Jump to content
Guest B.G

ΠΟΣΟ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΛΗΣΩ?

Recommended Posts

Guest ΤΟ_ΕΠΙΠΛΟ

Οικονομικοι λογοι θα με αναγκασουν στις αρχες του νεου ετους να πουλησω το αυτοκινητο.Προκειται για ενα πενταπορτο GOLF 6 tsi 122 ps στην εκδοση TRENDLINE,την πιο λιτη δηλαδη,αλλα με ESP.Ειναι αγορασμενο τον ιανουαριο του 2009 και εχει διανυσει μεχρι στιγμης 9000 χλμ.Απο εξτρα διαθετει ζαντολαστιχα 17" ΑΕΖ αξιας 1000 ευρω και ενα προγραμμα απο παζαροπουλο αξιας 800 ευρω καθως και συναγερμο και parkpilot.H τιμη της συγκεκριμενης εκδοσης σημερα με μεταλλικο χρωμα και με το κλειδι στο χερι φτανει τις 19900 €,οσο μου στοιχισε κι εμενα ενα χρονο πριν χωρις ζαντες κλπ.

Δεδομενου οτι μεχρι να το πουλησω θα εχω πληρωσει τα τελη κυκλοφοριας του 2010,ενδεχομενως θα εχω κανει το ετησιο σερβις και θα εχω "γραψει" 11000-12000 χλμ συνολικα,ποια θα ηταν μια καλη τιμη να το πουλησω συνυπολογιζοντας τα ζαντολαστιχα και την αναβαθμιση εγκεφαλου,σε σχεση με την απλη εκδοση?Εγω σκεφτομουν οτι γυρω στις 18000 € θα ηταν καλοπληρωμενο,αν και αισιοδοξο νουμερο για την εποχη που ζουμε...Ποια η γνωμη σας?

Link to comment
Share on other sites

αν καινουργιο κανει 20,000, γιατι να το παρω απ ο σενα με 18000;

ειτε το εχεις ενα χρονο ειτε 2 θα σου εδινα τα ιδια γιατι ως γνωστων αμεσως; στο πρωτο ετος το αμαξι χανει πολυ, μετα λιγοτερο.

16000θα βρεις

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω φιλε μου πιστευω δυστυχως οτι το ανωτερο 17.000 ευρω να μπορεσεις να το δωσεις και ειναι και αρκετα αισιοδοξο νουμερο.Φυσικα αναφερομαι σε ιδιωτη ετσι;Σε μαντρα δε συμφερει να πας καν.

Edited by NASOS_ea
Link to comment
Share on other sites

Οικονομικοι λογοι θα με αναγκασουν στις αρχες του νεου ετους να πουλησω το αυτοκινητο.Προκειται για ενα πενταπορτο GOLF 6 tsi 122 ps στην εκδοση TRENDLINE,την πιο λιτη δηλαδη,αλλα με ESP.Ειναι αγορασμενο τον ιανουαριο του 2009 και εχει διανυσει μεχρι στιγμης 9000 χλμ.Απο εξτρα διαθετει ζαντολαστιχα 17" ΑΕΖ αξιας 1000 ευρω και ενα προγραμμα απο παζαροπουλο αξιας 800 ευρω καθως και συναγερμο και parkpilot.H τιμη της συγκεκριμενης εκδοσης σημερα με μεταλλικο χρωμα και με το κλειδι στο χερι φτανει τις 19900 ¤,οσο μου στοιχισε κι εμενα ενα χρονο πριν χωρις ζαντες κλπ.

Δεδομενου οτι μεχρι να το πουλησω θα εχω πληρωσει τα τελη κυκλοφοριας του 2010,ενδεχομενως θα εχω κανει το ετησιο σερβις και θα εχω "γραψει" 11000-12000 χλμ συνολικα,ποια θα ηταν μια καλη τιμη να το πουλησω συνυπολογιζοντας τα ζαντολαστιχα και την αναβαθμιση εγκεφαλου,σε σχεση με την απλη εκδοση?Εγω σκεφτομουν οτι γυρω στις 18000 ¤ θα ηταν καλοπληρωμενο,αν και αισιοδοξο νουμερο για την εποχη που ζουμε...Ποια η γνωμη σας?

