tsilis_1 Posted June 6, 2009 Author Report Share Posted June 6, 2009 για ριξτε παιδια και μια ματια στο δικο μου log-αρισμα ....Περιμενω τις γνωμες σας γιατι εγω δεν το κατεχω το αθλημα βασικα μ βγαζει αυτο upload failed. You are not permitted to upload this type of file πως μπορω να αναιβασω το αρχειο που ειναι excel ?? Δεξί κλικ πάνω στο αρχείο > Αποστολή Προς > Συμπιεσμένος (μορφή zip) φάκελος Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσεις να ανεβάσεις το νέο αρχείο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted June 6, 2009 Report Share Posted June 6, 2009 (edited) ευχαριστω Tsili Ταραμ Ταραμ να και το δικο περιμενω σχολιασμο Edited June 17, 2009 by peolinio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted June 7, 2009 Report Share Posted June 7, 2009 μα καμια δηλωση απο τους 15 που το ειδαν ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristoz Posted June 10, 2009 Report Share Posted June 10, 2009 Ρε μάγκες εγω εχω ενα TSI 140hp DSG, Τωρα το εχω με REVO 210hp, πως ολοι εχεται δώσει 700ευρω και γω εδωσα 1000 ευρω tespa.... Επίσης το έχω με κοντρόλ, ειναι βολικό μεσα στην πολη βάζω τα 140hp και ειναι αρκετα πιο οικονομικό.... οι Επιδώσεις του REVO ειναι αρκετά καλές, αν και με τα 1400 άλογα ειναι πολύ ριγμένες οι επιδώσεις του. Το λέω γιατι το είχα συγκρίνει με ενα GTI 2lt 320hp (REVO). Πάντως γενικά ειμαι αρκετά ευχαριστημένος απο τις επιδώσεις που μπορεί και βγάζει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted June 10, 2009 Report Share Posted June 10, 2009 οι Επιδώσεις του REVO ειναι αρκετά καλές, αν και με τα 1400 άλογα ειναι πολύ ριγμένες οι επιδώσεις του. Το λέω γιατι το είχα συγκρίνει με ενα GTI 2lt 320hp (REVO). Πάντως γενικά ειμαι αρκετά ευχαριστημένος απο τις επιδώσεις που μπορεί και βγάζει.... Πως ακριβώς έφτασε 320 άλογα το gti? Μήπως ήταν το edition 30? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDL9 Posted June 10, 2009 Report Share Posted June 10, 2009 αν και με τα 1400 άλογα ειναι πολύ ριγμένες οι επιδώσεις του. Ε τι περίμενες και εσύ με 1400 άλογα να πετάει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDL9 Posted June 10, 2009 Report Share Posted June 10, 2009 Πως ακριβώς έφτασε 320 άλογα το gti? Μήπως ήταν το edition 30? Με ΚΟ4. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted June 11, 2009 Author Report Share Posted June 11, 2009 Ρε μάγκες εγω εχω ενα TSI 140hp DSG, Τωρα το εχω με REVO 210hp, πως ολοι εχεται δώσει 700ευρω και γω εδωσα 1000 ευρω tespa.... Επίσης το έχω με κοντρόλ, ειναι βολικό μεσα στην πολη βάζω τα 140hp και ειναι αρκετα πιο οικονομικό....οι Επιδώσεις του REVO ειναι αρκετά καλές, αν και με τα 1400 άλογα ειναι πολύ ριγμένες οι επιδώσεις του. Το λέω γιατι το είχα συγκρίνει με ενα GTI 2lt 320hp (REVO). Πάντως γενικά ειμαι αρκετά ευχαριστημένος απο τις επιδώσεις που μπορεί και βγάζει.... Μην παραπονιέσαι γιατί εγώ έδωσα ¤900 και δεν έχω και Control που έχεις εσύ! Τα 210hp που λες τα έχεις δει σε δυναμομέτρηση ή μέσω μετρήσεων του VAG GOM ή το λες έτσι!!! Αν έχεις κάποιο στοιχείο ή κάποια μέτρηση και μπορείς , θα ήθελα να τα ανεβάσεις στο συγκεκριμένο Topic για να κάνω μια σύγκριση! Ευχαριστώ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
