Jump to content
midkin

Φρένα 4Πίστονα Ή 6Πίστονα

Recommended Posts

Posted (edited)

Καλησπέρα παίδες.

Αύριο (εκτός απροόπτου) παίρνω το αμαξάκι μου με την καινούργια ολόσωμη εξάτμιση μου:(. Σειρά έχει το i/c της forge, και το 2ο στάδιο revo(η εισαγωγή της APR έχει ήδη μπει).

Επειδή το αμάξι θα φτάσει κοντά 230 άλογα, λέω να αφήσω την αγορά ανάρτησης και να επενδύσω σε ένα καλό κιτ φρένων στους μπροστά τροχούς! Μπορώ να βρω ένα καλό κιτ εξαπίστονων σε τιμή εως 2.000€ (άντε 2.500€ και να μην πάρω xenon :/ );

Ενδιαφέρομαι κυρίως για Brembo και Galfer αλλά αν δω τα σκούρα(στις τιμές) ίσως πάω και σε κάτι τέτοιο αλλιώς ολοταχώς για τετραπίστονα. Και αναρωτιέμαι τώρα! Τετραπίστονα Brembo ή Εξαπίστονα Hispec ;

Τα φώτα σας παρακαλώ

Edited by midkin
Posted

Γιατι δεν βαζεις τα φρενα του cupra μεσα στη σεατ?

υπαρχει σχετικο τοπικ.

νομιζω σου βγαινει ποιο φθηνα και σε καλυπτουν ανετα.

οφφτοπικ τι εξατμιση εβαλες? (σε ποιον αν εβαλες handmade)

Posted

6 πιστονα ειναι υπερβολη...Βαλε αυτα που προτεινε ο Poen ή τετραπιστονα!

Posted

2o στάδιο revo? Με πόσα ευρώ?

Θέλω να μου πεις αν, βάζοντας την ολόσωμη, είδες διαφορά.

Posted

4 πιστονα brembo απο εμενα οτιδηποτε αλλο σε πιο μεγαλα ειναι υπερβολη χωρια που θελει στανταρ 18αρες ( δεν ξερω τι φορας ) rolleyes.gif

Posted

Κι εγώ θα σου πρότεινα 4-πίστονα Brembo. Πιστεύω ότι θα σου είναι υπέρ-αρκετά. Με τι δίσκο θα τα πάρεις? Νομίζω ότι γύρω στο 330 ειναι μια χαρά επίσης. Τα 6-πίστονα είναι υπερβολή θα έλεγα. ¶σε που για να είσαι σίγουρος και άνετος, θέλεις καλύτερα 19άρα. Εκτός αυτού, ανεβαίνει και το κόστος συντήρησης (άλλαξα πριν 2 εβδομάδες μπροστά τακάκια μόνο, 280€) 8)

Posted

Η galfer βγαζει κιτ 330x32 με τετραπιστονη μεγαλη δαγκανα στα 2100ε + φπα!ρωτησα και εγω προσφατα

Posted

οχι και GALFER οταν εχεις αλλες επιλογες

και φυσικα οχι 6πιστονα 2much για τα αλογα που θα πας.εχεις ζυγισει τα 6πιστονα?

Posted (edited)

οχι και GALFER οταν εχεις αλλες επιλογες

και φυσικα οχι 6πιστονα 2much για τα αλογα που θα πας.εχεις ζυγισει τα 6πιστονα?

Συμφωνώ για το θέμα του βάρους! Και όσο προσθέτουμε βάρος στην μη αναρτούμενη μάζα δυσχεραίνουμε τις επιδόσεις αλλά και την αναλογία κιλών / ίππο.

Θα μπορούσες εναλλακτικά να βάλεις δίσκους τρυπητούς και τακάκια με καλύτερη πάστα στις ήδη υπάρχουσες δαγκάνες (η διάμετρος των δίσκων δεν είναι και μικρή). :p

Αν επιμένεις πάντως τα 4πίστονα της hispec μου φαίνονται μια χαρά, όπως και τα AP, TAROX κλπ. Το Junior kit της Brembo αν θυμάμαι καλά δεν είναι και τίποτα το σπουδαίο.

