Jump to content
playmaker

Golf Vi R20T Tuning

Recommended Posts

Αν ο φιλος διαθετει 2800 για εξατμιση γιατι να μην παει καλυτερα απευθειας σε λυση MTM οπου με λιγα παραπανω (3 κατι νομιζω)θα εχει και προγραμμα και εξατμιση (οχι με καταλυτη) με 310 αλογακια και εγγυημενα?

2800 παντως για εξατμιση και για να παρεις στην καλυτερη περιπτωση 10 αλογακια μηπως ειναι υπερβολικα? Χωρις να εχει μπει ακομα προγραμμα?

(Εκεινο που μου εκανε εντυπωση με την δοκιμη της supersprint ειναι οτι εβγαλε τοση ροπη παραπανω και μαλιστα σε 700 κατι λιγωτερο στροφες. Σαν περιεργο μου φαινεται σε μαμα αυτοκινητο!)

Στο θεμα μας παλι, μου φαινεται παντως οτι η δουλεια αρχιζει λιγο αναποδα ειδικα οσο εχει να κανει με σχεση κοστους/ανταποδωσης.

Για μενα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο (τετρακινηση κλπ)θα πηγαινα ΜΟΝΟ σε αναγνωρισμενες εταιριες του χωρου που προσφερουν ολοκληρωμενα πακετα και με εγγυηση.

Οτιδηποτε αλλο δηλ εξατμιση απο εδω, προγραμμα απο εκει, ψαξε το ενα ψαξε το αλλο, ακουσε αυτο ακουσε το αλλο μονο συγχηση και προβληματα θα μου εφερναν, ασε που στο τελος θα μου εβγαιναν και πιο ακριβα και το κεφαλι μου ησυχο δεν θα ειχα.

Link to comment
Share on other sites

Παντα υπαρχει η σχεση τιμης-αποδοσης, σε αυτη τη μαχη πιστευω οτι κερδιζει η milltek που εχει και active valve ενσωματωμενη στο συστημα για το R.

Oσο αφορα τη συνολικη βελτιωση του αυτοκινητου, δεν ειναι και κανα ferrari, απλες δοκιμασμενες λυσεις απο το S3!

Edited by groupa
Link to comment
Share on other sites

Αν ο φιλος διαθετει 2800 για εξατμιση γιατι να μην παει καλυτερα απευθειας σε λυση MTM οπου με λιγα παραπανω (3 κατι νομιζω)θα εχει και προγραμμα και εξατμιση (οχι με καταλυτη) με 310 αλογακια και εγγυημενα?

2800 παντως για εξατμιση και για να παρεις στην καλυτερη περιπτωση 10 αλογακια μηπως ειναι υπερβολικα? Χωρις να εχει μπει ακομα προγραμμα?

(Εκεινο που μου εκανε εντυπωση με την δοκιμη της supersprint ειναι οτι εβγαλε τοση ροπη παραπανω και μαλιστα σε 700 κατι λιγωτερο στροφες. Σαν περιεργο μου φαινεται σε μαμα αυτοκινητο!)

Στο θεμα μας παλι, μου φαινεται παντως οτι η δουλεια αρχιζει λιγο αναποδα ειδικα οσο εχει να κανει με σχεση κοστους/ανταποδωσης.

Για μενα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο (τετρακινηση κλπ)θα πηγαινα ΜΟΝΟ σε αναγνωρισμενες εταιριες του χωρου που προσφερουν ολοκληρωμενα πακετα και με εγγυηση.

Οτιδηποτε αλλο δηλ εξατμιση απο εδω, προγραμμα απο εκει, ψαξε το ενα ψαξε το αλλο, ακουσε αυτο ακουσε το αλλο μονο συγχηση και προβληματα θα μου εφερναν, ασε που στο τελος θα μου εβγαιναν και πιο ακριβα και το κεφαλι μου ησυχο δεν θα ειχα.

+1 και ολοκληρωμένα πακέτα έχουν π.χ. οι APR & MTM. Πας τα κάνεις όλα κάπου, παίρνεις την εγγύηση σου και φεύγεις.

