Jump to content
Panos277

Vw Polo 6R Gti 2010 - Εντυπώσεις [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

τόσο είναι περίπου το φυσιολογικό....

Εμένα παιδιά όπως έχω ξαναπεί στα 1000χλμ άλλαξα λάδια! στα 2000χλμ έκαψε 400, στα 3200χλμ έκαψε 500 και τώρα στα 4750 έχει κάψει από 400 μέχρι 500. Δεν θα συμπληρώσω για να δω πότε θα ανάψει λαμπάκι! Πάντως δείχνει ότι μειώνεται η κατανάλωση! Ας το ελπίσουμε..

Link to comment
Share on other sites

Έχω ανοίξει σε στροφές με RC, που θεωρείτε top (σε στήσιμο) και στάθηκα ισάξια μέχρι το τέλος. Το στρίψιμο είναι θέμα οδηγού. Μέσα στο φόρουμ ακούγονται πολλά το θέμα είναι τι ισχύει πραγματικά.

Το θεμα δεν ειναι ποσο γρηγορα παιρνεις μια στροφη,αλλα το feeling που σου δινει το αυτοκινητο εκεινη την στιγμη...και αυτο ειναι που σε κανει να γουσταρεις την οδηγηση.Επειδη το προηγουμενο αμαξι μου ηταν ενα 106 και ενιοτε οδηγω ενα mx5 καλο το πολο στις στροφες, γρηγορο στιβαρο αλλα δεν εχει την αμεσοτητα και την αισθηση οτι μπορεις να το κανεις οτι θες ανα πασα στιγμη.

Οδηγησε ενα rc,ενα clio rs ή ενα ραλακι να καταλαβεις την διαφορα.

Οσον αφορα το αν μπορεις να ακολουθησεις καποιον σε δημοσιο δρομο αυτο ειναι θεμα καθαρα οδηγου και τρελας που κουβαλαει εφοσον τα αυτοκινητα είναι παραπλησια.

Δεν ειναι ολα θεμα χρονομετρων

Βεβαια εγω παρολο που ηξερα πανω κατι πως είναι λιγο αδιαφορο οδηγικα στις στροφες, το αγορασα.

Και αυτο γιατι το 90 % των χιλιομετρων που κανω πλεον ειναι στην πολη και στην εθνικη!

Link to comment
Share on other sites

Eυχομαι να ειναι απροβληματιστο.

Ενημερωνε μας οποτε μπορεις για το πως το βλεπεις στο περασμα του χρονου

ολα καλα και απροβληματιστα και οικονομια παιζει απο 39 εως 41%

Edited by GIANNIS75
Link to comment
Share on other sites

Εμένα παιδιά όπως έχω ξαναπεί στα 1000χλμ άλλαξα λάδια! στα 2000χλμ έκαψε 400, στα 3200χλμ έκαψε 500 και τώρα στα 4750 έχει κάψει από 400 μέχρι 500. Δεν θα συμπληρώσω για να δω πότε θα ανάψει λαμπάκι! Πάντως δείχνει ότι μειώνεται η κατανάλωση! Ας το ελπίσουμε..

λιγο παραπανω απο μενα καις και εσυ. φυσιολογικα ας πουμε..

μην παει με τιποτα ομως και κανεις ομως αυτο που λες και περιμενεις να αναψει λαμπακι! γεμισε με λαδι φουλ και κανε σωστο ελεγχο, ελεγχε το ανα 1000 να δεις ποσο καιει.

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα δεν ειναι ποσο γρηγορα παιρνεις μια στροφη,αλλα το feeling που σου δινει το αυτοκινητο εκεινη την στιγμη...και αυτο ειναι που σε κανει να γουσταρεις την οδηγηση.Επειδη το προηγουμενο αμαξι μου ηταν ενα 106 και ενιοτε οδηγω ενα mx5 καλο το πολο στις στροφες, γρηγορο στιβαρο αλλα δεν εχει την αμεσοτητα και την αισθηση οτι μπορεις να το κανεις οτι θες ανα πασα στιγμη.

