midkin Posted October 19, 2009 Author Report Share Posted October 19, 2009 bilbao Vancouver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 18αρα εβαλε ο κολλητος μου που πηρε το ιδιο με μενα tsi 160 ps χωρις dcc, κοπαναει οπως και το δικο μου που εχω 16αρα και μενουμε σε χωριο φανταστειτε πως ειναι οι δρομοιοσο για το κιβωτιο εννοειται πως το θεωρω καλυτερο απο του πατερα μου το focus και απο το προηγουμενο αυτοκινητο μου που ηταν micra δεν ειμαι κομπλεξικος να λεω οτι εχω το καλυτερο αυτοκινητο απο ολους απλα τη γνωμη μου λεω, φιλικα παντα... συγκρινεις το κιβωτιο του focus2 με αυτο του vag group ?..... Δεν υπαρχει συγκριση φιλε μου...Η φοκια φοραει ενα απο τα καλυτερα και θετικοτερα σασμαν στο κουμπωμα. Τελος παντων ολοι το λενε οτι σασμαν δεν εχουμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 συγκρινεις το κιβωτιο του focus2 με αυτο του vag group ?..... Δεν υπαρχει συγκριση φιλε μου...Η φοκια φοραει ενα απο τα καλυτερα και θετικοτερα σασμαν στο κουμπωμα. Τελος παντων ολοι το λενε οτι σασμαν δεν εχουμε... Ρε συ Θανο (ειμαστε και συνονοματοι) επειδη σου ετυχε εσενα η ατυχια με το σαζμαν δε σημαινει οτι ολα τα σαζμαν ειναι χαλια..Ισα ισα που η vw εχει απο τα καλυτερα σαζμαν και αισθηση σε αλλαγες ταχυτητων, τραβα οδηγα fiat , peugeot, renault na δεις τι θα πει χαλια σαζμαν..Οκ η ford γενικως εχει καλα σαζμαν αλλα δε τιθεται θεμα συγκρισης. Ειναι πλανη να κρινουμε κατι που παραγεται σε εκατομμυρια κομματια απο το δικο μας...Και δημιουργεις και γενικοτερα λανθασμενη εικονα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raven Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 (edited) Nαι τζαμπα...Γι'αυτο σε ολες τις εταιρειες αυτο το αξεσουαρ ειναι πλεον standard και μονο η vw το δινει ακομα σαν εξτρα...Μονο γι'αυτο το λογο.. Και επισης με τα 1800 ευρω που γλυτωσε το παλλικαρι αν εβαζε το dsg (λες και οδηγατε ferrari 458 ολοι σας) βαζει της Παναγιας τα ματια...Και καλα εκανε... αυτο με τους καθρεφτες το εχει βαλει ο πατερας μου στο tiguan και ειναι οντως ολα τα λεφτα...δεν χρειαζεται να οδηγας ferrari για να εχεις τετοιου ειδους σασμαν ειναι πολυ μεγαλο βοηθημα ειδικα μεσα στην πολη καθενας βεβαια αναλογα με τις αναγκες του...το dsg 7 δεν νομιζω να σηκωνει και πολυ βελτιωση οπως το 6αρι οπου πλεον του βγαζουν τους ηλεκτρονικους περιοριστες ροπης και παει οσο γουσταρεις (σε λογικα πλαισια παντα) οποτε αν ο ενδιαφερομενος θελει να πειραξει το αμαξι του καλα εκανε και το εβγαλε απο την παραγγελια...απο την αλλη ομως το ibiza cupra με το ιδιο σασμαν ηδη φυμολογειται οτι θα βγει εργοστασιακο κιτ βελτιωσης μοτερ (δεν ξερω για σασμαν) οπου απο τα 180 λογικα θα το πηγαινουν 200+...εκει θα δειξει αν το 7αρι οντως αντεχει η οχι...ιδωμεν...οτι και να παρεις καλοταξιδο επισης να προσθεσω οτι το dsg σαν μεταπωλητικη αξια αυτοκινητου πληρωνεται ενω το δερμα πχ χανει αρκετη αξια...