Jump to content
grnemo

Polo 1.2 Tsi Σβήνει Στο Ρελαντί

Recommended Posts

Ρε φιλε εχω κολημα με τα αυτοκινητα της VW , με την ιδεολογια της , με την ιστορια της, οχι με την εξυπηρετηση που εχουν οι dealer της Ελλαδας αλλα ακομα και η ιδια η kosmocar!Ιδια ηλικια εχουμε μεγαλε για να με λες παιδακι!τεσπα δεν καθομαι να ασχοληθω...

οκ συγνωμη φιλε δικιο εχεις.δεν ηθελα ουτε να σε θηξω ουτε να σε προσβαλω.να σε "προστατεψω"απο τα λαμογια των εταιριων προσπαθησα.και παλυ σορρυ.

Link to comment
Share on other sites

το παιδακι φοραει παροπιδες και δεν βλεπει οτι η vw εχει γινει η πιο γιατο πουτσο εταιρια στο aftr sales..μας ριχνει συνεχως ολους μας.απο προιοντα μεχρι εξυπηρετηση..ελπιζω να εγινα κατανοητος τωρα..

Σ' αυτό έχεις απόλυτο δίκιο! after sales πλέον σε επίσημους είναι τραγικό!

Edited by Z3RatuL
Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να είναι τεράστιο το post για να περιμένουμε ακόμη τι θα γράψει... Ή μάλλον λόγω και του προχωρημένου της ώρας κοιμήθηκε πάνω στο πληκτρολόγιο κι ακόμη δε ξύπνησε για να μας γράψει την εμπειρία του; :lol:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια.ειχα καιρο να μπω,τι κανετε ?

ειχα 2 προβληματακια και εγο με το πολο μου 1.2τsi

1.μου εσβηνε στο ρελαντι

2.κατα τις επιταχυνσεις μου μου εκανε διακοπες στο γκαζι(το ειχα γραψει σε ξεχωριστο post)

Λοιπον εχω να σας ενημερωσω τα εξης.

Για το πρωτο προβλημα εχει να μου σβησει στο ρελαντι κοντα στον 1,5 μηνα..και το προβλημα εχει περιοριστει στο ελαχιστο.απλα που και που πλεον μου ριχνει αυτα τα μπουμπουνητα μια φορα την βδομαδα και μονο ακινητοποιημενος(παλιοτερα μου το εκανε σε καθημερινη βαση και πανο απο 3-4 φορες την μερα-αφου παρακαλαγα να μην με πιασει φαναρι :p

Οσον αναφορα το δευτερο μου προβλημα(που αποτι βλεπω δεν ειχε παρουσιαστει σε κανεναν αλλον)παιδια εχει εξαφανιστει τελιως λεμε-εχω μεινει μακακας :lol: )εχει να μου το κανει κοντα στο διμηνο.λες και εχω αλλο αμαξι.του παταω το γκαζι και φευγει σφαιρα ο μικρος worthy.gif

Αυτην την στιγμη ειμαι κοντα στα 4200 χιλ. και το περιμενω και εγω αυτο το ρημαδι το Update αν και περνοντας ο καιρος ολοενα και καλυτερευει το πραγμα

Ενα αλλα πραγμα που θελω να ρωτησω και εσας ειναι οτι ο μικρος ειναι πολυ οικονομικος(εχω μεση καταναλωση 5,4λτ) και το δουλευω σε ενα ποσοστο 70-30 εθνικη-πολη λογω δουλειας μου.

Οσο περναει ο καιρος τον κολωγουσταρω λεμε new_iloveyou.gif

Link to comment
Share on other sites

Χαίρομαι για 'σένα!

Αυτό με την κατανάλωση τώρα έχεις πετύχει τρελά νούμερα!

Εμένα ναι μεν δεν έχει στρωθεί ακόμη καθώς του έχω κάνει μέχρι στιγμής 1700km, αλλά από κατανάλωση μου πάει στα 7 με 7.5lt το οδηγώ 80% πόλη - 20% εθνική και είναι λογικό (η VW λέει πόλη 6.8lt). Περιμένω πως και πως να βρω ευκαιρία να το πάω ένα ταξιδάκι ώστε να δω τίποτε τρελές καταναλώσεις του στυλ 4.5-5lt να γουστάρω!