Οδηγησε ενα rc,ενα clio rs ή ενα ραλακι να καταλαβεις την διαφορα.

Οσον αφορα το αν μπορεις να ακολουθησεις καποιον σε δημοσιο δρομο αυτο ειναι θεμα καθαρα οδηγου και τρελας που κουβαλαει εφοσον τα αυτοκινητα είναι παραπλησια.

Δεν ειναι ολα θεμα χρονομετρων

Βεβαια εγω παρολο που ηξερα πανω κατι πως είναι λιγο αδιαφορο οδηγικα στις στροφες, το αγορασα.

Και αυτο γιατι το 90 % των χιλιομετρων που κανω πλεον ειναι στην πολη και στην εθνικη!

Πίστεψέ με έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα πριν καταλήξω. Δεν έπεσα από το διάστημα και είπα το πόλο το υπεραμάξι να το αποκτήσω... Οδηγώ Πόλυ συχνά το st με πρόγραμμα 300άλογα, εχω οδηγίσει rc-cupra κτλ... Το πολάκι μπορεί να μην σου δίνει την πληροφόρηση του rc αλλά μην τρελαθούμε κιόλας , πρέπει να ξέρεις τι αγοράζεις. Δεν μπορεί ένα αμάξι να στα προσφέρει όλα. Επειδή τυχαίνει να οδηγώ καθημερινά σε στροφιλίκια σου λέω ότι είναι μια χαρά. Εγώ κάθε πρωί απολαμβάνω την οδήγηση στην δουλειά μου. Δεν θα το άλλαζα με κανένα άλλο της κατηγορίας για πολλούς λόγους. Ελπίζω το επόμενο αμάξι σου να σου προσφέρει την οδηγική εμπειρία που αναζητάς αλλά μάλλον σε βλέπω για κανένα s3.. Γιατί το πακετάκι που καταλαβαίνω ότι αναζητάς δεν θα το βρεις στην μικρή κατηγορία. Φιλικά Κωστας

Link to comment
Share on other sites

Πίστεψέ με έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα πριν καταλήξω. Δεν έπεσα από το διάστημα και είπα το πόλο το υπεραμάξι να το αποκτήσω... Οδηγώ Πόλυ συχνά το st με πρόγραμμα 300άλογα, εχω οδηγίσει rc-cupra κτλ... Το πολάκι μπορεί να μην σου δίνει την πληροφόρηση του rc αλλά μην τρελαθούμε κιόλας , πρέπει να ξέρεις τι αγοράζεις. Δεν μπορεί ένα αμάξι να στα προσφέρει όλα. Επειδή τυχαίνει να οδηγώ καθημερινά σε στροφιλίκια σου λέω ότι είναι μια χαρά. Εγώ κάθε πρωί απολαμβάνω την οδήγηση στην δουλειά μου. Δεν θα το άλλαζα με κανένα άλλο της κατηγορίας για πολλούς λόγους. Ελπίζω το επόμενο αμάξι σου να σου προσφέρει την οδηγική εμπειρία που αναζητάς αλλά μάλλον σε βλέπω για κανένα s3.. Γιατί το πακετάκι που καταλαβαίνω ότι αναζητάς δεν θα το βρεις στην μικρή κατηγορία. Φιλικά Κωστας

Ρε μια χαρα ειναι,δεν λεω.Απλα δεν σου δινει το κατι παραπανω στο feeling σε γρηγορο ρυθμο.Δεν αναζητουσα κατι άλλο στην μικρη κατηγορια οταν παρηγγειλα το πολο.Ημουν 100% συνειδητοποιημενος οταν το πηρα και δεν το μετανιωνω.Ηθελα να ξεφυγω και λιγο απο αμαξια στυλ rallye.Το ξεζουμισα το χαρηκα οσο δεν πηγαινε και μετα ηθελα κατι διαφορετικο.Και τοτε εμφανιστηκε το gti!

