g-e-g-o Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 Το άρθρο στο site από το οποίο βρήκα την δυναμομέτρηση έχει ημερομηνία 4 september 2010 άρα το dyno έγινε στις 03 Σεπτεμβρίου .... το update περάστηκε σχεδόν Αύγουστο άρα το αμάξι του dyno είναι ΜΕΤΑ το update φτουυυυυ ! το "φτου" που παει? δεν σε ικανοποιουν τα αποτελεσματα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
man25 Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 Προφανώς στο ότι δεν βρήκε δυναμομέτρηση ΠΡΙΝ το update Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted November 18, 2010 Author Report Share Posted November 18, 2010 (edited) Και μία φωτογραφία από το όλο συμβάν τώρα που ήρθα σπίτι από δουλειά: Edited November 18, 2010 by Z3RatuL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g-e-g-o Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 παιδια μια χαρα μου φαινονται εμενα τα αποτελεσματα...ισως και καλυτερα απ οτι περιμενα..ενταξει το τουρμπο δεν ανοιγει στις 1500 αλλα ανοιγει στις 2000...παντως το αμαξι ειναι πραγματικα "υπερφυσικό" με αυτα τα νουμερα αν και 1200αρι... σ ευχαριστούμε για τα αποτελέσματα που μας παρεθεσες.τωρα εχουμε κατι χειροπιαστο για να συζηταμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted November 18, 2010 Report Share Posted November 18, 2010 το "φτου" που παει? δεν σε ικανοποιουν τα αποτελεσματα? όχι , όπως πολύ σωστά είπε ο man25 το φτου πάει στο ότι δεν βρήκα δυναμομέτρηση Πριν το update Προφανώς στο ότι δεν βρήκε δυναμομέτρηση ΠΡΙΝ το update Σωστός ! ! Και το ψάξιμο συνεχίζεται .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g-e-g-o Posted November 19, 2010 Report Share Posted November 19, 2010 Και μία φωτογραφία από το όλο συμβάν τώρα που ήρθα σπίτι από δουλειά: blue shadow???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted November 19, 2010 Author Report Share Posted November 19, 2010 blue shadow???? Μέσα έπεσες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g-e-g-o Posted November 19, 2010 Report Share Posted November 19, 2010 Μέσα έπεσες... πολύ όμορφο...να το χαίρεσαι..εγω το παρήγγειλα λευκό και έτσι καλό είναι όμως... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 Πιστεύω πως βρήκαμε το σωστό ΠΡΙΝ το update , τι λετε ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted November 20, 2010 Author Report Share Posted November 20, 2010 Καταρχήν φαντάζομαι πως το δεύτερο (η διακεκομμένη γραμμή) είναι πριν κάνει κάποιο chipάρισμα και το ανεβάσει έτσι; Γιατί μου φαίνεται ίδιο με το δικό μου. Παρόλα αυτά πως είμαστε σίγουροι ότι είναι πριν το update αυτή η δυναμομέτρηση; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted November 20, 2010 Report Share Posted November 20, 2010 (edited) Skoda Yeti 1.2 Tsi 14/09/2010 : Polo 1.2 Tsi 21.06.2010 : Τα παραπάνω διαγράμματα είναι από δυναμομέτρηση της ABT με βενζίνη 98 Roz την οποία μπορείτε να βρείτε εδώ : http://www.abt-sportsline.de/uploads/tx_comabt/6R0_112_140_CBZB_HS_D_01.pdf και η οποια λογικα ειναι ΠΡΙΝ το update ... Edited November 20, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted November 21, 2010 Author Report Share Posted November 21, 2010 Από το Yeti ναι μεν φαίνεται η ροπή (που είναι ίδια με 'μένα) αλλά δε μπορώ να καταλάβω που είναι η απόδοση σε άλογα. Στο Polo τώρα που είναι πριν το update βλέπω τελείως εργοστασιακές μετρήσεις. 