Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

δυο φίλοι έχουν τα ίδια αυτοκίνητα group vag ο ένας φοράει πρόγραμμα και ο άλλος μαμά ... και ο μαμά ρίχνει μισό αυτοκίνητο συνεχεία στον chiparismeno ,, B)B) ( btm ) η c- flash obd.. για να λεμε τα πράματα ως έχουν.. πόλοι που γνωρίζουμε τι γίνετε καταλάβαμε τι παίζει και δεν ασχοληθήκαμε ?? το μαμά έβγαζε μαύρο καπνό σε κάθε αλλαγή . ενώ κάποιο είπαν ότι το chiparismeno δεν είναι καλό το πρόγραμμα ... :lol:

αφού είπαμε πολλά και ο μαμά γέλαγε εκνευριστικά… ;) ένας από την παρέα είδε ότι είχε ανάψει η ρεζέρβα.. και η ιστορία έχει ως εξής .. βαλε βενζίνη και θα φας 1 αυτοκίνητο standard .. και ο μαμά μας είπε ότι χρησιμοποιούσε μείγμα μεθανόλης & τουλιόλης ..

καλό το μείγμα αλλά κρατάει λίγο ... αρε panoramix...

Φίλε μου αυτό το μείγμα δεν θα έχει πρόβλημα για τον κινητήρα???

Δλδ είναι σαν το ''nitro''???Συνχωρέστε με αλλά δεν γνωρίζω και πολλά... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ειπαμε να βαλεις αγωνισικη βενζινη 120+ οκτανιων να την χρησοπληρωσεις με το βαρελι αλλα οχι και τετοια διαφορα

Η διάφορα είναι 18 σε ατμοσφαιρικούς και 1.4cc σε turbo δεν γνωρίζω… τώρα εάν ένα αυτοκίνητο είναι 160 και με πρόγραμμα φτάνει τα 200 … που δεν παίζει με τίποτα γιατί το η simos @@@@ από τους 17.5 και 3 versions ( άκυρο ).. of topic ..λοιπόν του κάθεται δίπλα με τα ζουμιά άνετα και ειδικά ο άλλος είναι και λίγο κουλός του ρίχνει.. τουλάχιστον έτσι έδηξε η πράξη… ο βελτιωμένος ισχυρίζεται ότι είναι πάνω… από 200…( το κουλός σχετικό είναι μην παρεξηγηθώ με το παλικάρι ) γιατί μετά δεν πήγαν

Και οι 1.4 cc 160 hp δεν αποδίδουν όλοι το ίδιο…

Link to comment
Share on other sites

Ίσως να φταίω εγώ, αλλά δυσκολεύομαι πολύ να καταλάβω τι γράφεις ρε Νίκο! Γράφτα με λιγότερο ενθουσιασμό γιατί μάλλον βιάζεσαι.

Αγωνιστικές βενζίνες σε άμεσο ψεκασμό, είναι αρκετά επικίνδυνο! Έχεις 50-50 πιθανότητες να κάνεις ανάσταση, είτε χρησιμοποιείς μεθανόλη, είτε c16!

Link to comment
Share on other sites

Ίσως να φταίω εγώ, αλλά δυσκολεύομαι πολύ να καταλάβω τι γράφεις ρε Νίκο! Γράφτα με λιγότερο ενθουσιασμό γιατί μάλλον βιάζεσαι.

Αγωνιστικές βενζίνες σε άμεσο ψεκασμό, είναι αρκετά επικίνδυνο! Έχεις 50-50 πιθανότητες να κάνεις ανάσταση, είτε χρησιμοποιείς μεθανόλη, είτε c16!

Πεφτει το δουλεμα γονατο Geo... Μεθανόλη σκετη θα το κανεις καλοκαιρινο, αλλα με τουλουολη μεσα γινονται σαφως καλυτερα τα πραγματα. Θες να μοιραστεις και συ η καποιος αλλος την εμπειρία του μαζι μας?

