Maxy Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 Αυτό το θέμα με την ρύθμιση 95 άρας δεν μπορώ να το καταλάβω... Αν έχεις ρυθμίσει το πρόγραμμα για 100 άρα και βάλεις 95 τι θα γίνει ??? Αντίστροφα πάλι?? Αν έχεις ρυθμίσει για 95 άρα και βάλεις 100άρα??? Τον βασικοτερο λογο τον ανεφερε ο φιλος απο πανω που του χτυπησε πυρακια...Επισης με 100αρα γινετε καλυτερη καυση στο θαλαμο οποτε μπορει να βγαλει και περρισοτερα αλογα(εστω 4-5hp και 1-2 κιλα ροπη).. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted May 9, 2011 Report Share Posted May 9, 2011 Τον βασικοτερο λογο τον ανεφερε ο φιλος απο πανω που του χτυπησε πυρακια...Επισης με 100αρα γινετε καλυτερη καυση στο θαλαμο οποτε μπορει να βγαλει και περρισοτερα αλογα(εστω 4-5hp και 1-2 κιλα ροπη).. Άρα καλύτερα να κάνεις ρύθμιση για 95άρα και να βάζεις 100άρα όποτε θέλεις??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted May 11, 2011 Report Share Posted May 11, 2011 λοιπόν τώρα μετά από 5 μέρες έχω ολοκληρωμένη άποψη για τι βενζίνη! γύρο στα 13 λίτρα με στην πολύ με κάποια πατήματα όπου βρω και εκτος πόλις με normal ταχύτητες γύρο στο 6 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted May 11, 2011 Report Share Posted May 11, 2011 λοιπόν τώρα μετά από 5 μέρες έχω ολοκληρωμένη άποψη για τι βενζίνη! γύρο στα 13 λίτρα με στην πολύ με κάποια πατήματα όπου βρω και εκτος πόλις με normal ταχύτητες γύρο στο 6 Σε σχέση με το μαμά , όταν πας χαλαρά βλέπεις μεγαλύτερη οικονομία με το πρόγραμμα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted May 11, 2011 Report Share Posted May 11, 2011 Σε σχέση με το μαμά , όταν πας χαλαρά βλέπεις μεγαλύτερη οικονομία με το πρόγραμμα??? σε ανοιχτο δρομο ναι,βλεπω 2-3 λιτρα λιγοτερο.μεσα στην πολη και σε καμια περιπτωση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted May 11, 2011 Report Share Posted May 11, 2011 σε ανοιχτο δρομο ναι,βλεπω 2-3 λιτρα λιγοτερο.μεσα στην πολη και σε καμια περιπτωση. ποσο βλεπεις δηλαδη σε χαλαρη βολτα; αν πεφτει στο 6-7 τωρα ποσο θα παει μετα με προγραμμα..;; στην πολη αν εχουμε ας πουμε 9-10 μαμα, με προγραμμα ποσο; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted May 12, 2011 Report Share Posted May 12, 2011 Άρα καλύτερα να κάνεις ρύθμιση για 95άρα και να βάζεις 100άρα όποτε θέλεις??? Ναι...Απλα με ρυθμιση 95αρας το προγραμμα ειναι λιγο πιο ηπιο και βγαζεις λιγοτερα αλογα-ροπη!Ποσο λιγοτερο πρεπει να ρωτησεις τον προγραμματιστη σου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted May 12, 2011 Report Share Posted May 12, 2011 ποσο βλεπεις δηλαδη σε χαλαρη βολτα; αν πεφτει στο 6-7 τωρα ποσο θα παει μετα με προγραμμα..;; στην πολη αν εχουμε ας πουμε 9-10 μαμα, με προγραμμα ποσο; από 9-10 μαμά βλέπεις γύρο στο 12. σε χαλαρή βόλτα μη σου πω έχεις λιγότερο γιατί χρειαζεσε πολύ λίγο γκάζι. ένα θα σας πω 240 στην παραλιακή μετά την σαρωνίδα στην ευθεία.και πριν το max ήταν 248 στην αττική σε "ψιλοκατιφορα" πριν τι βαρης κωροπίου,πάει αρκετά καλά.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimsaras Posted June 27, 2011 Report Share Posted June 27, 2011 Για την πληροφόρηση των μελών παραθέτω το παρακάτω e-mail. Γνώμες και προτάσεις ; TO FULL SET 1565 ΜΕ ΦΠΑ + TOP/SH 100 ΕΙΣΑΓΩΓΗ AERA ΑΠΟ 300-360 ΚΑΡΜΠΟΝ . ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΕΤΟΙΟ ΣΕΤ ΕΜΕΙΣ ΔΙΝΟΥΜΕ ΔΩΡΕΑΝ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ DTM MADE IN ENGLAND ΑΞΙΑΣ 950 ΕΥΡΟ. . ΔΗΛΑΔΗ ME 1680+320=2000 ΠΑΙΡΜΕΙΣ 2950.ΕΥΡΟ . ΔΕΝ ΣΥΝΙΣΤΟΥΜΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ REVO ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ REVO. ΑΝ ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΚΑΠΟΥ ΑΥΤΟ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΚΑΛΑ. ΠΕΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΕΣ, ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ Η ΜΙΛΛΤΕΚ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ,ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΟΤΕ. MILLTEK HELLAS 210-262.6363 From: Dimitris Saratzis [mailto:saras_d@hotmail.com] Sent: Sunday, June 26, 2011 12:29 AM To: milltek@millteksport.gr Subject: Εξάτμιση polo gti 2011 Καλησπέρα ενδιαφέρομαι για τα παρακάτω προιόντα για το polo gti 6r : 3. TURBO-BACK INCLUDING HI-FLOW SPORTS CAT Consists of: Tailpipe Style Large-bore Downpipe and Hi-Flow Sports Catalyst Flex Connecting Pipe Centre Section Rear Silencer Assembly Tip Assembly Twin 80mm GT80 Pipe Diameter: 2.76" (70.00mm) Μπορείτε να μου δώστε τιμές σας παρακαλώ ; Αν βάλω το κιτ για καταλύτη και πίσω σε περίπτωση που θέλω να βάλω τα ύπολοιπα σε τι τιμή θα βγει ; Επιπλέον περίπου πόση ώρα περίπου για να γίνει η τοποθέτηση. Τέλος έχω δει ότι η μιλτεκ έχει μια προσφορά για το gti με πρόγραμμα της revo ; Η προσφορά αυτή υπάρχει στην Ελλάδα ; Ευχαριστώ πολύ. Δ. Σαρατζής Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted June 27, 2011 Author Report Share Posted June 27, 2011 Βαλε Milltek αλλα προς θεου μη την βαλεις απο αυτον τον τυπο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimsaras Posted June 27, 2011 Report Share Posted June 27, 2011 Βαλε Milltek αλλα προς θεου μη την βαλεις απο αυτον τον τυπο. Τρόμπας είναι ; Από που να βάλω όμως ; Αν δε θες να γράψεις για να μη θεωρηθεί διαφήμιση στείλε με pm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malousgr Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 (edited) καταρχάς καλησπέρα! δεν ξέρω αν είμαι εκτος θέματος η όχι, εγώ έχω το polo 6R 1,4 με τα 85hp και το χειμώνα κλείνω 2 χρονια και μου τελειώνει και η εγγύηση που έχω από την αντιπροσωπεία. αρχικά έλεγα να πάρο το GTI αλλα σκεφτόμουνα... να σκοτώσω αυτό που έχω για 8.000 η 9.000 euro! από τα 15.000 euro που το αγόρασα! του έχω ρίξει και λεφτά επίσης για χαμήλωμα ζαντολάστιχα και Booster και ξένων. και να πάρο με 22.000 euro όσο μου φτάσει το GTI? είναι 1,4! και αργότερα θα ζοριστεί πολύ αν του ανεβάσω άλογα γιατί είναι και 1,4! + ότι έχω διάβαση ότι τα περισσότερα μοτέρ του GTI πάνε για αλλαγή ελατηρίων και έχω ξενερώσει με αυτό. έτσι σκεφτόμουνα να μην το δώσω... είναι και το πρώτο μου αμαξάκι! και να κοιτάξω να του κάνω μετατροπή! δηλαδή να πωλήσω το μοτέρ και τα αλλα μηχανικά μέρη που έχω και με τα λεφτά που θα πάρο! να βάλω