Jump to content
ACE2007

Συλλεκτικό Ford Focus Rs

Recommended Posts

Συλλεκτική έκδοση του Ford Focus RS με 350 ίππους

imageashxr.jpg

Το απόλυτο οδηγικό… όπλο της Ford ακούει στο όνομα Focus RS και, από τότε που κυκλοφόρησε στην αγορά, έχει κλέψει τις καρδιές των γρήγορων πελατών. Δεν είναι τυχαίο πως πολλοί το συγκρίνουν με τα Mitsubishi Evolution και Subaru Impreza, παρά το γεγονός ότι είναι δικίνητο, όταν τα άλλα δύο είναι τετρακίνητα.

Η Ford, θέλοντας να εντυπωσιάσει τους λάτρεις του RS, θα παρουσιάσει σε περίπου έναν μήνα στην έκθεση αυτοκινήτου της Ληψείας μία ειδική έκδοση που θα κυκλοφορήσει σε μόλις 500 κομμάτια. Η εν λόγω Ford δεν θα είναι συλλεκτική μόνο στα λόγια και σε έναν απλό «χτυπημένο» αριθμό αλλά και στην πράξη. Συγκεκριμένα, θα βασίζεται στον ήδη υπάρχοντα κινητήρα των 2,5 λίτρων ο οποίος αντί για 300 θα αποδίδει 350 (!)ίππους. Σύμφωνα με την Ford, έχει τοποθετηθεί μεγαλύτερο Intercooler και φίλτρο αέρα, νέες εξατμίσεις και φυσικά έχουν γίνει ρυθμίσεις στον εγκέφαλο. Όλα αυτά βάζουν φωτιά στην άσφαλτο, με το 0-100 να έρχεται σε 5,6 δευτερόλεπτα, το 0-160 σε 12,2 δευτ. και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 265 χλμ./ώρα.

Πού θα πωληθούν τα RS500

Εκτός από τη μεγαλύτερη ιπποδύναμη που θα μπορεί να καταλάβει ο οδηγός στον δρόμο, το RS500 θα φέρει και ένα ιδιαίτερα ξεχωριστό χρώμα που σίγουρα θα κάνει τους περαστικούς να γυρίζουν το κεφάλι. Το συλλεκτικό Focus θα είναι βαμμένο μαύρο ματ, όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες. Σύμφωνα με τη Ford, 101 μονάδες από το Focus RS500 θα διατεθούν στη Μεγάλη Βρετανία, 3 στην Ιρλανδία, 10 στην Πορτογαλία, 20 στην Ισπανία, 56 στη Γαλλία, 50 στο Βέλγιο και το Λουξεμβούργο, 10 σε διάφορες χώρες, 55 στη Γερμανία, 50 έως Ελβετία, 45 στην Ιταλία, 32 στην Αυστρία, 5 στην Τσεχική Δημοκρατία, 10 στην Πολωνία, 6 στην Ουγγαρία, 12 σε ορισμένες χώρες της Ανατολικής Ευρώπης, 5 στην Ελλάδα, 10 στη Φινλανδία, 10 στη Σουηδία, 50 στη Δανία και 5 στη Νορβηγία.

Source : zougla.gr.

srsgalmesa0432894423.jpg

srsgalmesa0439284232.jpg

srsgalmesa3402894423.jpg

srsgalmesa4302984243.jpg

srsgalmesa432098242432.jpg

Link to comment
Share on other sites

Πολύ μάχημο το RS!!!!!Μου αρέσει πάρα πολύ!!!Και το εσωτερικό ωραίο είναι!!!Τα καθήσματα απίστευτα!!!Το μόνο - είναι η έλειψη τετρακίνησης!!!!Αν είχε και τετρακίνηση θα ήταν σκέτη φωτιά!!!!Απο τιμές για που κειμένεται?????Ξέρουμε????

Και ένα βίντεο που βρήκα αλλά δεν είμαι σίγουρος αν όντως είναι το αμάξι του τόπικ!!!!

Edited by turbomakis
Link to comment
Share on other sites

Να το ΄χεις στο γκαράζ και να το βγάζεις σε ειδικές περιστάσεις και για περιορισμένες εμφανίσεις...!!!

Link to comment
Share on other sites

Μακράν ό,τι πιο άσχημο έχω δει τα τελευταία χρόνια. Τελείως δήθεν.

