Jump to content
STEFANOS M

Tsi / Gt Προγραμματα (tuning)... ποιος εχει ποιο....

Recommended Posts

ποσο σου πηρε για το προγραμμα???

αφτο που θελω να σου πω ειναι οτι με αυτα τα περιφεριακα,αλλα με αλλο προγραμμα εκτος VW ,θα ειχες το ιδιο αποτελεσμα αλλα με λιγοτερα λεφτα.

σου εδωσε και εγγυηση στη μηχανη???

1500 η εξατμιση ηθελα την εγγυηση...

1000 το προγραμμα με εγυηση σε οτι προβλημα οφειλετε σ αυτο.πριν το παρω μπηκα στο gt ενος παιδου που δουλευε στην αντιπροσωπια.

το κακο ειναι οτι εχω μηνει με το rcd300 χωρις MP3 ποπο δεν το πιστευα οταν το καταλαβα.Και δεν ξερω οταν θα μπορω να βαλω navi ι bilstein sprint!:wacko:

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

1500 η εξατμιση ηθελα την εγγυηση...

1000 το προγραμμα με εγυηση σε οτι προβλημα οφειλετε σ αυτο.πριν το παρω μπηκα στο gt ενος παιδου που δουλευε στην αντιπροσωπια.

το κακο ειναι οτι εχω μηνει με το rcd300 χωρις MP3 ποπο δεν το πιστευα οταν το καταλαβα.Και δεν ξερω οταν θα μπορω να βαλω navi ι bilstein sprint!:D

1000 ευρω για το προγραμμα ειναι καλα.στα μερη εδω πανω θελουν 1400. :huh: :huh: :huh:

Link to comment
Share on other sites

το χω βαλει ηδη,Με miltek και simota kai i/c s3 229 aloga....gt οχι τσι.Σε gt ο pazaropoulos παιζει καλητερα απο tsi

πολυ καλος εισαι φιλε. Αρε το milltek...ζωγραφιζει παλι !!!

Link to comment
Share on other sites

το χω βαλει ηδη,Με miltek και simota kai i/c s3 229 aloga....gt οχι τσι.Σε gt ο pazaropoulos παιζει καλητερα απο tsi

Ρωτησε τον τι προγραμμα σου εχει βαλει ... ?? (ποιας εταιρειας δηλ.. πχ REVO ??)

Γιατι δε νομιζω ο Παζαροπουλος να ειναι και προγραμματιστης και να βγαζει δικα του προγραμματα ...

Link to comment
Share on other sites

Ρωτησε τον τι προγραμμα σου εχει βαλει ... ?? (ποιας εταιρειας δηλ.. πχ REVO ??)

Γιατι δε νομιζω ο Παζαροπουλος να ειναι και προγραμματιστης και να βγαζει δικα του προγραμματα ...

στην αρχη νομιζα ειναι vw αλλα τελικα ειναι revo

Link to comment
Share on other sites

και με revo εβγαλες 229 αλογα στα σπατα?????????????

ουτε με σφαιρες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

η revo δεν εχει καν stage 2 ρε φιλε...

Δλδ full stage 1 ποσα αλογα βγαζει?

Link to comment
Share on other sites

Miltek full exw oxi remus ουτε gti ουτε supersprint.τα χω δει και τα 3 και μιλαμε μεγαλη διαφορα + filtro + i/c s3kai 220 kai 210 να ναι δεν με αποσχολει ο ηχος ειναι πραγματικα ...πιο ποιοτικος δεν γινεται επισης revo ακουγεται οτι ειναι το προγραμμα θα παρω μια να ρωτησω το pazaropoulo και βλεπουμε

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω να απαντησω. ας πει καποιος που εχει revo εξατμιση και φιλτρο αλλα 229 το κοβω πολυ χλωμοοοοο!

Με Revo-εξατμιση (miltek) και Simota εισαγωγη, είχε έρθει ένα παιδι απο το Αργος (δεν θυμαμαι το nick-name) και με τον Βασιλη πηγαιναν μαζι (μονο cat-back και εισαγωγη).

