Jump to content
anarcaek

Τεχνικές διαφορές κινητήρων Tsi 122 και 160 ίππων

Recommended Posts

Και επίσης ο κομπρέσορας παίρνει κίνηση από ιμάντα, άσχετα αν ο εκκεντροφόρος κινείται από καδένα.

Link to comment
Share on other sites

Guest vasilis_corfu

Γεια σ ολους σας κ ευχαριστω για τις πολυτιμες πληροφοριες!μια ερωτηση θελω ν κανω,τ ακριβως σημαινουν τ αρχικα TSI??Εχω golf 160 highline 3d 1000χμ κ μεχρι στιγμης ολα οκ!ευχαριστω εκ των προταιρων

Link to comment
Share on other sites

Γεια σ ολους σας κ ευχαριστω για τις πολυτιμες πληροφοριες!μια ερωτηση θελω ν κανω,τ ακριβως σημαινουν τ αρχικα TSI??Εχω golf 160 highline 3d 1000χμ κ μεχρι στιγμης ολα οκ!ευχαριστω εκ των προταιρων

Καλησπέρα και Καλώς ήρθες πατριώτη!!!

Τα αρχικά TSI σημαίνουν :

Twincharged Stratified Injection

Κάποιοι το ερμηνεύουν και : Turbocharged Stratified Injection.

Το σωστό όμως είναι το πρώτο καθώς είναι αυτό που Δηλώνει την πραγματική Ιδιότητα-Λειτουργία αυτού του κινητήρα Θαύμα!!!

Κομπρέσσορα (Υπερσυμπιεστή) στην εισαγωγή και Τουρμπίνα (Υπερτροφοδότη) στην εξαγωγή με τα γνωστά σε όλους μας και εκπληκτικά αποτελέσματα τόσο σε θέματα απόδοσης όσο και σε θέματα κατανάλωσης !

Και απο αξιοπιστία καλά κρατεί μέχρι στιγμής και με το παραπάνω.

Δείχνει να αντέχει πολλά αυτό το διαμάντι το οποίο βγήκε για 4η χρονιά καλύτερος κινητήρας σε πολλούς τομείς !

Link to comment
Share on other sites

Γεια σ ολους σας κ ευχαριστω για τις πολυτιμες πληροφοριες!μια ερωτηση θελω ν κανω,τ ακριβως σημαινουν τ αρχικα TSI??Εχω golf 160 highline 3d 1000χμ κ μεχρι στιγμης ολα οκ!ευχαριστω εκ των προταιρων

Θα μπορουσα να σου πω "The Spaghetti Is nice". Αλλα σημαινει "Turbocharged Stratified Injection" η "Twin Supercharged Injection"

Διαλεγεις και παιρνεις. Εγω παντως προτιμω το πρωτο :lol::lol:

P.S. @Tsilis_Corfu

Μαζι γραφαμε :lol:

Edited by eliasj
Link to comment
Share on other sites

Θα μπορουσα να σου πω "The Spaghetti Is nice". Αλλα σημαινει "Turbocharged Stratified Injection" η "Twin Supercharged Injection"

Διαλεγεις και παιρνεις. Εγω παντως προτιμω το πρωτο ;):whistling:

P.S. @Tsilis_Corfu

Μαζι γραφαμε :lol:

Ναι ναι το είδα :lol: :lol: :D

Με την ευκαιρία : Καλοτάξιδο το scirocco σου !!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Να το χαρείς με την καρδιά σου και να μην λές πως μετάνιωσες όταν είδες το 6αρι ...

Έχω το ίδιο με αυτό που είχες πρώτα...

Και πάλι καλορίζικο με πολλά, χαρούμενα και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Ναι ναι το είδα :lol::lol::D

Με την ευκαιρία : Καλοτάξιδο το scirocco σου !!! :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Να το χαρείς με την καρδιά σου και να μην λές πως μετάνιωσες όταν είδες το 6αρι ...

Έχω το ίδιο με αυτό που είχες πρώτα...

Και πάλι καλορίζικο με πολλά, χαρούμενα και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!!! :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Σε ευχαριστω πολυ, να εισαι καλα :lol: Αλλα σαν το 5αρι δεν ειναι το Scirocco ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest vasilis_corfu
Χοντρά χοντρα.... ο 160 αρης έχει κομπρεσσορα που δουλεύει μέχρι τις 2800 στροφές περίπου και μεγαλύτερη τουρμπίνα η οποία ξεκινάει να δουλεύει απαό τις 2.500 περίπου στροφές.......