Σβήσιμο κι εμένα μετά τα 868km δε μου έχει ξανακάνει στο ρελαντί. Mόνο 2 φόρες μία μικρή αρρυθμία, oπότε θέλω να πιστεύω ότι ήταν ίωση που πέρασε. Όμως το εμβόλιο (update) καλό θα ήταν να το κάνουμε, για το μέλλον όχι τίποτε άλλο... ;)

Link to comment
Share on other sites

Παιδια εμενα εχει να το κανει πολυ καιρο το σβησιμο. Μιλαμε για μηνα+. ισως να ειναι και το στρωσιμο που λεγαμε, τωρα με ανοιγματα βρηκε την υγεια του! και εγω σε κινηση ειμαι στο 7.5 αλλα ουσιαστικα δεν ειναι τιποτα! Φανταστειτε τα αλλα γυρω ποσο καινε! Τζιπ διλιτρα κτλ! Οταν παω σχολη γυρναω με 100χλμ/ωρα και καταναλωση 5!!!! Αυτα ειναι! new_iloveyou.gif Νιωθω λιγο περιεργα ως ιταλοφιλος βεβαια, αλλα το αμαξακι μετραει!!! Και ειναι καλυτερο απο το Golf GTI με μαυρες ζαντες!! χαχαχα!! ;):lol::drinks::lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Χαιρετω τα πληθη!

ειναι το πρωτο μου post και ηθελα να χαιρετησω την προσπαθεια του forum γιατι μπορει να μην το καταλαβαινουν πολλοι αλλα πραγματικα "βοηθαει" πολυ κοσμο που εχει αποριες με το αυτοκινητο του. Χωρις να θελω να αναφερθω στην κοντρα των παιδιων μεταξυ ιαπωνιας-γερμανιας θα πρεπει να τους θυμισω οτι ειτε παρεις lada ειτε mercedes ("lada γερμανιας" απο παλιο αστειο... προφανως αστειευομαι μην ξεσηκωθειτε τωρα οι mercedikoi) δινεις κοπο, λεφτα! Σου αξιζει να το πονας και να διαμαρτυρεσαι αν κατι δεν παει καλα και πιστευω οτι εδω στην Ελλαδα δεν ειμααστε και τοσο οργανωμενοι... μαλλον επρεπε να τους γκρεμισουμε τις αντιπροσωπειες για καινουργιο αμαξι που μας εσβησε σε φαναρι.

ναι λοιπον, ειμαι κιεγω στο club στα 800 χλμ νομιζα οτι καποιος με τρακαρε σε φαναρι και αφου κοιταξα πισω και ειδα οτι ημουν μονος μου.. μολις αναψε πρασινο κατι δεν πηγαινε καλα... οσο γκαζι και να πατουσα δεν προχωραγε :Ρ

πηρα τον ΦΙΛΟΣΙΔΗ (πρεπει να ονοματιζουμε παιδια, βοηθαει πολυ) και μου ειπε οτι φταιει η βενζινη.. του ειπα οτι εδω διαβασα για update κτλ και λεει οχι δεν ισχυει.. του λεω μηπως φταιει το οργανο που κραταει τις στροφες και "μπερδευεται" και τις ριχνει κατω απο το προβλεπομενο για αυτο σβηνει? μου λεει οχι, φταιει η βενζινη. Του ειπα μα εβαλα 100αρα (ψεμμα, ειχα βαλει v-power 95 λογω προσφορας ιδια τιμη με κανονικη αλλα μετα το συνειδητοποιησα) και μου λεει φταιει η βενζινη. Ειχε κολλησει η κασσετα κοινως....

μου ειπαν να παω με ραντεβου να το βαλουν στον εγκεφαλο αλλα μου ειπαν και οι ιδιοι οτι δεν θα βγαλουμε ακρη γιατι αφου δεν αναψε ενδειξη τοτε δεν θα βγαλει τιποτα.

οποτε τι θα γινει ρε παιδια? θα παρακαλαμε να μην συνανταμε φαναρια? ενταξει εχω κανει 2200χλμ και δεν ξανασυνεβει... αλλα στα επομενα 200 χλμ απο τοτε που το επαθα ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΑΝΑΡΙ κοιταζα μην ξανασβησει... τωρα το εχω ξεχασει λιγο... θα το παω μεσα στην βδομαδα φιλοσιδη και θα σας ξαναστειλω. (βενζινη εξακολουθησα να βαζω ΠΑΛΙ απο το ιδιο βενζιναδικο το οποιο εμπιστευομαι εδω και 7 χρονια, με την διαφορα οτι εβαλα κανονικη βενζινη), επισης να πω οτι εχω manual polo.