Edited by ACE2007
Posted

Βαλε τα τετραπιστονα της Brembo Junior kit...Με δισκο 323...Θα ειναι αγκυρες!Πρεπει να δεις αν μπαινουν ομως οτι και να αποφασισεις τελικα με τις υπαρχον ζαντες σου και αν θα χρειαστεις αποστατες ή προσθηκες!

Posted

Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Θα ρωτήσω για τα 4πίστονα brembo και όταν έχω νέα θα σας ενημερώσω!

Posted (edited)

μιλατε για υπερβολη στα φρενα οταν εχετε κανει τα εργοστασιακα σας αυτοκινητα 100 και 150 αλογα παραπανω.αλλα αυτο μαλλον δεν ειναι υπερβολη.εσυ Νικο εχεις βαλει θηρια 6 πιστονα δεν ειναι υπερβολη για τα αλογα που εχεις παρει;εκτος αν κανεις συχνα track days και θες φρενο που δαγκωνει με οσα και δεν καταλαβαινει τιποτα.καπου αναφερθηκε για βαρος.της δαγκανας;γιατι απ'οσο ξερω μονο ο δισκος ανηκει στην μη αναρτωμενη μαζα που οντως αν ειναι βαρυς επηρεαζει την συμπεριφορα του αυτοκινητου.προφανως ομως,κανεις δεν προσεξε οτι εδω εχουμε ενα κιτ υπερυψηλων προδιαγραφων κραματος αεροπορικου αλουμινιου με διαιρουμενες καμπανες!για το θεμα ζαντας συμφωνω.απαιτηται 18αρα και παλι με προυποθεσεις(σχεδιο,οφφσετ κλπ).

Edited by joop.
Posted

μιλατε για υπερβολη στα φρενα οταν εχετε κανει τα εργοστασιακα σας αυτοκινητα 100 και 150 αλογα παραπανω.αλλα αυτο μαλλον δεν ειναι υπερβολη.εσυ Νικο εχεις βαλει θηρια 6 πιστονα δεν ειναι υπερβολη για τα αλογα που εχεις παρει;εκτος αν κανεις συχνα track days και θες φρενο που δαγκωνει με οσα και δεν καταλαβαινει τιποτα.καπου αναφερθηκε για βαρος.της δαγκανας;γιατι απ'οσο ξερω μονο ο δισκος ανηκει στην μη αναρτωμενη μαζα που οντως αν ειναι βαρυς επηρεαζει την συμπεριφορα του αυτοκινητου.προφανως ομως,κανεις δεν προσεξε οτι εδω εχουμε ενα κιτ υπερυψηλων προδιαγραφων κραματος αεροπορικου αλουμινιου με διαιρουμενες καμπανες!για το θεμα ζαντας συμφωνω.απαιτηται 18αρα και παλι με προυποθεσεις(σχεδιο,οφφσετ κλπ).

Σκεψου λιγο ομως τον ογκο/βαρος του passat καθως και οτι ο Νικος θελει να βαλει K04 :thumbsup:

Posted (edited)

Σκεψου λιγο ομως τον ογκο/βαρος του passat καθως και οτι ο Νικος θελει να βαλει K04 :thumbsup:

πασο.

Πάντως σε 6άρι με 18άρα ζάντα τα Hispcec στο παρακάτω topic γράφει ότι μπήκαν χωρίς προσθήκες

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=34733

ειναι 4πιστονα.τα 6πιστονα δεν θα τα χωραει(360 δισκος)χωρις προσθηκες(αποστατες).

Edited by joop.
Posted

πασο.

ειναι 4πιστονα.τα 6πιστονα δεν θα τα χωραει(360 δισκος)χωρις προσθηκες.

Λές? Νόμιζα είναι 6πίστονα στις φωτο, όχι ότι και τα 4πίστονα θα είναι άσχημα.

Posted

λεω.τα μετρησα :p

πολυ καλα ειναι :)

Posted

εσυ Νικο εχεις βαλει θηρια 6 πιστονα δεν ειναι υπερβολη για τα αλογα που εχεις παρει;εκτος αν κανεις συχνα track days και θες φρενο που δαγκωνει με οσα και δεν καταλαβαινει τιποτα

:)

Είναι πολλοί οι λόγοι που έβαλα τα 6-πίστονα.

1. Από τα 200ΗΡ έχω φτάσει αισίως στα 280ΗΡ κι έχω ήδη αγορασμένη Κ04 για να πάω στα 330ΗΡ.

