panosk8 Posted May 26, 2010 Report Share Posted May 26, 2010 Αυτο δε νομιζω να ειναι προβλημα γιατι και στο δικο μου μολις ξεπερασω τα 20χμ/ωρα αρχιζει να βαραει Φίλε σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα συμβαίνει αυτό...ο αισθητήρας ενεργοποιείται μετά τα 20 χιλιόμετρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted June 4, 2010 Report Share Posted June 4, 2010 Επανέρχομαι για τον αισθητήρα βάρους. Ο αισθητήρας του δικού μου αντικαταστάθηκε μία φορά από την Autonet εντός εγγύησης, Αμέσως έβγαλε πρόβλημα ξανά, και πήγα το αμάξι στην Καρέντα Αργυρούπολης. Το είδαν και μου έκλεισαν ραντεβού άλλη μέρα γιατί ήθελα αμάξι αντικατάστασης. ¶ψογοι στην Κερέντα, μου έδωσαν ένα καινούργιο Polo 1.4 Highline manual. Και αυτό είχε το ίδιο πρόβλημα, στον αισθητήρα βάρους!!! Το δικό μου το κράτησαν για 3 μέρες, και με πήραν τηλέφωνο να το πάρω πίσω. Με ενημέρωσαν ότι ΠΑΛΙ έχει πρόβλημα ο αισθητήρας αλλά επειδή δεν υπάρχει στην Ελλάδα ανταλλακτικό, θα με ξανακαλέσουν. Συνοψίζω. Ο πρώτος αισθητήρας που είχε το αμάξι ήταν τζούφιος. Ο δεύτερος που μου έβαλαν στην Autonet, πάλι τζούφιος. Ο αισθητήρας του αυτοκινήτου αντικατάστασης , πάλι τζούφιος.. Σύμπτωση; Δε νομίζω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miki Posted July 15, 2010 Report Share Posted July 15, 2010 λίγο offtopic ακόμα..: φυσικά και δε θέλω να ανοίξει ρε! απλά δεν ξέρω αν ο αισθητήρας του καθίσματος επηρεάζει και την ενεργοποίηση του α/σ, ή απλά βαράει για τη ζώνη. αν κάποιος το ξέρει σίγουρα ας το πει και σε μένα τον άσχετο! θα ανοιξει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted July 15, 2010 Report Share Posted July 15, 2010 θα ανοιξει Που το ξέρεις φίλε; Στην αντιπροσωπεία δεν ξέρουν , είναι επιφυλακτικοί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miki Posted July 15, 2010 Report Share Posted July 15, 2010 (edited) Που το ξέρεις φίλε; Στην αντιπροσωπεία δεν ξέρουν , είναι επιφυλακτικοί. αν ρωτησεις σε καμμια σοβαρη αντιπροσωπεια θα σου πουνε οτι ο αισθητηρας της ζωνης δεν επηρεαζει την λειυοτυργια του αεροσακου. Edited July 15, 2010 by nteminio21 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
halokoloko Posted July 15, 2010 Report Share Posted July 15, 2010 αν ρωτησεις σε καμμια σοβαρη αντιπροσωπεια θα σου πουνε οτι ο αισθητηρας της ζωνης δεν επηρεαζει την λειυοτυργια του αεροσακου. εμ κι εγω αυτο πιστευω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted July 16, 2010 Report Share Posted July 16, 2010 αν ρωτησεις σε καμμια σοβαρη αντιπροσωπεια θα σου πουνε οτι ο αισθητηρας της ζωνης δεν επηρεαζει την λειυοτυργια του αεροσακου. ΟΚ, ρώτησα στην Καρέντα, στην Autonet και τηλεφωνικά στην cosmocar. Και στις 3 περιπτώσεις δεν ήταν σίγουροι. Πες μου εσύ ποιος είναι σοβαρός να τους πάρω τηλέφωνο από Δευτέρα. Στη Μερσεντές που ρώτησα έτσι από περιέργεια αφού είχα πάει το άλλο αμάξι για σέρβις , μου είπαν ότι στα Μερσεντές αν δεν έχει βάρος δεν ενεργοποιείται, αλλά υπάρχει και δεύτερο σύστημα ασφάλειας που συνδέεται με τον αισθητήρα/πυροκροτητή στο καρούλι της ζώνης ώστε αν χτυπήσει η ζώνη ανοίγει κι ο αερόσακος. Εν πάση περιπτώσει, υποτίθεται ότι το έφτιαξαν χθες. Θα το δοκιμάσω από εβδομάδα γιατί δεν το κυκλοφοράω αυτές τις μέρες το Polo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g_alex Posted August 23, 2010 Report Share Posted August 23, 2010 ΟΚ, ρώτησα στην Καρέντα, στην Autonet και τηλεφωνικά στην cosmocar. Και στις 3 περιπτώσεις δεν ήταν σίγουροι. Πες μου εσύ ποιος είναι σοβαρός να τους πάρω τηλέφωνο από Δευτέρα. Στη Μερσεντές που ρώτησα έτσι από περιέργεια αφού είχα πάει το άλλο αμάξι για σέρβις , μου είπαν ότι στα Μερσεντές αν δεν έχει βάρος δεν ενεργοποιείται, αλλά υπάρχει και δεύτερο