Link to comment
Share on other sites

βαλε σουπερσπριντ να λυτρωθουν τα αυτακια σου φιλε μου!!!Κ-Ο-Ρ-Υ-Φ-Η!!!

+1000 Ane

George δες λίγο τα βιντεάκια :

Link to comment
Share on other sites

Εμένα προσωπικά αυτός ο ήχος δεν μου αρέσει. Να πω ότι θα έχω τα 500-600 άλογα του Numb να πω οκ. Τώρα όταν παίζεις με εως 300 άλογα είναι ψιλό καγκούρικο!

Link to comment
Share on other sites

Αν ο φιλος διαθετει 2800 για εξατμιση γιατι να μην παει καλυτερα απευθειας σε λυση MTM οπου με λιγα παραπανω (3 κατι νομιζω)θα εχει και προγραμμα και εξατμιση (οχι με καταλυτη) με 310 αλογακια και εγγυημενα?

2800 παντως για εξατμιση και για να παρεις στην καλυτερη περιπτωση 10 αλογακια μηπως ειναι υπερβολικα? Χωρις να εχει μπει ακομα προγραμμα?

(Εκεινο που μου εκανε εντυπωση με την δοκιμη της supersprint ειναι οτι εβγαλε τοση ροπη παραπανω και μαλιστα σε 700 κατι λιγωτερο στροφες. Σαν περιεργο μου φαινεται σε μαμα αυτοκινητο!)

Στο θεμα μας παλι, μου φαινεται παντως οτι η δουλεια αρχιζει λιγο αναποδα ειδικα οσο εχει να κανει με σχεση κοστους/ανταποδωσης.

Για μενα για το συγκεκριμενο αυτοκινητο (τετρακινηση κλπ)θα πηγαινα ΜΟΝΟ σε αναγνωρισμενες εταιριες του χωρου που προσφερουν ολοκληρωμενα πακετα και με εγγυηση.

Οτιδηποτε αλλο δηλ εξατμιση απο εδω, προγραμμα απο εκει, ψαξε το ενα ψαξε το αλλο, ακουσε αυτο ακουσε το αλλο μονο συγχηση και προβληματα θα μου εφερναν, ασε που στο τελος θα μου εβγαιναν και πιο ακριβα και το κεφαλι μου ησυχο δεν θα ειχα.

αυτη ειναι η πρωτη επιλογη μου αλλα δυστυχως APR δεν εχει εξατμιση ακομα κ η MTM ολοκληρη εξατμιση κ προγραμμα παει στα 5550ευρο.

ABT δινει μονο προγραμμα στα 1800 ευρο (απο 1900) ...αντε γεια δλδ, οποτε ολοκληρομενες λυσεις προς το παρον δεν υπαρχουν.

Link to comment
Share on other sites

Εμένα προσωπικά αυτός ο ήχος δεν μου αρέσει. Να πω ότι θα έχω τα 500-600 άλογα του Numb να πω οκ. Τώρα όταν παίζεις με εως 300 άλογα είναι ψιλό καγκούρικο!

Γιατί 300 άλογα είναι λίγα?! Ειδικά όταν βγαίνουν από εξακύλινδρο όπως το R32 είναι πόρωση!!!

Edited by ACE2007
Link to comment
Share on other sites

Εμένα προσωπικά αυτός ο ήχος δεν μου αρέσει. Να πω ότι θα έχω τα 500-600 άλογα του Numb να πω οκ. Τώρα όταν παίζεις με εως 300 άλογα είναι ψιλό καγκούρικο!

+1000000.Ουτε εμενα.....

