Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Sign in to follow this  
Acey

Golf Gti V_Προβλημα

Recommended Posts

Καλησπερα σε ολους :D Ειμαι νεο μελος στο Forum και θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας ενα προβλημα που παρουσιαστηκε τελευταιως !

Ειμαι κατοχος golf gti v εδω και ενα χρονο περιπου , εχοντας γραψει μολισ 15000 χλμ.Εδω και περιπου 1 μηνα , οταν στριβω το τιμονι ( οχι απαραιτητα τερμα ) ειτε δεξια ειτε αριστερα ακουγεται ενας αρκετα εντονος θορυβος σαν αποτομο χτυπημα καπου κατω απο το τιμονι αν μπορω να το προσδιορισω καλα !!! Το θεμα ειναι οτι πολλες φορες ακουγεται π.χ οταν βαζω οπισθεν να ξεπαρκαρω και στριβω με μηδενικη ταχυτητα ενα οχι τοσο δυνατο Τακ και αλλες φορες οταν το μοτερ δουλεψει αρκετα και αρχιζω να στριβω αποτομα μια αριστερα και μια δεξια τοτε γινεται εντονοτερο!!!

Δε μπορω να πω οτι σε αναπηδησεις η σε σαμαρια κανει το ιδιο , ομως εχει τυχει να το κανει κανα 2 φορες και μαλιστα πολυ δυνατα.Κανω διαφορες υποθεσεις για κρεμαργιερα , συνεμπλοκ κ.α αλλα πραγματικα εχω τρελλαθει με αυτο το "χτυπημα" και πριν το παω στην αντιπροσωπια θα ηθελα τη βοηθεια σας πανω σε αυτο η αν υπαρχει καποιος ομοιοπαθης να μου "δωσει" τα φωτα του.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας. :rolleyes:

Edited by Acey

Share this post


Link to post
Share on other sites
Καλησπερα σε ολους :D Ειμαι νεο μελος στο Forum και θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας ενα προβλημα που παρουσιαστηκε τελευταιως !

Ειμαι κατοχος golf gti v εδω και ενα χρονο περιπου , εχοντας γραψει μολισ 15000 χλμ.Εδω και περιπου 1 μηνα , οταν στριβω το τιμονι ( οχι απαραιτητα τερμα ) ειτε δεξια ειτε αριστερα ακουγεται ενας αρκετα εντονος θορυβος σαν αποτομο χτυπημα καπου κατω απο το τιμονι αν μπορω να το προσδιορισω καλα !!! Το θεμα ειναι οτι πολλες φορες ακουγεται π.χ οταν βαζω οπισθεν να ξεπαρκαρω και στριβω με μηδενικη ταχυτητα ενα οχι τοσο δυνατο Τακ και αλλες φορες οταν το μοτερ δουλεψει αρκετα και αρχιζω να στριβω αποτομα μια αριστερα και μια δεξια τοτε γινεται εντονοτερο!!!

Δε μπορω να πω οτι σε αναπηδησεις η σε σαμαρια κανει το ιδιο , ομως εχει τυχει να το κανει κανα 2 φορες και μαλιστα πολυ δυνατα.Κανω διαφορες υποθεσεις για κρεμαργιερα , σινεμπλοκ κ.α αλλα πραγματικα εχω τρελλαθει με αυτο το "χτυπημα" και πριν το παω στην αντιπροσωπια θα ηθελα τη βοηθεια σας πανω σε αυτο η αν υπαρχει καποιος ομοιοπαθης να μου "δωσει" τα φωτα του.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας. :rolleyes:

Κατ'αρχάς καλώς ήρθες. Το θόρυβο που λες τον ακούς μόνο ή και τον αισθάνεσαι σαν κραδασμό;

Σε μένα όταν πέρασα καινούρια λάστιχα, στο πάρκιν του σπιτιού μου, που έχει πλακάκι, γίνεται πάρτυ από τέτοιους θορύβους μέχρι να βγώ στην αυλή.

