Jump to content
Panos277

Vw Polo 6R Gti 2010 - Εντυπώσεις [Γενική Συζήτηση]

Recommended Posts

Καλημέρα σε όλους.

Εμαθα οτι στο dragday Λαμίας έτρεξε ενα Polo gti.

Είναι κανείς απο εδώ?τι χρόνο έκανε?

14.2 αν δεν κάνω λάθος.

Βέβαια ο διάδρομος ήταν για γέλια,σπίνιαραν 5ες χαχαχαχαχαχαχαχα

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.

Εμαθα οτι στο dragday Λαμίας έτρεξε ενα Polo gti.

Είναι κανείς απο εδώ?τι χρόνο έκανε?

Εχω ρυθμισει το συγκεκριμενο αυτοκινητο ( προ 2ετιας περιπου ) .

Φοραει intercooler - φιλτρο και εχει εργοστασιακη εξατμση .

Δυστυχως , λογω κακης ποιοτητας οδοστρωματος εγραψε 14.2 , ενω η δυνατοτητα του ειναι για 13.5 ...

Η ποιοτητα ασφαλτου παιζει τρομερο ρολο , συγκεκριμενα ενα Ibiza Cupra TSI με ιδιο ακριβως σεταπ , στα dragster στη Συρο , εγραψε περσι 13.5 και εφετος 14 , μονο λογω χειροτερης ασφαλτου .

Link to comment
Share on other sites

μπα σε βλεπω για σωληνακια και μετα για κινητηρα και μετα για νεο αμαξι

Και γω σε βλεπω για νεο κινητηρα... 1.000km --> 150ml =15.000km --> 2.250ml μεχρι το service δηλαδη θα σου εχει στραγγιξει απο λαδια 2 φορες μεχρι το service.

Δεν νομιζω οτι ειναι στις προδιαγραφες...

Edited by iorgos
Link to comment
Share on other sites

Και γω σε βλεπω για νεο κινητηρα... 1.000km --> 150ml =15.000km --> 2.250ml μεχρι το service δηλαδη θα σου εχει στραγγιξει απο λαδια 2 φορες μεχρι το service.

Δεν νομιζω οτι ειναι στις προδιαγραφες...

Δεν διαφωνώ με το σκεπτικό σου,σίγουρα δεν είναι στις προδιαγραφές.Απλά ανέφερα ότι είχα μια κάπως χαμηλότερη κατανάλωση μετά τα πρώτα 4000χλμ..Εν πάση περιπτώσει Δευτέρα μπαίνει συνεργείο για βαλβίδα αναθυμιάσεων κτλπ...
Link to comment
Share on other sites

ερωτηουλα ενος τεμπελη που βαριεται να διαβασει το manual:

πλησιαζει ο καιρος για το 2ο σερβις στο πολακι (που μαλλον θα γινει μαζι με αλλαγη κινητηρα) και θα ηθελα να ρωτησω τι προβλεπεται να γινει στο 2ο σερβις (ετησιο) περαν των συνηθισμενων λαδια φιλτρα κλπ.θελω να καταληξω αν γινονται καποιες εργασιες συντηρησης οσον αφορα το dsg γιατι πρωτη φορα με αυτοματο και δεν ξερω.

ευχαριστω!!α και οποιος το εχει κανει ποσο παει το μαλλι περιπου?παντα για αντιπροσωπεια μιας και εχοω εγγυηση ακομα

Link to comment
Share on other sites

για το DSG δεν προβλεπετε καμια συντήρηση καθ ολη την ζωη του αυτοκινητου , ταδε εφη VW

Στο δευτερο σερβις αλλαζουν Λαδια,Φιλτρο Λαδιου,Φιλτρο καμπίνας,φιλτρο βενζινης

Link to comment
Share on other sites

παιδια θα ηθελα να καποιος να μου πει ποια ειναι τα συμπτωματα που δειχνουν οτι το dsg προκειται να τα παιξει?υπαρχουν?

για να μην βρεθω προ εκπληξεως

Link to comment
Share on other sites

παιδια θα ηθελα να καποιος να μου πει ποια ειναι τα συμπτωματα που δειχνουν οτι το dsg προκειται να τα παιξει?υπαρχουν?