Link to comment
Share on other sites

ααα... στα αλογα το πατε μονο....ειχα μιλτεκ...τι να πρωτοθυμηθω?τις κομενες βασεις?τα ραγισματα στη κοληση στο πλακακι??φιλε chrisnik...πλανασε..απλα σε συγκριση με την μιλτεκ ειναι αλλου η σουπερσπριντ απο θεμα ποιοτητας σε πρωτο βαθμο.απο εκει και περα εχω δει και εξατμισεις "εγχωριες"παρα πολυ καλες και σε ποιοτητα και σε αποδωση.απλα σε συγκρηση με τις 2 παραπανω απο μενα τουλαχιστων η μιλτεκ δεν θα ξαναδει ευρο μεχρι να μαθει να φτιαχνει εξατμισεις με ποιοτητα..και στ'@@ μου οι καρτες και τα ταμπελακια και τα πολυχρωμα κομφετι οταν πρεπει να την στειλω για κανα μηνα πισω αν μου παθει ζιμια..γιατι να την αγορασω απο τον συγκεκριμενο ελληνα ντιλερ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ!κατι αλλο τωρα..κατι εξατμισεις bastuk που βλεπω κατα καιρους στο γιουτουμπ τι σοι ειναι??

+1...Φοβερος ηχος απο Milltek ωραια εμφανιση αν και το καζανακι της παραειναι χοντρο και κανει μπαμ απο πισω οπως σε μερικες παλιες alfa αλλα ποιοτητα χαλια..Το downpipe το 70 ari που κοβοταν το σπιραλ στα 3000 χλμ που το βαζεις??? Τραγικη ποιοτητα αν και ο καταλυτης της ειναι πολυ καλος. Προσωπικα παντως αν επαιρνα καινουριο αυτοκινητο δε θα το πειραζα καθολου το κατω μερος ( downpipe, μεσαια , τελικα) γιατι αξιοπιστες λυσεις δεν υπαρχουν ουτε εγχωριες ουτε απο εξωτερικο..Και δεν υπαρχει χειροτερο πραγμα απο το να ακους κλαπατσιγκαλα απο κατω να κουδουνιζουν..Κι αν ειναι δυνατον να δωσεις 2800 ευρω για την Apr που ναι μεν ειναι το πιο καλο κ δυνατο χαρτι αυτον τον καιρο σε τετοιου ειδους βελτιωσεις σε vw αλλα 3000 ευρω???? Τη στιγμη που με 7000 κανει ολη τη μετατροπη σε Golf 5 gti (ισως και το 6)και ανεβαζει την ιπποδυναμη σε 380+ αλογα??

Link to comment
Share on other sites

αυτη ειναι η πρωτη επιλογη μου αλλα δυστυχως APR δεν εχει εξατμιση ακομα κ η MTM ολοκληρη εξατμιση κ προγραμμα παει στα 5550ευρο.

ABT δινει μονο προγραμμα στα 1800 ευρο (απο 1900) ...αντε γεια δλδ, οποτε ολοκληρομενες λυσεις προς το παρον δεν υπαρχουν.

Γιωργο , τα "πακετα βελτιωσης" εινια περισσοτερο διαφημιστικου χαρακτηρα , παρα ουσιας .

Μη νομιζεις οτι αν βαλεις πχ την "Χ" επωνυμη (ή χειροποιητη) εξατμιση , την "Υ" εισαγωγη και το "Ζ" προγραμμα , δεν θα δουλευει . Αλλο βεβαια το να μην δουλευει αν το Χ , Υ ή Ζ ειναι ακαταλληλο part . ολοκληρωμενη λυση ειναι να βαλεις μια αξιολογη εξατμιση , μια σωστη εισαγωγη , μια καλη αντλια ΥΠ και να το ρυθμισεις οπως πρεπει . Τετοιες λυσεις βελτιωσης για τον κινητηρα σου ( CDL ) υπαρχουν εκατονταδες , αφου εχει φορεθει αυτουσιος σε αλλα μοντελα του Group .

Link to comment
Share on other sites

Γιωργο , τα "πακετα βελτιωσης" εινια περισσοτερο διαφημιστικου χαρακτηρα , παρα ουσιας .

