Jump to content
auber002b

Golf Vs Auris

Recommended Posts

ρεσιταλ!ενας βιρτουοζος του γραπτου λογου!εχεις απιστευτη ΄΄πενα΄΄ φιλε μου!ανοιξε ενα fan club στο facebook να γραφτω τωρα! ;)B) B)

+1000000000000000000000000000000000!!!!

Link to comment
Share on other sites

Τα στάνταρ μου. Η ασφάλεια. Δεν θα αγόραζα αυτοκίνητο που δεν έχει τουλάχιστον 5 αστέρια στο EuroNCAP. Ο κινητήρας. Θέλω το όχημά μου από πλευράς κινητήρα να βρίσκεται μια κατηγορία σε δύναμη πιο πάνω από αυτά που αγοράζει η μάζα (κυρίως για ασφαλέστερες προσπεράσεις). Το μέλλον. Δεν θα αγόραζα ένα αυτοκίνητο που να μη με καλύπτει στο μέλλον 5θυρο, hatchback για κίνηση στην πόλη, οικολογικό (όσο γίνεται), νέο μοντέλο. Οικονομική συντήρηση (φτηνά σέρβις, χαμηλή κατανάλωση). Ποιότητα. Αξία μεταπώλησης.

Για να κάνω τα παραπάνω πιο συγκεκριμένα τα μετατρέπω σε αριθμούς. Κινητήρας μέχρι 1,4lt (χαμηλή κατανάλωση, οικολογικός), τουλάχιστον 120hp. Όχι υβριδικός γιατί δεν είναι ακόμα αρκετά δοκιμασμένη τεχνολογία κατά τη γνώμη μου.

Αμέσως οι μνηστήρες της κενής θέσης παρκαρίσματός μου περιορίστηκαν σε πολύ λίγους. Fiat Bravo, Seat Leon, VW Golf, Audi A3......

Το αποτέλεσμα είναι ένα. Έχω ένα αυτοκίνητο, που όπως λένε οι περισσότεροι είναι ποιοτικότερο του Auris. Είναι φτηνότερο στη συντήρηση (Auris service 30.000km = 160¤, Golf service 30.000km = 320¤, κατανάλωση Auris +1lt/100km άρα για 30.000km Auris +300km x 1¤ = +300¤). Είναι ισχυρότερο σε ίππους και ροπή, καθαρότερο και φιλικότερο προς το περιβάλλον. Ασφαλέστερο από όλα τα αυτοκίνητα που έχουν 2009 rating στο EuroNCAP, έχει στάνταρ το ESP και ηλεκτρονική προσομοίωση μπλοκέ διαφορικού EDL(Highline 160hp). Παρόλα αυτά είναι κατά πολύ ακριβότερο, που ίσως είναι και το μόνο του αρνητικό (δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα, έτσιB).

Τώρα αν βλέπω κανένα Aurista στο δρόμο που προσπαθεί να το παίξει Toyota F1 Team, δεν με απασχολεί καθόλου, κάνω άκρη για να περάσει και τον αφήνω να ανακαλύψει τα όρια του αυτοκινήτου του (στα πόσα km/h πάει ευθεία στη στροφή).

.

Φίλε συγχαρητήρια για το ποστ σου. Πραγματικά πολύ αναλυτική απάντηση.

