dimeft Posted October 30, 2008 Author Report Share Posted October 30, 2008 http://www.sportdrive.gr/2008/10/29/oct-tu...si-14lt-engines .Για αναβαθμιση για το jetta μας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DEMINIO Posted November 3, 2008 Report Share Posted November 3, 2008 REVO ΜΗΠΩς ξερεις καμια διευθυνση η ιστοσελιδα η κατι για να ερθουμε σε επαφη www.cargate.gr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimeft Posted February 20, 2009 Author Report Share Posted February 20, 2009 Γεια σας παιδια εγω σημερα πηγα στον πιο κοντινο αντιπροσωπο της revo και περασα το προγραματακι poy to ανεβαζει σε 26κιλα ροπης και 205αλογα παιδια ονειρο το jetta εγινε jet .ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΑ ΦΟΒΕΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ στις ρεπριζκαι στην τελικη απιστευτο δοκιμαστε το και θα με θυμηθειτε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kontiki Posted February 20, 2009 Report Share Posted February 20, 2009 Γεια σας παιδια εγω σημερα πηγα στον πιο κοντινο αντιπροσωπο της revo και περασα το προγραματακι poy to ανεβαζει σε 26κιλα ροπης και 205αλογα παιδια ονειρο το jetta εγινε jet .ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΑ ΦΟΒΕΡΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ στις ρεπριζκαι στην τελικη απιστευτο δοκιμαστε το και θα με θυμηθειτε ποσα πληρωσες? για δωσε τηλεφωνο του μαγαζιου και διευθυνση. απο καταναλωση τι λεει? ποσο ανεβηκε στα 100/χλμ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimeft Posted February 20, 2009 Author Report Share Posted February 20, 2009 (edited) Εγω μενω κομοτηνη και το μαγαζι ειναι ο επισημος αντιπροσωπος της skoda στην ξανθη .Τωρα οσον αφορα την καταναλωση δεν το ειδα ακομη αλλα οταν το πηγαινεις ηρεμα παει οπωσ πριν αν το δουλεψεισ πανω απο 4500 με 5500 στροφεσ ισωσ να καιει κατι παραπανω αλλα για μενα μετραει το αποτελεσμα η ενδειξη του ταχυμετρου πανω στην εθνικη οδο σταματησε στα 245χλμ και το αυτοκινητο το νιωθεισ οτι εχει αλλα τραβηγματα βεβαια για να προλαβω καποιους το αυτοκινητο δεν παει με 245 χλμ σιγουρα αλλα οταν παλια οσο και να το πατουσες η βελονα κολουσε στο 220 τωρα παει στα 245 η βελονα σιγουρα ειναι αρκετα καλα η τελικη που βγαζει τωρα και το πιο βασικο πληρωσα 900ευρω Edited February 21, 2009 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makaros Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 (edited) Εγω μενω κομοτηνη και το μαγαζι ειναι ο επισημος αντιπροσωπος της skoda στην ξανθη .Τωρα οσον αφορα την καταναλωση δεν το ειδα ακομη αλλα οταν το πηγαινεις ηρεμα παει οπωσ πριν αν το δουλεψεισ πανω απο 4500 με 5500 στροφεσ ισωσ να καιει κατι παραπανω αλλα για μενα μετραει το αποτελεσμα η ενδειξη του ταχυμετρου πανω στην εθνικη οδο σταματησε στα 245χλμ και το αυτοκινητο το νιωθεισ οτι εχει αλλα τραβηγματαβεβαια για να προλαβω καποιους το αυτοκινητο δεν παει με 245 χλμ σιγουρα αλλα οταν παλια οσο και να το πατουσες η βελονα κολουσε στο 220 τωρα παει στα 245 η βελονα σιγουρα ειναι αρκετα καλα η τελικη που βγαζει τωρα και το πιο βασικο πληρωσα 900ευρω Φιλαρακι τα 900 ειναι πολλα για ενα προγραμμα που ειναι fixed απο μια εταιρια και απλα το βαζουν στον εγκεφαλο χωρις να ξερεις το μοτερ σου τι κανει και που διψαει,ο στελιος στους e-tuners με 600 θα στο εφτιαχνε στα μετρα σου και οπως εσυ θα το ηθελες Οσο για τελικη και εγω που εχω το jetta gt me ta 170 ....