alex30 Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 Ποιο απο τα 2 τωρα ειναι ποιο γρηγορο?Ειναι στα ιδια και αλλαζει λιγο η χαρτογραφηση? Τι αποψη εχετε?Σε τι ειναι καλυτερο το κανουριο?Και γιατι κοστιζει ποιο φθηνα απο το gt 170? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gliogas Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 Ποιο απο τα 2 τωρα ειναι ποιο γρηγορο?Ειναι στα ιδια και αλλαζει λιγο η χαρτογραφηση? Τι αποψη εχετε?Σε τι ειναι καλυτερο το κανουριο?Και γιατι κοστιζει ποιο φθηνα απο το gt 170? Ο κινητήρας είναι ο ίδιος τώρα ότι θες το κάνεις θες 140 γίνεται θες 160 γίνεται θες 200 γίνεται θες 220 και αυτό γίνεται! Όσο για την τιμή αυτό είναι θέμα μάρκετινγκ και πολιτικής της εταιρείας οι τιμές που βάζουν στα καινούρια μοντέλα τους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillVWRuleZ Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 Ο κινητήρας είναι ο ίδιος τώρα ότι θες το κάνεις θες 140 γίνεται θες 160 γίνεται θες 200 γίνεται θες 220 και αυτό γίνεται! Όσο για την τιμή αυτό είναι θέμα μάρκετινγκ και πολιτικής της εταιρείας οι τιμές που βάζουν στα καινούρια μοντέλα τους. +1 οπως και το Τiguan 150 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 Ποιο απο τα 2 τωρα ειναι ποιο γρηγορο?Ειναι στα ιδια και αλλαζει λιγο η χαρτογραφηση? Τι αποψη εχετε?Σε τι ειναι καλυτερο το κανουριο?Και γιατι κοστιζει ποιο φθηνα απο το gt 170? Ο κινητηράς έχει υποστεί και μηχανολογικές αλλαγές : http://www.vwvortex.com/artman/publish/vor...icle_2459.shtml Technology of the 160-PS TSI in detail ... Furthermore, compared to the 170-PS variant of the previous version the new TSI has a modified oil flow loop with a more efficient oil pump, reduced bearing wear on the camshafts and crankshaft, as well as optimized pistons and cylinder sleeves. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillVWRuleZ Posted January 12, 2009 Report Share Posted January 12, 2009 (edited) Ο κινητηράς έχει υποστεί και μηχανολογικές αλλαγές : Δηλαδη ... τι αλλαγες ? Edited January 12, 2009 by BillVWRuleZ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted January 29, 2009 Report Share Posted January 29, 2009 τελικα για τι αλλαγες λεγατε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted January 29, 2009 Report Share Posted January 29, 2009 compared to the 170-PS variant of the previous version the new TSI has a modified oil flow loop with a more efficient oil pump, reduced bearing wear on the camshafts and crankshaft, as well as optimized pistons and cylinder sleeves. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mezzanine Posted November 11, 2009 Report Share Posted November 11, 2009 Ποιο απο τα 2 τωρα ειναι ποιο γρηγορο?Ειναι στα ιδια και αλλαζει λιγο η χαρτογραφηση? Τι αποψη εχετε?Σε τι ειναι καλυτερο το κανουριο?