175Nm και γύρω στα 106 άλογα. Μακράν καλύτερα το δικό μου, με 95άρα κιόλας. Όμως το ξαναλέω ροπή πλέον ΔΕΝ έχει από τις χαμηλές στροφές, αυτή ήταν η κάβ** μας κυρίως. Τουλάχιστον με αυτά τα αποτελέσματα εγώ μπορώ να πάω αντιπροσωπεία και να ρωτήσω τι συμβαίνει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greg Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 Από το Yeti ναι μεν φαίνεται η ροπή (που είναι ίδια με 'μένα) αλλά δε μπορώ να καταλάβω που είναι η απόδοση σε άλογα. Στο Polo τώρα που είναι πριν το update βλέπω τελείως εργοστασιακές μετρήσεις. 175Nm και γύρω στα 106 άλογα. Μακράν καλύτερα το δικό μου, με 95άρα κιόλας. Όμως το ξαναλέω ροπή πλέον ΔΕΝ έχει από τις χαμηλές στροφές, αυτή ήταν η κάβ** μας κυρίως. Τουλάχιστον με αυτά τα αποτελέσματα εγώ μπορώ να πάω αντιπροσωπεία και να ρωτήσω τι συμβαίνει. 1. επειδη λεγαμε για βενζινη στο αλλο θεμα και επειδη βασικα εσενα θελω να ρωτησω προχωραω με ενα off-topic, αλλαξα βενζιναδικο γιατι αν θυμασαι και θυμαστε ειχα προβλημα με το που γεμιζα βενζινη το trip μου εδειχνε 320χλμ (παντα αναμμενη την εχω την μηχανη μετα απο παλια συμβουλη μηχανικου για τα σκουπιδακια να μην πεφτουν αλλα να μενουν στην επιφανεια και να προστατευεται ετσι η αντλια) αλλα αυτο δεν επηρεαζει γιατι το ειχα δοκιμασει και με σβηστη. Τελοσπαντων τωρα που αλλαξα παρατηρησα οτι διαρκει και περισσοτερο.. εχω κανει 625 (τα περισσοτερα πολη) και σημερα που χτυπησε λαμπακι οτι εχουν μεινει 60.. καλα δεν ειμαι? οι υπολοιποι ετσι δεν τα πατε? απο το επομενο γεμισμα θα τα βαζω στο site που εχεις στην υπογραφη σου για να βλεπω κιεγω στατιστικα κτλ. 2. στο θεμα μας, ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ που ετρεξες και εκανες δυναμομετρηση, εχω να προτεινω μηπως να μας εδινες κανενα λογαριασμο για να σου κανουμε καμμια συμβολικη καταθεση? δεν νομιζω να εχουν αντιρρηση τα παιδια να σου κανουμε καταθεση 5 ευρω... αν μαζευτουν 10 ατομα τα εβγαλες, αν μαζευτουν παραπανω τοτε πηγαινεις να κανεις και με 100αρα βενζινη για να δουμε το top :Ρ 3. και να πας στην αντιπροσωπεια θα σου πουν οτι εμεις σου το ειπαμε (τουλαχιστον εμενα στον φιλοσιδη οπως εγραψα κιεδω μου το ειπαν) οτι τα αλογα δεν επεσαν αλλα αλλαξε το φασμα της ροπης.. και οταν τους ειπα οτι εγω για αλλο αμαξι τα εσκασα, για το αμαξι που οδηγησα στο test drive μου κουνησαν συγκαταβατικα το κεφαλι και μου ειπαν οτι τωρα ειναι πιο ασφαλης η λειτουργια (αρα μαλλον και μακροζωια) του κινητηρα. 