Για το S3 που το καταλαβες;Ενα λευκό το τελευταιο θέλω στα 350 αλογα...και εκλεισα!

Link to comment
Share on other sites

πες μου εναν που δεν θελει ενα λευκο S3!

εμενα!

στα λεφτά του παίρνεις ένα πολύ καλύτερο μεταχειρισμένο με λίγα χιλιόμετρα!

το έψαχνα πριν λίγες μέρες

χαχαχα

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχει πολυ καλυτερο μεταχειρισμενο απο ενα καινουριο.

Αυτη ειναι η αληθεια!

επισης το πολυ καλυτερο ειναι σχετικο

Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχει πολυ καλυτερο μεταχειρισμενο απο ενα καινουριο.

Αυτη ειναι η αληθεια!

επισης το πολυ καλυτερο ειναι σχετικο

εγώ νομίζω ότι και 40.000 χιλιόμετρα να χει είναι ok.

έχεις δίκιο δεν το προσδιόρισα σωστά.

μηχανικά είναι τέλειο το s3 αλλα για μένα παραμένει ένα καλο a3..όπως και το r32 μηχανικά τέλειο αλλα παραμένει ένα golf.

το σήμα εννοούσα και το όλο σύνολο γενικά.

μέχρι και carrera του 7 παίρνεις με τα λεφτά του s3

γιατί να προτιμήσω το s3?

Edited by ιωνας
Link to comment
Share on other sites

μέχρι και carrera του 7 παίρνεις με τα λεφτά του s3

γιατί να προτιμήσω το s3?

Γιατί στο s3 θα μπορείς να αλλάξεις κανενα τακάκι και κανα λάστιχο, στην carrera δύσκολο... πρέπει να χεις αρκετό χρήμα για να τη συντηρήσεις + οτι σε καθημερινή χρήση πίνει αρκετή βενζίνη!

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Γιατί στο s3 θα μπορείς να αλλάξεις κανενα τακάκι και κανα λάστιχο, στην carrera δύσκολο... πρέπει να χεις αρκετό χρήμα για να τη συντηρήσεις + οτι σε καθημερινή χρήση πίνει αρκετή βενζίνη!

ντάξει μη νομίζεις ότι έχουν τεραστια διαφορα στη βενζίνη και την carrera την έφερα απλά ως παράδειγμα υπάρχουν 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα.

και δεν νομίζω ότι η audi είναι γενικά φθηνη (όχι σε σχέση με την porsche)

Link to comment
Share on other sites

ντάξει μη νομίζεις ότι έχουν τεραστια διαφορα στη βενζίνη και την carrera την έφερα απλά ως παράδειγμα υπάρχουν 1 εκατομμύριο αυτοκίνητα.

και δεν νομίζω ότι η audi είναι γενικά φθηνη (όχι σε σχέση με την porsche)

H audi οχι απλά δεν είναι φθηνή, είναι αδικαιολόγητα υπερτιμολογημένη στα πάντα για μένα οσο και αν μου αρέσουν τα αυτοκίνητά της!

Οσο για την carrera στο λέω επειδή είχε γνωστός μέχρι πριν κάποιο καιρό μια 4s cabrio tiptronic (αυτή συγκεκριμένα) η οποία ήθελε αρκετό χρήμα :thumbsd: (βέβαια είχε 20αρες αυτή που χειροτέρευαν την κατανάλωση και είχαν και πανάκριβα λάστιχα. Είχε σκιστεί κάποια στιγμή ενα πισω και τα άλλαξε ζευγάρι. Αν θυμάμαι καλά είχε πάει ~1500 ευρώ, το ζευγάρι 305/25 r20!!!)

Link to comment
Share on other sites

H audi οχι απλά δεν είναι φθηνή, είναι αδικαιολόγητα υπερτιμολογημένη στα πάντα για μένα οσο και αν μου αρέσουν τα αυτοκίνητά της!

