Jump to content
mihalis19

Tsi Gt Sport σφυριγμα στις 2.500 με 2.700 στροφες

Recommended Posts

155 πηγε αλλα δυναμομετριση θα γινει τη δευτερα.

δεν ειναι θεμα προγραμματισμου σιγουρα. πριν λιγο καιρο ειχα προβλημα μπεκ και πολλαπλασιαστη δεν ξερω αν εκι οφειλεται..

θα το ψαξω

τι πήγε 155? σου άλλαξαν τη βαλβίδα τελικά?

Link to comment
Share on other sites

Παιδια ετσω και ψυχολογικα με σκοτωνει αυτο ...Αν το ηξερα δεν θα το επερνα ... Ειναι αστειο απο ενα υποτιοθεται κορυφαιο αυτοκινητο της κατηγοριας του να χει τοσα παιδικα προβληματα ....

Link to comment
Share on other sites

http://209.85.227.132/translate_c?hl=en&am...Tr-zCW2zU5IF1MQ

Ευτυχως παμε για λυση !!!! Συντομα θα ανακοινωθει βελτιωμενη τρομπα νερου ...

Απο οτι καταλαβα δηλαδη .....

Απο την αλλη θα πρεπει να παμε νβα δηλωσουμε την βλαβη ωστε να μας ενημεωσουν ?

Edited by thanos katsas
Link to comment
Share on other sites

Απάντηση από Ρώρρη στη Λυκόβρυση είναι ότι το σφύριγμα είναι φυσιολογικό,είναι στα πλαίσια της λειτουργίας του κινητήρα και δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας.

Τα συμπεράσματα δικά σας.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια σημερα το πηγα σε ενα πολυ καλο συνεργειο ...θεσς .. Αντιπροσωπεια μεγαλη. Ο μηχανικος διαπιστωσε προβλημα στην αντλια κ χωρις να ξερει για την ειδοποιηση μου λεει αλλαγη αμεσως. Ενημερωνει τον τεχνικο συμβουλο . Κ εκεινος μου δειχνει την ειδοποιηση ... Του λεω. Το αμαξι εχει χασει σε νευρο δεν με ενδιαφερει . Κοιταξτε ν75 κ μου λεει εφοσον δεν βγαζει κατι στο διαγνωστικο.... Κτλ . Ρε παιδια γινεται ελεγχος στην ν75 οπτικος ;;; Εχω μια μικρη μειωση ... Ετσι νιωθω δηλαδη ... Τι να πω ....

Link to comment
Share on other sites

κ αντλια να αλλαζες το προβλημα θα επανελθει εγω αλλαξα 2 αντλιες δεν προερχεται απο εκει ο ηχος αλλα απο την ηλεκτρομαγνητικη συμπλεξη.τι σου λεω τωρα...ουτε οι γερμανοι ξερουν πως να το αντιμετωπισουν ακομα

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον παιδια σημερα το πηγα σε ενα πολυ καλο συνεργειο ...θεσς .. Αντιπροσωπεια μεγαλη. Ο μηχανικος διαπιστωσε προβλημα στην αντλια κ χωρις να ξερει για την ειδοποιηση μου λεει αλλαγη αμεσως. Ενημερωνει τον τεχνικο συμβουλο . Κ εκεινος μου δειχνει την ειδοποιηση ... Του λεω. Το αμαξι εχει χασει σε νευρο δεν με ενδιαφερει . Κοιταξτε ν75 κ μου λεει εφοσον δεν βγαζει κατι στο διαγνωστικο.... Κτλ . Ρε παιδια γινεται ελεγχος στην ν75 οπτικος ;;; Εχω μια μικρη μειωση ... Ετσι νιωθω δηλαδη ... Τι να πω ....

Η Ν75 ΔΕΝ βγαζει προβλημα στο διαγνωστικο.Οσο για την οπτικη επαφη ,δεν εχεις.Πρεπει να βγαλεις το πλαστικο καπακι που καλυπτει τη μηχανη για να δεις τη βαλβιδα αλλα και παλι τι νομιζεις οτι θα καταλαβεις οπτικα;Το προβλημα βρισκεται εντος της βαλβιδας.

Link to comment
Share on other sites

Πρόσφατα πήρα και άλλαξα την Ν75. 30Ε κόστισε το ανταλλακτικό 10' δουλειά το απόγευμα με την ησυχία μου.

Στο vagcom δεν φάνηκε τίποτα, αλλά από χαμηλά με μια 4η έβλεπες το σκαλοπάτι.

Overboost στα ίδια επίπεδα. -Στις μεσαίες το αμάξι έδειχνε ότι δεν ανέβαζε σωστά. Χώρια που σκάει πολύ η εξάτμιση, λόγω σκαμπανεβάσματος στην πίεση.