socrates Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 μαγκες μπορει καποιος να μου πει πιεσεις turbo στο 140αρη μαμα και πιεσεις με το προγραμμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 μαγκες μπορει καποιος να μου πει πιεσεις turboστο 140αρη μαμα και πιεσεις με το προγραμμα? Απ'οτι εχει σηζητηθει κ αν θυμαμαι καλα 0.9 -> 1.2 σταθερο 1.0 -> 1.4 over δε παιρνω κ ορκο ομως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nrgakos3 Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 Τι ειναι το σταθερο και τι το over ; <--------- noob inside Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
subwrc Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 Απ'οτι εχει σηζητηθει κ αν θυμαμαι καλα0.9 -> 1.2 σταθερο 1.0 -> 1.4 over δε παιρνω κ ορκο ομως Νομίζω οι μαμά πιέσεις είναι αυτές που αναφέρονται εδώ. 0.4 για το 140άρι και 0.6 για το 170άρι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
attnos Posted June 12, 2009 Report Share Posted June 12, 2009 Νομίζω οι μαμά πιέσεις είναι αυτές που αναφέρονται εδώ.0.4 για το 140άρι και 0.6 για το 170άρι. Γιαυτο κ δεν ορκιστηκα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted June 23, 2009 Author Report Share Posted June 23, 2009 Είχα ξεχαστεί για λίγο καιρό αλλά μετά από ψάξιμο σας παραθέτω , για αντιπαραβολή, link από το Site της REVO καθώς επίσης και το γράφημα απόδοσης του TSI 1.4 140ps με το πρόγραμμα της. Δείτε και το γράφημα από το logarisma του αυτοκινήτου μου μετά την τελευταία φορά που ξαναπέρασα το πρόγραμμα. Προσωπικά, το γράφημα της REVO μου θυμίζει την απόδοση του αυτοκινήτου μου κατά το χρονικό διάστημα από τον πρώτο προγραμματισμό του μέχρι και την αναθεματισμένη ημέρα που το ξαναπέρασα... Από τότε μαύρα χάλια... μάλλον κατσαρά όπως είναι και το γράφημα μου... Μια μικρή βελτίωση υπήρξε μόνο και μόνο από την αντικατάσταση των μπουζί. Κατά τα άλλα το αμάξι δεν έχει καμιά σχέση με το πως πήγαινε πριν! Ορίστε και το σχετικό Link : http://www.revotechnik.com/aboutRevo/news/...Si_engines.aspx Περιμένω τα σχόλια σας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Δεν μπορω να πω τιποτα για το πρωτο γραφημα της Revo καθοτι αρκετα 'καλλιτεχνικο' δηλ δεν φαινεται να ειναι πραγματικο αλλα κατασκευασμενο μαλλον συμφωνα με το τι θελουν να δειχνουν. Το δικο σου ειναι παντως απο τα χειροτερα που εχω δει. Να φανταστεις εγω εχω βγαλει το προγραμμα που ειχα απο etuners γιατι μου εκανε καποια κοψιματα απο χαμηλα με μεγαλη σχεση οταν ηθελα να δωσω γκαζι και δεν ειχε βρεθει αξιοπιστη λυση. Αν εβλεπες ομως τα γραφηματα