Guest kostas3650 Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 (edited) Σε λίγο καιρό θα πάρω το ΒΟRA του πατέρα μου το οποιο είναι 1.4 και θα ήθελα να βάλω μια πιο δυνατή μηχανή. Γνωρίζετε ποσο θα κοστίσει μια 1.6άρα ή η 1.8T από την αντιπροσωπεία?Δεν ψήνομαι να πάρω μεταχειρισμένη... @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Edited March 16, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 Δεν νομιζω οτι καινουρια μηχανη θα ειναι και φτηνη..Βαλε τοποθετηση κτλ κτλ θα σου βγει ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΟΛΥ ακριβα..Γιατι δεν ρωτας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted June 17, 2005 Report Share Posted June 17, 2005 Η Seat χρέωσε ένα φίλο που του έσπασε ο 20VT 8.000¤ για αλλαγή μοτέρ. Και δεν άλλαξε ούτε εγκεφάλους όυτε πλεξούδες ούτε τίποτα αφού έβαλε το ίδιο μοτέρ. Τώρα κάτσε και υπολόγισε + όλα τα παρεμφερή αλλά και το ότι εσύ έχεις VW και όχι Ισπανό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kostas3650 Posted June 18, 2005 Report Share Posted June 18, 2005 (edited) Δηλαδή τι άλλο μπορώ να κάνω για να ανεβάσω λίγο τα άλογα?Δεν θέλω να το γεμίσω με αεροτομές και εξατμίσεις για να πάρω παραπάνω άλογα ούτε να δώσω λεφτά για turbo...είμαι άσχετος από αυτά βοηθείστε με! @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Edited March 16, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike Posted June 18, 2005 Report Share Posted June 18, 2005 Για καινουρια παει πολυ το μαλλι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted June 19, 2005 Report Share Posted June 19, 2005 Κακά τα ψέμματα, ή ψήσου για μεταχειρισμένη μηχανή, ή ξέχνα τα άλογα. Εξηγώ: Το να το τουρμπίσεις είναι μια κουβέντα, μπελάδες στο κεφάλι σου θα βάλεις. Και είναι πρακτικά ο μόνος τρόπος να πάρει σοβαρή δύναμη το 1.4. Για να πάρεις μηχανή απο αντιπροσωπία θα σου πιάσουν τον κ...ο, ή μάλλον δεν θα τον πιάσουν, θα τον πάρουν και θα φύγουν, πούλα το και πάρε ένα μεταχειρισμένο με μεγαλύτερο μοτέρ καλύτερα. Για να δώσεις άλογα στο 1.4, θα το καταστρέψεις απο οδηγική άνεση (άν πάς για εκκεντροφόρους κ.λπ.), και θα πάρεις τυρόπιτες απο άλογα. Η μόνη σοβαρή λύση είναι τροπέτο ή μεταχειρισμένο μοτέρ (άν γίνεται το 2ο, δεν ξέρω τί παίζει με εγκεφάλους κ.λπ.). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted June 19, 2005 Report Share Posted June 19, 2005 Βάλε μια μεταχειρισμένη 1.8Τ και θα δώσεις πολύ λιγότερα χρήματα και θα έχεις το ίδιο αποτέλεσμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted June 19, 2005 Report Share Posted June 19, 2005 Το ίδιο όχι αλλά σίγουρα είναι λύση value for money Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas kostopoulos Posted June 19, 2005 Report Share Posted June 19, 2005 Μεταχειρισμενο s3 μοτερ και μετα πανω στην πλατφορμα του Bora κουμπωσε και πισω διαφορικο καντο 4κινητο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwbeelee Posted June 30, 2005 Report Share Posted June 30, 2005 (edited) Ρίξε μια ματια και στο forum του Golf. Ότι ισχύουν για κινητήρες σε Golf 4, ισχύουν και για το Βορά. Μέχρι