geox Posted October 10, 2008 Report Share Posted October 10, 2008 Εχω ενα golf4 1.6 16ν και παει για αλλαγη εμπρος δισκων. Βρηκα τα απλα Brembo 97ευρω το ζευγαρι, και οι χαρακτοι 154ευρω αξιζει να τους παρω γιατι εχω ακουσει οτι φθειρουν πιο γρηγορα τα τακακια και κανουν θορυβο. Τι προτεινετε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted October 10, 2008 Report Share Posted October 10, 2008 Τις απλές δισκόπλακες να βάλεις.Για καλύτερο φρενάρισμα χρειάζονται άλλα πράγματα και υπάρχει σχετικό τόπικ αν σ΄ενδιαφέρει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
badjesgt Posted October 12, 2008 Report Share Posted October 12, 2008 (edited) H μόνη διαφορά με τους χαρακτούς δίσκους σε σχέση με τους απλούς είναι οτι μπορουν να φεύγουν τα υπολείμματα απο τα τακάκια και να εγκλωβίζωνται μέσα στις χαρακιές ώστε στο αμέσως επόμενο φρενάρισμα με την ίδια πίεση στα φρένα να έχεις το ίδιο αποτέλεσμα χώρις να έχουν τα τακάκια τα υπολείμματα πάνω τους και να γλιστρήσουν πάνω στην δισκόπλακα μέχρι να φύγουν αυτα και να κάνουν την επαφή με τον δίσκο όπως πρέπει. Ουφ! το είπα! Υ.Γ. Οπως καταλαβαίνεις μιλάμε για διαφορές που κανένας απο εμάς δεν υπάρχει περίπτωση να καταλάβει.Είναι καθαρά για αγωνιστική χρήση ούτε καν σπορ. Συμπέρασμα:Πάρε τους απλούς δίσους που είναι και σημαντικά πιο φθηνοί! Edited October 12, 2008 by badjesgt 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bbp Posted October 13, 2008 Report Share Posted October 13, 2008 Για τρύπιους το σκέφτεσαι? Όσο φορούσα ποτέ δεν είδα μάκα απο τα τακάκια σε ζάντα και δαγκάνα και απο απόδοση πολύ καλή. +1 στα θετικά που είπε ο Λαρισαίος αδερφός, αλλά έχω τα προσθέσω και +1000 στην εμφάνιση που σου δίνουν! Αφού τα αλλάζεις που τα αλλάζεις, δοκίμασε και κάτι άλλο! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 22, 2009 Report Share Posted June 22, 2009 Για τρύπιους το σκέφτεσαι?Όσο φορούσα ποτέ δεν είδα μάκα απο τα τακάκια σε ζάντα και δαγκάνα και απο απόδοση πολύ καλή. +1 στα θετικά που είπε ο Λαρισαίος αδερφός, αλλά έχω τα προσθέσω και +1000 στην εμφάνιση που σου δίνουν! Αφού τα αλλάζεις που τα αλλάζεις, δοκίμασε και κάτι άλλο! +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
EDITION 30 Posted June 23, 2009 Report Share Posted June 23, 2009 Για τρύπιους το σκέφτεσαι?Όσο φορούσα ποτέ δεν είδα μάκα απο τα τακάκια σε ζάντα και δαγκάνα και απο απόδοση πολύ καλή. +1 στα θετικά που είπε ο Λαρισαίος αδερφός, αλλά έχω τα προσθέσω και +1000 στην εμφάνιση που σου δίνουν! Αφού τα αλλάζεις που τα αλλάζεις, δοκίμασε και κάτι άλλο! Σωστος!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 23, 2009 Report Share Posted June 23, 2009 Παιδια οι τρυπιοι λογικα αφου η επιφανια επαφης ειναι μικροτερη(τρυπες)δεν θα πρεπε να ναι λιγοτερο αποδοτικοι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Με τα ιδια τακακια μαλλον ναι. Το καλο που θεωρητικα εχουν ειναι καλυτερη συμπεριφορα σε καταπονηση λογω καλυτερης επαγωγης θερμοτητας, αυτο ομως μονο σε πιεση και οχι στην καθημερη χρηση οπου μαλλον δεν θα ειναι το ισιο αποδοτικα. Φυσιολογικα για να δουλεψουν κανονικα χρειαζονται και τα αναλογα τακακια (οπου μαλλον θα εχεις και περισσοτερο θορυβο επαφης). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cuore Sportivo Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Οι διάτρητοι δίσκοι υπερτερούν στην ψύξη τους και στο καθάρισμα του τακακιού σε σχέση με ένα συμπαγή. Το κυριότερο μειονέκτημά τους είναι το ευκολότερο ράγισμα τους γύρω από τις οπές. Από την άλλη, η μείωση της επιφάνειας τριβής με το τακάκι λόγω των οπών είναι πρακτικά αμελητέα. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 27, 2009 Report Share Posted June 27, 2009 απλοι οι χαρακτοι τρωνε το τακακι και απο αποδοση δεν θα καταλαβεις διαφορα.κοινος τσαμπα λευτα μονο για μουρη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MikeTsi Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Στης μαμά δαγκάνες μπορείς να βάλεις δισκόπλακες μεγαλύτερες? Ας είναι ίδια η απόδοση απλά για διακοσμητικούς λόγους. Επίσης ξέρει κανείς πόσο κάνουν δαγκάνες από Πόρσε? Κάτι έχει πάρει το αφτί μου για 1000 ευρά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Στης μαμά δαγκάνες μπορείς να βάλεις δισκόπλακες μεγαλύτερες? Ας είναι ίδια η απόδοση απλά για διακοσμητικούς λόγους.Επίσης ξέρει κανείς πόσο κάνουν δαγκάνες από Πόρσε? Κάτι έχει πάρει το αφτί μου για 1000 ευρά. μπορεις με διαφορετικες βασεις... μεταχειρισμενες ισως.. εξαρταται τι τις θες για διακοσμητικες η για ουσια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Στης μαμά δαγκάνες μπορείς να βάλεις δισκόπλακες μεγαλύτερες? Ας είναι ίδια η απόδοση απλά για διακοσμητικούς λόγους.Επίσης ξέρει κανείς πόσο κάνουν δαγκάνες από Πόρσε? Κάτι έχει πάρει το αφτί μου για 1000 ευρά. αναλογα τον τυπο των δαγκανων ,των αριθμο των εμβολων και αν ειναι μπροστινες ή πισω.να υπολογιζεις για ενα σετ καινουργιες χωρις τακακια και συναφη απο 700 ευρω και πανω,οι φθηνοτερες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 απλοι οι χαρακτοι τρωνε το τακακι και απο αποδοση δεν θα καταλαβεις διαφορα.κοινος τσαμπα λευτα μονο για μουρη... Διαφωνω...Ειχα κανονικους δισκους χωρις τρυπες ή χαρακτους και μετα εβαλα χαρακτους(Φρενα S3 εχω 312)η διαφορα τεραστια και δν ζεστενονται με τιποτα....Λιγο θορυβο παραπανω εχεις οταν πλακωνεσε στα φρενα με πολλα χιλιομετρα!Η αληθεια ειναι οτι τρωει οπως ειπες πιο γρηγορα το τακακι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Διαφωνω...Ειχα κανονικους δισκους χωρις τρυπες ή χαρακτους και μετα εβαλα χαρακτους(Φρενα S3 εχω 312)η διαφορα τεραστια και δν ζεστενονται με τιποτα....Λιγο θορυβο παραπανω εχεις οταν πλακωνεσε στα φρενα με πολλα χιλιομετρα!Η αληθεια ειναι οτι τρωει οπως ειπες πιο γρηγορα το τακακι! απο αποδοση δεν κερδιζεις κερδισες ισως επειδη ο δισκος ηταν αλλη ποιοτητα ηδη.αν εβαζες τον ιδιο δισκο μη χαρακτο δεν θα βλεπες διαφορα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias Posted July 4, 2009 Report Share Posted July 4, 2009 (edited) ΕΧΩ GOLF IV KAI ΕΦΤΑΣΕ Η ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑΚΑΚΙΑ ΜΠΡΟΣ & ΠΙΣΩ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΛΙΓΟ ΜΑΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΜΙΣΙΕΣ, ΚΑΙ ΦΡΕΝΑ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ & ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ. ΦΟΡΑΩ 16ΑΡΑ ΜΑΜΙΣΙΑ ΖΑΝΤΑ, GOLF PACIFIC 1.4 cc. ΑΚΟΥΩ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ........... !!