TOMMASO Posted November 2, 2007 Author Report Share Posted November 2, 2007 (edited) Λεω λοιπον εγω τωrα... Κινουμαι με 4000 σαλ στην εθνικη, φρεναρω λιγο, οι στροφες πεφτουν στις 3000. Για πειτε τι ζορι θα τραβηξει ο compressor aφου θα πρεπει να εμπλακει και να ανεβασει τις στροφες του στις περιπου 15000, ωστε να δωσει πιεση οταν πατησω το γκαζι στις 3000σαλ και ολα αυτα μεσα σε 1με2 sec. Ή κανω λαθος ; Kαλα παμε καλα?? Ποιος οδηγει συνεχεια ετσι?? (Δεν μιλαω για στιγμιαια οδηγηση,αλλα οδηγηση στην καθημερινοτητα) Ο compressor δυστηχως απο ολους εμας που κυκλοφορουμε στην Αθηνα(πλειοψηφια) με το συνεχες σταματα-ξεκινα φθειρεται καθημερινα.Απο τις τιμες που γραφτηκαν εδω ,αν χρειαστει αντικατασταση ,δεν συμφερει να το επισκευασει καποιος Ελπιζω να αποδειχτει αξιοπιστο το αμαξακι μου γιατι αλλιως καλυτερα να το δωσω για ανταλλακτικα! God bless tsi.. Edited November 2, 2007 by TOMMASO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BadSeed Posted November 2, 2007 Report Share Posted November 2, 2007 (edited) Kαλα παμε καλα?? Ποιος οδηγει συνεχεια ετσι?? (Δεν μιλαω για στιγμιαια οδηγηση,αλλα οδηγηση στην καθημερινοτητα) Ο compressor δυστηχως απο ολους εμας που κυκλοφορουμε στην Αθηνα(πλειοψηφια) με το συνεχες σταματα-ξεκινα φθειρεται καθημερινα.Απο τις τιμες που γραφτηκαν εδω ,αν χρειαστει αντικατασταση ,δεν συμφερει να το επισκευασει καποιος Ελπιζω να αποδειχτει αξιοπιστο το αμαξακι μου γιατι αλλιως καλυτερα να το δωσω για ανταλλακτικα! God bless tsi.. Πολύ απαισιοδοξία φιλε... Η VW θα καταργήσει σχεδόν όλους τους FSI λές να πάει για φούντο με τους TSi? Τόσο εκατομμύρια αυτοκίνητα δηλαδή 8α χαλάσουν? Δεν κατάργησαν ενα καλό αυτοκίνητο για να βγάλουν ένα χειρότερο... Και άν το πάρουμε και με τα λεγόμενά τους είναι δοκιμασμένο στα 300.000κμ. Edited November 4, 2007 by BadSeed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted November 2, 2007 Report Share Posted November 2, 2007 Εγω προτιμω να πιστευω και το πιο λογικο.Οτι δηλαδη η VW το εχει σκεφτει οτι ο κομπρεσσορας φθειρεται πολυ σε κινηση μεσα στην πολη κι εχουν φροντισει να αντεχει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BadSeed Posted November 3, 2007 Report Share Posted November 3, 2007 Εγω προτιμω να πιστευω και το πιο λογικο.Οτι δηλαδη η VW το εχει σκεφτει οτι ο κομπρεσσορας φθειρεται πολυ σε κινηση μεσα στην πολη κι εχουν φροντισει να αντεχει Μαζί σου!! Τα αυτοκίνητα ειδικά τα εργαστασιακα ειναι φτιαγμενα για να αντέχουν μια 10ετία at least! Και να πώ και το άλλο...πόσο θα το κρατήσει κάποιος ένα αμάξι? 7? 8? χρονια? με βάση τις μεταπωλητικές αξίες θα το πουλήσεις θέλοντας και μη! Βλέπουμε και σε άλλα posts φίλων που έχουν κάνει και 70.000κμ απροβλημάτιστα και είναι πολύ ενθαριντικό, αν κάποιος τα έχει κάνει σε 3-4 χρόνια άλλος μπορεί να τα κάνει σε 8-9 χρόνια ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Thorpedo Posted November 4, 2007 Report Share Posted November 4, 2007 συμφωνω με τις ανησυχιες του tommaso. δεν καταλαβαινω γιατι του λετε συνεχεια "μην το σκεφτεσαι", "να το χαιρεσαι τωρα που μπορεις" κτλ. ο ανθρωπος σκεφτεται και λιγο προνοητικα, οχι σαν ολους τους υπολοιπους ελληνες που δεν τους νοιαζει τι θα γινει την επομενη μερα.. ως προς το