δεν μου αρεσουν τα offtopic αλλα επειδη ειναι μεγαλο θεμα και θα δειτε πολλοι την απαντηση μου ηθελα να κανω καποιες ερωτησεις :

1. τι θα γινει με το θεμα του στρωσιματος? επειδη δεν ειμαι και πολυ μυημενος στο στρωσιμο αφου στο πρωτο μου αμαξι δεν το ειχα στρωσει (δεν ειχε καν στροφομετρο! χεχε) εγω εκανα την τακτικη 0-1500 χλμ εως 3.000 στροφες, (με κατω απο 10 εξαιρεσεις οπου παρασυρθηκα και πηγα 4.000) και 1500-2000 χλμ το πηγα μεχρι 3.500... τωρα λεω να κανω 2000-2500 μεχρι 4.000 στροφες. ερωτηση (ενταξει συγγνωμη αν φαινομαι ασχετος με αυτο που θα ρωτησω) : πρεπει να το πηγαινω μεχρι τις 4.000 για να μην "μπουκωσει" ή για να "ανοιξει" καλυτερα? η απλα μεχρι τα 2500χλμ ο "κοφτης" στο μυαλο μου θα ειναι οι 4.000 στροφες και ΟΠΟΥ το επιτρεψει η κινηση να κανω αλλαγη μεχρι εκει? και 2500-3000 χλμ ο "κοφτης" θα ειναι 4.500 κ.ο.κ. ? το λεω γιατι μεσα στην αθηνα υπαρχουν λιγες περιπτωσεις οπου μπορεις να το κανεις αυτο.

2. με τα λαδια τι κανω? το ξερω οτι το προβλεπομενο ειναι 15.000 αλλα ακουω οτι πρεπει να τα αλλαξω νωριτερα γιατι τα πρωτα λαδια δεν ειναι καλο να μενουν... να τα αλλαξω στα 3.000χλμ ? 4.000χλμ ?

3. θεμα βενζινης.. πρωτη φορα ειχα ηλεκτρονικη ενδειξη ρεζερβουαρ και με μπερδευει λιγο... βλεπω στο trip computer ποσα χλμ μου μενουν μεχρι να αδειασει και επειδη δεν ειναι αξιοπιστο (ενταξει λογικο αφου κανει την διαιρεση αναλογα με την μεση καταναλωση σου) κοιταω οταν κατεβει απο την μεση να το γεμιζω (ενας επιπλεον λογος που το κανω ειναι για να μην κατεβαινουν τα σκουπιδακια της βενζινης κατω κατω.. την ειχα πατησει με το παλιο μου αμαξι). η ερωτηση ειναι : αγχωνομαι αδικα? οταν λεει πχ 50 χλμ εννοει ΧΩΡΙΣ την ρεζερβα που ειναι αλλα 60-70 νομιζω?

4. μερικες φορες παρατηρησα οτι παταγα το γκαζι και δεν "εφευγε" οσο αλλες... σαν να μπουκωσε... το εγραψε και ο φιλος vstrom.. πιστευα οτι επρεπε να κατεβασω για να "ροπιασει" αλλα τωρα που ειδα οτι το επαθε και αλλος το θυμηθηκα! δεν το εχει κανει πανω απο 2-3 φορες.

5. επειδη ειδα οτι λετε για καταναλωση, στην πολη (με πολλα σταματα ξεκινα, εχω καταναλωση 9-10 και απο πατρα που γυρισα και το παρακολουθουσα με ανοιχτο a/c, 2 ατομα, medium φορτωμενο το πορτ μπαγκαζ:Ρ ειχε 6.4-6.5) πιστευω οτι θα βελτιωθει μετα το στρωσιμο η καταναλωση. Εγω ειμαι ευχαριστημενος και σε αυτο το κομματι λογω του προηγουμενου αμαξιου.

