midkin Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 (edited) Καλησπέρα παίδες. Αύριο (εκτός απροόπτου) παίρνω το αμαξάκι μου με την καινούργια ολόσωμη εξάτμιση μου. Σειρά έχει το i/c της forge, και το 2ο στάδιο revo(η εισαγωγή της APR έχει ήδη μπει). Επειδή το αμάξι θα φτάσει κοντά 230 άλογα, λέω να αφήσω την αγορά ανάρτησης και να επενδύσω σε ένα καλό κιτ φρένων στους μπροστά τροχούς! Μπορώ να βρω ένα καλό κιτ εξαπίστονων σε τιμή εως 2.000€ (άντε 2.500€ και να μην πάρω xenon :/ ); Ενδιαφέρομαι κυρίως για Brembo και Galfer αλλά αν δω τα σκούρα(στις τιμές) ίσως πάω και σε κάτι τέτοιο αλλιώς ολοταχώς για τετραπίστονα. Και αναρωτιέμαι τώρα! Τετραπίστονα Brembo ή Εξαπίστονα Hispec ; Τα φώτα σας παρακαλώ Edited April 28, 2010 by midkin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 6πιστονα HI-SPEC με χιλια!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 Γιατι δεν βαζεις τα φρενα του cupra μεσα στη σεατ? υπαρχει σχετικο τοπικ. νομιζω σου βγαινει ποιο φθηνα και σε καλυπτουν ανετα. οφφτοπικ τι εξατμιση εβαλες? (σε ποιον αν εβαλες handmade) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted April 28, 2010 Report Share Posted April 28, 2010 6 πιστονα ειναι υπερβολη...Βαλε αυτα που προτεινε ο Poen ή τετραπιστονα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 2o στάδιο revo? Με πόσα ευρώ? Θέλω να μου πεις αν, βάζοντας την ολόσωμη, είδες διαφορά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
peolinio Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 4 πιστονα brembo απο εμενα οτιδηποτε αλλο σε πιο μεγαλα ειναι υπερβολη χωρια που θελει στανταρ 18αρες ( δεν ξερω τι φορας ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 Κι εγώ θα σου πρότεινα 4-πίστονα Brembo. Πιστεύω ότι θα σου είναι υπέρ-αρκετά. Με τι δίσκο θα τα πάρεις? Νομίζω ότι γύρω στο 330 ειναι μια χαρά επίσης. Τα 6-πίστονα είναι υπερβολή θα έλεγα. ¶σε που για να είσαι σίγουρος και άνετος, θέλεις καλύτερα 19άρα. Εκτός αυτού, ανεβαίνει και το κόστος συντήρησης (άλλαξα πριν 2 εβδομάδες μπροστά τακάκια μόνο, 280€) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fanicas Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 Η galfer βγαζει κιτ 330x32 με τετραπιστονη μεγαλη δαγκανα στα 2100ε + φπα!ρωτησα και εγω προσφατα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=29516 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 οχι και GALFER οταν εχεις αλλες επιλογες και φυσικα οχι 6πιστονα 2much για τα αλογα που θα πας.εχεις ζυγισει τα 6πιστονα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 (edited) οχι και GALFER οταν εχεις αλλες επιλογες και φυσικα οχι 6πιστονα 2much για τα αλογα που θα πας.εχεις ζυγισει τα 6πιστονα? Συμφωνώ για το θέμα του βάρους! Και όσο προσθέτουμε βάρος στην μη αναρτούμενη μάζα δυσχεραίνουμε τις επιδόσεις αλλά και την αναλογία κιλών / ίππο. Θα μπορούσες εναλλακτικά να βάλεις δίσκους τρυπητούς και τακάκια με καλύτερη πάστα στις ήδη υπάρχουσες δαγκάνες (η διάμετρος των δίσκων δεν είναι και μικρή). Αν επιμένεις πάντως τα 4πίστονα της hispec μου φαίνονται μια χαρά, όπως και τα AP, TAROX κλπ. Το Junior kit της Brembo αν θυμάμαι καλά δεν είναι και τίποτα το σπουδαίο. Edited April 29, 2010 by ACE2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 Βαλε τα τετραπιστονα της Brembo Junior kit...