BillVWRuleZ Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 Ναι ελεος ...εκανα εγκλημα ...φιλε σοβαρα τωρα... ξερεις δεν πηρες καμια bmw 320 Full extra και στην εκραξα ...χαλαρωσε Ζητησα να πω επωνυμα το φιλο μου που δουλευει σε κεντρικο της vw αλλα ειπε δεν θελει . Στατιστικα βλαβες που υπηρχαν στα 5αρια στα πρωτα 2 σερβις (Βαλβιδες,σκαστρες κυριως αλλα και ποιο σπανια προβληματα στα ενδοτερα του κινητηρα) αναλογα στατιστικα αρχιζουν και γινονται τωρα .Και δεν μιλαω για Ελλαδα που πρωτο σερβις ζητημα ειναι να εκχουν κανει 200-300 αυοκινητα ,αλλα μιλαω για το συλολο των πωλησεων σε ολη την ευρωπη ,ο ανθρωπος μου ειπε οτι ειδικα στα ευαισθητα περιφερειακα δεν εχουν υπαρξει προβληματα .Αλλα και αυτα τα λιγα περιστατικα με σοβαρες βλαβες εχουν εξαλειφθει . Τωρα οκ αν αυτος μου ειπε μλκς ... και ειναι και κατοχος gt 170 ....μαλλον εσυ ξερεις καλυτερα . Το 140 το 150(Tiguan) το160 το 170 ειναι τα ιδια μοτερ .Που οσο περναει ο καιρος και οι γενιες αναπτυσωνται και βελτιωνονται στα σημεια με γνωμωνα την αξιοπιστια . Με βαση αυτο και τα λογια του φιλου μου ειπα την παραπανω αποψη . To 170 ειχε εκρηκτικη χαρτογραφιση ,αλλαγες εκανες στις 7+ ενω στο 6αρι 6100 ειναι το καλυτερο σημειο ,Ειχε ποιο σπορ στησιμο . Χωρις να το κανει ποιο γρηγορο απλα ποιο εκρηκτικο .Εχω κανει 3-4 φορες ανοιγματα και οι διαφορες ηταν μικρες στην ευθεια και γενικα δεν ξερω να κανω και τις καλυτερς αλλαγες.Το νεο 6αρι ειναι πολυ ποιο ανετο στο δρομο ,ΕΛΑΣΤΙΚΟΤΑΤΟ, και προσωπικα εχω να πω οτι του λειπει ο σπορ χαρακτηρας .Ακομα και με spor dcc .Δεν ειναι εκρηκτικο αλλα επιταχυνει σε ολο το φασμα δινωντας σου ψευδεστηση οτι δεν παει για τα αλλογα του αυτο οφειλετε στην πολυ καλη ηχομονωση και στις ανετες αναρτησεις ...Οταν κοιταξεις ομως το κοντερ ... και δεις για ποτε τα 80 γινονται 200 ..τοτε καταλαβαινεις . ΚΑΙ ΞΑΝΑΛΕΩ το 140 δεν εχει δουλεια εδω μεσα ειναι ελαχιστα ποιο αργο και εδω μιλαμε για 160 και170 ..ΣΤΟΚ ... Tι κομπλεξ τραβατε ρε ?ΚΟΥΒΑΔΕς ΕΧΟΥΜΕ χαλαρωστε λιγακι κανετε ολοι λες και οδηγατε καμια gt2 Δε θα κατσω να σχολιασω το παραπανω post σου γιατι με αυτα που γραφεις θα χρειαζομουν σελιδες ολοκληρες ... Και αποτι βλεπω απλα δε ξερεις καποια πραγματα... και δε θα κατσω να σου τα εξηγησω εγω... Απλα μαλλον το μονο που θελεις να ακους ειναι οτι το Golf IV TSI 160 ειναι πολυ καλυτερο απο το προηγουμενο πιο αξιοποιστο πιο ωραιο πιο ποιοτικο πιο γρηγορο πιο πιο πιο ... επειδη το αγορασες εσυ ... Ε λοιπον .. Μπραβο πηρες το καλυτερο αυτοκινητο !