Βέβαια διαφωνώ σε πολλά σημεία. Δεν κατάλαβα με ποια λογική αποκλείεις τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες απόι την ανωτέρω σύγκριση. Συγκρίνοντας το Auris 1.6 με το Golf 122 (όπου μπορεί να γίνει σύγκριση- άλλο ότι υπάρχουν μοντέλα Golf πιο ακριβά με περισσότερα άλογα, χωρίς αντίστοιχα της Τουοτα-αυτό είναι άλλο αντικείμενο συζήτησης), η κατανάλωση είναι σχεδόν ίδια, ιδίως δε στην εθνική οδό τουλάχιστον ο υπολογιστής ταξιδίου και των 2 δείχνει το ίδιο. Οπότε ούτε φιλικότερο στο περιβάλλον είναι ούτε οικονομικότερο στη συντήρηση το Golf. Μην ξεχνάς επίσης τις σκάστρες και όλα τα άλλα μέρη που θέλουν αλλαγή στις τουρμπίνες- αυτά δεν επιβαρύνουν τη συντήρηση και το περιβάλλον; Ακόμα οι πιθανότητα να αλλάξεις τουρμπίνα ή και αυτοκίνητο πριν τα 200.000 χιλιόμετρα είναι πολύ μεγάλη- αυτό δεν προκαλεί μόλυνση του περιβάλλοντος; Επίσης η διαφορά σε ίππους και ροπή είναι αμελητέα, λόγω του ότι, όπως ξαναέγραψα, η πραγματική οδήγηση δεν είναι μία ευθεία οδός που πάμε συνέχεια με την τελική ταχύτητα, ούτε δε το να φέρει ένα αυτοκίνητο ένα τόσο ελαφρώς ισχυρότερο κινητήρα σημαίνει κάτι στην πράξη, δεδομένου ότι σημασία έχει το εύρος απόδοσης σε όλες τις στροφές του κινητήρα, όπως και η γενικότερη οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου (κλασικό παράδειγμα οι ομάδες της φόρμουλα 1 που φέρουν κινητήρα φεράρι και πατώνουν). Αποτέλεσμα είναι στην πραγματική οδήγηση π.χ. στην εθνική οδό, τα αυτοκίνητα φαίνονται τουλάχιστον ισάξια, τα δε κρατήματά του είναι πολύ καλά και των δύο, και σε καμμία περίπτωση δεν πάνε ευθεία στην στροφή. Οπότε νομίζω το να λες σήμερα αποκλείω όλα τα ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα είναι τουλάχιστον άδικο-ουσιαστικά κρίνοντας από τα σημερινά δεδομένα η τουρμπίνα είναι καλή σε μεγάλα κυβισμού αυτοκίνητα, άνω των 1.6 κυβικών που τη σηκώνουν. Στα 1.4 είναι ένα πείραμα-μπορεί να πετύχει ή μπορεί να αποτύχει, όπως π.χ. ο FSI.

Link to comment
Share on other sites

Για να θέσουμε το θέμα στην πραγματική του διάσταση, μπορεί να μου απαντήσει κάποιος με AURIS.....

Γιατί είναι το AURIS καλύτερο από το KIA CEED??? και γιατί ο θείος μου ο συνταξιούχος να δώσει τα 3.000 ευρώ παραπάνω για να πάρει AURIS????

Διότι έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης, μεγαλύτερη ασφάλεια, καλύτερα κρατήματα, ποιο καλές επιδόσεις, μεγαλύτερη αξιοπιστία, απίθανο εσωτερικό σχεδιασμό (μοντέρνο σίγουρα), συμπαθητικό εξωτερικό.

Link to comment
Share on other sites

S8N, οφείλω να παραδεχτώ το συγγραφικό σου ταλέντο.

Πάντως διαφωνώ με την μεγάλη επίθεση στην Ιαπωνία- μη ξεχνάς θεωρείται κοιτίδα των νέων τεχνολογιών σε όλους τους τομείς της επιστήμης, με την Ευρώπη να βρίσκεται πολύ πίσω.

Επίσης, αν και δεν είμαι ειδικός στα υβριδικά, βρίσκω ψιλοάδικη την επίθεσή σου σ' αυτά. Δηλαδή, ποιά είναι η θέση σου; Από τη λειτουργία τους επιβαρύνουν λιγότερο ή περισσότερο το περιβάλλον; Σίγουρα, αν στο μέλλον παράγουμε οικολογική ηλεκτρική ενέργεια εκεί θα στραφούμε-σε ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα-θέλουμε δεν θέλουμε. Τώρα υποθέτω ότι π.χ. είναι λιγότερο ασφαλή απ' το Auris και σίγουρα δεν θα αισθανόμουν άνετα να ταξιδεύω συνέχεια μ' αυτά Θεσσαλονίκη-Αθήνα, αλλά αυτά τα θέματα είναι προς βελτίωση, και όχι να το απορρίψουμε εξαρχής. Μην ξεχνάς, ότι όσο και αν μας κακοφαίνεται, η αλήθεια είναι ότι με το πετρέλαιο συμβάλουμε όλοι μας (και εγώ) να πλουτίζουνε οι Αραβικές χώρες, ενώ π.χ. θα μπορούσαμε εμείς στην Ελλάδα να παράγουμε πολύ και τζάμπα ηλεκτρική ενέργεια, π.χ. από τον ήλιο, και να κινήσουμε πολλά πράγματα μ' αυτήν.