1. Η πίσω αεροτομή, blade και καλά, εμετική. Παρκάρει το αυτοκίνητο και περιμένεις να εξέλθει μαυροντυμένος ninja με προβληματικό IQ.

2. Οι φούστες αριστερά-δεξιά απαράδεκτες. Κάτι καγκούρικα escort XR3i του 83 ήταν ομορφότερα.

3. Σύγκριση με evo δεν υφίσταται. Ο παλέουρας είναι αλέουρας...

4. Μαύρο ματ δεν πάει σε όλα τα αυτοκίνητα. Δεν είναι όλα Reventon.

5. Για κόστος χρήσης κτλ άστο καλύτερα. Δεν πάμε καλύτερα σε S3 - S4?

Περιμένετε το R20T 4motion Volfsburg Edition.

Link to comment
Share on other sites

Μακράν ό,τι πιο άσχημο έχω δει τα τελευταία χρόνια. Τελείως δήθεν.

1. Η πίσω αεροτομή, blade και καλά, εμετική. Παρκάρει το αυτοκίνητο και περιμένεις να εξέλθει μαυροντυμένος ninja με προβληματικό IQ.

2. Οι φούστες αριστερά-δεξιά απαράδεκτες. Κάτι καγκούρικα escort XR3i του 83 ήταν ομορφότερα.

3. Σύγκριση με evo δεν υφίσταται. Ο παλέουρας είναι αλέουρας...

4. Μαύρο ματ δεν πάει σε όλα τα αυτοκίνητα. Δεν είναι όλα Reventon.

5. Για κόστος χρήσης κτλ άστο καλύτερα. Δεν πάμε καλύτερα σε S3 - S4?

Περιμένετε το R20T 4motion Volfsburg Edition.

Αυτό το αυτοκίνητο (rs) δεν έχει καμία απολύτως σχέση με οποιοδήποτε Audi.

Σκοπός της αεροτομής δεν είναι η ομορφιά αλλά η λειτουργικότητα.

Μακάρι και το groupVAG να μας προσέφερε παρόμοιες κατασκευες!!!(αναφέρομαι στην οδηγική ευχαρίστηση κτλ...)

Συγχαρητήρια στη Ford που κατασκευάζει ακόμη αυτοκίνητα για τον πραγματικό οδηγό!!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που μου κάνει εντύπωση περισσότερο είναι ...... οι αισθητήρες παρκαρίσματος ! :thumbsup: Λες κι αυτός που θα το πάρει θα μένει σε καμιά γειτονιά που έχουν πρόβλημα με το parking ... :):yahoo::thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που μου κάνει εντύπωση περισσότερο είναι ...... οι αισθητήρες παρκαρίσματος ! :p Λες κι αυτός που θα το πάρει θα μένει σε καμιά γειτονιά που έχουν πρόβλημα με το parking ... :):yahoo::thumbsup:

Αν το πάρει όμως καμία κυριούλα και το οδηγάει??? :thumbsup::lol: :lol: :lol:

Χθες είδα ένα S3 με μια κυριούλα μέσα 50 χρονών! :thumbsup: :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το αυτοκίνητο (rs) δεν έχει καμία απολύτως σχέση με οποιοδήποτε Audi.

Σκοπός της αεροτομής δεν είναι η ομορφιά αλλά η λειτουργικότητα.

Μακάρι και το groupVAG να μας προσέφερε παρόμοιες κατασκευες!!!(αναφέρομαι στην οδηγική ευχαρίστηση κτλ...)

Συγχαρητήρια στη Ford που κατασκευάζει ακόμη αυτοκίνητα για τον πραγματικό οδηγό!!!

Φυσικά και δεν έχει σχέση με Audi. Είναι ανόητο (νομίζω) να δίνεις 350! ίππους στους κατευθυντήριους τροχούς. Ελπίζω οι 5 Ελληνες που θα το αγοράσουν να μην τρέχουν συνέχεια με διαλυμένα ημιαξόνια. Τέτοιες ανοησίες δεν γίνονται από τη VAG.

