Βιντάμπλιγιος Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 Δεν ξέρω αν είμαι περισσότερο απογοητευμένος ή πανικοβλημένος. Στο πρώτο service που τους εμπιστεύτηκα το golf plus μου (tsi) πολλά πράγματα εξ'αρχής δεν μου άρεσαν. Σήμερα όμως άνοιξα το καπώ να ελέγξω τη στάθμη του λαδιού. Έβαλα και ξανάβαλα τη ράγα μέτρησης. Το αποτέλεσμα πάντα το ίδιο. Η στάθμη του λαδιού όχι μόνο είχε ξεπεράσει την επιτρεπόμενη περιοχή αλλά έπιανε και μισό απο το πορτοκαλί πλαστικό! Έφρηξα όταν διάβασα την προειδοποίηση στο εγχειρίδιο που έλεγε οτι "Μην επιχειρήσετε να εκκινήσετε τον κινητήρα εαν η ένδειξη ξεπερνάει την περιοχή Α. κίνδυνος να καταστραφεί ο καταλύτης". Τί συμβαίνει ρε παιδιά; Όντως παίζει κάτι τέτοιο, θα τρελαθώ γιατί ήδη το κίνησα για 2 μέρες απο το service. Είναι τόσο ανεύθυνοι ώστε να μην δουν την στάθμη; Μπορώ τώρα πιά να το μετακινήσω έστω και μέχρι το συνεργείο; HEEEEELPPPPPPPPPPPPPPP Ακούστε και τί άλλο άκουσα απο τον υπεύθυνο του service. Ο,τι βάλανε τα castrol 5-30 longlife (παρ'ότι το service είναι σταθερών διαστημάτων) γιατί τα 5-30 όπως είπε βγαίνουν μόνο σε longlife. Ισχύει κάτι τέτοιο; H castrol βγάζει μόνο 5-30 longlife; Να σημειώσω οτι βρήκα και αντίστοιχη υπερπλήρωση στα υγρά του ψυγείου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nismo Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 Κι εγώ ακριβώς τα ίδια με εσένα παρατήρησα μετά το πρώτο service σε αντιπροσωπεία. Δεν ξέρω τι να κάνω, αν πρέπει δλδ να αφαιρέσω λάδι και ψυκτικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 (edited) το σωστο ειναι να αφαιρεθει η επιπλεον ποσοτητα του λαδιου.οντως μπορει να προκληθει ζημια στον καταλυτη ακομα και να αρχισει να ξερναει τα λαδια απο τις φλαντζες. για το ψυκτικο υγρο δεν συντρεχει κινδυνος ζημιας,το πολυ πολυ να το ξερασει απο την υπερχειλιση οταν και αν τυχει. Edited December 7, 2008 by joop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 Και σε μενα τα ιδια κατα το πρωτο σερβις. Φανταστειτε αν ειναι ανικανοι να βαλουν τη σωστη ποσοτητα λαδιου για πιο σοβαρα πραγματα τι μας περιμενει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 πηγαινε σε ενα βενζιναδικο και ζητα τους να σου βγαλουν λιγο λαδι απο τον κινητηρα με ενα μηχανιμα που εχουν για να αλλαζουν λαδια.αφησε τους και 5 ¤ και ολα καλα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 Τα ιδια και σε εμενα.Μα τοσο χαζοι ειναι αυτοι εκει μεσα????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βιντάμπλιγιος Posted December 8, 2008 Author Report Share Posted December 8, 2008 Βλέπω οτι πολλοί αντιμετώπισαν την ίδια κατάσταση. Μήπως τελικά υπάρχει γενική οδηγία; Και πού αποσκοπεί; Στο να προκληθεί πρόβλημα ή στο να μην παρατηρούμε με ευκολία αν καίει λάδι; χμμμμμμμμμμ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geok100 Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 Βλέπω οτι πολλοί αντιμετώπισαν την ίδια κατάσταση. Μήπως τελικά υπάρχει γενική οδηγία; Και πού αποσκοπεί; Στο να προκληθεί πρόβλημα ή στο να μην παρατηρούμε με ευκολία αν καίει λάδι; χμμμμμμμμμμ Μα με αυτο που κανουν , βαζοντας περισσοτερο λαδι απο οτι πρεπει, οδηγουν τον κινητηρα ωστε να αρχισει να καιει λαδια. Αυτο δεν ειναι σωστο για τον κινητηρα. Διωρθωστε με αν κανω λαθος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