4. Αν διαβαζω σωστα τα γραφηματα που παρεθεσε ο speedy τοτε το ανοιγμα γινεται πολυ σταδιακα απο τις 1600 περιπου (οσο και πριν αλλα χωρις αυτο το ΑΠΟΤΟΜΟ που σου αφηνε το κεφαλι πισω) και σταματαει να "δινει" λιγο μετα τις 5.000 στροφες.. (οπως και στο γραφημα του Z3 μας εδειξε οτι λιγο πριν τις 5 πεφτει) αρα δεν εχει νοημα να καθυστερω την αλλαγη μου πανω απο 5.200 στροφες σωστα? μπορει να σας φαινεται γελοια η ερωτηση αλλα για να την κανω παει να πει οτι δεν καταλαβα πληρως, αν εσεις εχετε καταλαβει καλυτερα τοτε παρακαλω απαντηστε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted November 22, 2010 Author Report Share Posted November 22, 2010 Σ' ευχαριστώ φίλε μου για τα καλά σου λόγια αλλά τη δυναμομέτρηση πιο πολύ την έκανα για 'μένα και μετά για το club για να δούμε όλοι τι επιτέλους συμβαίνει... Είμαι σίγουρος με 100άρα θα έπιανε 5-8 άλογα παραπάνω (τσεκαρισμένο αυτό σε αυτοκίνητα με turbo). Όμως ήθελα να το κάνω υπό κανονικές συνθήκες καθώς 100άρα δε βάζω σχεδόν ποτέ. Τουλάχιστον μέχρι στιγμής δεν του έχω βάλει ακόμη (μόνο Shell V-Power 95+)! Όσον αφορά για την αντιπροσωπεία με πρόλαβες γιατί στο περίπου αυτό μου είπαν και αυτοί! Τι να λες άστα να παν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted November 22, 2010 Report Share Posted November 22, 2010 Επειδή δεν έχω διαβάσει πουθενά κάτι τέτοιο , ξέρει κανείς αν η τουρμπίνα κάνει overboost ή ανεβάζει και κρατά σταθερή? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted November 24, 2010 Report Share Posted November 24, 2010 Αυτη ειναι η δυναμομέτρηση της VW κύριοι . Ειναι σίγουρα ΠΡΙΝ το update . Και αυτη μαλλον ΜΕΤΑ το update εαν κρίνω απο την διαφορα στο γραφημα ... 4. Αν διαβαζω σωστα τα γραφηματα που παρεθεσε ο speedy τοτε το ανοιγμα γινεται πολυ σταδιακα απο τις 1600 περιπου (οσο και πριν αλλα χωρις αυτο το ΑΠΟΤΟΜΟ που σου αφηνε το κεφαλι πισω) και σταματαει να "δινει" λιγο μετα τις 5.000 στροφες.. (οπως και στο γραφημα του Z3 μας εδειξε οτι λιγο πριν τις 5 πεφτει) αρα δεν εχει νοημα να καθυστερω την αλλαγη μου πανω απο 5.200 στροφες σωστα? μπορει να σας φαινεται γελοια η ερωτηση αλλα για να την κανω παει να πει οτι δεν καταλαβα πληρως, αν εσεις εχετε καταλαβει καλυτερα τοτε παρακαλω απαντηστε. Πιστεύω πως μπορείς να το δοκιμάσεις .... 1η φόρα αλλαγή πάνω από 5200 δλδ κάπου στις 6 και 2η αλλαγή 5000 ακριβώς(εαν εχεις κανει το update) και να παρατηρήσεις εάν κρεμάει ο κινητήρας ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g-e-g-o Posted November 24, 2010 Report Share Posted November 24, 2010 (edited) @Speedy.... Μπορείς να μας πεις και την πηγή? Edited November 24, 2010 by g-e-g-o Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted November 24, 2010 Author Report Share Posted November 24, 2010 (edited) Αυτη ειναι η δυναμομέτρηση της VW κύριοι . Ειναι σίγουρα ΠΡΙΝ το update . Και αυτη μαλλον ΜΕΤΑ το update εαν κρίνω απο την διαφορα στο γραφημα ... Καμία σχέση με τη δική μου δυναμομέτρηση... Δε ξέρω από που βρήκες τα αποτελέσματα αλλά τα δικά μου άλλα λένε Edited November 24, 2010 by Z3RatuL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted November 24, 2010 Report Share Posted November 24, 2010 @Speedy.... Μπορείς να μας πεις και την πηγή? Η πηγή είναι ένα έγγραφο της VW που