stef80 Posted June 29, 2009 Report Share Posted June 29, 2009 Και επίσης ο κομπρέσορας παίρνει κίνηση από ιμάντα, άσχετα αν ο εκκεντροφόρος κινείται από καδένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gazofonias Posted June 30, 2009 Report Share Posted June 30, 2009 (edited) και το tsi 140 και το gt 170 και τα golf 6 νομιζω οτι ειναι με υμαντα...! ΚΑΔΕΝΑααααααα Edited July 1, 2009 by El-Xamint Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted June 30, 2009 Report Share Posted June 30, 2009 140άρι σίγουρα Καδένα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vasilis_corfu Posted July 7, 2009 Report Share Posted July 7, 2009 Γεια σ ολους σας κ ευχαριστω για τις πολυτιμες πληροφοριες!μια ερωτηση θελω ν κανω,τ ακριβως σημαινουν τ αρχικα TSI??Εχω golf 160 highline 3d 1000χμ κ μεχρι στιγμης ολα οκ!ευχαριστω εκ των προταιρων Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted July 7, 2009 Report Share Posted July 7, 2009 Γεια σ ολους σας κ ευχαριστω για τις πολυτιμες πληροφοριες!μια ερωτηση θελω ν κανω,τ ακριβως σημαινουν τ αρχικα TSI??Εχω golf 160 highline 3d 1000χμ κ μεχρι στιγμης ολα οκ!ευχαριστω εκ των προταιρων Καλησπέρα και Καλώς ήρθες πατριώτη!!! Τα αρχικά TSI σημαίνουν : Twincharged Stratified Injection Κάποιοι το ερμηνεύουν και : Turbocharged Stratified Injection. Το σωστό όμως είναι το πρώτο καθώς είναι αυτό που Δηλώνει την πραγματική Ιδιότητα-Λειτουργία αυτού του κινητήρα Θαύμα!!! Κομπρέσσορα (Υπερσυμπιεστή) στην εισαγωγή και Τουρμπίνα (Υπερτροφοδότη) στην εξαγωγή με τα γνωστά σε όλους μας και εκπληκτικά αποτελέσματα τόσο σε θέματα απόδοσης όσο και σε θέματα κατανάλωσης ! Και απο αξιοπιστία καλά κρατεί μέχρι στιγμής και με το παραπάνω. Δείχνει να αντέχει πολλά αυτό το διαμάντι το οποίο βγήκε για 4η χρονιά καλύτερος κινητήρας σε πολλούς τομείς ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted July 7, 2009 Report Share Posted July 7, 2009 (edited) Γεια σ ολους σας κ ευχαριστω για τις πολυτιμες πληροφοριες!μια ερωτηση θελω ν κανω,τ ακριβως σημαινουν τ αρχικα TSI??Εχω golf 160 highline 3d 1000χμ κ μεχρι στιγμης ολα οκ!ευχαριστω εκ των προταιρων Θα μπορουσα να σου πω "The Spaghetti Is nice". Αλλα σημαινει "Turbocharged Stratified Injection" η "Twin Supercharged Injection" Διαλεγεις και παιρνεις. Εγω παντως προτιμω το πρωτο P.S. @Tsilis_Corfu Μαζι γραφαμε Edited July 7, 2009 by eliasj Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted July 7, 2009 Report Share Posted July 7, 2009 Θα μπορουσα να σου πω "The Spaghetti Is nice". Αλλα σημαινει "Turbocharged Stratified Injection" η "Twin Supercharged Injection"Διαλεγεις και παιρνεις. Εγω παντως προτιμω το πρωτο P.S. @Tsilis_Corfu Μαζι γραφαμε Ναι ναι το είδα :lol: Με την ευκαιρία : Καλοτάξιδο το scirocco σου !!! :thumbsup: Να το χαρείς με την καρδιά σου και να μην λές πως μετάνιωσες όταν είδες το 6αρι ... Έχω το ίδιο με αυτό που είχες πρώτα... Και πάλι καλορίζικο με πολλά, χαρούμενα και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!!! :thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted July 7, 2009 Report Share Posted July 7, 2009 ναι ε? χμμμ να και κατι που δεν ηξερα! Εννοείς άλλο ένα που δεν ήξερες... :lol: Φιλικά πάντα Δάσκαλε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eliasj Posted July 7, 2009 Report Share Posted July 7, 2009 Ναι ναι το είδα Με την ευκαιρία : Καλοτάξιδο το scirocco σου !!! Να το χαρείς με την καρδιά σου και να μην λές πως μετάνιωσες όταν είδες το 6αρι ... Έχω το ίδιο με αυτό που είχες πρώτα... Και πάλι καλορίζικο με πολλά, χαρούμενα και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!!! Σε ευχαριστω πολυ, να εισαι καλα Αλλα σαν το 5αρι δεν ειναι το Scirocco Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 Εννοείς άλλο ένα που δεν ήξερες... Φιλικά πάντα Δάσκαλε ερχομαι να σε ραψω...!