πχ λεω ε Edited October 19, 2009 by raven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiger Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 Συγνώμη που δεν διευκρίνισα, αλλά ενδιαφέρομαι να λάβω απαντήσεις μόνον όσον αφορά τα παρακάτω:Ευχαριστώ. Κατ' αρχήν, με το καλό να το πάρεις, και να το χαρείς. Εχει το ίδιο και ο αδερφός μου, και είναι αστέρι το αμάξι, σε όλα του. Σχετικά με αυτά που ρωτάς, από την προσωπική μου εμπειρία θα σου πω τα παρακάτω: - Εγώ έβαλα το πρόγραμμα στο Variant μου στα 1,500 χλμ!!!. Δεν πιστεύω οτι έχεις να κερδίσεις κάτι στρώνοντας από εκεί και πάνω, τσάμπα η ταλαιπωρία και το σπάσιμο νεύρων. Το πρόγραμμα είναι για 95άρα, πάει στα 195ps (το αμάξι είναι εταιρικό), και δουλεύει άψογα μέχρι σήμερα (44000 χλμ). Στην περίπτωσή σου, δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα με την 95άρα, τουλάχιστον στο στρώσιμο. Η 100άρα απλά σου προσφέρει βελτιωμένη καύση, που αν δεν ζητάς μεγάλη ισχύ (όπως στο στρώσιμο) δεν σου προσφέρει κάτι. Βέβαια, είναι και το ψυχολογικό του θέματος, όπου εκεί είναι δική σου απόφαση. - Καλύτερα να μην το ζορίσεις πριν τα 1,500χλμ. Η VW λέει οτι η πρώτη αλλαγή γίνεται στα 15,000χλμ. Η αλλαγή στα 1,500 πιστεύω πάλι οτι κυρίως για ψυχολογικούς λόγους θα είναι καλή, γιατί τα σύγχρονα μοτέρ δεν βγάζουν ρινίσματα κλπ, και ο κατασκευαστής δεν θα το ρισκάριζε να πρότεινε 15,000χλμ αν υπήρχε κίνδυνος. Βέβαια, ότι και αν κάνεις, προσοχή μεγάλη στην στάθμη στην αρχή, γιατί τα λάδια στο στρώσιμο κατεβαίνουν γρήγορα, και μπορεί στα 2,000 να θες ήδη συμπλήρωμα. Καλή συνέχεια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted October 19, 2009 Report Share Posted October 19, 2009 bilbaoVancouver 1000 ευχαριστώ!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 20, 2009 Report Share Posted October 20, 2009 Έχω μερικές ερωτήσεις για το golfάκι μου γιατί έρχεται σύντομα (σε λιγότερο από ένα μήνα).1) Το αμάξι θα παραμείνει μανίσιο μέχρι και τα 7.500 χλμ όπου και θα αρχίσουν να μπαίνουν περιφερειακά, προγράμματα κλπ. Αξίζει να μπαίνει κατοστάρα μέχρι τότε ή δεν συνιστάτε; Αν συνιστάτε επειδή δεν έχω κοντά μου πρατήριο της Shell, η BP είναι εξίσου καλή ή καμία σχέση; 2) Σκέφτομαι να κάνω μία αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιών στα 1.500 με 2.000 χλμ. Πριν αυτή την αλλαγή, είναι καλό να το ζορίσω λίγο για να βγουν ρινίσματα και τα σχετικά ή να το πάω λάσκα(ως 4.000-4.500 στροφές); 3) Μετά τα 1.500-2.000 χλμ τι λάδια να του βάλω; Από που να τα παραγγείλω για πιο φθηνά; Ευχαριστώ για το χρόνο σας. Επειδη βλεπω πως εισαι ανυπομονος σαν εμενα θα σου πω πως εγω το προγραμμα το εβαλα στα 5000χλμ την επομενη μερα που αλλαξα τα λαδια. Τωρα για το ζορισμα να σου πω οτι περα απο τα πρωτα 300χλμ το ανεβαζα σταδιακα μεχρι τα 1500 οπου και εκει πηγε τερμα. ΠΑΝΤΑ βαζω 100αρα και για ψυχολογικους