Jump to content
yositosi

Passat Cc Revo2

Recommended Posts

Εγώ επειδή κοιτάζω συχνά την θερμοκρασία λαδιού, έχω παρατηρήσει οτι η θερμοκρασία στην οποία φτάνει και "ΜΕΝΕΙ" το αυτοκίνητο ακόμα και αν δεν το ζορίζω είναι οι 95-100 βαθμοί.

Οπότε θεωρώ "safe" να μην το σκίζω αν δεν έχει πιάσει τουλάχιστον 85 βαθμούς και κόβω αν δω οτι υπερβαίνω τους 110 βαθμούς.

Link to comment
Share on other sites

Οπότε θεωρώ "safe" να μην το σκίζω αν δεν έχει πιάσει τουλάχιστον 85 βαθμούς και κόβω αν δω οτι υπερβαίνω τους 110 βαθμούς.

Με ιξωδες λιπαντικου 5W-30 που χρησιμοποιουν τα μοτερ αυτα , μετα τους 100 - 105 οC ειναι μαλλον ανασφαλες να πιεζεται ο κινητηρας . Σε τετοιες εφαρμογες , εινια προτιμοτερο να χρησιμοποιειται λιπαντικο 5W-40 , το οποιο δεν εχω δει να δημιουργει προβληματα στο valvetrain .

Link to comment
Share on other sites

Εγώ επειδή κοιτάζω συχνά την θερμοκρασία λαδιού, έχω παρατηρήσει οτι η θερμοκρασία στην οποία φτάνει και "ΜΕΝΕΙ" το αυτοκίνητο ακόμα και αν δεν το ζορίζω είναι οι 95-100 βαθμοί.

Οπότε θεωρώ "safe" να μην το σκίζω αν δεν έχει πιάσει τουλάχιστον 85 βαθμούς και κόβω αν δω οτι υπερβαίνω τους 110 βαθμούς.

95-100 βαθμους το δικο μου δουλευει στα νορμαλ και οσα ακομα cc εχω δει με νορμαλ εξωτερικες θερμοκρασιες γυρο στους 25βαθμους

και πατημενο μεχρι 110

και πατημενο 95-100 δουλευει?ετσι οπως το εγραψες με μπερδεψες λιγο

(έχω παρατηρήσει οτι η θερμοκρασία στην οποία φτάνει και "ΜΕΝΕΙ" το αυτοκίνητο ακόμα και αν δεν το ζορίζω είναι οι 95-100 βαθμοί)

τι ακριβως ενοεις οτι φτανει και μενει ειτε το πας νορμαλ ειτε το πατας?

Link to comment
Share on other sites

Όταν το πάω νορμάλ εννοώ έχω 95-100 βαθμούς.

Όταν το σκίζω χτυπάει 113-115 και κόβω γιατί πιστεύω οτι είναι υπερβολικά ηψηλή θερμοκρασία το 115 ...

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Κωνσταντίνε.

Για να τα πάρω ένα ένα τα θέματα. Οπως σου είχα πει και τηλεφωνικά, κάποιες φορές και εδώ και λίγο καιρό παρατήρησα σε κάποιες τυχαίες φάσεις, κάτι σαν "κόμπιασμα" στο αμάξι, και όποτε του βαρούσε ένα "κόψιμο" (σκάλωμα βασικά στιγμιαίο) κάπου κατά τις 3500σαλ.

Οπώς σου είχα ήδη πει τηλεφωνικά, το θέμα αυτό εμφανίστηκε τώρα τελευταία... και επομένως μου φάνηκε λίγο παράξενο! Αν το έκανε από την αρχή, θα έλεγα ότι φταίει κατηγορηματικά το λογισμικό, αλλά δεν γίνεται ως δια μαγείας να θυμηθεί να κάνει adaptation ο κώδικας 1000χλμ μετά, και αφού έχει βγάλει dyno!

Το αμάξι όπως επίσης σου είχα πει το λογκάραμε. Τα νούμερα του κατά τα λεγόμενα του Φώτη, ήταν ΠΟΛΥ καλά σε όλο το εύρος. Το παράξενο όμως ήταν ότι ακόμα και την στιγμή που το ένοιωθα στο πόδι μου να κάνει αυτά τα παράξενα ο υπολογιστής διάβαζε ΤΑ ΠΑΝΤΑ να δουλεύουν κανονικότατα! Σαν λογισμικό στη ρύθμιση 3 οργιάζει, και ζητάει από το αμάξι να του δώσει ότι έχει και δεν έχει! Over 1.55 ήθελε, την έπαιρνε (βέβαια και παραπάνω να έπαιρνε ο MAP sensor δεν θα μας το έδειχνε), καύσιμα ότι ζητούσε έπαιρνε, ο MAF 192 γραμμάρια διάβαζε, η αντλία υψηλής ακριβώς τα bar που ζητούσε έπαιρνε, τα ρεύματα στα μπουζί όλα οκ, οι αβάνς μοίρες οκ χωρίς καμία απολύτως επιστροφή, γενικά τα πάντα ήταν παραπάνω από καλά, και χαρακτηρίστηκαν ως άψογα μάλιστα. Οπως σου είπα ήταν κάτι που δεν με "καίει" καθότι εμφανίζεται μόνο υπό συγκεκριμένες προυποθέσεις, αλλά παρόλα αυτά μου πρότεινες εσύ να το πάω στον Κότζακ να το δει γιατί το κατέχει το σπορ στην εύρεση βλαβών/δυσλειτουργιών.

Στο πλανο το έβαλα να το παω, με κάποιο δισταγμό βέβαια, όχι ως προς τον μηχανικό αλλά ως προς το διαδικαστικό. Λίγο με πιέζει το ότι πρέπει να το παω καθημερινή, και το ότι πρακτικά είναι λίγο ζόρι να το αφήσω εκεί το βράδυ αν χρειαστεί για να το ψάξει σε βάθος (να το αφήσει εκεί έξω, πολύ απλα δεν το κάνω γιατί φοβάμαι!). Από την άλλη, το Σάββατο είναι κλειστά ο άνθρωπος, οπότε παλι έβγαζα ζόρι.

Για να μην τα πολυλογώ, μίλησα με άνθρωπο μου στη Seat, και επάνω στη συζήτηση με το που του είπα "revo" μου πέταξε το εξής... "Σίμο, πότε σου τα άρχισε αυτά? Μήπως όταν άρχισαν τα κρύα? Το αμάξι σου μήπως έχει κωδικοποίηση Long-Life Service?". Κάπου εκεί κόλλησα, γιατί στα 2 τελευταία ερωτήματα η απάντηση είναι ΝΑΙ!

Μου πέταξε λοιπόν, ότι τα μοντέλα που έχουν κωδικοποίηση Long-Life, φέρουν και αισθητήρα μέτρησης λαδιού, και επιπρόσθετες δικλείδες προστασίας από τον εγκέφαλο. Με ρώτησε αν αυτά έχω δει, με τι θερμοκρασία λαδιού μου τα κάνει το αμάξι, και ότι λογικά αν η θερμοκρασία είναι πανω από 90-95 βαθμούς δεν θα πρέπει να έχω τέτοια θέματα. Μου το τόνισε αυτό, μιας και λόγω αυξημένου κρύου τώρα τελευταία, το αμάξι θέλει κάποια ώρα για να πιάσει αυτή τη θερμοκρασία.

Πράγματι λοιπόν τώρα που σου γράφω, και για 40 λεπτά περίπου, άρμεγα το αυτοκίνητο στο δρόμο για Χαλκιδική! Με εξωτερική θερμοκρασία στους 5C, και το λάδι στους 80C (μας έλεγαν ότι είναι safe μετά τους 70C να αρχίζουμε να πατάμε), το αμάξι έκανε 4η και 5η σχέση αυτό το κόψιμο, και μετά κάποιους μικροδισταγμούς στο "σκάψιμο". Αφού το ρόλαρα, στους 90C ξανά τα ίδια... Στους 95C ΞΑΝΑ τα ίδια! Με το που έδειξε όμως τους 96C στο ταμπλώ, το αμάξι ΣΚΑΨΙΜΟ! Τα πάντα ευθείες γραμμές (και μια μεγάλη Merc να κλαίει όταν έβλεπε ένα CC να την προσπερνάει σαν τρελαμένο :whistling: ).

Παρκάρισμα στην άκρη, τσιγαράκι, μουσικούλα, και με το που πέφτει η θερμοκρασία στους 90C, ΞΑΝΑ τα ίδια θέματα. Σβήσιμο ξανά, και άλλο τσιγαράκι (καρκίνο θα παθω εξαιτίας σας και να μου το θυμηθείς! :whistling: ). Πέφτει στους 85C, και πλεον χωρίς να το ζορίσω, αλλά με ήρεμη οδήγηση το φτάνω στους 98C, όπου και με το που το πατάω "ο θερισμός"! Το αμάξι σαν διαολεμένο να ανοίγει σε όλο το εύρος χωρίς το παραμικρό!

Τα παραπάνω λοιπόν που μου είπε ο άνθρωπος άρχισαν να έχουν βάση! Ανεξαρτήτως setup, ανεξαρτήτως κώδικα, φαίνεται λες και το αμάξι "αυτοπροστατεύεται" από ανεγκέφαλα ανοιγματα! Φυσικά αν ρωτήσεις και τους Αγγλους σου, θα έχουμε πληρη εικόνα. Το παραπάνω, μου προκάλεσε κάποια ερωτηματικά καθότι δεν ξέρω αν μια δικλείδα πρέπει να την αφαιρούμε (κάτι ξέρει ο Γερμανός και την βάζει), ή αν δεν τίθεται τέτοιο θέμα και πολύ απλα ο Αγγλος δεν την υπολόγισε (π.χ. δεν ξέρω αν το αμάξι / A3 που ήταν η βάση για να βγάλουν τις ρυθμίσεις, φέρει τέτοιους αισθητήρες). Μηχανικός δεν είμαι, τεχνικός της Revo δεν είμαι, οπότε δεν μπορώ να γνωρίζω, παρά μόνο να βγάζω ενδεχομένως αυθαίρετα συμπεράσματα

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Για τα "κλαπετάκια" της εισαγωγής που μου είπες, 2 μηχανικούς που ρώτησα της Seat, ήταν κατηγορηματικοί ότι θα είχα "γενικότερα θέματα" με το αυτοκίνητο, ειδικά με τον κώδικα (σετάρισμα) που φοράω καθότι τον θεωρούν απαιτητικό.

