Passatoukos Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 Καλημέρα σε όλους. Εμαθα οτι στο dragday Λαμίας έτρεξε ενα Polo gti. Είναι κανείς απο εδώ?τι χρόνο έκανε? 14.2 αν δεν κάνω λάθος. Βέβαια ο διάδρομος ήταν για γέλια,σπίνιαραν 5ες χαχαχαχαχαχαχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted September 26, 2012 Report Share Posted September 26, 2012 Καλημέρα σε όλους. Εμαθα οτι στο dragday Λαμίας έτρεξε ενα Polo gti. Είναι κανείς απο εδώ?τι χρόνο έκανε? Εχω ρυθμισει το συγκεκριμενο αυτοκινητο ( προ 2ετιας περιπου ) . Φοραει intercooler - φιλτρο και εχει εργοστασιακη εξατμση . Δυστυχως , λογω κακης ποιοτητας οδοστρωματος εγραψε 14.2 , ενω η δυνατοτητα του ειναι για 13.5 ... Η ποιοτητα ασφαλτου παιζει τρομερο ρολο , συγκεκριμενα ενα Ibiza Cupra TSI με ιδιο ακριβως σεταπ , στα dragster στη Συρο , εγραψε περσι 13.5 και εφετος 14 , μονο λογω χειροτερης ασφαλτου . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iorgos Posted October 3, 2012 Report Share Posted October 3, 2012 (edited) μπα σε βλεπω για σωληνακια και μετα για κινητηρα και μετα για νεο αμαξι Και γω σε βλεπω για νεο κινητηρα... 1.000km --> 150ml =15.000km --> 2.250ml μεχρι το service δηλαδη θα σου εχει στραγγιξει απο λαδια 2 φορες μεχρι το service. Δεν νομιζω οτι ειναι στις προδιαγραφες... Edited October 3, 2012 by iorgos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kixxerr Posted October 4, 2012 Report Share Posted October 4, 2012 Και γω σε βλεπω για νεο κινητηρα... 1.000km --> 150ml =15.000km --> 2.250ml μεχρι το service δηλαδη θα σου εχει στραγγιξει απο λαδια 2 φορες μεχρι το service. Δεν νομιζω οτι ειναι στις προδιαγραφες... Δεν διαφωνώ με το σκεπτικό σου,σίγουρα δεν είναι στις προδιαγραφές.Απλά ανέφερα ότι είχα μια κάπως χαμηλότερη κατανάλωση μετά τα πρώτα 4000χλμ..Εν πάση περιπτώσει Δευτέρα μπαίνει συνεργείο για βαλβίδα αναθυμιάσεων κτλπ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 ερωτηουλα ενος τεμπελη που βαριεται να διαβασει το manual: πλησιαζει ο καιρος για το 2ο σερβις στο πολακι (που μαλλον θα γινει μαζι με αλλαγη κινητηρα) και θα ηθελα να ρωτησω τι προβλεπεται να γινει στο 2ο σερβις (ετησιο) περαν των συνηθισμενων λαδια φιλτρα κλπ.θελω να καταληξω αν γινονται καποιες εργασιες συντηρησης οσον αφορα το dsg γιατι πρωτη φορα με αυτοματο και δεν ξερω. ευχαριστω!!α και οποιος το εχει κανει ποσο παει το μαλλι περιπου?παντα για αντιπροσωπεια μιας και εχοω εγγυηση ακομα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 8, 2012 Report Share Posted October 8, 2012 για το DSG δεν προβλεπετε καμια συντήρηση καθ ολη την ζωη του αυτοκινητου , ταδε εφη VW Στο δευτερο σερβις αλλαζουν Λαδια,Φιλτρο Λαδιου,Φιλτρο καμπίνας,φιλτρο βενζινης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted October 10, 2012 Report Share Posted October 10, 2012 παιδια θα ηθελα να καποιος να μου πει ποια ειναι τα συμπτωματα που δειχνουν οτι το dsg προκειται να τα παιξει?υπαρχουν? για να μην βρεθω προ εκπληξεως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted October 10, 2012 Report Share Posted October 10, 2012 (edited) παιδια θα ηθελα να καποιος να μου πει ποια ειναι τα συμπτωματα που δειχνουν οτι το dsg προκειται να τα παιξει?υπαρχουν? για να μην βρεθω προ εκπληξεως Συνήθως σε αφήνει στον τόπο, αλλά πολλές φορές μπορεί να νιώσεις σκορτσαρίσματα ή να πατάς γκάζι για κάποια δευτερόλεπτα και να μην ανταποκρίνεται κινητικά το αυτοκινήτο. Edited October 10, 2012 by Thunderer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 10, 2012 Report Share Posted October 10, 2012 Για DSG7 ισχυουν τα εξης. Αν ειναι mechatronic(ηλεκτρουδραυλικο συστημα διαχειρισης) θα σε αφησει χωρις λογο και αιτια ,χωρις κανενα σημαδι πιο πριν . Θα πατας γκαζι και δεν θα δινει κινηση και θα αναβοσβήνουν οι ενδειξεις PRNDS . Γερανός και αντιπροσωπεια. Y.