tsolias26 Posted February 11, 2011 Report Share Posted February 11, 2011 Ναι όντως.. Είναι αυτό το ESP που κάνει όλη την δουλειά . Είναι έντονα παρεμβατικό και γενικά ακόμα και "απενεργοποιημένο" υποτίθεται ...δεν σε αφήνει να κάνεις και πολλά πολλά!!! Λευτέρη, στο Golf Gti μπορείς να το βγάλεις εντελώς off? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marios_R Posted February 11, 2011 Report Share Posted February 11, 2011 απιστευτο βιντεοοο ,παει καλα το γκολφακι στη πιστα μαμα....και μπροστα ειναι στη κοντρα σε σχεση με το πολο σαν ποιο ελαφρυ...μπραβοοο!!!αλλα εντυπωση κανει οτι ζοριζεται πολυ ο οδηγος του πολο να ακολουθησει του ρυθμους του γκολφ...αγανακτει,βριζει στα ισπανικα,πλακα εχει... To συγκεκριμενο βιντεο υπαρχει και με αγγλικους υποτιτλους Παντως ο τυπος το στραμπουλαει παρα πολυ το αμαξι.Λιγο αθλια η οδηγηση του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted February 11, 2011 Report Share Posted February 11, 2011 (edited) απιστευτο βιντεοοο ,παει καλα το γκολφακι στη πιστα μαμα....και μπροστα ειναι στη κοντρα σε σχεση με το πολο σαν ποιο ελαφρυ...μπραβοοο!!!αλλα εντυπωση κανει οτι ζοριζεται πολυ ο οδηγος του πολο να ακολουθησει του ρυθμους του γκολφ...αγανακτει,βριζει στα ισπανικα,πλακα εχει... Το γκολφ ειναι και αυτο dsg , για αυτο δεν μπορει να κανει την (μικρη) διαφορα απο 1ες το πολο ! Επρεπε οπως στις περισσοτερες εκπομπες να αλλαξουν οι οδηγοι του πολο γκολφ και να κανουν τα ιδια για να μας πουν εντυπωσεισ.. Edited February 11, 2011 by Andreasf2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted February 11, 2011 Report Share Posted February 11, 2011 Ναι όντως.. Είναι αυτό το ESP που κάνει όλη την δουλειά . Είναι έντονα παρεμβατικό και γενικά ακόμα και "απενεργοποιημένο" υποτίθεται ...δεν σε αφήνει να κάνεις και πολλά πολλά!!! Λευτέρη, στο Golf Gti μπορείς να το βγάλεις εντελώς off? δεν πιστευω να πιστευε κανεις οτι το πολο θα πηγαινε μπροστα απο το γκολφ????μην το παραχ@#σουμε κιολας!!! εχουμε ενα πολυ καλο αμαξι , αμαξι πιο πολυ για ελλαδα .λιγα κυβικα πολλα αλογα σχετικα μικρη καταναλωση αυτοματυο κιβωτιο αλλα respect στο πραγματικο εργαλειο!!!golf gti :thumbsd: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted February 11, 2011 Report Share Posted February 11, 2011 (edited) δεν πιστευω να πιστευε κανεις οτι το πολο θα πηγαινε μπροστα απο το γκολφ????μην το παραχ@#σουμε κιολας!!! εχουμε ενα πολυ καλο αμαξι , αμαξι πιο πολυ για ελλαδα .λιγα κυβικα πολλα αλογα σχετικα μικρη καταναλωση αυτοματυο κιβωτιο αλλα respect στο πραγματικο εργαλειο!!!golf gti :bow: :bow: όπως άκουσα από κάποιον να λέει ..... είναι το αυτοκίνητο της Ελλάδας Edited February 11, 2011 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted February 11, 2011 Report Share Posted February 11, 2011 Ναι όντως.. Είναι αυτό το ESP που κάνει όλη την δουλειά . Είναι έντονα παρεμβατικό και γενικά ακόμα και "απενεργοποιημένο" υποτίθεται ...