Jump to content
nikoskallithea

Golf 5/6 - Tfsi/tsi Καμμένος Πολλαπλασιαστής, Καθαρισμός Βαλβίδων, Update

Recommended Posts

Posted (edited)

Λοιπόν εχω ενα θεματακι με το αυτοκίνητο, πριν καμια 10 μέρες εκαψε τον πολλαπλασιαστή του πρωτου κυλίνδρου, ο οποιος και αλλάχθηκε εντος εγγύησης.

Το θέμα ομως είναι οτι αυτοί έκαναν ενα update και το αυτοκίνητο δεν αποδίδει οπως πρώτα.

Δεύτερον το τριπ κομπιούτερ δείχνει 3-4 λιτρα παραπάνω βενζινη ανά 100χμ απο οτι έδειχνε πριν (τα καίει δεν τα καίει δεν ξέρω).

Τρίτον μου κλείσανε ραντεβού για να ανοιχτεί το καπάκι και να καθαριστούν οι βαλβίδες του κινητήρα.

Όλα αυτά είναι οδηγία της μαμάς λενε.

Την δεύτερα το ξαναπάω για να δουν κατανάλωση και απόδοση.

Τι να πω δεν ξέρω, στο τέλος θα ακούω vw και θα τρέχω ;)

Edited by nikoskallithea
Posted

Χρονια Πολλα και καλη χρονια φιλε μου να εχεις ! Το θεμα με τον πολλαπλασιαστη το εχω παθει και εγω αφου μου ειχε καψει 2 εμενα. Μετα την αλλαγη δεν ειχα κανενα προβλημα παντως σε αποδοση,και στην καταναλωση επεισης ηταν στα επιπεδα που ημουνα.Μαζι με τον πολ/στη αλλαξα και τα μπουζι γιατι ειχαν μαυρισει του θανατα παντως.

Posted (edited)

Νίκο εάν έχεις TSI 140 και σου έβαλαν την 24M3 να ξέρεις ότι σε αρκετά αυτοκίνητα (συμπεριλαμβανομένου και το δικού μου) προκαλεί "πτώση" της απόδοσης. Το αμάξι του "χάνει" τη σπιρτάδα του.

Παιδεύτηκα αρκετούς μήνες μέχρι να βρώ την αιτία που το αμάξι μου δε πήγαινε όπως πρώτα! Υπάρχει και σχετική οδηγία προς τις αντιπροσωπίες από τον εισαγωγέα και σου γυρνάνε του εγκέφαλο μια έκδοση πίσω > downgrade. Κοίταξε το!

Για την κατανάλωση πιστεύω ότι μπορεί να καις παραπάνω μιας και προσπαθείς να πάει το αμάξι όπως πριν.

Υ.Γ: Εάν δεν έχεις αλλάξει μπουζί δοκίμασε και τα BOSCH PLATIN F5DP0R και θα δεις πολύ καλά αποτελέσματα και στη κατανάλωση αλλά και στην απόδοση. Δοκιμασμένα επιτυχώς από εμένα και από πολλούς κατόχους TSI!

Edited by Tsilis_Corfu
  • Like 1
Posted

Νίκο εάν έχεις TSI 140 και σου έβαλαν την 24M3 να ξέρεις ότι σε αρκετά αυτοκίνητα (συμπεριλαμβανομένου και το δικού μου) προκαλεί "πτώση" της απόδοσης. Το αμάξι του "χάνει" τη σπιρτάδα του.

Παιδεύτηκα αρκετούς μήνες μέχρι να βρώ την αιτία που το αμάξι μου δε πήγαινε όπως πρώτα! Υπάρχει και σχετική οδηγία προς τις αντιπροσωπίες από τον εισαγωγέα και σου γυρνάνε του εγκέφαλο μια έκδοση πίσω > downgrade. Κοίταξε το!

Για την κατανάλωση πιστεύω ότι μπορεί να καις παραπάνω μιας και προσπαθείς να πάει το αμάξι όπως πριν.

Υ.Γ: Εάν δεν έχεις αλλάξει μπουζί δοκίμασε και τα BOSCH PLATIN F5DP0R και θα δεις πολύ καλά αποτελέσματα και στη κατανάλωση αλλά και στην απόδοση. Δοκιμασμένα επιτυχώς από εμένα και από πολλούς κατόχους TSI!

Ναι αυτό έχω!

Η αποδοση επεσε κατακόρυφα και μαλλον ειναι αυτο που λες, ευτυχως που μου το ειπες για να τους το μεταφέρω.