Δεν νομιζω Revo να βγαζει τοσα....και να το πειραξεις το Revo λιγο δυσκολο γιατι είναι κλειδωμένο :)

Link to comment
Share on other sites

Miltek full exw oxi remus ουτε gti ουτε supersprint.τα χω δει και τα 3 και μιλαμε μεγαλη διαφορα + filtro + i/c s3kai 220 kai 210 να ναι δεν με αποσχολει ο ηχος ειναι πραγματικα ...πιο ποιοτικος δεν γινεται επισης revo ακουγεται οτι ειναι το προγραμμα θα παρω μια να ρωτησω το pazaropoulo και βλεπουμε

Την Κυριακη κανονιζουμε ανοιγματακι...αν θες ερχεσαι και το τσεκαρουμε....και αν είναι όντως 229 παω την άλλη μέρα και το βάζω sillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

με την καμια δεν βαζει ο παζαρο revo το ξερω απο φιλο μ π εβαλε απο εκει κ μετα απο πειραγματα δικα τ πηρε την τουρμπινα στο χερι !!! :) αλλα τ την αντικατεστησε ο ιδιος εγγυηση στο φουλλλλλλλλλλλλλ γαρ.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια εμενα μου ειπε οτι βαζει MTM.ποτε εβγαλε η MTM προγραμμα για εμας???? :);) ;)

playmaker γιατι δεν ανεβαζεις την δυναμομετρηση απο τα Σπατα που εκανες για να την μελετισουμε λιγο???αν δεν την εεις μπορεις να ζητησεις να στην στειλει με mail.ουτως ή αλλος τις κραταει. ;) ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

παρτε pazaropoulo μπας και σας αποκαλυψει πιο προγραμμα βαζει

O Pazarpoulos Εχει δικο του ανθρωπο ( πρωην υπαλληλο) που περναει προγραμματα. Θεολογιτης λεγεται.

Το μονο που ειχα δει απο TSI ηταν ενα Jetta (140αρι) που μου ειχε ερθει, με πολυ ηπιο προγραμμα (σχεδον... στοκ). Με το δικο μου εβγαλε 210ΗΡ (ΜΑΗΑ, μονο software). Καλο θα ηταν να σηκωθει κι η δυναμομετρηση για να μην αναφερουμε νουμερα γενικα <_<

229 μετρημενα ΗΡ ειναι πολυ δυσκολο να υπαρξουν , οσο εχουμε την ΟΕΜ αντλια βενζινης (με εξαιρεση αν το αφησουμε χωρις καυσιμο, οποτε δεν εχουμε απαιτησεις και απο την αντλια και δεν βγαζει Ν276 faul code και κλειδωμα πεταλουδας στις 4500-5000σαλ, αλλα μενει "στεγνο"). μονο με καμια "τρελη" διορθωση (πχ βγαζει 208 μετρημενα και διορθωνει στα 230 απο ακαλιμπραριστους αοσθητηρες...). Για την ιστορια , με 1,45 bar στον κοφτη (7000σαλ) (που εχουμε με αναβαθμισμενη τουρμπινα και αντλια βενζινης) μπορουμε να εχουμε 240 μετρημενα ΗΡ, που ειναι περιπου 25-30 περισσοτερα απο ΦΠΕ. Με πιο ελευθερο καταλυτη και downpipe, μπορουμε να προσεγγισουμε τα 250ΗΡ και καπου εκει τελειωνει το θεμα και μεγαλωνει η μετατροπη μπαινοντας σε αλλα χωραφια (χταποδι, Garrett, ισως μπεκ...)

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

O Pazarpoulos Εχει δικο του ανθρωπο (πρωην υπαλληλο) που περναει προγραμματα. Θεολογιτης λεγεται.