Αν υπολογίσεις ότι γενικότερα στα πάγια η ετήσια απαξίωση είναι 15-20% τότε εφόσον το πήρες 20.000 λογική τιμή είναι τα 16.000. Βέβαια και τα 17.000 νομίζω ότι μπορείς να τα βρεις αλλά παραπάνω το βλέπω δύσκολο.

Τις ζάντες καλύτερα να τις βγάλεις και να τις πουλήσεις ξεχωριστά.

Το πρόγραμμα άλλους ενδιαφέρει και άλλους όχι (είναι ήδη φοβισμένοι και επιφυλακτικοί πολλοί με το turbo αν τους κάνεις και κουβέντα για πρόγραμμα τους έχασες).

Link to comment
Share on other sites

Στα 17.000 πιστεύω θα μπορούσε να πουληθεί. Για 18 το βλέπω δύσκολο εκτός κι αν πετύχεις αγοραστή που θα εκτιμήσει δεόντως τα extra που έβαλες.

Edit: όπως είπε πιό πάνω ο Νάσος, φυσικά μιλάμε για ιδιώτη. Ούτε κουβέντα για μάντρα ειδικά μετά τις τελευταίες εξελίξεις στην αγορά αυτοκινήτου.

Edited by Christos4mot
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον φίλο που είπε να βγάλεις και να πουλήσεις ξεχωριστά τις ζάντες (μπορείς να πας και στο κατάστημα που τις πήρες και να δεις πόσο στις παίρνει). Όσον αφορά το πρόγραμμα, καλύτερα να μην το αναφέρεις στην αγγελία ούτε στο πρώτο τηλεφώνημα στους υποψήφιους αγοραστές. Όπως πολύ σωστά ειπώθηκε, πολλοί είναι επιφυλακτικοί με τους τούρμπο κινητήρες. Όταν ο αγοραστής ακούει ότι όλα είμαι μαμά, τότε έχει ένα κίνητρο παραπάνω να το σκεφτεί σοβαρά για την αγορά του.

Πχ, πιο πολύ θα τραβήξεις έναν αγοραστή αν του πεις ότι το φυλάς σε γκαράζ και όλα τα σέρβις είναι από αντιπρόσωπο παρά να του πεις έχει φιμέ, ζάντες, πρόγραμμα κλπ.

Link to comment
Share on other sites

και εγω σκεφτομουνα να το δωσω το δικο μου (golf gt sport 140) αλλα με αυτα που βλεπω δυσκολα... και εγω προβληματιστηκα και προβληματιζομαι με τη τιμη γτ ειναι και το δικο μου κοντα χρονου(μοντ 09)... η αξια του ηταν κοντα στα 26χιλιαρικα και απο τοτε εχουν μπει πλαινα και μπροστινο σποιλερ gti (180η αγορα και 275 η τοποθετηση), 17αρες ζαντες OZ μαυρες που μαζι με τα λαστιχα καναν πρπ 1800 λογω παραγκελιας(δν υπηρχαν ελλαδα στην αρχη του χρονου), προγραμμα στα 205 και πλ extra απ την εταιρια(http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?&autocom=registry&cmd=manage_item&CID=775)... +εργοστασιακη εξατμιση gt εγκατεστημενη απο το εργοστασιο κατα παραγγελια... ποσο να πιασει??

Edited by panos18
Link to comment
Share on other sites

και εγω σκεφτομουνα να το δωσω το δικο μου (golf gt sport 140) αλλα με αυτα που βλεπω δυσκολα... και εγω προβληματιστηκα και προβληματιζομαι με τη τιμη γτ ειναι και το δικο μου κοντα χρονου(μοντ 09)... η αξια του ηταν κοντα στα 26χιλιαρικα και απο τοτε εχουν μπει πλαινα και μπροστινο σποιλερ gti (180η αγορα και 275 η τοποθετηση), 17αρες ζαντες OZ μαυρες που μαζι με τα λαστιχα καναν πρπ 1800 λογω παραγκελιας(δν υπηρχαν ελλαδα στην αρχη του χρονου), προγραμμα στα 205 και πλ extra απ την εταιρια(http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?&autocom=registry&cmd=manage_item&CID=775)... +εργοστασιακη εξατμιση gt εγκατεστημενη απο το εργοστασιο κατα παραγγελια... ποσο να πιασει??