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Edited July 4, 2009 by golfakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted July 4, 2009 Report Share Posted July 4, 2009 ΕΧΩ GOLF IV KAI ΕΦΤΑΣΕ Η ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΔΙΣΚΟΠΛΑΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑΚΑΚΙΑ ΜΠΡΟΣ & ΠΙΣΩ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΛΙΓΟ ΜΑΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΑΜΙΣΙΕΣ, ΚΑΙ ΦΡΕΝΑ ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΔΑΓΚΑΝΕΣ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΗΣ ΜΑΡΚΑΣ & ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ. ΦΟΡΑΩ 16ΑΡΑ ΜΑΜΙΣΙΑ ΖΑΝΤΑ, GOLF PACIFIC 1.4 cc.ΑΚΟΥΩ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΑΣ........... !!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Για να βαλεις φρενα απο το Golf 4 GTi ή το S3 8L πρεπει να βαλεις και τα ακρα απο το Gti... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted July 4, 2009 Report Share Posted July 4, 2009 γιατι δεν βαφεις τις δικες σου?απο οτι καταλαβα θελεις να αλλαξεις για ομορφια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
parianos Posted March 19, 2010 Report Share Posted March 19, 2010 Καλημέρα σε όλους/ες, έχω ένα γκολφάκι IV 1.4cc 2002 και θέλω να αλλάξω δίσκοπλακες μπρος πίσω, καθότι έχω την υποψία οτι έχει στραβώσει η μπροστα δεξιά, παρατάυτα ας μην σας κουράζω με λεπτομέρειες κάθότι rooky στα του αυτοκινήτου, τα βασικά μόνο, θα ήθελα να μου προτείνεται κάτι καλό όχι απο εμφάνιση βέβαια αλλά απο άποψη σωστού φρεναρίσματος...να προσθέσω τελειώνοντας ότι ούτε 'τέζα' πηγαίνω όυτε τίποτα και το λέω για να μην σας βάλω στο κόπο να μου πέιτε για extreme λύσεις, θέλω απλά όπως όλοι μας όταν πατήσω το φρένο να ξέρω ότι δεν θα στραβώσει καμιά πλάκα ή θα το οτιδήποτε άλλο μπορεί να συμβεί..τακάκια αν ενδιαφέρει είναι ferodo και τα υπόλοιπα όλα μαμά VW..κατα τη γνώμη σας ποιά αποτελέι 'καλύτερη' μάρκα??? σας ευχαριστώ εκ των προτέρων, Να είστε καλα΄, Παριανός Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted March 19, 2010 Report Share Posted March 19, 2010 Καλημέρα σε όλους/ες, έχω ένα γκολφάκι IV 1.4cc 2002 και θέλω να αλλάξω δίσκοπλακες μπρος πίσω, καθότι έχω την υποψία οτι έχει στραβώσει η μπροστα δεξιά, παρατάυτα ας μην σας κουράζω με λεπτομέρειες κάθότι rooky στα του αυτοκινήτου, τα βασικά μόνο, θα ήθελα να μου προτείνεται κάτι καλό όχι απο εμφάνιση βέβαια αλλά απο άποψη σωστού φρεναρίσματος...να προσθέσω τελειώνοντας ότι ούτε 'τέζα' πηγαίνω όυτε τίποτα και το λέω για να μην σας βάλω στο κόπο να μου πέιτε για extreme λύσεις, θέλω απλά όπως όλοι μας όταν πατήσω το φρένο να ξέρω ότι δεν θα στραβώσει καμιά πλάκα ή θα το οτιδήποτε άλλο μπορεί να συμβεί..τακάκια αν ενδιαφέρει είναι ferodo και τα υπόλοιπα όλα μαμά VW..κατα τη γνώμη σας ποιά αποτελέι 'καλύτερη' μάρκα??? σας ευχαριστώ εκ των προτέρων, Να είστε καλα΄, Παριανός Δεν χρειαζεσαι τιποτα παραπανω για το συγκεκριμενο εκτος απο τις εργοστασιακες δισκοπλακες και τακακια απο αντιπροσωπεια. Αρκει να ειναι αυθεντικα VW. Ετσι ουτε θα ξοδευτεις αλλα ουτε και θα ρισκαρεις να κανεις κατι που μπορει να μην σου βγει με αλλες μαρκες. Παντα φυσικα μιλω για το συγκεκριμενο μοντελο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted March 19, 2010 Report Share Posted March 19, 2010 Το έχω ξαναγράψει και σε άλλο θέμα, μακρυά από χαρακτές δισκόπλακες. Είχα βάλει Brembo χρυσές με Ferodo racing και σφυρίζανε - τσιρίζανε συνέχεια στα φρεναρίσματα με χαμηλές ταχύτητες. Σταματούσα σε φανάρι και νομίζανε ότι φρενάρει λεωφορείο! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...