Το μονο που ειχα δει απο TSI ηταν ενα Jetta (140αρι) που μου ειχε ερθει, με πολυ ηπιο προγραμμα (σχεδον... στοκ). Με το δικο μου εβγαλε 210ΗΡ (ΜΑΗΑ, μονο software). Καλο θα ηταν να σηκωθει κι η δυναμομετρηση για να μην αναφερουμε νουμερα γενικα <_<

229 μετρημενα ΗΡ ειναι πολυ δυσκολο να υπαρξουν , οσο εχουμε την ΟΕΜ αντλια βενζινης (με εξαιρεση αν το αφησουμε χωρις καυσιμο, οποτε δεν εχουμε απαιτησεις και απο την αντλια και δεν βγαζει Ν276 faul code και κλειδωμα πεταλουδας στις 4500-5000σαλ, αλλα μενει "στεγνο"). μονο με καμια "τρελη" διορθωση (πχ βγαζει 208 μετρημενα και διορθωνει στα 230 απο ακαλιμπραριστους αοσθητηρες...). Για την ιστορια , με 1,45 bar στον κοφτη (7000σαλ) (που εχουμε με αναβαθμισμενη τουρμπινα και αντλια βενζινης) μπορουμε να εχουμε 240 μετρημενα ΗΡ, που ειναι περιπου 25-30 περισσοτερα απο ΦΠΕ. Με πιο ελευθερο καταλυτη και downpipe, μπορουμε να προσεγγισουμε τα 250ΗΡ και καπου εκει τελειωνει το θεμα και μεγαλωνει η μετατροπη μπαινοντας σε αλλα χωραφια (χταποδι, Garrett, ισως μπεκ...)

Link to comment
Share on other sites

Την Κυριακη κανονιζουμε ανοιγματακι...αν θες ερχεσαι και το τσεκαρουμε....και αν είναι όντως 229 παω την άλλη μέρα και το βάζω sillyhorse1rb5.gif

Μεσα και εγω την κυριακη ( στο γνωστο μερος πιστευω !!)

Διορθωση : Το παλικαρι απο το αργος με full Milltek, Revo εχει για εισαγωγη βαρελακι BMC

Edited by Nik GT
Link to comment
Share on other sites

oxi ο παζαροποπουλος αlλου φτανει τα tsi 140 και αλλοy τα gt το γιατι δεν χερω.

Καθαρά θέμα marketing και ψυχολογίας!

Δεν μπορεί να κάτσει και να εξηγήσει ότι το ένα έχει 17άρες ζάντες με μεγαλύτερα λάστιχα (ίσως και φρένα και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο)

και γι' αυτό ενώ έχουν τον ίδιο κινητήρα με τις ίδιες δυνατότητες δεν τους βάζουν το ίδιο πρόγραμμα! <_<

Εξάλλου πως πιστεύεις ότι θα αισθάνονταν κάποιος που θα είχε αγοράσει GT (αντί για TSI με λιγότερα χρήματα) που θα έβλεπε την διαφήμιση

να γράφει για τα ίδια άλογα και στα δύο αυτοκίνητα; new_killother.gif

Link to comment
Share on other sites

O Pazarpoulos Εχει δικο του ανθρωπο ( πρωην υπαλληλο) που περναει προγραμματα. Θεολογιτης λεγεται.

Το μονο που ειχα δει απο TSI ηταν ενα Jetta (140αρι) που μου ειχε ερθει, με πολυ ηπιο προγραμμα (σχεδον... στοκ). Με το δικο μου εβγαλε 210ΗΡ (ΜΑΗΑ, μονο software). Καλο θα ηταν να σηκωθει κι η δυναμομετρηση για να μην αναφερουμε νουμερα γενικα ;)

229 μετρημενα ΗΡ ειναι πολυ δυσκολο να υπαρξουν , οσο εχουμε την ΟΕΜ αντλια βενζινης (με εξαιρεση αν το αφησουμε χωρις καυσιμο, οποτε δεν εχουμε απαιτησεις και απο την αντλια και δεν βγαζει Ν276 faul code και κλειδωμα πεταλουδας στις 4500-5000σαλ, αλλα μενει "στεγνο"). μονο με καμια "τρελη" διορθωση (πχ βγαζει 208 μετρημενα και διορθωνει στα 230 απο ακαλιμπραριστους αοσθητηρες...). Για την ιστορια , με 1,45 bar στον κοφτη (7000σαλ) (που εχουμε με αναβαθμισμενη τουρμπινα και αντλια βενζινης) μπορουμε να εχουμε 240 μετρημενα ΗΡ, που ειναι περιπου 25-30 περισσοτερα απο ΦΠΕ. Με πιο ελευθερο καταλυτη και downpipe, μπορουμε να προσεγγισουμε τα 250ΗΡ και καπου εκει τελειωνει το θεμα και μεγαλωνει η μετατροπη μπαινοντας σε αλλα χωραφια (χταποδι, Garrett, ισως μπεκ...)

o Mr Salex θα ανεβασει την καθαρη σελιδα γιατι η δικια μου ειναι απο φωτογραφια!

dyno.th.jpg

Edited by Infected-Mushroom
Link to comment
Share on other sites

Καθαρά θέμα marketing και ψυχολογίας!