Ένας πωλητής αυτοκινήτων μου είχε αναφέρει την εξής (λίγο μπακαλίστικη να πω την αλήθεια) πρακτική :

Πόσο έχεις αγοράσει φουλ το αυτοκίνητο? Π.Χ. ξεκίναγε από 22.000 + μεταλλικό χρώμα + δερμάτινο σαλόνι + ζάντες 17 ιντσών έστω ότι έφτασε τελικά στα 26.000.

Από την ανώτερη τιμή λοιπόν που στοίχισε η τιμή πώλησης είναι 10.000 κάτω, δηλαδή σε ένα αυτοκίνητο που έχει κοστίσει 26 θα πουληθεί στα 16 χιλ. ευρώ, αν είχε κοστίσει 28.000 τότε 18.000 και πάει λέγοντας.

Πάντως κρίμα είναι να πουλάτε καινούρια αυτοκίνητα.

Link to comment
Share on other sites

Ένας πωλητής αυτοκινήτων μου είχε αναφέρει την εξής (λίγο μπακαλίστικη να πω την αλήθεια) πρακτική :

Πόσο έχεις αγοράσει φουλ το αυτοκίνητο? Π.Χ. ξεκίναγε από 22.000 + μεταλλικό χρώμα + δερμάτινο σαλόνι + ζάντες 17 ιντσών έστω ότι έφτασε τελικά στα 26.000.

Από την ανώτερη τιμή λοιπόν που στοίχισε η τιμή πώλησης είναι 10.000 κάτω, δηλαδή σε ένα αυτοκίνητο που έχει κοστίσει 26 θα πουληθεί στα 16 χιλ. ευρώ, αν είχε κοστίσει 28.000 τότε 18.000 και πάει λέγοντας.

Πάντως κρίμα είναι να πουλάτε καινούρια αυτοκίνητα.

Όντως μπακαλίστικη πρακτική. Γενικώς όταν αγοράζουν οι έμποροι τα υπολογίζουν "μπακαλίστικα" αλλά όταν πουλάνε αλλάζει το τροπάριο! tongue.gif

Καλή περίπτωση για αλλαγή αυτοκινήτου μέσα στα πρώτα 2 χρόνια είναι το leasing. Έχω την εντύπωση ότι η χασούρα θα είναι μικρότερη.

Link to comment
Share on other sites

Όντως μπακαλίστικη πρακτική. Γενικώς όταν αγοράζουν οι έμποροι τα υπολογίζουν "μπακαλίστικα" αλλά όταν πουλάνε αλλάζει το τροπάριο! tongue.gif

Καλή περίπτωση για αλλαγή αυτοκινήτου μέσα στα πρώτα 2 χρόνια είναι το leasing. Έχω την εντύπωση ότι η χασούρα θα είναι μικρότερη.

Γενικώς είναι να μην "ψαρώσει" κανείς στην πώληση γιατί εκτός των άλλων αρχίζουν τα προβοκατόρικα σχόλια το έχεις τρακάρει, έχεις αλλάξει πόρτα, το φτερό θέλει βάψιμο, οι μεντεσέδες γράσσο και όλες τις άλλες βλακείες για να ρίξεις την τιμή.

Το ίδιο έκανε υπεύθυνος φανοποιίας που συζητάγαμε για ανταλλαγή σε αντιπροσωπεία τον Απρίλιο.