σύστημα ασφάλειας που συνδέεται με τον αισθητήρα/πυροκροτητή στο καρούλι της ζώνης ώστε αν χτυπήσει η ζώνη ανοίγει κι ο αερόσακος. Εν πάση περιπτώσει, υποτίθεται ότι το έφτιαξαν χθες. Θα το δοκιμάσω από εβδομάδα γιατί δεν το κυκλοφοράω αυτές τις μέρες το Polo... Απλα ειναι τα πραγματα ο αισθητηρας μετα απο καποιο χρονικο διαστημα σταματαει να χτυπαει αν ο επιβατης δεν μετακινειται πανω σε αυτο. Το ιδιο γινεται σε bmw 3.20 φιλου και mercedes E250 του πατερα μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g_alex Posted August 23, 2010 Report Share Posted August 23, 2010 Eκτος του οτι μου σβηνει στο ρελαντι, ανεβαζει στροφες μονο του στο ρελαντι , ακουγεται πολυ η υποβοηθηση του τιμονιου εχω δει και κατι αλλο . Στην εθνικη και ενω πηγαινα με 185 περιπου και ειχα 6 μου κανει ενα κομπιασμα περιεργο ο κινητηρας σαν να μπουκωνει και κλεινει το γκαζι για 1sec και μετα ξαναδινει δυναμη και συνεχιζει κανονικα .Αυτο μου το εχει κανει 5-6 φορες δεν ξερω τι να υποθεσω αλλα ειναι λιγο επικινδυνο κατι τετοιο με τετοια ταχυτητα .Μηπως το εχει κανει και σε καποιον αλλο? Ξερει κανεις για το update τπτ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man25 Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Eκτος του οτι μου σβηνει στο ρελαντι, ανεβαζει στροφες μονο του στο ρελαντι , ακουγεται πολυ η υποβοηθηση του τιμονιου εχω δει και κατι αλλο . Στην εθνικη και ενω πηγαινα με 185 περιπου και ειχα 6 μου κανει ενα κομπιασμα περιεργο ο κινητηρας σαν να μπουκωνει και κλεινει το γκαζι για 1sec και μετα ξαναδινει δυναμη και συνεχιζει κανονικα .Αυτο μου το εχει κανει 5-6 φορες δεν ξερω τι να υποθεσω αλλα ειναι λιγο επικινδυνο κατι τετοιο με τετοια ταχυτητα .Μηπως το εχει κανει και σε καποιον αλλο? Ξερει κανεις για το update τπτ? Το update βγήκε και λύνει το πρόβλημα με το σβήσιμο και το μαρσάρισμα στο ρελαντί. Τώρα για το στιγμιαίο κόμπιασμα, το aircondition το έχεις ανοιχτό όταν στο κάνει αυτό; Μήπως κόβεται στιγμιαία η παροχή του a/c όταν το κάνει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 Tο service pack 1 ποτε θα βγει ξερουμε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted August 27, 2010 Report Share Posted August 27, 2010 !φιλε μου το 7 αρι dsg ειναι οτι πιο καινουριο και καλυτερο κυκλοφορει απο κιβωτια δεν μπορει να ειναι μαπα.. Το dsg7 ειναι κατασκευαστικα πολυ λιγοτερο ποιοτικο σε σχεση με το 6 (δες τις ροπες αντοχης)... Ειναι ξηρου τυπου ....οτι αυτο συνεπαγεται .... Πολυ φτηνοτερο να κατασκευαστει... Και ποιο ελαφρυ ... Επειδη εχω οδηγησει και τα 2 ...και μαλιστα το 6αρι σε Gti stage 1 ...οι διαφορες στην ποιοτητα τους "ακουγωνται " .. Για μενα failure ...οτι δηλαδη ειπαν και τα συνεργεια βελτιωσης στις αρχες που το μελετουσαν για να το προγραμματισουν για βελτιωση . Το ποσες μοναδες mechatronics-7- εχουν καει ...δεν θα το σχολιασω ...Μια γυρα στα ποιο γνωστα forums ...ουκ ολιγα πορβληματα ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g_alex Posted August 28, 2010 Report Share Posted August 28, 2010 Το update βγήκε και λύνει το πρόβλημα με το σβήσιμο και το μαρσάρισμα στο ρελαντί. Τώρα για το στιγμιαίο κόμπιασμα, το aircondition το έχεις ανοιχτό όταν στο κάνει αυτό; Μήπως κόβεται στιγμιαία η παροχή του a/c όταν το κάνει; Το εχει κανει με ανοιχτο το αιρ κοντισιον θα το παρατηρησω και με κλειστο αν το κανει ομως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 Έρχεται και το υγρού τύπου dsg7 που θα είναι διαμάντι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted August 30, 2010 Report Share Posted August 30, 2010 ετσι ελεγαν και για του ξηρου.θα δειξει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 Της γειτόνισσας το TSI (χειροκίνητο), στα 8.000 χλμ της άναψε λαμπάκι λαδιού. Το πήγε στην ΚΑΡΕΝΤΑ , όπου του πρόσθεσαν σχεδόν ένα λίτρο λάδι. Της είπαν ότι επειδή είναι τούρμπο είναι δικαιολογημένο να καίει λίγα λάδια, και να έχει ένα δοχείο στο σπίτι να προσθέτει όποτε ανάβει το λαμπάκι. Της χρέωσαν 24 Ευρώ για το ένα λίτρο. ... no comments... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 Καλά τι λάδι ήταν αυτό; Είχε και διαμάντια μέσα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