Οσο για την carrera στο λέω επειδή είχε γνωστός μέχρι πριν κάποιο καιρό μια 4s cabrio tiptronic (αυτή συγκεκριμένα) η οποία ήθελε αρκετό χρήμα :thumbsd: (βέβαια είχε 20αρες αυτή που χειροτέρευαν την κατανάλωση και είχαν και πανάκριβα λάστιχα. Είχε σκιστεί κάποια στιγμή ενα πισω και τα άλλαξε ζευγάρι. Αν θυμάμαι καλά είχε πάει ~1500 ευρώ, το ζευγάρι 305/25 r20!!!)

και εγώ αυτό λέω για την audi.

για αυτό και δεν θα έπαιρνα ποτε audi!

ένα απλό παράδειγμα αudi a3 απλό 19.000 euro νομίζω και το golf με τον ίδιο κινητήρα 14.έλεος δηλαδή

ξέρω ότι έχει έξοδα κάποτε είχα και εγώ καλο αυτοκίνητο,όχι carrera αλλα καλο είχα.και είχε έξοδα . αλλα κατάλαβες τι ενοω παίρνεις κάτι καλύτερο απ το s3.

και εμενα με ενδιαφέρει πολύ το σήμα του αυτοκινητου και ας με κράζουν κάποιοι και δεν νομίζω ότι θα εδινα τόσα λεφτά για ένα τέλειο α3 γιατί αυτό πιστεύω ότι είναι

Link to comment
Share on other sites

και εγώ αυτό λέω για την audi.

για αυτό και δεν θα έπαιρνα ποτε audi!

ένα απλό παράδειγμα αudi a3 απλό 19.000 euro νομίζω και το golf με τον ίδιο κινητήρα 14.έλεος δηλαδή

ξέρω ότι έχει έξοδα κάποτε είχα και εγώ καλο αυτοκίνητο,όχι carrera αλλα καλο είχα.και είχε έξοδα . αλλα κατάλαβες τι ενοω παίρνεις κάτι καλύτερο απ το s3.

και εμενα με ενδιαφέρει πολύ το σήμα του αυτοκινητου και ας με κράζουν κάποιοι και δεν νομίζω ότι θα εδινα τόσα λεφτά για ένα τέλειο α3 γιατί αυτό πιστεύω ότι είναι

Συμφωνώ, καινούριο audi με τπτ! Μεταχειρισμένο εγω το συζήτάω (είχα άλλωστε στο παρελθόν) Ειδικά εδώ με φόρους πολυτελείας κλπ φτάνει ενα καλά εξοπλισμένο a5 2.0tq να κάνει οσο μια cayman (το οποίο a5 οδηγώ αρκετά συχνά και μου αρέσει πολύ σαν σύνολο αλλά οταν θυμάμαι πόσο κάνει... :thumbsd: ) και ενα tt rs σχεδόν οσο μια carrera!

Anyway είμαστε offtopic, άλλωστε οι επιλογές που κάνει ο καθένας είναι πολύ υποκειμενικό θέμα!

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ, καινούριο audi με τπτ! Μεταχειρισμένο εγω το συζήτάω (είχα άλλωστε στο παρελθόν) Ειδικά εδώ με φόρους πολυτελείας κλπ φτάνει ενα καλά εξοπλισμένο a5 2.0tq να κάνει οσο μια cayman (το οποίο a5 οδηγώ αρκετά συχνά και μου αρέσει πολύ σαν σύνολο αλλά οταν θυμάμαι πόσο κάνει... :thumbsd: ) και ενα tt rs σχεδόν οσο μια carrera!

Anyway είμαστε offtopic, άλλωστε οι επιλογές που κάνει ο καθένας είναι πολύ υποκειμενικό θέμα!