μου στο δυναμομετρο (τα εκανα δυο φορες προσωπικα) φερνουνε πιο πολυ σε αυτο της revo εκτος απο ενα flat που ειχα απο τις 5000-6000 στροφες (στα 190 αλογα) και μετα ενα καπως αποτομο ανεβασμα μεχρι τις 6800 οποτε εδινε και τα 200 κατι. Κατα τα αλλα ηταν πολυ ομαλο. Για το δικο σου θα πηγαινα αμεσως πισω στην revo και θα απαιτουσα ειτε να μου εφτειαχναν το αυτοκινητο συμφωνα με τα γραφηματα που διαφημιζουν το προιον τους (και που τσιμπαμε εμεις) ειτε να το εβγαζαν και να μου επεστρεφαν τα χρηματα, διαφορετικα μπορεις να τους κυνηγησεις για παραπλανητικη διαφημιση (misleading advertisement) και εφοσον ειναι και αγγλικη εταιρεια πιστευω οτι θα εχεις αποτελεσμα. Βεβαια οι εδω αντιπροσωποι ειναι ελληνες, με οτι συνεπαγεται δηλ θα κανουν το παν για να μην δωσουν πισω λεφτα (ετσι τους εχει μαθει το κατεστημενο στην μπανανια μας), η θα προσπαθησουν να σε πεισουν οτι εισαι λαθος ειτε οτι τα νουμερα σου ειναι λαθος (οπως εχει γινει και σε μενα και χρειαστηκε να κανω την πρωτη δυναμομετρηση για να αποδειξω οτι αυτοι ηταν λαθος, με δικα μου εξοδα φυσικα) οποτε εξαντλησε την υπομονη σου πρωτα εδω και μετα κοιτα για Αγγλια μερια. Κουραγιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Είχα ξεχαστεί για λίγο καιρό αλλά μετά από ψάξιμο σας παραθέτω , για αντιπαραβολή, link από το Site της REVO καθώς επίσης και το γράφημα απόδοσης του TSI 1.4 140ps με το πρόγραμμα της.Δείτε και το γράφημα από το logarisma του αυτοκινήτου μου μετά την τελευταία φορά που ξαναπέρασα το πρόγραμμα. Προσωπικά, το γράφημα της REVO μου θυμίζει την απόδοση του αυτοκινήτου μου κατά το χρονικό διάστημα από τον πρώτο προγραμματισμό του μέχρι και την αναθεματισμένη ημέρα που το ξαναπέρασα... Από τότε μαύρα χάλια... μάλλον κατσαρά όπως είναι και το γράφημα μου... Μια μικρή βελτίωση υπήρξε μόνο και μόνο από την αντικατάσταση των μπουζί. Κατά τα άλλα το αμάξι δεν έχει καμιά σχέση με το πως πήγαινε πριν! Ορίστε και το σχετικό Link : http://www.revotechnik.com/aboutRevo/news/...Si_engines.aspx Περιμένω τα σχόλια σας... στεφανε το θεμα ειναι απλο πολυ απλο... το photoshop κανει παπαδες!!!!!!! :D :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted June 24, 2009 Author Report Share Posted June 24, 2009 (edited) Δεν μπορω να πω τιποτα για το πρωτο γραφημα της Revo καθοτι αρκετα 'καλλιτεχνικο' δηλ δεν φαινεται να ειναι πραγματικο αλλα κατασκευασμενο μαλλον συμφωνα με το τι θελουν να δειχνουν.Το δικο σου ειναι παντως απο τα χειροτερα που εχω δει. Να φανταστεις εγω εχω βγαλει το προγραμμα που ειχα απο etuners γιατι μου εκανε καποια κοψιματα απο χαμηλα με μεγαλη σχεση οταν ηθελα να δωσω γκαζι και δεν ειχε βρεθει αξιοπιστη λυση. Αν εβλεπες ομως τα γραφηματα μου στο δυναμομετρο (τα εκανα δυο φορες προσωπικα) φερνουνε πιο πολυ σε αυτο της revo εκτος απο ενα flat που ειχα απο τις 5000-6000 στροφες (στα 190 αλογα) και μετα ενα καπως αποτομο ανεβασμα μεχρι τις 6800 οποτε