Γ Συμβαίνει και στα DSG6 Επισης μπορει να θελει reset αν δεν κανει σωστες αλλαγές Διπλος συμπλέκτης. Συνηθως το DSG ξεκιναει με 2α γιατι δεν εχεις σταματησει τελειως για να βαλει 1η στο φορτωμα της 2ας σκορτσάρει . Φταιει ο διπλος συμπλεκτης ,εχει βγει νεος βελτιωμενος που λυνει το προβλημα . Το συγκεκριμενο προβλημα δεν σε αφηνει . Αρα μονο τον εγκεφαλο(mechatronic) να φοβασαι-(και πολυ ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted October 11, 2012 Report Share Posted October 11, 2012 3000 για το mechatronic και 1000 για τον πολυδισκο αν γίνει κάτι και είσαι εκτός εγγύησης Γενικά για να αποφύγεις μελλοντικές συγκινήσεις,μην πατάς απο πολυ χαμηλά και ειδικά με 2α! Πατα μετα τις 2400. Επίσης αν δεις πως στις εκκινησεις αργεί να φύγει η σε κάποια κατέβασματα αργεί να κατεβάσει,αυτα τα δυο θα σε προυδεασουν για να καταλάβεις πως κάτι δεν παει καλα. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 Κλεισαμε 2 χρονια με το polo,εγγυηση τελος!! Απο προβληματα που λυθυκαν σε αυτην,μονο απο 0 km τραβαγε δεξια και εγινε ρυθμιση αισθητηρα γωνιας τιμονιου με VAS. Λαδια πηγαινω απο αλλαγη σε αλλαγη χωρις συμπληρωμα,ουτε japan να ηταν ,δεν με απασχολησε τιποτα εκτος απο το χρωμα που δεν ειναι μεταλικο και φαινεται η αραχνη απο το σφουγγαρι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 Αν ασχολιθεις με το detailing δεν θα εχεις εντονη αραχνη και με ενα γυαλισματακι σαν καινουργιο... Απροβλιματιστο να ειναι,εισαια πο τους τυχερους !! Ποσα χμ εχεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 (edited) 35000km Πλακα κανω μακαρι να ειχε τοσα και να μην ειχε κανει κιχ!! 15000 εχει στο κοντερ!! Edited October 15, 2012 by antonios16v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptm Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 Κλεισαμε 2 χρονια με το polo,εγγυηση τελος!! Απο προβληματα που λυθυκαν σε αυτην,μονο απο 0 km τραβαγε δεξια και εγινε ρυθμιση αισθητηρα γωνιας τιμονιου με VAS. Λαδια πηγαινω απο αλλαγη σε αλλαγη χωρις συμπληρωμα,ουτε japan να ηταν ,δεν με απασχολησε τιποτα εκτος απο το χρωμα που δεν ειναι μεταλικο και φαινεται η αραχνη απο το σφουγγαρι. Απο 0 km οταν ξεκινουσες αποτομα στο εκανε λογο σπινιαρισματος η γενικα?Υ.Γ Καλα και απροβληματιστα km σου ευχομαι και απο δω και περα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 Απο 0 km οταν ξεκινουσες αποτομα στο εκανε λογο σπινιαρισματος η γενικα? Υ.Γ Καλα και απροβληματιστα km σου ευχομαι και απο δω και περα Οχι εννοω οτι τραβαγε δεξια στην πορεια με το που το παρελαβα ολοκαινουργιο απο την vw ,με 0 km στο χιλιομετρητη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xaris13 Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 Και εμενα μου το κανει αυτο αλλα δεν εχω ασχωληθει πολυ τι ειπες οτι ειναι να παω να τους το πω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptm Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 Οχι εννοω οτι τραβαγε δεξια στην πορεια με το που το παρελαβα ολοκαινουργιο απο την vw ,με 0 km στο χιλιομετρητη. Α οκ...Ευχαριστω πολυ για την απαντηση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted October 15, 2012 Report Share Posted October 15, 2012 ρε σεις ειχα βγαλει την μπαταρια γιατι ειχα αφησει το αμαξι πολυ καιρο την εβαλα και δεν εχω ρυθμισεις trip , km , θερμοκρασια λαδιου κτλπ τα οποια τα εβλεπα πατοντας το κουμπι διπλα στο τιμονι τι φαση? πρεπει να παω να μου τα περασουν απο τον εγκεφαλο...