εμ αυτά ενοω :flowers:

έχεις δίκιο θα τα πούμε άλλη στιγμή :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα, παιδια. Τελικα, εκανα αυτο που μου ειπατε και οντως το θεματακι διευθετηθηκε. Ειχατε δικιο. Απλως δεν ειχα σκεφτει να πατησω παρατεταμενα το συγκεκριμενο κουμπακι. Που να το φανταστω; Τελος παντων, δεν το ηξερα και τωρα το εμαθα κι αυτο. Ευχαριστω πολυ για τη συμβουλη σας, μαγκες! :drinks: Να ’στε καλα! :whistling:

Γι'αυτο ειναι το forum! Για να βοηθαει ο ενας τον αλλον :roadrage:

λιγο παραπανω απο μενα καις και εσυ. φυσιολογικα ας πουμε..

μην παει με τιποτα ομως και κανεις ομως αυτο που λες και περιμενεις να αναψει λαμπακι! γεμισε με λαδι φουλ και κανε σωστο ελεγχο, ελεγχε το ανα 1000 να δεις ποσο καιει.

+1

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη αλλά επειδή τυχαίνει να έχω στην κατοχή μου και ένα Α3 sportback...δεν υπάρχει καμία επαφή στα αμαξώματα με ένα golf ή γενικά με vw..

Δηλαδή τι να συγκρίνω, την συναρμογή, τα φρένα, το στήσιμο, ποιότητα κύλησης, τα υλικά, ηχοσύστημα....?? Παιδιά συγνώμη αλλά διαφωνώ. Ένα AUDI αξίζει πολλά και είναι αμάξι για μια ζωή, σου δίνει άριστη αίσθηση ακόμα και το πιο φθηνό μοντέλο....υπάρχει λεπτομέρεια στα φινιρίσματα και ακόμα και το τελευταίο φιλετάκι είναι προσεγμένο. Από κινητήρες υστερούν μόνο στα ''φθηνά'' μοντέλα. και επειδή κάποιος ανέφερε για ακριβά servise και τα λοιπά, σας αναφέρω ότι σε όλα τα servise που έκανα στο golf μέχρι τώρα ήταν ΟΛΑ ακριβότερα από τα αντίστοιχα του AUDI.

.....τα συμπεράσματα δικά σας...

Link to comment
Share on other sites

Συγνωμη αλλά επειδή τυχαίνει να έχω στην κατοχή μου και ένα Α3 sportback...δεν υπάρχει καμία επαφή στα αμαξώματα με ένα golf ή γενικά με vw..

Δηλαδή τι να συγκρίνω, την συναρμογή, τα φρένα, το στήσιμο, ποιότητα κύλησης, τα υλικά, ηχοσύστημα....?? Παιδιά συγνώμη αλλά διαφωνώ. Ένα AUDI αξίζει πολλά και είναι αμάξι για μια ζωή, σου δίνει άριστη αίσθηση ακόμα και το πιο φθηνό μοντέλο....υπάρχει λεπτομέρεια στα φινιρίσματα και ακόμα και το τελευταίο φιλετάκι είναι προσεγμένο. Από κινητήρες υστερούν μόνο στα ''φθηνά'' μοντέλα. και επειδή κάποιος ανέφερε για ακριβά servise και τα λοιπά, σας αναφέρω ότι σε όλα τα servise που έκανα στο golf μέχρι τώρα ήταν ΟΛΑ ακριβότερα από τα αντίστοιχα του AUDI.

.....τα συμπεράσματα δικά σας...

Δεν νομίζω οτι είπάμε οτι δεν είναι προσεγμένα! Αυτό θα έλειπε άλλωστε...

Προσωπικά μου κάνει κάπως να δίνεις 70000 ευρώ για ενα 2λιτρο αυτοκίνητο, οσο καλό και να είναι αυτό!(το α5 του φίλου τόσο πήγε με αρκετά extra και έπαιρνε ακόμα άλλα τόσο πανω) Σχεδόν τα πάντα είναι extra αν και εν γένει αυτό ισχύει για ολο τον όμιλο. Και στα vw το ίδιο πράγμα ειναι σχεδόν, απλά οι τιμές είναι μια ιδέα πιο λογικές

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Είμαι νέος σχετικά αναγνώστης του forum και είμαι κάτοχος ενός λευκού GTI εδώ και 4 μήνες. Έχω κάνει 3500 χλμ και θα ήθελα να αναφέρω κάποιες εντυπώσεις και γνώμες.