Μη νομιζεις οτι αν βαλεις πχ την "Χ" επωνυμη (ή χειροποιητη) εξατμιση , την "Υ" εισαγωγη και το "Ζ" προγραμμα , δεν θα δουλευει . Αλλο βεβαια το να μην δουλευει αν το Χ , Υ ή Ζ ειναι ακαταλληλο part . ολοκληρωμενη λυση ειναι να βαλεις μια αξιολογη εξατμιση , μια σωστη εισαγωγη , μια καλη αντλια ΥΠ και να το ρυθμισεις οπως πρεπει . Τετοιες λυσεις βελτιωσης για τον κινητηρα σου ( CDL ) υπαρχουν εκατονταδες , αφου εχει φορεθει αυτουσιος σε αλλα μοντελα του Group .

Δεν διαφωνω σε αυτο που λες αλλα μετα ρισκαρεις αν γινει καποια στραβη κ πας στον προγραμματιστη να σου πει... μα με αυτη την εξατμιση που εβαλες βεβαια σου χαλασε, δεν φταιει το προγραμμα μου... κ το αντιστροφο! Οποτε αν τα εχεις ολα μια εταιρεια δεν μπορει να σου πει κανεις τπτ!

Εγω αυτο θελω να εξαλειψω, τα μπερδεματα. Το κυνηγι της ιπποδυναμης με αφηνει αδιαφορο

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο τα stage 2 από APR & MTM δεν σε καλύπτουν?

ΜΤΜ η τιμη ειναι υπερβολικη πιστευω μονο για προγ+εξατμιση

APR δεν εχει εξατμιση ακομα που την θελω οποσδηποτε

οποτε η βαζω mix η περιμενω

παντως αυτη η εξατμιση της APR που εγινε λινκ παραπανω δεν ειναι επισημη εξατμιση της APR αμερικης προς διευκρινηση...

Link to comment
Share on other sites

ΜΤΜ η τιμη ειναι υπερβολικη πιστευω μονο για προγ+εξατμιση

APR δεν εχει εξατμιση ακομα που την θελω οποσδηποτε

οποτε η βαζω mix η περιμενω

παντως αυτη η εξατμιση της APR που εγινε λινκ παραπανω δεν ειναι επισημη εξατμιση της APR αμερικης προς διευκρινηση...

Εγώ πέτυχα στο παρακάτω link το apr stage II που σου έγραψα :

http://goapr.com.au/products/ecu_upgrade_20tfsi_trans_265hp-vw.html

Και την mtm εδώ :

http://www.mtm-online.de/en/VW/Golf-6/2-0-TSI-199-kW-270hp-Golf-R-4motion?FZID=GOLF6199

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πέτυχα στο παρακάτω link το apr stage II που σου έγραψα :

http://goapr.com.au/products/ecu_upgrade_20tfsi_trans_265hp-vw.html

Και την mtm εδώ :

http://www.mtm-online.de/en/VW/Golf-6/2-0-TSI-199-kW-270hp-Golf-R-4motion?FZID=GOLF6199

η μεν APR εχει μονο dp ετοιμο κ το οποιο δινει στο στειτζ 2+3 και η μτμ δινει προγ+ολοκληρη εξατμιση αλλα στα 5550

3122 κανει το προγραμμα+κατμπακ, χωρις dp

θεωρω οτι παραειναι πολλα λεφτα 5550 για προγ+εξατμ την στιγμη που ολοκληρη μιλλτεκ η σουπερσπριντ βγαινει κοντα στα 2000

επισης η εξατμιση της μτμ καλυπτεται απο πεπλο μυστηριου! φοτο στο νετ δεν υπαρχουν πουθενα παρα μονο απο αλλα συστηματα, δεν ξερω, ειναι καλες? εχει βαλει κανεις σε αλλο αμαξι μτμ εξατμιση να μας πει τι παιζει?

Link to comment
Share on other sites

Η ΜΤΜ με 1200 σου δινει 310 αλογα.

Με 3120 (stage 2)σου δινει 315 αλογα.

Δηλαδη με σχεδον 2000 παραπανω παιρνεις 5!! ολοκληρα αλογακια.

Με 5500 (stage 3)σου δινει 330.

Δηλαδη με 2300 παραπανω παιρνεις ακομα 15!! ολοκληρα αλογακια.