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted October 16, 2012 Report Share Posted October 16, 2012 Μπορεις να τα ενεργοποιησεις μονος σου.Εμπα στο setup και καντα κλικ.Νομιζω το γραφει και στο βιβλιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted October 16, 2012 Report Share Posted October 16, 2012 δηλαδη πως ακριβως αντωνη ? μου δωσανε βιβλιαρακι απο το απλο το πολο... να φανταστω ειναι το ιδιο πραγμα ετσι ? θα το κοιταξω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iorgos Posted October 17, 2012 Report Share Posted October 17, 2012 ρε σεις ειχα βγαλει την μπαταρια γιατι ειχα αφησει το αμαξι πολυ καιρο την εβαλα και δεν εχω ρυθμισεις trip , km , θερμοκρασια λαδιου κτλπ τα οποια τα εβλεπα πατοντας το κουμπι διπλα στο τιμονι τι φαση? πρεπει να παω να μου τα περασουν απο τον εγκεφαλο...? Κρατας πατημενο το κουμπακι στο ΚΑΤΩ μερος του λεβιε των υαλοκαθαριστηρων και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΑΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΜΠΑΚΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΞΙΑ (δεν παιζει ρολο ποιο απο τα 2). Μετα κατεβαινεις στο setup (για OK πατας το κουμπακι απο κατω) και ενεργοποιεις ο,τι θελεις να βλεπεις στο MFI. Για exit θα κατεβαινεις στο menu τερμα κατω και OK. Οταν φτασεις στο MFI, το επιλεγεις και ...τελος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andreasf2 Posted October 17, 2012 Report Share Posted October 17, 2012 ωραιος γιωργο. ευχαριστω τσαμπα θα πηγαινα στην αντιπροσωπια.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted October 20, 2012 Report Share Posted October 20, 2012 παιδια ερωτηση..τους τελευταιους 2 μηνες περιπου εχω παρατηρησει κατι στο πολο.λοιπον οταν κινουμαι κανονικα και παταω φρενο π.χ σε διασταυρωση για να ελεγξω το δρομο και οι ταχυτητες πεφτουν απο D6 D5 σε D2 και μετα πριν προλαβει να μπει πρωτη παταω γκαζι να φυγω παντα με D2 ακουγεται κατι σαν τρρρρρρρρρρρ για 2 δευτερα και μετα σταματαει.δεν το κανει συνεχεια μια φορα τη μερα και αν.δεν ρεταρει καθολου ουτε σκορτσαρει ουτε τρανταζεται το αμαξι.και ξαναλεω το κανει μονο οταν φρεναρω και πεφτει σε δευτερα και μετα δινω κατευθειαν γκαζι πριν προλαβει να σταματησει τελειως το αμαξι και μπει η πρωτη.οταν κανονικα ξεκιναω απο σταση με 1η και ανεβαζει μετα δεν το κανει.....εν τελει εχουμε κατεβασμα με φρεναρισμα σε 2α γκαζι με 2α και εκει ακουγεταο το τρρρρρρρ. δεν μπορω να αναπαραστησω καλυτερα τον ηχο.οπως το διαβαζεται. ΕΠΙΣΗΣ και εμενα μου φευγει το αμαξι λιγο αριστερα απο τοτε που το πηρα αλλα δεν εχω δωσει σημασια...και επισης το τιμονι για να παει το αμαξι ευθεια πρεπει να το στριψω λιγο δεξια...τι να τους πω στην αντιπροσωπεια?ειναι κατι σοβαρο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 20, 2012 Report Share Posted October 20, 2012 αυτο εδω δηλαδη παθαίνεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted October 20, 2012 Report Share Posted October 20, 2012 (edited) οχι αυτο το πραμα.και ποτε απο σταση.οταν το κανει το κανει οταν φρεναρω και κατεβαζει σε δευτερα και κατευθειαν δινω γκαζι για να προχωρησω...οχι τοσο εντονο.αν εχω ανοιχτο ραδιο νε νορμαλ ενταση δεν το ακουω καν πρεπει να ειναι κλειστο το ραδιο για να το καταλαβω.δεν εχω προβλημα απο σταση και γενικα δεν μου ρεταρει και η ανταποκριση ειναι αριστη στι αλλαγες.δεν μπορω να το περιγραψω αλλιως....ο ηχος που κανει μοιαζει λιγο με το ηχο πυ ακουγεται στο βιντεο μεταξυ 3 και 4 δευτερολεπτων αλλα οχι τοσο εντονα Edited October 20, 2012 by spiros!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...