Jump to content
Panos277

Vw Polo 6R Gti 2010 - Εντυπώσεις [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

καλά όλα αυτά τα βρήκαμε αλλα το okay πως το πατάμε??? :blush:

Πρέπει να είναι ένα σύντομο πάτημα του κάτω κουμπιού! Δεν γράφει ok/reset το κουμπάκι; (δεν είμαι σίγουρος γιατι εχω πολυλειτουργικό στο golf αλλά αν θυμάμαι καλά απο άλλα vw που εχω δει ετσι είναι...)

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να είναι ένα σύντομο πάτημα του κάτω κουμπιού! Δεν γράφει ok/reset το κουμπάκι; (δεν είμαι σίγουρος γιατι εχω πολυλειτουργικό στο golf αλλά αν θυμάμαι καλά απο άλλα vw που εχω δει ετσι είναι...)

δεν γραφει τίποτα όχι!

Link to comment
Share on other sites

δεν γραφει τίποτα όχι!

Είσαι σίγουρος;; Αυτός δεν είναι ο μοχλός;; !B1nBrf!!mk~$(KGrHqZ,!hoE)73IFZEUBMfLZ2,S2Q~~_12.JPG

Δεν μπορεί να μην έχει επεξήγηση λειτουργίας το κουμπί! Στην φωτό γράφει ok/reset

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Είσαι σίγουρος;; Αυτός δεν είναι ο μοχλός;; !B1nBrf!!mk~$(KGrHqZ,!hoE)73IFZEUBMfLZ2,S2Q~~_12.JPG

Δεν μπορεί να μην έχει επεξήγηση λειτουργίας το κουμπί! Στην φωτό γράφει ok/reset

Σίγουρα υπάρχει το ΟΚ/RESET ... Ψάξτο λίγο φίλε μου Ionas.

Edited by TSOLIAS30
Link to comment
Share on other sites

έτσι ακριβώς είναι αλλα δεν μπορώ να βρω πως πατάς το ok!!έλεος!τα δοκίμασα όλα!

Το κουμπί είναι ακριβώς απο κάτω που γράφει ΟΚ/RESET

Link to comment
Share on other sites

Το κουμπί είναι ακριβώς απο κάτω που γράφει ΟΚ/RESET

Ακριβώς, το ok/reset αντιστοιχεί σε ενα κουμπάκι που βρίσκεται στο κάτω μέρος του μοχλού κάτω απο τα γράματα!!!

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς, το ok/reset αντιστοιχεί σε ενα κουμπάκι που βρίσκεται στο κάτω μέρος του μοχλού κάτω απο τα γράματα!!!

δεν νομίζω ρε παιδιά ότι έχει κουμπί εκεί κάτω.

τέσπα όταν το δω θα σας πω

Link to comment
Share on other sites

δεν νομίζω ρε παιδιά ότι έχει κουμπί εκεί κάτω.

τέσπα όταν το δω θα σας πω

Δεν γίνεται να μην έχει, εκτός αν έχεις πολυλειτουργικό αλλά τότε δεν έχει ούτε τα πλαινά, οπως αυτό k_P1080992.JPG

Link to comment
Share on other sites

Πάτα παρατεταμένα το πάνω κουμπάκι του trip computer (δεξιά μοχλός) και θα μπεις στις ρυθμίσεις .... εκεί μπορείς να αλλάξεις και την γλώσσα (σε μένα στην αρχή ήταν στα γερμανικά) καθώς και να βάλεις να φαίνονται τα τραγούδια στην οθόνη του κοντερ και να αλλάζεις τραγούδια από το trip..thumbsup.png

Πολύ ενδιαφέρον αυτό.

Αλλά δεν κατάφερα να βρω τη συγκεκριμένη ρύθμιση.

Στο MFD - Data δε μου δίνει τέτοια επιλογή.

Φίλε Τσολιά, σε ποιο υπο-μενού βρίσκεται;

Link to comment
Share on other sites

ναι όντος!!! που σε ποιο μενού το ενεργοποιείς αυτό με τα τραγούδια?

επίσεις στο μενού με τα φώτα, η ενεργοποίηση που λέει travel light τι ακριβός είναι? ξέρει κανείς?

Link to comment
Share on other sites

Πολύ ενδιαφέρον αυτό.

Αλλά δεν κατάφερα να βρω τη συγκεκριμένη ρύθμιση.

Στο MFD - Data δε μου δίνει τέτοια επιλογή.

Φίλε Τσολιά, σε ποιο υπο-μενού βρίσκεται;

Θα μπεις στο μενου και θα ειλεξεις τη δευτερη επιλογη που λεει audio και θα σε βγαλει στην αρχικη οθονη και θα βλεπεις το ραδιοφωνο σου...και οπως εισαι εκει εαν πατησεις το πανω ή το κατω κουμπακι του τριπ θα αλλαξει σταθμους....

Link to comment
Share on other sites

Οκ, το βρήκα, ευχαριστώ.

Το δοκίμαζα έχοντας κλειστό το ραδιόφωνο :drinks:, γι' αυτό μου έδινε μόνο τις υπόλοιπες επιλογές, εκτός του audio...

Link to comment
Share on other sites

εχει ασχολη8ει κανενας με vag com στο νεο polo gti? εγω εχω την εκδοση 10.6 εσβησα κατι σφαλματακια.. και απενεργοποιησα και το ηχο για τις ζωνες.. αλλα στα αλλα δεν με αφηνε .. (mes.bolcks) να θελω ποιο καινουργιο καλωδιο ?? η ο εγκεφαλος του αμαξιου δεν με αφηνει και χρειαζεται το αυ8εντικο καλωδιο??