λογους και επειδη θεωρω οτι ειναι λιγοτερο νοθευμενη.. Για τα λαδια εγω βαζω Castrol αλλα καλο ειναι να ψαξεις για πιο φθηνα γιατι πονανε στην τσεπη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DrYannisK Posted October 23, 2009 Report Share Posted October 23, 2009 Επειδη βλεπω πως εισαι ανυπομονος σαν εμενα θα σου πω πως εγω το προγραμμα το εβαλα στα 5000χλμ την επομενη μερα που αλλαξα τα λαδια. Τωρα για το ζορισμα να σου πω οτι περα απο τα πρωτα 300χλμ το ανεβαζα σταδιακα μεχρι τα 1500 οπου και εκει πηγε τερμα. ΠΑΝΤΑ βαζω 100αρα και για ψυχολογικους λογους και επειδη θεωρω οτι ειναι λιγοτερο νοθευμενη.. Για τα λαδια εγω βαζω Castrol αλλα καλο ειναι να ψαξεις για πιο φθηνα γιατι πονανε στην τσεπη. η κατοσταρα ειναι η πιο νοθευμενη καθως πολυ ευκολα την νοθευουν πχ με 95 και επισης στη νεποχη μας λιγοι νοθευουν, οι περισσοτεροι απλα σου βαζουν λιγοτερη ποσοτητα και εκει ειναι το μεγαλο κερδος τους. οταν εχουν κερδος 3% και βαζουν 5% λιγοτερο, αμεσως το κερδος παει στο 8% που ειναι μεγαλη διαφορα. επσιης οπως καταλαβαινεις ειδικα στην 100αρα σου βαζουν οσο λιγοτερη ποσοτητα μπορουνε καθως εκει η διαφορα ειναι ακομα μεγαλυτερη. οποτε μη νβαζεις κατοσταρα τζαμπα. εγω στο GTI που το σκιζω καθημερινα, βαζω εδω και 40,000χιλιομετρα 95αρα και εχω μετανιωσει ποου στα πρωτα 20,000 εβαζα κατοσταρα. επισης μουκανει εντυπωση πυο σκεφτεσαι την τιμη των λαδιων ενω βαζοντας κατοσταρα ξοδευεις πολυ περισσοτερα απο οσα δινεις για λαδια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kio Posted October 25, 2009 Report Share Posted October 25, 2009 - Καλύτερα να μην το ζορίσεις πριν τα 1,500χλμ. Η VW λέει οτι η πρώτη αλλαγή γίνεται στα 15,000χλμ. Η αλλαγή στα 1,500 πιστεύω πάλι οτι κυρίως για ψυχολογικούς λόγους θα είναι καλή, γιατί τα σύγχρονα μοτέρ δεν βγάζουν ρινίσματα κλπ, και ο κατασκευαστής δεν θα το ρισκάριζε να πρότεινε 15,000χλμ αν υπήρχε κίνδυνος. Βέβαια, ότι και αν κάνεις, προσοχή μεγάλη στην στάθμη στην αρχή, γιατί τα λάδια στο στρώσιμο κατεβαίνουν γρήγορα, και μπορεί στα 2,000 να θες ήδη συμπλήρωμα. Αν δεν κάνω λάθος για τα ρινίσματα υπάρχει εδω και πολλά χρόνια σε κάθε αμάξι κάτι που λέγεται φίλτρο λαδιού Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted October 30, 2009 Author Report Share Posted October 30, 2009 Το αυτοκίνητο μου σήμερα 30/10 έφτασε τελωνείο. Ήταν "in transport" από 3/10... :S Τι κάναν τόσες μέρες δεν μπορώ να καταλάβω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Το αυτοκίνητο μου σήμερα 30/10 έφτασε τελωνείο. Ήταν "in transport" από 3/10... :SΤι κάναν τόσες μέρες δεν μπορώ να καταλάβω... ¶ντε κοντεύεις!! Μέχρι πότε σου έχουν πει για παράδοση?