Επίσης έχει αναφερθεί ήδη από πολλούς, ότι όταν στρίβεις το τιμόνι και ταυτόχρονα έχεις πατημένο το φρένο "τρίζουν" τα πίσω τακάκια .(Αν παρατηρήσεις κατά το στρίψιμο του τιμονιού μετατοπίζεται όταν είσαι ακίνητος όλο το μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου) .

Τώρα αν δεν είναι κάτι από αυτά, μπορεί να είναι το σημείο στήριξης των γονάτων στο αμάξωμα ή όπως λες η κρεμαγιέρα.

Αν δεν είναι κάτι από τα πρώτα που ανέφερα , μάλλον την επίσκεψη στο συνεργείο δεν θα την αποφύγεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Κατ'αρχάς καλώς ήρθες. Το θόρυβο που λες τον ακούς μόνο ή και τον αισθάνεσαι σαν κραδασμό;

Σε μένα όταν πέρασα καινούρια λάστιχα, στο πάρκιν του σπιτιού μου, που έχει πλακάκι, γίνεται πάρτυ από τέτοιους θορύβους μέχρι να βγώ στην αυλή.

Επίσης έχει αναφερθεί ήδη από πολλούς, ότι όταν στρίβεις το τιμόνι και ταυτόχρονα έχεις πατημένο το φρένο "τρίζουν" τα πίσω τακάκια .(Αν παρατηρήσεις κατά το στρίψιμο του τιμονιού μετατοπίζεται όταν είσαι ακίνητος όλο το μπροστινό τμήμα του αυτοκινήτου) .

Τώρα αν δεν είναι κάτι από αυτά, μπορεί να είναι το σημείο στήριξης των γονάτων στο αμάξωμα ή όπως λες η κρεμαγιέρα.

Αν δεν είναι κάτι από τα πρώτα που ανέφερα , μάλλον την επίσκεψη στο συνεργείο δεν θα την αποφύγεις.

Σε ευχαριστω για το καλως ορισμα !! Οχι κραδασμο δεν αισθανομαι , ...να αυτο το εχω παρατηρησει για το μπροστινο μερος ( ειναι κατι που πρεπεοι να ανησυχω ..δε ξερω ) Αυτο που περιγραφω ειναι ενας θορυβος σαν χτυπημα κατω απο το τιμονι ..τωρα δε ξερω αν μεταφερεται απ τον αξονα στο εσωτερικο του αυτο/του ο θορυβος αλλα μαλλον δεθα την αποφυγω την επισκεψη στο συνεργειο...να δω τι θα μου πουν τα τζιμανια ( κλασσικα ,,τη βλεπω τη δουλεια να μου λενε οτι ειναι και φυσιολογικο ...χα χα χα χα ..πλακα θα εχει !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Acey δεν ξέρω πως είναι ο θόρυβος που ακούς, αλλά ρίξε μια ματιά και στο δικό μου θέμα http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=29838

και αν βρεις τι είναι πες μου για να κοιτάξουν και σε εμένα, μήπως πάσχουμε από τη ίδια "ασθένεια".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σταματησε το αυτοκινητο, μην πατας φρενο ουτε να εχεις σηκωμενο χειροφρενο.Αν στριβοντας το τιμονι δεξια-αριστερα-δεξια αποτομα ακους ενα τακ τακ και εννοεις αυτο,τοτε δεν ειναι προβλημα.Ολα ετσι κανουν.Και στο δικο μου το κανει και σε ενος γνωστου μου αλλα και στο αυτοκινητο μελους του κλαμπ ο οποιος μαλιστα δεν το ειχε προσεξει μεχρι να του το πω.Μην ανησυχεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Σταματησε το αυτοκινητο, μην πατας φρενο ουτε να εχεις σηκωμενο χειροφρενο.Αν στριβοντας το τιμονι δεξια-αριστερα-δεξια αποτομα ακους ενα τακ τακ και εννοεις αυτο,τοτε δεν ειναι προβλημα.Ολα ετσι κανουν.Και στο δικο μου το κανει και σε ενος γνωστου μου αλλα και στο αυτοκινητο μελους του κλαμπ ο οποιος μαλιστα δεν το ειχε προσεξει μεχρι να του το πω.Μην ανησυχεις.