συγγνωμη αν σας κουρασα, γενικα ειμαι πολυ πολυ ευχαριστημενος.. κανω προσπερασεις ακομα και με 6η και δεν μασαει.. βεβαια παιζει ρολο οτι ειχα πολυ χαμηλα standard λογω του παλιου μου αμαξιου. ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ (και δεν βλεπω να το εχει γραψει αλλος) ειναι οτι αυτος ο καθρευτης για να βλεπεις πισω ειναι μεσα στην μουρη σου... οπως και να ρυθμισω το καθισμα δεν μπορω να τον καταφερω να μην ειναι μπροστα μου... φανταστειτε ετσι οπως καθομαι στην θεση του οδηγου, οτι εχουμε τους δεικτες ενος ρολογιου και αν θελω να δω στις 2:00 δεν μπορω πρεπει να σκυψω! δεν πιστευω οτι φταιει που ειμαι 1.83+ αλλα ειναι σχεδιασμενο ετσι (ισως για το γυναικειο φυλο, ισως για ασφαλεια ωστε να πεφτει το ματι σου πιο ευκολα στον καθρευτη για να βλεπεις πισω)

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου κ μονο που τους ειπες οτι εβαλες 100αρα κ μαλιστα απο Shell Λογικο ειναι να σου πει βενζινη..

Στατιστικα τα πρωτα σε νοθεια ειναι αυτα κ τα ΒΡ,κ κυριως στην 100αρα.Τωρα το οτι εβαλες 95 δε λεει τπτ,μπορει οντως να φταιει το βενζιναδικο αν κ αποτι φαινεται εισαι κ εσυ απο τους "τυχερους"...

Εγω θα σουλεγα να βαζεις την πιο φθηνη,τουλαχιστον να μη σε κλεβουν κ το χρυσοπληρωνεις.(7 χρονια που οδηγω βαζω στα φθηνα κ ποτε δεν ειχα προβλημα,αλλα παντα τα μετραω,γτ παντα βαζω 5-6 φορες απο το ιδιο κ αν μου βγαλει λογικες για την οδηγηση μου κ το αμαξι μου καταναλωσεις τοτε ουτε κλεβει ουτε νοθευει,ειναι πολυ απλο..)

Edited by nikosmpl
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Greg αυτό με τον καθρέπτη το έχω κι εγώ! Είμαι 1.82 και σε μένα μου φαίνεται ακριβώς έτσι όπως το λες. Φορές δηλαδή που πρέπει ας πούμε να κοιτάξω το καθρέπτη που βάζουν οι δήμοι σε περίεργα στενά δε μπορώ γιατί μου τον κρύβει ο καθρέπτης του αυτοκινήτου.

Τώρα όσον αφορά το στρώσιμο καλά το πας... Μετά τα 1000-1500 σταδιακά ανοίγματα στο μοτέρ στις αλλαγές μέχρι να πιάσεις κόφτη. Δηλαδή, από 1.500 μέχρι 2.000 -> 3500rpm, από 2.000 μέχρι 2.500 -> 4000rpm, από 2.500 μέχρι 3.000 -> 4500rpm, κτλ.

Τα λάδια τα αλλάζει ο καθένας όποτε θέλει. Γενικά όμως όσο πιο συχνά τα αλλάζεις τόσο καλύτερο για τον κινητήρα σου. Οι περισσότεροι το κάνουν στα προβλεπόμενα 15.000km, όμως εγώ θα τα αλλάξω τα πρώτα του στρωσίματος στα 3.000km και μετά κάθε 15.000km ή κάθε χρόνο.

Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα σου εύχομαι!

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου κ μονο που τους ειπες οτι εβαλες 100αρα κ μαλιστα απο Shell Λογικο ειναι να σου πει βενζινη..

Στατιστικα τα πρωτα σε νοθεια ειναι αυτα κ τα ΒΡ,κ κυριως στην 100αρα.Τωρα το οτι εβαλες 95 δε λεει τπτ,μπορει οντως να φταιει το βενζιναδικο αν κ αποτι φαινεται εισαι κ εσυ απο τους "τυχερους"...

Εγω θα σουλεγα να βαζεις την πιο φθηνη,τουλαχιστον να μη σε κλεβουν κ το χρυσοπληρωνεις.(7 χρονια που οδηγω βαζω στα φθηνα κ ποτε δεν ειχα προβλημα,αλλα παντα τα μετραω,γτ παντα βαζω 5-6 φορες απο το ιδιο κ αν μου βγαλει λογικες για την οδηγηση μου κ το αμαξι μου καταναλωσεις τοτε ουτε κλεβει ουτε νοθευει,ειναι πολυ απλο..)