Όσον αφορά καταρχήν την κατανάλωση. Το προηγούμενο μου αυτοκίνητο ήταν ένα Seat Ibiza 2009 μοντέλο, 1600 κυβικά και 105 άλογα.

Καθημερινά το έπαιρνα όπως και τώρα το Polo για να πάω στη δουλειά μου.Έκανα 12 χλμ πήγαινε και 12 γύρνα. Πρέπει να πω οτι με το Polo τώρα, στην ίδια διαδρομή και με την ίδια οδήγηση καίω λίγο λιγότερα καύσιμα. Συγκεκριμένα, με το ibiza οι ενδείξεις του trip computer το οποίο κοιτούσα συνεχώς σε κάθε τέλος της διαδρομής ήταν περίπου στα 8-9 λίτρα/100 χλμ. Στο Polo βλέπω συνεχώς 7 με 7,5 λίτρα. Αυτό σε μια διαδρομή 13 χιλιομέτρων με 4 έως 5 φανάρια να με "πιάνουν".

Τώρα, σε διαδρομή 50 περίπου χιλιομέτρων σε Εγνατία και πηγαίνωντας φυσικά λίγο έως αρκετά γρηγορότερα από οτι πήγαινα με το Ibiza στην ίδια διαδρομή, καίω πάλι λιγότερα. Συγκεκριμένα, Ιωάννινα-Παραμυθιά με το GTI οι ενδείξεις δείχνουν 6 με 7 λίτρα/100 χλμ. (ανάλογα την οδήγηση) ενώ με το Ibiza ήμουν (στην ίδια πάντα διαδρομή) στα 7 με 8 λίτρα. Δεν ξέρω για τα άλλα παιδιά που αναφέρουν αρκετά μεγαλύτερα νούμερα τι να πω, πάντως εγώ οτι γράφω είναι πέρα για πέρα αληθινά.

Για την άνεση αυτό που έχω να πω είναι οτι θέλει μεγάλη προσοχή με τις λακούβες γιατί με τις 17άρες καταλαβαίνεις κοπάνημα καμιά φορά (ακόμα και σε μικρή σχετικά λακούβα) και σε πονάει η καρδιά... Όλα βέβαια είναι σχετικά: Σε Ibiza Cupra που έχω οδηγήσει αρκετές φορές, καταλάβαινα ακόμη περισσότερο κοπάνημα...

Για το εσωτερικό του αμαξιού και για την γενικότερη ποιότητα κατασκευής έχουν ειπωθεί και γραφθεί πολλά και από πολλούς και έτσι δεν έχω πολλά να πω. Θα εκφράσω μόνο τη γνώμη μου η οποία είναι πως το εσωτερικό του Polo είναι ανώτερο από οτιδήποτε υπάρχει στην κατηγορία του, είτε αυτό λέγεται Ibiza Cupra, είτε OPC, είτε 207RC κτλ. Αφήνω μόνο το Α1 απέξω γιατί δεν έχω μπει σε κάποιο μέσα και δεν θέλω να μιλάω για κάτι που δεν έχω δει.Το μόνο ψεγάδι για μένα (και μικρής σημασίας) είναι ο κλάσικός θόρυβος που ακούγεται όχι πάντα βέβαια από κάπου μπροστά και δεξιά σαν ένα τρίξιμο με το που ακουμπάω το γκάζι. Είναι όμως τόσο καυ....ικός ο ήχος της μηχανής μετά που με κάνει να ξεχνάω αυτό το αρχικό τρίξιμο..