Γνωρίζω πως τα κλαπέτα της εισαγωγής δημιουργούν μια μικρή υστέρηση στο πάτα-άσε και κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες και κάποιες φορές το συγκεκριμένο σύμπτωμα ορίζεται ως "κόψιμο".

Αυτό όμως με τα λάδια όχι μόνο δεν το γνώριζα, αλλά κουφάθηκα εντελώς...

Ξέρω πως υπάρχουν διάφορα περίεργα αν η θερμοκρασία λαδιού είναι κάτω από 40, αλλά αυτό με το Long-Life και τους 95-96 ομολογώ πως πρώτη φορά το ακούω.

Τώρα όσον αφορά το θέμα K03 IHI, γιατί να είμαι διαρκώς στα συνεργεία? Δηλαδή όσα αμάξια έβαλαν π.χ. Κ04 και τα σεντόνιασαν για να βγάλουν νούμερα, είναι διαρκώς στα συνεργεία?

Δεν ξέρω...

Εσύ ξέρεις;

Γνωρίζω βέβαια πολύ καλά στην πράξη τι σημαίνει ο ορισμός (πολύ προσφιλής στην ορολογία των κλαμπ) ΒΤ:

Σημαίνει όχι Big Turbo φίλε Σίμο, αλλά BIG TROUBLE.

Are you ready to play?

Link to comment
Share on other sites

παιδια αυτα που λετε ισχυουν μονο στα τσι? η και στα τφσι??μετ απο 80 βαθμους να τα ανοιγουμε?και αν θυμαται κανεναςπως μας δειχνει μεσω του κλιματισμου τη θερμοκρασια λαδιου ...για να την συγκρινω με ενα οργανο που εβαλα..θα το εκτιμουσα

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζω πως τα κλαπέτα της εισαγωγής δημιουργούν μια μικρή υστέρηση στο πάτα-άσε και κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες και κάποιες φορές το συγκεκριμένο σύμπτωμα ορίζεται ως "κόψιμο".

Αυτό όμως με τα λάδια όχι μόνο δεν το γνώριζα, αλλά κουφάθηκα εντελώς...

Ξέρω πως υπάρχουν διάφορα περίεργα αν η θερμοκρασία λαδιού είναι κάτω από 40, αλλά αυτό με το Long-Life και τους 95-96 ομολογώ πως πρώτη φορά το ακούω.

Γνωρίζω βέβαια πολύ καλά στην πράξη τι σημαίνει ο ορισμός (πολύ προσφιλής στην ορολογία των κλαμπ) ΒΤ:

Σημαίνει όχι Big Turbo φίλε Σίμο, αλλά BIG TROUBLE.

Are you ready to play?

Κωνσταντίνε, για τα κλαπετάκια που μένουν κλειστά ως τις 3000 στροφές να υποθέσω ότι μιλάς. Σωστά? Γιατί και εμένα αυτή την υστέρηση μου ανέφεραν, αλλά μου επέμειναν ότι βρέξει χιονίσει αν χαλάσουν θα την έκανε (στις ίδιες "Συγκεκριμένες" συνθήκες, αλλά ΠΑΝΤΑ)! Ελα όμως που εγώ δεν το είχα παντα.

Για τα λάδια, μου αναφέρθηκε ως πόρισμα/παρατήρηση καθότι η VW σε τέτοιου είδους πληροφόρηση, το ξέρεις πολύ καλά ότι είναι φειδωλή! Κολλάει με αυτό που είδαμε... και με βάση αυτό θα το παρατηρήσω τις επόμενες ημέρες.

Για το θέμα του BT, να σχολιάσω ή όχι? Δηλαδή όταν οι δικοί σας βγάζουν Stage3 κώδικα τι συμβαίνει? Ολα τα REVO3 γίνονται θαμώνες των συνεργείων? Σου το ρωτάω αυτό, γιατί το θεωρώ αστείο να ονομάζουμε μια Κ03 IHI Big Turbo. Για να είμαι ειλικρινής, ούτε καν την Κ04 (εφόσον δεν σεντονιαστεί το αμάξι) δεν την θεωρώ BT! Τις Garrett ναι, αλλά τα άλλα μάλλον όχι (για εμένα σαν Σίμο).

Εγώ το είδα υπό το πρίσμα του να μπει κάτι δυνατότερο, και να δουλέψει πιο ξεκούραστα. Το αμάξι μου λογικά "ξεκούραστα" με το τρέχον σεταπ πρέπει να είναι κάπου στα 250 άλογα (άντε 255 με τα σφιξίματα) και ένα performance setting 2 (και ιδιαίτερα αισθητή απώλεια στην ροπή). Γιατί λοιπόν να μην το έχω να δουλεύει στα 270 άλογα με μια IHI χωρίς να βγάζει τόσα ζόρια?

παιδια αυτα που λετε ισχυουν μονο στα τσι? η και στα τφσι??μετ απο 80 βαθμους να τα ανοιγουμε?και αν θυμαται κανεναςπως μας δειχνει μεσω του κλιματισμου τη θερμοκρασια λαδιου ...για να την συγκρινω με ενα οργανο που εβαλα..θα το εκτιμουσα

Οχι, μόνο για TSi μου το είπαν αυτό, και από αυτά μόνο για συγκεκριμένα batches που έρχονται με Long-life κωδικοποίηση...

Το ΤΟΝΙΖΩ ότι μου ειπώθηκε σαν ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ (μελέτη διαφορών πρακτικά μεταξύ μοτέρ). Η VW δεν ανακοινώνει τίποτα επ'αυτού στη βιβλιογραφία της.

Για την ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού, στα CC την έχουμε στην MFI (και αυτό στα μοντέλα παραγωγής από κάποιο σημείο του 2009 και ύστερα

Link to comment
Share on other sites

Για το θέμα του BT, να σχολιάσω ή όχι? Δηλαδή όταν οι δικοί σας βγάζουν Stage3 κώδικα τι συμβαίνει? Ολα τα REVO3 γίνονται θαμώνες των συνεργείων?

Φυσικά...

Δεν είναι θέμα revo, είναι θέμα ότι πλέον μπαίνει χέρι στο αυτοκίνητο και πλέον το συνεργείο δεν είναι μόνο για λαδάκια-φιλτράκια, αλλά πλέον και με καβατζωμένο ραντζάκι σε κάποια ακρούλα.

Σου το ρωτάω αυτό, γιατί το θεωρώ αστείο να ονομάζουμε μια Κ03 IHI Big Turbo. Για να είμαι ειλικρινής, ούτε καν την Κ04 (εφόσον δεν σεντονιαστεί το αμάξι) δεν την θεωρώ BT! Τις Garrett ναι, αλλά τα άλλα μάλλον όχι (για εμένα σαν Σίμο).

Σ'αυτό έχεις ένα δίκιο.

Μια ΙΗΙ δεν είναι ΒΤ, αλλά ST.

Δεν είναι δηλαδή Big-trouble, αλλά Small-Trouble.

Ναι μεν δεν έχει τα προβλήματα που μπορεί να ανακύψουν από μια μετατροπή τέρας, αλλά και πάλι θα υπάρχουν αρκετά προβληματάκια, που γενικά θα κουράσουν τον κάτοχο μετά από λίγο καιρό.

Και μη νομίζεις πως τα παραπάνω αναφέρονται μόνο σε 1,8TSi που μέχρι και αυτή τη στιγμή δεν έχουμε άμεση εμπλοκή, αλλά και για TFSi με μια Κ04 π.χ., που για κάποιους θεωρείται ρουτίνα.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.

Εγώ το είδα υπό το πρίσμα του να μπει κάτι δυνατότερο, και να δουλέψει πιο ξεκούραστα. Το αμάξι μου λογικά "ξεκούραστα" με το τρέχον σεταπ πρέπει να είναι κάπου στα 250 άλογα (άντε 255 με τα σφιξίματα) και ένα performance setting 2 (και ιδιαίτερα αισθητή απώλεια στην ροπή). Γιατί λοιπόν να μην το έχω να δουλεύει στα 270 άλογα με μια IHI χωρίς να βγάζει τόσα ζόρια?

Ζόρια σε τι;

Να χαλάσει η Κ03;

Θέλεις να το συζητήσουμε ΟΤΑΝ και ΑΝ χαλάσει;

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά...

Δεν είναι θέμα revo, είναι θέμα ότι πλέον μπαίνει χέρι στο αυτοκίνητο και πλέον το συνεργείο δεν είναι μόνο για λαδάκια-φιλτράκια, αλλά πλέον και με καβατζωμένο ραντζάκι σε κάποια ακρούλα.

Σ'αυτό έχεις ένα δίκιο.

Μια ΙΗΙ δεν είναι ΒΤ, αλλά ST.

Δεν είναι δηλαδή Big-trouble, αλλά Small-Trouble.

Ναι μεν δεν έχει τα προβλήματα που μπορεί να ανακύψουν από μια μετατροπή τέρας, αλλά και πάλι θα υπάρχουν αρκετά προβληματάκια, που γενικά θα κουράσουν τον κάτοχο μετά από λίγο καιρό.

Και μη νομίζεις πως τα παραπάνω αναφέρονται μόνο σε 1,8TSi που μέχρι και αυτή τη στιγμή δεν έχουμε άμεση εμπλοκή, αλλά και για TFSi με μια Κ04 π.χ., που για κάποιους θεωρείται ρουτίνα.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.