2. Το Passat το έχω ζυγίσει σε γεφυροπλάστιγγα, 1650kg με μισό ρεζερβουάρ και χωρίς οδηγό. (άρα όταν είμαι φουλ με εμένα μαζί, ζυγίζει 1750kg).

3. Καθημερινά από σπίτι-δουλειά, δουλειά-σπίτι, κάνω 20+20χλμ Εγνατία Οδό, και όταν πάω χαλαρά, πάω με 160-170χλμ/ω (3.000σαλ δλδ). Αυτό σημαίνει ότι φρενάρω πολλές φορές από τα 160+ στα 120 που θα πηγαίνει κάποιος που πήρε την αριστερή λωρίδα "αγκαζέ".

4. Υπάρχουν και αρκετές φορές που θα πηγαίνω και με πάνω από 200 (τα 220 τα πιάνει και μόνο που θα ξεχάσεις να πάρεις το βάρος του ποδιού σου από το γκάζι, δεν χρειάζεται να το πατάς :p ). Επειδή όμως το αμάξι μου είναι αυτόματο, όταν θα πατήσω φρένο από τα 200+ στα 120, φρενάρει μόνο με τα φρένα και καθόλου με το μοτέρ. Θα πρέπει να το κάνω εγώ χειροκίνητα, κάτι το οποίο το βαριέμαι. ¶σε που δεν θέλω να το στροφάρω για να με φρενάρει, αφού τα φρένα κάνουν την δουλειά τους.

Και όλα αυτά που περιγράφω παραπάνω, συμβαίνουν πολλές φορές, σε καθημερινή βάση. Να σου πω απλά ότι έκανα μόλις 20.000χλμ και άλλαξα τακάκια στα Brembo. :) Εγώ πάντως σκοπεύω μόλις φαγωθούν και τα πίσω, να βάλω από το R36 (είναι ότι καλύτερο μπορώ να βρω, αφού εμείς πίσω έχουμε ηλεκτρικές δαγκάνες).

καπου αναφερθηκε για βαρος.της δαγκανας;γιατι απ'οσο ξερω μονο ο δισκος ανηκει στην μη αναρτωμενη μαζα που οντως αν ειναι βαρυς επηρεαζει την συμπεριφορα του αυτοκινητου.

+10000

για το θεμα ζαντας συμφωνω.απαιτηται 18αρα και παλι με προυποθεσεις(σχεδιο,οφφσετ κλπ).

+10000

  • Like 1
Posted

:)

Είναι πολλοί οι λόγοι που έβαλα τα 6-πίστονα.

3. Καθημερινά από σπίτι-δουλειά, δουλειά-σπίτι, κάνω 20+20χλμ Εγνατία Οδό, και όταν πάω χαλαρά, πάω με 160-170χλμ/ω (3.000σαλ δλδ). Αυτό σημαίνει ότι φρενάρω πολλές φορές από τα 160+ στα 120 που θα πηγαίνει κάποιος που πήρε την αριστερή λωρίδα "αγκαζέ".

Που να τα κάνεις αυτά με 4πίστονες...

Posted

Που να τα κάνεις αυτά με 4πίστονες...

rofl.gif

Posted

Που να τα κάνεις αυτά με 4πίστονες...

rocket.gif

Καιρό έχουμε να βρεθούμε και πήρες αέρα μου φαίνεται!!!... new_lol.gif

Έχοντας την δυνατότητα να συγκρίνω με τα 4πίστονα του Stilo πάντως, ξέρω ότι θα είχαν μεγάλη διαφορά στη απόδοση. Και από την στιγμή που τα βρήκα σε τιμή "τζάμπα", δεν ήταν να τα αφήσω... :)

Posted

από την στιγμή που τα βρήκα σε τιμή "τζάμπα", δεν ήταν να τα αφήσω... :)

Τώρα μας τα λες καλά! κι εγώ νόμιζα ότι πηγαίνοντας στην εγνατία όλοι πετάγονταν ακαριαία μπροστά σου αναγκάζοντάς σε να φρενάρεις οριακά με τα normal φρένα και αναγκάστηκες να βάλεις 6πίστονα για να σωθείς !!! :D :D :D :D :D

Posted

Αυτό είναι είδηση ο Νίκος ετοιμάζεται για Κ04 !!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.