Jump to content
Κοσμάς

Golf Tsi 122

Recommended Posts

Εγω φοραω Custom προγραμμα..

Νομιζω παρομοια δουλεια κανουν και οι e-tuners γιαυτο σε ρωτησα..

Παντως αν ρωτας εμενα σε λεω πως καλυτερα να ειναι custom(φτιαχτο) παρα κονσερβα(ετοιμο)

Link to comment
Share on other sites

Τα περναααααμε αυτα απο ρολλ!!!!!

και απο ρολλ κ απο σταση...γιατι ειναι 5αρια χειροκινιτα νομιζω! εγω ειχα ανοιξει με ενα ραλλυ 207 με σουξου μουξου μανταλακια καρμπον καπο χενον κ πρεπει να ετσουξε που τα εφαγε απο γκολφ με τασια!!χεχε

Link to comment
Share on other sites

207 φπε δεν το βλεπουμε παιδια.

μονο προγραμμα φτανουν 200 με 30 κιλα ροπη.

τι τουρμπο φοραει να ψαξω να βρω τους χαρτες του;;;

Link to comment
Share on other sites

Παιδια αυτα τα προγραμματα με ασφαλη λειτουργια μπορουνε να βγαλουνε καμια 120.000χλμ στα μοτερ μας?

Link to comment
Share on other sites

Ειναι δυνατον ρε παιδια καμια τουρμπινα λίγο μεγαλυτερη απο την δικια μας να μην ταιριαζει κουτι στο τουτου μας? Ακομα κ με καποιες μικρες μετατροπες....? :hmm:

Ουτε της MItsubishi λίγο μεγαλύτερη?

Τα puntakia που ακομα και το t-jet με τα 120 μπορει να φορεσει της τουρμπινα του ss ή abarth και να παει 200 άλογα με μαμα εντόσθια πως τα καταφέρνουν δλδ? :D

Πιστευω πως με το cooler μας δεν θα έχουμε θεμα πάντως σε αυτα τα αλογα .. και οτι μεχρι τα 200 - 220 άλογα δεν θα έχουμε θεμα με το σπουλαρισμα ..

Τα εντόσθια μας όμως ? Δεν εχουμε και κανενα παράδειγμα....

Πάνο εσυ που το έχεις ψάξει λιγο παραπάνω ο θέμα τι λες???

Παιδια αυτα τα προγραμματα με ασφαλη λειτουργια μπορουνε να βγαλουνε καμια 120.000χλμ στα μοτερ μας?

Γιατί οχι?????

Με σωστη συντηρηση όλα γίνονται.... :D

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Γιατί οχι?????

Με σωστη συντηρηση όλα γίνονται.... :hmm:

Αχμμμμ.....επειδη μου φαινεται λιγο υπερβολη να πιασουμε τοσα αλογα 150-160 με ασφαλεια..τοτε η μαμα vw γιατι το κλειδωσε στα 122hp...δεν ξερω δεν μπορω να πειστω ακομα για προγραμμα στο μοτερ του αδερφου μου..

Link to comment
Share on other sites

Τα 120.000 χλμ δεν είναι πολλά χιλιομετρα. Να έλεγες 150.000 και πανω, ναι, ειναι αρκετα. Ακομα και εκει ομως το πιο πιθανο ειναι να χρειαστει μια ανακατασκευη ή αντικατάσταση η τουρμπινα(βρωμαει το ebay.de) και οχι ολο το μοτερ.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι δυνατον ρε παιδια καμια τουρμπινα λίγο μεγαλυτερη απο την δικια μας να μην ταιριαζει κουτι στο τουτου μας? Ακομα κ με καποιες μικρες μετατροπες....? :thumbsu:

Ουτε της MItsubishi λίγο μεγαλύτερη?

Τα puntakia που ακομα και το t-jet με τα 120 μπορει να φορεσει της τουρμπινα του ss ή abarth και να παει 200 άλογα με μαμα εντόσθια πως τα καταφέρνουν δλδ? :growl:

Πιστευω πως με το cooler μας δεν θα έχουμε θεμα πάντως σε αυτα τα αλογα .. και οτι μεχρι τα 200 - 220 άλογα δεν θα έχουμε θεμα με το σπουλαρισμα ..

Τα εντόσθια μας όμως ? Δεν εχουμε και κανενα παράδειγμα....

Πάνο εσυ που το έχεις ψάξει λιγο παραπάνω ο θέμα τι λες???

Γιατί οχι?????

Με σωστη συντηρηση όλα γίνονται.... :growl:

ολα γινοντε! και λυσεις υπαρχουν!κ μαλιστα απο τα tdi κ απο τΗΝ MITSUBISHY ....το θεμα ειναι οτι μονο η b&b EXEI ασχολιθει σοβαρα αλλα παραλληλα κ ακριβα...ολοι κοιτανε τους 160αριδες επιδη εχουν ευκολο χρημα και αλογα!..

Link to comment
Share on other sites

Αυτη η εταιρία ζητάει 5,000 ευρώ αν δεν κανω λάθος χωρίς να ξεκαθαρίζει τι ακριβώς κανει στο μοτέρ ..