ζητημα τωρα, tommaso, ακομα και να το πουλησεις τωρα θα παρεις σιγουρα 3.000 λιγοτερα απο την τιμη αγορας, οποτε δεν υπαρχει οφελος ουσιαστικα. οποτε καλυτερα να το κρατησεις και να εχεις στις καταθεσεις σου ενα ικανο ποσο για την μελλοντικη συντηρηση του αυτοκινητου. εννοειται οτι αν αρχισει η συντηρηση να γινεται υπερβολικα πολυεξοδη, τοτε η σωστη κινηση ειναι να το πουλησεις. αυτα ειναι που φοβομουν απο αυτη την εισβολη των πολυπλοκων κινητηρων σε αυτοκινητα χαμηλου κοστους. γιατι οταν παιρνεις ενα μικρομεσαιο, θελεις και η συντηρηση του να ειναι λογικη. για αυτο και πιο λογικος θα ηταν ενας ατμοσφαιρικος κινητηρας και οχι να βαζουμε και τουρμπο και κομπρεσορες σε ενα απλο golf. ο κοσμος νοιαζεται πιο πολυ για την αξιοπιστια ενος μικρομεσαιου αυτοκινητου παρα για τη ροπη του.. plus, στο evo αυτου του μηνα δημοσιευτηκε επιστολη ενος ταλαιπωρου κατοχου gt με χιλια προβληματα. νομιζω εχει δημοσιευτει και σ αυτο το φορουμ. ο ανθρωπος ελεγε το ιδιο πραγμα. αντι τα περιοδικα να εκθειαζουν τις ρεπριζ κτλ του tsi, καλο θα ηταν να μιλησουν και λιγο για πιθανα προβληματα. δεν τους νοιαζει ολους αν κανει το 0-100 σε 7 δευτερολεπτα.. οπως φανταζομαστε ολοι, το evo λιγο πολυ τον εβρισε επειδη θεωρησε οτι θιχτηκε η αντικειμενικοτητα του (...) και η κοσμοκαρ, στην οποια προωθηθηκε η επιστολη, τον εβγαλε τρελο και ψευτη λεγοντας οτι τα προβληματα που αναφερει δεν εμφανιστηκαν ποτε.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOMMASO Posted November 5, 2007 Author Report Share Posted November 5, 2007 (edited) συμφωνω με τις ανησυχιες του tommaso. δεν καταλαβαινω γιατι του λετε συνεχεια "μην το σκεφτεσαι", "να το χαιρεσαι τωρα που μπορεις" κτλ. ο ανθρωπος σκεφτεται και λιγο προνοητικα, οχι σαν ολους τους υπολοιπους ελληνες που δεν τους νοιαζει τι θα γινει την επομενη μερα.. ως προς το ζητημα τωρα, tommaso, ακομα και να το πουλησεις τωρα θα παρεις σιγουρα 3.000 λιγοτερα απο την τιμη αγορας, οποτε δεν υπαρχει οφελος ουσιαστικα. οποτε καλυτερα να το κρατησεις και να εχεις στις καταθεσεις σου ενα ικανο ποσο για την μελλοντικη συντηρηση του αυτοκινητου. εννοειται οτι αν αρχισει η συντηρηση να γινεται υπερβολικα πολυεξοδη, τοτε η σωστη κινηση ειναι να το πουλησεις. αυτα ειναι που φοβομουν απο αυτη την εισβολη των πολυπλοκων κινητηρων σε αυτοκινητα χαμηλου κοστους. γιατι οταν παιρνεις ενα μικρομεσαιο, θελεις και η συντηρηση του να ειναι λογικη. για αυτο και πιο λογικος θα ηταν ενας ατμοσφαιρικος κινητηρας και οχι να βαζουμε και τουρμπο και κομπρεσορες σε ενα απλο golf. ο κοσμος νοιαζεται πιο πολυ για την αξιοπιστια ενος μικρομεσαιου αυτοκινητου παρα για τη ροπη του.. plus, στο evo αυτου του μηνα δημοσιευτηκε επιστολη ενος ταλαιπωρου κατοχου gt με χιλια προβληματα. νομιζω εχει δημοσιευτει και σ αυτο το φορουμ. ο ανθρωπος ελεγε το ιδιο πραγμα. αντι τα περιοδικα να εκθειαζουν τις ρεπριζ κτλ του tsi, καλο θα ηταν να μιλησουν και λιγο για πιθανα προβληματα. δεν τους νοιαζει ολους αν κανει το 0-100 σε 7 δευτερολεπτα.. οπως φανταζομαστε ολοι, το evo λιγο πολυ τον εβρισε επειδη θεωρησε οτι θιχτηκε η αντικειμενικοτητα του (...) και η κοσμοκαρ, στην οποια προωθηθηκε η επιστολη, τον εβγαλε τρελο και ψευτη λεγοντας οτι τα προβληματα που αναφερει δεν εμφανιστηκαν ποτε.. Θα το κρατησω τουλαχιστον 6 χρονια το tsi μου! Δεν τα αλλαζω ευκολα τα αμαξια! A και κατι σημαντικο..