Link to comment
Share on other sites

Άκουσα σε ραδιοφωνική εκπομπή ότι η VW σκέφτεται να καταργήσει τους twincharged κινητήρες λόγο του μεγάλου κόστους και τον προβλημάτων (?????) που έχουν παρουσιαστεί σε ορισμένες περιπτώσεις. Από τους TSI θα κρατήσει λένε μόνο τους Turbo κινητήρες. Δεν θα αργήσει μου φαίνεται να μπεί και στον παιχνίδι ο 1.6 που έχουνε για το WRC. Αν....αν λέμε ισχυούν όλα αυτά άντε να πάρεις ένα αυτοκίνητο του οποίου ο κινητήρας σε 2-3 χρόνια μπορεί να έχει αποσυρθεί...

Edited by manolios
Link to comment
Share on other sites

Άκουσα σε ραδιοφωνική εκπομπή ότι η VW σκέφτεται να καταργήσει τους twincharged κινητήρες λόγο του μεγάλου κόστους και τον προβλημάτων (?????) που έχουν παρουσιαστεί σε ορισμένες περιπτώσεις. Από τους TSI θα κρατήσει λένε μόνο τους Turbo κινητήρες. Δεν θα αργήσει μου φαίνεται να μπεί και στον παιχνίδι ο 1.6 που έχουνε για το WRC. Αν....αν λέμε ισχυούν όλα αυτά άντε να πάρεις ένα αυτοκίνητο του οποίου ο κινητήρας σε 2-3 χρόνια μπορεί να έχει αποσυρθεί...

Απολυτα λογικο δεν ειναι???

αυτο το μοτερ υπαρχει απο το 2006

μετραει ηδη 5 χρονια ζωης και εχει μπει σε πραγματικα πολλα μοντελα.

εχουμε 2011 μετρα 5 χρονια ζωης και σε μια εποχη που η εξέλιξη και ο ανταγωνισμός ειναι σε πολύ μεγάλο επίπεδο.

και 2 χρόνια να τον κρατήσουν ακωμη μιλάμε για 7 χρονια.

Δεν ειναι και λίγα.

δεν θα μειώσει αυτο την αξία του αυτοκινήτου που αγόρασες.

Και ο 20vt σταμάτησε αλλα παραμένει το ΤΟΠ μοτερ του Group ακωμη μετα απο τοσα χρονια. :whistling:

Link to comment
Share on other sites

παιδια σημερα πηρα στα χερια μου το polaki μου με αλλη εξατμιση...μεγαλη διαφορα...κ μ ενα προγραμματακι θα ειναι πυραυλος....πραγμα που το χρειαζεται και φαινεται στις μεγαλες ταχυτητες....

Link to comment
Share on other sites

παιδια σημερα πηρα στα χερια μου το polaki μου με αλλη εξατμιση...μεγαλη διαφορα...κ μ ενα προγραμματακι θα ειναι πυραυλος....πραγμα που το χρειαζεται και φαινεται στις μεγαλες ταχυτητες....

Δώσε μας καμιά λεπτομέρεια παραπάνω. Άλλαξες όλη την εξάτμιση, αφαίρεσες κάποιο καζανάκι, είναι πιο θορυβώδης τώρα και τι ακριβώς διαφορά αντιλαμβάνεσαι?

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα!

Έχω ένα κολλητό ο οποίος έχει saxo με πρόγραμμα, δίχαλο και εκκεντροφόρους ρυθμισμένους. Δεν έχει τύχει ακόμα να ανοίξουμε μαζί αλλά μου είπε κάτι το οποίο με προβλημάτισε.

Άνοιξε σήμερα στη μεσογείων με ένα polo από 80 μέχρι 160 και ήταν μπροστά. Πώς γίνεται να είναι εφικτό αυτό? (δεν πάιζει να μην μου λέει αλήθεια, είναι αδερφός)

Περιμένω τις απόψεις σας.

Link to comment
Share on other sites

μηπως ο οδηγος του πολο ηταν ψιλο κουλος?????

ο φιλος σου παιζει γυρω στα 160 αλογα στα 1600 κυβικα σωστα?

θα μπορουσες να πεις οτι το πολο υστερει στο θεμα κυβικων μιας και ανοιξαν απο 80

αλλα δεν πιστευω αυτη η διαφορα να καλιπτει την διαφορα ιπποδυναμης!

Link to comment
Share on other sites

μηπως ο οδηγος του πολο ηταν ψιλο κουλος?????

ο φιλος σου παιζει γυρω στα 160 αλογα στα 1600 κυβικα σωστα?

θα μπορουσες να πεις οτι το πολο υστερει στο θεμα κυβικων μιας και ανοιξαν απο 80

αλλα δεν πιστευω αυτη η διαφορα να καλιπτει την διαφορα ιπποδυναμης!

Ξέχασα να αναφέρω ότι πέρα από το δίχαλο όλη η εξάτμιση είναι ΜΑΜΑ με καταλύτη και επίσης βαράει κόφτες στις 8000rpm. Δεν ξέρω πόσα άλογα βγάζει ακριβώς αλλά με παραξενέβει το γεγονός.

Edited by m@rios
Link to comment
Share on other sites

Ξέχασα να αναφέρω ότι πέρα από το δίχαλο όλη η εξάτμιση είναι ΜΑΜΑ με καταλύτη και επίσης βαράει κόφτες στις 8000rpm. Δεν ξέρω πόσα άλογα βγάζει ακριβώς αλλά με παραξενέβει το γεγονός.

μηπως το παλικαρι με το πολο απλα εστρωνε το αμαξι του και ισα ισα που παταγε γκαζι?

λιγο ανοητο μου φαινεται να πατησει το gti τοτε να παει να κοντραρει κανενα ralliart colt η opel corsa..τι να πω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.