Jump to content
Chris_dIRE

Προγράμματα (tuning) για V W.

Recommended Posts

Για σωστο φιλτραρισμα η καλυτερη λυση (μετα το χαρτι) ειναι η γαζα - βαμβακι. Τετοια ειναι τα K&N , JR , Green , Simota ....

Απο εκι και περα υπαρχουν foam type φιλτρα , οπως ειναι τα Ρipercross , ITG , RaidHP ... τα ποια πλεονεκτουν στο οτι εχουν μεγαλυτερη αποθηκευτικη ικανοτητα σε σκονη και δεν χρειαζονται συχνα συντηρηση, αλλα λογω μεγεθους κυψελης δεν μπορουν να αποτρεψουν την λεπτοκοκκη σκονη να εισελθει στον κινητηρα.

Σχετικα με το ποιο προκαλει τη μικροτερη πτωση πιεσης (πιο ελευθερο φιλτρο), αυτο εχει αμεση σχεση με το μεγεθος του φιλτρου ή της φιλτροχοανης.

Παντως πιστευω πως συμφερει περισσοτερο να εχουμε λεπτοτερο σε παχος υλικο με μικροτερους πορους, και ας χρειαζεται συχνοτερα συντηρηση.

Δηλαδη λες οτι τα Κ&Ν τυπου γαζας ειναι καλυτερα σε συγκρατηση σκονης απο του τυπου foam?Δεν με ενδιαφερει εαν θα το καθαριζω συχνα.Με ενδιαφερει να εχω καλο φιλτραρισμα του αερα.Οσο για το μεγεθος θα βαλω οσο μεγαλυτερο μπορω σε λογικα πλαισια.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη λες οτι τα Κ&Ν τυπου γαζας ειναι καλυτερα σε συγκρατηση σκονης απο του τυπου foam?Δεν με ενδιαφερει εαν θα το καθαριζω συχνα.Με ενδιαφερει να εχω καλο φιλτραρισμα του αερα.Οσο για το μεγεθος θα βαλω οσο μεγαλυτερο μπορω σε λογικα πλαισια.

Ειναι καλυτερο να βαλεις τυπου γαζας . Oχι μονο Κ&N , αλλα και Simota , JR , Green .

Αυτο αποτελει προσωπικη αποψη βεβαια...

Το σιγουρο ειναι οτι ειναι καλυτερο να περνεις κρυο αερα απο καπου (θολο ή μετωπη)

Link to comment
Share on other sites

Έβλεπα σήμερα στο ebay και έπεσε το μάτι μου σε κάποια Power Box. Τα οποία υπόσχονται πολλά σε πολύ καλές τιμές. Είμαι ιδιαίτερα επιφυλακτικός.

Τι παίζει μ αυτά ρε παιδιά?

Link to comment
Share on other sites

Έβλεπα σήμερα στο ebay και έπεσε το μάτι μου σε κάποια Power Box. Τα οποία υπόσχονται πολλά σε πολύ καλές τιμές. Είμαι ιδιαίτερα επιφυλακτικός.

Τι παίζει μ αυτά ρε παιδιά?

Έχεις Diesel; Έριξα μια ματιά στο ebay που είπες και όλα τα Power Box που μου έβγαλε ήταν για Diesel :thumbsup:

Για την εξάτμιση τι ισχύει όταν πρόκειται να βάλουμε πρόγραμμα? Και ρωτάω με κύριο γνώμονα την προστασία της τουρμπίνας. Σαφώς η τουρμπίνα θα καταπονείται περισσότερο μετά τον προγραμματισμό, μήπως η εξάτμιση είναι η λύση για να μην φτάνει η θερμοκρασία της τουρμπίνας σε υψηλά επίπεδα?

+1 (τι παίζει; )

Επίσης.... αν κάποιος έχει πρόγραμμα τι είναι πιο καλό να βάλει πρώτα; εξάτμιση ή βαρελάκι;

Ρωτάω γιατί υπάρχει μια σημαντική διαφορά στην τιμή του ενός από του άλλου και φράγκα δεν υπάρχουν tongue.gif οπότε.... αν βάλω μόνο βαρελάκι προς το παρον θα έχει νόημα ή όχι από τη στιγμή που δε θα έχω αλλάξει εξάτμιση (από DownPipe μέχρι τελικό εννοείται)

Edited by Tallman
Link to comment
Share on other sites

Έχεις Diesel; Έριξα μια ματιά στο ebay που είπες και όλα τα Power Box που μου έβγαλε ήταν για Diesel :thumbsup:

+1 (τι παίζει; )

Επίσης.... αν κάποιος έχει πρόγραμμα τι είναι πιο καλό να βάλει πρώτα; εξάτμιση ή βαρελάκι;

Ρωτάω γιατί υπάρχει μια σημαντική διαφορά στην τιμή του ενός από του άλλου και φράγκα δεν υπάρχουν tongue.gif οπότε.... αν βάλω μόνο βαρελάκι προς το παρον θα έχει νόημα ή όχι από τη στιγμή που δε θα έχω αλλάξει εξάτμιση (από DownPipe μέχρι τελικό εννοείται)

καλυτερα μαζευε για εξατμιση....