Μην αρχισουμε τωρα να λεμε οτι με την ολοσωμη εχεις καλυτερη λειτουργια/αναπνοη κινητηρα, χαμηλοτερες θερμοκρασιες κλπ κλπ. Αυτα ισχυουν για καποιον που το σκιζει συστηματικα η το βαζει σε πιστα. Αν ειναι ετσι με τον Γιωργο (που μαλλον δεν ειναι οπως εχω καταλαβει)ενταξει να το κοιταξει ετσι.

Αν οχι, και με το πρωτο σταδιο 310 αλογα θα ειναι πολυ ικανοποιημενος και θα εχει την τσεπη του γεματη και το κεφαλι του ησυχο.

Τα 5-10-20 αλογα παραπανω σε κινητηρα 310 ιππων και τετρακινητο ουτε καν φαινονται και φυσικα δεν αξιζουν τα 2-4 χιλιαρικα παραπανω.

Κρατα τα για βενζινη, θα σου χρειαστουν ουτως η αλλως.

Πηγαινε βαλε ενα προγραμμα πχ απο ΑPR που πιστευω και πιο φθηνο ειναι απο την ΜΤΜ, η απο καποιον αλλον επωνυμο που εχει και την αναλογη εμπειρια με τον συνδυασμο του συγκεκριμενου κινητηρα/τετρακινηση και θα εισαι μια χαρα.

Απο εκει και μετα με εξατμιση (full η cat back) το κοστος για καθε αλογακι ανεβαινει δραματικα και πραγματικα χωρις αξιοσημειωτο αντικρυσμα σε σχεση με τα λεφτα που πληρωνεις.

Εκτος βεβαια αν το χρηματικο δεν σε ενδιαφερει.

Αυτη ολη η ιστορια με τις εξατμισεις ειναι ενα τριπακι που προωθουν οι εταιριες βελτιωσης μεγαλωνοντας απλα σαν μεσαζοντες το περιθωριο κερδους τους.

Οχι οτι μια μελετημενη εξατμιση κανει κακο, αλλοιμονο, αλλα το καλο που κανει ειναι υπερβολικα κοστολογημενο.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

Η ΜΤΜ με 1200 σου δινει 310 αλογα.

Με 3120 (stage 2)σου δινει 315 αλογα.

Δηλαδη με σχεδον 2000 παραπανω παιρνεις 5!! ολοκληρα αλογακια.

Με 5500 (stage 3)σου δινει 330.

Δηλαδη με 2300 παραπανω παιρνεις ακομα 15!! ολοκληρα αλογακια.

Μην αρχισουμε τωρα να λεμε οτι με την ολοσωμη εχεις καλυτερη λειτουργια/αναπνοη κινητηρα, χαμηλοτερες θερμοκρασιες κλπ κλπ. Αυτα ισχυουν για καποιον που το σκιζει συστηματικα η το βαζει σε πιστα. Αν ειναι ετσι με τον Γιωργο (που μαλλον δεν ειναι οπως εχω καταλαβει)ενταξει να το κοιταξει ετσι.

Αν οχι, και με το πρωτο σταδιο 310 αλογα θα ειναι πολυ ικανοποιημενος και θα εχει την τσεπη του γεματη και το κεφαλι του ησυχο.

Τα 5-10-20 αλογα παραπανω σε κινητηρα 310 ιππων και τετρακινητο ουτε καν φαινονται και φυσικα δεν αξιζουν τα 2-4 χιλιαρικα παραπανω.

Κρατα τα για βενζινη, θα σου χρειαστουν ουτως η αλλως.

Πηγαινε βαλε ενα προγραμμα πχ απο ΑPR που πιστευω και πιο φθηνο ειναι απο την ΜΤΜ, η απο καποιον αλλον επωνυμο που εχει και την αναλογη εμπειρια με τον συνδυασμο του συγκεκριμενου κινητηρα/τετρακινηση και θα εισαι μια χαρα.

Απο εκει και μετα με εξατμιση (full η cat back) το κοστος για καθε αλογακι ανεβαινει δραματικα και πραγματικα χωρις αξιοσημειωτο αντικρυσμα σε σχεση με τα λεφτα που πληρωνεις.