Τέλος, στο θέμα των πρωτοτυπιών των Ιαπώνων στα αυτοκίνητα, το θέμα δεν είναι αν εισήγαγαν πολλές ή λίγες νέες τεχνολογίες, αλλά αν αυτές που εισήγαγαν στα αυτοκίνητά τους είναι πετυχημένες. Π.χ. στην φόλμουλα 1 η φεράρι εισήγαγε φέτος το Kers, και πάτωσε εντελώς. Φαντάζεσαι τους οπαδούς της (και εγώ μέσα) να περηφανευόμαστε ότι έβαλε μία νέα τεχνολογία μέσα; Έτσι οι πρωτοτυπίες π.χ. της Golf, μένει να κριθούν. Ο 1.4 τούρμπο κινητήρας, δεν βλέπω να έχει προσφέρει κάποια τεράστια διαφορά σε σχέση με τον 1.6 ατμοσφαιρικό- είναι σχεδόν ισάξιοι κινητήρες, μόνο που ο 1.4 τούρμπο θέλει περισσότερη φροντίδα, έχει αρκετά έξοδα συντήρσης και χρειάζεται αρκετά αναλώσιμα, και ένα αβέβαιο μέλλον μετά τα 200.000 χιλιόμετρα (ιδίως με τις οδηγικές συνήθειες των Ελλήνων).

Link to comment
Share on other sites

ετοιμαζεται νεο aguris με 7 απλο vtec που πεταει οικονομικα,χαρης την ελικα με τα υλικα εμπιστοσυνης της toyota(οπως και τα πλαστικα)μαγειρευει κι ολας.

Link to comment
Share on other sites

να θέσω ένα θέμα τώρα εγώ μιας και μιλάμε για γιαπωνέζικα

μεταξύ gt sport και civic ποιο πιστεύετε ότι θα έφευγε μπροστά σε μια κόντρα?

ίδια αλόγια 140hp και τα 2

1400cc το golf 1800cc το civic

turbo εμείς ατμόσφαιρα αυτοί

για να ακούσω απόψεις?

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι λογικό να συγκρίνεις 2 διαφορετικά πράγματα. Το ατμοσφαρικό αυτοκίνητο είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από το turbo. Δεν μπορείς να τα συγκρίνεις.

Έχουν εντελώς διαφορετική κατανάλωση και απόδοση.

Link to comment
Share on other sites

Εδώ τώρα υπάρχει ένα θεματάκι..... Η honda έχει αρκετά καλά μοτέρ, και το 1.8 ivtec τα πάει πολύ καλά και σε κατανάλωση. Θεωρητικά είναι κοντά τα 2 αυτοκίνητα σε επιτάχυνση από στάση. Μέχρι τα 100 τουλάχιστον και τα 2 θέλουν λίγο κάτω από 9,5". Από όσα έχω διαβάσει και ακούσει, πιστεύω πως αν είναι και τα 2 καινούρια μάλλον το τουρμπάτο θα έχει ένα μικρό προβάδισμα. Όμως σε τεστ είχα διαβάσει πως το μοτέρ του civic είχε ανοίξει μετά τις 20.000 χλμ αρκετά. Εκεί ίσως να πηγαίνουν το ίδιο. Βέβαια σε ρεπρίζ θα υπάρχει χαοτική διαφορά.....

Link to comment
Share on other sites

Σε συγκριτικο περιοδικου που ειχα διαβασει παλαιοτερα, στο 0-100 τα δυο αυτοκινητα ηταν πολυ κοντα.Ομως σε ρεπριζ με οποιαδηποτε σχεση στο κιβωτιο, το Golf ηταν μεχρι και 2 δευτερολεπτα πιο γρηγορο του Civic.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι λογικό να συγκρίνεις 2 διαφορετικά πράγματα. Το ατμοσφαρικό αυτοκίνητο είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από το turbo. Δεν μπορείς να τα συγκρίνεις.