Ζόρια σε τι;

Να χαλάσει η Κ03;

Θέλεις να το συζητήσουμε ΟΤΑΝ και ΑΝ χαλάσει;

Εγω παντως συμφωνω με τα οσα λεει ο Κωστας!

Προσωπικα ειμαι της αποψης να μην πειραζουμε μηχανικα μερη!

Link to comment
Share on other sites

Κωνσταντίνε, με όλο τον σεβασμό και την εκτίμηση που σου έχω, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω σε αυτά που λες!

"Small trouble", "Big trouble"... Δηλαδή τι παει να πει αυτό? Πες μου π.χ. κάποιο παράδειγμα! Το ρωτάω αυτό, γιατί ακόμα και με ένα απλό Stage2 πριν το χαρώ καλά καλά, έτρεχα για συμπλεκτες! "Trouble" δεν είναι και αυτό?

Μου λες για την τουρμπίνα. Ο κώδικας μέχρι τέλους στο Stage2 ζητάει 1.55bar (που πρακτικά είναι και το όριο του MAP sensor), και κάτι με κάνει να πιστεύω ότι αν μπορούσε να ζητήσει παραπάνω θα το έκανε. Πιστεύεις δηλαδή ότι μια τουρμπίνα η οποία δίνει 1.55bar και η οποία λειτουργικά (αποδοτικά) έχει ένα όριο τα 1.7bar από την Borg Warner, δεν ζορίζεται υπέρμετρα? Ναι θα συμφωνήσω ότι τα πάντα εξαρτώνται από τον οδηγό, και το πως οδηγιέται το αμάξι, αλλά και παλι δεν αλλάζει το γεγονός ότι π.χ. το Setting 3 αυτή τη στιγμή είναι πολύ απαιτητικό!!! Και προς Θεού, για να μην παρεξηγηθώ, δεν το λέω σαν κάτι κακό. Αντιθέτως το θεωρώ καλό ότι υπάρχει μια πολύ επιθετική ρύθμιση που πάει για τα νούμερα, εφόσον παρέχεται παράλληλα και ένα πιο ήπιο, ώς και ένα συντηρητικό σετάρισμα εντός του ΙΔΙΟΥ κώδικα! Δεν ζορίζεται λοιπόν αυτή η τουρμπίνα????

Λοιπά προβλήματα δεν μπορώ να φανταστώ σε σεταρίσματα κάτω των 300 ίππων (άντε καμία βάση κινητήρα το πολύ). Το υπόλοιπο μοτέρ πολύ απλα είναι rated για υψηλότερα όρια απόδοσης.

Σου τα τονίζω όλα τα παραπάνω και απορώ καθότι πουλάς/εκπροσωπείς την ΠΛΕΟΝ επιθετική από πλευράς προσέγγισης ξένη εταιρεία βελτιώσεων.

Follow-up: Επανέλεγχος για το θέμα των θερμοκρασιών και χθες. Το αμάξι υπομονετικά περίμενα να ζεσταθεί ώς τους 98C (εξωτερική 5.5C). Από το πρώτο σανίδωμα το αμάξι γάζωνε χωρίς το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ παράξενο!

Link to comment
Share on other sites

Με ιξωδες λιπαντικου 5W-30 που χρησιμοποιουν τα μοτερ αυτα , μετα τους 100 - 105 οC ειναι μαλλον ανασφαλες να πιεζεται ο κινητηρας . Σε τετοιες εφαρμογες , εινια προτιμοτερο να χρησιμοποιειται λιπαντικο 5W-40 , το οποιο δεν εχω δει να δημιουργει προβληματα στο valvetrain .

Μπορείς λίγο να το εξηγήσεις το παραπάνω γιατί δεν το πολυ-κατάλαβα σε παρακαλώ πάρα πολύ?

Σε ρωτάω γιατί έστω και στιγμιαία, στα σανιδώματα/τελικιάσματα με το πόδι στο πατωμα η ένδειξη μου έδειχνε τον Οκτώβρη 115C peak temp στο λάδι. Με το που το άφηνα λίγο ακαριαία έπεφτε στους <110C, αλλά και παλι αυτό δεν αλλάζει κάτι. Σε ρωτάω μιας και αυτό γινόταν με εξωτερική θερμοκρασία στους 20C, οπότε έχω κάποιους προβληματισμούς με αυτό που αναφέρεις για το τι θα γίνεται το καλοκαίρι που θα πιασουν οι καλές οι ζέστες!

Link to comment
Share on other sites

Κωνσταντίνε, με όλο τον σεβασμό και την εκτίμηση που σου έχω, θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω σε αυτά που λες!

"Small trouble", "Big trouble"... Δηλαδή τι παει να πει αυτό? Πες μου π.χ. κάποιο παράδειγμα! Το ρωτάω αυτό, γιατί ακόμα και με ένα απλό Stage2 πριν το χαρώ καλά καλά, έτρεχα για συμπλεκτες! "Trouble" δεν είναι και αυτό?

Η διαφορά είναι εμφανέστατη και απορώ πως δεν την βλέπεις...

Στην περίπτωση που σου έτυχε, σαν βλάβη θεωρείται εξαιρετικά σπάνια. ("έτυχε")

Στην περίπτωση που είχες BT ή SΤ (πες το όπως θέλεις), η ίδια βλάβη θα θεωρείτο αναμενόμενη.

Δεν βλέπεις τη διαφορά;

Φαντάσου τώρα το ίδιο σενάριο, αλλά με -χτύπα ξύλο- μεγαλύτερη ζημιά.

Σε ένα ταπεινό stg2 κυνηγάς τουλάχιστον εγγύηση, με αλλαγμένο τούρμπο κυνηγάς δάνειο από την τράπεζα...

Μου λες για την τουρμπίνα. Ο κώδικας μέχρι τέλους στο Stage2 ζητάει 1.55bar (που πρακτικά είναι και το όριο του MAP sensor), και κάτι με κάνει να πιστεύω ότι αν μπορούσε να ζητήσει παραπάνω θα το έκανε. Πιστεύεις δηλαδή ότι μια τουρμπίνα η οποία δίνει 1.55bar και η οποία λειτουργικά (αποδοτικά) έχει ένα όριο τα 1.7bar από την Borg Warner, δεν ζορίζεται υπέρμετρα? Ναι θα συμφωνήσω ότι τα πάντα εξαρτώνται από τον οδηγό, και το πως οδηγιέται το αμάξι, αλλά και παλι δεν αλλάζει το γεγονός ότι π.χ. το Setting 3 αυτή τη στιγμή είναι πολύ απαιτητικό!!! Και προς Θεού, για να μην παρεξηγηθώ, δεν το λέω σαν κάτι κακό. Αντιθέτως το θεωρώ καλό ότι υπάρχει μια πολύ επιθετική ρύθμιση που πάει για τα νούμερα, εφόσον παρέχεται παράλληλα και ένα πιο ήπιο, ώς και ένα συντηρητικό σετάρισμα εντός του ΙΔΙΟΥ κώδικα! Δεν ζορίζεται λοιπόν αυτή η τουρμπίνα????

Λοιπά προβλήματα δεν μπορώ να φανταστώ σε σεταρίσματα κάτω των 300 ίππων (άντε καμία βάση κινητήρα το πολύ). Το υπόλοιπο μοτέρ πολύ απλα είναι rated για υψηλότερα όρια απόδοσης.

Ξεχνάς πάλι τα βασικά.

Η αρχική ιπποδύναμη που αγόρασες το αυτοκίνητό σου ήταν ~160 ίπποι.

Όσο περισσότερο τους ξεπερνάς, τόσο περισσότερο ρισκάρεις την αξιοπιστία/μακροζωία του.

Μην στέκεσαι στα προβλήματα του κινητήρα αυτού καθ'αυτού, αλλά σκέψου π.χ. αντί για δίσκο-πλατό, να έπρεπε να αλλάξεις κιβώτιο...

Σου τα τονίζω όλα τα παραπάνω και απορώ καθότι πουλάς/εκπροσωπείς την ΠΛΕΟΝ επιθετική από πλευράς προσέγγισης ξένη εταιρεία βελτιώσεων.

Πρόσεξε μια λεπτομέρεια:

Η revo πράγματι είναι μια πολύ επιθετική εταιρία κατασκευής προγραμμάτων, αλλά μόνο κατ'επιλογή.

Σου δίνει μια βάση κώδικα και από εκεί και πέρα βάζει τον ίδιο το χρήστη στη θέση του βελτιωτή.

Εσύ π.χ. μπορεί να δουλεύεις την αναβάθμιση στο 90%, άλλος στο 110% και άλλος μόνο μέχρι το 60-70%.

Αυτό όμως δεν αναιρεί το γεγονός πως όταν σου βγει ένα πρόβλημα (καλή ώρα αυτό που ανέφερες κι εσύ), όταν έχεις περιορισμένες μετατροπές το αυτοκίνητο μπορεί να το κοιτάξει και ένα εξουσιοδοτημένο.

Αν έχεις βάλει της Παναγιάς τα μάτια, ποιός θα το κοιτάξει;

Προσωπικά πάντα ήμουν πολύ κατά των εκτεταμένων μετατροπών, κυρίως γιατί από ένα σημείο και μετά, δεν μιλάμε για "βελτίωση", αλλά μάλλον για χειροτέρευση...

Βελτιώνω σημαίνει παίρνω κάτι, και το κάνω καλύτερο.

Από όλες τις πλευρές...

Το να πάρουμε ένα CC, να του βάλουμε πάνω άλλο ένα CC σε λεφτά και πράγματα και να το κάνουμε να μην μπορεί να πάει ένα ταξίδι χωρίς να έχει ανανεώσει την οδική βοήθεια, αυτό (κατ'εμέ) δεν ορίζεται ως "βελτίωση"...

Π.χ. το προσωπικό μου οκτάβια είναι βελτιωμένο.

Το αγοράσαμε με 200 ίππους, το κάναμε 270-280 και σου έρχεται επάνω με τέρμα γκάζι σε 3:20...

