Jump to content
DrYannisK

Επιτελους Τι Αλλο Θα Δουμε Να Γραφουν Οι Ζηλιαρηδες!

Recommended Posts

http://www.autotriti.gr/news/preview_news_114.asp?NEWS_DATA_ID=93646

γραψτε την γνωμη σας γιατι υπαρχουν πολλοι που μας ζηλευουν τελικα και γραφου νανακριβιες! γραφουν πως τα τουρμπο σπανε! πως τα toyota ειναι καλυτερα, εχουν καλυτερη ποιιοτητα κατασκευης τα κια! κτλ κτλ

αλλοι λενε πως τι να τα κανουν τα 180 αλογα και πως τα τουρμπο φευγουν απο το δρομο!

ρε οτι βλακεια θελει ο καθενας την λεει και οι περισσοτεροι λογω ζηλειας προφανως επειδη τους κερναμε πολλα τσαγακια και μας κοιτανε με μισο ματι, καθονται και γραφουν βλακιες.

μπειτε αμεσα και γραψτε!

Link to comment
Share on other sites

Αυτός ο προφέσορας που έγραψε το εξής αμίμητο :

"Ή ότι σε καμία περίπτωση δεν ξεκινάμε να πάμε Αθήνα - Θεσ/νίκη "τουρμπισμένοι"" new_killpc.gif

Είναι απίστευτος. new_rtfm.gif

Δηλ. με το δικό μου που έχω κάνει σε 6 μήνες 3 φορές Αθήνα - Γιάννενα και δεν ξετουρμπίζει ποτέ, θα έπρεπε ακόμα να είμαι στον δρόμο και να περιμένω να γυρίσω σύμφωνα με τα λεγόμενα του ή να μην έχω πάει ποτέ.

Υπάρχει μεγάλη ασχετοσύνη στον κόσμο. knife.gif

Ή το άλλο που γράφηκε για δυνατά ατμοσφαιρικά μοτέρ από BMW,HONDA,TOYOTA!! Με ποια τιμή αγοράς? Με 50.000 ευρώ?! B)

Και με την bmw λόγω εξακύλινδρων και την Honda με τα vti κάτι πάει και έρχεται (με ροπές όμως αρκετά χαμηλές). Η Toyota από που και ως που δυνατά ατμοσφαιρικά??!!! Ποιο δυνατό? το μοτέρ του Celica 1,8 143 ίππων? Αυτό δεν στέκεται ούτε δίπλα στο tsi 122.

Αλλά οι της Toyota είναι τόσο κατεστραμμένοι γιατί χώρια το αρχικό χάλι υπάρχουν 2 πολύ μεγάλα μειονεκτήματα :

1) Οι διαθέσιμες tuning προτάσεις είναι απειροελάχιστες και το tuning potential των κινητήρων μηδαμινό.

2) Για να βρει κανείς τροπέτο για μετατροπή πιο εύκολα γίνεται Πάππας καθώς όλα τα Ιαπωνικά είναι δεξιοτίμονα, οι φίσες είναι ανάποδα και δεν τους ταιριάζει τίποτα από μερικά καλά μοτέρ που κυκλοφορούν στην Japan.

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου +φωνο με ολα αυτα που λες και βασικα μερικοι ανθρωποι ειναι τελειως ανοιδεοι και γραφουν οτι ηλιθιοτητα τους ερθει στον εγκεφαλο..σε λιγο θα συγκρινουν golf gti με evo και με m6 δλδ αμαξια με τιμες 30000,50000 και 100000..οτι να ναι δλδ...στο θεμα με τα toyota παντως τοσο το celica οσο και το corrola εβγαιναν t-sport 1.8 192 αλογα με την βοηθεια του vvtl-i και ηταν και αρκετα δυνατα κιολας...

Link to comment
Share on other sites

Αυτός ο προφέσορας που έγραψε το εξής αμίμητο :

"Ή ότι σε καμία περίπτωση δεν ξεκινάμε να πάμε Αθήνα - Θεσ/νίκη "τουρμπισμένοι"" new_killpc.gif

Είναι απίστευτος. new_rtfm.gif

Δηλ. με το δικό μου που έχω κάνει σε 6 μήνες 3 φορές Αθήνα - Γιάννενα και δεν ξετουρμπίζει ποτέ, θα έπρεπε ακόμα να είμαι στον δρόμο και να περιμένω να γυρίσω σύμφωνα με τα λεγόμενα του ή να μην έχω πάει ποτέ.

