Jump to content
Billy_TSI

Golf Gt - Ecp ένδειξη

Recommended Posts

Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλους.

Τις γιορτές έκανα ένα ταξίδι στα χιόνια. Την επομένη μέρα της άφιξης στον τόπο προορισμού και με εξωτερική θερμοκρασία κοντά στο 0, με το που βάζω μπρος ανάβει το EPC (check engine) και το αμάξι δεν ανέβαζε πάνω απο 2500 στροφές. Σβήνω - ξαναανάβω και όλα οκ. Το παραπάνω μου το έκανε άλλη μία φορά τις επόμενες μέρες και η λύση ήταν η ίδια: Σβήσιμο και ξανάβάζεις μπρος. Από τότε μέχρι που επέστρεψα Αθήνα όλα οκ.

Κακή ποιότητα καυσίμου μου φαίνεται δύσκολο αφού βάζω πάντα από ίδιο βενζινάδικο από τότε που το πήρα χωρίς το παραμικρό.

Φίλος που είχε παλιά 1.6 FSI μου είπε ότι είναι συνηθισμένο φαινόμενο σε golf

Το θεωρώ λοιπόν "τυχαίο" με τόσους σένσορες που έχει το αμάξι. Ισως δεν του άρεσε το κρύο :)

Εχει τύχει σε κανένα άλλο κάτι παρόμοιο?

Edited by Billy_TSi
Link to comment
Share on other sites

πηγαινε παντως και για ενα ελενγχο απο την αντιπρωσοπεια με το διαγνωστικο για να εισαι σιγουρος

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

EPC λέγεται και το πιθανότερο είναι να ήταν από κακό καύσιμο το ίδιο θα σου πουν και στην αντιπροσωπεία αν πας από εκεί. Αφού δεν στο ξανακάνει μην ασχολείσαι.

Link to comment
Share on other sites

EPC λέγεται και το πιθανότερο είναι να ήταν από κακό καύσιμο το ίδιο θα σου πουν και στην αντιπροσωπεία αν πας από εκεί. Αφού δεν στο ξανακάνει μην ασχολείσαι.

Αυτο το αναθεματισμενο epc δυστυχως αναβει σε πληθος σφαλματων οποτε η διαγνωση μπορει να ειναι απο πολυ απλη μεχρι περιπλοκη.Μονο στην αντιπροσωπεια θα σου δωσουν λυση αν εισαι τυχερος.

Link to comment
Share on other sites

Μου το έκανε και μένα, (με ή χωρις EPC δεν θυμάμαι) με το που βγήκα από Αττική Οδό με πολλά χλμ. Στο πρώτο φανάρι που βρήκα, με το που άναψε πράσινο ... μέχρι 2800 το πολύ.

Off, On και όλα καλά. Αυτό έγινε πριν 1,5 χρόνο. Από τότε δεν ξαναέγινε. Στην αντιπροσωπεία που το πήγα μετα από 6 μήνες!!! μου είπαν μάλλον από καύσιμο αλλά μου έκαναν και αναβάθμιση στον εγκέφαλο, για να μην βγάζει εύκολα ανύπαρκτα προβλήματα μου είπαν.

Καλή Χρονιά

Link to comment
Share on other sites

Μην το αμελήσεις. Πήγαινε ΑΜΕΣΩΣ στην αντιπροσωπεία. Και σε μένα είχε βγάλει EPC και με άφησε σε weekend προς Γαλαξείδι, έξω από τη Λειβαδιά. Μεγάλη περιπέτεια (έχω ανοίξει και σχετικό τόπικ πέρσυ). Τελικά ήταν η πεταλούδα γκαζιού (δεν έδινε σωστό σήμα στον εγκέφαλο για να ανοίξει τη ροή βενζίνης και έτσι δεν ανέβαζε στροφές).

Link to comment
Share on other sites

Το ειχα κι εγω το ιδιο προβλημα 5-6 φορες στο Golf V FSI 1.6 που ειχα, καθε φορα το πηγαινα συνεργειο, το εβαζαν στο διαγνωστικο και απλα εσβηναν τη βλαβη. Ποτε δεν μου εδωσαν πειστικη εκδοχη για το τι ειναι, απλα συνεστησαν να βαζω μονο super unleaded και το προβλημα θα λυνοταν. Ετσι εκανα λοιπον αν και μια φορα αναψε η ενδειξη παρα την 100αρα βενζινη και φυσικα απεδωθη παλι στις βενζινες. Τελικα ειναι ή δεν ειναι θεμα βενζινης? Κανενας απο την VW δεν εδωσε πειστικη απαντηση!