ακριβα ανταλλακτικα σημαινει και χαμηλοτερη μεταπωλητικη αξια, οποτε κι αν το δωσεις... Εχεις δικιο.Αλλωστε η πλειοψηφια τρελλαινεται με τα πολλα turboαλογα (ναι οι γνωστοι καγκουρες) και αυτο ακριβως εκμεταλευεται η vw και η καθε vw Ακριβοτερα ανταλλακτικα ειναι + γι αυτην αλλα ποιος θα το σκεφτει στην αρχη.. Θα προτιμουσα παντως για οσους θελουν να αγορασουν golf(including me) να υπαρχει και η δυνατοτητα μιας ενισχυμενης ατμοσφαιρικης εκδοσης στα 1600 με 120 αλογα.(να κινειται λιγο ευκολα το αμαξακι) Τουλαχιστον να βγαζανε πρωτα το tsi122 (χωρις τον κομπρεσσορα) για τον απλο τον κοσμο και μετα τα 140,και 170 .αλλα ειπαμε ..ανταλλακτικα=gold Τεσπα ποιο ειναι το τεχνικο/επιστημονικο ονομα του κλαπετου που κανει την μεταβαση απο comressor σε τurbo? Το ειχα διαβασει σε ενα forum απο 2 ατομα που ξερανε,αλλα αυτο ηταν πριν 2 μηνες. Edited November 5, 2007 by TOMMASO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tyxodioktis100 Posted November 6, 2007 Report Share Posted November 6, 2007 (edited) Αλλωστε η πλειοψηφια τρελλαινεται με τα πολλα turboαλογα (ναι οι γνωστοι καγκουρες) Tο 1/3 του φορουμ λοιπον που εχει GT και GTI λοιπον ειναι καγκουρες και το υπολοιπα 2/3 που θα ηθελαν να εχουν GT και GTI (including me ) ειναι λοιπον wannabe καγκουρες...ωραια συζητηση... Θα προτιμουσα παντως για οσους θελουν να αγορασουν golf(including me) να υπαρχει και η δυνατοτητα μιας ενισχυμενης ατμοσφαιρικης εκδοσης στα 1600 με 120 αλογα.(να κινειται λιγο ευκολα το αμαξακι) αλλωστε υπαρχει μεγαλη διαφορα μεταξυ 115 (1.6 FSI) και 120 (ενισχυμενης ατμοσφαιρικης εκδοσης!!) αλλωστε... Υ.Κ. παντως αμα θελεις κανονιζουμε μια ανταλλαγη το 1.6 FSI μου με to TSI σου.. ( χωρις να μου δωσεις λεφτα δεν πειραζει!...)... Edited November 6, 2007 by tyxodioktis100 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOMMASO Posted November 6, 2007 Author Report Share Posted November 6, 2007 (edited) <a href="http://www.volkswagen.dk/mere-vw/teknologi.asp?content=TSI" target="_blank">http://www.volkswagen.dk/mere-vw/teknologi.asp?content=TSI</a><a href="http://www.volkswagen.com/vwcms_publish/vw...ementation.html" target="_blank">http://www.volkswagen.com/vwcms_publish/vw...ementation.html</a> Σε αυτά τα site υπάρχουν πολλά στοιχεία και φωτογραφίες. <a href="http://www.volkswagen.com/vwcms_publish/vw...Module_0007.htm" target="_blank">http://www.volkswagen.com/vwcms_publish/vw...Module_0007.htm</a> <a href="http://www.volkswagen.com/vwcms_publish/vw...Module_0002.htm" target="_blank">http://www.volkswagen.com/vwcms_publish/vw...Module_0002.htm</a> Αν δεν κάνω τραγικό λάθος το πολυπόθητο ανταλλακτικό είναι αυτό. Regulator flap το αναφέρει και βρίσκεται στο σύστημα εισαγωγής παράλληλα με τον κομπρέσορα, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες. Για την ακρίβεια δεν κάνει μετάβαση από τον κομπρέσορα στο τούρμπο. Ελέγχει αν θα γίνει ή όχι παράκαμψη (bypass) του κομπρέσορα. Πολυ ενδιαφερουσα η δημοσιευση σου DIS, Συμφωνω, αυτο το κλαπετο που κανει την εναλλαγη πρεπει να ειναι το regulator flap που φαινεται στην εικονα. Ειναι πραγματικα πολυ χρησιμο να δουμε τα βασικα κομματια που αποτελουν αυτον τον συνθετο κινητηρα. Υγ.