αλλα λίγα και να βάλω τρομπετο απο 08+ από κανένα 1,8TFSI η TSI. θέλω τα φώτα σας πάνω σε αυτό το θέμα... το τι αξίζει να κάνω καλύτερα! Eυχάριστο Edited July 1, 2011 by Malousgr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polo_TSI Posted July 1, 2011 Report Share Posted July 1, 2011 καταρχάς καλησπέρα! δεν ξέρω αν είμαι εκτος θέματος η όχι, εγώ έχω το polo 6R 1,4 με τα 85hp και το χειμώνα κλείνω 2 χρονια και μου τελειώνει και η εγγύηση που έχω από την αντιπροσωπεία. αρχικά έλεγα να πάρο το GTI αλλα σκεφτόμουνα... να σκοτώσω αυτό που έχω για 8.000 η 9.000 euro! από τα 15.000 euro που το αγόρασα! του έχω ρίξει και λεφτά επίσης για χαμήλωμα ζαντολάστιχα και Booster και ξένων. και να πάρο με 22.000 euro όσο μου φτάσει το GTI? είναι 1,4! και αργότερα θα ζοριστεί πολύ αν του ανεβάσω άλογα γιατί είναι και 1,4! + ότι έχω διάβαση ότι τα περισσότερα μοτέρ του GTI πάνε για αλλαγή ελατηρίων και έχω ξενερώσει με αυτό. έτσι σκεφτόμουνα να μην το δώσω... είναι και το πρώτο μου αμαξάκι! και να κοιτάξω να του κάνω μετατροπή! δηλαδή να πωλήσω το μοτέρ και τα αλλα μηχανικά μέρη που έχω και με τα λεφτά που θα πάρο! να βάλω αλλα λίγα και να βάλω τρομπετο απο 08+ από κανένα 1,8TFSI η TSI. θέλω τα φώτα σας πάνω σε αυτό το θέμα... το τι αξίζει να κάνω καλύτερα! Eυχάριστο Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι όλα αυτά τα του στύλ μετατροπές κτλ είναι βλακείες.Ακόμα και να βάλεις ένα μοτέρ 1,4 180ps δεν θεωρώ ότι θα ναι το ίδιο με το να πάρεις το GTI!Καλή η τρέλα και γω την έχω για τα αυτοκίνητα και τις βελτιώσεις,αλλά θεωρώ ότι ζούμε σε μια εποχή που τα αυτοκίνητα είναι έτοιμα από την μάνα τους σε σχέση με παλιά που ακούγαν 180 άλογα και σε είχαν για Θεό.Οπότε εγώ λέω ότι αν δεν σε ικανοποιεί πούλα το και πάρε το GTI!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted July 2, 2011 Report Share Posted July 2, 2011 καταρχάς καλησπέρα! δεν ξέρω αν είμαι εκτος θέματος η όχι, εγώ έχω το polo 6R 1,4 με τα 85hp και το χειμώνα κλείνω 2 χρονια και μου τελειώνει και η εγγύηση που έχω από την αντιπροσωπεία. αρχικά έλεγα να πάρο το GTI αλλα σκεφτόμουνα... να σκοτώσω αυτό που έχω για 8.000 η 9.000 euro! από τα 15.000 euro που το αγόρασα! του έχω ρίξει και λεφτά επίσης για χαμήλωμα ζαντολάστιχα και Booster και ξένων. και να πάρο με 22.000 euro όσο μου φτάσει το GTI? είναι 1,4! και αργότερα θα ζοριστεί πολύ αν του ανεβάσω άλογα γιατί είναι και 1,4! + ότι έχω διάβαση ότι τα περισσότερα μοτέρ του GTI πάνε για αλλαγή ελατηρίων και έχω ξενερώσει με αυτό. έτσι σκεφτόμουνα να μην το δώσω... είναι και το πρώτο μου αμαξάκι! και να κοιτάξω να του κάνω μετατροπή! δηλαδή να πωλήσω το μοτέρ και τα αλλα μηχανικά μέρη που έχω και με τα λεφτά που θα πάρο! να βάλω αλλα λίγα και να βάλω τρομπετο απο 08+ από κανένα 1,8TFSI η TSI. θέλω τα φώτα σας πάνω σε αυτό το θέμα... το τι αξίζει να κάνω καλύτερα! Eυχάριστο Καλησπέρα! Αχ! καλέ μου φίλε αφού σου αρέσουν τα "γούστα" τί το ήθελες το "ατμοσφαιριλίκι";; Δεν σου είπαν ότι πια για να είσαι σβέλτος με ατμοσφ. μοτέρ θέλεις 1600-1800+c.c σχετικά ελαφριά καρότσα (πού να τη βρεις πια κι αυτή...) και κοντές σχέσεις; π.