δεν σε αφήνει να κάνεις και πολλά πολλά!!! Λευτέρη, στο Golf Gti μπορείς να το βγάλεις εντελώς off? http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=40411 enjoy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted February 11, 2011 Report Share Posted February 11, 2011 To κιβωτιο εν κινησει απο κανει πολυενοχλητικο θορυβο σαν καρβουδιστηρι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted February 11, 2011 Report Share Posted February 11, 2011 To κιβωτιο εν κινησει απο κανει πολυενοχλητικο θορυβο σαν καρβουδιστηρι Ναι έτσι κάνει και σε εμένα... Είναι το γνωστό κροτάλισμα που κάνει το DSG 7. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted February 11, 2011 Report Share Posted February 11, 2011 Ναι όντως.. Είναι αυτό το ESP που κάνει όλη την δουλειά . Είναι έντονα παρεμβατικό και γενικά ακόμα και "απενεργοποιημένο" υποτίθεται ...δεν σε αφήνει να κάνεις και πολλά πολλά!!! Λευτέρη, στο Golf Gti μπορείς να το βγάλεις εντελώς off? nai τελειως οφφ,,,,για κοντρα ειναι μια χαρα τωρα το abs den se enoxlei σε κοντρα και τα φρενα καλο ειναι να υπαρχουν.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted February 11, 2011 Report Share Posted February 11, 2011 (edited) Ναι έτσι κάνει και σε εμένα... Είναι το γνωστό κροτάλισμα που κάνει το DSG 7. τελικα εβγαλα 480 χλμ αμεσως μολις αναψε ρεζερβα!!!βεβαια ολα τα χλμ εγιναν σε επαρχιακο με τρακτερ και προβατα να διασχιζουν το δρομο κτλ.λιγα ανοιγματα εκανα κανα 3 φορες.χθες υστερα απο 2 βδομαδες ξαναγεμισα με 95αρα αυτη τη φορα.65 ευρωπουλα πηρε...για να δουμε τωρα ποσα χλμ θα βγαλω???? ΣΥΝΟΛΟ ΤΟ ΜΗΝΑ 150 ΕΥΡΩ ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΗ.καλα ειμαι τωρα σε λιγο που θα ανοιξει και ο καιρος θα βγει εξω το αλλο εργαλειο 2κυκλο αυτη τη φορα και το πολακι θα το βγαζω μονο για βολτες...το σκουτερ βγαζει με 10 ευρω σχεδον 300 χλμ!!!!!! επισης σημερα για πρωτη φορα πηγα το αμαξι για πλυσιμο(το εχω ξαναπλυνει αλλα μονος μου) εκει που πηγαινα και το γκολφ γιατι εχει καλη βουρτσα.τελικα ενω περιμενα να μου το περασει με τη βουρτσα τελικα μου το εκανε με το χερι ολο το αμαξι...μαλλον επειδη ειναι καινουργιο!!!! Edited February 11, 2011 by spiros!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaloutsikos Posted February 11, 2011 Report Share Posted February 11, 2011 τελικα εβγαλα 480 χλμ αμεσως μολις αναψε ρεζερβα!!!βεβαια ολα τα χλμ εγιναν σε επαρχιακο με τρακτερ και προβατα να διασχιζουν το δρομο κτλ.λιγα ανοιγματα εκανα κανα 3 φορες.χθες υστερα απο 2 βδομαδες ξαναγεμισα με 95αρα αυτη τη φορα.65 ευρωπουλα πηρε...