και VR6 κινητήρα μπορείς να βάλεις. Και εγώ Βοra έχω. Έχω ρωτήσει για να τουρμπισω το 1.4 μου, και μου είπαν για 4.000 euro περίπου. Το κανει κοντά στα 130 hp. @Το post εχει μεταφραστει στα Ελληνικα. Edited March 16, 2006 by konstantinos passat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TAKHS Posted July 17, 2005 Report Share Posted July 17, 2005 Rixe mia matia kai sto forum tou Golf. Oti isxioun gia kinitires se Golf 4, isxioun kai gia to Bora. Mexri kai vr6 kinitira mporeis na valeis. Kai ego Bora exo. Exo rotisei gia na tourmpiso to 1.4 mou, kai mou eipan gia 4.000 euro peripou. To gtanei konta sta 130 hp. ← ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΝΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ 1.6 16V ΜΕ ΛΙΓΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ. ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙΣ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ. ΒΕΒΑΙΑ Ο 1.8Τ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ,ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΓΥΡΩ ΣΤΟ 6.000Ε. ΤΟ BORA ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΔΙΝΕΙ ΜΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 10.000Ε ΚΑΙ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑ 6.000 ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ 1.6 !!!!!!!!!!!!!!!!! ΑΣΕ ΠΟΥ ΑΝ ΒΑΛΕΙΣ 1.8Τ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΠΛΑΣΙΟ ΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ 1.6 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΓΙΑ GOLF & ΒΟRA. ΑΛΛΟΙ ΜΕ 8VALVES ΜΕ 100PS Η` 102PS ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ 16V ΜΕ 105PS. ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΤΟΝ 16V ΜΕ ΤΑ 105HP . ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ 16V. Ο AUS KAI O BCB. O BCB EINAI ΠΟΙΟ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΤΑ ΜΕ ΜΙΑ ΨΙΛΟΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΦΤΑΝΕΙ 115HP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefanos.f Posted September 25, 2005 Report Share Posted September 25, 2005 Γειαααααααα.... Ε-Π-Ι-Τ-Ε-Λ-Ο-Υ-Σ μπορω να γραψω και εγω... βαρεθηκα να περιμενω Λοιποοον, οπως αναφερει και ο τιτλος του post εχω ενα Bora 1.4 16V το οποιο τον προσεχη Φεβρουαριο θα γινει μετατροπη και θα φορεσει τον τελευταιο 1.8 Τ 20V με τα 180 αλογα (132kw) Το μοτερ μαζι με το 5αρι σαζμαν τον εγκεφαλο, τις πλεξουδες, το συστημα φρενων, το ψυγειο, το χειροποιητο χταποδι και ολα τα συναφη... ερχετε απο Γερμανια (εχω ηδη δωσει την προκαταβολη και περιμενω). Υπαρχει πιθανοτητα να ερθει και ετοιμο τσιπαρισμενο (223 αλογα στις 1950 στροφες και 33 κιλα ροπης) αλλα αυτο δεν μας το εχει ξεκαθαρισει ακομη ο Γερμανος βελτιωτης με τον οποιο συνεργαζεται ο μηχανικος που εχει αναλαβει την ολη δουλεια εδω στην Ελλαδα (και αυτος επισης Γερμανος). Ολον αυτον τον προλογο τον κανω επειδη θα θελα να ρωτησω αν καποιος απο εσας εχει κανει την συγκεκριμενη μετατροπη στο παρελθον και αν ναι, που συναντησε δυσκολιες τις οποιες δεν ειχε προβλεψει Υπηρχαν δηλαδη καποια σημεια στα οποια επρεπε