Χωρίς cooler.

Χωρίς λάδια..

Χωρίς στάση...

Χωρίς να ανοίξουμε το καπό για 5-6 μήνες....

...με ρυθμίσεις "τέρμα" (από τα 2.000χλμ)

...με 145.000χλμ

...με το cruise control σεταρισμένο στα 250

...και με την Τροχαία να μας έχει επικηρυγμένους

Link to comment
Share on other sites

καλο χαχαχαχαχα:thumbsup::rolleyes::clapping::goodjob: :goodjob: :startle: :startle: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: :lol: :lol: :D=@ =@ =@ =@

πεθανα στα γελια αυτο το 250 και cruise control.....

Link to comment
Share on other sites

Η διαφορά είναι εμφανέστατη και απορώ πως δεν την βλέπεις...

Στην περίπτωση που σου έτυχε, σαν βλάβη θεωρείται εξαιρετικά σπάνια. ("έτυχε")

Στην περίπτωση που είχες BT ή SΤ (πες το όπως θέλεις), η ίδια βλάβη θα θεωρείτο αναμενόμενη.

Δεν βλέπεις τη διαφορά;

Πλάκα μου κάνεις τώρα εεε? Όχι πες μου... πλακα μου κάνεις :rolleyes:

Ξεκινάς με ένα μοτέρ το οποίο βγάζει 25 κιλά ροπής, και το οποίο συνοδεύεται από το ΠΛΕΟΝ ανεπαρκές σύστημα μετάδοσης (και εννοώ τον συμπλέκτη). Διάμετρος δίσκου 228, ενώ για τον 2λιτρο των 200 ίππων η VW προτιμάει 240άρι δίσκο! Πας σε αυτό το μοτέρ και τραβάς μια ροπή στο +60% και βάλε, και η οποία έρχεται καταιγιστικά! Βάζεις τώρα στην εξίσωση 1600 κιλά+, αλλά και έναν οδηγό που αδιαφορεί για τις τελικές... αλλά αρρωσταίνει από την αίσθηση της επιτάχυνσης και το αποκαλείς "έτυχε"?

Εγώ Κωνσταντίνε μου το αποκαλώ, "έγινε"! Το περίμενα, και για να είμαι απολύτως ειλικρινής όχι μόνο δεν το πρόσεξα, αλλά ίσως και να το προκάλεσα! Δεν το έφτιαξα το αμάξι για να το οδηγάω πιο ήρεμα από ότι ήταν Stage1. Δεν θεωρώ πως αν με μια K03 IHI πάρει 1-2 κιλά παραπάνω θα αρχίσουν τα "περισσότερα προβλήματα".

Ξεχνάς πάλι τα βασικά.

Η αρχική ιπποδύναμη που αγόρασες το αυτοκίνητό σου ήταν ~160 ίπποι.

Όσο περισσότερο τους ξεπερνάς, τόσο περισσότερο ρισκάρεις την αξιοπιστία/μακροζωία του.

Είσαι 100% σωστός σε αυτό κατ'εμέ! Για αυτό όμως ανέφερα σαν σενάριο μια IHI και όχι μια Κ04 όπου και μετά θα επικρατεί ο πανικός και η ταραχή με τα όποια ρίσκα! 10-20 ίπποι παραπάνω και λιγότερο μελιτζανιασμένη τουρμπίνα δεν ξέρω κατά πόσο θα αλλάξουν τις ισορροπίες του μοτέρ προς το χειρότερο (τουλάχιστον σε εφικτό βαθμό).

Πρόσεξε μια λεπτομέρεια:

Η revo πράγματι είναι μια πολύ επιθετική εταιρία κατασκευής προγραμμάτων, αλλά μόνο κατ'επιλογή.

Σου δίνει μια βάση κώδικα και από εκεί και πέρα βάζει τον ίδιο το χρήστη στη θέση του βελτιωτή.

Εσύ π.χ. μπορεί να δουλεύεις την αναβάθμιση στο 90%, άλλος στο 110% και άλλος μόνο μέχρι το 60-70%.

Χαίρομαι που συμφωνούμε. Εγώ εδώ και κανένα μήνα λέω ότι θα το κατεβάσω σε Setting 2... Ακόμα δεν το έχω κάνει! Βέβαια είπα ότι δεν θα το ξαναλιώσω, αλλά έλα που προχθές το βράδυ το Leon δίπλα μου έκανε ΜΑΚΡΑ στάση να τσεκάρει από πίσω τι παίζει πριν έρθει δίπλα μου στο φανάρι και ξαφνικά τα ξέχασα όλα! =@

Τυχαίο? Δεν νομίζω! Γλυκό το γκάζι για να το αφήσεις και όλοι το ξέρουμε!

Αυτό όμως δεν αναιρεί το γεγονός πως όταν σου βγει ένα πρόβλημα (καλή ώρα αυτό που ανέφερες κι εσύ), όταν έχεις περιορισμένες μετατροπές το αυτοκίνητο μπορεί να το κοιτάξει και ένα εξουσιοδοτημένο.

Αν έχεις βάλει της Παναγιάς τα μάτια, ποιός θα το κοιτάξει;

Και ξανατονίζω ότι μιλάω ΜΟΝΟ για μια BOLT-ON Κ03 ΙHI και τίποτα παραπάνω!

Αλλά για την ιστορία, το ξέρεις ΠΟΛΥ καλά ότι ΗΔΗ είμαι σε μια φάση που ζεις καθημερινά... "Εσκασε το λάστιχο μάστορα", "έμεινα από βενζίνη", "κάηκε η λάμπα", όπου σε ΟΛΑ αυτά η απάντηση που λαμβάνω από τους καθ'όλα ειδικούς αναλυτές είναι η "εεε φοράς Revo, λογικό, δεν διαβάζεις στο νετ τι μπουρδέλ@ είναι?"... Ή θα γίνω ο επιθεωρητής Κλουζώ για ότι κουλό βγάζει, ή θα μπλέκω με το κάθε συνεργείο που θα μου λέει τα δικά του, θα με βάζει να ξηλώνω μόνο και μόνο για να ξαναφορέσω, και το πρόβλημα στο τέλος θα το έχω ακόμα! Αλλά και παλι τονίζω ότι δεν μιλάω για τίποτα εξωτικές αλλαγές (όπως π.χ. αλλαγές σε ψεκαστήρες, λαδωτήρια, σαλατιέρες, κτλ κτλ κτλ)

Το να πάρουμε ένα CC, να του βάλουμε πάνω άλλο ένα CC σε λεφτά και πράγματα και να το κάνουμε να μην μπορεί να πάει ένα ταξίδι χωρίς να έχει ανανεώσει την οδική βοήθεια, αυτό (κατ'εμέ) δεν ορίζεται ως "βελτίωση"...

Εχεις VAG και πας ταξίδι χωρίς κάλυψη οδικής βοήθειας? Δεν νομίζω να είσαι τόσο αφελής! Δόξα το Θεό, έχει τόσα ηλεκτρονικά/ηλεκτρικά που μπορεί να σε προδώσουν ανα πάσα στιγμή που δεν χρειάζεται να ανησυχείς για τα αμιγώς μηχανικά! =@

Η ρημάδα η LPFP μου σφυρίζει πλεον στα καλά κρύα με beat λες και είναι κλαμπάκι! Καμία σχέση με την όποια βελτίωση και το ξέρει όλος ο κόσμος. Κανείς όμως δεν ξέρει γιατί το κάνει, και ΟΛΟΙ μου λένε ότι εφόσον δίνει ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ καύσιμο να μην την αλλάξω! Το ξέρουμε όλοι μας όμως μέσα μας, ότι εφόσον άρχισε να μου σφυρίζει κλέφτικα... έχουμε να κάνουμε με έναν έρωτα μεγάλο, και πως όταν θα αποφασίσει να μου κλείσει το "ματάκι" θα έχουμε το "reloaded" σκηνικό (στο φορτηγό της οδικής όμως) =@

Για τα λοιπά, σου το αναγνωρίζω ότι πράγματι από την αρχή μου έλεγες "μην χώνεις λεφτά, είναι αμαρτία, και είναι πεταμένα", οπότε ξέρω ότι τώρα δεν μου πουλάς τρέλα με αυτά που λες, και ότι αυτή είναι η οπτική σου γωνία. =@

Παρόλα αυτά, θέλω να σε δω τι θα μου πεις αν βγάλετε Revo3 για αυτό το μοτέρ :clapping:

Link to comment
Share on other sites

Πλάκα μου κάνεις τώρα εεε? Όχι πες μου... πλακα μου κάνεις :growl:

Ξεκινάς με ένα μοτέρ το οποίο βγάζει 25 κιλά ροπής, και το οποίο συνοδεύεται από το ΠΛΕΟΝ ανεπαρκές σύστημα μετάδοσης (και εννοώ τον συμπλέκτη). Διάμετρος δίσκου 228, ενώ για τον 2λιτρο των 200 ίππων η VW προτιμάει 240άρι δίσκο! Πας σε αυτό το μοτέρ και τραβάς μια ροπή στο +60% και βάλε, και η οποία έρχεται καταιγιστικά! Βάζεις τώρα στην εξίσωση 1600 κιλά+, αλλά και έναν οδηγό που αδιαφορεί για τις τελικές... αλλά αρρωσταίνει από την αίσθηση της επιτάχυνσης και το αποκαλείς "έτυχε"?

Δεν αλλάζω γνώμη, έτυχε αυτό που σου συνέβη.

Καλά κάνεις και στέκεσαι στα +200 κιλά από ένα Leon π.χ., αλλά αν στο δικό σου έβγαλε τέτοια βλάβη στα 5.000χλμ, στους Ταλιμπάν με τα Leon στα πόσα πρέπει να τους το βγάλει;

Σίμο έχουμε φτιάξει εκατοντάδες Passat, Passat CC, A4, Α5, που και εκείνα τραβάνε ροπές επιπέδου 37+ (στα A4/Α5 το stage1 βγάζει ~42κιλά) και κανένα μέχρι τώρα δεν μας ήρθε πίσω για συμπλέκτη.