Επειδή έχω πουλήσει 4 αυτοκίνητα τον άφησα να μιλάει και να πει το ποίημα χωρίς να βγάλω τα γυαλιά ηλίου. Μόλις τελείωσε έβγαλα τα γυαλιά και του λέω : τώρα κοίτα με στα μάτια και πες μου πόσα από αυτά πιστεύεις ότι είναι αλήθεια και άρχισε τις κωλοτούμπες του στυλ οκ το αμάξι είναι καθαρό κλπ κλπ.

Είναι μοναδικοί Οσκαρικοί ηθοποιοί οι μαντράδες και οι αντιπροσωπείες στις ανταλλαγές.

Τελικώς βέβαια το αυτοκίνητο το πούλησα σε ιδιώτη όπως και όλα τα προηγούμενα (αφού είχα καπαρώσει το Golf και δεν είχα άγχος ούτε βιαζόμουνα).

Link to comment
Share on other sites

Πριν απο ενα μηνα φιλος μου αγορασε Golf 6 160-dsg hi +rcd 510 +spor πακετο +Ηλιοροφη απο ιδιωτη 16.000 με 17.000χιλ 8 Μηνων ... Οι μαντραδες τοπυ παιδιου του το επαιρναν 13.000

Οι εποχες ειναι δυσκολες φιλε....Απεφυγε να πεις για προγραμμα...και ζαντες...

Αν περασεις τα 15 θα εισαι υπερβολικα τυχερος.... Καλη τυχη

Link to comment
Share on other sites

κάνουν μία περιουσία και στο πέρνουν μετα για τύποτα...

Link to comment
Share on other sites

Δυστηχως.... ετσι ειναι η πραγματικοτητα...

Και αν εχεις και >80.000χιλ ... αστο ...κλαφτο

Link to comment
Share on other sites

Guest ΤΟ_ΕΠΙΠΛΟ

Αν υπαρχει αμεση αναγκη για χρηματα κατεβαινουν και τα σωβρακα..Αλλα ρε φουστη μου VW ειναι αυτη και δη GOLF.Τι να πει και η Seat δηλαδη?

Link to comment
Share on other sites

παιδια απλα ενημερωτικα....

ολο το δικτυο εμπορων VW πλεον ειναι εφοδιασμενο με ηλεκτρονικο συστημα αξιολογησης μεταχειρισμενων ,για να μην υπάρχουν αποκλισεις στις τιμές.... :)

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς 18000 δεν το πουλάς ούτε με σφαίρες. Όχι μόνο τώρα που έχουμε κρίση αλλά και γενικά. Από την ώρα που θα βάλεις μπρος το αμάξι για πρώτη φορά χάνεις το 10% της αξίας. ¶ρα 18000 θα το πουλούσες πριν 1 χρόνο. Υπολόγισε επίσης μια απαξίωση της τάξης του 10-15% επιπλέον το χρόνο για την πρώτη 3ετία. ¶ρα πηγαίνεις το πολύ στις 16000.

Βέβαια στην εποχή αυτή, που υπάρχουν πολλοί πωλητές και ελάχιστοι αγοραστές, θα έπρεπε να είσαι διατεθειμένος να πέσεις στις 15.

Όσον αφορά τα έξτρα, τα μόνα που μπορούν να πιάσουν κάτι είναι τα δερμάτινα καθίσματα ή καμία ηλιοροφή. Και αυτά όχι πάνω από το 1/3 της αξίας αγοράς τους. ¶ρα όπως είπαν και τα παιδια, καλύτερα βγάλε τις ζάντες για να πάρεις 400-500¤ και από εκεί. Εκτός αν τις εμφανίσεις μετά στον αγοραστή, ώστε να σου τις αγοράσει και αυτές στην ίδια τιμή, προαιρετικά.

Τα έξτρα δυστυχώς δεν λαμβάνονται υπόψη. Και λέω δυστυχώς, γιατί εγώ έχω βάλει πολλά. Εμένα το αμάξι έφτασε τις 26000. Τώρα στις μάντρες δεν μου το παίρνουν πάνω από 16000, άντε 17000. Και εγώ δεν πιστεύω ότι έχει αξία πάνω από 19000, για κανέναν. Το έχω 14 μήνες.

