Jump to content
Guest kostas3650

Αλλαγή μηχανής

Recommended Posts

Guest kostas3650

Σε λίγο καιρό θα πάρω το ΒΟRA του πατέρα μου το οποιο είναι 1.4 και θα ήθελα να βάλω μια πιο δυνατή μηχανή. Γνωρίζετε ποσο θα κοστίσει μια 1.6άρα ή η 1.8T από την αντιπροσωπεία?Δεν ψήνομαι να πάρω μεταχειρισμένη...

@Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Guest Stoilas

Η Seat χρέωσε ένα φίλο που του έσπασε ο 20VT 8.000¤ για αλλαγή μοτέρ. Και δεν άλλαξε ούτε εγκεφάλους όυτε πλεξούδες ούτε τίποτα αφού έβαλε το ίδιο μοτέρ. Τώρα κάτσε και υπολόγισε + όλα τα παρεμφερή αλλά και το ότι εσύ έχεις VW και όχι Ισπανό!

Link to comment
Share on other sites

Guest kostas3650

Δηλαδή τι άλλο μπορώ να κάνω για να ανεβάσω λίγο τα άλογα?Δεν θέλω να το γεμίσω με αεροτομές και εξατμίσεις για να πάρω παραπάνω άλογα ούτε να δώσω λεφτά για turbo...είμαι άσχετος από αυτά βοηθείστε με!

@Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα.

Edited by konstantinos passat
Link to comment
Share on other sites

Κακά τα ψέμματα, ή ψήσου για μεταχειρισμένη μηχανή, ή ξέχνα τα άλογα. Εξηγώ: Το να το τουρμπίσεις είναι μια κουβέντα, μπελάδες στο κεφάλι σου θα βάλεις. Και είναι πρακτικά ο μόνος τρόπος να πάρει σοβαρή δύναμη το 1.4. Για να πάρεις μηχανή απο αντιπροσωπία θα σου πιάσουν τον κ...ο, ή μάλλον δεν θα τον πιάσουν, θα τον πάρουν και θα φύγουν, πούλα το και πάρε ένα μεταχειρισμένο με μεγαλύτερο μοτέρ καλύτερα. Για να δώσεις άλογα στο 1.4, θα το καταστρέψεις απο οδηγική άνεση (άν πάς για εκκεντροφόρους κ.λπ.), και θα πάρεις τυρόπιτες απο άλογα.

Η μόνη σοβαρή λύση είναι τροπέτο ή μεταχειρισμένο μοτέρ (άν γίνεται το 2ο, δεν ξέρω τί παίζει με εγκεφάλους κ.λπ.).

Link to comment
Share on other sites

Μεταχειρισμενο s3 μοτερ και μετα πανω στην πλατφορμα του Bora κουμπωσε και πισω διαφορικο καντο 4κινητο!

Link to comment
Share on other sites