Πραγματικα χαιρομαι οταν βλεπω παιδια που το ψαχνουν το πραγμα και δημοσιευουν απαντησεις πανω στο θεμα μας. (Τα off topic καλυτερα σε p.m.) Edited November 6, 2007 by TOMMASO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shaddow20 Posted November 6, 2007 Report Share Posted November 6, 2007 Tο 1/3 του φορουμ λοιπον που εχει GT και GTI λοιπον ειναι καγκουρες και το υπολοιπα 2/3 που θα ηθελαν να εχουν GT και GTI (including me ) ειναι λοιπον wannabe καγκουρες...ωραια συζητηση... Ποσο χαιρομαι που ειμαι ενας καγκουρας με GT Τοσα μοντελα τπηρχουν στην αγορα ατμοσφαιρικα γτ κολλησες στο Tsi.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOMMASO Posted November 6, 2007 Author Report Share Posted November 6, 2007 Αναλυτικα Dis το πιο ενδιαφερον κομματι ειναι εκει που λεει, A control flap adjusts the root of the fresh air drawn in,via the compressor,or directly to the exhaust turbocharger.When in the turbocharger only mode,from about 3500 rpm the control flap is opened is opened and the compressor shut down. The air then passes along the conventional route for turbo engines,via the front change-air cooler and the throttle,into the intake manifold. Παντως ο υπαλληλος δεν ηξερε να το βρει μεσω του συστηματος ΕΤΚΑ. Θα παω σε ανυποπτο χρονο σε τεχνικο να τον ρωτησω να δω πως θα μου το πει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOMMASO Posted November 6, 2007 Author Report Share Posted November 6, 2007 (edited) Από τη στιγμή που υπάρχουν τα συγκεκριμένα πολύ αναλυτικά video και η καλύτερη περιγραφή είναι λίγη.Το ότι δεν το ήξερε ο υπάλληλος είναι ένα θέμα. Όμως εδώ δεν ξέρουν σημαντικότερα πράγματα αυτό θα τους πειράξει. Πάντως και σε έναν δικό μου που πήρα για επιβεβαίωση δεν το ήξερε. Γι αυτό το αναφέρω με επιφυλακτικότητα. Dis Μολις διαβασα και για την τουρμπινα που φοραει το Τsi The use of dual charging prevents the turbo lag that is otherwise characteristic of small-displacement petrol engines. The principle is fairly simple: the mechanically driven compressor starts to operate in the lower engine speed range, already ensuring a high power output. As the engine speed rises, the mechanical compressor is deactivated and the K03 turbocharger from turbocharger specialists BorgWarner Turbo Systems with its wastegate control system takes over the turbocharging of the engine. The exhaust gas turbocharger is particularly effective in the higher power range, above all due to its optimum efficiency. Therefore, at speeds above 3,500 rpm, the compressor no longer needs to provide support and the turbocharger takes over completely. Ποια ειναι η τουρμπινα? Είναι η Κ03 της BorgWarner θα ρωτησω να μαθω και το κοστος της.... Edited November 6, 2007 by TOMMASO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BadSeed Posted November 6, 2007 Report Share Posted November 6, 2007 συμφωνω με τις ανησυχιες του tommaso. δεν καταλαβαινω γιατι του λετε συνεχεια "μην το σκεφτεσαι", "να το χαιρεσαι τωρα που μπορεις" κτλ. ο ανθρωπος σκεφτεται και λιγο προνοητικα, οχι σαν ολους τους υπολοιπους ελληνες που δεν τους νοιαζει τι θα γινει την επομενη μερα.. ως προς το ζητημα