Link to comment
Share on other sites

Πεφτει το δουλεμα γονατο Geo... Μεθανόλη σκετη θα το κανεις καλοκαιρινο, αλλα με τουλουολη μεσα γινονται σαφως καλυτερα τα πραγματα. Θες να μοιραστεις και συ η καποιος αλλος την εμπειρία του μαζι μας?

Γίνονται καλύτερα, αλλά όχι ακριβώς ασφαλή! Οι άμεσου ψεκασμού δεν είναι ακριβώς όπως έχουμε συνηθίσει! Πρόσφατα έμαθα ότι στα δικά μας, υπάρχουν παράμετροι που ελέγχουν την θερμοκρασία ανα κύλινδρο και αν είναι αυξημένη, τότε τα μπεκ ψεκάζουν ένα μικρό ποσό καυσίμου έτσι ώστε να ψυχθεί αποτελεσματικά ο κύλινδρος. Με ζουμιά, αυτό δεν είναι εφικτό μιας και εξατμίζεται άμεσσα και εκεί είναι που έχεις αρκετές φθορές...

Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βάζει κάποιος το οτιδήποτε καύσιμο πέρα από αυτό που είναι ρυθμισμένο να καίει το μοτέρ βάση προγράμματος. Το πλεονέκτημα με την χρήση των "ζουμιών" είναι ότι μπορείς να ρυθμίσεις έναν κινητήρα να γυρίζει με περισσότερες μοίρες αβάνς και να βγάλεις κάποια δύναμη από εκεί. Αν το πρόγραμμα ζητάει 14 μοίρες, τότε 14 θα πάρει. ¶ντε στο πρώτο πάτημα να γυρίσει στις 16 μέχρι να το κόψει ο εγκέφαλος, αλλά και πάλι δεν το νομίζω. Από την άλλη, αν ένα πρόγραμμα ζηταει 30 μοίρες και καταφέρνει να γυρίζει στις 14, τότε με καθαρότερο καύσιμο, θα μπορέσει να φτάσει στις 30 και να βγάλει αισθητά περισσότερη δύναμη. Τα πάντα πιστεύω είναι θέμα ρυθμίσματος του προγράμματος.

Και να ένα ενδιαφέρον τόπικ που λείπει από το φόρουμ!

Link to comment
Share on other sites

Γίνονται καλύτερα, αλλά όχι ακριβώς ασφαλή! Οι άμεσου ψεκασμού δεν είναι ακριβώς όπως έχουμε συνηθίσει! Πρόσφατα έμαθα ότι στα δικά μας, υπάρχουν παράμετροι που ελέγχουν την θερμοκρασία ανα κύλινδρο και αν είναι αυξημένη, τότε τα μπεκ ψεκάζουν ένα μικρό ποσό καυσίμου έτσι ώστε να ψυχθεί αποτελεσματικά ο κύλινδρος. Με ζουμιά, αυτό δεν είναι εφικτό μιας και εξατμίζεται άμεσσα και εκεί είναι που έχεις αρκετές φθορές...

Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βάζει κάποιος το οτιδήποτε καύσιμο πέρα από αυτό που είναι ρυθμισμένο να καίει το μοτέρ βάση προγράμματος. Το πλεονέκτημα με την χρήση των "ζουμιών" είναι ότι μπορείς να ρυθμίσεις έναν κινητήρα να γυρίζει με περισσότερες μοίρες αβάνς και να βγάλεις κάποια δύναμη από εκεί. Αν το πρόγραμμα ζητάει 14 μοίρες, τότε 14 θα πάρει. ¶ντε στο πρώτο πάτημα να γυρίσει στις 16 μέχρι να το κόψει ο εγκέφαλος, αλλά και πάλι δεν το νομίζω. Από την άλλη, αν ένα πρόγραμμα ζηταει 30 μοίρες και καταφέρνει να γυρίζει στις 14, τότε με καθαρότερο καύσιμο, θα μπορέσει να φτάσει στις 30 και να βγάλει αισθητά περισσότερη δύναμη. Τα πάντα πιστεύω είναι θέμα ρυθμίσματος του προγράμματος.

Και να ένα ενδιαφέρον τόπικ που λείπει από το φόρουμ!