χ Civic 1.8 Type-S (με κοντό σανζμάν),Clio 1.6 GT, Swift Sport, Fiesta 1.6 και κανα-δυο ακόμα που μου ξεφεύγουν. Αυτά τα "μεσοβέζικα" 1,400άρια με τη χαμηλή ισχύ (τουλάχιστον κάποτε είχαν 100+ΗΡ με ελαφρές καρότσες!)δυστυχώς -και χωρίς παρεξήγηση! -τα παίρνουν πλέον μόνο κοπέλες ή αδιάφοροι μεσήλικες ως "δεύτερα" city cars και η κατασκευαστές τα παράγουν εν γνώσει τους χωρίς στοιχεία sport χαρακτήρα! Λοιπόν,ΜΗΝ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΣ ΚΑΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ(μηχανικές) Η ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ. Αν δεν μπορείς κράτα το και συμβιβάσου ως έχει, πρόσεξέ το με τρακαρίσματα, γραντζουνιές και λοιπά, συντήρησέ το κανονικά και σε 2-2,5 χρονάκια "ρίξτο" και κάνε το όνειρό σου ΑΛΗΘΙΝΟ με ένα GTI. Ασε για τα λάδια και τα ελατήρια, αυτά σχεδόν λύθηκαν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malousgr Posted July 2, 2011 Report Share Posted July 2, 2011 Λοιπόν,ΜΗΝ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΣ ΚΑΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ(μηχανικές) Η ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ. Αν δεν μπορείς κράτα το και συμβιβάσου ως έχει, πρόσεξέ το με τρακαρίσματα, γραντζουνιές και λοιπά, συντήρησέ το κανονικά και σε 2-2,5 χρονάκια "ρίξτο" και κάνε το όνειρό σου ΑΛΗΘΙΝΟ με ένα GTI. Ασε για τα λάδια και τα ελατήρια, αυτά σχεδόν λύθηκαν... καταρχάς ευχάριστο για τις απάντηση σας! θέλω να σας θέσω ένα ερώτημα που το έχω και εγώ ο ίδιος απορία πολύ καιρό. Ok καλο, χρυσό το GTI αλλα είναι 1,4 με 180 άλογα! 1ον δεν είναι ακριβό για 1,4? αντί να ήταν 1,8? και 2ον είναι 1,4! είναι λες και μου λες ότι έβαλες σε ένα στρογκιλοφαναρο παπάκι turbo compressor. θέλω να πω ότι σε ένα μικρό μοτέρ οπος το 1,4 έχει 180 άλογα... μετά ποσο θα αντέξει για να το βελτίωσης! να του ανεβάσεις άλογα? όσο εύκολα βελτιώνεις ένα 1,8 η ένα 2,0. πάντως ένα φιλαράκι μου είχε το απλό το polo του 07! και του έκανε μετατροπή του έβαλε μοτέρ από κούπρα 1,8 160hp και το έφτασε stage 2! και το αμάξι σπέρνει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted July 3, 2011 Report Share Posted July 3, 2011 καταρχάς ευχάριστο για τις απάντηση σας! θέλω να σας θέσω ένα ερώτημα που το έχω και εγώ ο ίδιος απορία πολύ καιρό. Ok καλο, χρυσό το GTI αλλα είναι 1,4 με 180 άλογα! 1ον δεν είναι ακριβό για 1,4? αντί να ήταν 1,8? και 2ον είναι 1,4! είναι λες και μου λες ότι έβαλες σε ένα στρογκιλοφαναρο παπάκι turbo compressor. θέλω να πω ότι σε ένα μικρό μοτέρ οπος το 1,4 έχει 180 άλογα... μετά ποσο θα αντέξει για να το βελτίωσης! να του ανεβάσεις άλογα? όσο εύκολα βελτιώνεις ένα 1,8 η ένα 2,0. πάντως ένα φιλαράκι μου είχε το απλό το polo του 07! και του έκανε μετατροπή του έβαλε μοτέρ από κούπρα 1,8 160hp και το έφτασε stage 2! και το αμάξι σπέρνει. καταρχας σε τετοιες βελτιωσεις που αναφερεις παιρνεις ρισκα σε ολα τα επιπεδα. επισης γνωμη μου ειναι οτι οτι και να γινει τιποτα δε θα γινει πιο σωστα αποτι απο αυτο που θα βγει απο το εργοστασιο. τα εξοδα για κατι τετοιο επισης ειναι παρα πολλα, δεν ειναι μονο το μοτερ.. τωρα για την βελτιωση που