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vasilis_corfu Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 ευχαριστω ρ παιδες!!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsilis_1 Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 ερχομαι να σε ραψω...!!!!!! :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest vasilis_corfu Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 Χοντρά χοντρα.... ο 160 αρης έχει κομπρεσσορα που δουλεύει μέχρι τις 2800 στροφές περίπου και μεγαλύτερη τουρμπίνα η οποία ξεκινάει να δουλεύει απαό τις 2.500 περίπου στροφές.......Ο 122 αρης δεν έχει κομπρέσσορα και έχει μικρή τουρμπινα....... Όλα αυτά χοντρικά.... για τα λοιπά εντόσθια δεν έχω άποψη... ίσως κάποιος τεχνικός έχει... η τουρμπινα δουλευει απο τις 2500 μεχρις τις ποσες??για το 160 λεω παντα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infected-Mushroom Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 η τουρμπινα δουλευει απο τις 2500 μεχρις τις ποσες??για το 160 λεω παντα μεχρι να αφησεις το γκαζι...!!! :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted July 8, 2009 Report Share Posted July 8, 2009 μεχρι να αφησεις το γκαζι...!!! :D xaxaxaxaxaxaxaax :D :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOMMASO Posted July 18, 2009 Report Share Posted July 18, 2009 Ναι ναι το είδα <_< Με την ευκαιρία : Καλοτάξιδο το scirocco σου !!! Να το χαρείς με την καρδιά σου και να μην λές πως μετάνιωσες όταν είδες το 6αρι ... Έχω το ίδιο με αυτό που είχες πρώτα... Και πάλι καλορίζικο με πολλά, χαρούμενα και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!!! :thumbsup: Αν και τεθηκε το ερωτημα στην αρχη του thread ακομα δεν εχει απαντηθει.. οι tsi κινητηρες του golf 5 ειναι κινητηρες tsi 1ης γενιας, σε αντιθεση με του καινουριου leon?? Aν ναι,ποιο το μειονεκτημα των κινητηρων tsi 1ης γενιας? περισσοτερη καταναλωση? εγω παντως ως κατοχος golf 5 tsi 140 παρατηρω υπερβολικη καταναλωση με σβηστο το κλιματιστικο. κοντα στο 10.ενω μιλαγανε για 7. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 18, 2009 Report Share Posted July 18, 2009 122 Χαρακτηριστικά http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=187451 Λειτουργία Κινητήρας 160 Χαρακτηριστικά http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=187737 Λειτουργία (το θαύμα της VW) Κινητήρας (το διαμάντι της VW) Εκκεντροφόροι με καδένα 122 το ίδιο και το 160 Τεχνικές λεπτομέρειες (για ψαγμένους) http://rs229.rapidshare.com/files/13670902...nd_Function.pdf Cooling system ...αυτά τα λίγα, καλό διάβασμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted July 19, 2009 Report Share Posted July 19, 2009 korifaio post. sixaritiria filos. mas ebales kai diabasma gia to spiti !!!! xaxaxaxaxaxaxa :D :D :D :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
teodor_ch Posted July 19, 2009 Report Share Posted July 19, 2009 γεά σας απο ένα νέο μέλος! περιμένω το 1.4 160άρι και έχω μερικές ερωτησούλες 1) υπάρχει κάπου χαρτογράφηση (έτσι δε λέγεται) του κινητήρα να δώ το γράφημα της ροπής? 2) υπάρχει κάπου το manual μέχρι να έρθει το αυτοκίνητο? Και ότι άλλο document καλό θα μου κάνει 3) ο πωλητής μου είπε ότι δεν έχει intercooler αλλά τελικά βλέπω ότι έχει απο τις παραπάνω φωτογραφίες. Τί ίσχύει τελικά? Έκανε δυσφήμιση ο πωλητής? Γενικά, καθώς είναι το πρώτο μου αμάξι και μ'αρέσουν τα τεχνικά θέματα θέλω να μάθω για την λειτουργία του κινητήρα α) για hobby β) για την καλύτερη συντήρηση/χρήση του απο εμένα Ευχαριστώ και ελπίζω να είμαι καλοδεχούμενος στην παρέα σας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted July 19, 2009 Report Share Posted July 19, 2009 γεά σας απο ένα νέο μέλος! περιμένω το 1.4 160άρι και έχω μερικές ερωτησούλες 1) υπάρχει κάπου χαρτογράφηση (έτσι δε λέγεται) του κινητήρα να δώ το γράφημα της ροπής? 