Δεν διαφωνω οτι οντως μπορει να ηταν νοθευμενη... διαφωνω ομως στην τακτικη τους να εχει κολλησει η βελονα και να τα ριχνουν στην βενζινη ενω εχει βουηξει για τα σβησιματα και ουτε καν λογος για update οπως διαβασα απο τους φιλους παραπανω. Επισης, να σημειωθει οτι δεν τους ειπα οτι ηταν shell και πριν προλαβω να πω οτι ηταν 100αρα μου ειπαν οτι ηταν βενζινη.

Ευχαριστω για την -αμεση- απαντηση σου!

Hταν το πρωτο μου post εδω και ελπιζω να απαντηθουν τα (μισης οθονης) ερωτηματα μου B)

edit : Z3Ratul χαιρομαι που βρηκα κιαλλον ψηλο :Ρ απορω γιατι το σχεδιασανε ετσι.. τελοσπαντων ειναι κατι που συνηθιζεται...

ωραια κιεγω 3.000-4.000 χλμ θα αλλαξω λαδια ευχαριστω!

για το στρωσιμο ωραια καλα το παω... πειραζει ομως να κανω τις αλλαγες νωριτερα? εξαιτιας της οδηγησης μεσα στην πολη υπαρχουν πολλες φορες που αλλαζω στις 2.500 στροφες maximum... μηπως δεν του κανω καλο στρωσιμο ετσι? εννοω, ΠΡΕΠΕΙ να ανοιξει με αρκετες αλλαγες στις 4.000 (στα χλμ που ειμαι τωρα, μολις παω 2.500 χλμ θα ανεβασω το οριο μου, το επιασα) ή παλι κανω επιθυμητο στρωσιμο? ελπιζω να τα διατυπωνω καλα και να μην σας μπερδευω περισσοτερο.

Ευχαριστω!

Edited by Greg
Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως μου τα πες στο πρώτο post μια χαρά το πας. Κι εγώ στη πόλη δεν αλλάζω σε κάθε ταχύτητα στις 4000 στροφές, παρά μόνο στις μεγάλες (από 3η και πάνω). Γι' αυτό και περιμένω πως και πως να το πάω ένα ταξιδάκι να ανοίξει... :D

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, δεν αξίζει το ψάξιμο των αιτίων και προφανώς δεν είναι η βενζίνη. Μην χάνετε τον χρόνο σας άδικα (όπως αρκετοί από εμάς το έκαναν). Το θέμα είναι λογισμικό και σχετίζεται με διάφορες παραμέτρους (?!). Αν κάποιος έχει νέα από αντιπροσωπεία ενημερώνει. Έως τότε το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι υπομονή, ταξιδάκια και να γράφουμε εδώ, σχετικά με το θέμα, για στατιστικούς απλά λόγους.

Απλά μην επαναπαφθείτε, όσοι παρακολουθείτε το thread και δεν επικοινωνήσετε με τις αντιπροσωπείες σας. Όλοι όσοι έχουν το πρόβλημα πρέπει να το αναφέρουν, προφορικά ή εγγράφως.

Edited by grnemo
Link to comment
Share on other sites

καλως ηρθες!

Φιλε το manual χονδρικα τα λεε οπως τα ειπες με το στρωσιμο. Και εγω ετσι κανω, με vpower απλη και εχει να μου σβησει πανω απο μηνα. Οσο περναει ο καιρος ξεθωριαζουν και τα ταρακουνηματα...

Τα tsi εχουν την ταση να καινε κ λαδακι, καθως ειναι "πιο ανοικτος" κινητηρας απο τους κλασικους. Ετσι, θελουν συμπληρωμα(το λεει και στο manual). Μετα απο 2,5 χιλιαδες, κοιταξα τα λαδια και πρεπει να κουμπλωσω κανα μισολιτρο! Καλο ειναι να αλλαξεις οπως ειπες, αν κ λενε οτι δεν υπαρχει σοβαρος λογος, καθως τα νεα αμαξια ειναι στρωμενα και δεν βγαζουν ρινισματα. Εγω προσωπικα, θα τα αλλαξω στις 4-5 χιλιαδες. παντα με ρεζερβα σου λεει. Ο,τι εχεις στο ρεζερβουαρ. Η καταναλωση σου θα πεσει αισθητα μετα απο τα 1000 και 1500 :whistling:

Και εγω στο 1.85 ειμαι αλλα δεν βρηκα προβλημα με τον καθρεπτη! Ισως να σχολιαζα το συστημα ρυθμισης των πλαινων, οπου μου φαινεται λιγο ανορθοδοξον! Καλους δρομους να εχεις! Φροντισε να πας σε μια αντιπροσωπεια να καταγραψουν το προβλημα σου, ωστε να περασεις το νεο update για να εισαι σιγουρος! Αν και πιστευω και εσενα με φροντιδα και proderm θα το ξεπερασει! :lol:

Link to comment
Share on other sites

με πηραν χθες απο φιλοσιδη και μου ειπαν οτι το λογισμικο αναμενεται τις επομενες 2 βδομαδες (πες τελος ιουνιου απ'οσο καταλαβαινω).

Σχετικα με αυτους που νομιζουν οτι θα λυθει το θεμα στα 1500 ή τα 2500 χιλιομετρα ή οσο στρωνεται ο κινητηρας, θα σας στενοχωρησω αλλα δεν νομιζω οτι προκειται να λυθεί "μαγικα" ουτε αν η αιτια ειναι λογισμικο ειτε σε hardware.

Για την ιστορια: εμένα μου ειχε σβήσει στα 2,800 χλμ (3η φορα) και μου ξαναεσβησε χθες στα 4,700 χλμ. Συγκεκριμενα από τα 2,800 χλμ μεχρι τα 4,500χλμ ειχαν σταματησει και τα ρεταρισματα που εκανε και αυτες οι απνοιες που εκανε στη νεκρα... ξαφνικα απο τα 4,500 χλμ εως και τα 4,700 αρχισε ξανα τα ιδια οταν σταματαγα στα φαναρια, μεχρι που χθες εσβησε για 4η φορα...

Κατα τα αλλα παραπονο δεν εχω απο το tsi, αν το λυσουν τα τζιμανια της VW θα είμαι super :nea:)

καλη υπομονη στους φιλους με το ιδιο προβλημα!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά.

Το πρόβλημα το ακούμε από τέλη Απρίλη ότι από εβδομάδα σε εβδομάδα θα λυθεί.

Και φτάσαμε Ιούνιο.

¶ντε να δούμε τι θα γίνει.

Είμαι 1.84 και δεν έχω πρόβλημα με τον καθρέπτη. Μήπως δεν ρυθμίσατε το κάθισμα παιδιά σωστά και είναι τόσο έντονο σε εσάς.

Η Vw φημίζεται για την σωστή θέση οδήγησης και άνεση που παρέχει σε όλα της τα αυτοκίνητα και μου φάνηκε περίεργο αυτό το πρόβλημα που έχετε.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν.

Σήμερα μου έσβησε κι εμένα για πρώτη φορά στα 4800 χλμ.

Σημειώνω ότι το δικό μου είναι αυτόματο, και ότι δεν έχω ξανακούσει πως αυτόματο αμάξι οποιασδήποτε μάρκας μπορεί να σβήσει.

Από την άλλη, το δικό μου έσβησε κατά τη διάρκεια παρκαρίσματος σε ανηφορικό οδόστρωμα, και με τον κλιματισμό σε λειτουργία.

Στην καρέντα Αργυρούπολης που το είχα πάει πρόσφατα για άλλη βλάβη (αερόσακκος) και τους είχα δηλώσει αρρυθμία στο ρελαντί, μου είπαν ότι θα υπάρξει software update μέσα στον Ιούνιο.

Link to comment
Share on other sites

Είσαι το 2ο άτομο που έχει πρόβλημα σε dsg με ρελαντί σε αυτό το forum. ΄

Λογικά είναι σε μικρότερο βαθμό εκεί το πρόβλημα και λόγω αυτόματου που έχει περισσότερες στροφές στο ρελαντί.

Με όλα αυτά που ακούω δεν βλέπω να γλυτώνω και εγώ στο δικό μου παρόλο που θα είναι dsg, εκτός αν είναι θέμα παρτίδας.

Το δικό μου μπαίνει για παραγωγή 14 Ιουνίου και θα το έχω σε 30 με 40 μέρες παράδοση.

Περιμένω νεότερα για update μιας και είναι το σημαντικότερο θέμα μέχρι στιγμής γιατί όλα τα άλλα αντιμετωπίζονται εκτός από το σβήσιμο στο ρελαντί.

Σίγουρα θα προκαλέσει κακή εντύπωση σε πολλούς να σβήνει το αμάξι μας στο φανάρι αλλά υπομόνή αφού όπως λέτε το update είναι κοντά.