δειχνει 245 το κοντερ με το gps να κολλαει στα 224 και για να μιλαω με στοιχεια σας ανεβαζω και δυναμομετρηση απο MAHA με μονη (μεχρι τωρα) αλλαγη ενα φιλτρο K&N μεσα στο μαμα φιλτροκουτι Edited February 23, 2009 by Makis71 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kosaitis Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Φιλαρακι τα 900 ειναι πολλα για ενα προγραμμα που ειναι fixed απο μια εταιρια και απλα το βαζουν στον εγκεφαλο χωρις να ξερεις το μοτερ σου τι κανει και που διψαει,ο στελιος στους e-tuners με 600 θα στο εφτιαχνε στα μετρα σου και οπως εσυ θα το ηθελεςΟσο για τελικη και εγω που εχω το jetta gt me ta 170 ....δειχνει 245 το κοντερ με το gps να κολλαει στα 224 και για να μιλαω με στοιχεια σας ανεβαζω και δυναμομετρηση απο MAHA με μονη (μεχρι τωρα) αλλαγη ενα φιλτρο K&N μεσα στο μαμα φιλτροκουτι Έχω και εγώ ένα Jetta gt που έκανες την δυναμομέτρηση,πόσο στοίχισε.Τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου μου είναι 3100χλμ.Μπορώ να την κάνω τώρα ή πρέπει να στρώσει και άλλο.Δώσε μου τηλέφωνο του δυναμόμετρου.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makaros Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Έχω και εγώ ένα Jetta gt που έκανες την δυναμομέτρηση,πόσο στοίχισε.Τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου μου είναι 3100χλμ.Μπορώ να την κάνω τώρα ή πρέπει να στρώσει και άλλο.Δώσε μου τηλέφωνο του δυναμόμετρου.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Το δυναμομετρο ειναι το MAHA 3000 στα Σπατα. Τασος Αγγελιδης 210-6634720. Εμενα προσωπικα μου πειρε 50 ευρω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
groupa Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 Φιλαρακι τα 900 ειναι πολλα για ενα προγραμμα που ειναι fixed απο μια εταιρια και απλα το βαζουν στον εγκεφαλο χωρις να ξερεις το μοτερ σου τι κανει και που διψαει,ο στελιος στους e-tuners με 600 θα στο εφτιαχνε στα μετρα σου και οπως εσυ θα το ηθελεςΟσο για τελικη και εγω που εχω το jetta gt me ta 170 ....δειχνει 245 το κοντερ με το gps να κολλαει στα 224 και για να μιλαω με στοιχεια σας ανεβαζω και δυναμομετρηση απο MAHA με μονη (μεχρι τωρα) αλλαγη ενα φιλτρο K&N μεσα στο μαμα φιλτροκουτι Δεν υπαρχει fixed προγραμμα απο καμια εταιρια, και η revo και η powerlogic που εχουν προγραμμα για αυτο το αυτοκινητο ειναι διαφορετικο για καθε εγκεφαλο. Ποτε δεν ειναι ακριβως τα ιδια γιατι υπαρχουν πολλες version του ιδιου εγκεφαλου. Τωρα οσο αφορα την τιμη, το επωνυμο (και αυτο ισχυει σε ολα τα προιοντα) για καποιο λογο ειναι επωνυμο και αυτο ακριβως πληρωνεις. Παπουτσια δεν νομιζω να ψωνιζεις απο το παζαρι... Αλλο το PRADA και αλλο το BRADA! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimeft Posted February 23, 2009 Author Report Share Posted February 23, 2009 (edited) ευχαριστω makis71 για την πληροφορια για να ξερω με ποσα χιλιομετρα παω τωρα γιατι τωρα με το jetta παω πετωντας..............224χλμωρα ειναι πολυ καλα παρα πολυ καλα ------------------------------------------------------------------------------------------ Kai επειδη διαπιστωσα καποια δυσπιστια στα γραφομενα μου ελα να το κανεις μια βολτα makis71 και θα καταλαβεις ..............