billosm Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 Παιδια δεν υπαρχει προβλημα αντι για 3,8Lt εχουν βαλει 4 και εχει ανεβει ενα ποντο παραπανω η σταθμη. Ολοι οι κινητηρες εχουν ενα συστημα αναθυμιασεων οπου αφηνει να αναπνεει ο κινητηρας απο τα πιστονια και κατω.Συνηθως αυτη την σωληνα την ριχνουνε στο φιλτρο αερα (για αυτο και αναφερει οτι χαλαει ο καταλυτης) αλλα πρεπει να εχει αρκετα περισσοτερη ποσοτητα απο το κανονικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted December 8, 2008 Report Share Posted December 8, 2008 Δεν ειπαμε οτι θα παθει τιποτα το μοτερ με 200 γραμμαρια λαδια παραπανω.Αλλα μετα απο2 ωρες αναμονη και 150 ευρω ο ΚΟΠΑΝΟΣ συμβουλος η ο ηλιθιος αχρηστος μηχανικος δεν επρεπε να το εχουν στην εντελεια????Μπορεις να μου πεις τι σκατα εκαναν οι αχρηστοι 2 ωρες?????????Και μου ειπε και με πνευμα μεγαλου μηχανικου "Δεν ειμαστε βενζιναδικο να ανοιγουμε την ταπα και να τρεχει.Για αυτο αργουμε"!!!!!!!!!!! Ναι αλλα ηλιθιε,ο αλβανος στο βενζιναδικο θα εκανε σωστη δουλεια και οχι σαν την δικια σου!!! Συγνωμη για την ασχημη γλωσσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted December 9, 2008 Report Share Posted December 9, 2008 Παιδια, αφου νομιζετε οτι δεν εκαναν καλα τη δουλεια τους και με το δικιο σας, αντι να ασχολουμαστε με την θεωρια γιατι δεν το ξαναπατε πισω εκει που σας αλλαξαν τα λαδια και να πειτε το προβλημα ωστε να εχετε και πληρη καλυψη? Εγω παντως το πρωτο που θα εκανα θα ηταν να παω πισω χωρις δευτερη κουβεντα για να το κοιταξουν. Ποιος ξερει ισως, λεμε, τα πραγματα να μην ειναι και οπως νομιζουμε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted December 9, 2008 Report Share Posted December 9, 2008 λοιπον παιδια. μην μετρατε το λαδι με κρυα μηχανη.για να το μετρησετε πρεπει να το βαλετε να λειτουργει το αμαξι για κανενα 5λεπτο.μετα το αφηνετε κανενα 5λεπτο κλειστο και μετα μετρατε. δοκιμαστε το και μην ξαφνιαστειτε αν δειτε να σας λειπει λαδι...... ετσι την επαθα και εγω και μου ειπαν απο την αντιπροσωπεια οτι δεν μετριουνται ολα τα αμαξια με τον ιδιο τροπο. οποτε οταν η μηχανη ειναι κρυα(μετα απο 3-4 ωρες που ειναι κλειστο το αμαξι) τοτε εχω περισοτερο λαδι.αν ζεσταθει λιγακι και μετα το αφησω κανα 5λεπτο για να "κατσει"' το λαδι,τοτε δειχνει οτι λειπει λαδι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted December 9, 2008 Report Share Posted December 9, 2008 λοιπον παιδια.μην μετρατε το λαδι με κρυα μηχανη.