για να μην βρεθω προ εκπληξεως

Συνήθως σε αφήνει στον τόπο, αλλά πολλές φορές μπορεί να νιώσεις σκορτσαρίσματα ή να πατάς γκάζι για κάποια δευτερόλεπτα και να μην ανταποκρίνεται κινητικά το αυτοκινήτο.

Edited by Thunderer
Link to comment
Share on other sites

Για DSG7 ισχυουν τα εξης.

Αν ειναι mechatronic(ηλεκτρουδραυλικο συστημα διαχειρισης) θα σε αφησει χωρις λογο και αιτια ,χωρις κανενα σημαδι πιο πριν . Θα πατας γκαζι και δεν θα δινει κινηση και θα αναβοσβήνουν οι ενδειξεις PRNDS . Γερανός και αντιπροσωπεια. Y.Γ Συμβαίνει και στα DSG6

Επισης μπορει να θελει reset αν δεν κανει σωστες αλλαγές

Διπλος συμπλέκτης. Συνηθως το DSG ξεκιναει με 2α γιατι δεν εχεις σταματησει τελειως για να βαλει 1η στο φορτωμα της 2ας σκορτσάρει . Φταιει ο διπλος συμπλεκτης ,εχει βγει νεος βελτιωμενος που λυνει το προβλημα . Το συγκεκριμενο προβλημα δεν σε αφηνει .

Αρα μονο τον εγκεφαλο(mechatronic) να φοβασαι-(και πολυ )

Link to comment
Share on other sites

3000 για το mechatronic και 1000 για τον πολυδισκο αν γίνει κάτι και είσαι εκτός εγγύησης

Γενικά για να αποφύγεις μελλοντικές συγκινήσεις,μην πατάς απο πολυ χαμηλά και ειδικά με 2α!

Πατα μετα τις 2400.

Επίσης αν δεις πως στις εκκινησεις αργεί να φύγει η σε κάποια κατέβασματα αργεί να κατεβάσει,αυτα τα δυο θα σε

προυδεασουν για να καταλάβεις πως κάτι δεν παει καλα.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κλεισαμε 2 χρονια με το polo,εγγυηση τελος!!

Απο προβληματα που λυθυκαν σε αυτην,μονο απο 0 km τραβαγε δεξια και εγινε ρυθμιση αισθητηρα γωνιας τιμονιου με VAS.

Λαδια πηγαινω απο αλλαγη σε αλλαγη χωρις συμπληρωμα,ουτε japan να ηταν ,δεν με απασχολησε τιποτα εκτος απο το χρωμα που δεν ειναι μεταλικο και φαινεται η αραχνη απο το σφουγγαρι.

Link to comment
Share on other sites

Αν ασχολιθεις με το detailing δεν θα εχεις εντονη αραχνη και με ενα γυαλισματακι σαν καινουργιο...

Απροβλιματιστο να ειναι,εισαια πο τους τυχερους !!

Ποσα χμ εχεις?

Link to comment
Share on other sites

35000km

Πλακα κανω μακαρι να ειχε τοσα και να μην ειχε κανει κιχ!!

15000 εχει στο κοντερ!!

Edited by antonios16v
Link to comment
Share on other sites

Κλεισαμε 2 χρονια με το polo,εγγυηση τελος!!

Απο προβληματα που λυθυκαν σε αυτην,μονο απο 0 km τραβαγε δεξια και εγινε ρυθμιση αισθητηρα γωνιας τιμονιου με VAS.

Λαδια πηγαινω απο αλλαγη σε αλλαγη χωρις συμπληρωμα,ουτε japan να ηταν ,δεν με απασχολησε τιποτα εκτος απο το χρωμα που δεν ειναι μεταλικο και φαινεται η αραχνη απο το σφουγγαρι.

Απο 0 km οταν ξεκινουσες αποτομα στο εκανε λογο σπινιαρισματος η γενικα?

Υ.Γ Καλα και απροβληματιστα km σου ευχομαι και απο δω και περα :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Απο 0 km οταν ξεκινουσες αποτομα στο εκανε λογο σπινιαρισματος η γενικα?

Υ.Γ Καλα και απροβληματιστα km σου ευχομαι και απο δω και περα :rolleyes:

Οχι εννοω οτι τραβαγε δεξια στην πορεια με το που το παρελαβα ολοκαινουργιο απο την vw ,με 0 km στο χιλιομετρητη.