να γινει ολοκληρη μετροπη προκειμενου να τοποθετηθει κατι καπου Και τελος... αφου εγινε η μετατροπη και το αυτοκινητο βγηκε στην κυκλοφορια, παρατηρηθηκε βλαβη ή μη φυσιολογικη φθορα σε οποιδηποτε εξαρτημα το οποιο καλο θα ηταν να ειχε αλλαχτει αρχης εξ αρχης αλλα για καποιον λογο δεν εγινε... Συγνωμη για τις πολλες ερωτησεις αλλα.... εχω πολλες αποριες Ηδη για παραδειγμα ανακαλυψαμε οτι πρεπει να γινει αρκετη δουλεια για να μπει επανω το νεο σαζμαν, επειδη το νεο θα δουλευει με ντιζες ενω το παλιο ειναι με ενα σιδερο σαν μοχλο και οι βασεις δεν εχουν καμια απολυτως σχεση Τελος παντων αρκετες ερωτησεις μεχρι εδω, θα ακολουθησουν συντομα και αλλες. Ευχαριστω εκ των προτερων οσους μπουν στον κοπο να απαντησουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DubbeR_ChRoniS Posted September 26, 2005 Report Share Posted September 26, 2005 το οποιο τον προσεχη Φεβρουαριο θα γινει μετατροπη και θα φορεσει τον τελευταιο 1.8 Τ 20V με τα 180 αλογα (132kw) Το μοτερ μαζι με το 5αρι σαζμαν τον εγκεφαλο, τις πλεξουδες, το συστημα φρενων, το ψυγειο, το χειροποιητο χταποδι και ολα τα συναφη... ερχετε απο Γερμανια ← θα πρεπει να ξερεις οτι αυτο το μοτερ εχει 6αρι κιβωτιο και οχι 5αρι. ετσι τουλαχιστον ειναι στο golf... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefanos.f Posted September 26, 2005 Report Share Posted September 26, 2005 Το ξερω αλλα απο οτι μου ειπανε υπαρχει αγωνιστικο 5αρι το οποιο ονομαζεται RS-DTM και το οποιο θα μου χρεωσουν μολις 200€ παραπανω και υποσχεται... παπαδες Τουλαχιστον αυτο ισχυριζονται... αλλα επειδη ο τυπος με τον οποιο μιλαει ο δικος μου ειναι συνεχεια σε αγωνες στην Αμερικη (Indianapolis) σκεφτηκα οτι κατι παραπανω θα ξερει για να μου το προτεινει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
meco Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 Το ξερω αλλα απο οτι μου ειπανε υπαρχει αγωνιστικο 5αρι το οποιο ονομαζεται RS-DTM και το οποιο θα μου χρεωσουν μολις 200¤ παραπανω και υποσχεται... παπαδες Τουλαχιστον αυτο ισχυριζονται... αλλα επειδη ο τυπος με τον οποιο μιλαει ο δικος μου ειναι συνεχεια σε αγωνες στην Αμερικη (Indianapolis) σκεφτηκα οτι κατι παραπανω θα ξερει για να μου το προτεινει ← Επειδή ούτε εσύ είσαι σίγουρος αν και κατά πόσο σου λένε αλήθεια. Ζήτα το 6άρι κιβώτιο... Αλήθεια, τι πάει να πει αγνωνιστικό 5άρι... Σειριακό είναι???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest elvis in ibiza Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 Επειδή ούτε εσύ είσαι σίγουρος αν και κατά πόσο σου λένε αλήθεια. Ζήτα το 6άρι κιβώτιο...Αλήθεια, τι πάει να πει αγνωνιστικό 5άρι... Σειριακό είναι???? ← Μπορεί να εννοεί το σασμάν της Vw Motorsport σαν αυτό που φοράει ο Drago.Ο κινητήρας είναι με ηλεκτρικό γκάζι? Αν μπορείς πες μου που την κάνεις την μετατροπή και πόσο ,με π.μ έστω.Πάντως όπως διάβασα το πόστ πρέπει να είναι πρώτη φορά που μηχανικός κάνει τέτοια μετατροπή ΚΑλή Επιτυχία Πάντως φίλε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arci_20VT4 Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 Kαι το 5άρι κιβώτιο βρωμάει αλλά και τα 223 άλογα στις 1950 στροφές... βρές ένα 180άρι με 6άρι κιβώτιο και είσαι οκ.... τα χειροποίητα χταπόδια και τα αγωνιστικά 5τάχυτα πιο πολύ για φούμαρα μου κάνουν..