για να το μετρησετε πρεπει να το βαλετε να λειτουργει το αμαξι για κανενα 5λεπτο.μετα το αφηνετε κανενα 5λεπτο κλειστο και μετα μετρατε. δοκιμαστε το και μην ξαφνιαστειτε αν δειτε να σας λειπει λαδι...... ετσι την επαθα και εγω και μου ειπαν απο την αντιπροσωπεια οτι δεν μετριουνται ολα τα αμαξια με τον ιδιο τροπο. οποτε οταν η μηχανη ειναι κρυα(μετα απο 3-4 ωρες που ειναι κλειστο το αμαξι) τοτε εχω περισοτερο λαδι.αν ζεσταθει λιγακι και μετα το αφησω κανα 5λεπτο για να "κατσει"' το λαδι,τοτε δειχνει οτι λειπει λαδι. Ναι κι εγω θυμαμαι οταν το πρωτοπηρα στο πορτοκαλι ηταν η σταθμη και ακομα και μετα τα σερβις ετσι ειναι.Καθε φορα η σταθμη φτανει ψηλα αλλα με τη διαφορα οτι εμενα δε μου βαζουν ποτε 3.8 λιτρα αλλα λιγοτερα.Μου μενει αρκετο λαδι.Παντως λογικο ειναι οτι αν το βαλεις μπροστα και το αφησεις να δουλεψει τοτε η μηχανη θα παρει ενα φιλμ λαδιου και λογικο ειναι στη μετρηση να δειχνει πεσμενη σταθμη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
developer Posted December 10, 2008 Report Share Posted December 10, 2008 Θα συμφωνήσω και εγώ με τον προλαλήσαντα... Δεν ξέρω πόσο παραπάνω λάδι σου έβαλαν ΑΛΛΑ: Επειδή και εγώ μετά το service είδα παραπάνω από το max πήρα και ρώτησα πανικόβλητος.... Η απάντηση ήταν να μην ανησυχώ γιατί το λάδι πρέπει να μετράται 5 λεπτά εφού σβήσει ο κινητήρας...Αυτό κατ'ουσία λέει και το manual αλλά έχει γίνει ένα ψιλολάθος στην μετάφραση/διατύπωση. Μετρώντας το λάδι λίγο μετά το σβήσιμο όντως παρατήρησα ότι δεν υπερβαίνει την ένδειξη max... Κάπως καθησύχασα αν και θα πρέπει να σημειώσω ότι όταν παρέλαβα το αυτοκίνητο, η στάθμη ακόμα και με κρύο κινητήρα δεν υπερέβαινε την ένδειξη max... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Βιντάμπλιγιος Posted December 13, 2008 Author Report Share Posted December 13, 2008 Δεν ξέρω αν είμαι περισσότερο απογοητευμένος ή πανικοβλημένος.Στο πρώτο service που τους εμπιστεύτηκα το golf plus μου (tsi) πολλά πράγματα εξ'αρχής δεν μου άρεσαν. Σήμερα όμως άνοιξα το καπώ να ελέγξω τη στάθμη του λαδιού. Έβαλα και ξανάβαλα τη ράγα μέτρησης. Το αποτέλεσμα πάντα το ίδιο. Η στάθμη του λαδιού όχι μόνο είχε ξεπεράσει την επιτρεπόμενη περιοχή αλλά έπιανε και μισό απο το πορτοκαλί πλαστικό! Έφρηξα όταν διάβασα την προειδοποίηση στο εγχειρίδιο που έλεγε οτι "Μην επιχειρήσετε να εκκινήσετε τον κινητήρα εαν η ένδειξη ξεπερνάει την περιοχή Α. κίνδυνος να καταστραφεί ο καταλύτης". Τί συμβαίνει ρε παιδιά; Όντως παίζει κάτι τέτοιο, θα τρελαθώ γιατί ήδη το κίνησα για 2 μέρες απο το service. Είναι τόσο ανεύθυνοι ώστε να μην δουν την στάθμη; Μπορώ τώρα πιά να το μετακινήσω έστω και μέχρι το συνεργείο; HEEEEELPPPPPPPPPPPPPPP Ακούστε και τί άλλο άκουσα απο τον υπεύθυνο του service. Ο,τι βάλανε τα castrol 5-30 longlife (παρ'ότι το service είναι σταθερών διαστημάτων) γιατί τα 5-30 όπως είπε βγαίνουν μόνο σε longlife. Ισχύει κάτι τέτοιο; H castrol βγάζει μόνο 5-30 longlife; Να σημειώσω οτι βρήκα και αντίστοιχη υπερπλήρωση στα υγρά του ψυγείου... Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Τελικά, όπως πρότεινε κι ο KIRRA, δεν απέφυγα το να τους πάρω τηλέφωνο (για να είμαι και καλυμμένος) και να αναγκαστώ να περάσω για δεύτερη φορά απο το service. Στο μισό πορτοκαλί που είχε πάει η στάθμη ισοδυναμούσε με 250γραμ. επιπλέον. Κάτι που σωστά επεσήμανε κι ο billosm. Η δικαιολογία του υπευθύνου του service ήταν οτι επίτηδες βάζουν παραπάνω "γιατί όλα αυτά καίνε, έτσι δεν θα συμπληρώνετε μέχρι το επόμενο service". Σε ερώτησή μου επιπλέον απάντησε οτι για να ανησυχήσω θα έπρεπε "η στάθμη λαδιού να υπερβαίνει κατά 1 πόντο τουλάχιστον πάνω απο το πορτοκαλί πλαστικό". Δηλαδή περίπου στα 4,5 λίτρα. Οι ενστάσεις μου ήταν 2. 1ον, δεν ενημερώθηκα για αυτή την πρωτοβουλία, 2ον δεν με εξυπηρετεί στο να μετρήσω με ακρίβεια το λάδι που - σύμφωνα με αυτούς- θα καεί. Γι'αυτό και τους έβαλα να επαναφέρουν τη στάθμη στο κανονικό - ευτυχώς μόνο σε ένα τέταρτο είχα τελειώσει με τη διόρθωση αυτή αλλά και με την συγκεκριμένη αντιπροσωπεία μια για πάντα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted December 13, 2008 Report Share Posted December 13, 2008 Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Τελικά, όπως πρότεινε κι ο KIRRA, δεν απέφυγα το να τους πάρω τηλέφωνο (για να είμαι και καλυμμένος) και να αναγκαστώ να περάσω για δεύτερη φορά απο το service. Στο μισό πορτοκαλί που είχε πάει η στάθμη ισοδυναμούσε με 250γραμ. επιπλέον. Κάτι που σωστά επεσήμανε κι ο billosm. Η δικαιολογία του υπευθύνου του service ήταν οτι επίτηδες βάζουν παραπάνω "γιατί όλα αυτά καίνε, έτσι δεν θα συμπληρώνετε μέχρι το επόμενο service". Σε ερώτησή μου επιπλέον απάντησε οτι για να ανησυχήσω θα έπρεπε "η στάθμη λαδιού να υπερβαίνει κατά 1 πόντο τουλάχιστον πάνω απο το πορτοκαλί πλαστικό". Δηλαδή περίπου στα 4,5 λίτρα. Οι ενστάσεις μου ήταν 2. 1ον, δεν ενημερώθηκα για αυτή την πρωτοβουλία, 2ον δεν με εξυπηρετεί στο να μετρήσω με ακρίβεια το λάδι που - σύμφωνα με αυτούς- θα καεί. Γι'αυτό και τους έβαλα να επαναφέρουν τη στάθμη στο κανονικό - ευτυχώς μόνο σε ένα τέταρτο είχα τελειώσει με τη διόρθωση αυτή αλλά και με την συγκεκριμένη αντιπροσωπεία μια για πάντα. Μαλιστα.Να τους ρωτησουμε τους εξυπνακηδες το εξης.Σε περιπτωση που εγω εσυ ο α ή ο β θελουμε να μετρησουμε τη σταθμη του λαδιου με παροντα καποιον απο το συνεργειο και μετα απο 1000 χλμ να την ξαναμετρησουμε ωστε να δουμε αν ειμαστε στα ορια καψιματος που θετει η VW πως θα γινει κατι τετοιο αν δεν βρισκεται το λαδι μεσα στα ορια που πρεπει ωστε να καταλαβουμε απο τη βεργα ποσα λιτρα εκαψε και να ζητησουμε αλλαγη κινητηρα;Μμμμμμ ξεχασα....δεν τους συμφερει μαλλον διοτι αν δεν εισαι υποψιασμενος, μονο αν δεις λαμπακι στο καντραν θα ανησυχησεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...