Οι acu των περισσότερων vw .. είναι διαδοχικοί σε αντίθεση με τους bats fire ..

Έτσι μπορεί ο εγκέφαλος με το map να κάνουν θαύματα με το σωστό καύσιμο.

Το avans είναι εικονικό .. σε πολλές περιπτώσεις το avans δεν αποδίδει λόγο , θερμοκρασίας , η κακής ποιότητας καύσιμου ... οι ανατινάξεις γίνονται όταν ο βελτιωτής αλλάξει τις τιμές ως προς το μείγμα αναλογίας καύσιμου .. ( φτωχό ).. εκεί ο εγκέφαλος δεν μπορεί να κάνει τίποτα ... μόνο να ρίχνει την ιπποδύναμη αλλά οι τιμές παραμένουν καταστροφικές και το μοτέρ κολλάει σαν δίχρονο.

Το πρώτο πείραμα που έκανα με ΖΟΥΜΙΑ ήταν στα 17 μου ,, όταν πείρα ένα από τα μοτέρ μου από τους αγώνες καρτ .. parilla πρασινοκεφαλο εργοστάσιο ΙΑΜΕ αερόψυκτος με REED & IBEA... ΤΡΙΒΙΔΟ

21hp στις 21000 rpm και γρανάζομα 10 – 84 ... μετά από 10 λεπτά τοποθέτησα το ζουμί ( made in Greece ) ,, και ο κινητήρας έβγαλε 24 hp στις 17.600... το μόνο που άλλαξε ήταν η ρύθμιση του carbirater.. αφού η θερμοκρασία ξεπέρασε τους 76 βαθμούς στο πρώτο 3 λεπτό στο δυναμόμετρο ???

αφορμή από άλλους ήταν να γίνει refueling στο park ferme .. στους αγώνες καρτ

πείραμα 2 yaris cup 1.3 cc από 116 – έβγαλε 132 με το ίδιο ζουμί

γιατί να μην βγάλει ένας κινητήρας με map sensor που διορθώνει τις τιμές βάση του καθαρού καύσιμου και η τουλιολη απλά καίγετε πολύ πιο γρήγορα και η ενέργεια που δίνει αντιστοιχεί 20 hp ...

όσο για τον κινητήρα εάν αντέξει .. σίγουρα οι ανοχές των εμβολών θα την ακούσουν... κάποια στιγμή

Link to comment
Share on other sites

Tρι - Νιτρο - Τουλουολιο για να σας μην αναρωταστε τι σας θυμίζει το μυστικο συστατικο του ζουμιου tongue.gif. Την μεθανολή την ξερει ο πολύς ο κοσμος.

Edited by Capamaru
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το βραδάκι ένας φίλος ..εάν μπορέσει θα έρθει με ένα Cayman με πρόγραμμα.. και θα παει με το λευκό που συχνάζει εκεί .... εγώ θα έρθω να δω ???

Ελπίζω να τα πούμε

Link to comment
Share on other sites

Εχθές για πρώτη φορά έτυχε να δοκιμάσω ένα κάπως "σοβαρό" άνοιγμα με το αμαξάκι. Να πω πως πρόκεται για VI 160 DSG7 και έχει 3300χλμ. Πετυχαίνω στη Βουλιαγμένης ένα Mercedes E200K που έτρεχε και τον παίρνω από πίσω και χώνεται και ένα mini cooper s το παλιό (γιατί το καινούριο θα ήταν στάνταρ αλλού). Είχα την εντύπωση ότι τους έφτανα πολύ εύκολα γιατί ήταν μπροστά μου αρχικά, αλλά ευτυχώς μας πιάνει φανάρι, και έρχεται δίπλα μου το κουπεράκι, ενώ ο mercedakias επέμενε και πήγε κι αυτός στη δεξιά να ανοίξει μαζί μας. Ωραία λέω, αλλά ο βλάκας πατάω το πλήκτρο ESP Off. Συνηθισμένος από το ΤΤ του κολλητού μου που πάντα το βγάζει γιατί δεν τον αφήνει να κάνει καλή εκκίνηση. Όμως στο δικό μας απλά βγάζει το ASR, και έτσι κάνω μια χάλια εκκίνηση γιατί σπίναρε πολύ και έκοβε το ESP. Όμως ήμουν μπροστά σχετικά άνετα, και μέχρι το επόμενο φανάρι, μάλλον μέχρι τη στιγμή που άρχισα να φρενάρω, το κουπεράκι ήταν 3 αμάξια πίσω, ενώ η μερσεντές τα διπλά....