Επίσης νομίζω ότι ένα προσθιοκίνητο αυτοκίνητο τέτοιας ιπποδύναμης, χωρίς να απενεργοποιεί πλήρως τα ηλεκτρονικά, και με τέτοια κιτς εμφάνιση, δεν απευθύνεται σε πραγματικούς οδηγούς. Εξάλλου ένας οδηγός που γνωρίζει, πάει καλά και το 600ράκι και το evo, impreza κτλ. Σαν τα τελευταία δεν θα γίνει ποτέ αυτό το έκτρωμα.

Link to comment
Share on other sites

υπερβαλεις δεν ειναι τοσο ασχημο.

ειναι και θεμα γουστου παντα :p

Εγώ Poen βλέπω ότι η Ford σε αντιγράφει! :rofl:

Μαύρο χρώμα το αυτοκίνητο, μαύρες ζάντες, μαύρα φιμέ!!! ;)

Μήπως να το κράταγες το Golfaki τώρα που είναι "special edition"!!?? :p

Link to comment
Share on other sites

Εγώ Poen βλέπω ότι η Ford σε αντιγράφει! :D

Μαύρο χρώμα το αυτοκίνητο, μαύρες ζάντες, μαύρα φιμέ!!! :D

Μήπως να το κράταγες το Golfaki τώρα που είναι "special edition"!!?? :D

χαχαχααχ αστα να πανε εχω το συνδρομο του Batman sillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

Μακράν ό,τι πιο άσχημο έχω δει τα τελευταία χρόνια. Τελείως δήθεν.

1. Η πίσω αεροτομή, blade και καλά, εμετική. Παρκάρει το αυτοκίνητο και περιμένεις να εξέλθει μαυροντυμένος ninja με προβληματικό IQ.

2. Οι φούστες αριστερά-δεξιά απαράδεκτες. Κάτι καγκούρικα escort XR3i του 83 ήταν ομορφότερα.

3. Σύγκριση με evo δεν υφίσταται. Ο παλέουρας είναι αλέουρας...

4. Μαύρο ματ δεν πάει σε όλα τα αυτοκίνητα. Δεν είναι όλα Reventon.

5. Για κόστος χρήσης κτλ άστο καλύτερα. Δεν πάμε καλύτερα σε S3 - S4?

Περιμένετε το R20T 4motion Volfsburg Edition.

Εγω παντώς συμφωνώ με τον φιλο @jsmirlis ποτε δεν μου αρεσε το focus το θεωρω ενα πολύ άσχημο αυτοκίνητο. Απο πισω δε ειναι μεγάλη καγκουριαααααα!!

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. :D

Όπως και να ΄χει όμως αυτήν την στιγμή είναι το πιο δυνατό προσθιοκίνητο αυτοκίνητο που έχει ποτέ παρουσιαστεί στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

Όπως πριν μερικά χρόνια αντίστοιχα τα σκήπτρα στα μπροστοκίνητα είχε η ALFA ROMEO 147 GTA 250PS. :D

Edited by J.P.
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και δεν έχει σχέση με Audi. Είναι ανόητο (νομίζω) να δίνεις 350! ίππους στους κατευθυντήριους τροχούς. Ελπίζω οι 5 Ελληνες που θα το αγοράσουν να μην τρέχουν συνέχεια με διαλυμένα ημιαξόνια. Τέτοιες ανοησίες δεν γίνονται από τη VAG.

Επίσης νομίζω ότι ένα προσθιοκίνητο αυτοκίνητο τέτοιας ιπποδύναμης, χωρίς να απενεργοποιεί πλήρως τα ηλεκτρονικά, και με τέτοια κιτς εμφάνιση, δεν απευθύνεται σε πραγματικούς οδηγούς. Εξάλλου ένας οδηγός που γνωρίζει, πάει καλά και το 600ράκι και το evo, impreza κτλ. Σαν τα τελευταία δεν θα γίνει ποτέ αυτό το έκτρωμα.

Καλα μην το λες αυτο....οταν πρωτοβγηκε το RS2 με 300 ιππους ολοι ελεγαν ειναι πολλα τα αλογα για 2 τροχους..και πολλοι περισσοτερο ολοι οι κυριοι που οδηγανε VAG....μηπως ομως η VW ερχεται 2η???...

με το Scirocco των 272 ιππων???...αλλωστε εινια γνωστο οτι η Ford σε ολα της τα καλα αυτοκινητα χρησιμοποιει μπλοκε και περιοριστη ροπης στην 1η και 2η ταχυτητα της ταξης του 80%.....

Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. ;)

Όπως και να ΄χει όμως αυτήν την στιγμή είναι το πιο δυνατό προσθιοκίνητο αυτοκίνητο που έχει ποτέ παρουσιαστεί στην ιστορία της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας.

Όπως πριν μερικά χρόνια αντίστοιχα τα σκήπτρα στα μπροστοκίνητα είχε η ALFA ROMEO 147 GTA 250PS. ;)

υπηρχε και μια εκδοση GTA με ακομη περισσοτερη ιπποδυναμη 328cv tuning by autodelta,την επισημη βελτιωτικη της alfa romeo....

Ειναι λιγο υποστροφικη αλλα κοιταξτε χρονο...

Οταν θελουν καποιες εταιρειες φτιαχνουν αμαξια για να μεινουν για παντα...

http://www.youtube.com/watch?v=6PEUoYuPGBI

Τελειο το Focus Rs500....και τα καθισματα απλα τρελα...

Edited by GraveDigger
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και δεν έχει σχέση με Audi. Είναι ανόητο (νομίζω) να δίνεις 350! ίππους στους κατευθυντήριους τροχούς. Ελπίζω οι 5 Ελληνες που θα το αγοράσουν να μην τρέχουν συνέχεια με διαλυμένα ημιαξόνια. Τέτοιες ανοησίες δεν γίνονται από τη VAG.

Επίσης νομίζω ότι ένα προσθιοκίνητο αυτοκίνητο τέτοιας ιπποδύναμης, χωρίς να απενεργοποιεί πλήρως τα ηλεκτρονικά, και με τέτοια κιτς εμφάνιση, δεν απευθύνεται σε πραγματικούς οδηγούς. Εξάλλου ένας οδηγός που γνωρίζει, πάει καλά και το 600ράκι και το evo, impreza κτλ. Σαν τα τελευταία δεν θα γίνει ποτέ αυτό το έκτρωμα.

ποιος ειπε οτι τα ηλεκτρονικα του δεν απενεργοποιουνται πληρως?ποιο δυαντο vag εχει αντι για xds μπλοκαδουρα απο την μαμα εταιρεια?2,3 κρεμμαγιερα οπως αυτη του focus rs δεν εχει κανενα vag...η μηπως αντι για γονατα mcpherson εχει κανενα vag συνδεσμολογια revo knuckle οπως ποιο αλλο το RS ΦΥΣΙΚΑ!!!δεν πιστευω να υπαρχει καλυτερο μπροστοκουνιτο απο το rs αυτη τη στιγμη!!!και καλως η κακως δυσκολα θα βρεις 300 αλογα με συμπεριφορα τετρακινητου με 40.000 ευρω!!!

αυτο το αμαξι φυσικα και ειναι σπαρτιατικο φυσικα και ειναι οδηγοκεντρικο αλλα προς θεου δεν ειναι ωμο οπως τα περισσοτερα vag και στην τελευταια χρειαζεται @@ για να το πας γρηγορα οχι εξασκηση στο ps3!!!

Link to comment
Share on other sites

ποιος ειπε οτι τα ηλεκτρονικα του δεν απενεργοποιουνται πληρως?ποιο δυαντο vag εχει αντι για xds μπλοκαδουρα απο την μαμα εταιρεια?2,3 κρεμμαγιερα οπως αυτη του focus rs δεν εχει κανενα vag...η μηπως αντι για γονατα mcpherson εχει κανενα vag συνδεσμολογια revo knuckle οπως ποιο αλλο το RS ΦΥΣΙΚΑ!!!δεν πιστευω να υπαρχει καλυτερο μπροστοκουνιτο απο το rs αυτη τη στιγμη!!!και καλως η κακως δυσκολα θα βρεις 300 αλογα με συμπεριφορα τετρακινητου με 40.000 ευρω!!!

αυτο το αμαξι φυσικα και ειναι σπαρτιατικο φυσικα και ειναι οδηγοκεντρικο αλλα προς θεου δεν ειναι ωμο οπως τα περισσοτερα vag και στην τελευταια χρειαζεται @@ για να το πας γρηγορα οχι εξασκηση στο ps3!!!