στέλνει σε κάθε αντιπροσωπεία ... Καμία σχέση με τη δική μου δυναμομέτρηση... Δε ξέρω από που βρήκες τα αποτελέσματα αλλά τα δικά μου άλλα λένε http://img530.imageshack.us/img530/3760/polo12tsidyno.jpg Ίσως να έπαιξε ρόλο το ότι μέτρησες στον άξονα κι όχι στη ρόδα ... Πάντως είτε το ένα είτε το άλλο η διαφορά ΠΡΙΝ και ΜΕΤΑ είναι εμφανής .... σύμφωνα με τα διαγράμματα η τουρμπίνα στο ΠΡΙΝ ανοίγει στις 1.000 στρ/λεπτό ενώ ΜΕΤΑ ανοίγει στις 1350-1400 στρ/λεπτό .. Σύμφωνα με το πρώτο διάγραμμα όσοι είχατε το αμάξι χωρίς το update πρέπει νιώθατε την απότομη ροπή στις 1150-1300 στροφές . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kelestorm Posted November 24, 2010 Report Share Posted November 24, 2010 Παιδια καλησπερα,μπορει να σας φανει λιγο τρελο αλλα να πω και γω κατι που με προβληματιζει...:Εμενα το αμαξι ειχε το update απο το εργοστασιο και παρολαυτα με "κολαγε" πισω μεχρι τα 1500 χιλιομετρα,οπου και οπως εγραψα σε ενα θεμα εδω ξαφνικα καπου εκει στα 1500χλμ "επεσε" σε ενα ταξιδι που εκανα.Λεω εγω τωρα...μηπως ηταν ρυθμησμενο ετσι ωστε στα test drives και σε μας τους ιδιους στα πρωτα χλμ να τα εσπαγε και ολοι να ειμασταν με την γλωσσα εξω;;;Πραγματικα οσο τρελο και να ακουγεται εχω αρχισει να το πιστευω πολυ σοβαρα κατι τετοιο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted November 24, 2010 Author Report Share Posted November 24, 2010 Παιδια καλησπερα,μπορει να σας φανει λιγο τρελο αλλα να πω και γω κατι που με προβληματιζει...:Εμενα το αμαξι ειχε το update απο το εργοστασιο και παρολαυτα με "κολαγε" πισω μεχρι τα 1500 χιλιομετρα,οπου και οπως εγραψα σε ενα θεμα εδω ξαφνικα καπου εκει στα 1500χλμ "επεσε" σε ενα ταξιδι που εκανα.Λεω εγω τωρα...μηπως ηταν ρυθμησμενο ετσι ωστε στα test drives και σε μας τους ιδιους στα πρωτα χλμ να τα εσπαγε και ολοι να ειμασταν με την γλωσσα εξω;;;Πραγματικα οσο τρελο και να ακουγεται εχω αρχισει να το πιστευω πολυ σοβαρα κατι τετοιο... Όχι σε 'σένα εφόσον σου δούλευε μια χαρά παίζει να ήταν και η βενζίνη λίγο τζούφια... Έχεις ξαναγεμίσει αλλού από τότε για να είσαι σίγουρος ότι έπεσε το αμάξι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
26ska Posted November 24, 2010 Report Share Posted November 24, 2010 Παιδια καλησπερα,μπορει να σας φανει λιγο τρελο αλλα να πω και γω κατι που με προβληματιζει...:Εμενα το αμαξι ειχε το update απο το εργοστασιο και παρολαυτα με "κολαγε" πισω μεχρι τα 1500 χιλιομετρα,οπου και οπως εγραψα σε ενα θεμα εδω ξαφνικα καπου εκει στα 1500χλμ "επεσε" σε ενα ταξιδι που εκανα.Λεω εγω τωρα...μηπως ηταν ρυθμησμενο ετσι ωστε στα test drives και σε μας τους ιδιους στα πρωτα χλμ να τα εσπαγε και ολοι να ειμασταν με την γλωσσα εξω;;;Πραγματικα οσο τρελο και να ακουγεται εχω αρχισει να το πιστευω πολυ σοβαρα κατι τετοιο... φιλε μου ποτε παρελαβες κ εχεις το update περασμενο?επισης παιδια εχθες σε συζητηση με τον πωλητη μου μου ειπε οτι εφοσον εχει update το συνεργειο ειναι υποχρεωμενο να μου το περασει κ ας μη θελω εγω!!!! θελω να παω ν"αλλαξω τα πρωτα λαδια κ φοβαμαι μη μου περασουν το update σε αμαξι το οποιο εχει 4500 χιλιομετρα κ δν εχει σβησει ποτε!!!