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted October 30, 2009 Author Report Share Posted October 30, 2009 ¶ντε κοντεύεις!! Μέχρι πότε σου έχουν πει για παράδοση?? Μου είχαν πει πως θα έρθει σε 4 μήνες από την παράδοση οι οποίοι και τελειώνουν στις 10 Δεκέμβρη. Το περιμένω δηλαδή 1 μήνα νωρίτερα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted October 30, 2009 Report Share Posted October 30, 2009 Μου είχαν πει πως θα έρθει σε 4 μήνες από την παράδοση οι οποίοι και τελειώνουν στις 10 Δεκέμβρη.Το περιμένω δηλαδή 1 μήνα νωρίτερα! OK οπότε όλα καλά!! Πάντως από την στιγμή που είναι τελωνείο το αυτοκίνητο σε μια βδομάδα μπορείς να το έχεις!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted November 9, 2009 Author Report Share Posted November 9, 2009 Σήμερα με ειδοποίησαν πως ήρθε το αμάξι και μόλις πριν μία ώρα πήγα και το είδα! Μιλάμε είναι κουκλί!!!!!!! Golf TSI 1.4 160 3d λευκό με 18άρα bilbao σπορ ανάρτηση και φιμέ, με μόλις 7 χλμ στο κοντέρ!!! Σε 10-12 μέρες βγαίνουν πινακίδες και το παίρνω στα χέρια μου. Μιλάμε στην αντιπροσωπία χαζέψανε με τη ζάντα! Βγήκε ο διευθυντής πωλήσεων και ρωτούσε ποια ζάντα είναι αυτή Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pigeon Posted November 9, 2009 Report Share Posted November 9, 2009 Σήμερα με ειδοποίησαν πως ήρθε το αμάξι και μόλις πριν μία ώρα πήγα και το είδα! Μιλάμε είναι κουκλί!!!!!!! Golf TSI 1.4 160 3d λευκό με 18άρα bilbao σπορ ανάρτηση και φιμέ, με μόλις 7 χλμ στο κοντέρ!!! Σε 10-12 μέρες βγαίνουν πινακίδες και το παίρνω στα χέρια μου. Μιλάμε στην αντιπροσωπία χαζέψανε με τη ζάντα! Βγήκε ο διευθυντής πωλήσεων και ρωτούσε ποια ζάντα είναι αυτή ΑΝΤΕ!!!Καλοριζικο και καλοταξιδο να ειναι!!!Να το χαιρεσαι!!! ...και η vancuver ζαντα στο αυτοκινητο που περιμενω 20/11 ειναι πολυ ομορφη!! Φιλικα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 Παιδιά στην έκδοση Highline το αλκαντάρα κομμάτι των καθισμάτων είναι και αυτό σε μαύρο χρώμα; Το ρωτάω γιατί θέλω να συνδυάσω και τα ανάλογα original πατάκια με το λογότυπο Golf τα οποία όπως είδα και στο ΕΤΚΑ βγαίνουν σε μαύρο, γκρί και ανθρακί. Έχει βάλει κανείς παρεπιπτόντως τέτοια πατάκια με λογότυπο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 (edited) Παιδιά στην έκδοση Highline το αλκαντάρα κομμάτι των καθισμάτων είναι και αυτό σε μαύρο χρώμα; Το ρωτάω γιατί θέλω να συνδυάσω και τα ανάλογα original πατάκια με το λογότυπο Golf τα οποία όπως είδα και στο ΕΤΚΑ βγαίνουν σε μαύρο, γκρί και ανθρακί. Έχει βάλει κανείς παρεπιπτόντως τέτοια πατάκια με λογότυπο; σκούρο ανθρακί , σχεδόν μαύρο είναι .. y.g.sorry gia ta greeklish alla grafo apo forito me agglika windows. Edited November 14, 2009 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 Σε ευχαριστώ πολύ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted November 18, 2009 Author Report Share Posted November 18, 2009 Παρέλαβα χθες το tsi μου και είναι τέλειο! Θέλω να σας κάνω 2 ερωτήσεις και αν ξέρει κανείς μου απαντάει. Φοράω 18άρα ζάντα με ελαστικό 225/40/R18. Θέλω να μου πείτε τη