Link to comment
Share on other sites

Εχθές για πρώτη φορά έτυχε να δοκιμάσω ένα κάπως "σοβαρό" άνοιγμα με το αμαξάκι. Να πω πως πρόκεται για VI 160 DSG7 και έχει 3300χλμ. Πετυχαίνω στη Βουλιαγμένης ένα Mercedes E200K που έτρεχε και τον παίρνω από πίσω και χώνεται και ένα mini cooper s το παλιό (γιατί το καινούριο θα ήταν στάνταρ αλλού). Είχα την εντύπωση ότι τους έφτανα πολύ εύκολα γιατί ήταν μπροστά μου αρχικά, αλλά ευτυχώς μας πιάνει φανάρι, και έρχεται δίπλα μου το κουπεράκι, ενώ ο mercedakias επέμενε και πήγε κι αυτός στη δεξιά να ανοίξει μαζί μας. Ωραία λέω, αλλά ο βλάκας πατάω το πλήκτρο ESP Off. Συνηθισμένος από το ΤΤ του κολλητού μου που πάντα το βγάζει γιατί δεν τον αφήνει να κάνει καλή εκκίνηση. Όμως στο δικό μας απλά βγάζει το ASR, και έτσι κάνω μια χάλια εκκίνηση γιατί σπίναρε πολύ και έκοβε το ESP. Όμως ήμουν μπροστά σχετικά άνετα, και μέχρι το επόμενο φανάρι, μάλλον μέχρι τη στιγμή που άρχισα να φρενάρω, το κουπεράκι ήταν 3 αμάξια πίσω, ενώ η μερσεντές τα διπλά....

Παρα πολυ καλο αποτελεσμα. Συγχαρητηρια!!

Το golf dsg 7 δεν εχει launch control?

Τα mercedes ειναι μονο για μουρη δεν αξιζει να ασχολεισαι μαζι τους.

Link to comment
Share on other sites

όχι τελικά δεν πρέπει να έχει launch control παρά το ότι το γράφει στο manual ότι υπάρχει.... Μιά φορά το δοκίμασα, πατώντας το ESP OFF, πάταγα φρένο, και γκάζι, αλλά μόλις άφηνα το φρένο μετά δεν ξεκίναγε...

Link to comment
Share on other sites

η μερσεντες ειναι αρκετα βαρυ αλλα παει καλα για τα αλογα του και το cooper λογικα ηταν το κομπρεσερατο?Το S παει αρκετα καλα για τα αλογα του και ειναι και ελαφρυ....

Link to comment
Share on other sites

εγω μετα απο καιρο ξαναρχισα το σπορ... λοιπον slk200 vs golf v tsi(200ps) 0-4, rally 207 vs golf v tsi 0-2!!! αλλα το θεμα δν ειναι αυτο, ανοιξαμε σε ενα κωλοδρομο ολες τις φορες, ιδιος οδηγος και με τα 2 και φτασαμε μεχρι και 3τες και ηταν 2.5 αυτοκινιτα πισω. δν ηταν λιγη η διαφορα??? δν 8α πρεπε να μαι πιο μπροστα?? η θα πρεπε να ανοιξουμε μεχρι 4ες-5ες??

Link to comment
Share on other sites

εγω μετα απο καιρο ξαναρχισα το σπορ... λοιπον slk200 vs golf v tsi(200ps) 0-4, rally 207 vs golf v tsi 0-2!!! αλλα το θεμα δν ειναι αυτο, ανοιξαμε σε ενα κωλοδρομο ολες τις φορες, ιδιος οδηγος και με τα 2 και φτασαμε μεχρι και 3τες και ηταν 2.5 αυτοκινιτα πισω. δν ηταν λιγη η διαφορα??? δν 8α πρεπε να μαι πιο μπροστα?? η θα πρεπε να ανοιξουμε μεχρι 4ες-5ες??