θα μας τρελανει το vw group!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk2911 Posted November 25, 2010 Report Share Posted November 25, 2010 (edited) Πήγαμε χθες και κάναμε δυναμομέτρηση με 100αρα (polo + swift άσχετο ). Ιδού τα αποτελέσματα (δεν ολοκληρώθηκε η διαδικασία οπότε δεν είναι ακριβή αποτελέσματα)! Δυστυχώς κάτι δεν πάει καθόλου καλά... Δείτε τι συμβαίνει στις 4600 περίπου... Όποιος μπορεί ας βοηθήσει... (Το αμάξι το οδηγώ βαριά ως τις 4500 γιατί δεν μου χρειάζεται παραπάνω, σπάνια πάω πιο πάνω για ξεμπούκωμα. wtf όμως?! ) σ.σ.: έγιναν δύο δυναμομετρήσεις με παρόμοια αποτελέσματα. Καμία από τις δύο δεν ολοκληρώθηκε σωστά. Pls όποιος μπορεί να βοηθήσει... edit: Η πάνω πάνω γραμμή έχει να κάνει με τον λάμδα και τη στιγμή που ανεβαίνει γίνεται η "πτώση". edit2: Sorry κ όλας, thank u Z3Ratul που έκανες τον κόπο και έτρεξες, για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης! Μακάρι να βγάλουμε κάποια άκρη. edit3 (ναι έλεος, ξέρω!): Μπορεί να μου πει κανείς, εάν γνωρίζει, εάν δεν έχεις πρόβλημα με εγγύηση και αντιπροσωπεία αν τους πεις ότι έκανα δυναμομέτρηση κλπ; Edited November 25, 2010 by mk2911 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
g-e-g-o Posted November 25, 2010 Report Share Posted November 25, 2010 ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!! Αυτο ειναι βουτια στο κενο...γιατι ετσι? στον δρομο σου συμπεριφερεται κανονικα το αμαξι? Πηγαινε στην αντιπροσωπεια και δες τι γινεται...μαλλον εχεις προβλημα...το θεμα ειναι που... Δεν νομιζω να σου πουν τιποτα για την δυναμομετρηση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk2911 Posted November 25, 2010 Report Share Posted November 25, 2010 (edited) ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ!!!!! Αυτο ειναι βουτια στο κενο...γιατι ετσι? στον δρομο σου συμπεριφερεται κανονικα το αμαξι? Πηγαινε στην αντιπροσωπεια και δες τι γινεται...μαλλον εχεις προβλημα...το θεμα ειναι που... Δεν νομιζω να σου πουν τιποτα για την δυναμομετρηση... Δυστυχώς έχει αρχίσει και κάνει περίεργα στο δρόμο πάλι, αλλά έλεγα ότι μούφα βενζίνη κλπ...(λες κ μπουκώνει πολύ εύκολα κλπ) Επίσης, 1η και όπισθεν κ 2α ενίοτε σε πολύ μικρές ταχύτητες (παρκάρισμα τύπου) ακούω ένα σφύριγμα, τον οποίο δεν μπορώ να εντοπίσω (το είχε αναφέρει και ο φίλος Greg σε άλλο topic, δεν ξέρω εάν είναι το ίδιο πράγμα,απλά το υποθέτω). Μου είπαν ότι κάτι παίζει με καζανάκι, σπιραλ.. Δεν το κοίταξαν (δεν το πήγα να το κοιτάξουν), αλλά και μόνο που το άκουσαν. whatever τεσπα, απλά πρέπει όπωσδήποτε να το πάω. Περιμένω σήμερα -ελπίζω- περισσότερες πληροφορίες. σ.σ.: η βουτιά έγινε με 5η @4600 rpm. 131 άλογα, 21,8 κιλά ροπής δεν είναι πολλή διαφορά από τα εργοστασιακά...; τι στο καλο εχει πειραχτεί... Έχει πολλές απώλειες από τη μηχανή στον τροχό ή είναι η ιδέα μου; sorry εάν είμαι λίγο off topic... Edited November 25, 2010 by mk2911 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...