γενικά είναι λάθος να πουλάτε αυτοκίνητα στο χρόνο, μην πω στην 3ετία, γιατί την πρώτη 3ετία χάνουν σχεδόν τη μισή τους αξία.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς 18000 δεν το πουλάς ούτε με σφαίρες. ¶ρα πηγαίνεις το πολύ στις 16000.

Βέβαια στην εποχή αυτή, που υπάρχουν πολλοί πωλητές και ελάχιστοι αγοραστές, θα έπρεπε να είσαι διατεθειμένος να πέσεις στις 15.

Τα έξτρα δυστυχώς δεν λαμβάνονται υπόψη. Και λέω δυστυχώς, γιατί εγώ έχω βάλει πολλά. Εμένα το αμάξι έφτασε τις 26000. Τώρα στις μάντρες δεν μου το παίρνουν πάνω από 16000, άντε 17000. Και εγώ δεν πιστεύω ότι έχει αξία πάνω από 19000, για κανέναν. Το έχω 14 μήνες.

Οι τιμες διαμορφώνονται ανάλογα με τη ΖΗΤΗΣΗ.

Δε μιλάμε για Mk5 που έχει γεμίσει ο πλανήτης... :rofl: αλλά για Mk6 που είναι σπάνια !!!

Αν το πούλαγε ο φίλος το Δεκέμβρη θα το είχα πάρει σε 5' για 17.000¤.

Επειδή δεν έβρισκα άλλο κομμάτι όπως το ήθελα χρεώθηκα τελικά για καινούργιο.

Link to comment
Share on other sites

Οι τιμες διαμορφώνονται ανάλογα με τη ΖΗΤΗΣΗ.

Δε μιλάμε για Mk5 που έχει γεμίσει ο πλανήτης... :) αλλά για Mk6 που είναι σπάνια !!!

Αν το πούλαγε ο φίλος το Δεκέμβρη θα το είχα πάρει σε 5' για 17.000¤.

Επειδή δεν έβρισκα άλλο κομμάτι όπως το ήθελα χρεώθηκα τελικά για καινούργιο.

σπανιο; συλεκτικοενα πραγμα δηλαδη;

ποιος θα αγορασει ενα αμαξι που καινουργιο κανει 20 πχ, μεταχειρισμενο ενος ετους με 18?

δε δινεις 2 παραπανω να το παρεις καινουργιο?

γιαυτο τα αμαξια στην αρχη τα πρωτα 5 χρονια χανουν αρκετα απο την αξια τους ενω μετα ποιο λιγο.

και αφου θα καταλαβουν οτι εχεις αναγκη.... αστα να πανε.

ιδεα.

να μη το πουλησεις αλλα να το βαλεις τεκμηριο για δανειο οποτε οταν το οικονομικο σου προβλημα λυθει, θα το ξεπληρωσεις και ετσι και αυτοκινηοτ θα εχεις και δε θα χασεις πολλα λεφτα παρα μονο τους τοκους του δανειου.

Link to comment
Share on other sites

Οι τιμες διαμορφώνονται ανάλογα με τη ΖΗΤΗΣΗ.

Δε μιλάμε για Mk5 που έχει γεμίσει ο πλανήτης... :p αλλά για Mk6 που είναι σπάνια !!!

Αν το πούλαγε ο φίλος το Δεκέμβρη θα το είχα πάρει σε 5' για 17.000¤.

Επειδή δεν έβρισκα άλλο κομμάτι όπως το ήθελα χρεώθηκα τελικά για καινούργιο.

Πόσο σου πήγε το καινούριο;

Θα έδινες 17000 για ένα αμάξι που κάνει 19000? και θα το πάρεις μεταχειρισμένο, χωρίς όπως το θέλεις εσύ κλπ?

Η ιδέα του DrYannisK ακούγεται καλή, αν μπορείς να πάρεις δάνειο και αν μπορείς να το ξεπληρώσεις μεσο-μακροπρόθεσμα.

Link to comment
Share on other sites

υστερα απο απαιτηση του δημιουργου του συγκεκριμενου θεματος

το παρον κλειδωνει

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.