Φιλε Naso_ea το εχω κανει ηδη αυτο με τη μονη διαφορα οτι το αυτοκινητο ηταν με χειροφρενο.Δεν τον εκανε αυτο το θορυβο σε καμια περιπτωση ! Θα δοκιμασω παλι με το τροπο που ειπες , απλα ανησυχω γιατι ενα χρονο τωρα δεν εκανε κανενα θορυβο και ξαφνικα εχει ξεκινησει αυτη η ιστορια.Ευχαριστω παντως.Εσενα το εκανε απο την αρχη η αργοτερα αυτο που λες ? Και αν ειναι το ιδιο με το θορυβο που λες οτι το κανουν ολα, ξερεις αν ειναι κατι που διορθωνεται ??? ...Ευχαριστω και παλι.

Edited by Acey

Share this post


Link to post
Share on other sites
Top Mounts είναι...

+1. Τα έχω αλλάξει και εγώ (εγγύηση)..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Φιλε Naso_ea το εχω κανει ηδη αυτο με τη μονη διαφορα οτι το αυτοκινητο ηταν με χειροφρενο.Δεν τον εκανε αυτο το θορυβο σε καμια περιπτωση ! Θα δοκιμασω παλι με το τροπο που ειπες , απλα ανησυχω γιατι ενα χρονο τωρα δεν εκανε κανενα θορυβο και ξαφνικα εχει ξεκινησει αυτη η ιστορια.Ευχαριστω παντως.Εσενα το εκανε απο την αρχη η αργοτερα αυτο που λες ? Και αν ειναι το ιδιο με το θορυβο που λες οτι το κανουν ολα, ξερεις αν ειναι κατι που διορθωνεται ??? ...Ευχαριστω και παλι.

Το οτι το προσεξες τωρα, δε σημαινει οτι ο θορυβος δεν υπηρχε.Εγω το καταλαβα μετα απο μηνες.Δεν με ενοχλει και δεν το ακουω στην καθημερινη χρηση.Ακουγεται μονο αν στριβω αποτομα το τιμονι δεξια κ αριστερα συνεχομενα.Οταν ειχα παει στην αντιπροσωπεια τοτε μου ειχε πει ο μηχανικος οτι ολα ετσι κανουν και το εκανε και το δικο του που ηταν με πολυ λιγοτερα χλμ απο εμενα, περιπου 5000 χλμ τοτε

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το οτι το προσεξες τωρα, δε σημαινει οτι ο θορυβος δεν υπηρχε.Εγω το καταλαβα μετα απο μηνες.Δεν με ενοχλει και δεν το ακουω στην καθημερινη χρηση.Ακουγεται μονο αν στριβω αποτομα το τιμονι δεξια κ αριστερα συνεχομενα.Οταν ειχα παει στην αντιπροσωπεια τοτε μου ειχε πει ο μηχανικος οτι ολα ετσι κανουν και το εκανε και το δικο του που ηταν με πολυ λιγοτερα χλμ απο εμενα, περιπου 5000 χλμ τοτε

Ναι ισως εχεις δικιο σε αυτο , μπορει απλα τελευταια να επιδεινωθηκε !!! Τι να πω δε ξερω , ελπιζω να βγαλω ακρη με τα "τζιμανια" της αντιπροσωπιας, γιατι εγω αυτο το χτυπημα το θεωρω απαραδεκτο να γινεται σε ενα αμαξι αξιας 35000 Euro και ας λενε αυτοι τα δικα τους ! ( γνωμη μου παντα χωρις να θελω να προσβαλω κανεναν εδω που μπορει να εχει αντιθετη αποψη !!!)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ναι ισως εχεις δικιο σε αυτο , μπορει απλα τελευταια να επιδεινωθηκε !!! Τι να πω δε ξερω , ελπιζω να βγαλω ακρη με τα "τζιμανια" της αντιπροσωπιας, γιατι εγω αυτο το χτυπημα το θεωρω απαραδεκτο να γινεται σε ενα αμαξι αξιας 35000 Euro και ας λενε αυτοι τα δικα τους ! ( γνωμη μου παντα χωρις να θελω να προσβαλω κανεναν εδω που μπορει να εχει αντιθετη αποψη !!!)