Ο 122 αρης δεν έχει κομπρέσσορα και έχει μικρή τουρμπινα.......

Όλα αυτά χοντρικά.... για τα λοιπά εντόσθια δεν έχω άποψη... ίσως κάποιος τεχνικός έχει...

η τουρμπινα δουλευει απο τις 2500 μεχρις τις ποσες??για το 160 λεω παντα

Link to comment
Share on other sites

Ναι ναι το είδα :mellow:<_< <_<

Με την ευκαιρία : Καλοτάξιδο το scirocco σου !!! <_<:lol::thumbsup:

Να το χαρείς με την καρδιά σου και να μην λές πως μετάνιωσες όταν είδες το 6αρι ...

Έχω το ίδιο με αυτό που είχες πρώτα...

Και πάλι καλορίζικο με πολλά, χαρούμενα και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Αν και τεθηκε το ερωτημα στην αρχη του thread ακομα δεν εχει απαντηθει..

οι tsi κινητηρες του golf 5 ειναι κινητηρες tsi 1ης γενιας, σε αντιθεση με του καινουριου leon??

Aν ναι,ποιο το μειονεκτημα των κινητηρων tsi 1ης γενιας? περισσοτερη καταναλωση? :whistling:

εγω παντως ως κατοχος golf 5 tsi 140 παρατηρω υπερβολικη καταναλωση με σβηστο το κλιματιστικο.

κοντα στο 10.ενω μιλαγανε για 7. :o

Link to comment
Share on other sites

122

Χαρακτηριστικά

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=187451

Λειτουργία

large-volkswagen-tsi-122cv-2007-04.jpg

Κινητήρας

vw-tsi-engine-7-5-08.jpg

160

Χαρακτηριστικά

http://www.carfolio.com/specifications/mod...car/?car=187737

Λειτουργία (το θαύμα της VW)

tsi_airflow.png

Κινητήρας (το διαμάντι της VW)

vw-tsi-engine-34.jpg

Εκκεντροφόροι με καδένα 122 το ίδιο και το 160

tsi.jpg

Τεχνικές λεπτομέρειες (για ψαγμένους)

http://rs229.rapidshare.com/files/13670902...nd_Function.pdf

Cooling system

clipimage002enz.jpg

...αυτά τα λίγα, καλό διάβασμα :mellow:<_<

Link to comment
Share on other sites

γεά σας απο ένα νέο μέλος! :D

περιμένω το 1.4 160άρι και έχω μερικές ερωτησούλες

1) υπάρχει κάπου χαρτογράφηση (έτσι δε λέγεται) του κινητήρα να δώ το γράφημα της ροπής?

2) υπάρχει κάπου το manual μέχρι να έρθει το αυτοκίνητο? Και ότι άλλο document καλό θα μου κάνει

3) ο πωλητής μου είπε ότι δεν έχει intercooler αλλά τελικά βλέπω ότι έχει απο τις παραπάνω φωτογραφίες. Τί ίσχύει τελικά? Έκανε δυσφήμιση ο πωλητής? :D

Γενικά, καθώς είναι το πρώτο μου αμάξι και μ'αρέσουν τα τεχνικά θέματα θέλω να μάθω για την λειτουργία του κινητήρα

α) για hobby

β) για την καλύτερη συντήρηση/χρήση του απο εμένα

Ευχαριστώ και ελπίζω να είμαι καλοδεχούμενος στην παρέα σας :D

Link to comment
Share on other sites

γεά σας απο ένα νέο μέλος! :D

περιμένω το 1.4 160άρι και έχω μερικές ερωτησούλες

1) υπάρχει κάπου χαρτογράφηση (έτσι δε λέγεται) του κινητήρα να δώ το γράφημα της ροπής?

2) υπάρχει κάπου το manual μέχρι να έρθει το αυτοκίνητο? Και ότι άλλο document καλό θα μου κάνει

3) ο πωλητής μου είπε ότι δεν έχει intercooler αλλά τελικά βλέπω ότι έχει απο τις παραπάνω φωτογραφίες. Τί ίσχύει τελικά? Έκανε δυσφήμιση ο πωλητής? :D

Γενικά, καθώς είναι το πρώτο μου αμάξι και μ'αρέσουν τα τεχνικά θέματα θέλω να μάθω για την λειτουργία του κινητήρα

α) για hobby

β) για την καλύτερη συντήρηση/χρήση του απο εμένα

Ευχαριστώ και ελπίζω να είμαι καλοδεχούμενος στην παρέα σας :D

2) To manual tou golf 6 einai polli megalo filos kai den prepei na to exei anebasei kaneis apo oti ksero.