Συμφωνώ μαζί σου 100%!!!!!!! Και καλό είναι πριν λέει κάποιος απόψεις ας διαβάσει ένα συγκριτικό τεστ π.χ. στο CAR Μαρτίου μεταξύ Focus RS & Scirocco R.

Είναι πολύ πιο καθαρόαιμο το Focus, πολεμική ατμόσφαιρα, κινητήρας - στήσιμο κορυφή και απευθύνεται στον πραγματικό οδηγό. Ακόμα και ο μέσος οδηγός μπορεί να ανακαλύψει τα όρια του σιγά - σιγά, πατάει καλά όταν έχει καλή άσφαλτο (μην ξεχνάμε ότι δεν φτιάχνουν τα αυτοκίνητα με γνώμονα τους καρόδρομους της Ελλάδας) και είναι state of the art με την revo knuckle ανάρτηση.

Τα ηλεκτρονικά επίσης απενεργοποιούνται πλήρως σε αντίθεση με το Scirocco (όπου η VW δηλώνει ότι "έχουν πιο διακριτική λειτουργία").

Στα καλά του Scirocco είναι ότι είναι πιο soft και user friendly, αλλά το RS είναι πολύ πολύ δυνατό.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που μου κάνει εντύπωση περισσότερο είναι ...... οι αισθητήρες παρκαρίσματος ! :p Λες κι αυτός που θα το πάρει θα μένει σε καμιά γειτονιά που έχουν πρόβλημα με το parking ... :D:rofl: :rofl:

ΧΑΧΑΑΧΧΑΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ:rofl::rofl:

Link to comment
Share on other sites

υπηρχε και μια εκδοση GTA με ακομη περισσοτερη ιπποδυναμη 328cv tuning by autodelta,την επισημη βελτιωτικη της alfa romeo....

Ειναι λιγο υποστροφικη αλλα κοιταξτε χρονο...

Οταν θελουν καποιες εταιρειες φτιαχνουν αμαξια για να μεινουν για παντα...

http://www.youtube.com/watch?v=6PEUoYuPGBI

Η Autodelta δεν είναι "Επίσημος βελτιωτής" των Alfa Romeo. Καταχράζεται το όνομα της παλιάς αγωνιστικής ομάδας / τμήματος. Είναι μια ομάδα ¶γγλων που κατά κύριο λόγο βελτιώνουν τις Alfa με Compressor kit.

Είναι πάντως εξειδικευμένοι και οι καλύτεροι από τους ξένους οίκους μαζί με την Γερμανική Novitec (δεν υπάρχουν και πολλοί βελτιωτές στα Ιταλικά σε μηχανικά μέρη).

Είναι δηλ. κάτι αντίστοιχο με MTM, OETTINGER κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Η Autodelta δεν είναι "Επίσημος βελτιωτής" των Alfa Romeo. Καταχράζεται το όνομα της παλιάς αγωνιστικής ομάδας / τμήματος. Είναι μια ομάδα ¶γγλων που κατά κύριο λόγο βελτιώνουν τις Alfa με Compressor kit.

Είναι πάντως εξειδικευμένοι και οι καλύτεροι από τους ξένους οίκους μαζί με την Γερμανική Novitec (δεν υπάρχουν και πολλοί βελτιωτές στα Ιταλικά σε μηχανικά μέρη).

Είναι δηλ. κάτι αντίστοιχο με MTM, OETTINGER κλπ.

Συμφωνω οτι η autodelta χρησιμοποιει kombressor kit....αλλα η συγκεκριμενη βελτιωση γινεται με υπερκυβισμο στα 3.7lt (μεγεθυνση διαδρομης+πιστονιων).Και αυτο εγινε για να παραμεινει η γραμμικοτητα...

Και οντως ειναι απο τις λιγες....

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ μαζί σου 100%!!!!!!! Και καλό είναι πριν λέει κάποιος απόψεις ας διαβάσει ένα συγκριτικό τεστ π.χ. στο CAR Μαρτίου μεταξύ Focus RS & Scirocco R.

Είναι πολύ πιο καθαρόαιμο το Focus, πολεμική ατμόσφαιρα, κινητήρας - στήσιμο κορυφή και απευθύνεται στον πραγματικό οδηγό. Ακόμα και ο μέσος οδηγός μπορεί να ανακαλύψει τα όρια του σιγά - σιγά, πατάει καλά όταν έχει καλή άσφαλτο (μην ξεχνάμε ότι δεν φτιάχνουν τα αυτοκίνητα με γνώμονα τους καρόδρομους της Ελλάδας) και είναι state of the art με την revo knuckle ανάρτηση.