Δηλαδή αν θεωρείς το δικό σου πιεσμένο με 42+ και 1.600 κιλά, τι να πει και κάποιος με Α4 και 40+, αλλά με 2.200+ κιλά; (σέρνει και ένα 6μετρο πλαστικό)

Είσαι 100% σωστός σε αυτό κατ'εμέ! Για αυτό όμως ανέφερα σαν σενάριο μια IHI και όχι μια Κ04 όπου και μετά θα επικρατεί ο πανικός και η ταραχή με τα όποια ρίσκα! 10-20 ίπποι παραπάνω και λιγότερο μελιτζανιασμένη τουρμπίνα δεν ξέρω κατά πόσο θα αλλάξουν τις ισορροπίες του μοτέρ προς το χειρότερο (τουλάχιστον σε εφικτό βαθμό).

Ρε συ Σίμο, η τουρμπίνες κατασκευάζονται για να μελιτζανιάζουν.

Δηλαδή θα βάλουμε μια τουρμπίνα παροχής +50 ίππων (λέω εγώ τώρα), απλά για να την μελιτζανιάζουμε λιγότερο και να κερδίσουμε 20 ίππους;

Εγώ λοιπόν σου υπογράφω πως το σενάριο λέει +20 για κάνα μήνα και μετά τέρμα για να φτάσουμε τα 300...

Και ξανατονίζω ότι μιλάω ΜΟΝΟ για μια BOLT-ON Κ03 ΙHI και τίποτα παραπάνω!

Αλλά για την ιστορία, το ξέρεις ΠΟΛΥ καλά ότι ΗΔΗ είμαι σε μια φάση που ζεις καθημερινά... "Εσκασε το λάστιχο μάστορα", "έμεινα από βενζίνη", "κάηκε η λάμπα", όπου σε ΟΛΑ αυτά η απάντηση που λαμβάνω από τους καθ'όλα ειδικούς αναλυτές είναι η "εεε φοράς Revo, λογικό, δεν διαβάζεις στο νετ τι μπουρδέλ@ είναι?"... Ή θα γίνω ο επιθεωρητής Κλουζώ για ότι κουλό βγάζει, ή θα μπλέκω με το κάθε συνεργείο που θα μου λέει τα δικά του, θα με βάζει να ξηλώνω μόνο και μόνο για να ξαναφορέσω, και το πρόβλημα στο τέλος θα το έχω ακόμα! Αλλά και παλι τονίζω ότι δεν μιλάω για τίποτα εξωτικές αλλαγές (όπως π.χ. αλλαγές σε ψεκαστήρες, λαδωτήρια, σαλατιέρες, κτλ κτλ κτλ)

Βασικά είναι γνωστό πως το revo ευθύνεται πλέον των άλλων και για την υπερθέρμανση του πλανήτη, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

Σε κάθε περίπτωση, έχεις δίπλα σου έναν από τους καλύτερους αντιπροσώπους της revo στην Ελλάδα, άρα το τρέχα από δω κι από εκεί, απλά δεν παίζει στην περίπτωσή σου...

Η ρημάδα η LPFP μου σφυρίζει πλεον στα καλά κρύα με beat λες και είναι κλαμπάκι! Καμία σχέση με την όποια βελτίωση και το ξέρει όλος ο κόσμος. Κανείς όμως δεν ξέρει γιατί το κάνει, και ΟΛΟΙ μου λένε ότι εφόσον δίνει ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ καύσιμο να μην την αλλάξω! Το ξέρουμε όλοι μας όμως μέσα μας, ότι εφόσον άρχισε να μου σφυρίζει κλέφτικα... έχουμε να κάνουμε με έναν έρωτα μεγάλο, και πως όταν θα αποφασίσει να μου κλείσει το "ματάκι" θα έχουμε το "reloaded" σκηνικό (στο φορτηγό της οδικής όμως) :hyper:

Αν σφυρίζει η αντλία, θα ακολουθήσεις το πλέον διαδεδομένο ρητό των Άγγλων:

"If it works, don't fix it"

Και σε Ελληνική μετάφραση:

"Ιφ ιτ γουόρκς, ντοντ φιξ ιτ" :cool:

Σε κάθε περίπτωση, λίγο πριν τελειώσει η εγγύησή σου, το πολύ πολύ την κανονίζουμε για αλλαγή, κυρίως για το φόβο των Ιουδαίων...

Για τα λοιπά, σου το αναγνωρίζω ότι πράγματι από την αρχή μου έλεγες "μην χώνεις λεφτά, είναι αμαρτία, και είναι πεταμένα", οπότε ξέρω ότι τώρα δεν μου πουλάς τρέλα με αυτά που λες, και ότι αυτή είναι η οπτική σου γωνία. :thumbsu:

Παρόλα αυτά, θέλω να σε δω τι θα μου πεις αν βγάλετε Revo3 για αυτό το μοτέρ :tongue:

Επί λέξη:

"κ. Σίμο διατίθεται 3ο στάδιο από τη revo για το αυτοκίνητό σας, αποδίδει ΧΧΧ ίππους, ΧΧ ροπή και το πακέτο περιλαμβάνει τουρμπίνα, μπεκ (και ότι άλλο κέρατο), ενώ παράλληλα πρέπει οικονομικά να συνυπολογίσετε φρένα, ζάντες, αναρτήσεις, λάδια-ξύδια-μπουζά κάθε Σ-Κ, δισκόπλατα κάθε 2ο Σ-Κ, αλεξίπτωτο, άγκυρα, ασφάλεια ζωής και βέβαια 5.000ευρώ καβάτζα στην περίπτωση που ανατιναχτεί.

Άρα το <μου χάρισαν μια τουρμπίνα/θα το κάνω 400 με 200ευρά (αφού διάβασατε στο νετ ότι τα μπεκ σας επαρκούν για 700ps ρόδα) πάει περίπατο>, ενώ κ. Σίμο θα πρέπει να συνυπολογίσετε μια πτώση της αξίας μεταπώλησης του αυτοκινήτου σας κατά τουλάχιστον 40%, σε σχέση με ότι θα έπιανε εάν δεν του είχατε βάλει ούτε βίδα...

Ελπίζω να σας κάλυψα.

Για οποιαδήποτε επιπλέον @@@@@@@ διαβάσετε στο νετ, ευχαρίστως να σας αναλύσουμε τι συμβαίνει στο real-life...

Μετά τιμής.

Κ.Κ."

:whistling:

Link to comment
Share on other sites

Δεν αλλάζω γνώμη, έτυχε αυτό που σου συνέβη.

Καλά κάνεις και στέκεσαι στα +200 κιλά από ένα Leon π.χ., αλλά αν στο δικό σου έβγαλε τέτοια βλάβη στα 5.000χλμ, στους Ταλιμπάν με τα Leon στα πόσα πρέπει να τους το βγάλει;

Δεν έχω ΙΔΕΑ! Οποιον ακούω πάντως (όχι μόνο με Revo φυσικά) παλεύει με τους συμπλέκτες! Βέβαια, τα περισσότερα Leon που παίζετε εσέίς είναι τα 2λιτρα Κωνσταντίνε μου, με τον ΚΤΗΝΩΔΗ 240αρη δίσκο!

Φυσικά ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ να απορρίψω το σενάριο "αστοχίας υλικού" μιας και ήταν πολύ extreme το ότι συνέβη, αλλά σίγουρα ήταν απλά θέμα χρόνου να συμβεί αν όχι τόσο ολοκληρωτική κατάρρευση, έστω πρόωρη φθορά! Σου το τονίζω αυτό, γιατί δεν το έκανα Stage2 για να το λυπάμαι, και επομένως προτιμώ να το χαρώ και να πληρώνω.

Σίμο έχουμε φτιάξει εκατοντάδες Passat, Passat CC, A4, Α5, που και εκείνα τραβάνε ροπές επιπέδου 37+ (στα A4/Α5 το stage1 βγάζει ~42κιλά) και κανένα μέχρι τώρα δεν μας ήρθε πίσω για συμπλέκτη.

Εντελώς φιλικά σου το λέω, αλλά ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ και δεν τα βλέπω? Και το τονίζω ότι μιλάω για 18άρια! Εδώ και για 2λιτρο TSi μέχρι πρότεινος δεν είχατε προιόν. ΑΛΛΑ θα επιμείνω για τα 18άρια! Πρώτο globally Revo Stage2 CC ήταν το κουβάδι μου από ότι μου λέγατε. Αγγλία πάλι, 18άρης δεν παίζει πολύ, οπότε καταλήγουμε ότι μου μιλάς για τα 2λιτρα!

Δεν σου το λέω το παραπάνω εριστικά, αλλα διαρκώς ακούω για ΤΑ αυτοκίνητα, και πρακτικά εγώ δεν μπορώ να βρω κανέναν με CC 1.8TSi που να φοράει Revo (μετρημένοι στα δάχτυλα είμαστε γενικά οι CC-άδες)

Σημείωση: Το σχόλιο είναι γενικότερο. Αν προσθέσω όλα τα CC που δηλώνουν ότι έχουν "φτιάξει" ολες οι εταιρείες Ελλάδα, τότε θα έπρεπε αυτό το αμάξι να είναι πιο καλοπουλημένο και από τα Hyundai!!! Απλα τα μαθηματικά δεν μου βγαίνουν, εκτός πια και αν χάνω τρελά επεισόδια.