Μάλλον αυτο που έκαναν επηρέασε τις ενδείξεις του τριπ ή και την πραγματική κατανάλωση.

Οχι δεν το ζόρισα και απο τοτε που το πήρα είδα και 38λ/100χλ στην εκκίνηση ή άλλα τρελά νούμερα, τώρα έχει κολλήσει στα 12 με 13 μέσα στην πόλη.

Να σου πω ότι αμεσως μετα πηγα ενα ταξιδάκι λαμια με το γκαζι το αυτοκινήτου απο 100 εως 160 δεν ανέβαζε με τίποτα, το γκάζι πατημένο μεχρι στο πάτωμα, μολις ομως πάταγα το προ-ρυθμισμένο κουμπάκι του cc πήγαινε στα 160 σφαίρα.

Προφανώς η αναβάθμιση δεν συμπεριελάμβανε το cc, είναι για γέλια οι άνθρωποι.

ΥΓ θα τους πω να το επαναφέρουν όπως πριν, θα γινει χαμός αύριο.

med_gallery_8372_1023_13990.jpg

Posted

πωω καλά τι κατανάλωση είναι αυτη ?

σίγουρα υπάρχει θέμα .... ουτε φερραρι να είχες ... μακαρι να φτιαχτει αμεσα !

αύριο είναι Κυριακή :)

Posted

πωω καλά τι κατανάλωση είναι αυτη ?

σίγουρα υπάρχει θέμα .... ουτε φερραρι να είχες ... μακαρι να φτιαχτει αμεσα !

αύριο είναι Κυριακή :)

...καλα ντε δευτεραααααα αμαν!!!

Posted

και γω παιδες με το θεμα update εχω ξενερωσει ασχημα..δεν παει βημα λεμε.Οι αντιποσωπειες αρνουνται να κανουνε downgrade γτ λενε οτι εχει κλειδωθει και οτι ειναι για το καλο του κινητηρα..

Posted

Λοιπόν ανοίχτηκε η μηχανη, βγηκε το καπάκι, τρίφτηκαν οι βαλβίδες, αλλαχτήκαν τα μπουζί και η κατανάλωση επεσε σε κανονικά επίπεδα :thumbsu: .

Το θεμα με τις χαμηλές στροφες και την απόδοση ομως δεν διορθώθηκε, μαλλον η μαμα το μετάνοιωσε και εβαλε χερι στον κομπρεσσορα :thumbsup:

Δυστυχώς δεν μπορούμε να κάνουμε και κατι :goodjob:

Ολα αυτα στα 40.0000 χλμ

Posted

Αυτό με τις βαλβίδες δεν το πολυέπιασα Νίκο.Σου είπαν τι φταίει???Τα μπουζί σε τι κατάσταση ήταν τα είδες???:thumbsup:

Όσο για την απόδοση χαμηλά το πρόγραμμα είναι μονόδρομος.:goodjob:

Λύση υπάρχει αρκεί να βάλεις άλλη μια φορά το χέρι στην τσέπη.:thumbsu:

Posted

Αρα η τελευταία αναβάθμιση του εγκεφάλου είναι αυτή που έριξε την απόδοση και είναι και η 2 φορά που upgrade της VW προκαλεί τέτοια διαφορά στις επιδόσεις. Να υποθέσω ότι το service της κεφαλής αφορούσε μόνο την κατανάλωση ?

Κώστας

Posted (edited)

Αυτό με τις βαλβίδες δεν το πολυέπιασα Νίκο.Σου είπαν τι φταίει???Τα μπουζί σε τι κατάσταση ήταν τα είδες???:thumbsup:

Όσο για την απόδοση χαμηλά το πρόγραμμα είναι μονόδρομος.:goodjob:

Λύση υπάρχει αρκεί να βάλεις άλλη μια φορά το χέρι στην τσέπη.:thumbsu:

Αυτοι ισχυρίζονται οτι ειναι οδηγία της μαμας ο καθαρισμός των βαλβίδων λογω κακης ποιότητας του Ελληνικου καύσιμου, δεν ξερω ομως με ποια κριτήρια σε κάποιους το κανουν και σε κάποιους αλλους οχι.

Τα update αυτα ειναι για καθε χωρα χωριστά, ανάλογα με το καυσιμο κπλ, τα μπουζι τωρα ήταν και τα 4 στην ίδια ακριβώς κατάσταση, μαυρισμένα και λιγο λαδωμένα.