3) To golf 6 me ta 160 exei intercooler.

Link to comment
Share on other sites

γεά σας απο ένα νέο μέλος! :lol:

περιμένω το 1.4 160άρι και έχω μερικές ερωτησούλες

1) υπάρχει κάπου χαρτογράφηση (έτσι δε λέγεται) του κινητήρα να δώ το γράφημα της ροπής?

2) υπάρχει κάπου το manual μέχρι να έρθει το αυτοκίνητο? Και ότι άλλο document καλό θα μου κάνει

3) ο πωλητής μου είπε ότι δεν έχει intercooler αλλά τελικά βλέπω ότι έχει απο τις παραπάνω φωτογραφίες. Τί ίσχύει τελικά? Έκανε δυσφήμιση ο πωλητής? :o

Γενικά, καθώς είναι το πρώτο μου αμάξι και μ'αρέσουν τα τεχνικά θέματα θέλω να μάθω για την λειτουργία του κινητήρα

α) για hobby

β) για την καλύτερη συντήρηση/χρήση του απο εμένα

Ευχαριστώ και ελπίζω να είμαι καλοδεχούμενος στην παρέα σας :lol:

Έχει intercooler το 160άρι καθώς και τα υπόλοιπα ''μικρότερα'' αδέρφια!!!Ο πωλητής απλά μπορεί να μην ήξερε και πολλά για το κινητήρα που θα σου πουλούσε και είπε να πει καμιά βλακία!! :lol: :lol:

Εννοείται πως είσαι καλοδεχούμενος!!Καλωςήρθες και καλή αναμονή μέχρι να έρθει το καμάρι σου!!! ;):lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Μια επισημανση μόνο.

Αυτοί οι δυο κινητήρες εκτός από την διαφορά τους σε ιπποδύναμη έχουν μεγάλες κατασκευαστικές διαφορές.

Παλαιότερα και στα μοντέλα της 5ης γενιάς υπήρχαν τρεις παραλλαγές, Ο 140 & 170 που κατασκευαστικά ήταν ίδιοι διέφεραν μόνο σε ιπποδύναμη και 122. Οι δυο πρώτοι στην 6η γενιά έγιναν ένας δλδ ο 160 και ο τρίτος παρέμεινε ως έχει.

¶λλωστε αυτός είναι και ο λόγος που προτείνουμε αν μπορείτε να αποφύγετε την αγορά του 122.

Link to comment
Share on other sites

Μια επισημανση μόνο.

Αυτοί οι δυο κινητήρες εκτός από την διαφορά τους σε ιπποδύναμη έχουν μεγάλες κατασκευαστικές διαφορές.

Παλαιότερα και στα μοντέλα της 5ης γενιάς υπήρχαν τρεις παραλλαγές, Ο 140 & 170 που κατασκευαστικά ήταν ίδιοι διέφεραν μόνο σε ιπποδύναμη και 122. Οι δυο πρώτοι στην 6η γενιά έγιναν ένας δλδ ο 160 και ο τρίτος παρέμεινε ως έχει.

¶λλωστε αυτός είναι και ο λόγος που προτείνουμε αν μπορείτε να αποφύγετε την αγορά του 122.

Πάντως για κάποιον που δεν ζητά την κορυφή των επιδόσεων ο 122 προσφέρει καλύτερη οικονομία καυσίμου και λιγότερη μηχανολογική πολυπλοκότητα με ό τι αυτό συνεπάγεται σε κόστος συντήρησης και επισκευών.

Link to comment
Share on other sites

¶λλωστε αυτός είναι και ο λόγος που προτείνουμε αν μπορείτε να αποφύγετε την αγορά του 122.

Ενταξει ρε νικο δεν εχουμε και σκουπιδια οι 122αριδες :)

Link to comment
Share on other sites

Ενταξει ρε νικο δεν εχουμε και σκουπιδια οι 122αριδες :)

Δεν είπα εγώ ότι είναι σκουπίδια ίσα-ίσα ο 122 είναι πολύ καλός κινητήρας σε σχέση μα τον ανταγωνισμό αλλα μικρουλης :(

Απλώς κάποιοι που έχουν την δυνατότητα καλό είναι να πάνε στο 160, πρόταση έκανα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.