τωρα, tommaso, ακομα και να το πουλησεις τωρα θα παρεις σιγουρα 3.000 λιγοτερα απο την τιμη αγορας, οποτε δεν υπαρχει οφελος ουσιαστικα. οποτε καλυτερα να το κρατησεις και να εχεις στις καταθεσεις σου ενα ικανο ποσο για την μελλοντικη συντηρηση του αυτοκινητου. εννοειται οτι αν αρχισει η συντηρηση να γινεται υπερβολικα πολυεξοδη, τοτε η σωστη κινηση ειναι να το πουλησεις. αυτα ειναι που φοβομουν απο αυτη την εισβολη των πολυπλοκων κινητηρων σε αυτοκινητα χαμηλου κοστους. γιατι οταν παιρνεις ενα μικρομεσαιο, θελεις και η συντηρηση του να ειναι λογικη. για αυτο και πιο λογικος θα ηταν ενας ατμοσφαιρικος κινητηρας και οχι να βαζουμε και τουρμπο και κομπρεσορες σε ενα απλο golf. ο κοσμος νοιαζεται πιο πολυ για την αξιοπιστια ενος μικρομεσαιου αυτοκινητου παρα για τη ροπη του.. plus, στο evo αυτου του μηνα δημοσιευτηκε επιστολη ενος ταλαιπωρου κατοχου gt με χιλια προβληματα. νομιζω εχει δημοσιευτει και σ αυτο το φορουμ. ο ανθρωπος ελεγε το ιδιο πραγμα. αντι τα περιοδικα να εκθειαζουν τις ρεπριζ κτλ του tsi, καλο θα ηταν να μιλησουν και λιγο για πιθανα προβληματα. δεν τους νοιαζει ολους αν κανει το 0-100 σε 7 δευτερολεπτα.. οπως φανταζομαστε ολοι, το evo λιγο πολυ τον εβρισε επειδη θεωρησε οτι θιχτηκε η αντικειμενικοτητα του (...) και η κοσμοκαρ, στην οποια προωθηθηκε η επιστολη, τον εβγαλε τρελο και ψευτη λεγοντας οτι τα προβληματα που αναφερει δεν εμφανιστηκαν ποτε.. Μικρομεσαίο το Golf? Χαμηλό κόστος αγοράς τα 26000? Δηλαδή τι? Το παίρνει όποιος 8έλει ότι ώρα θέλει? Με αυτά τα λεφτά πέρνεις Audi βαρβάτο! Μικρομεσαίο και αυτό η πολυτελείας? Τι εννοείς Απλό Golf? Με ξάφνιασε ο τρόπος που το παρουσίασες και δεν είναι μικρομεσαίο είναι μικρό οικογενειακό! Ας μην το ξεφτηλίσουμε το αμάξι είναι απο τα ποιο δυνατά Golf που έχουν βγεί...και επιτέλουσ η VW έφυγε απο την νοοτροπία του FSI! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eagle1 Posted November 8, 2007 Report Share Posted November 8, 2007 (edited) Τα περισσοτερα απο τα παρακατω ειναι ηδη γνωστα στους πιο πολλους,ομως αυτα εδω εχουν τη σφραγιδα της μαμας BorgWarner. Eιναι η απαντηση σε ερωτηση μελους απο την Κυπρο σε συγγενικο site... Θέμα: K03 Exhaust Gas Turbocharger, VW Golf GT TSI Ερωτηση προς BORGWARNER: Dear Sir, I have recently bought VW Golf GT with TSi technology. Thus, it would be much appreciated if you could help me understand the operation and how to extent the lifespan of K03 turbocharger by answering the following questions: 1) Is K03 turbocharger fitted on the Golf GT Tsi, water-cooled or oil-cooled? 2) Do I have to leave the engine cool down before shutting it off? What about when I start the engine do I have to leave the engine warm up and then drive away? 3) A turbo timer will do any better? 4) What other precautions should be taken in order to extent the lifespan of this turbocharger? Thank you in advance. Απαντηση: Dear Sir, please find attached general info: 1. All BWTS turbos for gasoline engines have a water-cooled bearing housing nowadays. Also your K03 turbo for VW Golf GT TSI. And the oil supply for the bearings. 2 . It is always better to wait 30 sec/1 min to cool down the engine and turbo. It is also better to warm up the engine before full-load acceleration. 