Καλα κανεις.Αν βρεις ακρη ενημερωσε μας να ξερουμε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανοιξα και εγώ σήμερα ένα topic πάνω σαυτό το θέμα, διότι έχω το ίδιο πρόβλημα. Θα κανονίσω αυτές τις μέρες να πάω στην αντιπροσωπεία για να λύσω το πρόβλημα. Και αν με πουνε ότι ειναι φυσιολογικό και Πρασινα Αλογα θα τους πω ότι εγώ όταν το πήρα δεν εκανε τακ τακ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά, έχετε τσεκάρει τις βίδες απο τους πλαστικούς θόλους? Στρίψτε τέρμα δεξιά-αριστερά και ρίχτε μια ματιά και με το χέρι!

Μερικές φορές χτυπάνε τα πετραδάκια τις πλαστικές βιδούλες και κρέμονται οι θόλοι και κτυπούν στον τροχό ή σε λακούβες ή συντονίζουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Παιδιά, έχετε τσεκάρει τις βίδες απο τους πλαστικούς θόλους? Στρίψτε τέρμα δεξιά-αριστερά και ρίχτε μια ματιά και με το χέρι!

Μερικές φορές χτυπάνε τα πετραδάκια τις πλαστικές βιδούλες και κρέμονται οι θόλοι και κτυπούν στον τροχό ή σε λακούβες ή συντονίζουν.

Ολα αυτα που ανεφερες φιλε μου τα τσεκαρα και ειναι ο.κ.Εχθες πηγα στην αντιπροσωπια για αλλαγη top mounts και μετα απο 5 ωρες ( ο θεος ξερει τι εκαναν ) μου το παρεδωσαν και ομως το προβλημα παραμενει.θα το ξαναδουν παλι στις 24 του μηνα. Απιστευτη ταλαιπωρια αλλα τι να κανεις οταν το αμαξι ειναι εντος εγγυησης δεν ειναι να τους χαριζεσαι.

Μηπως τυχαινει να γνςριζεις αν το αμαξι μετα απο μια τετοια εργασια χρειαζεται να μπει σε μηχανημα μετρησης ευθυγραμμισης ??? Ο τεχνικος συμβουλος επεμενε οτι δεν χρειαζεται απ τα μοντελα 5ης γεννιας και επειτα.Εγω παντως διατηρω τις επιφυλαξεις hmmm.gif μου αν και στο δρομο δεν διαπιστωσα καποια αποκλιση ειτε δεξια ειτε αριστερα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ολα αυτα που ανεφερες φιλε μου τα τσεκαρα και ειναι ο.κ.Εχθες πηγα στην αντιπροσωπια για αλλαγη top mounts και μετα απο 5 ωρες ( ο θεος ξερει τι εκαναν ) μου το παρεδωσαν και ομως το προβλημα παραμενει.θα το ξαναδουν παλι στις 24 του μηνα. Απιστευτη ταλαιπωρια αλλα τι να κανεις οταν το αμαξι ειναι εντος εγγυησης δεν ειναι να τους χαριζεσαι.

Μηπως τυχαινει να γνςριζεις αν το αμαξι μετα απο μια τετοια εργασια χρειαζεται να μπει σε μηχανημα μετρησης ευθυγραμμισης ??? Ο τεχνικος συμβουλος επεμενε οτι δεν χρειαζεται απ τα μοντελα 5ης γεννιας και επειτα.Εγω παντως διατηρω τις επιφυλαξεις hmmm.gif μου αν και στο δρομο δεν διαπιστωσα καποια αποκλιση ειτε δεξια ειτε αριστερα.

Ο τεχνικός σύμβουλος που σου μίλησε ανήκει στους άσχετους knife.gif που βάζουν στα εξουσιοδοτημένα για να τους πληρώνουν λιγότερο!