Έχουν εντελώς διαφορετική κατανάλωση και απόδοση.

η σύγκριση θα έλεγα είναι απολύτως normal μιας και τα δυο αυτοκίνητα ανήκουν στην κατηγορια των μικρομεσαίων!!το τι κινητήρες επιλεγει μια εταιρία είναι δικό της θέμα καθαρά!!

εδώ sikgrinoume το κατuris με το golf που είναι εξωπραγματικό σαν ιδέα από μονο του!!!δεν θα πούμε 2 λόγια για αυτοκίνητα που αξίζουν να συγκρίνεις??????

Edited by BadBoy1986
Link to comment
Share on other sites

ναι ρε παιδια tsi rullez .... αλλα να ειχαμε και αξιοπιστια ...ελπιζω το 6 να αποδειξει οτι τελειωσαν οι παιδικες αρρωστιες .

Καποτε ενας μηχναικος ο οποιος ειναι απο τους καλυτερους στην Ελλαδα κτλ με σεμιναρια γερμανια και γενικα πολυ ψαγμενος μου ειχε πει οτι ο κινητηρας του Gt εαν κοστιζε στην vw +750 ευρω στην παραγωγη αυτα τα 7-8 ευαισθητα πραγματακια θα ειχαν αλλαχτει με κορυφαιας ποιοτητας ανταλλακτικα. Τα σκαμε που τα σκαμε ............

Link to comment
Share on other sites

Corolla 5 ετών (5πορτο) στην πιο πλούσια έκδοση του (Sol) εδώ και 1,5 χρόνο έχει την εξής εσωτερική εικόνα :

1) Το ταμπλό έχει μία γυαλάδα λες και είναι ταξί 20 ετών.

2) Το δέρμα που έχει στο λεβιέ ταχυτήτων έχει ξεκολλήσει και από την μία πλευρά φαίνεται απαράδεκτο.

3) Τα φρένα θέλουν υπολογισμό 2 μέτρα πριν από ότι σε Saxo (για να σταματήσει εκεί που θες).

4) Το τιμόνι πάλι έχει μια γυαλάδα απαράδεκτη.

Το παραπάνω αυτοκίνητο έχει 58.000χλμ και φυλλάσεται σε κλειστό γκαράζ και το έχει γείτονας μου!

Δηλαδή αν ήταν εκτεθειμένο στον ήλιο καθημερινά πως θα ήταν ΟΕΟ???

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν ήταν εκτεθειμένο στον ήλιο καθημερινά πως θα ήταν ΟΕΟ???

Ξασπρισμενο απο τον ηλιο :lol:

Link to comment
Share on other sites

Τα μισα απο εδω μεσα ειναι αστεια, καποιοι νομιζουν οτι το golf ειναι το καλυτερο αμαξι ολων των εποχων. Αφηνω στην ακρη καποιους που χωρις κανενα επιχειρημα λενε οτι τους κατεβει , ας μου απαντησει καποιος σοβαρος.

Σε θεμα αξιοπιστιας ( μην απαντησει καποιος που ακουσε οτι το toyota του θειου/γειτονα/φιλου εχει προβλημα )

http://www.autotriti.gr/blabes/apotelesmat...ab_montdata.asp?

Απορω τι εχει να απαντησει σε αυτους εδω

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showforum=108

Οσο για την εγγυηση που αναφεθηκε , επειδη παλι ο καθενας λεει οτι θελει σας μεταφερω τι λεει το βιβλιο εγγυησης. Εχει 3 χρονια πληρη εγγυηση και αλλα 3 χρονια σε ολο το αυτοκινητο ΕΚΤΟΣ απο συγκεκριμενα αναλωσιμα οπως αμορτισερ, τακακια , φιλτρα .Μηχανικα και ηλεκτρικα εχει 6 χρονια εγγυηση (και αυτη, χωρις να χρεωνεται επιπλεον!)

Η toyota εχει σαφως ανωτερο after sales support και για αυτο το λογο βραβευεται συνεχως εδω και 10 χρονια.