Ποιός ο λόγος να μπείς σε τέτοιο ρίσκο... άλλωστε απο τα 80 θα πάς στα 180 άλογα...Για αρχή είναι μια χαρά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connectoras Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 Αυτο με ενδιαφερει... Ποσο παει το μαλι? Αλλα αν σου ειπαν 223 αλογα στις 1950... γ... αστα ηθελα να πω... αν σου ειπαν 33 κιλα ροπης κατι γινετε... Μαθε λεπτομεριες για το κιβωτιο... και... πες μας βρε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quasar Posted September 28, 2005 Report Share Posted September 28, 2005 Τυπογραφικό είναι τα 223 άλογα στις 1950... Για να βγάλει ένα αμάξι 223 άλογα στις 1950 θα ήθελε ***σκρατς σκρατς***... χμμμ... ΜΟΛΙΣ 82 κιλά ροπής Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefanos.f Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 (edited) Λοιποοοον.... να μαι και παλι! Κατ αρχας να αναφερω οτι λογο δουλειας ειμαι καθε μερα απο το πρωι εως το βραδυ μεσα στα συνεργεια αυτοκινητων και οτι εχω δει μαστορες και μαστορες και μετατροπες και μετατροπες Εργαζομαι ως πωλητης εξοπλισμου συνεργειου αυτοκινητου απο 18 χρονων εως και σημερα στα 30 μου. Ετσι λοιπον (εχοντας δει και ζησει απιστευτες καταστασεις, θετικες και αρνητικες) κατεληξα στον συγκεκριμενο μηχανικο αφου ειδα οτι στις μετατροπες που αναλαμβανε ελεγε ΠΑΝΤΑ λιγοτερα και εκανε ΠΑΝΤΑ περισσοτερα. Ο ανθρωπος ειναι Γερμανος, ζει στην Κερκυρα εδω και 5-6 χρονια, οπου ηρθε αφου σταματησε να εργαζεται στον μηχανοκινητο αθλητισμο (DTM) για περισσοτερα απο 11 χρονια Ο ιδιος ειναι KFZ meister με μεγαλη γνωση στα γερμανικα αυτοκινητα και η συζηγος του μεχρι και την συνταξιοδοτηση της ηταν οδηγος δοκιμων αγωνιστικων αυτοκινητων πιστας (ετσι γνωριστικαν αλλωστε) Φευγοντας απο την Γερμανια κρατησε επαφη με καποιους τρελους του συναφιου του οι οποιοι και εχουν αναλλαβει να ετοιμασουν και το δικο μου μοτερ Αυτοι προτεινανε και το συγκεκριμενο σαζμαν σαν καλυτερη λυση... Ο κινητηρας απο οτι μου ειπε χθες που ξαναμιλησα μαζι του θα ανοιξει και θα αντικατασταθουν τα πιστονια με σφυρηλατα, θα αλλαξουν τις βαλβιδες με καποιες αλλες απο ενα ειδικο μεταλλο (μου ειπε ονομασια αλλα δεν θυμαμαι) και θα αλλαξουν και κατι αλλο το οποιο επισης δεν θυμαμαι.... Αυτο παντως που θυμαμαι καλα και που εμαθα εχθες ειναι δυο πραγματα 1ον) η τελικη τιμη θα φθασει τα 4.890€ χωρις εργατικα τα οποια και μου χαριζει λογο φιλιας και 2ον) ανεβαζοντας την πιεση της τουρμπινας θα μπορω εγγυημενα και χωρις κανενα προβλημα (κατ αυτους παντα) να εχω περι τα 400 αλογα στον τροχο Ο κινητηρας θα ειναι ετοιμος περιπου 2 μηνες πριν τον παραλαβω και θα εχει κανει σε καποιο ειδικο δωματιο περιπου 10.050-10.150 χλμ και θα συνοδευεται απο εγγυηση για 3 ετη ή 100.000 χλμ αρκει να μην υπερβω για κανεναν λογο τα 480 αλογα Επισης θα συνοδευεται απο μετρησης σε ιπποδυναμομετρο που θα φερει σφραγιδα της DTM-DYNAMICS Καλο δεν ακουγεται ρε σεις...? Μια διορθωσουλα μονο... ο κινητηρας θα εβγαζε απειραχτος 180 αλογα στις 1950 στροφες (οπως ειναι μαμισιος δηλαδη) ενω τωρα θα αποδιδει απο τις 2.750 αν καταλαβα καλα Υ.