Link to comment
Share on other sites

Έχεις Diesel; Έριξα μια ματιά στο ebay που είπες και όλα τα Power Box που μου έβγαλε ήταν για Diesel ;)

+1 (τι παίζει; )

Επίσης.... αν κάποιος έχει πρόγραμμα τι είναι πιο καλό να βάλει πρώτα; εξάτμιση ή βαρελάκι;

Ρωτάω γιατί υπάρχει μια σημαντική διαφορά στην τιμή του ενός από του άλλου και φράγκα δεν υπάρχουν tongue.gif οπότε.... αν βάλω μόνο βαρελάκι προς το παρον θα έχει νόημα ή όχι από τη στιγμή που δε θα έχω αλλάξει εξάτμιση (από DownPipe μέχρι τελικό εννοείται)

Ναί, diesel έχω, αλλά το ερώτημα το έθεσα γενικά. Δεν είχα προσέξει ότι βγαίνει power box μόνο για diesel. ;)

Μένει όμως το ερώτημα που έθεσες. Αν γνωρίζει κάποιος ας απαντήσει.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον λοιπον μπηκε και η εισαγωγη της forge στο τερατακι μ αλλα δεν ειμαι ιδιαιτερα ευχαριστημενος οχι απο ηχο αλλα απο αποδοση....Παρουσιαζεται το αμαξι καπως κομμενο μηπως χρειαζεται καποια χιλιομετρα να κανει πρωτα δηλ να διαβασει ο εγγεφαλος την πλεον αυξημενη ποσοτητα αερα π παιρνει κ μετα να δω αποτελεσματα?

δεν εχω κανει ακομα ουτε 50χιλ .... :ninja: Μηπως χρειαζεται reflash το προγραμμα?

Link to comment
Share on other sites

πειτε ρεεεε αντε μην το ξυλωσω και το εαφησω τελειως ελευθερο rocket.gif

χαχαχα lol ! :(

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον λοιπον μπηκε και η εισαγωγη της forge στο τερατακι μ αλλα δεν ειμαι ιδιαιτερα ευχαριστημενος οχι απο ηχο αλλα απο αποδοση....Παρουσιαζεται το αμαξι καπως κομμενο μηπως χρειαζεται καποια χιλιομετρα να κανει πρωτα δηλ να διαβασει ο εγγεφαλος την πλεον αυξημενη ποσοτητα αερα π παιρνει κ μετα να δω αποτελεσματα?

δεν εχω κανει ακομα ουτε 50χιλ .... :wacko: Μηπως χρειαζεται reflash το προγραμμα?

Τελικά έχεις δει διαφορά, διορθώθηκε το πρόβλημα μετά τα χιλιόμετρα; Έκανες uptade στο πρόγραμμα;

¶λλο ερώτημα:

Τώρα που η θερμοκρασιά ανεβαίνει αν βάλω βαρελάκι της forge που (έχω στο μυαλό μου και που αντέχει η τσέπη μου το βασικότερο tongue.gif) θα βοηθήσω καθόλου τον κινητήρα μου να ανασάνει ή θα έχω αρνητικές επιπτώσεις αφού δεν έχω βάλει εξάτμιση; (όπως π.χ. έγινε με τον peolinio; )

(δεν με ενδιαφέρει να πάρω άλογα :cry:, προς το παρόν τουλάχιστον)

και αν βάλω θα χρειαστεί update το πρόγραμμα που έχω έτσι ώστε να λειτουργεί πιο ομαλά ο κινητήρας ή το update γίνεται μόνο για να βγάλεις όσα περισσότερα μπορείς και δεν πειράζει αν δεν γίνει;

Link to comment
Share on other sites

Απ'οτι ειδα η REVO δινει για τον 160αρη TSi 219 αλογα,ενω η εξισου αξιολογη BSR "μονο" 193....

http://www.revotechnik.com/products/softwa....aspx?pvID=1103

http://en.bsr.se/products/

Ειναι τοσο καλυτερο το REVO τελικα,η μηπως κατι ξερουν παραπανω οι Σουηδοι της BSR?