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 Ρε παιδιά αφού 9 στα 10 ποστ είναι του στυλ "η Κουκουβάγια και το παιδί της" δεν το κλειδώνουν mods/admins το topic να τελειώνουμε. Από ότι βλέπω μόνο αντιπαραθέσεις και τσακωμούς προσφέρει, καμία ουσιαστική - τεχνική πληροφόρηση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 προσφερει εκτονωση ομως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 αν συγκρινετε μοτερ τα 140-170 ειναι ιδια οποτε κ τα 140 εχουν θεση εδω τωρα αν εσεις θελετε να συγκρινετε τα 170 με τα 160ρια με γνωμονα τις επιδοσεις σε μαμα κατασταση αυτο ειναι αλλο αλλα μην μαλωτετε ιδια πραγματα αγορασατε με καποιες μικρο βελτιωσεις οπως λεει η εταιρια (αλλα η αντλια νερου το βασικο προβλημα το θεμα της ηλεκτρομαγνητικης συμπλεξης παραμενει, δλδ τι αλλαξανε την σκαστρα μεταλλικου εμβολου με την μεμβρανη?ελεος.μιλαω για προβληματα που παρουσιαζονται οχι για τα υλικα) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillVWRuleZ Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 αν συγκρινετε μοτερ τα 140-170 ειναι ιδια οποτε κ τα 140 εχουν θεση εδω τωρα αν εσεις θελετε να συγκρινετε τα 170 με τα 160ρια με γνωμονα τις επιδοσεις σε μαμα κατασταση αυτο ειναι αλλο αλλα μην μαλωτετε ιδια πραγματα αγορασατε με καποιες μικρο βελτιωσεις οπως λεει η εταιρια (αλλα η αντλια νερου το βασικο προβλημα το θεμα της ηλεκτρομαγνητικης συμπλεξης παραμενει, δλδ τι αλλαξανε την σκαστρα μεταλλικου εμβολου με την μεμβρανη?ελεος.μιλαω για προβληματα που παρουσιαζονται οχι για τα υλικα) +1 Αυτο ειπα και εγω απο την πρωτη στιγμη οτι το Golf VI ειναι ενα βελτιωμενο TSI - GT και σιγουρα λιγο καλυτερο (απο την στιγμη που 140 160 170 εχουν τον ιδιο κινητηρα δε μπορω να καταλαβω το κομπλεξ μερικων πραγματικα)τωρα μερικοι θελουν "σονι και καλα" να κανουν το Golf VI TSI διαφορετικο αυτοκινητο απο το προηγουμενο, πολυ πιο αξιοποιστο κτλ... τι να πω μετα ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 ρε καλε μου φιλε δεν ειπα οτι δεν ειναι γρηγορο κτλ ...ΑΣΕ που αν εχεις εκδοση gt sport εχει καλυτερο πατημα απο το 6 . Δεν το μειωνω . Ανοιξαμε ενα ποστ για τις διαφορες 160 με 170 .Το λεει το ονομα του ποστ .Το 5αρι ηταν και ποιο αγριο και ποιο σπορ . Το 6 δενε χει τετοιο χαρακτηρα αν δεν βαλεις εσυ το χερι στην τσεπη για αναρτησεις -ελατηρια . Στο κινητηρα βελτιωσαν 6-7 πραγματακια . Αυτο . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mezzanine Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 ρε καλε μου φιλε δεν ειπα οτι δεν ειναι γρηγορο κτλ ...ΑΣΕ που αν εχεις εκδοση gt sport εχει καλυτερο πατημα απο το 6 . Δεν το μειωνω . Ανοιξαμε ενα ποστ για τις διαφορες 160 με 170 .Το λεει το ονομα του ποστ .Το 5αρι ηταν και ποιο αγριο και ποιο σπορ . Το 6 δενε χει τετοιο χαρακτηρα αν δεν βαλεις εσυ το χερι στην τσεπη για αναρτησεις -ελατηρια . Στο κινητηρα βελτιωσαν 6-7 πραγματακια . Αυτο . Νομίζω πως στο Highline αν προσθέσεις ενα απο τα σπορ πακέτα (Bilbao, Vancouver, Porto, Seattle) φοράει πιο σκληρή ανάρτηση και είναι αντίστοιχο με το V GT. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 Νομίζω πως στο Highline αν προσθέσεις ενα απο τα σπορ πακέτα (Bilbao, Vancouver, Porto, Seattle) φοράει πιο σκληρή ανάρτηση και είναι αντίστοιχο με το V GT. Πιθανόν να είναι εξίσου καλό. Πάντως το TSI 160 Highline που έχω (χωρίς σπορ πακέτο με απλή ανάρτηση) σε σχέση με το MK5 GT υστερεί στο πάτημα σε μαμά κατάσταση. Βέβαια με τα 18άρια που έβαλα διορθώθηκε κατά πολύ η κατάσταση! Το MK5 GT που έχω οδηγήσει είναι το εξής : http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=32587&view=&hl=&fromsearch=1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pigeon Posted December 11, 2009 Report Share Posted December 11, 2009 Νομίζω πως στο Highline αν προσθέσεις ενα απο τα σπορ πακέτα (Bilbao, Vancouver, Porto, Seattle) φοράει πιο σκληρή ανάρτηση και είναι αντίστοιχο με το V GT. Συμφωνω απολυτα! Στο δικο μου που εχω βαλει vancuver (σπορ αναρτηση-18αρες ζαντες) ειναι αρκετα σπορ στο πατημα στο δρομο σε συγκριση με ενος πολυ φιλου μου με την μαμα αναρτηση του highline!! Δεν ξερω πως ηταν το gt γιατι δεν το εχω οδηγησει αλλα εγω ειμαι πολυ ευχαριστημενος απ το συνολο του δικου μου! Φιλικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted December 11, 2009 Report Share Posted December 11, 2009 παιδια 1 ερωτη λιγο ασχετη, τα sport πακετα τι περιεχουν?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 11, 2009 Report Share Posted December 11, 2009 παιδια 1 ερωτη λιγο ασχετη, τα sport πακετα τι περιεχουν?? Ζάντες της επιλογής σου (Porto,Vancouver...), φιμε τζάμια πίσω και χαμηλωμένη ανάρτηση κατά 1,5cm σε σχέση με το απλό Golf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patentas Posted December 13, 2009 Report Share Posted December 13, 2009 Παιδιά συγκρίνετε το πάτημα-στρίψιμο ενός μαμίσιου MKV GT με το MKVI 160? Θα τρελαθούμε? Ευτυχώς τώρα προς το τέλος το σώσατε.. Απο ζαντολάστιχα και μόνο το GT φοράει -τα ιδια με του GTI- 225/45/17, ενω το TSI 160 φοράει 205/55/16. Να γελάσω? Μοτέρ τώρα.. Υπάρχει περίπτωση να πήραν το μοτέρ του MKV όπως είναι και να το έβαλαν στο MKVI? Υπάρχει περίπτωση να είναι χειρότερο? Ναι ή οχι? Μαλλον όχι. Αρα το βελτίωσαν, δεν το τελειοποίησαν. Απο τα π.χ. 20 συχνά προβλήματα που έβγαζε το παλιό τώρα μπορεί να έχει 10. Και αυτά πιθανότατα πιο σπάνια. Είναι νωρίς να κρίνουμε.. Και αφού το θέτετε έτσι.. δηλαδή οτι βγάζουν προβλήματα τότε έχω να κάνω μια ερώτηση. Υπάρχει μάρκα ή μοντέλο αυτοκινήτου που το μοτέρ του να μην βγάζει πρόβλημα? Ειναι σίγουρο οτι στα 100 κομάτια π.χ. τα 5 θα βγάλουν κάποια προβλήματα. Πρόκειται για μαζική παραγωγή, δεν υπάρχει περίπτωση να βγούν όλα τα μοτέρ σωστα μετα απο 5.000χλμ. Δεν είναι χειροποιήτα όπως στις ferrari και άλλες εταιριες.