Οι ενδείξεις του τριπ έπεσαν μεσα στην πόλη (μεχρι 4αρτη και μεχρι 81χλμ) κατω απο τα 10l/100xlm

Edited by nikoskallithea
Posted (edited)

Αυτοι ισχυρίζονται οτι ειναι οδηγία της μαμας ο καθαρισμός των βαλβίδων λογω κακης ποιότητας του Ελληνικου καύσιμου, δεν ξερω ομως με ποια κριτήρια σε κάποιους το κανουν και σε κάποιους αλλους οχι.

Τα update αυτα ειναι για καθε χωρα χωριστά, ανάλογα με το καυσιμο κπλ, τα μπουζι τωρα ήταν και τα 4 στην ίδια ακριβώς κατάσταση, μαυρισμένα και λιγο λαδωμένα.

Οι ενδείξεις του τριπ έπεσαν μεσα στην πόλη (μεχρι 4αρτη και μεχρι 81χλμ) κατω απο τα 10l/100xlm

Nικο το "μαυρισμενα μπουζι" δεκτον ισως απο κακη καυση λογω υπερβολικης ποσοτητας καυσιμου εξου και η μεγαλη καταναλωση, αλλα λαδωμενα ομως γιατι?

τι σου ειπανε γιαυτο?

Επισης οι βαλβιδες σε τι κατασταση ητανε? σε 40000ΚΜ δεν κατεβαζεις κεφαλη για να τριψεις βαλβιδες.

ηταν πεσμενες στην εδρα τους δηλαδη?

Edited by VW_GOLF2
Posted

Αυτοι ισχυρίζονται οτι ειναι οδηγία της μαμας ο καθαρισμός των βαλβίδων λογω κακης ποιότητας του Ελληνικου καύσιμου, δεν ξερω ομως με ποια κριτήρια σε κάποιους το κανουν και σε κάποιους αλλους οχι.

Τα update αυτα ειναι για καθε χωρα χωριστά, ανάλογα με το καυσιμο κπλ, τα μπουζι τωρα ήταν και τα 4 στην ίδια ακριβώς κατάσταση, μαυρισμένα και λιγο λαδωμένα.

Οι ενδείξεις του τριπ έπεσαν μεσα στην πόλη (μεχρι 4αρτη και μεχρι 81χλμ) κατω απο τα 10l/100xlm

Εύχομαι να είναι έτσι όπως τα λένε οι γκουρού της VW.H κατανάλωσή σου όμως αυξήθηκε μετά την αλλαγή του πολλαπλασιαστή και του update που σου έκαναν αν δεν κάνω λάθος.Με καμμένο πολλαπλασιαστή το καταλαβαίνω να έχεις υψηλή κατανάλωση πριν από την αντικατάσταση,μετά όμως??

Τέλος πάντων τέλος καλό όλα καλά.

2 γνωστά πραγματάκια από δω και μπρός :

1)100άρα βενζίνη μια φορά τουλάχιστον ανά 3 γεμίσματα ή ενισχυτικό της liqui moly

2)Που και που από κανένα ξεκάπνισμα σε ανοικτό δρόμο δεν βλάπτει.;)

Posted

Nικο το "μαυρισμενα μπουζι" δεκτον ισως απο κακη καυση λογω υπερβολικης ποσοτητας καυσιμου εξου και η μεγαλη καταναλωση, αλλα λαδωμενα ομως γιατι?

τι σου ειπανε γιαυτο?

Επισης οι βαλβιδες σε τι κατασταση ητανε? σε 40000ΚΜ δεν κατεβαζεις κεφαλη για να τριψεις βαλβιδες.

ηταν πεσμενες στην εδρα τους δηλαδη?

Ετσι ελεγα και εγω αλλά αυτοι ειχαν αλλη αποψη, οσο για τα υπόλοιπα δεν ξερω και πολλα, δεν ήμουν εκει, και το αυτοκίνητο παρέμεινε μεσα 1 εβδομάδα.

Posted

Εγγυηση για ολα αυτα υπαρχει?

Posted (edited)

Εγγυηση για ολα αυτα υπαρχει?