Παλιά Ν75 06F 906 283F

ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ 03C 906 283B

Link to comment
Share on other sites

και εγω εχω παρατηρησει τον ηχο της "σκουριασμενης κουνιας" οχι μονο στις 2.500 με 2.700 στροφες αλλα σε καθε αποτομο πατημα του γκαζιου παντως διαφορα στην αποδοση δεν εχω δει..

Link to comment
Share on other sites

σορυ για τα greeklish μου πριν ξεχαστηκα!

παιδες ηρθα ενημερωμενος να σας δωσω απαντηση.να πω οτι το παω στην autonet στην βαρης κορωπιου.αυτο που εχει οπως ειπα το κανει κατω απο τις 3000 στροφες οταν πατας το γκαζι.εκει κατω λοιπον στα αυτοκινητακια μας εχουμε την τρομπα νερου οπου εχουμε απο την μια μερια (του συστηματος) την τρομπα νερου και απο την αλλη την μαγνητικη.το σφυριγμα προερχεται ειτε απο την μαγνητικη οπου ειχα αλλαξει και το ξανα εκανε η απο την τρομπα νερου.τελικα αυτο ηταν και φυσικα αλλαξα ολο το συστημα .το αμαξι ειναι μια χαρα.και συμφονω στο οτι καποιες φορες κανει τα δικα του κοινως το αυτοκινητο (πεφτει η αποδοση του) λογω του προβληματος.επησεις θελω να πω οτι αν ακουτε σφυριγμα απο την δεξια μερια την ωρα που πατατε γκαζι, ειναι αυτο το προβλημα.αν ακουτε κατι αλλο η απο καποια αλλη μερια τοτε δεν ξερω.το λεω για το παιδι που ειπε οτι ειπαν οτι ειναι ο ιμαντας του compressora και κατι τετοια.και δεν ειναι φυσιολογικο οποτε θελει κοιταγμα.αυτα.για αποριες στειλτε. ααααααα και να σημειωσω οτι οντως δεν φαινεται στον ελεγχο στον εγκεφαλο αν μπει.οποτε μην σας κοροιδευουν.tsoupra να σου πω.εσυ αλλαξες τρομπα νερου μαγνητικη η ολο το συστημα?

kalimera file poso pige to mali?

Link to comment
Share on other sites

kalimera file poso pige to mali?

Πηγαίνετε στο topic χρονισμός tsi … και auto net , Rorris , δεν του βλέπω καν ... όσο για κάποιους που νομίζουν ότι έχασε δύναμη το αυτοκίνητο τους δεν νομίζουν έχασε

Τροχαλία + τρόμπα νερού

Μην το ψάχνετε ... με εμπειρία και γνώση ... nick 2009

Link to comment
Share on other sites

με τροχαλια κ τρομπα αλλαγη λυνεται?Δεν λυνεται το αλλαξανε κ αυτο μερικα παιδια..Δεν ειναι δυνατο να θελει αλλαγη η τροχαλια + τρομπα απο τα 3000 χλμ που εμφανιζεται σε μερικους...Αντε στον χρονισμο TSI οκ ας φτασουμε τα 60.000-70.000 κ βλεπουμε

Link to comment
Share on other sites

με τροχαλια κ τρομπα αλλαγη λυνεται?Δεν λυνεται το αλλαξανε κ αυτο μερικα παιδια..Δεν ειναι δυνατο να θελει αλλαγη η τροχαλια + τρομπα απο τα 3000 χλμ που εμφανιζεται σε μερικους...Αντε στον χρονισμο TSI οκ ας φτασουμε τα 60.000-70.000 κ βλεπουμε

ειναι σαν cluts system οι γερμανοι το δινουν ως φυσιολογικο ??? εγω τι να πω σε οτι εχω αλλαξει ειναι ok ... τωρα αν γιρισουν πισω σε 5000 τι να κανω ρε παιδια δεν ειμαι ο κατασκευαστης

Link to comment
Share on other sites

κατι ασχετο αλλα πως καταλαβαινεις οτι η Ν75 ειναι χαλασμενη?τωρα τελευταια κι εγω νιωθω το αμαξι μου να εχει κοψει δεν ξερω μηπως ειναι απο αυτο...Over και σταθερη οτι ειχα εχω...μαμα ειναι :D

μιλαω για 2.0 tfsi.... ;)

Link to comment
Share on other sites

πηγα σημερα στην αντιπροσωπεια το εκανε βολτα ο τεχνικος και μου ειπε οτι και αυτος εχει το ιδιο κινητηρα στο αμαξι του (tiguan 1.4 tsi) και οτι σε αυτον εκανε το ιδιο προβλημα το κοιταξανε εκει γυρω στη 1 ωρα οι τεχνικοι και μου ειπαν δεν ειναι κατι ανησυχηχητικο το 80% των tsi το κανει και θα παω την τριτη να μου αλλαξουνε την τροχαλια του κομπρεσσορα αν υπαρξει καποιο νεο θα σας ενημερωσω...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.