για να δουμε τωρα ποσα χλμ θα βγαλω???? ΣΥΝΟΛΟ ΤΟ ΜΗΝΑ 150 ΕΥΡΩ ΣΕ ΒΕΝΖΙΝΗ.καλα ειμαι τωρα σε λιγο που θα ανοιξει και ο καιρος θα βγει εξω το αλλο εργαλειο 2κυκλο αυτη τη φορα και το πολακι θα το βγαζω μονο για βολτες...το σκουτερ βγαζει με 10 ευρω σχεδον 300 χλμ!!!!!! επισης σημερα για πρωτη φορα πηγα το αμαξι για πλυσιμο(το εχω ξαναπλυνει αλλα μονος μου) εκει που πηγαινα και το γκολφ γιατι εχει καλη βουρτσα.τελικα ενω περιμενα να μου το περασει με τη βουρτσα τελικα μου το εκανε με το χερι ολο το αμαξι...μαλλον επειδη ειναι καινουργιο!!!! Αμαρτία ρε φίλος να το πλείνεις με βούρτσα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolas_gti Posted February 11, 2011 Report Share Posted February 11, 2011 Αμαρτία ρε φίλος να το πλείνεις με βούρτσα! +1000!!! Κ εγω φιλε μου στο clio που ειχα 2,5 χρονια το επλενα παντα μονος μου και ΠΟΤΕ με βουρτσα... ενωειται.. και το χρωματακι του παρολο που ηταν μαυρο και εκτος γκαραζ ηταν σε αψογη κατασταση!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 (edited) τελικα εβγαλα 480 χλμ αμεσως μολις αναψε ρεζερβα!!!βεβαια ολα τα χλμ εγιναν σε επαρχιακο με τρακτερ και προβατα να διασχιζουν το δρομο κτλ.λιγα ανοιγματα εκανα κανα 3 φορες.χθες υστερα απο 2 βδομαδες ξαναγεμισα με 95αρα αυτη τη φορα.65 ευρωπουλα πηρε...για να δουμε τωρα ποσα χλμ θα βγαλω???? Μια χαρά για την ώρα.... Αν βάλεις και την ρεζέρβα άλλα 60 χιλιόμετρα τότε είσαι στα 540 σύνολο. Στο ταξίδι που έκανα πρόσφατα έβγαλα 600 χιλιόμετρα αλλά κουβαλούσα μαζί μου και άλλα δύο άτομα με αποσκευές... Θα μπορούσα σίγουρα να ξεπεράσω τα 600 , αν ήμουν μόνος μου... Φυσικά δεν το "άνοιξα" καθόλου ( μέχρι 120 χιλ/ ώρα) και έχω ήδη κάνει 8000 χιλιόμετρα. Αντε να δούμε πόσο θα ανοίξει ακόμα ο κινητήρας... Πως σας φαίνονται αυτές οι ζάντες: http://www.polodriver.com/category/tuning/ Edited February 12, 2011 by TSOLIAS30 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 (edited) αληθεια?? χαλια ειναι! σορρυ Γιωργο δες κατι σε πολυακτινες... OZ superturismo η ΒΒS Ch Edited February 12, 2011 by Dynamite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 αληθεια?? χαλια ειναι! σορρυ Γιωργο δες κατι σε πολυακτινες... OZ superturismo η ΒΒS Ch Ναι συμφωνώ ότι είναι χάλια... σκέφτομαι το πάσχα τις ίδιες που φοράει να τις κάνω μαύρες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tritonas Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 (edited) Καλησπέρα στο Forum!!!Θα ήθελα να μάθω αν κάποιος από εσάς γνωρίζει σχετικά με το πολυλειτουργικό τιμόνι (διάβασα τα προηγούμενα posts αλλά δεν βρήκα κάτι σχετικό)και αν αυτό μπορει να τοποθετηθεί μετά απο την αγορά!(Πάντα για GTI μιλάμε!!!)