Εννοείται, ολα ηταν μια ευγενική χορηγία της αγαπητής σε όλους μας μαμάς VW ;)

Edited by nikoskallithea
Posted (edited)

Τα λαδωμενα μπουζι εχουν να κανουν με τη στεγανοποιηση του ψευδοκαπακιου μιας και δεν εχει φλαντζα αλλα φλαντζοκολλα μονο! Εγω βεβαια μετα απο φασαρια - γιατι ειχε φτασει στο σημειο να ρεταρει με μολις 28.000km - καλυφθηκε εν μερη από την εγγυηση μιας και ατο αυτοκινητο ειχε βγει εκτος εγγυησης. Και προφανως λογω πολλων προβληματων με αυτο υπαρχει οδηγια για καλυψη.

Edited by golf gtV
Posted

Αυτοι ισχυρίζονται οτι ειναι οδηγία της μαμας ο καθαρισμός των βαλβίδων λογω κακης ποιότητας του Ελληνικου καύσιμου, δεν ξερω ομως με ποια κριτήρια σε κάποιους το κανουν και σε κάποιους αλλους οχι.

Φίλε μου μπορείς να μου πεις σε πια αντιπροσωπία σου το είπαν αυτό;;

Ρωτάω γιατί έχω και γω σχετικό πρόβλημα με ατέλεια καύσης στον πρώτο κύλινδρο με αποτέλεσμα να μου ανάψει το check engine.Στην αντιπροσωπία το έσβησαν και μου είπαν απο τις μετρήσεις της συμπίεσης των κυλίνδρων οτι στη δεύτερο βαλβίδα (9.2 νομίζω)αυτή τη φορά είναι χαμηλότερη λόγω της καπνάς..Αρα ενας καθαρισμός αφού είμαι εντός εγγύησης ακόμα δε θα με χάλαγε..

Posted

Φίλε μου μπορείς να μου πεις σε πια αντιπροσωπία σου το είπαν αυτό;;

Ρωτάω γιατί έχω και γω σχετικό πρόβλημα με ατέλεια καύσης στον πρώτο κύλινδρο με αποτέλεσμα να μου ανάψει το check engine.Στην αντιπροσωπία το έσβησαν και μου είπαν απο τις μετρήσεις της συμπίεσης των κυλίνδρων οτι στη δεύτερο βαλβίδα (9.2 νομίζω)αυτή τη φορά είναι χαμηλότερη λόγω της καπνάς..Αρα ενας καθαρισμός αφού είμαι εντός εγγύησης ακόμα δε θα με χάλαγε..

Φιλοσιδης, εκει το παω απο την αρχη.

Posted (edited)

Λοιπόν είμαι κάτοχος ενός golf tsi sportline 140 μοντ2007.

Από όταν ήταν εντός εγγύησης μου παρουσίαζε τρέμουλο στο ρελαντί και ρετάρισμα. Αραιά άναβε και το check engine στο cold start. Το είχα αναφέρει και μου έλεγαν από αντιπροσωπεία πως δεν είναι τίποτα. Το πρόβλημα συνέχιζε και εν τέλει ενώ δεν μου άρεσε καθόλου η όλη φάση και είχα αρχίσει να πιστεύω πως δεν είναι φυσιολογικό, το ξανα ανέφερα και όταν πλέον είχε λήξει η εγγύηση βρήκαν ότι είναι πρόβλημα στο μπέκ κυλίνδρου. Με κάποια συνεννόηση και αφού τους είπα ότι το πρόβλημα είχε εμφανιστεί εντός εγγύησης, μου έκαναν κάποια έκπτωση και μου άλλαξαν μπέκ.

Το πρόβλημα όμως συνεχίστηκε και τελικά ενημερώθηκα πως πρέπει να ανοίξει καπάκι κυλινδροκεφαλής και να γίνει ρεκτιφιέ βαλβίδων! Κόστος με κάποια γενναία έκπτωση, όπως μου λένε, κάπου στα 1300 ευρώ!

Τσάμπα λοιπόν πλήρωσα το καινούργιο μπέκ. Και καλούμαι να πληρώσω και 1300. Και αναγκάζομαι να ανοίξω καπάκι και να κάνω τη μηχανή φύλλο και φτερό, να ξηλωθούν όλα και να γίνει ρεκτιφιέ στο καπάκι! Σε αυτοκίνητο που παρουσίασε τη βλάβη όταν ήταν εντός εγγύησης(με αποδεικτικά έγγραφα). Το πόσο έχω ξενερώσει δεν περιγράφεται. Μάλιστα μου λένε ότι το πρόβλημα δημιουργήθηκε από κακής ποιότητας βενζίνη... όταν μάλιστα εγώ έβαζα 100αρα σε γνωστά μου πάντα βενζινάδικα και τα άλλα αυτοκίνητα που έχω εγώ αλλά και οι φίλοι γνωστοί δεν είχαν ποτέ πρόβλημα με τη βενζίνη.