αναφερεσαι, ναι ισχυει οτι ο tsi δεν εχει και παρα πολλα περιθωρια βελτιωσης οπως ενας μεγαλυτερου κυβισμου οπως ο παλιοτερος 20VT για παραδειγμα. αλλα αληθεια χρειαζεσαι περισσοτερα απο 220 αλογα ας πουμε στην καροτσα του πολο (ας υπολογισουμε τοσο με προγραμμα); εμενα προσωπικα μου φτανουν και τα 180 ειναι αρκετα ηδη.. δυναμη απο πολυ χαμηλα μεχρι ψηλα, ενα dsg που εκτελει ανα πασα στιγμη, απιστευτη οικονομια οταν το θελεις. ειναι και αναλογα βεβαια τι χρηση θελεις να του κανεις αλλα πιστευω οτι αν πραγματικα θελεις ενα αυτοκινητο για σενα και μονο να το χαιρεσαι δυνατο τοτε ειναι ιδανικο. αυτα με τις μετατροπες κτλ δε μου λενε κατι, εχεις ενα ομορφο αμαξακι τωρα, εγω θα το χαιρομουνα οσο περισσοτερο μπορουσα και καποια στιγμη οποτε ειχα την ευχερεια θα το εδινα να παρω το gti, αν την εχεις τωρα πηγαινε παρε το! δεν αξιζει να ασχοληθεις με μετατροπες και τις συγκεκριμενες που αναφερεσαι και στις εποχες που ζουμε που εχει φτασει η βενζινη 1,70 και γενικοτερα τα εξοδα ενος μεγαλυτερου κυβισμου.. εγω το μονο αρνητικο που μπορω να σου πω (δεν εχω gti αλλα και το κουπρα ιδια ακριβως πραγματα ειναι ουσιαστικα) ειναι το προβλημα με τα λαδια σε αρκετους tsi 180, και καποιες στιγμες που το dsg σου φαινεται καπως βαρετο και θα το ηθελες ενα χειροκινητο (αν και αυτες οι στιγμες ειναι λιγοτερες σε σχεση με αυτες που πραγματικα σου ειναι χρησιμο το dsg οποτε αναλογικα δεν το λες και τοσο αρνητικο). αν με ρωτησεις ομως θα σου πω οτι και παλι το ιδιο θα επαιρνα και δεν το αλλαζα με κανεναν 20VT ουτε θα με συγκινουσαν πολλα περισσοτερα αλογα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thepeterp Posted July 3, 2011 Report Share Posted July 3, 2011 Καλησπέρα! Αχ! καλέ μου φίλε αφού σου αρέσουν τα "γούστα" τί το ήθελες το "ατμοσφαιριλίκι";; Δεν σου είπαν ότι πια για να είσαι σβέλτος με ατμοσφ. μοτέρ θέλεις 1600-1800+c.c σχετικά ελαφριά καρότσα (πού να τη βρεις πια κι αυτή...) και κοντές σχέσεις; π.χ Civic 1.8 Type-S (με κοντό σανζμάν),Clio 1.6 GT, Swift Sport, Fiesta 1.6 και κανα-δυο ακόμα που μου ξεφεύγουν. Αυτά τα "μεσοβέζικα" 1,400άρια με τη χαμηλή ισχύ (τουλάχιστον κάποτε είχαν 100+ΗΡ με ελαφρές καρότσες!)δυστυχώς -και χωρίς παρεξήγηση! -τα παίρνουν πλέον μόνο κοπέλες ή αδιάφοροι μεσήλικες ως "δεύτερα" city cars και η κατασκευαστές τα παράγουν εν γνώσει τους χωρίς στοιχεία sport χαρακτήρα! Λοιπόν,ΜΗΝ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙΣ ΚΑΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ(μηχανικές) Η ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ. Αν δεν μπορείς κράτα το και συμβιβάσου ως έχει, πρόσεξέ το με τρακαρίσματα, γραντζουνιές και λοιπά, συντήρησέ το κανονικά και σε 2-2,5 χρονάκια "ρίξτο" και κάνε το όνειρό σου ΑΛΗΘΙΝΟ με ένα GTI. Ασε για τα λάδια και τα ελατήρια, αυτά σχεδόν λύθηκαν... Φίλε μου κι εγώ το 1.4 έχω και το άδειασες το κακόμοιρο....... :tongue: :tongue: χαχαχα τί να κάνουμε που τότε που το πήραμε δεν είχε βγει καν το tsi, ίδια εποχή με τον φίλο malousgr το πήρα κι εγώ αχχχχ έρωτας με την πρώτη ματιά ...... πάντως είναι αξιόπιστο και δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό (σε αντίθεση με κάτι άλλα ονόματα δεν λέμε...) χαχαχαχαχα φιλικά πάντα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malousgr Posted July 3, 2011 Report Share Posted July 3, 2011 Φίλε μου κι εγώ το 1.4 έχω και το άδειασες το κακόμοιρο....... :tongue: :tongue: χαχαχα τί να κάνουμε που τότε που το πήραμε δεν είχε βγει καν το tsi, ίδια εποχή με τον φίλο malousgr το πήρα κι εγώ αχχχχ έρωτας με την πρώτη ματιά ...... πάντως είναι αξιόπιστο και δεν έχει παρουσιάσει το παραμικρό (σε αντίθεση με κάτι άλλα ονόματα δεν λέμε...) χαχαχαχαχα φιλικά πάντα και εγώ φιλε έκανα το λάθος και δεν περίμενα το TSI! με το που κυκλοφόρησε το πρώτο polo μετά από 1 βδομάδα το πήρα... και μετά από 3 μήνες βγήκε το TSI και τράβαγα τα μαλλιά μου. είμαι περήφανος για το αμαξάκι μου! δεν έχω κανένα παράπονο έχω κάνει απόσταση πάτρα - σούνιο , σούνιο - πάτρα με 60 euro βενζίνη και 100 με 120 σταθερά χιλιόμετρα και στον γυρισμό που μπήκα πάτρα μου άναψε το λαμπάκι για βενζίνη. όπως και να έχει είναι αξιόπιστο και οικονομικό! αλλα δυστυχώς έχω έρθει στην ανάγκη για τα παραπάνω άλογα γιατί η ατμόσφαιρα μου έγινε μετά από 2 χρονια βαρετή. και έχω έρθει στο σημείο να σκέφτομαι να βάλω τρομπετο στο αμάξι μου από κανένα κούπρα η gti! η αλλιώς να κοιτάξω για GTI το καινούριο... και δεν ξέρω τι αξίζει περισσότερο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted July 3, 2011 Report Share Posted July 3, 2011 και εγώ φιλε έκανα το λάθος και δεν περίμενα το TSI! με το που κυκλοφόρησε το πρώτο polo μετά από 1 βδομάδα το πήρα... και μετά από 3 μήνες βγήκε το TSI και τράβαγα τα μαλλιά μου. είμαι περήφανος για το αμαξάκι μου! δεν έχω κανένα παράπονο έχω κάνει απόσταση πάτρα - σούνιο , σούνιο - πάτρα με 60 euro βενζίνη και 100 με 120 σταθερά χιλιόμετρα και στον γυρισμό που μπήκα πάτρα μου άναψε το λαμπάκι για βενζίνη. όπως και να έχει είναι αξιόπιστο και οικονομικό! αλλα δυστυχώς έχω έρθει στην ανάγκη για τα παραπάνω άλογα γιατί η ατμόσφαιρα μου έγινε μετά από 2 χρονια βαρετή. και έχω έρθει στο σημείο να σκέφτομαι να βάλω τρομπετο στο αμάξι μου από κανένα κούπρα η gti! η αλλιώς να κοιτάξω για GTI το καινούριο... και δεν ξέρω τι αξίζει περισσότερο! Παιδιά το ξέρω ότι σας στενοχώρεσα αλλά για όσους πήραν το αυτοκίνητο με αυτήν την επιλογή κινητήρα ελπίζοντας ότι στην πορεία: <<Ο.Κ θα μου αρέσει και δεν πειράζει για τα άλογα>>, αυτή είναι η πικρή αλήθεια. Αλλά κάποια πράγματα είναι "μοιραία". Εμείς όταν με τη σύζυγο παραγγείλαμε το Fabia πριν 4 μήνες στην αρχή το παραγγείλαμε κόκκινο 1.4MPI 85ΗΡ.Μέσα σε τρεις μέρες και μέσα από συζητήσεις φίλων "για τα καλορίζικα κ.λπ", ένας μου είπε: <<τρελός είσαι, γιατί δε πήρες το turbo; και μεγαλύτερες ασφάλειες και φορολογικοί κίνδυνοι με "αθροιστικά τεκμήρια" στο μέλλον λόγω β΄ αυτοκινήτου με το "μεσοπρόθεσμο" κ.λπ, κ.λπ>>.Λοιπόν την άλλη μέρα πρωι-πρωι έτρεξα και ΑΛΛΑΞΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ καιοπήραμε το 1.2Τsi Ε!, λοιπόν οι φίλοι με "έσωσαν" γιτί το αμάξι είναι πολύ πιο άνετο από πλευράς ροπής προσπερασμάτων κ.