Οι πωλησεις για το 2008

Segment C

1. Opel Astra 7.858

2. Toyota Auris 7.828

3. VW Golf 7.272

Οι 7.828 ειναι πιο "χαζοι" που επελεξαν το auris? οχι βεβαια, απλα δεν τους νοιαζει αν το αμαξι χανει 2 sec σε ρεπριζ απο το αντιστοιχο golf αλλα θελουν αξιοπιστια, οικονομια και ενα αμαξι που δεν ειναι το πιο γρηγορο της κατηγοριας αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι αργο!

Για να τελειωνω , ο ελληνας θελει παντα να υπερασπιζεται το αμαξι που εχει. Στην τελικη ειναι μεσο μεταφορας, απορω πως κανετε ετσι ! Ειναι βλακεια να μπαινεις σε αλλο φορουμ και να κοροιδευεις τους αλλους ετσι για να γελουν καποιοι εδω. (βγαζει κομπλεξ!) .Ο καθενας εχει κανει την επιλογη του, ξερει γιατι την εκανε και να χερεται το αμαξι του.

Γιωργος

Link to comment
Share on other sites

Guest N.O.S.-->
Τα μισα απο εδω μεσα ειναι αστεια, καποιοι νομιζουν οτι το golf ειναι το καλυτερο αμαξι ολων των εποχων. Αφηνω στην ακρη καποιους που χωρις κανενα επιχειρημα λενε οτι τους κατεβει , ας μου απαντησει καποιος σοβαρος.

Σε θεμα αξιοπιστιας ( μην απαντησει καποιος που ακουσε οτι το toyota του θειου/γειτονα/φιλου εχει προβλημα )

http://www.autotriti.gr/blabes/apotelesmat...ab_montdata.asp?

Απορω τι εχει να απαντησει σε αυτους εδω

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showforum=108

Οσο για την εγγυηση που αναφεθηκε , επειδη παλι ο καθενας λεει οτι θελει σας μεταφερω τι λεει το βιβλιο εγγυησης. Εχει 3 χρονια πληρη εγγυηση και αλλα 3 χρονια σε ολο το αυτοκινητο ΕΚΤΟΣ απο συγκεκριμενα αναλωσιμα οπως αμορτισερ, τακακια , φιλτρα .Μηχανικα και ηλεκτρικα εχει 6 χρονια εγγυηση (και αυτη, χωρις να χρεωνεται επιπλεον!)

Η toyota εχει σαφως ανωτερο after sales support και για αυτο το λογο βραβευεται συνεχως εδω και 10 χρονια.

Οι πωλησεις για το 2008

Segment C

1. Opel Astra 7.858

2. Toyota Auris 7.828

3. VW Golf 7.272

Οι 7.828 ειναι πιο "χαζοι" που επελεξαν το auris? οχι βεβαια, απλα δεν τους νοιαζει αν το αμαξι χανει 2 sec σε ρεπριζ απο το αντιστοιχο golf αλλα θελουν αξιοπιστια, οικονομια και ενα αμαξι που δεν ειναι το πιο γρηγορο της κατηγοριας αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι αργο!

Για να τελειωνω , ο ελληνας θελει παντα να υπερασπιζεται το αμαξι που εχει. Στην τελικη ειναι μεσο μεταφορας, απορω πως κανετε ετσι ! Ειναι βλακεια να μπαινεις σε αλλο φορουμ και να κοροιδευεις τους αλλους ετσι για να γελουν καποιοι εδω. (βγαζει κομπλεξ!) .Ο καθενας εχει κανει την επιλογη του, ξερει γιατι την εκανε και να χερεται το αμαξι του.

Γιωργος

1ον Επειδή δουλεύω σε αυτοκινητοβιομηχανία καλύτερα μην σου πω βγαίνουν τα στατιστικά στα περιοδικά ..... απλά θα σου πω ότι υπάρχει και το κατάλαλο μπατζετ λαδώματος Τύπου σε κάθε εταιρία ( μεγάλο ή μικρό)