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 13, 2009 Report Share Posted December 13, 2009 (edited) Παιδιά συγκρίνετε το πάτημα-στρίψιμο ενός μαμίσιου MKV GT με το MKVI 160? Θα τρελαθούμε? Ευτυχώς τώρα προς το τέλος το σώσατε.. Απο ζαντολάστιχα και μόνο το GT φοράει -τα ιδια με του GTI- 225/45/17, ενω το TSI 160 φοράει 205/55/16. Να γελάσω? Μοτέρ τώρα.. Υπάρχει περίπτωση να πήραν το μοτέρ του MKV όπως είναι και να το έβαλαν στο MKVI? Υπάρχει περίπτωση να είναι χειρότερο? Ναι ή οχι? Μαλλον όχι. Αρα το βελτίωσαν, δεν το τελειοποίησαν. Απο τα π.χ. 20 συχνά προβλήματα που έβγαζε το παλιό τώρα μπορεί να έχει 10. Και αυτά πιθανότατα πιο σπάνια. Είναι νωρίς να κρίνουμε.. Το δικό μου δηλαδή που φοράει 225/40/18 και χαμηλωμένη ανάρτηση από την μάνα του και ανάρτηση DCC, για εξήγησε μου σε τι είναι υποδεέστερο σε σχέση με το GT ?? Edited December 13, 2009 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted December 13, 2009 Report Share Posted December 13, 2009 Αντικειμενικά, πουθενά ..... Η λογική λέει ότι ως πιο καινούργιο θα είναι και καλύτερο υποκειμενικα ίσως επειδή έχω συνηθίσει το σχέδιο είτε λόγω αισθητικής η οποία είναι τελείως υποκειμενική το πενταρι μου φαίνεται πιο πολεμικό , πιο αντρικό. Όπως και αν έχει να τα χαιρόμαστε όλοι γιατί είναι πολυ καλά αυτοκίνητα p.s είστε όλοι σίγουροι ότι όσο μεγαλύτερη διάμετρο ζαντας τόσο καλύτερα. Γιατί ακόμα δεν έχω πεισθεί ότι εκτός πίστας , το ξαναλέω ΕΚΤΟΣ πίστας θα έχω καλύτερο πάτημα με ζάντες 18 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted December 13, 2009 Report Share Posted December 13, 2009 Στελλιο αφού τα έδωσες για την ανάρτηση αργότερα κανε το κονδύλι και αλλαξε όλους τους συνδέσμους με powerflex. Εκεί να δεις γέλια ...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 13, 2009 Report Share Posted December 13, 2009 Στελλιο αφού τα έδωσες για την ανάρτηση αργότερα κανε το κονδύλι και αλλαξε όλους τους συνδέσμους με powerflex. Εκεί να δεις γέλια ...... Το έχω υπόψη μου. Τι τιμή έχουν περίπου ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted December 13, 2009 Report Share Posted December 13, 2009 ^^ Eπίσης και εγώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted December 13, 2009 Report Share Posted December 13, 2009 (edited) Από Gti ή S3 μήπως είναι σκληρότερα από τα μαμά του tsi αλλά και φθηνότερα από τα κορυφαία Powerflex που όμως απαιτούν θυσίες στον τομέα της άνεσης; Edited December 13, 2009 by stakyrFR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted December 13, 2009 Report Share Posted December 13, 2009 Μην φανταζεσαι ότι το αυτοκίνητο θα σκληρυνει υπερβολικά. Θα είναι λίγο σκληροτερο αλλά θα έχει εντυπωσιακή βελτίωση το τιμόνι ειδικά στις συνεχόμενες αλλαγές διεύθυνσης. Οσο για το κόστος δεν είναι τραγικό. Και Απο ότι είδα στο streetandciruit κάνει