Εκτος βεβαια αν το χρηματικο δεν σε ενδιαφερει.

Αυτη ολη η ιστορια με τις εξατμισεις ειναι ενα τριπακι που προωθουν οι εταιριες βελτιωσης μεγαλωνοντας απλα σαν μεσαζοντες το περιθωριο κερδους τους.

Οχι οτι μια μελετημενη εξατμιση κανει κακο, αλλοιμονο, αλλα το καλο που κανει ειναι υπερβολικα κοστολογημενο.

κοιτα, από θεμα καθαρα επιδοσεων καλα τα λες, η εξατμιση σιγουρα δεν συμφερει

αλλα την στιγμη που με ένα προγ 1000 ευρο παιρνεις 40 αλογα ενώ με εξατμιση 2000 ευρο παιρνεις μονο 5/10 ενοειται ότι δεν την βαζεις για να ξυλωνεις την ασφαλτο…

προσωπικα την θελω για τον ηχο περισσοτερο παρα για τα 5-10 αλογα, συν ότι κερδιζεις κ μερικα κιλα (εστω και ελαχιστα).

Link to comment
Share on other sites

Γιωργο για εμενα βαλε προγραμμα και το Dp της APR.

και ωταν εχει ετοιμο το catback βαζεις και αυτο new_iloveyou.gif

περνας και το carbonio της APR και εισαι οκ...

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή για να καταλάβω γιατί πρέπει να πειράξει την εξάτμιση ο γιώργος ; Γιατί να δώσει ένα κάρο λεφτά για ελάχιστα άλογα ; Μόνο ένα πρόγραμμα χρειάζεται και τίποτα άλλο.. το αμάξι σκοτώνει και μαμά. Καλά μερικοί έχετε ξεφύγει τελείως όμως, νομίζετε πως τα άλογα είναι στραγάλια και σε λίγο θα φτάσουμε σε σημείο και όλας να λέμε οτι είναι λίγα και τα 300 άλογα.

Link to comment
Share on other sites

Γιωργο για εμενα βαλε προγραμμα και το Dp της APR.

και ωταν εχει ετοιμο το catback βαζεις και αυτο new_iloveyou.gif

περνας και το carbonio της APR και εισαι οκ...

Η πιο σωστή λύση που ειπώθηκε. Τώρα η carbon εισαγωγή ίσως δεν χρειάζεται.

Link to comment
Share on other sites

Η πιο σωστή λύση που ειπώθηκε. Τώρα η carbon εισαγωγή ίσως δεν χρειάζεται.

το carbonio δυστυχως δεν παιζει για το δικο μου απο οτι μου ειπαν στην APR.

Link to comment
Share on other sites

κοιτα, από θεμα καθαρα επιδοσεων καλα τα λες, η εξατμιση σιγουρα δεν συμφερει

αλλα την στιγμη που με ένα προγ 1000 ευρο παιρνεις 40 αλογα ενώ με εξατμιση 2000 ευρο παιρνεις μονο 5/10 ενοειται ότι δεν την βαζεις για να ξυλωνεις την ασφαλτο…

προσωπικα την θελω για τον ηχο περισσοτερο παρα για τα 5-10 αλογα, συν ότι κερδιζεις κ μερικα κιλα (εστω και ελαχιστα).

αν θελεις ηχο υπαρχει και πιο συμφερουσα λυση...βγαλε το μεσαιο..

Link to comment
Share on other sites

το carbonio δυστυχως δεν παιζει για το δικο μου απο οτι μου ειπαν στην APR.

Αφού έχει από μαμά!! (παρόμοιας σχεδίασης εισαγωγή που απλά δεν είναι από carbon).

Πάντως για την εξάτμιση είσαι σωστός ιπποδύναμη δεν δίνει όσο δίνει ροπή, 2-3kg ροπή πάντως επιπλέον δεν είναι και άσχημα και κυρίως πιο ωραίος (σπορτίφ) ήχος!

Το κέρδος vs κόστος όπως λέει και ο Kirra της εξάτμισης σε σχέση με το πρόγραμμα είναι τρομερά δυσανάλογο.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.