του λόγου το αληθές στο Euroncap. Το αμαξάκι είναι μια χαρά και φρενάρει και μια χαρά και μην ξεχνάτε ότι είναι βαρύ. Θέλει και πρόληψη από εμάς. Αν δεν προσέχει κάποιος και Ferrari τούμπα φέρνει.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.