Μεχρι 3τες μια χαρα ηταν η διαφορα και πολυ μη σου πω..3τες εννοεις μεχρι 145 χμ εε??

Link to comment
Share on other sites

Εχθές για πρώτη φορά έτυχε να δοκιμάσω ένα κάπως "σοβαρό" άνοιγμα με το αμαξάκι. Να πω πως πρόκεται για VI 160 DSG7 και έχει 3300χλμ. Πετυχαίνω στη Βουλιαγμένης ένα Mercedes E200K που έτρεχε και τον παίρνω από πίσω και χώνεται και ένα mini cooper s το παλιό (γιατί το καινούριο θα ήταν στάνταρ αλλού). Είχα την εντύπωση ότι τους έφτανα πολύ εύκολα γιατί ήταν μπροστά μου αρχικά, αλλά ευτυχώς μας πιάνει φανάρι, και έρχεται δίπλα μου το κουπεράκι, ενώ ο mercedakias επέμενε και πήγε κι αυτός στη δεξιά να ανοίξει μαζί μας. Ωραία λέω, αλλά ο βλάκας πατάω το πλήκτρο ESP Off. Συνηθισμένος από το ΤΤ του κολλητού μου που πάντα το βγάζει γιατί δεν τον αφήνει να κάνει καλή εκκίνηση. Όμως στο δικό μας απλά βγάζει το ASR, και έτσι κάνω μια χάλια εκκίνηση γιατί σπίναρε πολύ και έκοβε το ESP. Όμως ήμουν μπροστά σχετικά άνετα, και μέχρι το επόμενο φανάρι, μάλλον μέχρι τη στιγμή που άρχισα να φρενάρω, το κουπεράκι ήταν 3 αμάξια πίσω, ενώ η μερσεντές τα διπλά....

Τι χρώμα το καράβι? ;):lol:

Link to comment
Share on other sites

Στην εθνική προς Χαλκίδα κυνηγιόμουν με ένα audi a4 s/w 2.0t (εγώ με golf vi 160ps), πότε τον πέρναγα πότε αυτός ολά ωραία και καλά ωσπού φτάνουμε πρός Χαλκίδα και στο φανάρι της Αυλίδας κάνουμε εκκίνηση και περνάω μπρόστα...Ολά ωραία και καλά στο φανάρι όμως οπώς κοιτάζω να δώ τον τύπα, είχε μέσα οικογενεία μπροστά η γυναίκα και απο πίσω 2-3 πιτσιρίκια...Αν είναι δυνατόν ρε παιδία, τοσή ανευθυνότητα?

Link to comment
Share on other sites

Στην εθνική προς Χαλκίδα κυνηγιόμουν με ένα audi a4 s/w 2.0t (εγώ με golf vi 160ps), πότε τον πέρναγα πότε αυτός ολά ωραία και καλά ωσπού φτάνουμε πρός Χαλκίδα και στο φανάρι της Αυλίδας κάνουμε εκκίνηση και περνάω μπρόστα...Ολά ωραία και καλά στο φανάρι όμως οπώς κοιτάζω να δώ τον τύπα, είχε μέσα οικογενεία μπροστά η γυναίκα και απο πίσω 2-3 πιτσιρίκια...Αν είναι δυνατόν ρε παιδία, τοσή ανευθυνότητα?

Ασε και που να δεις η μητερα στο μπροστινο καθισμα ( συνοδηγος ), με το παιδι αγκαλια να προσπαθει να σε προσπερασει :cry: .

Link to comment
Share on other sites

Ασε και που να δεις η μητερα στο μπροστινο καθισμα ( συνοδηγος ), με το παιδι αγκαλια να προσπαθει να σε προσπερασει :cry: .