Δεν μπορεί να κάτσει και να εξηγήσει ότι το ένα έχει 17άρες ζάντες με μεγαλύτερα λάστιχα (ίσως και φρένα και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο)

και γι' αυτό ενώ έχουν τον ίδιο κινητήρα με τις ίδιες δυνατότητες δεν τους βάζουν το ίδιο πρόγραμμα! ;)

Εξάλλου πως πιστεύεις ότι θα αισθάνονταν κάποιος που θα είχε αγοράσει GT (αντί για TSI με λιγότερα χρήματα) που θα έβλεπε την διαφήμιση

να γράφει για τα ίδια άλογα και στα δύο αυτοκίνητα; new_killother.gif

οι διαφορες του tsi απο το gt ειναι αρχικα εμφανισιακες και κατα δευτερον υπαρχουν ορισμενες διαφοροποιησεις ποιοτικες. με τις εκδοσεις του gt sport οι εμφανισιακες εχουν περιοριστει, αν εξερεσουμε την ελλειψη της εξατμισης στο τελειωμα του πισω προφιλακτιρα στο ενα(κατα τα αλλα ιδιες διαστασεις εχουν και οι 2 εξατμισεις) ... επιπλεον προσωπικα μου δοθηκε η δυνατοτητα να το παραγγειλω σαν gt εμφανισιακα(gt sport με την εξατμιση απο gt). τωρα για τις ζαντες και τα φρενα νομιζω στις προηγουμενες εκδοσεις tsi(πριν το gt sport) τα φρενα ηταν απο 2.0 fsi ενω στο gt απο gti... στη gt sport ξερει κανενας αν εχουν αλλαξει τα φρενα, γιατι τα βλεπω πιο μεγαλα (μπορει και λογω ζαντας). επιπλεον η διαφορα τιμης ισως και να υπαρχει λογω πιο πλουσιου εξοπλισμου στο ενα ζαντες, λαστιχα κτλπ...

Link to comment
Share on other sites

α και να πουμε και πως ενας που θελει ενα "τουτου" με 170 αλογα και δεν θελει φασαριες με βελτιωσεις κτλπ προτιμαει το εργοστασιακο gt.(και για λογους εγγυησης)...

Link to comment
Share on other sites

α και να πουμε και πως ενας που θελει ενα "τουτου" με 170 αλογα και δεν θελει φασαριες με βελτιωσεις κτλπ προτιμαει το εργοστασιακο gt.(και για λογους εγγυησης)...

Εγω στην vw το εβαλα κ παλι εχω εγγυηση + παραπανω αλογα απο το gt.

Δε βλεπω που μπορει να ειναι η "φασαρια"

Link to comment
Share on other sites

o Mr Salex θα ανεβασει την καθαρη σελιδα γιατι η δικια μου ειναι απο φωτογραφια!

dyno.th.jpg

Αποστόλη είσαι ευχαριστημένος από αυτές τις καμπύλες??

Ειδικότερα η καμπύλη ροπής είναι απογοητευτική, με απίστευτα στενό ευρός ισχύως, πολύ αργή κορύφωση (5325rpm) και κατακόρυφη πτώση.

Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι αυτοκίνητο βγάζει την όποια δύναμη για σχεδόν 1000 στροφές πολύ ψηλά.

Με βάση αυτό το διάγραμμα που πόσταρες δεν νομίζω σε καμία περίπτωση ότι άξιζε τόσος κόπος και χρήμα για αυτό το project και δεν βάζω στην εξίσωση την δεδομένα μειωμένη αξοπιστία του κινητήρα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.