Μεγαλύτερη τουρμπίνα ? Αλλο κουλερ? ολόσωμη εξατμιση? τι απο όλα αυτα ή ολα αυτα μαζί? οεο :thumbsu:

Πάντως κακός που δεν ασχολούνται αφού αν όπως λεει αυτη η εταιρια ανεβαζει την υποδυναμη κοντα στα 200 άλογα πολλοι απο εδω μέσα θα το επιχειρούσαν πιστευω με την προυπόθση βεβαια το κοστος να μην κειμενεται σε αυτο το υψος..

Εκτος πλεον και αν το μοτερ μας δεν αντεχει (εντοσθια δλδ ) όπου αλλάζει το παραμύθι.... :growl:

Link to comment
Share on other sites

καλημερα παιδια... φιλος με golf vi 122ps dsg εβαλε προγραμμα revo και μονο ευχαριστημενος δεν εμεινε, χθες μετα απο πολλα ανοιγματα εναντιον scirocco 160ps, golf tsi 140ps, smart 100ps μονο το σμαρτ καταφερε να περασει και αυτο οχι πολυ ανετα.. το αμαξι εχει μονο προγραμμα και ειχε 95αρα βενζινη... απο κει και περα τι μπορουμε να κανουμε? εισαγωγη? εξατμιση? φιλτρο? 100αρα? οποιος μπορει ας βοηθησει.. :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Ποσα χιλιομετρα εχει το αμαξι του φιλου σου?

Μετα απο ποσα χιλιομετρα(στο περιπου) μετα το προγραμμα εβαλε τις κοντρες?

Το μονο που μπορει να κανει και να αξιζει ειναι το προγραμμα 100αρα.. τα αλλα ειναι μονο λεφτα.

Επισης παλιοτερα υπηρχαν φημες οτι αν απλα βγαλεις το καπακι απο το φιλτροκουτι (μεσα εχει φιλτροχωανη) θα παρεις 4-6αλογα.

Με εισαγωγη δεν δινει τπτ. Φημες? Δεν ξερω παντως το ειχαν κανει 2-3 απο εδω μεσα και το υποστηριξαν.

Ξερω ατομο με 6ρι ΜΟΝΟ προγραμμα που παει μαζι με τα 160ρια και αρκετα 122ρια με ΦΠΕ τα περναει..οποτε παιζουν πολλα ρολο

Edited by diMake
Link to comment
Share on other sites

Τα αποτελεσματα φυσιολογικα ειναι.

Το μαμα 140αρι ειναι πραγματικα 155-157 και εχει και τον κομπρεσσορα που αρπαζει απο τις 0 στροφες.

Το Σιροκο εχει πραγματικα γυρω στα 170+ αλογα και πιο πολυ ροπη και κομπρεσσορα.

Το 122αρι με 95αρα δεν πρεπει να βγαζει πανω απο 150 αλογα και 23-24 ροπη.

Μην ξεχναμε οτι τα νουμερα που δινουν οι εταιριες ειναι και λιγο αισιοδοξα γιατι γινονται κατω απο ιδανικες συνθηκες.

Εκτος αυτων παιζουν ρολο και επιμερους συνθηκες που μπορει να ειναι υπερ του ενος η αλλου αυτοκινητου.

Με προγραμμα 100αρας σιγουρα θα βελτιωθει παντως αλλα μετα αξιζει να πληρωνει τοσο για να ερχεται στα ισα με το 140αρι η να το περνα? Για το 160αρι δεν το συζητω, δεν προκειται να το περασει ουτε με προγραμμα 200αρας.

Δεν ξερω αν εχει πνιχτη το 122αρι αλλα αν εχει ας τον βγαλει.

Εισαγωγες κλπ δεν θα δωσουν τιποτα παρα μονο θορυβο.

Εξατμιση μονο φουλ (με καταλυτη δηλαδη) για να δει κατι αλλα αξιζει να δωσει τοσα λεφτα παλι για τον ιδιο λογο?

Αυτος ξερει!

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

το 122αρι ΔΕΝ εχει πνιχτη γιατι ΔΕΝ εχει πανελ φιλτρο.

το 122αρι ακωμη και με προγραμμα ΦΠΕ θα κατσει δυσκολα διπλα ακωμη και σε 140αρι twincharged (αν και το δικο μου ειναι μπροστα απο 140αρι twincharged μαμα μεχρι τλειωματα τριτης) με πατημα απο 2200 RPM

το 122αρι ΔΕΝ εχει δυναμη ψηλα και αυτο λογο της μικρης του φτερωτης. ολα ειναι καλυτερα με ενα ΣΩΣΤΟ hybrid και οχι τσαπατσοδουλιες για να κραταει την δυναμη που βγαζει μεχρι ψηλα και ειναι ποιο απολαυστικο.

αξιζει στο 122αρι να βαλω εξατμιση , εισαγωγη εκτως απο προγραμμα??? αξιζει να κανω το προγραμμα για 100αρα???

Για εμενα ΝΑΙ. η διαφορα με την εισαγωγη δεν ηταν τοσο μεγαλη εκτως απο το lag χαμηλα που εφυγε και το ωραιο ηχο στις αλλαγες και το αφημα του γκαζιου.