και σκοντο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted December 13, 2009 Report Share Posted December 13, 2009 Πόσα κομμάτια να θέλουμε άραγε για πλήρης αλλαγή; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 13, 2009 Report Share Posted December 13, 2009 (edited) Πόσα κομμάτια να θέλουμε άραγε για πλήρης αλλαγή; http://www.powerflex.co.uk/products/Golf+Mk6+5K+%282009-%29-2646/1.html και εδώ λέει τις τιμές : http://www.powerflex.co.uk/i/product_images/15-VAG%20PLATFORM%20PQ35%2003-.pdf FRONT KIT £85.60 + REAR KIT £232.50 ----> Με μετατροπή σε Euro είναι 353.77€ το Full Kit. Edited December 13, 2009 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted December 13, 2009 Report Share Posted December 13, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 13, 2009 Report Share Posted December 13, 2009 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted December 14, 2009 Report Share Posted December 14, 2009 Παιδιά συγκρίνετε το πάτημα-στρίψιμο ενός μαμίσιου MKV GT με το MKVI 160? Θα τρελαθούμε? Ευτυχώς τώρα προς το τέλος το σώσατε.. Απο ζαντολάστιχα και μόνο το GT φοράει -τα ιδια με του GTI- 225/45/17, ενω το TSI 160 φοράει 205/55/16. Να γελάσω? Μοτέρ τώρα.. Υπάρχει περίπτωση να πήραν το μοτέρ του MKV όπως είναι και να το έβαλαν στο MKVI? Υπάρχει περίπτωση να είναι χειρότερο? Ναι ή οχι? Μαλλον όχι. Αρα το βελτίωσαν, δεν το τελειοποίησαν. Απο τα π.χ. 20 συχνά προβλήματα που έβγαζε το παλιό τώρα μπορεί να έχει 10. Και αυτά πιθανότατα πιο σπάνια. Είναι νωρίς να κρίνουμε.. Και αφού το θέτετε έτσι.. δηλαδή οτι βγάζουν προβλήματα τότε έχω να κάνω μια ερώτηση. Υπάρχει μάρκα ή μοντέλο αυτοκινήτου που το μοτέρ του να μην βγάζει πρόβλημα? Ειναι σίγουρο οτι στα 100 κομάτια π.χ. τα 5 θα βγάλουν κάποια προβλήματα. Πρόκειται για μαζική παραγωγή, δεν υπάρχει περίπτωση να βγούν όλα τα μοτέρ σωστα μετα απο 5.000χλμ. Δεν είναι χειροποιήτα όπως στις ferrari και άλλες εταιριες.. Σιγά μην συγκρίνουμε το VI με καρτ ή με την Brawn GP!!! Είπαμε έχουν διαφορές μην τρελλαθούμε κιόλας ότι είναι μεγάλες! Και με ένα καλό set up (π.χ. 17άρια ή 18άρια και KW ανάρτηση) το VI θα είναι εξίσου καλό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patentas Posted December 14, 2009 Report Share Posted December 14, 2009 Παιδιά συγκρίνετε το πάτημα-στρίψιμο ενός μαμίσιου MKV GT με το MKVI 160? Θα τρελαθούμε? Ευτυχώς τώρα προς το τέλος το σώσατε.. Απο ζαντολάστιχα και μόνο το GT φοράει -τα ιδια με του GTI- 225/45/17, ενω το TSI 160 φοράει 205/55/16. Να γελάσω? Ενώ ουσιαστικά πρόκειται για το ίδιο αυτοκίνητο. Αν είχαν το ίδιο setup τότε θα ήταν ακριβώς το ίδιο. Είναι λογικό το GT να έχει λίγο πιο... GT επιδώσεις. Να αναμένουμε και κάποιο VI GT αργότερα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...