Ευχαριστώ προκαταβολικός Edited February 12, 2011 by tritonas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo6r1 Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Απο λάδια πώς πάμε; στα πρώτα 5000 ήθελε 1l και τώρα στα 10000 κοντεύει να φτάσει στην χαμηλότερη στάθμη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Ρε σεισ ερωτευτηκα το καρμπον κομματι πανω στο στοπ στην αεροτομη http://www.abt-sportsline.de/en/tuning/shop/VW-Polo-6R0-Karosserie_1508_1402_4/produkt/ABT-rear-spoiler-3790/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emerald Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Ερώτηση: μερικές φορές όταν ανεβάζω στροφές και το πιέζω λίγο παραπάνω που μπαίνει σε λειτουργία και το turbo και ενώ ο κλιματισμός είναι κλειστός..ξαφνικά βγαίνει πολύ ζέστη σε σημείο να βράζεις στο αμάξι... οπότε αναγκαστικά ανοίγω τον κλιματισμό στο κρύο. Έχει συμβεί σε σας??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Emerald καλοσόρισες πάλι στην παρέα και περαστικά! Πρέπει να ταλαιπωρήθηκες εεε??? Αυτό που λες με τον κλιματισμό είναι φυσιολογικό ... Όταν είναι ο κλιματισμός κλειστός και έχει αποθηκευμένη θερμοκρασία π.χ. 27 C τότε όταν ζεσταθεί η μηχανή σου βάζει από έξω ζεστό αέρα. Αυτό συμβαίνει λόγο του εισαερισμού (περνά ο αέρας από έξω προς τα μέσα και ζεσταίνεται) . Αν ανοίξεις το air condition και ρυθμίσεις κάπου στους 20 C και μετά το κλείσεις , θα σου βάζει πάλι αέρα από έξω αλλά αυτήν την φορά θα τον ψύχει (πολύ κρύο).... Μία θερμοκρασία που είναι φυσιολογική είναι 22,5 C (απότι έχω δει στο δικό μου). Αν δεν θέλεις να σου βάζει καθόλου αέρα από έξω πατάς το κουμπάκι για την ανακύκλωση αέρα. Το εικονίδιό του μοιάζει με ένα αυτοκίνητο με ένα βελάκι να φέρνει κύκλο.... Ελπίζω να βοήθησα!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emerald Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Σε ευχαριστώ τσολιά!!ναι μεγάλη ταλαιπωρία αλλά όλα οκ τώρα. Τώρα που τα λες αυτά όντως τα έχω παρατηρήσει.. βοήθησες πολύ γιατί είχα αρχίσει να ανησυχώ για θερμοκρασία ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Για καταναλωση εντος αθηνας χωρις κινηση βραδινες ωρες εγω εχω βγαλει εως τωρα 400 χιλιομετρα και ειμαι λιγο κατω απο το μισο ρεζερβουαρ. Δηλαδη μιλαμε για 550-600 χιλιομετρα εως το λαμπακι ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kothaar Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Καλησπέρα, σε ολο το forum. Παιδια, θελω να σας ρωτησω κατι. Το ξερω οτι ισως να φανει λιγο ηλιθια η απορια μου, αλλα επειδη προκειται για κατι που με εχει παραξενεψει αρκετα και δεν μπορω να το εξηγησω, επικαλουμαι τις γνωσεις σας. Απευθυνομαι κυριως στους κατοχους του Polo GTI με τα εργοστασιακα bi-xenon φωτα, γιατι αυτα εχω και εγω και με αυτα εχει σχεση η απορια μου. Ομως, αν γνωριζει οποιοσδηποτε