λπ από οποιοδήποτε ατμοσφαιρικό μέχρι 1.400c.c στο ταξίδι και οικονομικό, χωρίς καθόλου να μου λείπει το ASTRA 1.6T. Θέλει ψάξιμο παιδιά αλλά και το μοτέρ αυτό τελικά δεν είναι άσχημο, αρκεί να είσαι συνειδητοποιημένος για το τί μπορεί να σου δώσει. Και για να ξαναμπούμε οn topic, πραγματικά πιστεύω ότι αν κάποια στιγμή αποκτήσετε και βελτιώσετε το GTI μαζί με με μια καλή ολόσωμη εξάτμιση σε κάνει ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΝ το ενδεχόμενο να έβγαζες τα ίδια άλογα από 1.8Τfsi αφού είναι τόσο προηγμένο που μια ιπποδύναμη της τάξης των 220-225ΗΡ βγαίνει με σκέτο αναπρογραμματισμό χωρίς καν περιφερειακά. Φαντάσου να βάλεις ιντερκούλερ και εξάτμιση! Νομίζω ότι στην κρίση δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή ΓΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ (ΣΧΕΤΙΚΗ) ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thepeterp Posted July 3, 2011 Report Share Posted July 3, 2011 Παιδιά το ξέρω ότι σας στενοχώρεσα αλλά για όσους πήραν το αυτοκίνητο με αυτήν την επιλογή κινητήρα ελπίζοντας ότι στην πορεία: <<Ο.Κ θα μου αρέσει και δεν πειράζει για τα άλογα>>, αυτή είναι η πικρή αλήθεια. Αλλά κάποια πράγματα είναι "μοιραία". Εμείς όταν με τη σύζυγο παραγγείλαμε το Fabia πριν 4 μήνες στην αρχή το παραγγείλαμε κόκκινο 1.4MPI 85ΗΡ.Μέσα σε τρεις μέρες και μέσα από συζητήσεις φίλων "για τα καλορίζικα κ.λπ", ένας μου είπε: <<τρελός είσαι, γιατί δε πήρες το turbo; και μεγαλύτερες ασφάλειες και φορολογικοί κίνδυνοι με "αθροιστικά τεκμήρια" στο μέλλον λόγω β΄ αυτοκινήτου με το "μεσοπρόθεσμο" κ.λπ, κ.λπ>>.Λοιπόν την άλλη μέρα πρωι-πρωι έτρεξα και ΑΛΛΑΞΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ καιοπήραμε το 1.2Τsi Ε!, λοιπόν οι φίλοι με "έσωσαν" γιτί το αμάξι είναι πολύ πιο άνετο από πλευράς ροπής προσπερασμάτων κ.λπ από οποιοδήποτε ατμοσφαιρικό μέχρι 1.400c.c στο ταξίδι και οικονομικό, χωρίς καθόλου να μου λείπει το ASTRA 1.6T. Θέλει ψάξιμο παιδιά αλλά και το μοτέρ αυτό τελικά δεν είναι άσχημο, αρκεί να είσαι συνειδητοποιημένος για το τί μπορεί να σου δώσει. Και για να ξαναμπούμε οn topic, πραγματικά πιστεύω ότι αν κάποια στιγμή αποκτήσετε και βελτιώσετε το GTI μαζί με με μια καλή ολόσωμη εξάτμιση σε κάνει ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΝ το ενδεχόμενο να έβγαζες τα ίδια άλογα από 1.8Τfsi αφού είναι τόσο προηγμένο που μια ιπποδύναμη της τάξης των 220-225ΗΡ βγαίνει με σκέτο αναπρογραμματισμό χωρίς καν περιφερειακά. Φαντάσου να βάλεις ιντερκούλερ και εξάτμιση! Νομίζω ότι στην κρίση δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή ΓΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ (ΣΧΕΤΙΚΗ) ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. Έχεις δίκιο φίλε μου.... εεε δεν πειράζει ο καθένας κάνει τις επιλογές του δεν έχω νιώσει ακόμα την "ανάγκη" της ιπποδύναμης αλλά θα έρθει κι αυτό... (όταν θα έχω και το ανάλογο budget) χαχαχαχα Άντε και το επόμενο από Gti και πάνω!!! (γιατί τώραμε τα νέα μέτρα... μέχρι 1.400 cc πιο πάνω πέφτει βούρδουλας) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malousgr Posted July 3, 2011 Report Share Posted July 3, 2011 (edited) Και για να ξαναμπούμε οn topic, πραγματικά πιστεύω ότι αν κάποια στιγμή