χωρις παρεξηγηση ετσι .Στο κατω κατω ολοι εδω μια παρεα ειμαστε Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων Edited February 23, 2009 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makaros Posted February 23, 2009 Report Share Posted February 23, 2009 (edited) Kai επειδη διαπιστωσα καποια δυσπιστια στα γραφομενα μου ελα να το κανεις μια βολτα makis71 και θα καταλαβεις ..............χωρις παρεξηγηση ετσι .Στο κατω κατω ολοι εδω μια παρεα ειμαστε καμια παρεξηγηση εννοειτε...απλα εσυ τα 245 στο κοντερ τα βλεπεις πιο γρηγορα Το σασμαν ειναι το οριο και ποσο θα τραβηξεις στα κοκκινα(οριο στροφων) την πιεση για να παρεις αλογα εκει Προσωπικα προτιμω να γεμιζει πιο γρηγορα παρα να παει 250+ και να σπασει καποια στιγμη Δεν υπαρχει fixed προγραμμα απο καμια εταιρια, και η revo και η powerlogic που εχουν προγραμμα για αυτο το αυτοκινητο ειναι διαφορετικο για καθε εγκεφαλο. Ποτε δεν ειναι ακριβως τα ιδια γιατι υπαρχουν πολλες version του ιδιου εγκεφαλου. Τωρα οσο αφορα την τιμη, το επωνυμο (και αυτο ισχυει σε ολα τα προιοντα) για καποιο λογο ειναι επωνυμο και αυτο ακριβως πληρωνεις. Παπουτσια δεν νομιζω να ψωνιζεις απο το παζαρι... Αλλο το PRADA και αλλο το BRADA! Ρrada περνεις και στο κολωνακι,prada περνεις και στο εμπορικο κεντρο της γειτονιας σου Το θεμα ειναι οτι ο εδω αντιπροσωπος του καθε βελτιωτικου οικου συνηθως (αν οχι παντα) δεν ξερει του του γινεται Δεν ειναι τυχαιο οτι αυτα τα προγραμματα δεν διαβαζονται Εγινε συγχωνευση των διαδοχικων δημοσιευσεων Edited February 23, 2009 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimeft Posted February 23, 2009 Author Report Share Posted February 23, 2009 koiταξε να σου πω εγω παραλληλα με το προγραμα πηρα και κατι πληκτρα με τα οποια γυρνασ το αυτοκινητο οπωσ ηταν πριν την αναβαθμιση και οποτε θελω εγω το γυρναω ξανα στο revo προγραμα και εχοντασ αυτην την δυνατοτητα ειναι πολυ καλα πιστευω και απο πλευρασ αξιοπιστιας του κινητηρα και απο θεμα οικονομοιας.δεν το πηγαινω καθε μερα με το προγραμα το βγαζω κιολας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
groupa Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 Ρrada περνεις και στο κολωνακι,prada περνεις και στο εμπορικο κεντρο της γειτονιας σου Το θεμα ειναι οτι ο εδω αντιπροσωπος του καθε βελτιωτικου οικου συνηθως (αν οχι παντα) δεν ξερει του του γινεται Δεν ειναι τυχαιο οτι αυτα τα προγραμματα δεν διαβαζονται Δεν υπαρχει προγραμμα που δεν διαβαζεται, αν εχεις το σωστο μηχανημα ολα διαβαζονται... Απο εκει και περα δεν κρινουμε τον καθε αντιπροσωπο αλλα αυτο που πουλαει, και το επωνυμο ειναι παντα πιο σιγουρο!( οχι απαραιτητα στην αποδοση αλλα στην αξιοπιστια ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makaros Posted February 24, 2009 Report Share Posted February 24, 2009 το επωνυμο ειναι παντα πιο σιγουρο!( οχι απαραιτητα στην αποδοση αλλα στην αξιοπιστια ) Μηπως ξερεις ποσα Skoda RS με Revo σπαγανε γιατι μολις διαβαστηκε το προγραμμα (μετα απο αλχημιες) βρεθηκε οτι ανεβαζε την πιεση αρκετα (στις ψηλες στροφες) αλλα με φτωχο μιγμα? Ψυξη κυλινδρων δηλαδη απο το σωστο μιγμα (και οχι 14,5/1 που ηταν).......