Μετά απο αλλαγή τοπ-μουντ επιβάλλεται ευθυγράμμιση γιατί χαλάει όλη η εμπρός γεωμετρία αφού λύνεται το επάνω μέρος της McPherson ανάρτησής μας! Μάλιστα γίνεται ρύθμιση ευθυγράμμισης και ηλεκτρονικό κεντράρισμα τιμονιού μέσω του διαγνωστικού μηχανήματος. Σου έκαναν και ΤΣ δεν ήξερε την τύφλα του rocket.gif

Αχ! Τι άλλο θα ακούσουν τα ταλαίπωρα αυτιά μας (δικά σου, δικά μου, κλπ) από τα εξουσιοδοτημένα!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ο τεχνικός σύμβουλος που σου μίλησε ανήκει στους άσχετους knife.gif που βάζουν στα εξουσιοδοτημένα για να τους πληρώνουν λιγότερο!

Μετά απο αλλαγή τοπ-μουντ επιβάλλεται ευθυγράμμιση γιατί χαλάει όλη η εμπρός γεωμετρία αφού λύνεται το επάνω μέρος της McPherson ανάρτησής μας! Μάλιστα γίνεται ρύθμιση ευθυγράμμισης και ηλεκτρονικό κεντράρισμα τιμονιού μέσω του διαγνωστικού μηχανήματος. Σου έκαναν και ΤΣ δεν ήξερε την τύφλα του rocket.gif

Αχ! Τι άλλο θα ακούσουν τα ταλαίπωρα αυτιά μας (δικά σου, δικά μου, κλπ) από τα εξουσιοδοτημένα!

Αστα εχω μπλεξει απ το πουθενα με τους ασχετους , δε φτανει το προβλημα που θα επρεπε να το φτιαξουν , σου δημιουργουν και αλλα προβληματα σε ενα αμαξι που πολλοι απο εμας δουλευαμε χρονια ( και συνεχιζουμε να πληρωνουμε ) για να αποκτησουμε. Δε σεβονται τπτ απολυτως παρα μονο πως θα σε τσεκουρωσουν και απο δουλεια μηδεν !!!!

Εμ ειναι και το αλλο...: Σου απαγορευουν να εισαι μπροστα την ωρα που το φτιαχνουν για να μην βλεπεις πως σου χασαπωνουν το αμαξι σου !!!! Ε Λ Ε Ο Σ ΠΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πως μετα να πιστεψεις τους αλητες αν τα εχουν κανει ολα αυτα που ειπες στην αρχη αν δε το δεις με τα ματακια σου ??? ...Με τα πολλα επειδη δεν αντεχω αλλο κυριως ψυχολογικα ( γιατι εκει πατανε οι ασχετοι ) θα αναγκαστω να το παω σε υπευθυνο συνεργειο εκτος εγγυησης να βρω την υγεια μου διαφορετικα θα τους machinegun.gifmachinegun.gifmachinegun.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
....Εμ ειναι και το αλλο...: Σου απαγορευουν να εισαι μπροστα την ωρα που το φτιαχνουν για να μην βλεπεις πως σου χασαπωνουν το αμαξι σου !!!! Ε Λ Ε Ο Σ ΠΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.....

Εδώ εξοργίζομαι ακόμα περισσότερο (με αυτούς βέβαια και όχι με σένα)

Δεν έχουν κανένα δικαίωμα να σου αποτρέπουν να είσαι κοντά (αλλά όχι μες στα πόδια τους) την ώρα που φτιάχνεται το αμάξι σου! Το αμάξι που εσύ και εγώ και οι περισσότεροι έχουμε χρεωθεί και το χρυσοπληρώνουμε για 4-5 χρόνια και βάλε!!!

Δεν υπάρχει κανένας κανονισμός για αυτό απλά δεν θέλουν να έχουν όλους τους πελάτες μέσα στο συνεργείο - στα σωστά συνεργεία. Γιατί στους απατεώνες ξέρουμε όλοι γιατί δεν μας θέλουν εκεί εκείνη την ώρα!

¶κουσε κει ;)

Edited by ta6ape

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα εξειδικευμενα VW υπαρχουν μηχανικαρες με ανθρωπια...χωρις να σε κοιτανε στο πορτοφολι

με το παραμικρο...πηγα σημερα(πρωτη φορα)στο ZELEPO στην Μεταμορφωση (Τατοιου) για ενα AIR BAG FAULT

(GOLF V GTI DSG) με εξυπειρετησε κανοντας και γενικο set up ecu ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ !!!