Link to comment
Share on other sites

Οχι εννοω οτι τραβαγε δεξια στην πορεια με το που το παρελαβα ολοκαινουργιο απο την vw ,με 0 km στο χιλιομετρητη.

Α οκ...Ευχαριστω πολυ για την απαντηση
Link to comment
Share on other sites

ρε σεις ειχα βγαλει την μπαταρια γιατι ειχα αφησει το αμαξι πολυ καιρο την εβαλα και δεν εχω ρυθμισεις trip , km , θερμοκρασια λαδιου κτλπ τα οποια τα εβλεπα πατοντας το κουμπι διπλα στο τιμονι τι φαση? πρεπει να παω να μου τα περασουν απο τον εγκεφαλο...?

Link to comment
Share on other sites

ρε σεις ειχα βγαλει την μπαταρια γιατι ειχα αφησει το αμαξι πολυ καιρο την εβαλα και δεν εχω ρυθμισεις trip , km , θερμοκρασια λαδιου κτλπ τα οποια τα εβλεπα πατοντας το κουμπι διπλα στο τιμονι τι φαση? πρεπει να παω να μου τα περασουν απο τον εγκεφαλο...?

Κρατας πατημενο το κουμπακι στο ΚΑΤΩ μερος του λεβιε των υαλοκαθαριστηρων και ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΑΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΜΠΑΚΙ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΞΙΑ (δεν παιζει ρολο ποιο απο τα 2).

Μετα κατεβαινεις στο setup (για OK πατας το κουμπακι απο κατω) και ενεργοποιεις ο,τι θελεις να βλεπεις στο MFI.

Για exit θα κατεβαινεις στο menu τερμα κατω και OK.

Οταν φτασεις στο MFI, το επιλεγεις και ...τελος.

Link to comment
Share on other sites

παιδια ερωτηση..τους τελευταιους 2 μηνες περιπου εχω παρατηρησει κατι στο πολο.λοιπον οταν κινουμαι κανονικα και παταω φρενο π.χ σε διασταυρωση για να ελεγξω το δρομο και οι ταχυτητες πεφτουν απο D6 D5 σε D2 και μετα πριν προλαβει να μπει πρωτη παταω γκαζι να φυγω παντα με D2 ακουγεται κατι σαν τρρρρρρρρρρρ για 2 δευτερα και μετα σταματαει.δεν το κανει συνεχεια μια φορα τη μερα και αν.δεν ρεταρει καθολου ουτε σκορτσαρει ουτε τρανταζεται το αμαξι.και ξαναλεω το κανει μονο οταν φρεναρω και πεφτει σε δευτερα και μετα δινω κατευθειαν γκαζι πριν προλαβει να σταματησει τελειως το αμαξι και μπει η πρωτη.οταν κανονικα ξεκιναω απο σταση με 1η και ανεβαζει μετα δεν το κανει.....εν τελει εχουμε κατεβασμα με φρεναρισμα σε 2α γκαζι με 2α και εκει ακουγεταο το τρρρρρρρ.

δεν μπορω να αναπαραστησω καλυτερα τον ηχο.οπως το διαβαζεται.

ΕΠΙΣΗΣ και εμενα μου φευγει το αμαξι λιγο αριστερα απο τοτε που το πηρα αλλα δεν εχω δωσει σημασια...και επισης το τιμονι για να παει το αμαξι ευθεια πρεπει να το στριψω λιγο δεξια...τι να τους πω στην αντιπροσωπεια?ειναι κατι σοβαρο?

Link to comment
Share on other sites

οχι αυτο το πραμα.και ποτε απο σταση.οταν το κανει το κανει οταν φρεναρω και κατεβαζει σε δευτερα και κατευθειαν δινω γκαζι για να προχωρησω...οχι τοσο εντονο.αν εχω ανοιχτο ραδιο νε νορμαλ ενταση δεν το ακουω καν πρεπει να ειναι κλειστο το ραδιο για να το καταλαβω.δεν εχω προβλημα απο σταση και γενικα δεν μου ρεταρει και η ανταποκριση ειναι αριστη στι αλλαγες.δεν μπορω να το περιγραψω αλλιως....ο ηχος που κανει μοιαζει λιγο με το ηχο πυ ακουγεται στο βιντεο μεταξυ 3 και 4 δευτερολεπτων αλλα οχι τοσο εντονα

Edited by spiros!!!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.