3. A turbo timer will do the same job I think. 4. Preventive measures: Carry out oil and filter services as per OEM?s instructions. Use oil that is suitable for turbocharged engines. Most Common Reasons for Turbo Failures: 1. Bad oil (contaminated, wrong specification) 2. Lack of lubrication (not enough oil flow / oil pressure) 3. Foreign objects (entering compressor or turbine) 4. Overspeeding and/or overheating (often due to manipulations of the engine or the turbo) 5. Oil leakage (oil in compressor or turbine housing) --> In most cases the turbo itself is not defective Kind regards, Matthias Kipper Sales IDS/Technical Support BorgWarner Turbo Systems GmbH Και για να μην ερθει γρηγορα το κακό...,μερικες ακομη χρησιμες πληροφοριες για long life use οf turbo engines: <a href="http://autospeed.com/cms/A_1259/article.html" target="_blank">http://autospeed.com/cms/A_1259/article.html</a> Edited November 8, 2007 by IoanGTs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted November 8, 2007 Report Share Posted November 8, 2007 Γιατι δεν αναφερεις οτι ειναι το μελος Kyprios apo to Myphone.gr? Και το γραφω γιατι εχεις παραθεσει ολοκληρη την απαντηση του παιδιου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eagle1 Posted November 8, 2007 Report Share Posted November 8, 2007 (edited) Σχεδον ολη,εκτος απο το τελευταιο link.Του εχω στειλει και PM για τη δημοσιευση εδω. Τον φωτογραφησα παντως.... Edited November 8, 2007 by IoanGTs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 8, 2007 Report Share Posted November 8, 2007 μια ερωτηση που μπορει να φανει ηλίθια αλλα θα την κανω.... απο αυτα που γνωριζω οι Garret τουρμπινες είναι απο τις καλύτερες οι BorgWarner που φοραει το TSI τι λενε??????????? ελπιζω να μην ειναι τελειως ηλίθια ερωτηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viaGRa Posted November 10, 2007 Report Share Posted November 10, 2007 ετσι οπως το οδηγεις δεν θα σου χαλασει ευκολα το tsi.εαν και δεν πιστευω οτι ειναι και τοσο ευαισθητο...... η τουρμπινα σαν ανταλακτικο ειναι καπως ακριβη.κοστος δεν ξερω ακριβως αλλα νομιζω οτι ειναι μονοκομματη με το μαντεμι της πολλαπλης...οποτε....υπολογισε. εαν κατι μπορει να θεωρηθει ευαισθητο(αλλα και αυτο υπο προυποθεσεις) νομιζω οτι ειναι ο κομπρεσορας αλλα λογικα καποιο κιτ επισκευης θα υπαρχει.δεν νομιζω να αλλαζεις ολο τον κομπρεσσορα. καποτε υπηρχε τετοιο προβλημα και με τα κοραντο τα κομπρεσσορατα.ειχαν αρκετα ακριβα ανταλλακτικα στον κομπρεσσορα και πολλοι αντι να το αντικαταστησουν με αλλον στην θεση αυτου τοποθετουσαν τουρμπινα. p.s:μια σημειωση το tsi δεν ειναι light turbo.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris29448 Posted November 11, 2007 Report Share Posted November 11, 2007 μια ερωτηση που μπορει να φανει ηλίθια αλλα θα την κανω.... απο αυτα που γνωριζω οι Garret τουρμπινες είναι απο τις καλύτερες οι BorgWarner που φοραει το TSI τι λενε??????????? ελπιζω να μην ειναι τελειως ηλίθια ερωτηση Οι garret δεν εχουν καμια σχεση σε θεμα ποιοτητας και αξιοπιστιας σε σχεση με μια kkk(BorgWarner)!