Δηλαδή αν θεωρείς το δικό σου πιεσμένο με 42+ και 1.600 κιλά, τι να πει και κάποιος με Α4 και 40+, αλλά με 2.200+ κιλά; (σέρνει και ένα 6μετρο πλαστικό)

Και παλι νοιώθω ότι μιλάς για τα δίλιτρα, και εφόσον δεν σας έχει έρθει πίσω για συμπλεκτη κανείς μπορώ να συμπεράνω, ίσως αυθαίρετα, ότι δεν έχεις δει δίπλα δίπλα τι φοράει ο 1.8άρης TSi, και τι φοράει ο 2λιτρος! Το playmobil, δίπλα στο μασίφ είναι Κωνσταντίνε (πραγματικά θυμήθηκα τα λόγια σου "γιατί δεν πήρες δίλιτρο" όταν τα είδαμε δίπλα δίπλα με τον δικηγόρο όταν το είχα παει για φτιάξιμο)

Δηλαδή θα βάλουμε μια τουρμπίνα παροχής +50 ίππων (λέω εγώ τώρα), απλά για να την μελιτζανιάζουμε λιγότερο και να κερδίσουμε 20 ίππους;

Εγώ λοιπόν σου υπογράφω πως το σενάριο λέει +20 για κάνα μήνα και μετά τέρμα για να φτάσουμε τα 300...

Αρχικά ναι, το πρώτο που ανέφερες. Αν και για να μην δουλευόμαστε... το σενάριο μετά από 1-2 μήνες μάλλον θα παει εκεί που λες εσύ (για αυτό κιόλας το K04 το αποφεύγω σαν τον διάολο το λιβάνι).

Βασικά είναι γνωστό πως το revo ευθύνεται πλέον των άλλων και για την υπερθέρμανση του πλανήτη, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.

Σε κάθε περίπτωση, έχεις δίπλα σου έναν από τους καλύτερους αντιπροσώπους της revo στην Ελλάδα, άρα το τρέχα από δω κι από εκεί, απλά δεν παίζει στην περίπτωσή σου...

Σε αυτό αν μη τι άλλο πρέπει να μου αναγνωρίσεις ότι ακόμα και όταν είχα ΤΑ προβλήματα, και άκουγα ΤΙΣ μπουρδολογίες από παντού, ΠΟΤΕ δεν σε πήρα τηλέφωνο να σε κατηγορήσω, αλλα ήμουν πληρως συνεργάσιμος ψάχνοντας να βρω λογικές λύσεις και εξηγήσεις αντί να προχωράω με το κλασικό Ελληνικό "κατηγορώ"! Δικαιώθηκα, δικαιώθηκες... δικαιώθηκε και το προιόν! Κατ'εμέ έτσι πρέπει να γίνονται όλες οι συνεργασίες.

Για το δεύτερο σκέλος, θα συμφωνήσω ότι ο άνθρωπος είναι και γνώστης, και υπεύθυνος! Πρακτικά εγώ του είμαι από ΚΑΘΕ άποψη υπόχρεος καθότι ασχολήθηκε σε ΟΤΙ μ@λ@κία είχα και για την οποία ΔΕΝ έφταιγε, χωρίς να μου πάρει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ευρώ! Τα κολλήματα μου όμως δύο αλληλένδετα. Δουλεύω τρελές ώρες και δεν μπορώ να την κοπανάω για να τρέχω στα συνεργεία. Επομένως θα πρέπει να παω να το αφήσω εκεί το αμάξι, που αν και τον εμπιστεύομαι 100%... να μείνει το ΔΙΚΟ μου αμάξι εκεί όλο το βράδυ απλα δεν παίζει σαν σενάριο (τους ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥΣ μου λόγους σου τους έχω πει ήδη οπότε μην το κουράζω παραπάνω).

Αντικειμενικά, πρέπει να αποδεχτείς ότι υπάρχει σκάλωμα!

Σε κάθε περίπτωση, λίγο πριν τελειώσει η εγγύησή σου, το πολύ πολύ την κανονίζουμε για αλλαγή, κυρίως για το φόβο των Ιουδαίων...

Κάπως έτσι το βλέπω και εγώ Κωνσταντίνε. Και για να μην θεωρηθώ αχάριστος, μιας και απεχθάνομαι κάτι τέτοιο, να αναφέρω και δημοσίως, το ότι εκτιμώ ότι ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ προσφέρθηκες (βασικά φαγώθηκες) να με βοηθήσεις στο θέμα του συμπλεκτη, άσχετα με το ότι δεν σε χρειάστηκα καθότι δεν ήμουν διατεθειμένος να φορέσω ξανά το "εργοστασιακό πακέτο".

"κ. Σίμο διατίθεται 3ο στάδιο από τη revo για το αυτοκίνητό σας, αποδίδει ΧΧΧ ίππους, ΧΧ ροπή και το πακέτο περιλαμβάνει τουρμπίνα, μπεκ (και ότι άλλο κέρατο), ενώ παράλληλα πρέπει οικονομικά να συνυπολογίσετε φρένα, ζάντες, αναρτήσεις, λάδια-ξύδια-μπουζά κάθε Σ-Κ, δισκόπλατα κάθε 2ο Σ-Κ, αλεξίπτωτο, άγκυρα, ασφάλεια ζωής και βέβαια 5.000ευρώ καβάτζα στην περίπτωση που ανατιναχτεί.

Άρα το <μου χάρισαν μια τουρμπίνα/θα το κάνω 400 με 200ευρά (αφού διάβασατε στο νετ ότι τα μπεκ σας επαρκούν για 700ps ρόδα) πάει περίπατο>, ενώ κ. Σίμο θα πρέπει να συνυπολογίσετε μια πτώση της αξίας μεταπώλησης του αυτοκινήτου σας κατά τουλάχιστον 40%, σε σχέση με ότι θα έπιανε εάν δεν του είχατε βάλει ούτε βίδα...

Ελα που δεν σε πιστεύω! Ξέρεις πολύ καλά ότι δεν είμαι 20 χρονών παιδάκι, και είδες πως σε ότι μου έλεγες ούτε εξυπνάκιας σου το έπαιξα, ούτε έκανα τα δικά μου! Ακόμα και όταν έκανα τα δικά μου (βλέπε βιασύνη και BSH) αποδέχτηκα ώριμα την μ@λ@κί@ μου. Με βάση το παραπάνω, και το αποτέλεσμα που είχαμε ως τώρα, κάτι με κάνει να πιστεύω ότι αν σου ζητήσω και σου έχουν δώσει κώδικα 3, θα μου κάνεις μια όμορφη, ήπια, χωρίς φανφάρες ξήγα (όπως μου έκανες και για το Stage2 όπου ΗΞΕΡΕΣ τι περιμέναμε, ΑΛΛΑ μου το ξεφούσκωνες), θα με ρωτήσεις ωραία και καλά αν "έχω χρήμα για ΠΕΤΑΜΑ" (ποτέ ΣΕ ΕΜΕΝΑ δεν το μέλωσες το χάπι), και στο τέλος θα ξέρουμε ότι θα κάνουμε μια σωστή δουλειά με ότι χρειάζεται να γίνει :afro:

Για το θέμα της "αξίας μεταπώλησης" μου το έχεις αναλύσει και σε προσωπικό επίπεδο... και πρακτικά με βρίσκεις 1000000% σύμφωνο! Για αυτό και ΠΟΤΕ δεν θα το έκανα ΑΥΤΟ το αμάξι κάτι extreme με τρελά I/C να κρέμονται, και σωλήνες-σωληνάκια να γυροφέρνουν κάτω από το καπώ, και να μουγκρίζει και να γρυλίζει! Για αυτό άλλωστε υπομονετικά περίμενα από το Stage1 για το Revo ώστε να ξέρω πως θα έχω ΠΑΝΤΑ την επιλογή να το κατεβάσω performance setting και να μην έχω θέματα οποτεδήποτε το επιθυμήσω. Ετσι αν αύριο μεθαύριο αποφασίσω να το δώσω, πρακτικά το αμάξι μου είναι μια "διπλοκλάνα" με μια εισαγωγή εφόσον το κατεβάσω πρόγραμμα με το Select Plus! :thumbsup:

Ολα τα παραπάνω φυσικά σε εντελώς φιλικό τόνο καθαρά και μόνο σαν προβληματισμοί αλλά και διαφορετική οπτική γωνία! :thumbsu:

Best regards,

S.S. :yahoo:

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

yositosi, μιας και πρόκειται για ολοκληρωμένη παρουσίαση του αυτοκινήτου σου, το θέμα αυτό θα μεταφερθεί στην κατηγορία των Βελτιωμένων Αυτοκινήτων Μελών αφήνοντας ένα Link εδώ (στο Κινητήρας) για να το βρίσκουν όλοι εύκολα.

Παρατηρώ όμως πως έχουν γίνει κι κάποιες επί μέρους συζητήσεις εντός του θέματος της παρουσίασής σου. Θα ήθελες να παραμείνουν εντός και να μεταφερθούν στο ίδιο θέμα ή θέλεις να τις αποσπάσω και να τις αφήσω εδώ στο "Κινητήρας" με κάποια άλλη ονομασία;

Απάντησέ μου είτε εδώ ή με κάποιο π.μ. και θα διαγράψω το σχόλιο μου αυτό ώστε να μην χαλάει το topic.

Κώστας.

Υ.Γ.

congrats για την δουλειά που έχεις κάνει στο εργαλείο!

Link to comment
Share on other sites

Εντελώς φιλικά σου το λέω, αλλά ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ και δεν τα βλέπω? Και το τονίζω ότι μιλάω για 18άρια! Εδώ και για 2λιτρο TSi μέχρι πρότεινος δεν είχατε προιόν. ΑΛΛΑ θα επιμείνω για τα 18άρια! Πρώτο globally Revo Stage2 CC ήταν το κουβάδι μου από ότι μου λέγατε. Αγγλία πάλι, 18άρης δεν παίζει πολύ, οπότε καταλήγουμε ότι μου μιλάς για τα 2λιτρα!