Είμαι περίεργος όσον αφορά κάποια παιδιά που αναφέρουν οτι έχουν βάλει ή θα βάλουν πρόγραμμα για αύξηση ιπποδύναμης. Γνωρίζω βέβαια άτομο με Ibiza Cupra που έχει βάλει πρόγραμμα και είναι πλέον στα 230 άλογα. Όμως γνωρίζουμε πως το DSG7 του GTI ΔΕΝ προτείνεται για περαιτέρω πείραγμα του κινητήρα γιατί οι συμπλέκτες του δεν αντέχουν περισσότερη ροπή άρα ποιος ο λόγος να κάνει κάποιος κάτι τέτοιο και να βγει αυτόματα εκτός εγγύησης; (Γνώμη μου, μην παρεξηγηθώ κιόλας!)

Αυτό που δεν γνώριζα είναι οτι μπορείς να αλλάζεις τα τραγούδια από το trip computer. Το διάβασα σήμερα και αύριο πρωί θα το δοκιμάσω. Είναι αλήθεια πως τα χειριστήρια στο τιμόνι είναι το μόνο πράγμα που ζηλέυω από το Cupra αλλά αν ισχύει αυτό με το trip computer, ε τι να πω...

Συγχωρέστε με για το μακροσκελές μήνυμα μου αλλά ήθελα να πω πολλά όπως βλέπετε. Χαιρετώ όλους τους τυχερούς κατόχους της γερμανικής πολεμικής μηχανής με το όνομα POLO GTI.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Είμαι νέος σχετικά αναγνώστης του forum και είμαι κάτοχος ενός λευκού GTI εδώ και 4 μήνες. Έχω κάνει 3500 χλμ και θα ήθελα να αναφέρω κάποιες εντυπώσεις και γνώμες.

Όσον αφορά καταρχήν την κατανάλωση. Το προηγούμενο μου αυτοκίνητο ήταν ένα Seat Ibiza 2009 μοντέλο, 1600 κυβικά και 105 άλογα.

Καθημερινά το έπαιρνα όπως και τώρα το Polo για να πάω στη δουλειά μου.Έκανα 12 χλμ πήγαινε και 12 γύρνα. Πρέπει να πω οτι με το Polo τώρα, στην ίδια διαδρομή και με την ίδια οδήγηση καίω λίγο λιγότερα καύσιμα. Συγκεκριμένα, με το ibiza οι ενδείξεις του trip computer το οποίο κοιτούσα συνεχώς σε κάθε τέλος της διαδρομής ήταν περίπου στα 8-9 λίτρα/100 χλμ. Στο Polo βλέπω συνεχώς 7 με 7,5 λίτρα. Αυτό σε μια διαδρομή 13 χιλιομέτρων με 4 έως 5 φανάρια να με "πιάνουν".

Τώρα, σε διαδρομή 50 περίπου χιλιομέτρων σε Εγνατία και πηγαίνωντας φυσικά λίγο έως αρκετά γρηγορότερα από οτι πήγαινα με το Ibiza στην ίδια διαδρομή, καίω πάλι λιγότερα. Συγκεκριμένα, Ιωάννινα-Παραμυθιά με το GTI οι ενδείξεις δείχνουν 6 με 7 λίτρα/100 χλμ. (ανάλογα την οδήγηση) ενώ με το Ibiza ήμουν (στην ίδια πάντα διαδρομή) στα 7 με 8 λίτρα. Δεν ξέρω για τα άλλα παιδιά που αναφέρουν αρκετά μεγαλύτερα νούμερα τι να πω, πάντως εγώ οτι γράφω είναι πέρα για πέρα αληθινά.

Για την άνεση αυτό που έχω να πω είναι οτι θέλει μεγάλη προσοχή με τις λακούβες γιατί με τις 17άρες καταλαβαίνεις κοπάνημα καμιά φορά (ακόμα και σε μικρή σχετικά λακούβα) και σε πονάει η καρδιά... Όλα βέβαια είναι σχετικά: Σε Ibiza Cupra που έχω οδηγήσει αρκετές φορές, καταλάβαινα ακόμη περισσότερο κοπάνημα...