εδινε και τα 200 κατι. Κατα τα αλλα ηταν πολυ ομαλο. Για το δικο σου θα πηγαινα αμεσως πισω στην revo και θα απαιτουσα ειτε να μου εφτειαχναν το αυτοκινητο συμφωνα με τα γραφηματα που διαφημιζουν το προιον τους (και που τσιμπαμε εμεις) ειτε να το εβγαζαν και να μου επεστρεφαν τα χρηματα, διαφορετικα μπορεις να τους κυνηγησεις για παραπλανητικη διαφημιση (misleading advertisement) και εφοσον ειναι και αγγλικη εταιρεια πιστευω οτι θα εχεις αποτελεσμα. Βεβαια οι εδω αντιπροσωποι ειναι ελληνες, με οτι συνεπαγεται δηλ θα κανουν το παν για να μην δωσουν πισω λεφτα (ετσι τους εχει μαθει το κατεστημενο στην μπανανια μας), η θα προσπαθησουν να σε πεισουν οτι εισαι λαθος ειτε οτι τα νουμερα σου ειναι λαθος (οπως εχει γινει και σε μενα και χρειαστηκε να κανω την πρωτη δυναμομετρηση για να αποδειξω οτι αυτοι ηταν λαθος, με δικα μου εξοδα φυσικα) οποτε εξαντλησε την υπομονη σου πρωτα εδω και μετα κοιτα για Αγγλια μερια. Κουραγιο Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου. Το θέμα είναι ότι το γράφημα μου είναι αυτό από το logarisma που κάναμε με τον Τεχνικό της REVO ο οποίος ήρθε στην Κέρκυρα και κοιτάξαμε το αμάξι και σύμφωνα με τα λεγόμενα του το αμάξι και οι μετρήσεις από το logarisma δείχνουν να είναι όλα μια χαρά εκτός από μια μικρή υποψία που είχε για πιθανή απώλεια αέρα εισαγωγής , κάτι που θα το κοιτάξω με τον μηχανικό μου σε λίγες ημέρες που θα πάρω την άδεια μου!!! Edited June 24, 2009 by Tsilis_Corfu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted June 24, 2009 Author Report Share Posted June 24, 2009 στεφανε το θεμα ειναι απλο πολυ απλο...το photoshop κανει παπαδες!!!!!!! :D :D :D :D Φίλε μου το Photoshop καλά κάνει και κάνει παπάδες..Έτσι πρέπει όταν δουλεύει σωστά... :D Στο τέλος να δούμε τι θα κάνει το αμάξι μου... :whistling: Διαφορετικά το ΙΝΚΑ να δεις τι κάνει... καθώς επίσης και η REVO Αγγλίας : UK-Europe Headquarters Revo Technik Limited 47 Brunel Close Drayton Fields Industrial Estate Daventry Northants, NN11 8RB UK Tel: +44 (0)1327 301901 Fax: +44 (0)1327 301904 Support: support@revotechnik.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted June 24, 2009 Report Share Posted June 24, 2009 Βρε παιδιά, διαβάζω τί γράφετε και είμαι έτοιμος να βγω από τα ρούχα μου. Γιατί; 1. Συγκρίνετε διαγράμματα δυναμομετρήσεων από διαφημιστικά φυλλάδια με διαγράμματα από VAGCOM με πατήματα 2ας-3ης 2. Στα πατήματα που κάνατε -ζαλίζομαι και μόνο που το σκέφτομαι- η ισχύς υπολογίσθηκε μέσω του μοντέλου ισχύος του εγκεφάλου (που φαίνεται από vagcom). το μοντέλο απέχει πολύ από την πραγματικότητα, αλλά είναι μια ένδειξη. 