κατι επ' αυτου, θα ήθελα να ακουσω τη γνωμη του. Λοιπον, η απορια μου ειναι η εξης: Στη φωτογραφια που ποσταρω απεικονιζεται το αριστερο φαναρι του αυτοκινητου μου (μιλαμε παντα για εργοστασιακα bi-xenon φωτα, σβηστα βεβαια τη στιγμη που τραβηξα τη φωτογραφια με το κινητο). Με το κοκκινο βελακι σας δειχνω μια λαμπα, η οποια δεν αναβει ουτε οταν τα εχω αναμμενα στη χαμηλη σκαλα ουτε στη μεσαια ουτε στη μεγαλη ουτε καν οταν αναβω τους προβολεις ή παιζω με το σινιαλο! Με λιγα λογια, αυτη η λαμπα δεν αναβει ποτε! Ειναι η λαμπα-φαντασμα!! Η απορια μου ειναι γιατι δεν αναβει ποτε; Υπαρχει καποιο μηχανικο/ηλεκτρολογικο προβλημα; Μηπως να το πηγαινα στην αντιπροσωπεια να του ριξουν αυτοι μια ματια; Μηπως δεν πρεπει καν να αναβει; Απ΄ την αλλη ομως, αν ειναι να μην αναβει, τοτε ποιος ο λογος υπαρξης της; Την εβαλαν εκει οι Γερμανοι απλως και μονο για να γουσταρουν ή για να πιανει τσαμπα χωρο; Δεν νομιζω να ισχυει κατι τετοιο... Να σας πω επισης οτι ουτε στο δεξι φαναρι αναβει η αντιστοιχη λαμπα. Ριξτε μια ματια στη φωτογραφια και εσεις, ρε παιδια, και πειτε μου τι μπορει να συμβαινει, γιατι αλλιως απο Δευτερα θα το παω στην αντιπροσωπεια για να δω τι παιζει, να δω τι θα μου πουν και αυτοι. Θα περιμενω τα σχολια σας. ΥΓ.: Αυτη η λαμπα, αν δεν κανω λαθος, δεν ειναι καν xenon. Ετσι δεν ειναι; http://img823.imageshack.us/f/polo1y.jpg/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phillipv Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Καλησπέρα, σε ολο το forum. Παιδια, θελω να σας ρωτησω κατι. Το ξερω οτι ισως να φανει λιγο ηλιθια η απορια μου, αλλα επειδη προκειται για κατι που με εχει παραξενεψει αρκετα και δεν μπορω να το εξηγησω, επικαλουμαι τις γνωσεις σας. Απευθυνομαι κυριως στους κατοχους του Polo GTI με τα εργοστασιακα bi-xenon φωτα, γιατι αυτα εχω και εγω και με αυτα εχει σχεση η απορια μου. Ομως, αν γνωριζει οποιοσδηποτε κατι επ' αυτου, θα ήθελα να ακουσω τη γνωμη του. Λοιπον, η απορια μου ειναι η εξης: Στη φωτογραφια που ποσταρω απεικονιζεται το αριστερο φαναρι του αυτοκινητου μου (μιλαμε παντα για εργοστασιακα bi-xenon φωτα, σβηστα βεβαια τη στιγμη που τραβηξα τη φωτογραφια με το κινητο). Με το κοκκινο βελακι σας δειχνω μια λαμπα, η οποια δεν αναβει ουτε οταν τα εχω αναμμενα στη χαμηλη σκαλα ουτε στη μεσαια ουτε στη μεγαλη ουτε καν οταν αναβω τους προβολεις ή παιζω με το σινιαλο! Με λιγα λογια, αυτη η λαμπα δεν αναβει ποτε! Ειναι η λαμπα-φαντασμα!! Η απορια μου ειναι γιατι δεν αναβει ποτε; Υπαρχει καποιο μηχανικο/ηλεκτρολογικο προβλημα; Μηπως να το πηγαινα στην αντιπροσωπεια να του ριξουν αυτοι μια ματια; Μηπως δεν πρεπει καν να αναβει; Απ΄ την αλλη ομως, αν ειναι να μην αναβει, τοτε ποιος ο λογος υπαρξης της; Την εβαλαν εκει οι Γερμανοι απλως και μονο