kostas@aprgreece Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 Να κάνω μια διευκρίνηση, η Οettinger έχει εξαγοραστεί από την APR. Ολα τα προιόντα της είναι από την APR. To Carbonio που έχεις και στις δυο φωτο είναι το ίδιο!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 Να κάνω μια διευκρίνηση, η Οettinger έχει εξαγοραστεί από την APR. Ολα τα προιόντα της είναι από την APR. To Carbonio που έχεις και στις δυο φωτο είναι το ίδιο!!!!! Η τιμή της carbon εισαγωγής ειναι ίδια ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 23, 2009 Author Report Share Posted November 23, 2009 Η τιμή της carbon εισαγωγής ειναι ίδια ??? Δεν θα το έλεγα, της Oettinger έχει 389 ευρώ και της APR 299 δολάρια. Μάλλον η Oettinger χρεώνει plus το brand name που έχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 Δε θα έλεγα πως η Oettinger υπερτερει σε brand name εναντι της APR. Ειδικά στο εξωτερικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 23, 2009 Author Report Share Posted November 23, 2009 (edited) Στην Ευρώπη νομίζω ότι η Oettinger είναι μεγαλύτερο όνομα και συνυφασμένο με το Group VAG. Στις Ηνωμένες Πολιτείες πιθανόν η APR να είναι πιο γνωστή με την δουλειά της στα Porsche & στο Rabbit και επειδή εδρεύει εκεί (νομίζω στην Alabama). Edited November 23, 2009 by J.P. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 Το καλό τώρα που βγήκε το TSI 2.0 στην αμερική έχετε πολλές επιλογές! Βγάζει και η neuspeed και η bsh και θα βγάλει μάλλον και η evoms... Πάντως ότι και αν αποφασίσετε να δείτε αν έχει heatshield μπροστά στο φίλτρο σαν κουτί που κλείνει το κρύο μέσα & την ζέστη έξω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 23, 2009 Author Report Share Posted November 23, 2009 (edited) Το καλό τώρα που βγήκε το TSI 2.0 στην αμερική έχετε πολλές επιλογές! Βγάζει και η neuspeed και η bsh και θα βγάλει μάλλον και η evoms... Πάντως ότι και αν αποφασίσετε να δείτε αν έχει heatshield μπροστά στο φίλτρο σαν κουτί που κλείνει το κρύο μέσα & την ζέστη έξω... Πάντως η Neuspeed & η BSH στα παρακάτω link φαίνονται να έχουν απλώς μία φιλτροχοάνη χωρίς θερμοπαγίδα (δεν έχουν δηλ. κάλυμα όπως έχουν οι APR,BMC) : http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=2844814 http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4186987 H BSH έχει ένα πλαίσιο (στο κάτω μέρος)που τοποθετείται κάτω από την χοάνη αλλά δεν την διατηρεί απομονωμένη πλήρως από τον (ζεστό) χώρο του κινητήρα. Edited November 23, 2009 by J.P. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 Ναι αλλα κλείνει το καπό από επάνω της... Γιατι νομίζεις έχει λάστιχα γύρω γύρω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 23, 2009 Author Report Share Posted November 23, 2009 Ναι αλλα κλείνει το καπό από επάνω της... Γιατι νομίζεις έχει λάστιχα γύρω γύρω... Σωστό! έχεις δίκιο και το πρόσεξα πριν λίγο!! Ωστόσο η μοκέτα / επένδυση του καπό πιστεύω ότι πιθανότατα δεν θα κάνει καλύτερη θερμομόνωση από το carbon υλικό των APR - OETTINGER & BMC. Πολύ έξυπνη η ιδέα τους πάντως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 24, 2009 Author Report Share Posted November 24, 2009 Στις επιλογές έχουν προστεθεί Simota & Injen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 νομιζω πως η εισαγωγη της injen βγαινει μονο για tfsi και οχι για tsi,,,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 Evoms + BSH μονο για 2.0 tsi για την ωρα κριμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 25, 2009 Author Report Share Posted November 25, 2009 Δεν νομίζω ότι είναι κάτι ιδιαίτερο όμως βρε παιδιά. Μια από τα ίδια με την Κ&Ν μου φαίνονται. Της Oettinger έγραφε πάντως για 1,4 TSI εκτός αν μας δουλεύουν και μας πασάρουν την εισαγωγή του δίλιτρου και τα κολλάρα είναι άλλης διαμέτρου κλπ κλπ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 (edited) δεν ξερω αν ειναι κατι το ιδιαιτερο παντως αυτο που βλεπω ειναι οτι ΚΝ BMC σπανια τα προτειμουνε (εξωτερικο) αν και ειμαι στο παρα πεντε