Και γιατι κοστιζει ποιο φθηνα απο το gt 170? Αν και λίγο καθυστερημένα. Να θυμίσω πως το V GT έχει σχεδόν το ίδιο πάτημα με το GTi (νομίζω η μόνη διαφορά είναι λίγο πιο σκληρά ελατήρια στο GTi), τα ίδια φρένα, και ίδιες διαστάσεις τροχών. Το νέο TSi με τα 160 είναι περισσότερο κοντά στο παλιό TSi με τα 140 παρά στο GT. Βέβαια σαν αυτοκίνητο είναι σίγουρα καλύτερο, απλώς έχει ελαφρώς διαφορετικό στήσιμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted November 11, 2009 Report Share Posted November 11, 2009 (edited) Αν και λίγο καθυστερημένα. Να θυμίσω πως το V GT έχει σχεδόν το ίδιο πάτημα με το GTi (νομίζω η μόνη διαφορά είναι λίγο πιο σκληρά ελατήρια στο GTi), τα ίδια φρένα, και ίδιες διαστάσεις τροχών. Το νέο TSi με τα 160 είναι περισσότερο κοντά στο παλιό TSi με τα 140 παρά στο GT. Βέβαια σαν αυτοκίνητο είναι σίγουρα καλύτερο, απλώς έχει ελαφρώς διαφορετικό στήσιμο. Tο Golf 6 Tsi 160 PS εχει τα ιδια φρενα με το Golf 5 Gt. Oσο για το στήσιμο μπες σε ενα Golf 6 tsi με τα σπορ ελατηρια(1,5 cm χαμηλωτερο),με 225 λαστιχο και με την ενεργητική αναρτηση DCC και θα καταλαβεις σε ποιο Golf ειναι πιο κοντα το Golf 6 Tsi. :lol: Edited November 11, 2009 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaros Posted November 11, 2009 Report Share Posted November 11, 2009 Tο Golf 6 Tsi 160 PS εχει τα ιδια φρενα με το Golf 5 Gt. Oσο για το στήσιμο μπες σε ενα Golf 6 tsi με τα σπορ ελατηρια(1,5 cm χαμηλωτερο),με 225 λαστιχο και με την ενεργητική αναρτηση DCC και θα καταλαβεις σε ποιο Golf ειναι πιο κοντα το Golf 6 Tsi. :lol: Tο Golf 6 Tsi 160 PS εχει τα ιδια φρενα με το Golf 5 Gt μόνο μπροστά. Πισω πρέπει να φοράει μικρότερα από GT/GTi. Για την DCC δεν έχω άποψη αφού δεν έχω μπει σε Golf που να την έχει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted November 11, 2009 Report Share Posted November 11, 2009 Tο Golf 6 Tsi 160 PS εχει τα ιδια φρενα με το Golf 5 Gt. Oσο για το στήσιμο μπες σε ενα Golf 6 tsi με τα σπορ ελατηρια(1,5 cm χαμηλωτερο),με 225 λαστιχο και με την ενεργητική αναρτηση DCC και θα καταλαβεις σε ποιο Golf ειναι πιο κοντα το Golf 6 Tsi. :lol: κατσε για να καταλαβω ειναι χαμηλοτερο απο το GT V?δλδ ειναι το ιδιο χαμηλο με το GTI V? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 (edited) κατσε για να καταλαβω ειναι χαμηλοτερο απο το GT V?δλδ ειναι το ιδιο χαμηλο με το GTI V? Ειναι 1,5cm χαμηλοτερο απο το απλο Golf 6 Tsi. Λογικα θα ειναι στα ιδια με το Golf 5 Gt. Edited November 12, 2009 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 το 140 τι εχει, ειναι στο κανονικο υψος οπως ενα fsi px?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 απλα το ενα ειναι gt και το αλλο tsi τι να λεμε τωρα ψαχτειτε ακους εκει ιδια φρενα να ξερες ποσα δεν ειναι ιδια.και με τα λευτα που δινεις για dcc παει καποιος και βαζει ενα πολυ καλυτερο αμορτισερ και τον χανεις απο πατημα... βεβαια μπορει να θελει καποιος να χει κουμπακια και αλλες ανεσεις οτι ζηταει ο καθενας!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 Μια διαφορα ακομα που εχουν το V απο το VI στο μοτερ, ειναι οτι τα μπεκ του VI εχουν 6 τρυπες ψεκασμου το καθενα ενω στο V ειχε 4.. Το εξηγησα οσο πιο απλα γινεται διοτι δεν ξερω αλλο τροπο Υ.Γ Μια ερωτηση οφτοπικ..Τι ειναι ο αμιαντος και γτ τον καταργησανε? Σορρυ για το οφτοπικ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pigeon Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 "Ο 1.400άρης (εκείνος με τον κομπρέσορα και την κλασική τουρμπίνα για τις πιο υψηλές στροφές), μέσω επεμβάσεων στην τροφοδοσία και στην εισαγωγή αέρα, αποδίδει πλέον 160 ίππους, ενώ το DSG (κιβώτιο διπλού συμπλέκτη) με τις 7 πυκνά διατεταγμένες σχέσεις (ανά 1.000 σ.