Την ίδια στιγμή που έχει παλαιότερα βγάλει προβλήματα σε συγχρονιζέ 1ης-2ας και έβγαλε και πρόβλημα σε βαλβίδα και σκάστρα. Σκέτη απογοήτευση.

Παρακαλώ για τη γνώμη Σας

Edited by neptune1
Posted (edited)

Αν οπως λες εχεις εγγραφα που αποδεικνυουν οτι η αντιπροσωπεια ειχε διαγνωσει προβλημα εντος εγγυησης τοτε να διεκδικησεις δωρεαν επισκευη.Αν αρνηθουν θα σου προτεινα να παρεις τα χαρτια και να πας στον Συνηγορο του Καταναλωτη.Πριν τον Συνηγορο του Καταναλωτη θα μπορουσες να βρεις εναν δικηγορο γατονι που να εχει ασχοληθει με παρομοιες υποθεσεις και ξερει να μιλησει και να τους ταρακουνησει λιγο στην αντιπροσωπεια.

Edited by Νasos_p
Posted

Δεν είχε διαγνώσει πρόβλημα. Εγώ είχα αναφέρει το πρόβλημα και έχω το χαρτί που το ανέφερα. Αυτοί δεν βρήκαν τίποτα και άρα δεν έφτιαξαν τίποτα. Αλλά το πρόβλημα συνεχίστηκε και χειροτέρεψε και φτάσαμε εδώ σήμερα.

Posted

Δεν είχε διαγνώσει πρόβλημα. Εγώ είχα αναφέρει το πρόβλημα και έχω το χαρτί που το ανέφερα. Αυτοί δεν βρήκαν τίποτα και άρα δεν έφτιαξαν τίποτα. Αλλά το πρόβλημα συνεχίστηκε και χειροτέρεψε και φτάσαμε εδώ σήμερα.

από τη στιγμή που έχεις χαρτί στα χέρια σου που να λεει οτι το είχες αναφέρει τότε μπορείς να τους κυνηγήσεις άγρια απλα βαλε ανα δικηγόρο να τους μιλήσει και όλα θα λυθούν πίστεψε με

Posted (edited)

από τη στιγμή που έχεις χαρτί στα χέρια σου που να λεει οτι το είχες αναφέρει τότε μπορείς να τους κυνηγήσεις άγρια απλα βαλε ανα δικηγόρο να τους μιλήσει και όλα θα λυθούν πίστεψε με

Σωστα.Σε πρωτη φαση βαλε δικηγορο κι αν ειναι δυνατον να παει ο ιδιος εκει μαζι με σενα.Αλλα ναξερει να μιλησει και να τριξει μερικα δοντακια.

Edited by Νasos_p
Posted (edited)

Αν οπως λες εχεις εγγραφα που αποδεικνυουν οτι η αντιπροσωπεια ειχε διαγνωσει προβλημα εντος εγγυησης τοτε να διεκδικησεις δωρεαν επισκευη.Αν αρνηθουν θα σου προτεινα να παρεις τα χαρτια και να πας στον Συνηγορο του Καταναλωτη.Πριν τον Συνηγορο του Καταναλωτη θα μπορουσες να βρεις εναν δικηγορο γατονι που να εχει ασχοληθει με παρομοιες υποθεσεις και ξερει να μιλησει και να τους ταρακουνησει λιγο στην αντιπροσωπεια.

από τη στιγμή που έχεις χαρτί στα χέρια σου που να λεει οτι το είχες αναφέρει τότε μπορείς να τους κυνηγήσεις άγρια απλα βαλε ανα δικηγόρο να τους μιλήσει και όλα θα λυθούν πίστεψε με

+1000 ! Μην τους αφήσεις να πάρουν ανάσα ! Τέτοιες περιπτώσεις έχουν ακουστεί και έχουν γίνει και κάποια στιγμή πρέπει να έχουν και τα @@ να αναλάβουνε την ευθύνη που έχουν και όχι μόνο να πουλάνε μούρη και τρέλα ότι είναι VW αντιπρόσωποι-πωλητές ! Εφόσον εχεις χαρτιά, πήγαινε το μέχρι τέρμα ! Και ζήτησε τους και ηθική-ψυχική αποζημίωση !

Edited by Speedy

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.