Με δισκο 323...Θα ειναι αγκυρες!Πρεπει να δεις αν μπαινουν ομως οτι και να αποφασισεις τελικα με τις υπαρχον ζαντες σου και αν θα χρειαστεις αποστατες ή προσθηκες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted April 29, 2010 Author Report Share Posted April 29, 2010 Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας. Θα ρωτήσω για τα 4πίστονα brembo και όταν έχω νέα θα σας ενημερώσω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 (edited) μιλατε για υπερβολη στα φρενα οταν εχετε κανει τα εργοστασιακα σας αυτοκινητα 100 και 150 αλογα παραπανω.αλλα αυτο μαλλον δεν ειναι υπερβολη.εσυ Νικο εχεις βαλει θηρια 6 πιστονα δεν ειναι υπερβολη για τα αλογα που εχεις παρει;εκτος αν κανεις συχνα track days και θες φρενο που δαγκωνει με οσα και δεν καταλαβαινει τιποτα.καπου αναφερθηκε για βαρος.της δαγκανας;γιατι απ'οσο ξερω μονο ο δισκος ανηκει στην μη αναρτωμενη μαζα που οντως αν ειναι βαρυς επηρεαζει την συμπεριφορα του αυτοκινητου.προφανως ομως,κανεις δεν προσεξε οτι εδω εχουμε ενα κιτ υπερυψηλων προδιαγραφων κραματος αεροπορικου αλουμινιου με διαιρουμενες καμπανες!για το θεμα ζαντας συμφωνω.απαιτηται 18αρα και παλι με προυποθεσεις(σχεδιο,οφφσετ κλπ). Edited April 29, 2010 by joop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 μιλατε για υπερβολη στα φρενα οταν εχετε κανει τα εργοστασιακα σας αυτοκινητα 100 και 150 αλογα παραπανω.αλλα αυτο μαλλον δεν ειναι υπερβολη.εσυ Νικο εχεις βαλει θηρια 6 πιστονα δεν ειναι υπερβολη για τα αλογα που εχεις παρει;εκτος αν κανεις συχνα track days και θες φρενο που δαγκωνει με οσα και δεν καταλαβαινει τιποτα.καπου αναφερθηκε για βαρος.της δαγκανας;γιατι απ'οσο ξερω μονο ο δισκος ανηκει στην μη αναρτωμενη μαζα που οντως αν ειναι βαρυς επηρεαζει την συμπεριφορα του αυτοκινητου.προφανως ομως,κανεις δεν προσεξε οτι εδω εχουμε ενα κιτ υπερυψηλων προδιαγραφων κραματος αεροπορικου αλουμινιου με διαιρουμενες καμπανες!για το θεμα ζαντας συμφωνω.απαιτηται 18αρα και παλι με προυποθεσεις(σχεδιο,οφφσετ κλπ). Σκεψου λιγο ομως τον ογκο/βαρος του passat καθως και οτι ο Νικος θελει να βαλει K04 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 (edited) Πάντως σε 6άρι με 18άρα ζάντα τα Hispec στο παρακάτω topic γράφει ότι μπήκαν χωρίς προσθήκες http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=34733 Edited April 29, 2010 by ACE2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 (edited) Σκεψου λιγο ομως τον ογκο/βαρος του passat καθως και οτι ο Νικος θελει να βαλει K04 πασο. Πάντως σε 6άρι με 18άρα ζάντα τα Hispcec στο παρακάτω topic γράφει ότι μπήκαν χωρίς προσθήκες http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=34733 ειναι 4πιστονα.τα 6πιστονα δεν θα τα χωραει(360 δισκος)χωρις προσθηκες(αποστατες). Edited April 29, 2010 by joop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 πασο. ειναι 4πιστονα.τα 6πιστονα δεν θα τα χωραει(360 δισκος)χωρις προσθηκες. Λές? Νόμιζα είναι 6πίστονα στις φωτο, όχι ότι και τα 4πίστονα θα είναι άσχημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted April 29, 2010 Report Share Posted April 29, 2010 λεω.