Με ενδιαφέρει πολύ ή γνώμη ατόμων που παρέλαβαν το αμάξι τέλη Μαίου και τώρα Ιούνιο αν έχουμε κρούσματα με ρελαντί σε αυτή την παρτίδα,θα απαντήσει σε πολλά ερωτήματα αν είναι θέμα συγκεκριμένης παραγωγής ή μαζικού προβλήματος όλων των Polo.

Edited by GERAKI123
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα και καλωσηρθα στο forum.

Νεος κατοχος του TSI manual και εγώ, απο 20 Μαιου :thumbsup:

Παροτι ειχα διαβασει για το προβλημα του ρελαντι, ωστοσο δε με αποθαρρυνε να το αγορασω χωρις να περιμενω updates και patches.

Το δικο μου εχει κανει 700χλμ μεχρι τωρα χωρις προβλημα. Βεβαια τα εκανα σε ταξιδι μεγαλο τα περισσοτερα χλμ (δηλαδη σε δρομους χωρις φαναρια), οποτε ισως να ειναι νωρις για να βγαλω συμπερασμα. Θα δειξει

Ειναι "σφεντονα" παντως το αμαξι! Αδημονω να περασει η περιοδος στρωσιματος να το ανοιγω ελευθερα, χωρις να ειμαι με το ενα ματι στο δρομο και το αλλο στο στροφομετρο :p .Μεχρι στιγμης το παω μεχρι τις 3.500 χσλ οπως μου ειπαν και στην αντιπροσωπεια για τα πρωτα 1500 χλμ, και επειτα θα το ανοιγω σταδιακα

Αντε, καλοριζικο σε ολους μας

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το βρήκα τι είναι... Απλά έχουν βάλει σύστημα Stop & Start στον κινητήρα χωρίς να μας το έχουν πει... sillyhorse1rb5.gif

Edited by Z3RatuL
Link to comment
Share on other sites

Είσαι το 2ο άτομο που έχει πρόβλημα σε dsg με ρελαντί σε αυτό το forum. ΄

Λογικά είναι σε μικρότερο βαθμό εκεί το πρόβλημα και λόγω αυτόματου που έχει περισσότερες στροφές στο ρελαντί.

Με όλα αυτά που ακούω δεν βλέπω να γλυτώνω και εγώ στο δικό μου παρόλο που θα είναι dsg, εκτός αν είναι θέμα παρτίδας.

Το δικό μου μπαίνει για παραγωγή 14 Ιουνίου και θα το έχω σε 30 με 40 μέρες παράδοση.

Περιμένω νεότερα για update μιας και είναι το σημαντικότερο θέμα μέχρι στιγμής γιατί όλα τα άλλα αντιμετωπίζονται εκτός από το σβήσιμο στο ρελαντί.

Σίγουρα θα προκαλέσει κακή εντύπωση σε πολλούς να σβήνει το αμάξι μας στο φανάρι αλλά υπομόνή αφού όπως λέτε το update είναι κοντά.

Με ενδιαφέρει πολύ ή γνώμη ατόμων που παρέλαβαν το αμάξι τέλη Μαίου και τώρα Ιούνιο αν έχουμε κρούσματα με ρελαντί σε αυτή την παρτίδα,θα απαντήσει σε πολλά ερωτήματα αν είναι θέμα συγκεκριμένης παραγωγής ή μαζικού προβλήματος όλων των Polo.

Link to comment
Share on other sites

apo poia antiproswpia pareigiles file mou?to rwtaw afto giati 30 me 40 meres paradosi mou fainete apistefto!exw kanei tin paragelia apo 15 martiou k tha paralavw telos tou trexontos mina!dsg highline grey pepper!anamenw me agwnia k nomizw oti tha einai ola kala!me to kalo na sou rthei k to diko sou k na to xareis!

Link to comment
Share on other sites

apo poia antiproswpia pareigiles file mou?to rwtaw afto giati 30 me 40 meres paradosi mou fainete apistefto!exw kanei tin paragelia apo 15 martiou k tha paralavw telos tou trexontos mina!dsg highline grey pepper!anamenw me agwnia k nomizw oti tha einai ola kala!me to kalo na sou rthei k to diko sou k na to xareis!

ουπς σορυ για τα greeklish παιδια αφεραιθηκα!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.