Link to comment
Share on other sites

Απ'οτι ειδα η REVO δινει για τον 160αρη TSi 219 αλογα,ενω η εξισου αξιολογη BSR "μονο" 193....

http://www.revotechnik.com/products/softwa....aspx?pvID=1103

http://en.bsr.se/products/

Ειναι τοσο καλυτερο το REVO τελικα,η μηπως κατι ξερουν παραπανω οι Σουηδοι της BSR?

Οι Σουηδοι εχουν κανει μαλλον ποιο συντηριτικές ρυθμισεις ετσι ωστε να μην μειωθει η αξιοπιστια του κινητήρα.

Για Golf 6 στα 160 αλογα δεν εβγαλε η Revo ακομα εεε ??

Η θα ειναι το ιδιο με το scirocco δηλαδη 219 αλογα ?

και κατι άλλο γιατι τον κινητηρα του golf v gt ton dinane stin dynamometrhsh 205+ και τον καινουργιο με τα 160 αλογα τον δινουν 219 ???? :lol: :lol: :lol: :lol:

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Γειά σας και από εμένα.

Προσωπικά είμαι υπέρ του custom και αυτό οχι μόνο λόγο του οικονομικού θέματος αλλά και επειδή εμπειρικά έχω δει τα ίδια και ίσως καλύτερα αποτελέσματα από τα λεγόμενα επώνυμα προγράμματα.

Για παράδειγμα ο αδερφός μου έχει το 160άρι (1.4 TSI) όπου μετά από προγραμματισμό το έχει 215 με 310nm ροπή . Με άλλα λόγια μαμάει το εργαλείο.

¶λλος γνωστός που πήρε το Scirocco (2.0L/200HP) το έκανε 272 .

Επομένως ψάχτετο και μην μπαίνετε στο τρυπάκι της ΜΑΡΚΑΣ . Είναι τσάμπα χρήμα .

¶ποψη μου πάντα....

Edited by gvaf
Link to comment
Share on other sites

Γειά σας και από εμένα.

Προσωπικά είμαι υπέρ του custom και αυτό οχι μόνο λόγο του οικονομικού θέματος αλλά και επειδή εμπειρικά έχω δει τα ίδια και ίσως καλύτερα αποτελέσματα από τα λεγόμενα επώνυμα προγράμματα.

Για παράδειγμα ο αδερφός μου έχει το 160άρι (1.4 TSI) όπου μετά από προγραμματισμό το έχει 215 με 310nm ροπή . Με άλλα λόγια μαμάει το εργαλείο.

¶λλος γνωστός που πήρε το Scirocco (2.0L/200HP) το έκανε 272 .

Επομένως ψάχτετο και μην μπαίνετε στο τρυπάκι της ΜΑΡΚΑΣ . Είναι τσάμπα χρήμα .

¶ποψη μου πάντα....

Συμφωνώ!!! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας και από εμένα.

Προσωπικά είμαι υπέρ του custom και αυτό οχι μόνο λόγο του οικονομικού θέματος αλλά και επειδή εμπειρικά έχω δει τα ίδια και ίσως καλύτερα αποτελέσματα από τα λεγόμενα επώνυμα προγράμματα.

Για παράδειγμα ο αδερφός μου έχει το 160άρι (1.4 TSI) όπου μετά από προγραμματισμό το έχει 215 με 310nm ροπή . Με άλλα λόγια μαμάει το εργαλείο.

¶λλος γνωστός που πήρε το Scirocco (2.0L/200HP) το έκανε 272 .

Επομένως ψάχτετο και μην μπαίνετε στο τρυπάκι της ΜΑΡΚΑΣ . Είναι τσάμπα χρήμα .

¶ποψη μου πάντα....

ti programma exei akribos o aderfos sou sto golf tou ?

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δίνει 220 στον 160 και δεν δίνει τόσα και στο 140-170 αφού ίδιοι κινητήρες είναι.

Έτσι γινόταν και ποιο παλιά με το 140-170. Τον 140 τον έφταναν 170 και τον 170 τον έφταναν 200, μας δουλεύουν?

Αν είναι έτσι.... CUSTOM

Edited by MikeTsi
Link to comment
Share on other sites

Όπως είπε και το παλικάρι παραπάνω, γιατί δίνει 220 στον 160 και δεν δίνει τόσα και στο 140-170 αφού ίδιοι κινητήρες είναι.