ΑΛΛΑ με την εξατμιση και το νεο file το αμαξι αλλαξε κατα πολυ... πολυ δυνατο απο χαμηλα και στα ψηλα αλλο αμαξι απο αυτο που αγορασα.

120-180 η διαφορα ειναι πολυ μεγαλη.

Φυσικα παιζει ρολο και το προγραμμα που εχεις... εγω εχω dp 63.5 με 200αρη καταλυτη και 60 catback που θα βγει ωταν γινει το hybrid και θα γινει 63.5 μονο με ενα μεγαλο τελικο.

ΕΓΩ πηρα και στα χαρτια και στο δρομο παραπανω απο οσο πιστευα...

163ps 29.5κιλα ροπης σε σοβαροτατο maha. το γουσταρω παρα πολυ οπως ειναι τωρα. ΔΕΝ ειναι πυραυλος σε καμια περιπτωση αλλα ΔΕΝ ειναι και ταφος.

το μεγαλο κακο του 122 ξαναλεω ειναι το οτι εχει πολυ μικρη τουρμπινα που την σπουλαρει απο χαμηλα αλλα με 0.6 στον κοφτη δεν κανεις κανεις τοιποτα.

δουλεω 1.3 γεματο over χωρις προβλημα μεχρι στιγμης.

Αυτα απο εμενα.

υγ: υπαρχει ανοιχτο θεμα για τα 122αρι και θα βρεις τα παντα εκει. μπορουσες να ρωτησεις εκει.

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

υγ: υπαρχει ανοιχτο θεμα για τα 122αρι και θα βρεις τα παντα εκει. μπορουσες να ρωτησεις εκει.

έγινε συγχώνευση των δυο θεμάτων :laugh:

Link to comment
Share on other sites

ωραιος..... :sorcerer:

εδω το ανοιγμα με το 140αρι

http://www.youtube.com/user/NikitasKarayiannis#p/u/3/AVP3jGKKyq0

Δεν μπορώ να το πιστέψω αυτό που βλέπω! είναι και dsg το αυτοκίνητο... Με 3 διαφορετικά 140άρια έχω πατήσει όλα ρολαριστά και είχα αυτή τη διαφορά υπέρ μου! mourh επιβεβαίωσε κι εσύ το ένα που κάναμε μαζί. Εντάξει είναι με 95άρα το αυτοκίνητο αλλά και κάποιος εδώ άλλος έχει πεί ότι έχασε σε ίδιο πάτημα. Τι να πω...

Link to comment
Share on other sites

ναι απο τον κοσμα παντα χανω νταξ δεν 200ριζουμε αλλα φευγει πολυ μπροστα που νομιζω δεν εχει νοημα.εδω ο κοσμας φευγει μπροστα κ απο ρεβο 200++ (κανει πολυ δυνατο πεταγμα) μετα οκ το tsi revo περναει αλλα θελω να τονισω οτι εχει καλη δυναμη ο κοσμας.

Link to comment
Share on other sites

Τι γαμάτα αμάξια έχετε στην ρόδο, πω έχω τρελαθεί με το άσπρο golf του kakliou!

Link to comment
Share on other sites

Δεν μπορώ να το πιστέψω αυτό που βλέπω! είναι και dsg το αυτοκίνητο... Με 3 διαφορετικά 140άρια έχω πατήσει όλα ρολαριστά και είχα αυτή τη διαφορά υπέρ μου! mourh επιβεβαίωσε κι εσύ το ένα που κάναμε μαζί. Εντάξει είναι με 95άρα το αυτοκίνητο αλλά και κάποιος εδώ άλλος έχει πεί ότι έχασε σε ίδιο πάτημα. Τι να πω...

το μεγα λαθος του 6ριου ειναι οτι ενω εχει προγραμμα για 100αρα εκεινη την στιγμη ειχε 95αρα.. τωρα το παιδι θελει να βαλει φιλτρο και εξατμιση απο gti mkv, ξερουμε αν μπαινει?

Link to comment
Share on other sites

το μεγα λαθος του 6ριου ειναι οτι ενω εχει προγραμμα για 100αρα εκεινη την στιγμη ειχε 95αρα.. τωρα το παιδι θελει να βαλει φιλτρο και εξατμιση απο gti mkv, ξερουμε αν μπαινει?

Το μεσαίο και τελικό μπαίνει μόνο αν δεν κάνω λάθος.

Link to comment
Share on other sites

το μεγα λαθος του 6ριου ειναι οτι ενω εχει προγραμμα για 100αρα εκεινη την στιγμη ειχε 95αρα.. τωρα το παιδι θελει να βαλει φιλτρο και εξατμιση απο gti mkv, ξερουμε αν μπαινει?

Μην το κανει.

Πες του αν θελει να παρει (αν και οχι τα μεγιστα καθως δεν μπορει να φλασαρει το revo για 122 με ΦΠΕ, παρα μονο costum) να φιταξει ενα costum dp 63.5 για αρχη με εναν ελευθερο καταλυτη ή και Decat αν δεν εχει προβλημα.

και cat back 60αρι.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.