Υπάρχει μεγάλη ασχετοσύνη στον κόσμο. knife.gif

Ή το άλλο που γράφηκε για δυνατά ατμοσφαιρικά μοτέρ από BMW,HONDA,TOYOTA!! Με ποια τιμή αγοράς? Με 50.000 ευρώ?! :)

Και με την bmw λόγω εξακύλινδρων και την Honda με τα vti κάτι πάει και έρχεται (με ροπές όμως αρκετά χαμηλές). Η Toyota από που και ως που δυνατά ατμοσφαιρικά??!!! Ποιο δυνατό? το μοτέρ του Celica 1,8 143 ίππων? Αυτό δεν στέκεται ούτε δίπλα στο tsi 122.

Αλλά οι της Toyota είναι τόσο κατεστραμμένοι γιατί χώρια το αρχικό χάλι υπάρχουν 2 πολύ μεγάλα μειονεκτήματα :

1) Οι διαθέσιμες tuning προτάσεις είναι απειροελάχιστες και το tuning potential των κινητήρων μηδαμινό.

2) Για να βρει κανείς τροπέτο για μετατροπή πιο εύκολα γίνεται Πάππας καθώς όλα τα Ιαπωνικά είναι δεξιοτίμονα, οι φίσες είναι ανάποδα και δεν τους ταιριάζει τίποτα από μερικά καλά μοτέρ που κυκλοφορούν στην Japan.

με το GTI εχω κανει διαδρομη Λευκαδα - Θεσσαλονικη σε 4μιση ωρες περσυ που δεν ηταν ετοιμη η Εγνατια,

με τον κινητηρα συνεχεια στα κοκκινα, με το DSG στο Ν (δε μου αρεσει το S, και ακομα και οταν οδηγω σπορ παλιο στο Ν το αφηνω αφου το εχω μαθει καλυτερα το πως σκεφτεται και συνεργαζομαι αψογα μαζι του) και με απλη αμολυβδη και κανενν προβλημα.

επισης εγω βαζω απλη αμολυβδη και κανενα προβλημα. δεν περιμενω να ζεσταθει το σκιζω, δεν περιμενω να κρυωσει κτλ που λενε.

επισης το σκιζω πολυ . πολυ. μενω χορτιατη και για την ακθημερινη διαδρομη θεσσαλονικη χορτιατη περναω μεσα απο το δασος (σειχ σου) που ειναι ολο στροφες και ανηφορικος οταν γυρναω και τον περναω στα κοκκινα. ολο γκαζι και φρενο. οποτε θα επρεπε να τον εχω σπασει τον κινητηρα.

αλλος λεει πως παμε σαν κοτες μεχρι να ζεσταθει το τουρμπο κτλ κτλ

γιαυτο λεω γραψτε. ΓΡΑΨΤΕ σκιστε τους

Link to comment
Share on other sites

Αυτός ο προφέσορας που έγραψε το εξής αμίμητο :

"Ή ότι σε καμία περίπτωση δεν ξεκινάμε να πάμε Αθήνα - Θεσ/νίκη "τουρμπισμένοι"" new_killpc.gif

Είναι απίστευτος. new_rtfm.gif

Δηλ. με το δικό μου που έχω κάνει σε 6 μήνες 3 φορές Αθήνα - Γιάννενα και δεν ξετουρμπίζει ποτέ, θα έπρεπε ακόμα να είμαι στον δρόμο και να περιμένω να γυρίσω σύμφωνα με τα λεγόμενα του ή να μην έχω πάει ποτέ.

Υπάρχει μεγάλη ασχετοσύνη στον κόσμο. knife.gif

Ή το άλλο που γράφηκε για δυνατά ατμοσφαιρικά μοτέρ από BMW,HONDA,TOYOTA!! Με ποια τιμή αγοράς? Με 50.000 ευρώ?! :)

Και με την bmw λόγω εξακύλινδρων και την Honda με τα vti κάτι πάει και έρχεται (με ροπές όμως αρκετά χαμηλές). Η Toyota από που και ως που δυνατά ατμοσφαιρικά??!!! Ποιο δυνατό? το μοτέρ του Celica 1,8 143 ίππων? Αυτό δεν στέκεται ούτε δίπλα στο tsi 122.