2ον πήγαινε μια βόλτα από το συνεργείο του πατέρα μου να δεις πως έγινε ένα Agouris που έσκασε πάνω σε ένα Golf 4 όχι ολική απλά θα σου πω ότι περιμένουμε να αναρρώσει ο χριστιανος.....ηρθαν και τα 2 στο μαγαζί και το αποτέλεσμα ήταν με 100χλμ/ω το Auris άχρηστο και ο οδηγός σπασμένο ποδαράκι γιατί η τραβέρσα του προφυλαχτήρα έφτασε μέχρι την καμπίνα κοινός πηρέ σασί όλα τα μούτρα OFF... και αποτελέσματα Golf καπό προφυλαχτήρας φανάρια μετόπη φτερό . ως αναφορά για τον οδηγό απλά ένα φτερακι να βγάλει την σκόνη από πάνω του.... B)

Link to comment
Share on other sites

1ον Επειδή δουλεύω σε αυτοκινητοβιομηχανία καλύτερα μην σου πω βγαίνουν τα στατιστικά στα περιοδικά ..... απλά θα σου πω ότι υπάρχει και το κατάλαλο μπατζετ λαδώματος Τύπου σε κάθε εταιρία ( μεγάλο ή μικρό)

2ον πήγαινε μια βόλτα από το συνεργείο του πατέρα μου να δεις πως έγινε ένα Agouris που έσκασε πάνω σε ένα Golf 4 όχι ολική απλά θα σου πω ότι περιμένουμε να αναρρώσει ο χριστιανος.....ηρθαν και τα 2 στο μαγαζί και το αποτέλεσμα ήταν με 100χλμ/ω το Auris άχρηστο και ο οδηγός σπασμένο ποδαράκι γιατί η τραβέρσα του προφυλαχτήρα έφτασε μέχρι την καμπίνα κοινός πηρέ σασί όλα τα μούτρα OFF... και αποτελέσματα Golf καπό προφυλαχτήρας φανάρια μετόπη φτερό . ως αναφορά για τον οδηγό απλά ένα φτερακι να βγάλει την σκόνη από πάνω του.... B)

1. με την ιδια λογικη γιατι καποια περιοδικα αγαπουν το γκολφ?

2. τωρα ειναι επιχειρημα αυτο? και τα 2 αμαξια ειναι πενταστερα σε ολα τα crash test

Link to comment
Share on other sites

Guest N.O.S.-->
1. με την ιδια λογικη γιατι καποια περιοδικα αγαπουν το γκολφ?

αυτο στο ανεφερα για να μην παιρνεις σαν μετρο τα περιοδικα σε οτι και αν λενε

2. τωρα ειναι επιχειρημα αυτο? και τα 2 αμαξια ειναι πενταστερα σε ολα τα crash test

ναι είναι επιχείρημα γιατί υπάρχουν πολλά μυστικά στα test που δεν ξέρεις θα σου πω ένα παράδειγμα αν και το Real life ex. που είπα νομίζω ότι τα λέει όλα αλλά any way σε πλευρικό Crash Test τις Toyota το αυτοκίνητο απλά σκάει πάνω σε τοίχο επηρεαζόμενο μόνο από την μάζα του και όχι από την μάζα του εισερχομένου οχήματος , σε αντίθεση με τις ευρωπαϊκές βιομηχανίες όπου τα πλευρικά test γίνονται με κινούμενη πλατφόρμα σύγκρουσης , νομίζω δίπλωμα έχεις όποτε θα ξέρεις ότι κατά την σύγκρουση η ταχύτητα πρόσκρουση 2 οχημάτων είναι Χ2 αν συγκρουστούν 2 οχήματα με 90 χμ/ω τότε η δύναμη κρούσης \ παραμόρφωσης μάζας είναι 180 χλ\ω δια το βάρος του αμαξώματος B)

Link to comment
Share on other sites

αυτο στο ανεφερα για να μην παιρνεις σαν μετρο τα περιοδικα σε οτι και αν λενε

ναι είναι επιχείρημα γιατί υπάρχουν πολλά μυστικά στα test που δεν ξέρεις θα σου πω ένα παράδειγμα αν και το Real life ex. που είπα νομίζω ότι τα λέει όλα αλλά any way σε πλευρικό Crash Test τις Toyota το αυτοκίνητο απλά σκάει πάνω σε τοίχο επηρεαζόμενο μόνο από την μάζα του και όχι από την μάζα του εισερχομένου οχήματος , σε αντίθεση με τις ευρωπαϊκές βιομηχανίες όπου τα πλευρικά test γίνονται με κινούμενη πλατφόρμα σύγκρουσης , νομίζω δίπλωμα έχεις όποτε θα ξέρεις ότι κατά την σύγκρουση η ταχύτητα πρόσκρουση 2 οχημάτων είναι Χ2 αν συγκρουστούν 2 οχήματα με 90 χμ/ω τότε η δύναμη κρούσης \ παραμόρφωσης μάζας είναι 180 χλ\ω δια το βάρος του αμαξώματος B)