τι να πει κανείς... γονής για σφαλιάρες...

Link to comment
Share on other sites

Την Τετάρτη που μας πέρασε βραδάκι σε γνωστό στέκι της εθνικής το τσάι ήρθε από το Cayman του φίλο μου.. μετά την το τελείωμα της Τετάρτης μου, με μάζευε αρκετά ,,, μέχρι την Τετάρτη ήμουν 1 αυτοκίνητο σκάρτο .... αυτά τα κυβικά...ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ κάνουν διάφορα.. μετά έπαιξε κόντρα με Α-3 S3 SETUP .. 4WD. Αν και περίμενα να φύγει από 2ρες.. ήμουν μπροστά με μικρή διάφορα μέχρι την ταμπέλα.. μετά την 4η άνοιγα κι άλλο.. μέχρι που κόψαμε ??

Όσο για τον φίλο με το Cayman … του ετοιμάζω kinder έκπληξη ??? ξέρω ότι τώρα Δημητράκη που διαβάζεις αυτές τις γραμμές Γέλας.... γελά , έρχεται το magic box ..

Link to comment
Share on other sites

Την Τετάρτη που μας πέρασε βραδάκι σε γνωστό στέκι της εθνικής το τσάι ήρθε από το Cayman του φίλο μου.. μετά την το τελείωμα της Τετάρτης μου, με μάζευε αρκετά ,,, μέχρι την Τετάρτη ήμουν 1 αυτοκίνητο σκάρτο .... αυτά τα κυβικά...ΚΑΙ ΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ κάνουν διάφορα.. μετά έπαιξε κόντρα με Α-3 S3 SETUP .. 4WD. Αν και περίμενα να φύγει από 2ρες.. ήμουν μπροστά με μικρή διάφορα μέχρι την ταμπέλα.. μετά την 4η άνοιγα κι άλλο.. μέχρι που κόψαμε ??

Όσο για τον φίλο με το Cayman … του ετοιμάζω kinder έκπληξη ??? ξέρω ότι τώρα Δημητράκη που διαβάζεις αυτές τις γραμμές Γέλας.... γελά , έρχεται το magic box ..

magic box???????????

Link to comment
Share on other sites

πήγενα να πλύνω τώρα το κακούλικο... και στο δρόμο βρήκα ένα από τα πολυαγαπημένα μου VTS... :D έγινε μια σφαγή έως τα 180km όπου δροσίστικε το παλυκάρι και τα παράτισε κρίμας ο θόριβος που έκανε... :lol: :lol: :lol: :lol: στο φανάρι του άναψα αλάρμ αλλά έβαλε δυνατά το Sub και έκανε πως δεν με άκουγε και καλά μίλαγε στο κινητό :lol: και την έκανε ελαφρά...

Link to comment
Share on other sites

Το magic box.. είναι μια ιδέα που αφορά την σχέση μετάδοσης του αυτοκίνητου ??

Το εργοστάσιο που κατασκευάσει κιβώτια δεν έχει gear kit για GTI όποτε έστειλα κάποια πράματα στο εξωτερικό για να κατασκευάσουν finally ratio .

Έχω δώσει τις διαστάσεις των τριών αξόνων του κιβωτίου για να βγάλω τις σχέσεις που θέλω στις συγκεκριμένες στροφές, με διάφορα μόνο το γρανάζι της 6ης που εκεί είναι όλοι η δυσκολία..

Έτσι θα αποφύγω το λακάρισμα ειδικά στις αλλαγές χωρίς την χρίση ALS

Που καταστρέφει τις βαλβίδες εξαγωγής... δεν το κάνω για τις κόντρες το ετοιμάζω για time attack θέλω να κατεβάσω στα μέγαρα το 1.09.67 ( μπροστοκίνητο ) κάποια ανταλλακτικά έχουν ετοιμαστεί και έρχονται .. θα δήξει ??

Link to comment
Share on other sites

Χθες το βράδυ, κεράστηκε ο JDL από στάση σε ένα φανάρι στη Μαραθώνος!!! Δεν τον χάλασε καθόλου... αχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.