Αλλά οι της Toyota είναι τόσο κατεστραμμένοι γιατί χώρια το αρχικό χάλι υπάρχουν 2 πολύ μεγάλα μειονεκτήματα :

1) Οι διαθέσιμες tuning προτάσεις είναι απειροελάχιστες και το tuning potential των κινητήρων μηδαμινό.

2) Για να βρει κανείς τροπέτο για μετατροπή πιο εύκολα γίνεται Πάππας καθώς όλα τα Ιαπωνικά είναι δεξιοτίμονα, οι φίσες είναι ανάποδα και δεν τους ταιριάζει τίποτα από μερικά καλά μοτέρ που κυκλοφορούν στην Japan.

κοιταξτε, το auto triti ειναι και περδιοδικο για να μαθαινουν οι αρχαριοι.. ξεφευγουν λιγο μεν.. αλλα ολο αφτο λογο ζιλιας.. εδω διαβασα πως τα alfa romeo πανε να χτιπισουν τα audi..

και λεω εγω τωρα.. που ηταν τα alfa romeo οταν η audi εβγαζε το 80" 200hp? ακομα και τωρα δλδ με την 159 με το ζορι πιανουν τα 200hp δλδ 30 χρονια αργοτερα.. και μιλαμε για >>>>2.2L!<<<< JTS<<<<...

εχει καποιο τζιπ η h alfa romeo? η μιπως εχει κανα μοντελο αντιστιχο του R8? ελεος..

και οκ με τα οσα λενε.. σε μερικα εχουν δικιο.. ορισμενα toyota και honda οντος δν σιγκρινονται με αλλα τις κατιγοριας τους..

μιλαω για ατμοσφαιρα.. οπως v-tec,Twin Turbo..

αλλα και πειραγμενα οπως το toyota supra (πισωκουνα).. 10αετιες πισω αλλα πειραγμενο εβγαζε 1100hp στους τροχους..που κατι αντιστιχο δν το εχουμε δει σε vw..

οκ ολα αφτα? κατανοητα? οκ..

και απο τιμες πως παμε? μηπως μπερδεψαν τα αβγα μα τα πασχαλια?

μου σιγκρινουν αφτοκινητα των 20 με αυτοκινητα των 35+++?(λιγα λεω..)

και για ποιοτητα δν θα μιλισω καθολου! για να μην αναφερω και τα BMW που τα εχουν ισοπεδωσει ολα..

αν παω και γω και ριξω στο μαμα VW ενα VR6, ενα Turbo και κατι προγραματακια, ανεβενουμε στα 600hp.. με τι κοστος? με ~60..

μετα αν ειναι ας ερθουν να τα στισουμε..

αντε απο κει.. πεταγετε ο καθε πικραμενος να μας ανεβασει την πιεση!..

Link to comment
Share on other sites

Εγώ βλέπω ότι τα νούμερα γράφουν τα εξής (αν και οι πωλήσεις περιλαμβάνουν και τα "νοικιάρικα" μέσα, θέμα στο οποίο είχαμε διαφωνήσει με τον Τάκη Πουρναράκη πριν από κάποια χρόνια) :

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2009

ΤΑ 10 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

1. VW Golf 671

2. Toyota Yaris 669

3. Toyota Auris 622

4. Ford Fiesta 590

5. Kia Ceed 538

6. Opel Corsa 522

7. Nissan Qashqai 464

8. Hyundai i30 449

9. Skoda Octavia 435

10. Hyundai i20 394

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2009

ΤΑ 20 ΠΡΩΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ

1. Ford Fiesta 6.992

2. Nissan Qashqai 6.567

3. VW Golf 6.406

4. Opel Corsa 5.885

5. Toyota Auris 5.714

6. Toyota Yaris 5.618

7. Opel Insignia 4.893

8. Skoda Octavia 4.659

9. Opel Astra 4.078

10. Kia Ceed 3.591

11. Fiat Panda 3.302

12. Ford Focus 3.249

13. Suzuki Swift 3.190

14. VW Tiguan 3.151

15. Fiat Grande Punto 3.107

16. Hyundai i10 2.966

17. Seat Ibiza 2.929

18. Mercedes C Class 2.836

19. Smart Fortwo 2.826

20. Seat Leon 2.654

Πηγή : www.4troxoi.gr

Edited by J.P.
Link to comment
Share on other sites

κοιταξτε, το auto triti ειναι και περδιοδικο για να μαθαινουν οι αρχαριοι.. ξεφευγουν λιγο μεν.. αλλα ολο αφτο λογο ζιλιας.. εδω διαβασα πως τα alfa romeo πανε να χτιπισουν τα audi..