α.λ. η 5η δίνει 30,1 χλμ./ώρα, ενώ η 7η 44,5!) αποτελεί την κρυφή δύναμη του κινητήρα. Το Golf VI με τους 160 ίππους και το συγκεκριμένο κιβώτιο ξεπερνά πρώτα από όλα τον παλιό εαυτό του. Στις ρεπρίζ δεν αφήνει να αναπνεύσουν ούτε το GT των 170 ίππων, ούτε το Astra με τους 180 ή το 1.800άρι Leon με την ίδια ονομαστική ιπποδύναμη. Το βασικότερο είναι ότι έχεις την ίδια αίσθηση επιτάχυνσης από το ρελαντί σχεδόν μέχρι τον κόφτη. Είναι ενδεικτικό ότι με την 6η από τα 60 έως τα 120 χλμ./ώρα το Golf χρειάζεται 13,6 δλ., όταν το Opel απαιτεί 18,9 δλ. Μίλησε κανείς για ελαστικότητα κινητήρα; Την ίδια ώρα το VI πατάει άψογα, προσφέροντας βελτιωμένη άνεση και ποιότητα κύλισης, και στρίβει με περισσή ακρίβεια, χωρίς το αμάξωμα να κάνει την παραμικρή περιττή κίνηση. Ακόμα και όταν ξεπερνιέται το όριο πρόσφυσης του πίσω άξονα, η πρύμνη ακολουθεί διαγράφοντας ένα μεγαλύτερο τόξο, αλλά «διακριτικά», χωρίς υπερβολές. Και όλα αυτά αφήνοντας στα χέρια του οδηγού μια αίσθηση μοναδική από τα χειριστήρια, χωρίς παράλληλα να ακούγεται και να καταναλώνει πολύ. " Φιλικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 Λοιπόν, στην οικογένεια έχουμε ένα TSi 140, ένα GT 170 και το δικό μου TSi 160. Μόλις είχα πρωτοπάρει το 160, μου φαινόταν πιο αργό από το 140, ακριβώς επειδή στο 140 είναι πιο έντονο το φούσκωμα της τουρμπίνας.Ομως, κάνοντας σύγκριση με χλμ/ώρα, το 160άρι είναι παντού +20 km/h+++. Αναφορικά με το GT, ενώ το 160 έχει δύναμη σε όλο το εύρος των στροφών, το GT δεν είναι τόσο καλό μέχρι τις 3500, αλλά μετά έχει πολύ έντονι φούσκωμα.Γνώμη μου είναι πως από ρεπρίζ τα 160-170 είναι ισοδύναμα, αλλά από στάση το 170 έχει ελαφρύ προβάδισμα και φυσικά αρκετά πιο σπορ πάτημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 Αν και λίγο καθυστερημένα. Να θυμίσω πως το V GT έχει σχεδόν το ίδιο πάτημα με το GTi (νομίζω η μόνη διαφορά είναι λίγο πιο σκληρά ελατήρια στο GTi), τα ίδια φρένα, και ίδιες διαστάσεις τροχών. Το νέο TSi με τα 160 είναι περισσότερο κοντά στο παλιό TSi με τα 140 παρά στο GT. Βέβαια σαν αυτοκίνητο είναι σίγουρα καλύτερο, απλώς έχει ελαφρώς διαφορετικό στήσιμο. Εδώ νομίζω ότι είσαι λάθος. Το νέο tsi 160 έχει αλλαγές και βελτιώσεις σε σχέση με το 170 5 όχι με το 140! Και εννοώ ψεκασμό, ενισχυμένα πιστόνια κλπ που ούτε κατά διάνοια τα είχε το V TSI 140. Και είναι απλά ελαφρά πιο ήπιο από το GT για να πιάσει ευρύτερο κοινό και όχι μόνο σκληροπυρηνικούς του είδους. Ούτως ή άλλως στο Ibiza Cupra από ότι είδατε το TSI του Golf VI για πλάκα πήγε 180 (γιατί αντίστοιχα είναι το προφίλ της συγκεκριμένης έκδοσης έτσι). Τέλος, κινητήρας της χρονιάς 2009 είναι ο TSI 160 και αυτό από μόνο του λέει πολλά σχετικά με τα βήματα που έχει κάνει μπροστά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 οδηγοντας για 2 μερες το vi tsi 160 καταλαβα οτι απλα δεν ειναι τοσο σπορ οσο το 5αρι. το ενιωσα πιο "ξεφουσκοτο", ισως να μην εχεις τοσο πολυ την αισθηση. αλλα η αληθεια ειναι οτι το GT ειναι σε ολα τα σημεια πιο σπορ. στο συνολο εννοειτε οτι ειναι πιο καλο το 6αρι ( για μενα οχι κ πιο ομορφο) αλλα οχι τοσο σπορ οσο το 5αρι. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 Εδώ νομίζω ότι είσαι λάθος. Το νέο tsi 160 έχει αλλαγές και βελτιώσεις σε σχέση με το 170 5 όχι με το 140! Και εννοώ ψεκασμό, ενισχυμένα πιστόνια κλπ που ούτε κατά διάνοια τα είχε το V TSI 140. Και είναι απλά ελαφρά πιο ήπιο από το GT για να πιάσει ευρύτερο κοινό και όχι μόνο σκληροπυρηνικούς του είδους. Ούτως ή άλλως στο Ibiza Cupra από ότι είδατε το TSI του Golf VI για πλάκα πήγε 180 (γιατί αντίστοιχα είναι το προφίλ της συγκεκριμένης έκδοσης έτσι). Τέλος, κινητήρας της χρονιάς 2009 είναι ο TSI 160 και αυτό από μόνο του λέει πολλά σχετικά με τα βήματα που έχει κάνει μπροστά. +1.000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stsanoussis Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 Ας μην αρχίσει και ένας ακομα εμφύλιος μετα την μάχη 1.4tuned vs gti. To 6αρι ώς πιο καινούργιο ασφαλώς θα είναι βελτιωμένο εστω στα σημεία σε σχέση με τα 5αρια. Αλλωστε μην ξεχνάμε ότι τον χαρακτηρισμό gt στο 6αρι ακόμα δεν τον έχουμε δεί όπου εκεί εμας τους 5αρηδες μπορεί να μας στέλνει για τσάι. Η ουσία είναι ότι εγώ θεωρώ οτι οδηγώ ενα αυτοκίνητο που με καλύπτει 100%. Δεν νιώθω να υστερώ κάπου ουτε σε ασφάλεια ουτε σε δύναμη ουτε σε design ουτε σε extra. Και έτσι πρέπει να νιώθουν και οι κάτοχοι MKVI. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 ¶μα δεν δούμε πάλι το γνωστό post - άποψη : " Το Golf VI είναι ένα φθηνιάρικο αυτοκίνητο, βγήκε για 1,5 χρόνο στην παραγωγή μέχρι να έρθει το εξωπραγματικό Golf 7 και επειδή το 5 ήταν εξίσου ακριβό και καθυστερούσε η παραγωγή και έτσι η VW είπε να βγάλει ένα προσωρινό YUGO όπως το Golf 6" τότε δεν έχει νόημα το topic. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aga Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 Και τα 2 καλά είναι Για εγκυκλοπεδικούς λόγους θα με ενδιέφερε η εξής σύγκριση: α) σε επιδόσεις: VI 160 - GT 170 με το update που υποτίθεται ότι έριχνε την απόδοση χαμηλά β) σε κράτημα: GT 170 - VI 160 με την sport ανάρτηση και 17 ζάντες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
panos18 Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 το 140 τι εχει, ειναι στο κανονικο υψος οπως ενα fsi px?? ξερει κανενας τπτ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BillVWRuleZ Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 (edited) απλα το ενα ειναι gt και το αλλο tsi τι να λεμε τωρα ψαχτειτε ακους εκει ιδια φρενα να ξερες ποσα δεν ειναι ιδια.και με τα λευτα που δινεις για dcc παει καποιος και βαζει ενα πολυ καλυτερο αμορτισερ και τον χανεις απο πατημα... βεβαια μπορει να θελει καποιος να χει κουμπακια και αλλες ανεσεις οτι ζηταει ο καθενας!!! Και με την λογικη σου με την διαφορα που ειχε στα λεφτα (4.500) το gt με το tsi βαζεις στο tsi φρενα-αναρτηση-προγραμμα και φτιαχνεις ενα συνολο πολυ καλυτερο απο το GT ... ενισχυμένα πιστόνια κλπ που ούτε κατά διάνοια τα είχε το V TSI 140. ξερει κανενας τπτ??? εγω πιστευω οτι το το gt 170 με το tsi 140 sportline ή gtsport μπορει να εχει και την ιδια αναρτηση με διαφορετικα ελατηρια ... και αυτο που υποθηκε οτι το gt με το gti εχουν την ιδια αναρτηση ειναι τελειως ακυρο γιατι απλα δεν εχει απολυτως καμια σχεση ... Edited November 14, 2009 by mourh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...