2) υπάρχει κάπου το manual μέχρι να έρθει το αυτοκίνητο? Και ότι άλλο document καλό θα μου κάνει 3) ο πωλητής μου είπε ότι δεν έχει intercooler αλλά τελικά βλέπω ότι έχει απο τις παραπάνω φωτογραφίες. Τί ίσχύει τελικά? Έκανε δυσφήμιση ο πωλητής? Γενικά, καθώς είναι το πρώτο μου αμάξι και μ'αρέσουν τα τεχνικά θέματα θέλω να μάθω για την λειτουργία του κινητήρα α) για hobby β) για την καλύτερη συντήρηση/χρήση του απο εμένα Ευχαριστώ και ελπίζω να είμαι καλοδεχούμενος στην παρέα σας 2) To manual tou golf 6 einai polli megalo filos kai den prepei na to exei anebasei kaneis apo oti ksero. 3) To golf 6 me ta 160 exei intercooler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 γεά σας απο ένα νέο μέλος! περιμένω το 1.4 160άρι και έχω μερικές ερωτησούλες 1) υπάρχει κάπου χαρτογράφηση (έτσι δε λέγεται) του κινητήρα να δώ το γράφημα της ροπής? 2) υπάρχει κάπου το manual μέχρι να έρθει το αυτοκίνητο? Και ότι άλλο document καλό θα μου κάνει 3) ο πωλητής μου είπε ότι δεν έχει intercooler αλλά τελικά βλέπω ότι έχει απο τις παραπάνω φωτογραφίες. Τί ίσχύει τελικά? Έκανε δυσφήμιση ο πωλητής? Γενικά, καθώς είναι το πρώτο μου αμάξι και μ'αρέσουν τα τεχνικά θέματα θέλω να μάθω για την λειτουργία του κινητήρα α) για hobby β) για την καλύτερη συντήρηση/χρήση του απο εμένα Ευχαριστώ και ελπίζω να είμαι καλοδεχούμενος στην παρέα σας Έχει intercooler το 160άρι καθώς και τα υπόλοιπα ''μικρότερα'' αδέρφια!!!Ο πωλητής απλά μπορεί να μην ήξερε και πολλά για το κινητήρα που θα σου πουλούσε και είπε να πει καμιά βλακία!! :lol: Εννοείται πως είσαι καλοδεχούμενος!!Καλωςήρθες και καλή αναμονή μέχρι να έρθει το καμάρι σου!!! :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 Μια επισημανση μόνο. Αυτοί οι δυο κινητήρες εκτός από την διαφορά τους σε ιπποδύναμη έχουν μεγάλες κατασκευαστικές διαφορές. Παλαιότερα και στα μοντέλα της 5ης γενιάς υπήρχαν τρεις παραλλαγές, Ο 140 & 170 που κατασκευαστικά ήταν ίδιοι διέφεραν μόνο σε ιπποδύναμη και 122. Οι δυο πρώτοι στην 6η γενιά έγιναν ένας δλδ ο 160 και ο τρίτος παρέμεινε ως έχει. ¶λλωστε αυτός είναι και ο λόγος που προτείνουμε αν μπορείτε να αποφύγετε την αγορά του 122. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 Μια επισημανση μόνο.Αυτοί οι δυο κινητήρες εκτός από την διαφορά τους σε ιπποδύναμη έχουν μεγάλες κατασκευαστικές διαφορές. Παλαιότερα και στα μοντέλα της 5ης γενιάς υπήρχαν τρεις παραλλαγές, Ο 140 & 170 που κατασκευαστικά ήταν ίδιοι διέφεραν μόνο σε ιπποδύναμη και 122. Οι δυο πρώτοι στην 6η γενιά έγιναν ένας δλδ ο 160 και ο τρίτος παρέμεινε ως έχει. ¶λλωστε αυτός είναι και ο λόγος που προτείνουμε αν μπορείτε να αποφύγετε την αγορά του 122. Πάντως για κάποιον που δεν ζητά την κορυφή των επιδόσεων ο 122 προσφέρει καλύτερη οικονομία καυσίμου και λιγότερη μηχανολογική πολυπλοκότητα με ό τι αυτό συνεπάγεται σε κόστος συντήρησης και επισκευών. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 ¶λλωστε αυτός είναι και ο λόγος που προτείνουμε αν μπορείτε να αποφύγετε την αγορά του 122. Ενταξει ρε νικο δεν εχουμε και σκουπιδια οι 122αριδες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted July 20, 2009 Report Share Posted July 20, 2009 Ενταξει ρε νικο δεν εχουμε και σκουπιδια οι 122αριδες Δεν είπα εγώ ότι είναι σκουπίδια ίσα-ίσα ο 122 είναι πολύ καλός κινητήρας σε σχέση μα τον ανταγωνισμό αλλα μικρουλης Απλώς κάποιοι που έχουν την δυνατότητα καλό είναι να πάνε στο 160, πρόταση έκανα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...