Nos τα αστερια που αναφερομουν ειναι για το euro ncap . ειναι ευρωπαικος οργανισμος που κανει τις ιδιες ακριβως συνθηκες για ολα τα αυτοκινητα.Ιδου και τα αποτελεσματα (αν βαλεις golf και auris θα δεις οτι ειναι ακριβως ιδια)

http://www.euroncap.com/viewcomparison.aspx

Link to comment
Share on other sites

Guest N.O.S.-->
Nos τα αστερια που αναφερομουν ειναι για το euro ncap . ειναι ευρωπαικος οργανισμος που κανει τις ιδιες ακριβως συνθηκες για ολα τα αυτοκινητα.Ιδου και τα αποτελεσματα (αν βαλεις golf και auris θα δεις οτι ειναι ακριβως ιδια)

http://www.euroncap.com/viewcomparison.aspx

gts : μπορει να ειναι ιδια αλλα οπως σου ειπα στην πραγματικοτιτα αλλη ειναι η αληθεια δυστιχως φιλε μου και δεν το λεω με ειρωνια απλα με αυτα που πραγματικα βλεπω.... <_<

Link to comment
Share on other sites

Τα μισα απο εδω μεσα ειναι αστεια, καποιοι νομιζουν οτι το golf ειναι το καλυτερο αμαξι ολων των εποχων. Αφηνω στην ακρη καποιους που χωρις κανενα επιχειρημα λενε οτι τους κατεβει , ας μου απαντησει καποιος σοβαρος.

Σε θεμα αξιοπιστιας ( μην απαντησει καποιος που ακουσε οτι το toyota του θειου/γειτονα/φιλου εχει προβλημα )

http://www.autotriti.gr/blabes/apotelesmat...ab_montdata.asp?

Απορω τι εχει να απαντησει σε αυτους εδω

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showforum=108

Οσο για την εγγυηση που αναφεθηκε , επειδη παλι ο καθενας λεει οτι θελει σας μεταφερω τι λεει το βιβλιο εγγυησης. Εχει 3 χρονια πληρη εγγυηση και αλλα 3 χρονια σε ολο το αυτοκινητο ΕΚΤΟΣ απο συγκεκριμενα αναλωσιμα οπως αμορτισερ, τακακια , φιλτρα .Μηχανικα και ηλεκτρικα εχει 6 χρονια εγγυηση (και αυτη, χωρις να χρεωνεται επιπλεον!)

Η toyota εχει σαφως ανωτερο after sales support και για αυτο το λογο βραβευεται συνεχως εδω και 10 χρονια.

Οι πωλησεις για το 2008

Segment C

1. Opel Astra 7.858

2. Toyota Auris 7.828

3. VW Golf 7.272

Οι 7.828 ειναι πιο "χαζοι" που επελεξαν το auris? οχι βεβαια, απλα δεν τους νοιαζει αν το αμαξι χανει 2 sec σε ρεπριζ απο το αντιστοιχο golf αλλα θελουν αξιοπιστια, οικονομια και ενα αμαξι που δεν ειναι το πιο γρηγορο της κατηγοριας αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι αργο!

Για να τελειωνω , ο ελληνας θελει παντα να υπερασπιζεται το αμαξι που εχει. Στην τελικη ειναι μεσο μεταφορας, απορω πως κανετε ετσι ! Ειναι βλακεια να μπαινεις σε αλλο φορουμ και να κοροιδευεις τους αλλους ετσι για να γελουν καποιοι εδω. (βγαζει κομπλεξ!) .Ο καθενας εχει κανει την επιλογη του, ξερει γιατι την εκανε και να χερεται το αμαξι του.