τα μετρησα πολυ καλα ειναι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted April 30, 2010 Report Share Posted April 30, 2010 εσυ Νικο εχεις βαλει θηρια 6 πιστονα δεν ειναι υπερβολη για τα αλογα που εχεις παρει;εκτος αν κανεις συχνα track days και θες φρενο που δαγκωνει με οσα και δεν καταλαβαινει τιποτα Είναι πολλοί οι λόγοι που έβαλα τα 6-πίστονα. 1. Από τα 200ΗΡ έχω φτάσει αισίως στα 280ΗΡ κι έχω ήδη αγορασμένη Κ04 για να πάω στα 330ΗΡ. 2. Το Passat το έχω ζυγίσει σε γεφυροπλάστιγγα, 1650kg με μισό ρεζερβουάρ και χωρίς οδηγό. (άρα όταν είμαι φουλ με εμένα μαζί, ζυγίζει 1750kg). 3. Καθημερινά από σπίτι-δουλειά, δουλειά-σπίτι, κάνω 20+20χλμ Εγνατία Οδό, και όταν πάω χαλαρά, πάω με 160-170χλμ/ω (3.000σαλ δλδ). Αυτό σημαίνει ότι φρενάρω πολλές φορές από τα 160+ στα 120 που θα πηγαίνει κάποιος που πήρε την αριστερή λωρίδα "αγκαζέ". 4. Υπάρχουν και αρκετές φορές που θα πηγαίνω και με πάνω από 200 (τα 220 τα πιάνει και μόνο που θα ξεχάσεις να πάρεις το βάρος του ποδιού σου από το γκάζι, δεν χρειάζεται να το πατάς ). Επειδή όμως το αμάξι μου είναι αυτόματο, όταν θα πατήσω φρένο από τα 200+ στα 120, φρενάρει μόνο με τα φρένα και καθόλου με το μοτέρ. Θα πρέπει να το κάνω εγώ χειροκίνητα, κάτι το οποίο το βαριέμαι. ¶σε που δεν θέλω να το στροφάρω για να με φρενάρει, αφού τα φρένα κάνουν την δουλειά τους. Και όλα αυτά που περιγράφω παραπάνω, συμβαίνουν πολλές φορές, σε καθημερινή βάση. Να σου πω απλά ότι έκανα μόλις 20.000χλμ και άλλαξα τακάκια στα Brembo. Εγώ πάντως σκοπεύω μόλις φαγωθούν και τα πίσω, να βάλω από το R36 (είναι ότι καλύτερο μπορώ να βρω, αφού εμείς πίσω έχουμε ηλεκτρικές δαγκάνες). καπου αναφερθηκε για βαρος.της δαγκανας;γιατι απ'οσο ξερω μονο ο δισκος ανηκει στην μη αναρτωμενη μαζα που οντως αν ειναι βαρυς επηρεαζει την συμπεριφορα του αυτοκινητου. +10000 για το θεμα ζαντας συμφωνω.απαιτηται 18αρα και παλι με προυποθεσεις(σχεδιο,οφφσετ κλπ). +10000 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 Είναι πολλοί οι λόγοι που έβαλα τα 6-πίστονα. 3. Καθημερινά από σπίτι-δουλειά, δουλειά-σπίτι, κάνω 20+20χλμ Εγνατία Οδό, και όταν πάω χαλαρά, πάω με 160-170χλμ/ω (3.000σαλ δλδ). Αυτό σημαίνει ότι φρενάρω πολλές φορές από τα 160+ στα 120 που θα πηγαίνει κάποιος που πήρε την αριστερή λωρίδα "αγκαζέ". Που να τα κάνεις αυτά με 4πίστονες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
midkin Posted May 2, 2010 Author Report Share Posted May 2, 2010 Που να τα κάνεις αυτά με 4πίστονες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 Που να τα κάνεις αυτά με 4πίστονες... Καιρό έχουμε να βρεθούμε και πήρες αέρα μου φαίνεται!!!... Έχοντας την δυνατότητα να συγκρίνω με τα 4πίστονα του Stilo πάντως, ξέρω ότι θα είχαν μεγάλη διαφορά στη απόδοση. Και από την στιγμή που τα βρήκα σε τιμή "τζάμπα", δεν ήταν να τα αφήσω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Κοσμάς Posted May 2, 2010 Report Share Posted May 2, 2010 από την στιγμή που τα βρήκα σε τιμή "τζάμπα", δεν ήταν να τα αφήσω... Τώρα μας τα λες καλά! κι εγώ νόμιζα ότι πηγαίνοντας στην εγνατία όλοι πετάγονταν ακαριαία μπροστά σου αναγκάζοντάς σε να φρενάρεις οριακά με τα normal φρένα και αναγκάστηκες να βάλεις 6πίστονα για να σωθείς !!! :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_notis Posted May 4, 2010 Report Share Posted May 4, 2010 Αυτό είναι είδηση ο Νίκος ετοιμάζεται για Κ04 !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...