αποκτήσετε και βελτιώσετε το GTI μαζί με με μια καλή ολόσωμη εξάτμιση σε κάνει ΝΑ ΜΗΝ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΝ το ενδεχόμενο να έβγαζες τα ίδια άλογα από 1.8Τfsi αφού είναι τόσο προηγμένο που μια ιπποδύναμη της τάξης των 220-225ΗΡ βγαίνει με σκέτο αναπρογραμματισμό χωρίς καν περιφερειακά. Φαντάσου να βάλεις ιντερκούλερ και εξάτμιση! Νομίζω ότι στην κρίση δεν υπάρχει καλύτερη επιλογή ΓΙΑ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ (ΣΧΕΤΙΚΗ) ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. αν και καθιστός φιλε μου! μίλησες ορθά... μεγάλη κουβέντα το δεδομένο αν κάνω την μετατροπή να έχω ένα μοτέρ! 1,8TFSI 160hp stock παλιότερη τεχνολογία! και αν θέλω μετά να το ανεβάσω άλογα να θέλω περισσότερα λεφτά! ενο ένα καινούριο GTI 1,4 180hp που με 2 βήματα θα φτάσει ήδη στα 220-230hp. Edited July 3, 2011 by Malousgr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xpanop Posted July 6, 2011 Report Share Posted July 6, 2011 Καλημέρα σε όλους. Κανένα νέο με πρόγραμμα tuning; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted July 6, 2011 Report Share Posted July 6, 2011 φιλε μου είχα σκεφτεί να κάνω το ίδιο σε ένα grand cherokee στο οποιο έσπασα τι μηχανή. ήθελα να του βάλω την srt πάνω που είναι 500 άλογα. αλλα σκέφτηκα και εγώ αυτά που σου λένε τα παιδιά.μπλέκεις.μπορεί να βγάζει προβλήματα. και άσε που θα θες και αμορτισέρ και φρένα και αλλα 1002 πράγματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted July 12, 2011 Report Share Posted July 12, 2011 Καλησπέρα! Σήμερα πέρασε ο Κρίτωνας με τον βοηθό του από Ιερά Οδό 92( Μαραβέλιας) για να περάσουμε το πρόγραμμα και να δυναμομετρήσουμε. Από εντυπώσεις πραγματικά δεν έχω να πω πολλά πράγματα.. Απλά τέλεια όλα..Εκεί που υστερούσε το Polo πλέον είναι μια χαρά. Από ρύθμιση βάλαμε για 100άρα και ψηλοεπιθετική ρύθμιση αλλά όχι τέρμα επιθετική... Αρχικά έκαναν δύο πατήματα στο dyno και έβγαλε πρώτα 193 άλογα με "κρύα" μηχανή και στην 2η 190,5 με "ζεστή". Στην συνέχεια βγήκς ο εγκέφαλος και άρχισε το programming, όπου ο Κρίτωνας έκανε τα μαγικά του! Διόρθωσε και έφτιαξε τις καμπύλες για περίπου 1 ώρα ώστε να έρθει στα μέτρα του αυτοκινήτου (τα πλεονεκτήματα του custom). Στην συνέχεια και αφού βγάλαμε τον πνίκτη από το εργοστασιακό φιλτρο (το έφερα σε μαμα φάση για να γίνει σωστά) κάναμε άλλα δύο πατήματα και έβγαλε την μία 220,4 ps και την δεύτερη 220,9 ps. To αμάξι πλέον απλά πετάει!! Παρακάτω είναι το βίντεο και κάποιες καμπύλες: Πριν το πρόγραμμα: το μαμά φίλτρο χωρίς σφουγγάρι: μετά το πρόγραμμα: Είμαι πλήρως ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, ενώ αναλυτικές πληροφορίες για πιέσεις , λάμδα και τα λοιπά θα δόσει ο ίδιος ο Κρίτωνας...:thumbsup: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted July 12, 2011 Author Report Share Posted July 12, 2011 (edited) μπραβω! να το χαρεις οσο μπορεις λιπον!!! απο ροπη τι εβγαλε γιατι δεν βλεπω καλα απο το iphone τις photo. το μανηταρι γιατι το εβγαλες??? πως και ξαναεβαλες το μαμα φιλτροκουτι? Edited July 12, 2011 by Dynamite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...