Γιωργος

το aouris ναι ειναι ενα μεσο μεταφορας ειτε πας με λεωφοριο η με το auris το ιδιο βαρετο ειναι.,το golf ειναι κατι παραπανω απο ενα απλο μεσο μεταφορας οταν μεγαλωσεις θα το καταλαβεις.καλη συνεχεια.ελπιζω να ευχαριστιεσαι τι μυροδια του αυτοκινητου σου που σε κανει να θες να βγεις εξω....

Link to comment
Share on other sites

Τα μισα απο εδω μεσα ειναι αστεια, καποιοι νομιζουν οτι το golf ειναι το καλυτερο αμαξι ολων των εποχων. Αφηνω στην ακρη καποιους που χωρις κανενα επιχειρημα λενε οτι τους κατεβει , ας μου απαντησει καποιος σοβαρος.

Ο καθενας εχει κανει την επιλογη του, ξερει γιατι την εκανε και να χερεται το αμαξι του.

Γιωργος

φιλε μου κατι που δεν ξερεις ειναι πως εδω μπηκαν καποιοι με αουρις και αρχισαν να λενε διαφορα και μαλιστα προκαλουσαν ετσι λοιπον εχουν ανοιχτει πολλα θεματα πανω στο θεμα αουρις-γκολφ μονο και μονο γιατι το επιδιωξε ανθρωπος που μπηκε εδω σε αυτο το φορουμ και να προκαλεσει και μαλιστα με ασχημο τροπο ετσι ξεκινησε λοιπον η ολη κατασταση. αυτα απλα για την ιστορια

τωρα ναι τα τουοτα εχουν αξιοπιστια ισως την καλητερη απο ολα τα αυτοκινητα που υπαρχουν σε παραγωγη ομως τα τελευταια χρονια δεν ειναι ετσι. υπαρχει εδω ανθρωπος που δουλευει στην τουοτα τα βλεπει καθε μερα και μπορει να σου πει καλητερα τι γινετε

σε οτι αφορα τα κρας τεστ θα σου πω πως δυστυχως αλλα δειχνουν τα τεστ κι αλλο η πραξη οταν αποφασισα να αγορασω το πολακι μου το πρωτο πραγμα που κοιταξα ηταν τα εσωτερικα δεσιματα σε οτι αυτοκινητο εψαξα σαν του πολο στην κατηγορια του τουλαχιστον δεν υπηρχε το αντιστοιχο συμβαινει και στις μεγαλητερες κατηγοριες ψαξτο λιγο και θα δεις πως εχω δικιο

ΥΓ. χαιρομαστε να συζηταμε με ατομα σαν εσενα που δεν προκαλουν και εχουν διαφορετικες αποψεις <_<

το aouris ναι ειναι ενα μεσο μεταφορας ειτε πας με λεωφοριο η με το auris το ιδιο βαρετο ειναι.,το golf ειναι κατι παραπανω απο ενα απλο μεσο μεταφορας οταν μεγαλωσεις θα το καταλαβεις.καλη συνεχεια.ελπιζω να ευχαριστιεσαι τι μυροδια του αυτοκινητου σου που σε κανει να θες να βγεις εξω....

αυτο μου θυμιζει κατι απο japanic

απαραδεκτος ο τροπος που εγραψες σε καποιον που απλα εχει αντιθετη αποψη απο εμας και το συζητα με ωραιο τροπο

Edited by polotsik
Link to comment
Share on other sites

Μα ο γερμανος ειναι επειδηξιας..... που πας ρε καραμητρο 1400Κ 190 Αλογα twin charge ? Και θελεις και αξιοπιστια ? Δεν γινεται..........Ειναι φυσικα αδυνατο ...Μηχανολογικα...

Ας εβγαζε 1600 -180 Twin charge Με καλυτερα περιφερειακα καλυτερης ποιοτητας .Και ας στοιχιζε 2.000 παραπανω !! Μου το πουλας που το πουλας υπερτιμημενο.....

Αλλα μετα δεν θα δουλευαν τα service οπως τωρα ......που οσοι ειναι κτος εγγυησης...Δεν θα ξαναπαρουν ποτε vw....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.