και λεω εγω τωρα.. που ηταν τα alfa romeo οταν η audi εβγαζε το 80" 200hp? ακομα και τωρα δλδ με την 159 με το ζορι πιανουν τα 200hp δλδ 30 χρονια αργοτερα.. και μιλαμε για >>>>2.2L!<<<< JTS<<<<...

εχει καποιο τζιπ η h alfa romeo? η μιπως εχει κανα μοντελο αντιστιχο του R8? ελεος..

Aς μιλησει καποιος αλλος για την ιστορια της αλφα στους αγωνες κλπ.

2ον δεν εισαι ενημερωμενος. Αν το παμε με κυβικα κλπ η καινουρια αλφα ρομεο giulietta(αντικαταστατης της 147) παρουσιαστηκε με 1750cc 235 αλογα.Περισσοτερα για test drive το Μαρτιο.

3ον Nαι εχει καποιο σαν το R8 και καλυτερο.Την 8c competizione.Και ευτυχως δεν εχει τζιπ. =@

Edited by brera
Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν θα ανοιξω το στομα μου ουτε για τις π#!@ριες που γραφουν οι σουβλατζίδες του Auto-Τρίτη ουτε με τις demek προσπαθειες τις Alfa Romeo να βγάλει μια Ferrari Wannabe. Λιγα links θα μοιραστώ μαζί σας μονο.

Εξευτελισμός απο το "οικογενιακό" αμαξάκι της Audi.

Και τέλος φόρος τιμής στο ιταλικό αλογάκι με τον απίστευτο ηχο.

Αυτα τα ολίγα, αντε και καλή χρονιά.

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν θα ανοιξω το στομα μου ουτε για τις π#!@ριες που γραφουν οι σουβλατζίδες του Auto-Τρίτη ουτε με τις demek προσπαθειες τις Alfa Romeo να βγάλει μια Ferrari Wannabe. Λιγα links θα μοιραστώ μαζί σας μονο.

Εξευτελισμός απο το "οικογενιακό" αμαξάκι της Audi.

Και τέλος φόρος τιμής στο ιταλικό αλογάκι με τον απίστευτο ηχο.

Αυτα τα ολίγα, αντε και καλή χρονιά.

Καλά...το RS6 είναι για τρελούς οικογενειάρχες!!

"Now i have to clean my pants" σχολίασε κάποιος που είδε (ή μάλλον άκουσε) το συγκεκριμένο video και δεν έχω παρά να συμφωνήσω μαζί του. :lol:

Ανασταίνει και νεκρούς ο κινητήρας του RS6...

Link to comment
Share on other sites

Μια μεγάλη διαφορά μεταξύ R8 και 8C είναι οτι το Audi είναι μοντέλο παραγωγής, ενώ η 8C βγήκε περιορισμένη, πουλήθηκε και αυτό ήταν όλο. ¶ρα το αποτέλεσμα είναι οτι η Alfa ΔΕΝ έχει supercar στη γκάμα της. Επίσης ο νέος 1,75 tbi δουλεύει 1,4bar για να αποδόσει τα 200ps του την στιγμή που η Audi στον 1,8 απόδοσης 160 ίππων, δουλεύει στα.... 0,5! Το αποτέλεσμα το γνωρίζετε; Brera 1.8 tbi Vs Audi TT 1.8 σημειώσατε 2....

Link to comment
Share on other sites

http://www.autotriti.gr/news/preview_news_114.asp?NEWS_DATA_ID=94138

τι αλλο θα γραψουν οι ζηλιαρηδες....

οσοι δεν εχουν τουρμπο ολο για σπασμενους κινητηρες μιλαανε... ολο μ_____ς..

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.