3. Η μέγιστη ισχύς όπως και οι καμπύλες από δυναμομετρήσεις γίνονται με 5η ταχύτητα στο κιβώτιο για τα TSI/GT. Οποιαδήποτε άλλη προσπάθεια αναγωγής σε πρότυπες μετρήσεις είναι τραγικά εσφαλμένη. Με 2α και με 3η δεν μπορείς να δεις μέγιστη ισχύ σε αυτό το αυτοκίνητο. Από τη μια αυτά που γράφω μοιάζουν με υπεράσπιση του ανθρώπου της Revo, από την άλλη τον κατακεραυνώνουν γιατί οι δοκιμές που κάνατε ήταν άχρηστες. Το αποτέλεσμα είναι να είσαι φυσικά απογοητευμένος, αλλά δεν θα μπορούσε να εξελιχθεί πιο χαρούμενα αυτή η ιστορία έτσι κι αλλιώς! Ήταν χαμένη από το πρώτο ημίχρονο, όταν φόρεσες την δυνατή έκδοση λογισμικού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 (edited) Βρε παιδιά, διαβάζω τί γράφετε και είμαι έτοιμος να βγω από τα ρούχα μου. Γιατί; 1. Συγκρίνετε διαγράμματα δυναμομετρήσεων από διαφημιστικά φυλλάδια με διαγράμματα από VAGCOM με πατήματα 2ας-3ης 2. Στα πατήματα που κάνατε -ζαλίζομαι και μόνο που το σκέφτομαι- η ισχύς υπολογίσθηκε μέσω του μοντέλου ισχύος του εγκεφάλου (που φαίνεται από vagcom). το μοντέλο απέχει πολύ από την πραγματικότητα, αλλά είναι μια ένδειξη. 3. Η μέγιστη ισχύς όπως και οι καμπύλες από δυναμομετρήσεις γίνονται με 5η ταχύτητα στο κιβώτιο για τα TSI/GT. Οποιαδήποτε άλλη προσπάθεια αναγωγής σε πρότυπες μετρήσεις είναι τραγικά εσφαλμένη. Με 2α και με 3η δεν μπορείς να δεις μέγιστη ισχύ σε αυτό το αυτοκίνητο. Από τη μια αυτά που γράφω μοιάζουν με υπεράσπιση του ανθρώπου της Revo, από την άλλη τον κατακεραυνώνουν γιατί οι δοκιμές που κάνατε ήταν άχρηστες. Το αποτέλεσμα είναι να είσαι φυσικά απογοητευμένος, αλλά δεν θα μπορούσε να εξελιχθεί πιο χαρούμενα αυτή η ιστορία έτσι κι αλλιώς! Ήταν χαμένη από το πρώτο ημίχρονο, όταν φόρεσες την δυνατή έκδοση λογισμικού. συμφωνω 5η με 1000στροφες μεχρη οσο παει !!!Μεγιστο φορτιο μπορουμε να παρουμε απο vag com ετσι? Edited June 25, 2009 by peolinio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 συμφωνω 5η με 1000στροφες μεχρη οσο παει !!!Μεγιστο φορτιο μπορουμε να παρουμε απο vag com ετσι? yes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 αρα αυτα που μας δειχνει ειναι αντικειμενικα παντα σε συνθηκες της στιγμης!! Καποιος να μας εκανε και 1 αναλυση τι δειχνει καλα θα ηταν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted June 25, 2009 Author Report Share Posted June 25, 2009 Βρε παιδιά, διαβάζω τί γράφετε και είμαι έτοιμος να βγω από τα ρούχα μου. Γιατί; 1. Συγκρίνετε διαγράμματα δυναμομετρήσεων από διαφημιστικά φυλλάδια με διαγράμματα από VAGCOM με πατήματα 2ας-3ης 2. Στα πατήματα που κάνατε -ζαλίζομαι και μόνο που το σκέφτομαι- η ισχύς υπολογίσθηκε μέσω του μοντέλου ισχύος του εγκεφάλου (που φαίνεται από vagcom). το μοντέλο απέχει πολύ από την πραγματικότητα, αλλά είναι μια ένδειξη. 