blugosi Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 Καλά τι λάδι ήταν αυτό; Είχε και διαμάντια μέσα; Ξέρω και γω; Στο δικό μου πάντως, πριν αλλάξω τα λάδια στα 6500 χλμ. περίπου, το είχα κοιτάξει και δεν είχε κάψει τίποτε.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo 1.2 tsi Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 Ο κατασκευαστής λέει πως τα πρώτα 5.000km μπορεί να κάψει έως 1 λίτρο..Το θεωρεί φισιολογικό. Εμένα μου έκαψε 1/2 λίτρο και πήγα στην αντιπροσωπία της Τρίπολης γιατί με βόλεβε...Υπάρχουν 2 λάδια: το ένα είναι για αλλαγή στα 15.000km και το άλλο long life στα 30.000km. Το πρώτο κάνει κάπου στα 23Ε και το δεύτερο στα 26Ε. Προτήμησα το δεύτερο γιατί όλα τα polo έρχονται από το εργοστάσιο με long life λαδια και το ήθελα για συμπλήρωμα οπότε ήθελα ακριβώς το ίδιο. Στην αλλαγή βέβαια θα πάω στα πιο απλά για 15.000km. Πάντως και τα δύο ακριβά μου φένονται σε αυτήν την αντιπροσωπία! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 Δε ξέρω για long life τιμές αλλά για τα standar που είναι κάθε 15.000km πάνω από 15¤ θεωρείται απλά κλεψιά! Να φανταστείτε τα Mobil1 ESP Formula και τα Castrol Edge που θεωρούνται απ' τα καλύτερα, το λίτρο δεν κοστίζει πάνω από 13-14¤ σε site που πουλάνε λιπαντικά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo 1.2 tsi Posted September 2, 2010 Report Share Posted September 2, 2010 Σίγουρα είναι κλεψιά και μεγάλη! Γι'αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να ξαναπατήσω το πόδι μου εκεί... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhtsotakis Posted September 3, 2010 Report Share Posted September 3, 2010 Eκτος του οτι μου σβηνει στο ρελαντι, ανεβαζει στροφες μονο του στο ρελαντι , ακουγεται πολυ η υποβοηθηση του τιμονιου εχω δει και κατι αλλο . Στην εθνικη και ενω πηγαινα με 185 περιπου και ειχα 6 μου κανει ενα κομπιασμα περιεργο ο κινητηρας σαν να μπουκωνει και κλεινει το γκαζι για 1sec και μετα ξαναδινει δυναμη και συνεχιζει κανονικα .Αυτο μου το εχει κανει 5-6 φορες δεν ξερω τι να υποθεσω αλλα ειναι λιγο επικινδυνο κατι τετοιο με τετοια ταχυτητα .Μηπως το εχει κανει και σε καποιον αλλο? Ξερει κανεις για το update τπτ? Το κοψιμο που λες φιλε μου, το κανει και το δικο μου στα 198 περιπου.. Αλλα πιστευω οτι ειναι φυσιολογικο γιατι εκει ειναι ο κοφτης του... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhtsotakis Posted September 3, 2010 Report Share Posted September 3, 2010 Tο service pack 1 ποτε θα βγει ξερουμε? Το service pack τι ειναι? μπορει να το κανει ο καθενας? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted September 3, 2010 Report Share Posted September 3, 2010 Το service pack τι ειναι? μπορει να το κανει ο καθενας? Χεχε, πλάκα σου κάνει. Είναι το update που έχει βγει για τον εγκέφαλο σε όσους είχαν θέμα με το ρελαντί και το τρέμουλο στο cold start... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mhtsotakis Posted September 3, 2010 Report Share Posted September 3, 2010 Χεχε, πλάκα σου κάνει. Είναι το update που έχει βγει για τον εγκέφαλο σε όσους είχαν θέμα με το ρελαντί και το τρέμουλο στο cold start... Δηλαδη τη δευτερα που θα παω να βαλω λαδακια να του πω να μου περασει to service pack στον εγκεφαλο? επειδη το τρεμουλο το παρουσιαζει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...