Φαντασου οτι μια garret εχει οριο ζωης 20000-30000 χιλιομετρα μαξιμουμ ενω σε μια κκκ(BorgWarner) εχουμε δει και 20000 χιλιομετρα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 11, 2007 Report Share Posted November 11, 2007 Οι garret δεν εχουν καμια σχεση σε θεμα ποιοτητας και αξιοπιστιας σε σχεση με μια kkk(BorgWarner)!Φαντασου οτι μια garret εχει οριο ζωης 20000-30000 χιλιομετρα μαξιμουμ ενω σε μια κκκ(BorgWarner) εχουμε δει και 20000 χιλιομετρα! μονο 20.000 χιλιομετρα? τι σε ενα χρονο τη πεταμε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΜΙΧΑΛΗΣ Posted November 12, 2007 Report Share Posted November 12, 2007 μονο 20.000 χιλιομετρα? τι σε ενα χρονο τη πεταμε? μάλλον 200.000 θα εννοούσε. εγώ έχω κάνει ήδη κοντά 45.000 θα έπρεπε να το είχα ήδη πετάξει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOMMASO Posted November 12, 2007 Author Report Share Posted November 12, 2007 (edited) μονο 20.000 χιλιομετρα? τι σε ενα χρονο τη πεταμε? Ωχ εγω εγω 19200 χιλιομετρα τωρα.... Να ετοιμαζω το χιλιαρικο για αλλαγη τουρμπινας... Η μαλλον για αλλαγη compressor για να σοβαρολογουμε...Ειναι το κομματι που φθειρεται καθημερινα. Ωστε οι garret δεν εχουν καμια σχεση σε θεμα ποιοτητας και αξιοπιστιας σε σχεση με μια KO3(BorgWarner) που φοράει το ΤSI..... Edited November 18, 2007 by TOMMASO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
remalius Posted November 27, 2007 Report Share Posted November 27, 2007 Για συγνώμη ρε παιδιά....γιατί όπως το πάμε με μία αλλαγή λαδιών θα αλλάζουμε και κομπρεσοροτουμπινοσύνολο....δλδ έλεος....αναλώσιμα είναι; Στην επέκταση εγγύησης πάντως αναφέρονται ως καλυπτόμενα....άρα....όχι και 20.000χλμ...ούτε 40.000χλμ...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nick_1987 Posted November 27, 2007 Report Share Posted November 27, 2007 Ωχ εγω εγω 19200 χιλιομετρα τωρα.... Να ετοιμαζω το χιλιαρικο για αλλαγη τουρμπινας... Η μαλλον για αλλαγη compressor για να σοβαρολογουμε...Ειναι το κομματι που φθειρεται καθημερινα. Ωστε οι garret δεν εχουν καμια σχεση σε θεμα ποιοτητας και αξιοπιστιας σε σχεση με μια KO3(BorgWarner) που φοράει το ΤSI..... για να σου λυθει η απορια borg warner φορανε και οι τελευταιες porsche. ε τωρα πιστευω να αλλαξεις γνωμη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viaGRa Posted November 30, 2007 Report Share Posted November 30, 2007 παιδια αν και off σε αλλο αμαξι μου εκτος vag group εχω γκαρετ τουρμπινα 3αρα απο τις παλιε με τα κουζινετα που εχει κανει πανω απο 130.000 km και δεν εχει παθει τιποτα. μηδεν τσογους και λαδια σχετικο ειναι αυτο περι αξιοπιστειας αναλογα με την μαρκα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Porschemultivan Posted November 30, 2007 Report Share Posted November 30, 2007 Δεν βαραω κοφτες ποτε,δεν εχω πειραξει την μηχανη (αν ειναι δυνατον, tsi ειναι),αλλαξα τα long life λαδια στα 14000 χιλιομετρα ,(το manual λεει στα 15),και τις περισσοτερες φορες το αφηνω 1-2 λεπτα να ζεσταθει πριν ξεκινησω και 1 λεπτο πριν το σβησω. γεισου φιλε! το τυρμπο δεν χριαζετε καπια ιδιετερι σιντιρισι. το ενα λεπτο πριν το σβισισ ειναι πολι καλο αλα τα 1οσ 2 λεπτα πριν ξεκινισισ δεν ειναι και οτι καλιτερο. ιδικα το χιμονα. με το που το βαζισ μπροσ φιγε κατεφθιαν για να εχι ι ντρομπα λαδιου μεγιστι πιεσι και να παι παντου το λαδι για λιπανσι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...