γιοκ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimeft Posted February 25, 2009 Author Report Share Posted February 25, 2009 Εγω makis71 ενα πραγμα ξερω ολα εξαρτωνται και απο τον οδηγο πως χειριζεται το αμαξι θελει προσοχη το πρωι προτου φυγεις το ζεσταματακι του και αν το εχεισ ανοιξει λιγο πας σιγα μεχρι να φτασεις σπιτι σου, να κρυωσει η μηχανη.ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ το εβαλα το προγραμα γιατι ηθελα λιγο παραπανω δυναμη τι να κανουμε ρε παιδι μου ετσι ηθελα εγω και ουτε ειμαι γκαζακιας να βγαινω καθε μερα στις εθνικες και να κανω κοντρες.Οταν αγορασα το jetta μαρεσε σαν αυτοκινητο πολυ και ηθελα να του δωσω μια ενεση δυναμης την οποια θα την βγαλω στον δρομο μονο οταν το θεωρησω εγω απαραιτητο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancer742005 Posted February 26, 2009 Report Share Posted February 26, 2009 Ετσι ακριβως μην ξεχναμε τον χαρακτηρα του αυτοκινητου,αν καποιος ηθελε να παρει οχημα για κοντρες η οτιδηποτε αλλο σχετικο με αυτες μαλλον διαλεξε λαθος αυτοκινητο.Το jetta ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ πιστευω οτι θελει αυτη την δυναμη που λεει και ο dimeft(οταν το συνηθίσεις-βαρεθεις) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimeft Posted February 26, 2009 Author Report Share Posted February 26, 2009 Με τον lancer742005 απο οτι καταλαβα στο ιδιο μηκος κυματος εκπεμπουμε .THANKS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
beowoulf Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 ρε παιδια καλησπερα εχω παρη ενα jetta και εγω ειναι το 1.6 102ps το 8ν και ψαχνω να βρω πως μπορω να του ανεβασω λιγο τα αλλογα αν ξεραιτε κατι θα με βοηθουσατε πολλη τιμες κ.τ.λ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Ενα προγραμμα,μια εισαγωγη αερα (φιλτρο-βαρελακι) και αν θελεις ακομα παραπανω μια φουλ εξατμιση μαζι με χταποδι. Με ολα αυτα θα δεις σε δυναμομετρο απο 102 αλογα που εισαι τωρα,περιπου 115-120. Απο κοστος,κανα ¤400 το πργοραμμα,απο 70-150 η εισαγωγη και κανα 800αρι η εξατμιση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimeft Posted March 25, 2009 Author Report Share Posted March 25, 2009 Εχει δικιο ο Κωνσταντινος στο 1,6 ayto mporeis να κανεις.Στον κινητηρα που εχεισ μην περιμενεις μεγαλες διαφορες σε ιπποδυναμη.ΤΩΡΑ gia τιμες να σου πω δεν ξερω . Αν και νομιζω δεσ μηπως σε βοηθησει τιποτα εδω www.cargate.gr.Στειλε ενα μυνημα και θα σου απαντησουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted January 25, 2016 Report Share Posted January 25, 2016 sticky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dimitris kriti Posted August 7, 2016 Report Share Posted August 7, 2016 αδερφια και γω ειχα το jetta 140 και εβαλα το προγραμα της revo...το αυτοκινητο παει σαφως πιο γρηγορα...δεν ξερω αν τα αλογα ειναι 205 που υπερυφανευονται αλλα σαφως παει πιο γρηγορα....4η 190χμ 5η 220χμ 6η 250χμ και ολα αυτα χωρις τρεμουλα..δεν ξερω τι ειναι πραγματικα και τι οχι αλλα μονο την βελονα να βλεπεις να γεμιζει ολο το κοντερ η ψυχολογια σου ειναι στα υψη!!το μονο που θα πω ειναι οτι κριμα που δεν το εκανα νωριτερα!! αα και το σημαντικοτερο το προγραμμα το εβαλα στα 400 ευρω μαζι με ενα φιλτρο αερα pipercross Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...