πίεση πρέπει να έχω μέσα στο ελαστικό(με 16άρα είναι γύρω στο 30-31) και αν διαφέρει εμπρός με πίσω! Επίσης σκέφτομαι να βάλω άζωτο. Οι πιέσεις πρέπει να είναι ίδιες; Είχα ανοίξει ένα τόπικ για το πως θα βγάλω τα λογότυπα GOLF και TSI. Διάβασα τα τόπικ που με παραπέμψατε αλλά επειδή δεν θέλω να το διακινδυνεύσω, ξέρετε κάποιον που να μπορεί να μου τα βγάλει; Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 (edited) Παρέλαβα χθες το tsi μου και είναι τέλειο! Θέλω να σας κάνω 2 ερωτήσεις και αν ξέρει κανείς μου απαντάει. Φοράω 18άρα ζάντα με ελαστικό 225/40/R18. Θέλω να μου πείτε τη πίεση πρέπει να έχω μέσα στο ελαστικό(με 16άρα είναι γύρω στο 30-31) και αν διαφέρει εμπρός με πίσω! Επίσης σκέφτομαι να βάλω άζωτο. Οι πιέσεις πρέπει να είναι ίδιες; Είχα ανοίξει ένα τόπικ για το πως θα βγάλω τα λογότυπα GOLF και TSI. Διάβασα τα τόπικ που με παραπέμψατε αλλά επειδή δεν θέλω να το διακινδυνεύσω, ξέρετε κάποιον που να μπορεί να μου τα βγάλει; Ευχαριστώ. Πιεση θα βαλεις 32-33psi (2,3bar) σε όλα τα λαστιχα. :) :huh: Edited November 18, 2009 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted November 18, 2009 Author Report Share Posted November 18, 2009 Πιεση θα βαλεις 32-33psi (2,3bar) σε όλα τα λαστιχα. :) :huh: Είναι σίγουρο αυτό; Γιατί άκουσα πως για 40άρι προφίλ είναι καλύτερα γύρω στο 35-37. Παίζει ρόλο αν έχω μέσα άζωτο; Αλλάζει η πίεση; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Παρέλαβα χθες το tsi μου και είναι τέλειο! Θέλω να σας κάνω 2 ερωτήσεις και αν ξέρει κανείς μου απαντάει. Φοράω 18άρα ζάντα με ελαστικό 225/40/R18. Θέλω να μου πείτε τη πίεση πρέπει να έχω μέσα στο ελαστικό(με 16άρα είναι γύρω στο 30-31) και αν διαφέρει εμπρός με πίσω! Επίσης σκέφτομαι να βάλω άζωτο. Οι πιέσεις πρέπει να είναι ίδιες; Είχα ανοίξει ένα τόπικ για το πως θα βγάλω τα λογότυπα GOLF και TSI. Διάβασα τα τόπικ που με παραπέμψατε αλλά επειδή δεν θέλω να το διακινδυνεύσω, ξέρετε κάποιον που να μπορεί να μου τα βγάλει; Ευχαριστώ. Εγώ στο προηγούμενο αυτοκίνητο τα είχα βγάλει στο πλυντήριο που έκανα πλύσιμο και γυάλισμα (για να γυαλίσουμε κατευθείαν το σημείο της λαμαρίνας κάτω από τα λογότυπα που ήταν λίγο θαμπό). Γιατί δεν ρωτάς σε κάποιο κοντινό σου πλυντήριο?? (αρκεί αυτός που θα το κάνει να ξέρει τι κάνει). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Με οδοντόνυμα τα είχα βγάλει πολύ έυκολα και χωρίς ζημιά στο προηγούμενο αμάξι μου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted November 18, 2009 Author Report Share Posted November 18, 2009 Με οδοντόνυμα τα είχα βγάλει πολύ έυκολα και χωρίς ζημιά στο προηγούμενο αμάξι μου... Θα το δοκιμάσω αυτό αν και ψιλό-φοβάμαι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Με το εν λόγω νύμα οτι και να κάνεις ζημιά δεν πρόκειται να γίνει... Δώστου να καταλάβει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...