Γ Λογο φιλιας και επειδη ειμαι και μεσα στα πραγματα (λογο επαγγελματος οπως ξανα ειπα) καβατζωσα και τεσσερις 18αρες ζαντες, ολοκαινουριες στο κουτι τους, για 400€ Καλη τιμουλα ε? Τωρα περιμενω τα λαστιχα 225/40/18 Continental Sport Contact II με αλλα 470€ και μετα ψαχνω για αναρτησουλα Edited September 30, 2005 by stefanos.f Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arci_20VT4 Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 Στις στροφές που λές είναι η ροπή όχι η ιπποδύναμη.... Και με τι τουρμπίνα θα βγάλεις αυτά τα άλογα? και πώς θα τα περάσεις στο δρόμο? 4800ε για 480 άλογα είναι τσάμπα δλδ και το δικό μου να θελήσω να πάω τόσο θα χρειαστώ πάνω απο τα τριπλά... Δεν ξέρω ρε φίλε μακάρι αλλά εμένα εξακολουθεί να μη μου αρέσει... πολύ παραμύθι μυρίζω σιγά μην κάτσει κανείς να δοκιμάσει τον κινητήρα για τόσα χλμ τι είναι το μοτερ του σουμάχερ... ούτε η μακλάρεν δεν έχει κάνει τόσες δοκιμές απόδειξη το πόσο εύκολα σπάει.... Δε ξέρω αλλά πολλά κεράσια η υπόθεση... 480 άλογα σε δικίνητο Bora.....? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 Όντως ακούγετι πολύ τέλειο αλλά ανο φίλος έχει κονέ λόγω δουλειάς... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas kostopoulos Posted September 30, 2005 Report Share Posted September 30, 2005 (edited) Καντο μην μασας πουθενα εχω δει αναλογη δουλεια απο μηχανικο της Daytona σε rx7 κι εχω παθει πλακα ο τυπος ειχε φρεναρισμα απο τα 180 σε 35 μετρα απιστευτο νουμερο για πραγματικοτητα κι ομως στην Κυμης που το εδειξαν οταν εγω νομιζα οτι θα γινουμε χαλκομανιες.... Για το μοτερ οτι και να πω θα ακουστει εξωπραγματικο Edited September 30, 2005 by Kostas kostopoulos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Connectoras Posted October 1, 2005 Report Share Posted October 1, 2005 Αν οντως ανεβεις στα 400 αλογα σκεψου σοβαρα την μετατροπη σε τετρακουνα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GOLF IVt Posted October 2, 2005 Report Share Posted October 2, 2005 Φιλε για να βγαλεις 400 αλογα τροχο δεν ειναι και τοσο απλη υποθεση. Θα χρειαστεις τουρμπινα σεβαστων διαστασεων και φυσικα τουρμπισμα πανω απο τις 4300 + στροφες , χταποδι , μπιελες , εμβολα , μπεκ , τρομπα βενζινης , ηλεκτρικα , μεγαλο intercooler , σωληνωσεις , ολοκληρη εξατμιση κλπ κλπ. Ολα αυτα απο μονα τους ξεπερναν το ποσο που αναφερεις σαν κοστος κατα πολυ μαλιστα. Επισης αν υπαρχει δυναμομετρο παγκου και μπορεις να ρυθμισεις το μοτερ δεν βλεπω τον λογο να διανυσει και 10000 χλμ υποθετικα παντα. Πολυ απλα ρυθμιζεις και πατας 10 φορες και στην συνεχεια λυνεις καρτερ και βλεπεις μεταλα , κουζινετα , αναθυμιασεις κλπ. Δεν υπαρχει λογος για κατι παραπανω. Anyway εμενα μου φαινονται πολυ περιεργα αυτα που γραφεις. Στο DTM δεν υπαρχει τουρμπο και μπορει να εργαζεσαι σε 1002 θεσεις γιατι υπαρχει τρομερη εξειδικευση. Δεν σημαινει απαραιτητα οτι εισαι master στα παντα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...