περριτο να σας πω τι μου ειπαν οταν ειχα παει στον "εξιουσοδοτημενο Ρ---Η" ΜΕΤ/ΩΣΗ (ραντεβου λεφτα κτλ...παπαρολογια)

ειμαι μηχανικος 12 χρονια και γνωριζω απο νοοτροπιες...λυπαμε για τους γραβατομενους κουστουμαδες...

η γκλαμουρια και οι μεγαλες ταμπελες δεν κανουν απαρρετητα τα ¨"ολοκληρομενα συνεργεια"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα εξειδικευμενα VW υπαρχουν μηχανικαρες με ανθρωπια...χωρις να σε κοιτανε στο πορτοφολι

με το παραμικρο...πηγα σημερα(πρωτη φορα)στο ZELEPO στην Μεταμορφωση (Τατοιου) για ενα AIR BAG FAULT

(GOLF V GTI DSG) με εξυπειρετησε κανοντας και γενικο set up ecu ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ !!!

περριτο να σας πω τι μου ειπαν οταν ειχα παει στον "εξιουσοδοτημενο Ρ---Η" ΜΕΤ/ΩΣΗ (ραντεβου λεφτα κτλ...παπαρολογια)

ειμαι μηχανικος 12 χρονια και γνωριζω απο νοοτροπιες...λυπαμε για τους γραβατομενους κουστουμαδες...

η γκλαμουρια και οι μεγαλες ταμπελες δεν κανουν απαρρετητα τα ¨"ολοκληρομενα συνεργεια"...

Μια από τα ίδια σήμερα σε πολύ γνωστό εξουσιοδοτημένο στον Σταυρό Αγίας Παρασκευής. Η γυναίκα μου, βάζοντας σήμερα το πρωί τη μπέμπα στο καθισματάκι της, έσπρωξε πολύ μπροστά το κάθισμα του συνοδηγού με αποτέλεσμα να τραβηχτεί το καλώδιο του πλευρικού αερόσακου και ν' ανοίξει η ένδειξη 'airbag fault'. Γνωστό πρόβλημα στα δίπορτα Golf.

Αφήνω λοιπόν τη γυναίκα μου και τη μικρή στην πεθερά μου και πηγαίνω στο εν λόγω συνεργείο. Τους εξηγώ τι έχει συμβεί και τους παρακαλώ να το βάλουν στο διαγνωστικό και να σβήσουν το σφάλμα. Τίποτα. Ανένδοτοι. Πρέπει να αφήσω εκεί το αυτκίνητο μέχρι το μεσημέρι ή να κλείσω ραντεβού. Αυτοκίνητο αντικατάστασης δεν είχαν. Τελικά μου έκλεισαν ραντεβού για μεθαύριο το πρωί. Τους περιγράφω κι ένα πρόβλημα που έχει η επαφή της κλειδαριάς του οδηγού μήπως το βάλουν κι αυτό στο πρόγραμμα. Μου λένε ότι χρειάζεται ειδικό μάστορα ο οποίος πρέπει να ειδοποιηθεί τρεις μέρες νωρίτερα κι οπωσδήποτε μετά τις εορτές. Σούπερ.

Τελικά φεύγοντας πέρασα από εναν φίλο με VAG-COM και έσβησα μόνος το μύνημα. Ήταν όντως αυτό που νόμιζα. Για άλλη μια φορά τα εξουσιοδοτημένα της VW μας καταϋποχρέωσαν. Καλή χρονιά, καλά μυαλά και καλές δουλειές τους εύχομαι.