να βαλω το FORGE η BMC μου την εσπασε Edited November 25, 2009 by mourh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 25, 2009 Author Report Share Posted November 25, 2009 (edited) Η Forge όμως έχει ένα μειονέκτημα κατά την γνώμη μου, είναι πιο κοντά στον κινητήρα από οποιοδήποτε άλλο κιτ εισαγωγής. Και δεν είναι και οι καλύτερες θερμοκρασίες εκεί που τοποθετείται όσο καλή θερμομόνωση και αν έχει. Μου θυμίζει στο Polo 1,4 16V 101PS την παρακάτω φιλτροχοάνη "σφουγγάρι" της Pipercross που την τοποθετούσαν πίσω και πάνω ακριβώς από το μοτέρ (σε Kerosun σόμπα δίπλα αν την έβαζαν πιο κρύο αέρα θα τράβαγε) : Edited November 25, 2009 by J.P. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paroulis7 Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 (edited) geia sas paidia...exw ena golf V gt me ta 170hp.....exw valei mia xouani K&N.......sta xartia i etairia leei oti apodidei +10hp...den exw kanei dunamometrisi meta tin eisagwgh alla exw dei tromeri diafora stin epitaxunsi...den kserw an ontos anevazei +10hp sto amaxi alla exei allaksei entelos i apodwsi tou....kostos apostolis kai eisagwgis einai 170 eurw...... Edited November 25, 2009 by paroulis7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 25, 2009 Author Report Share Posted November 25, 2009 Αφού έχεις δει διαφορά αυτό έχει σημασία. Και με μία δυναμομέτρηση θα ξέρεις με απόλυτα νούμερα τι έχεις κερδίσει πραγματικά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted November 25, 2009 Report Share Posted November 25, 2009 δε μιλαω για χωανη αλλα βαρελακι FORGE Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 (edited) το καλυτερο κιτ εισαγωγης αν δεν δυναμετρηθουν ολα και με το ιδιο προγραμμα στο ιδιο αυτοκινητο ειναι το δικο μου και ας παει το tread και 1000 σελιδες........αυτο ειναι το ολο νοημα!!!!!!!ΤΕΛΟΣ Edited November 26, 2009 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 Να ρωτήσω... Από όλα αυτά που έχετε στη δημοσκόπηση, μόνο της FORGE παίρνει αεράκι από χαμηλά; Και αν ναι, πίσω από το προβολάκι; Βασικά σκέφτομαι να βάλω είτε FORGE, είτε κάποιο άλλο που παίρνει από χαμηλά π.χ. etuners. Ακούω σχόλια και προτάσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 και το bmc που εχω εγω απο χαμηλα παιρνει.. την παροχη την καθοριζεις εσυ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 και το bmc που εχω εγω απο χαμηλα παιρνει.. την παροχη την καθοριζεις εσυ Όταν λες παροχή εννοείς από ποιο ύψος θα παίρνει ή την ποσότητα αέρα που θα παίρνει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted November 26, 2009 Report Share Posted November 26, 2009 το απο που θα τραβαει αερα θελω να πω! εγω πχ το εχω στο προβολακι αλλος στο ανοιγμα της μετοπης για της μαμα εισαγωγη αλλος παλι διπλα απο το προβολακι με τρυπες/α στη σιτα για μεγαλυτερη ροη αερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted November 26, 2009 Author Report Share Posted November 26, 2009 Να ρωτήσω... Από όλα αυτά που έχετε στη δημοσκόπηση, μόνο της FORGE παίρνει αεράκι από χαμηλά; Και αν ναι, πίσω από το προβολάκι; Βασικά σκέφτομαι να βάλω είτε FORGE, είτε κάποιο άλλο που παίρνει από χαμηλά π.χ. etuners. Ακούω σχόλια και προτάσεις. Δεν νομίζω να έχει τόση σημασία αν παίρνεις αέρα από ψηλά ή χαμηλά αλλά να παίρνεις όσο το δυνατόν πιο μακρυά από τον κινητήρα. Και οι εισαγωγές που βγαίνουν στην μετώπη δεν πρέπει να είναι κακές (apr, oettinger). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted November 27, 2009 Report Share Posted November 27, 2009 Δεν νομίζω να έχει τόση σημασία αν παίρνεις αέρα από ψηλά ή χαμηλά αλλά να παίρνεις όσο το δυνατόν πιο μακρυά από τον κινητήρα. Και οι εισαγωγές που βγαίνουν στην μετώπη δεν πρέπει να είναι κακές (apr, oettinger). Σκέφτομαι για APR αλλά έχω ακούσει κακά σχόλια, ότι μπορεί να πάρει νερό και μετά πάπαλα ο κινητήρας. Τουλάχιστον - θεωρώ - πως πίσω από το προβολάκι μειώνω αρκετά τις πιθανότητες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...