3. Η μέγιστη ισχύς όπως και οι καμπύλες από δυναμομετρήσεις γίνονται με 5η ταχύτητα στο κιβώτιο για τα TSI/GT. Οποιαδήποτε άλλη προσπάθεια αναγωγής σε πρότυπες μετρήσεις είναι τραγικά εσφαλμένη. Με 2α και με 3η δεν μπορείς να δεις μέγιστη ισχύ σε αυτό το αυτοκίνητο. Από τη μια αυτά που γράφω μοιάζουν με υπεράσπιση του ανθρώπου της Revo, από την άλλη τον κατακεραυνώνουν γιατί οι δοκιμές που κάνατε ήταν άχρηστες. Το αποτέλεσμα είναι να είσαι φυσικά απογοητευμένος, αλλά δεν θα μπορούσε να εξελιχθεί πιο χαρούμενα αυτή η ιστορία έτσι κι αλλιώς! Ήταν χαμένη από το πρώτο ημίχρονο, όταν φόρεσες την δυνατή έκδοση λογισμικού. Δέχομαι απόλυτα τα σχόλια σου και καταλαβαίνω ότι είναι λάθος η σύγκριση των δυο γραφημάτων όσον αφορά την απόδοση. Τα παρέθεσα μόνο και μόνο για σύγκριση των γραφημάτων της ροπής από τα οποία πιστεύω πως εξάγεται το συμπέρασμα της μεγάλης διαφοράς μεταξύ τους. Τις επόμενες ημέρες θα προσπαθήσω να κάνω μια δυναμομέτρηση και ένα logarisma με 5η ώστε να μπορούμε να συγκρίνουμε ίδια πράγματα (γραφήματα). Θα ήθελα εφόσον μπορείς και σου επιτρέπεται , λόγω της επαγγελματικής σου ιδιότητας, να μου δώσεις κάποιες πληροφορίες για την "Δυνατή έκδοση του προγράμματος".Εάν θέλεις να μου εκφράσεις την προσωπική σου άποψη στείλε μου pm. Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 Θα ήθελα εφόσον μπορείς και σου επιτρέπεται , λόγω της επαγγελματικής σου ιδιότητας, να μου δώσεις κάποιες πληροφορίες για την "Δυνατή έκδοση του προγράμματος".Εάν θέλεις να μου εκφράσεις την προσωπική σου άποψη στείλε μου pm. Στέφανε, παρότι μπορεί να ακούγεται αντιφατικό, οι Online κοινότητες υπάρχουν για να παρέχουν αλληλοβοήθεια. Στη συγκεκριμένη περίπτωση δυστυχώς οι παρατηρήσεις μου είναι η μεγαλύτερη βοήθεια που μπορώ να παρέχω. Εις ό,τι αφορά την έκδοση λογισμικού που φόρεσες την πρώτη φορά, θα πρέπει να ρωτήσεις τους ανθρώπους της revo. Είμαι εντελώς άσχετος με το θέμα πέραν των συμπτωμάτων του, ούτε και θέλω να με απασχολεί το τυπικό της υπόθεσης από τη στιγμή που περνάει τα σύνορα των απλών συμβουλών. Κατά σειρά έγιναν τα εξής: Έβαλες πρόγραμμα -> tsilis version 1 έκανες αναβάθμιση λογισμικού (ξανά μαμά, αλλά με νέες ρυθμίσεις από το εργοστάσιο και διαφορετικό αριθμό λογισμικού) Έβαλες πρόγραμμα -> tsilis version 2 Απο τη στιγμή που βλέπεις ότι η version 2 είναι τάφος σε σχέση με τη version 1, αυτό θα πει ότι κάτι έγινε. Για περισσότερα www... κλπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted June 25, 2009 Report Share Posted June 25, 2009 Δέχομαι απόλυτα τα σχόλια σου και καταλαβαίνω ότι είναι λάθος η σύγκριση των δυο γραφημάτων όσον αφορά την απόδοση.Τα παρέθεσα μόνο και μόνο για σύγκριση των γραφημάτων της ροπής από τα οποία πιστεύω πως εξάγεται το συμπέρασμα της μεγάλης διαφοράς μεταξύ τους. Τις επόμενες ημέρες θα προσπαθήσω να κάνω μια δυναμομέτρηση και ένα logarisma με 5η ώστε να μπορούμε να συγκρίνουμε ίδια πράγματα (γραφήματα). Θα ήθελα εφόσον μπορείς και σου επιτρέπεται , λόγω της επαγγελματικής σου ιδιότητας, να μου δώσεις κάποιες πληροφορίες για την "Δυνατή έκδοση του προγράμματος".Εάν θέλεις να μου εκφράσεις την προσωπική σου άποψη στείλε μου pm. Ευχαριστώ. νομιζω πως το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι λιγοτερο απο 1 μηνα υπομονη...!!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...