Τα ηλεκτρονικά επίσης απενεργοποιούνται πλήρως σε αντίθεση με το Scirocco (όπου η VW δηλώνει ότι "έχουν πιο διακριτική λειτουργία").

Στα καλά του Scirocco είναι ότι είναι πιο soft και user friendly, αλλά το RS είναι πολύ πολύ δυνατό.

Παρακαλώ συγχωρήστε την ασχετοσύνη μου. Εκτός από αυτό το καινούριο(?) γόνατο για τη μετατόπιση του βασιλικού πύρου για το οποίο έχω διαβάσει, λίγα ξέρω για τη Ford. Είχα την εντύπωση ότι υπάρχει οδηγία για τη μη πλήρη απενεργοποίηση του ESP σε όλα ανεξαιρέτως τα αυτοκίνητα από μια χρονολογία παραγωγής και πέρα. Η γνώμη μου όμως δεν αλλάζει ειδικά αν σκεφτείτε τα παρακάτω:

1. Δεν είμαι Loeb. Ούτε καν στους "χεράδες" δεν ανήκω. Πιθανόν να ήμουν παλαιότερα, τώρα όμως όχι. Μπορείς να πας συνέχεια μπριζωμένος και σε "πολεμική ατμόσφαιρα"?

2. Αντιπαθώ τη Ford. Μου φαίνεται αμερικανιά, δεν κρατάει τιμή, κτλ... Βλέπω και στο δρόμο λαχανί και πορτοκαλί RS που τα οδηγούν κάτι πραγματικοί οδηγοί 18 ετών με τσίτα τη μουσική και κάπως μου 'ρχεται...

3. Το αυτοκίνητο έχει κυβισμό 2,5 λίτρα, όχι? Απαγορευτικό... Ζήτω το rallye...Επιτέλους η ford αντέγραψε τα πεζώ που είναι επίσης σπαρτιάτικα...

4. Μπορεί να κάνω πολύ λάθος αλλά με 65-35 ή 60-40 αναλογία βάρους (έπεσα μέσα?) κανένα lsd δεν σε σώζει. Quattro, Evo, πλειάδες θα κάνουν πάρτυ στις στροφές.

5. Κοντολογίς, για fun to drive αυτοκίνητα θα ψηφιζα πίσω κίνηση. Πιο πολύ φαίνεται ο πραγματικός οδηγός εκεί. Μια 330i δεν θα με χάλαγε (κομματάκι ακριβή). Για πολεμικά και τέτοια EVO, Subaru μονόδρομος χωρίς να είναι πολύ πιο ακριβά.

6. Pride of ownership δεν υπάρχει στη φορντ, ή μάλλον της Φαβε είναι πολύ μεγαλύτερη. Σ' αυτό οφείλεται πιθανώς και η δική μου προκατάληψη. Ούτε καν ασχολούμαι.

Για να μην είμαι τελείως άδικος μου άρεσε πολύ το RS200 που είχε παραχθεί σε μόλις 200 αυτοκίνητα για να πάρει ομολογκασιόν ως Group B πριν 25 τόσα χρόνια. Είχα δει ένα τέτοιο και στην Αθήνα! Πως μπορεί να συγκριθεί εκείνο το κουκλί με αυτό το έκτρωμα?

Link to comment
Share on other sites

Είναι απόλυτα θεμιτό να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. :p

Εγώ πάντως το θεωρώ πολύ καλό αυτοκίνητο. :p

Link to comment
Share on other sites

Είναι απόλυτα θεμιτό να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις. :p

Εγώ πάντως το θεωρώ πολύ καλό αυτοκίνητο. :p

Περα απο το υποκειμενικο της αποψης (εγω το θεωρω καγκουριασμενο εξωτερικα και χωρις κατι ιδιαιτερο μηχανικα), θα ηταν καλο αμαξι αν ζουσαμε σε μια χωρα που το αμαξι δεν ειναι ενας απο τους τροπους να σε αρμεγει το κρατος. 2500cc παραειναι πολλα για το Ελλαντα πλεον.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.