Δεν σου το λέω το παραπάνω εριστικά, αλλα διαρκώς ακούω για ΤΑ αυτοκίνητα, και πρακτικά εγώ δεν μπορώ να βρω κανέναν με CC 1.8TSi που να φοράει Revo (μετρημένοι στα δάχτυλα είμαστε γενικά οι CC-άδες)

Σημείωση: Το σχόλιο είναι γενικότερο. Αν προσθέσω όλα τα CC που δηλώνουν ότι έχουν "φτιάξει" ολες οι εταιρείες Ελλάδα, τότε θα έπρεπε αυτό το αμάξι να είναι πιο καλοπουλημένο και από τα Hyundai!!! Απλα τα μαθηματικά δεν μου βγαίνουν, εκτός πια και αν χάνω τρελά επεισόδια.

Σίμο μάλλον δεν το διατύπωσα σωστά.

Γράφοντας 100άδες, δεν αναφέρομαι αποκλειστικά σε CC, αλλά γενικά σε CC, sedan, A4, A5 τα οποία όλα είναι στην κατηγορία που αναφέρουμε. (1,8TSi θωρηκτά)

Μιλάω για το σύνολο, όπου είναι μερικές εκατοντάδες -πλέον- και μιλάω μόνο για Ελλάδα.

Και CC πάντως έχουμε φτιάξει αρκετά, με την έννοια πως είναι τουλάχιστον μερικές δεκάδες.

(την προηγούμενη εβδομάδα φτιάξαμε 2 μαζί την ίδια ώρα)

Κανένα λοιπόν από τα προαναφερθέντα δεν μας ήρθε πίσω για αντίστοιχο ή παραπλήσιο σύμπτωμα με το δικό σου, γι αυτό και επιμένω στο "έτυχε" για το δικό σου...

Και παλι νοιώθω ότι μιλάς για τα δίλιτρα, και εφόσον δεν σας έχει έρθει πίσω για συμπλεκτη κανείς μπορώ να συμπεράνω, ίσως αυθαίρετα, ότι δεν έχεις δει δίπλα δίπλα τι φοράει ο 1.8άρης TSi, και τι φοράει ο 2λιτρος! Το playmobil, δίπλα στο μασίφ είναι Κωνσταντίνε (πραγματικά θυμήθηκα τα λόγια σου "γιατί δεν πήρες δίλιτρο" όταν τα είδαμε δίπλα δίπλα με τον δικηγόρο όταν το είχα παει για φτιάξιμο)

Γνωρίζω τις διαφορές και ΔΕΝ μιλάω για 2λιτρα.

Είναι εντελώς διαφορετικοί κινητήρες και δεν υπάρχει κανένας λόγος αναφοράς στο παρών θέμα...

Για το δεύτερο σκέλος, θα συμφωνήσω ότι ο άνθρωπος είναι και γνώστης, και υπεύθυνος! Πρακτικά εγώ του είμαι από ΚΑΘΕ άποψη υπόχρεος καθότι ασχολήθηκε σε ΟΤΙ μ@λ@κία είχα και για την οποία ΔΕΝ έφταιγε, χωρίς να μου πάρει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ευρώ! Τα κολλήματα μου όμως δύο αλληλένδετα. Δουλεύω τρελές ώρες και δεν μπορώ να την κοπανάω για να τρέχω στα συνεργεία. Επομένως θα πρέπει να παω να το αφήσω εκεί το αμάξι, που αν και τον εμπιστεύομαι 100%... να μείνει το ΔΙΚΟ μου αμάξι εκεί όλο το βράδυ απλα δεν παίζει σαν σενάριο (τους ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥΣ μου λόγους σου τους έχω πει ήδη οπότε μην το κουράζω παραπάνω).

Αντικειμενικά, πρέπει να αποδεχτείς ότι υπάρχει σκάλωμα!

Σκάλωμα και μάλιστα μεγάλο.

Εάν δεν έχεις χρόνο φίλε Σίμο να ασχολείσαι με το αυτοκίνητο σε πολύ μεγάλο βαθμό, αυτομάτως ξεχνάς την όποια επέμβαση επιπέδου "ανοίγω το καπό για πάνω από 30 λεπτά".

Επίσης να τονίσω πως όπως ο Κώστας είναι "κομάντο", αντίστοιχα και οι Πορφυραίοι δεν πάνε πίσω.

Ναι μεν είναι ακόμα νέοι και δεν έχουν τόσο μεγάλη εμπειρία στο αντικείμενο, αλλά είναι σωστοί επαγγελματίες και πολύ καλά παιδιά, πράγμα σημαντικό σε περίπτωση που ενδεχομένως "ζορίσουν" τα πράγματα κάααποια στιγμή.

Γενικά είσαι σε καλά χέρια εκεί πάνω. :frantics:

Ελα που δεν σε πιστεύω! Ξέρεις πολύ καλά ότι δεν είμαι 20 χρονών παιδάκι, και είδες πως σε ότι μου έλεγες ούτε εξυπνάκιας σου το έπαιξα, ούτε έκανα τα δικά μου! Ακόμα και όταν έκανα τα δικά μου (βλέπε βιασύνη και BSH) αποδέχτηκα ώριμα την μ@λ@κί@ μου. Με βάση το παραπάνω, και το αποτέλεσμα που είχαμε ως τώρα, κάτι με κάνει να πιστεύω ότι αν σου ζητήσω και σου έχουν δώσει κώδικα 3, θα μου κάνεις μια όμορφη, ήπια, χωρίς φανφάρες ξήγα (όπως μου έκανες και για το Stage2 όπου ΗΞΕΡΕΣ τι περιμέναμε, ΑΛΛΑ μου το ξεφούσκωνες), θα με ρωτήσεις ωραία και καλά αν "έχω χρήμα για ΠΕΤΑΜΑ" (ποτέ ΣΕ ΕΜΕΝΑ δεν το μέλωσες το χάπι), και στο τέλος θα ξέρουμε ότι θα κάνουμε μια σωστή δουλειά με ότι χρειάζεται να γίνει :thumbsup:

Βασικά το θέμα είναι να μη γίνει καν η μ@@@@@ και αυτό επιτυγχάνεται μόνο αν ακολουθείς συμβουλές από σωστούς και έμπειρους επαγγελματίες του χώρου.

Σε κάθε περίπτωση, ακόμα κι αν αύριο μεθαύριο βγει stage3 από τη revo για το αυτοκίνητό σου, πάλι τα ίδια -και όχι τόσο κομψά όσο σε δημόσια θέα- θα ακούσεις από μέρους μου.

Εννοείται πως αν και εφόσον ακούσεις τα όποια "καντήλια", αφού σου έχω κάνει την ψυχολογία τσατάλια, ακόμα επιμένεις και θέλεις κώδικα, θα φορτωθεί και θα λειτουργεί και άψογα, αλλά αυτό δεν έχει καμία απολύτως σχέση.

Πίστεψέ με, μπορείς να διαβάσεις πολλές παλιότερες δημοσιεύσεις μου και ποτέ μα ποτέ δεν είπα άλλα σήμερα και άλλα αύριο, σε αντίθεση με τους περισσότερους του χώρου, που σήμερα λένε "φτωχά τα ρέβο θα σπάσουν όλα" και αύριο τα κάνουν 2 φορές φτωχότερα και στο τέλος τα ανατινάζουν κατά ρυπάς...

Γενικά να ξέρεις, στο χώρο του tuning υπάρχει ένα απαράβατο ρητό: ακούτε τον Κώστα... :frantics:

Για το θέμα της "αξίας μεταπώλησης" μου το έχεις αναλύσει και σε προσωπικό επίπεδο... και πρακτικά με βρίσκεις 1000000% σύμφωνο! Για αυτό και ΠΟΤΕ δεν θα το έκανα ΑΥΤΟ το αμάξι κάτι extreme με τρελά I/C να κρέμονται, και σωλήνες-σωληνάκια να γυροφέρνουν κάτω από το καπώ, και να μουγκρίζει και να γρυλίζει! Για αυτό άλλωστε υπομονετικά περίμενα από το Stage1 για το Revo ώστε να ξέρω πως θα έχω ΠΑΝΤΑ την επιλογή να το κατεβάσω performance setting και να μην έχω θέματα οποτεδήποτε το επιθυμήσω. Ετσι αν αύριο μεθαύριο αποφασίσω να το δώσω, πρακτικά το αμάξι μου είναι μια "διπλοκλάνα" με μια εισαγωγή εφόσον το κατεβάσω πρόγραμμα με το Select Plus! :thumbsu:

Ναι σίγουρα.

Πάντως θα πέθαινα για ένα βιντεάκι την ώρα που εξηγείς στο μαντρά τι σημαίνει ΙΗΙ και εκείνος να καταλαβαίνει ΗΙΗΙ....

Link to comment
Share on other sites

Πίστεψέ με, μπορείς να διαβάσεις πολλές παλιότερες δημοσιεύσεις μου και ποτέ μα ποτέ δεν είπα άλλα σήμερα και άλλα αύριο, σε αντίθεση με τους περισσότερους του χώρου, που σήμερα λένε "φτωχά τα ρέβο θα σπάσουν όλα" και αύριο τα κάνουν 2 φορές φτωχότερα και στο τέλος τα ανατινάζουν κατά ρυπάς...