Link to comment
Share on other sites

Οταν είχα και εγο το gt μου έκανε έντονο τρέμουλο ότα το ξεκίναγα με χαμηλή εξωτερική θερμοκρασία και άναβε λαμπάκι ατελούς κάυσης.

Μετά απο 2 αλλαγές πολλαπλασιαστή τελικά το πρόβλημα ήταν με τα μπουζί. Αλλάχθηκαν τα μπουζί και λύθηκε.

Επίσης αν ακούς κάτι σαν σκουριασμένη κούνια γύρω στις 2500 στροφές θέλει αλλαγή κάποια βαλβίδα που αλλάζει απο compressor σε turbo και μαζί και η τρόμπα βενζίνης.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλους.

Τις γιορτές έκανα ένα ταξίδι στα χιόνια. Την επομένη μέρα της άφιξης στον τόπο προορισμού και με εξωτερική θερμοκρασία κοντά στο 0, με το που βάζω μπρος ανάβει το EPC (check engine) και το αμάξι δεν ανέβαζε πάνω απο 2500 στροφές. Σβήνω - ξαναανάβω και όλα οκ. Το παραπάνω μου το έκανε άλλη μία φορά τις επόμενες μέρες και η λύση ήταν η ίδια: Σβήσιμο και ξανάβάζεις μπρος. Από τότε μέχρι που επέστρεψα Αθήνα όλα οκ.

Κακή ποιότητα καυσίμου μου φαίνεται δύσκολο αφού βάζω πάντα από ίδιο βενζινάδικο από τότε που το πήρα χωρίς το παραμικρό.

Φίλος που είχε παλιά 1.6 FSI μου είπε ότι είναι συνηθισμένο φαινόμενο σε golf

Το θεωρώ λοιπόν "τυχαίο" με τόσους σένσορες που έχει το αμάξι. Ισως δεν του άρεσε το κρύο :D

Εχει τύχει σε κανένα άλλο κάτι παρόμοιο?

καλησπερα..

Ακριβως πριν ενα μηνα αντιμετωπησα το ιδιο προβλημα αλλα χωρις το λαμπακι του κινητηρα....δεν μου ανεβαζε καθολου πανω απο 2500 στροφες...με αποτελεσμα να κανω οτι και εσυ...το εσβησα και το χαναεβαλα μπροστα αλλα τιποτα...παλι τα ιδια...και χωρις να εχει αναψει κανενα λαμπακι...το αφηνω στο γκαραζ και την επομενη δεν προλαβαινω να κανω 500μ...να σου το λαμπακι κινητηρα και αρχιζε κανονικα να χανει ολη την δυναμη του....ακινητοποιηση και συνεργειο...μαγνητακι κομπρεσσορα και τρομπα νερου....καθοτι ημουν σιγουρη πως δεν προκειτε για καυσιμο γιατι και εγω απο τοτε που το πηρα (σχεδον 3 χρονια - golf Gt 170ps)...σε ενα συγκεκριμενο βαζω.....δεν χερω τι εχεις κανει απο τοτε καθοτι βλεπω τωρα την ημερομηνια και εχει περασει πανω απο μηνα...ελπιζω ολα καλα...

Φιλικα

Link to comment
Share on other sites

Thanks για τις απαντήσεις!

Τελικά δεν ασχολήθηκα αφού το πρόβλημα δεν εμφανίστηκε ξανά. Στο επόμενο service θα το αναφέρω αν και από ότι κατάλαβα δεν παίζει να βγει κανένα συμέρασμα.

Οσο για τον ήχο στις 2500 ("σκουριασμένη κούνια") παρόλο που το κάνει (όχι πάντα) δεν βλέπω κάποια άλλη παρενέργεια όπως μείωση απόδοσης ή κάποια υστέρηση στην μετάβαση στο turbo.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλους.Τις γιορτές έκανα ένα ταξίδι στα χιόνια. Την επομένη μέρα της άφιξης στον τόπο προορισμού και με εξωτερική θερμοκρασία κοντά στο 0, με το που βάζω μπρος ανάβει το EPC (check engine) και το αμάξι δεν ανέβαζε πάνω απο 2500 στροφές. Σβήνω - ξαναανάβω και όλα οκ. Το παραπάνω μου το έκανε άλλη μία φορά τις επόμενες μέρες και η λύση ήταν η ίδια: Σβήσιμο και ξανάβάζεις μπρος. Από τότε μέχρι που επέστρεψα Αθήνα όλα οκ. Κακή ποιότητα καυσίμου μου φαίνεται δύσκολο αφού βάζω πάντα από ίδιο βενζινάδικο από τότε που το πήρα χωρίς το παραμικρό.Φίλος που είχε παλιά 1.6 FSI μου είπε ότι είναι συνηθισμένο φαινόμενο σε golfΤο θεωρώ λοιπόν "τυχαίο" με τόσους σένσορες που έχει το αμάξι. Ισως δεν του άρεσε το κρύο  ;) Εχει τύχει σε κανένα άλλο κάτι παρόμοιο?
k se mena to idio kanei otan exei kruo,to sbino k to ksana bazo mprosta k ola ok.
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας

Είμαι νέο μέλος στο forum ,εχθές το βρήκα το συγκεκριμένο forum μετά απο μια αναζήτηση που έκανα στο Google για ένα πρόβλημα που μου έβγαλε και εμένα το golf 4 edition. Εχθές που πήγα να το πάρω το αυτοκίνητο για τη κλασική βόλτα του Σ/Κ μου έμεινε αναμένο το λαμπάκι απο το EPC και του κινητήρα. Σβήνω ξαναανάβω και σβήνει το λαμπάκι του EPC αλλα συνεχίζει να παραμένει ανοιχτό το λαμπάκι του κινητήρα βαζω μπροστά τη μηχανη με την ελπίδα οτι θα εσβηνε οση ώρα το άφηνα να δουλευει στο ρελαντί αλλά τίποτα. Πιστευετε ότι είναι θέμα βενζίνης ή χειρότερα ? Για καλό και για κακό μαλλον θα πάω μέχρι το συνεργείο να του ρίξει μια ματιά αν συνεχίσει να παραμείνει ανοιχτό το λαμπάκι του κινητήρα και θα ενημερώσω για τα αποτελέσματα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σας

Είμαι νέο μέλος στο forum ,εχθές το βρήκα το συγκεκριμένο forum μετά απο μια αναζήτηση που έκανα στο Google για ένα πρόβλημα που μου έβγαλε και εμένα το golf 4 edition. Εχθές που πήγα να το πάρω το αυτοκίνητο για τη κλασική βόλτα του Σ/Κ μου έμεινε αναμένο το λαμπάκι απο το EPC και του κινητήρα. Σβήνω ξαναανάβω και σβήνει το λαμπάκι του EPC αλλα συνεχίζει να παραμένει ανοιχτό το λαμπάκι του κινητήρα βαζω μπροστά τη μηχανη με την ελπίδα οτι θα εσβηνε οση ώρα το άφηνα να δουλευει στο ρελαντί αλλά τίποτα. Πιστευετε ότι είναι θέμα βενζίνης ή χειρότερα ? Για καλό και για κακό μαλλον θα πάω μέχρι το συνεργείο να του ρίξει μια ματιά αν συνεχίσει να παραμείνει ανοιχτό το λαμπάκι του κινητήρα και θα ενημερώσω για τα αποτελέσματα.

Δουλεύει κανονικά ο κινητήρας? Παίζει το ρελαντί? Δεν αποκλείεται να έχει καεί κάποιος πολλαπλασιαστής. Σύνηθες στα Golf.

Link to comment
Share on other sites

Δουλεύει κανονικά ο κινητήρας? Παίζει το ρελαντί? Δεν αποκλείεται να έχει καεί κάποιος πολλαπλασιαστής. Σύνηθες στα Golf.

Ναι μια χαρά δεν δοκιμασα να κάνω καμιά βολτά φοβάμαι μην μου μείνει σήμερα πουθενά και αντε να τρέχεις μετά με την οδική βοηθεια...

Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση.

Link to comment
Share on other sites

Ναι μια χαρά δεν δοκιμασα να κάνω καμιά βολτά φοβάμαι μην μου μείνει σήμερα πουθενά και αντε να τρέχεις μετά με την οδική βοηθεια...

Ευχαριστώ για την γρήγορη απάντηση.

Τελικά το πήγα προχθές και το κοιταξαν, έβαλαν το tester και τους έβγαλε σφάλμα κάτι που έιχε σχέση με το στροφόμετρο μου είπαν. Λογικα μου είπε ότι δεν θα το ξαναβγάλει, αν το ξαναβγάλει θα πρέπει να δούμε πιος αισθήτηρας έχει πρόβλημα και να τον αλλάξουμε.... B)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.