Έτσι γινόταν και ποιο παλιά με το 140-170. Τον 140 τον έφταναν 170 και τον 170 τον έφταναν 200, μας δουλεύουν?

Αν είναι έτσι.... CUSTOM

Μόλις τσέκαρα τα στοιχεία του καινούργιου προγράμματος της REVO για τους tsi με τα 160ps.

Τα στοιχεία είναι τα εξής :

Με βενζίνη 95ron :

95ron mode is a huge improvement over standard software, it is however tuned to suit lower quality fuel and is ideal to use in warmer climatic conditions.

Power 207 ps @ 6100rpm, torque 28,7Nm @ 4000rpm.

Με βενζίνη 98ron :

The optimum setting to use in good climatic conditions with 98ron or better fuel, with huge increases in both power and torque over standard and the 95ron performance mode.

Power 216 ps @ 6100rpm, torque 32,5 Nm @ 4000rpm.

slide0001_image002.gif

Τα σχόλια δικά σας !!!

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes::whistling: :whistling:

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Μόλις τσέκαρα τα στοιχεία του καινούργιου προγράμματος της REVO για τους tsi με τα 160ps.

Τα στοιχεία είναι τα εξής :

Με βενζίνη 95ron :

95ron mode is a huge improvement over standard software, it is however tuned to suit lower quality fuel and is ideal to use in warmer climatic conditions.

Power 207 ps @ 6100rpm, torque 28,7Nm @ 4000rpm.

Με βενζίνη 98ron :

The optimum setting to use in good climatic conditions with 98ron or better fuel, with huge increases in both power and torque over standard and the 95ron performance mode.

Power 216 ps @ 6100rpm, torque 32,5 Nm @ 4000rpm.

slide0001_image002.gif

Τα σχόλια δικά σας !!!

;):whistling: :whistling: :whistling: :whistling:

Σορρυ φιλε αλλα αυτα τα αλογα και αυτη η ροπη δεν παιζει να την δεις μονο με προγραμμα...εκτος και ο κινητηρας Τsi απο τα golf v σε golf vi εχει αλλαξει...εγω ειμαι 1το σταδιο με ολα τα παρελκομενα και πανω απο 225 αντε 230 δεν ειμαι..

Link to comment
Share on other sites

Σορρυ φιλε αλλα αυτα τα αλογα και αυτη η ροπη δεν παιζει να την δεις μονο με προγραμμα...εκτος και ο κινητηρας Τsi απο τα golf v σε golf vi εχει αλλαξει...εγω ειμαι 1το σταδιο με ολα τα παρελκομενα και πανω απο 225 αντε 230 δεν ειμαι..

profanos allakse o kinitiras h beltiothike to programma tis revo h kai ta dyo.

;):whistling: :whistling: :whistling: :whistling: :D :D

Link to comment
Share on other sites

Γειά σας και από εμένα.

Προσωπικά είμαι υπέρ του custom και αυτό οχι μόνο λόγο του οικονομικού θέματος αλλά και επειδή εμπειρικά έχω δει τα ίδια και ίσως καλύτερα αποτελέσματα από τα λεγόμενα επώνυμα προγράμματα.

Για παράδειγμα ο αδερφός μου έχει το 160άρι (1.4 TSI) όπου μετά από προγραμματισμό το έχει 215 με 310nm ροπή . Με άλλα λόγια μαμάει το εργαλείο.

¶λλος γνωστός που πήρε το Scirocco (2.0L/200HP) το έκανε 272 .

Επομένως ψάχτετο και μην μπαίνετε στο τρυπάκι της ΜΑΡΚΑΣ . Είναι τσάμπα χρήμα .

¶ποψη μου πάντα....

Λίγα είναι εμείς βγάζουμε 273 και 46,5 κιλά ροπής

Link to comment
Share on other sites

Εγώ σας είπα τα πράγματα όπως τα έχω δεί .

Δεν έχω δεί REVO και δεν μπορώ να πω τπτ.

Από εκεί και μετά άλλο τα 850 europoula και άλλο τα 400 για τα ίδια αποτελέσματα δεν νομίζετε. ;)

@ STELIOS_GOLF 6 TSI

Το πρόγραμμα μπήκε από την g-traction και στο αδέρφη και στο scirocco ....

Link to comment
Share on other sites

παιζει να ειναι τα ιδια στοιχεια με τα παλια γιατι και εγω που εχω revo στο 5αρι μου μονο 205 που ελεγε αρχικα δεν ειναι .Ειναι αρκετα παραπανω οπως πιθανων λεει τωρα 216 (μιλαω για σκετο προγραμμα) καο ολα αυτα με μετρησεις ετσι

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.