για να γουσταρουν ή για να πιανει τσαμπα χωρο; Δεν νομιζω να ισχυει κατι τετοιο... Να σας πω επισης οτι ουτε στο δεξι φαναρι αναβει η αντιστοιχη λαμπα. Ριξτε μια ματια στη φωτογραφια και εσεις, ρε παιδια, και πειτε μου τι μπορει να συμβαινει, γιατι αλλιως απο Δευτερα θα το παω στην αντιπροσωπεια για να δω τι παιζει, να δω τι θα μου πουν και αυτοι. Θα περιμενω τα σχολια σας. ΥΓ.: Αυτη η λαμπα, αν δεν κανω λαθος, δεν ειναι καν xenon. Ετσι δεν ειναι; http://img823.imageshack.us/f/polo1y.jpg/ ειδες μηπως ειναι τα αλαρμ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
m@riosgti Posted February 12, 2011 Report Share Posted February 12, 2011 Καλησπέρα, σε ολο το forum. Παιδια, θελω να σας ρωτησω κατι. Το ξερω οτι ισως να φανει λιγο ηλιθια η απορια μου, αλλα επειδη προκειται για κατι που με εχει παραξενεψει αρκετα και δεν μπορω να το εξηγησω, επικαλουμαι τις γνωσεις σας. Απευθυνομαι κυριως στους κατοχους του Polo GTI με τα εργοστασιακα bi-xenon φωτα, γιατι αυτα εχω και εγω και με αυτα εχει σχεση η απορια μου. Ομως, αν γνωριζει οποιοσδηποτε κατι επ' αυτου, θα ήθελα να ακουσω τη γνωμη του. Λοιπον, η απορια μου ειναι η εξης: Στη φωτογραφια που ποσταρω απεικονιζεται το αριστερο φαναρι του αυτοκινητου μου (μιλαμε παντα για εργοστασιακα bi-xenon φωτα, σβηστα βεβαια τη στιγμη που τραβηξα τη φωτογραφια με το κινητο). Με το κοκκινο βελακι σας δειχνω μια λαμπα, η οποια δεν αναβει ουτε οταν τα εχω αναμμενα στη χαμηλη σκαλα ουτε στη μεσαια ουτε στη μεγαλη ουτε καν οταν αναβω τους προβολεις ή παιζω με το σινιαλο! Με λιγα λογια, αυτη η λαμπα δεν αναβει ποτε! Ειναι η λαμπα-φαντασμα!! Η απορια μου ειναι γιατι δεν αναβει ποτε; Υπαρχει καποιο μηχανικο/ηλεκτρολογικο προβλημα; Μηπως να το πηγαινα στην αντιπροσωπεια να του ριξουν αυτοι μια ματια; Μηπως δεν πρεπει καν να αναβει; Απ΄ την αλλη ομως, αν ειναι να μην αναβει, τοτε ποιος ο λογος υπαρξης της; Την εβαλαν εκει οι Γερμανοι απλως και μονο για να γουσταρουν ή για να πιανει τσαμπα χωρο; Δεν νομιζω να ισχυει κατι τετοιο... Να σας πω επισης οτι ουτε στο δεξι φαναρι αναβει η αντιστοιχη λαμπα. Ριξτε μια ματια στη φωτογραφια και εσεις, ρε παιδια, και πειτε μου τι μπορει να συμβαινει, γιατι αλλιως απο Δευτερα θα το παω στην αντιπροσωπεια για να δω τι παιζει, να δω τι θα μου πουν και αυτοι. Θα περιμενω τα σχολια σας. ΥΓ.: Αυτη η λαμπα, αν δεν κανω λαθος, δεν ειναι καν xenon. Ετσι δεν ειναι; http://img823.imageshack.us/f/polo1y.jpg/ Φίλε μου αυτή η λάμπα ανάβει στις στροφές. Όλοι που έχουμε bi-xenon εργοστασιακά δεν ανάβει το προβολάκι για τις στροφές αλλά αυτό. Για να το τσεκάρεις άναψε τα φώτα σου και στρίψε το τιμόνι ή αριστερά ή δεξιά. Επίσης ανάβει και όταν βγάζουμε φλας. Καλό βράδυ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...