Εντελώς πληροφοριακά, σήμερα νωρίς το πρωί και μετά από πολύ καιρό (1,5 μήνα) πήγε ο πατέρας μου να βάλει μπροστά τη BMW του και διαπιστώνει πως έχει πέσει η μπαταρία. Τα καλώδια έκαναν τη δουλειά αλλά ο πίνακας οργάνων ήταν Χριστουγεννιάτικο δέντρο και το Navi δε λειτουργούσε. Πετάχτηκε μέχρι γνωστό εξουσιοδοτημένο της BMW όπου του μέτρησαν τη μπαταρία, έκαναν γενικό reset και αναβάθμιση. Έφυγε σαν κύριος έχοντας πιεί καφέ, έχοντας καταβροχθήσει 2 κιλά κουλουράκια και έχοντας κάνει test drive στην X6. Χωρίς ραντεβού. Κι όλα αυτά με 20 ευρώ. Να γιατί η Audi δε θα γίνει ΠΟΤΕ BMW ή Mercedes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια από τα ίδια σήμερα σε πολύ γνωστό εξουσιοδοτημένο στον Σταυρό Αγίας Παρασκευής. Η γυναίκα μου, βάζοντας σήμερα το πρωί τη μπέμπα στο καθισματάκι της, έσπρωξε πολύ μπροστά το κάθισμα του συνοδηγού με αποτέλεσμα να τραβηχτεί το καλώδιο του πλευρικού αερόσακου και ν' ανοίξει η ένδειξη 'airbag fault'. Γνωστό πρόβλημα στα δίπορτα Golf.

Αφήνω λοιπόν τη γυναίκα μου και τη μικρή στην πεθερά μου και πηγαίνω στο εν λόγω συνεργείο. Τους εξηγώ τι έχει συμβεί και τους παρακαλώ να το βάλουν στο διαγνωστικό και να σβήσουν το σφάλμα. Τίποτα. Ανένδοτοι. Πρέπει να αφήσω εκεί το αυτκίνητο μέχρι το μεσημέρι ή να κλείσω ραντεβού. Αυτοκίνητο αντικατάστασης δεν είχαν. Τελικά μου έκλεισαν ραντεβού για μεθαύριο το πρωί. Τους περιγράφω κι ένα πρόβλημα που έχει η επαφή της κλειδαριάς του οδηγού μήπως το βάλουν κι αυτό στο πρόγραμμα. Μου λένε ότι χρειάζεται ειδικό μάστορα ο οποίος πρέπει να ειδοποιηθεί τρεις μέρες νωρίτερα κι οπωσδήποτε μετά τις εορτές. Σούπερ.

Τελικά φεύγοντας πέρασα από εναν φίλο με VAG-COM και έσβησα μόνος το μύνημα. Ήταν όντως αυτό που νόμιζα. Για άλλη μια φορά τα εξουσιοδοτημένα της VW μας καταϋποχρέωσαν. Καλή χρονιά, καλά μυαλά και καλές δουλειές τους εύχομαι.

Εντελώς πληροφοριακά, σήμερα νωρίς το πρωί και μετά από πολύ καιρό (1,5 μήνα) πήγε ο πατέρας μου να βάλει μπροστά τη BMW του και διαπιστώνει πως έχει πέσει η μπαταρία. Τα καλώδια έκαναν τη δουλειά αλλά ο πίνακας οργάνων ήταν Χριστουγεννιάτικο δέντρο και το Navi δε λειτουργούσε. Πετάχτηκε μέχρι γνωστό εξουσιοδοτημένο της BMW όπου του μέτρησαν τη μπαταρία, έκαναν γενικό reset και αναβάθμιση. Έφυγε σαν κύριος έχοντας πιεί καφέ, έχοντας καταβροχθήσει 2 κιλά κουλουράκια και έχοντας κάνει test drive στην X6. Χωρίς ραντεβού. Κι όλα αυτά με 20 ευρώ. Να γιατί η Audi δε θα γίνει ΠΟΤΕ BMW ή Mercedes.

Οπότε το επόμενο είναι από την Βavaria; :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια από τα ίδια σήμερα σε πολύ γνωστό εξουσιοδοτημένο στον Σταυρό Αγίας Παρασκευής. Η γυναίκα μου, βάζοντας σήμερα το πρωί τη μπέμπα στο καθισματάκι της, έσπρωξε πολύ μπροστά το κάθισμα του συνοδηγού με αποτέλεσμα να τραβηχτεί το καλώδιο του πλευρικού αερόσακου και ν' ανοίξει η ένδειξη 'airbag fault'. Γνωστό πρόβλημα στα δίπορτα Golf.