Για το εσωτερικό του αμαξιού και για την γενικότερη ποιότητα κατασκευής έχουν ειπωθεί και γραφθεί πολλά και από πολλούς και έτσι δεν έχω πολλά να πω. Θα εκφράσω μόνο τη γνώμη μου η οποία είναι πως το εσωτερικό του Polo είναι ανώτερο από οτιδήποτε υπάρχει στην κατηγορία του, είτε αυτό λέγεται Ibiza Cupra, είτε OPC, είτε 207RC κτλ. Αφήνω μόνο το Α1 απέξω γιατί δεν έχω μπει σε κάποιο μέσα και δεν θέλω να μιλάω για κάτι που δεν έχω δει.Το μόνο ψεγάδι για μένα (και μικρής σημασίας) είναι ο κλάσικός θόρυβος που ακούγεται όχι πάντα βέβαια από κάπου μπροστά και δεξιά σαν ένα τρίξιμο με το που ακουμπάω το γκάζι. Είναι όμως τόσο καυ....ικός ο ήχος της μηχανής μετά που με κάνει να ξεχνάω αυτό το αρχικό τρίξιμο..

Είμαι περίεργος όσον αφορά κάποια παιδιά που αναφέρουν οτι έχουν βάλει ή θα βάλουν πρόγραμμα για αύξηση ιπποδύναμης. Γνωρίζω βέβαια άτομο με Ibiza Cupra που έχει βάλει πρόγραμμα και είναι πλέον στα 230 άλογα. Όμως γνωρίζουμε πως το DSG7 του GTI ΔΕΝ προτείνεται για περαιτέρω πείραγμα του κινητήρα γιατί οι συμπλέκτες του δεν αντέχουν περισσότερη ροπή άρα ποιος ο λόγος να κάνει κάποιος κάτι τέτοιο και να βγει αυτόματα εκτός εγγύησης; (Γνώμη μου, μην παρεξηγηθώ κιόλας!)

Αυτό που δεν γνώριζα είναι οτι μπορείς να αλλάζεις τα τραγούδια από το trip computer. Το διάβασα σήμερα και αύριο πρωί θα το δοκιμάσω. Είναι αλήθεια πως τα χειριστήρια στο τιμόνι είναι το μόνο πράγμα που ζηλέυω από το Cupra αλλά αν ισχύει αυτό με το trip computer, ε τι να πω...

Συγχωρέστε με για το μακροσκελές μήνυμα μου αλλά ήθελα να πω πολλά όπως βλέπετε. Χαιρετώ όλους τους τυχερούς κατόχους της γερμανικής πολεμικής μηχανής με το όνομα POLO GTI.

καλησπέρα και καλός όρισες.

το gti με το κούπρα είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα και δεν πάει 230 άλογα με πρόγραμμα μονο,

για να πάει 230 άλογα θέλει και εξάτμιση . έχω βάλει πρόγραμμα και είναι γύρο στα 205-210 άλογα και τι διαφορα μη νομίζεις την καταλαβαίνεις μετά τα 160 γιατί ανεβάζει πιο γρήγορα,αλλα η καταλαλωση μου πλέον είναι γύρο στο 12 :yahoo:

όσο για τον ήχο..

xaxaxa σκατά ήχο κάνει το μπουρδέλο!!!!:frantics:

μηχανή ακούς και στις χαμηλές στροφές λίγο βουυυυυυυυυυυ δεν είναι κάτι το φοβερό εκτος αν είναι συνήθεια απ το προηγούμενο αμάξι μου

Link to comment
Share on other sites

μπηκα στο σιτε τησ vw της γερμανιας και το gti το δινει με ζανυτα 17 την ιδια αλλα με λαστιχο 225/45/17 και οχι οπως σε εμας με 215/45/17. γιατι αυτη η αλλαγη για ελλαδα μαλλον επειδη εχουμεδρομουσ χωρις λακουβεσ!!!!!!

τα λαστιχα 215/45/17 τα δινει με τισ detroil ζαντες οπως του golf

Edited by GIANNIS75
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.