Γενικά να ξέρεις, στο χώρο του tuning υπάρχει ένα απαράβατο ρητό: ακούτε τον Κώστα... :frantics:

Επειδή δεν μου αρέσει να κρύβομαι πίσω από το δάχτυλο μου. Σε εμένα μπορεί να ήσασταν ΟΚ στα πάντα αλλά σου το λέω και δημοσίως, όταν με πήρε τηλέφωνο ο Κώστας όχι μόνο να ανοίξει η γη να με καταπιεί, αλλά και εγώ δεν ξέρω τί. Και για να μην παρεξηγηθεί αυτό, ΟΥΔΕΠΟΤΕ είπα σε κανέναν να πάει να βάλει REVO (και ας βρεθεί ένας να με αμφισβητήσει). Ειδικά για τον Κώστα, ένα πρωί μας το ανέφερε "δημοσίως" γενικά ότι έχετε promo, και το ίδιο απόγευμα χωρίς να έχει πει κουβέντα μιλήσαμε στο τηλέφωνο και είχε γίνει ότι είχε γίνει. Ο λόγος για τον οποίο όμως με έπιασε ένα τρελό σφίξιμο στο στομάχι ήταν ότι ξενέρωσα ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ με τους περιβόητους Άγγλους φίλε μου! (και αύριο μεθαύριο μπορεί και ΕΓΩ να χρειαστεί να απευθυνθώ σε δαύτους)

Θα σου το πω στα ίσια, ότι ώρες ώρες νοιωθω ότι είναι πραγματικά κολλημένοι με την μπάλα! (γιατί και με του Αρη δεν έγιναν λίγα, αλλα εκεί λες παει και έρχεται καθότι ήταν εν γνώση όλων ότι επρόκειτο για ένα undeveloped project - και ούτε καν project)

Το ξέρω ότι το δικό μου είναι απτό, και ότι δεν είναι στην "κουτουράδα", και πρακτικά είμαι σίγουρος επ'αυτού μόνο και μόνο επειδή ΔΕΝ μου το είπες εσύ, αλλα μου το έστειλε ο Andy από την ITG χωρίς να του έχω κάνει ουδεμία αναφορά ότι φοράω REVO, και ενώ μιλούσα μαζί του εν πλήρη αγνοια σου (αν θυμάσαι σου είχα κάνει προώθηση μαζεμένες όλες τις επικοινωνίες).

Τα παραπάνω δεν τα αναφέρω για να λάβω μια απάντηση, αλλά γιατί και εγώ σαν πελάτης ένοιωσα έναν έντονο προβληματισμό.

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Σίμο μάλλον δεν το διατύπωσα σωστά.

Γράφοντας 100άδες, δεν αναφέρομαι αποκλειστικά σε CC, αλλά γενικά σε CC, sedan, A4, A5 τα οποία όλα είναι στην κατηγορία που αναφέρουμε. (1,8TSi θωρηκτά)

Μιλάω για το σύνολο, όπου είναι μερικές εκατοντάδες -πλέον- και μιλάω μόνο για Ελλάδα.

Και CC πάντως έχουμε φτιάξει αρκετά, με την έννοια πως είναι τουλάχιστον μερικές δεκάδες.

(την προηγούμενη εβδομάδα φτιάξαμε 2 μαζί την ίδια ώρα)

Κανένα λοιπόν από τα προαναφερθέντα δεν μας ήρθε πίσω για αντίστοιχο ή παραπλήσιο σύμπτωμα με το δικό σου, γι αυτό και επιμένω στο "έτυχε" για το δικό σου...

Και επειδή ξέρεις ότι το ψάχνω πολύ, και επειδή ξέρεις πως όλο το καλοκαίρι το έψαχνα για να ξέρω ΑΚΡΙΒΩΣ τι με περιμένει (το είχαμε ξεκαθαρίσει πως ήθελα να ξέρω ΠΟΥ και ΓΙΑΤΙ μετά τα γλέντια θα χρειαστεί να τα σκάσω), ώρα για homework Mr. K.K.

A4 18TSi clutch.pdf

A5 18TSi clutch.pdf

LEON 18TSi clutch.pdf

PACC 18TSi clutch.pdf

Και πάμε και στα βολάν, μετά από τους συμπλέκτες...

A4 18TSi flywheel.pdf

A5 18TSi flywheel.pdf

LEON 18TSi flywheel.pdf

OCT 18TSi flywheel.pdf

PACC 18TSi flywheel.pdf

Αφού τα εξετάσεις, ελπίζω να καταλήξεις στο ίδιο ακριβώς συμπέρασμα με εμένα όπου...

A4=A5, και ξέχωρα, PassatCC=Leon=Octavia (όπου Octi κοιτάμε τα 228mm κομμάτια, καθότι τα υπόλοιπα είναι από την 18άρα Scout που λογω τετρακούνας, είναι σαν των δίλιτρων δικών μας).

Επίσης αν δεις, τα 10R πατώματα έχουν ΑΛΛΟ βολάν (βελτιωμένο κωδικό). Εφόσον έχεις τα κονέ σε όλα τα δίκτυα, μπορείς εύκολα να τσεκάρεις πόσα βολάν, ακόμα και σε 100% ΜΑΜΑ αυτοκίνητα έχουν καλύψει με εγγύηση εως τώρα (Overloaded CC Stage 1 με ΟΧΙ κανίβαλο οδηγό έχει αλλάξει 2 ως τώρα, και στοκ CC δικός μας έχει αλλάξει 1 ήδη, ενώ ξέρω και 4 Octavia, 2 εκ των οποίων με ένα απλό Stage1, και τα άλλα 2 στόκ). Ολως παραδόξως, ΚΑΝΕΝΑ Audi δεν έχω ακούσει ακόμα.

OCT 18TSi clutch.pdf

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν... Απόψεις για το παρακάτω! Υπάρχει διαθέσιμη τουρμπίνα Κ04 με πολύ λίγα χιλιόμετρα από αμάξι που τρώει σκούντηγμα... και υπάρχει το παρακάτω αποτέλεσμα που με έχει μπριζώσει από ένα φτωχό πλην τίμιο 18άρι Α3!!! :wacko:

188998_191867130847497_100000726343686_526492_8238201_n.jpg

Τάσο, τι λες?? Με ψήνει ο Φώτης για να το στείλουμε μια και μια αδιάβαστο το CC, και να το παίξουμε με boost controller, ρύθμιση στα 300 παρά για καθημερινή χρήση, ρύθμιση στα 330, και ρύθμιση στα ταβάνια όπως το παραπάνω σε περίπτωση που κανένας τυχάρπαστος κουνηθεί.

Είμαι σε έντονο ψήσιμο, αλλά κομματάκι τρέμω το τι θα γίνει με το σαζμάν μου (αλλά και τον συμπλέκτη μου)!!!

Την βλέπω και κόβω φλέβες γ@μώτο!!!

190414_192175320816678_100000726343686_528234_6655682_n.jpg

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν... Απόψεις για το παρακάτω! Υπάρχει διαθέσιμη τουρμπίνα Κ04 με πολύ λίγα χιλιόμετρα από αμάξι που τρώει σκούντηγμα... και υπάρχει το παρακάτω αποτέλεσμα που με έχει μπριζώσει από ένα φτωχό πλην τίμιο 18άρι Α3!!! :rock:

188998_191867130847497_100000726343686_526492_8238201_n.jpg

Τάσο, τι λες?? Με ψήνει ο Φώτης για να το στείλουμε μια και μια αδιάβαστο το CC, και να το παίξουμε με boost controller, ρύθμιση στα 300 παρά για καθημερινή χρήση, ρύθμιση στα 330, και ρύθμιση στα ταβάνια όπως το παραπάνω σε περίπτωση που κανένας τυχάρπαστος κουνηθεί.

Είμαι σε έντονο ψήσιμο, αλλά κομματάκι τρέμω το τι θα γίνει με το σαζμάν μου (αλλά και τον συμπλέκτη μου)!!!

ανετα σε ψηνει εαν μπορεις μην το σκεφτεσαι απο δισκο εισαι κοπλε απο οτι ξερω μην το φοβασαι καθολου τετραφτερος ειναι και απο μοτερ παλι μην το φοβασαι για καθημερινη χρηση καντο στα 300 και για extreme καταστασεις 350-360 μην μασας μια ακουσε με .και ας ερθει μετα και ρ36 πασατ να κατσει διπλα σου και οχι μονο εχεις να μοιρασεις με το πλοιο σου πολυ πονο εαν εχεις την οικομικη ανεση μην το σκεφτεσαι βαλτην :wacko:

ανετα σε ψηνει εαν μπορεις μην το σκεφτεσαι απο δισκο εισαι κοπλε απο οτι ξερω μην το φοβασαι καθολου τετραφτερος ειναι και απο μοτερ παλι μην το φοβασαι για καθημερινη χρηση καντο στα 300 και για extreme καταστασεις 350-360 μην μασας μια ακουσε με .και ας ερθει μετα και ρ36 πασατ να κατσει διπλα σου και οχι μονο εχεις να μοιρασεις με το πλοιο σου πολυ πονο εαν εχεις την οικομικη ανεση μην το σκεφτεσαι βαλτην :thumbsup:

βεβαια με boost control οπως το ειπες πολυ σωστα :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Την Παρασκευή το πρωί με πήρε και μου το είπε ο Φώτης... αλλά ακόμα δεν αναλύσαμε το οικονομικό! Σάββατο βράδυ σπάστηκα άσχημα γιατί σφίξε ξεσφίξε... με το 2λιτρο δεν ξεκαθάρισε το τοπίο! Πρώτο άνοιγμα, το αμάξι μου δεν υπήρχε. Εκανα βλακεία και το έκανα αλλαγή στις 7000στροφές, αλλά με σχετική άνεση πέρασε το 2λιτρο από δίπλα μου (το πάτησε πρώτος και ίσως για αυτό).

Στο δεύτερο πάτημα στα καπάκια, τον είχα με άνεση (άσχετα που το Αντωνάκι λέει ότι το άφησε το γκάζι, μιας και από την αρχή γέμιζα πολύ δυνατότερα). ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ ήταν φορτωμένος και με 100 κιλάκια παραπάνω αυτός!!!!

Πάντως απορώ πως διάφορα "φαντάσματα" αμάξια χωρίς μετρήσεις ισχύος, χωρίς περιφερειακά σωστά (ελεύθερα εννοώ) δηλώνουν κάτι ασύλληπτες τελικές "250 στο φτερό... 265 στο κοντέρ". Η τα δικά μας είναι χαλασμένα, ή το πούπουλο της κότας τα ονομάζουμε "φτερό" πλέον! Δεν ξέρω, τι να πω! Ενα ακόμα επεισόδιο των X-files :wacko:

Σημείωση Τασούλη, για να καταλάβεις τον προβληματισμό μου, αφότου φτάσαμε στον προορισμό μας, ο συμπλέκτης μου ΕΛΑΦΡΑ μύριζε!!!! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.