Αφήνω λοιπόν τη γυναίκα μου και τη μικρή στην πεθερά μου και πηγαίνω στο εν λόγω συνεργείο. Τους εξηγώ τι έχει συμβεί και τους παρακαλώ να το βάλουν στο διαγνωστικό και να σβήσουν το σφάλμα. Τίποτα. Ανένδοτοι. Πρέπει να αφήσω εκεί το αυτκίνητο μέχρι το μεσημέρι ή να κλείσω ραντεβού. Αυτοκίνητο αντικατάστασης δεν είχαν. Τελικά μου έκλεισαν ραντεβού για μεθαύριο το πρωί. Τους περιγράφω κι ένα πρόβλημα που έχει η επαφή της κλειδαριάς του οδηγού μήπως το βάλουν κι αυτό στο πρόγραμμα. Μου λένε ότι χρειάζεται ειδικό μάστορα ο οποίος πρέπει να ειδοποιηθεί τρεις μέρες νωρίτερα κι οπωσδήποτε μετά τις εορτές. Σούπερ.

Τελικά φεύγοντας πέρασα από εναν φίλο με VAG-COM και έσβησα μόνος το μύνημα. Ήταν όντως αυτό που νόμιζα. Για άλλη μια φορά τα εξουσιοδοτημένα της VW μας καταϋποχρέωσαν. Καλή χρονιά, καλά μυαλά και καλές δουλειές τους εύχομαι.

Εντελώς πληροφοριακά, σήμερα νωρίς το πρωί και μετά από πολύ καιρό (1,5 μήνα) πήγε ο πατέρας μου να βάλει μπροστά τη BMW του και διαπιστώνει πως έχει πέσει η μπαταρία. Τα καλώδια έκαναν τη δουλειά αλλά ο πίνακας οργάνων ήταν Χριστουγεννιάτικο δέντρο και το Navi δε λειτουργούσε. Πετάχτηκε μέχρι γνωστό εξουσιοδοτημένο της BMW όπου του μέτρησαν τη μπαταρία, έκαναν γενικό reset και αναβάθμιση. Έφυγε σαν κύριος έχοντας πιεί καφέ, έχοντας καταβροχθήσει 2 κιλά κουλουράκια και έχοντας κάνει test drive στην X6. Χωρίς ραντεβού. Κι όλα αυτά με 20 ευρώ. Να γιατί η Audi δε θα γίνει ΠΟΤΕ BMW ή Mercedes.

Επειδή καταλάβαμε για ποιο συνεργείο μιλάς.........., να σου πω ότι έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο!!!

Εγώ όσο δούλευα σαν Τεχνικός Σύμβουλος εκεί για 2 χρόνια είχα έρθει σε αντιπαράθεση με τους "από πάνω μου" για αυτό το θέμα των "απρογραμμάτιστων διελεύσεων" όπως έλεγαν περιπτώσεις έκτακτες σαν τη δικιά σου.

Είχα κάνει πολλές ώρες συζήτηση με τους προϊσταμένους εκεί μέσα χωρίς αποτέλεσμα!

Αποτέλεσμα να κάθομαι μόνος μου και να διορθώνω όσα προβλήματα μπορούσα χωρίς να πληρώνομαι, με αποτέλεσμα να φεύγω μετά τις 19:00 το απόγευμα κάθε μέρας, με αποτέλεσμα να γίνομαι ο βλάκας στα μάτια των "μεγάλων", με αποτέλεσμα να ακούω την γκρίνια: πάλι έχασες λεφτά από την επιχείρηση" με αποτέλεσμα........... να ΦΥΓΩ.

Πως περιμένεις λοιπόν να δουλέψει κάποιος εκεί (αλλά και σε άλλα συνεργεία VW-Audi) με όρεξη και σωστά???

Αχ, τα είπα πάλι και ξεθύμανα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Top Mounts είναι...

Η τα μποσικα της κρεμαγιερας που ειναι φυσιολογικο

και μενα το κανει αυτο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...