Jump to content
Sarul

Ερωτηση Για Mercedes ...

Recommended Posts

ρε παιδια εχω απορια και περιεργια αυτες οι mercedes βγαζουν προβληματα? η ειναι αξιοπιστα οσο λενε?και απο θεμα ανταλακτικον και service τι κοστος εχουν σε σχεση με ενα vw η audi?

Link to comment
Share on other sites

xaxaxa ααλεξανδρε θες να απαντησεις???απλα ειναι λιγοοοοοοοοο καλυτερες απτα δικα μας αναλογα με το μοντελο...

Link to comment
Share on other sites

Στα σερβις παντως σου βαζουν γερο χερι....ανταλλακτικα και εργασια στο Θεο....

Ολα ειναι σχετικα σε αυτον τον πλανητη, τιποτα δεν ειναι τυχαιο!!!!

Link to comment
Share on other sites

xaxaxa ααλεξανδρε θες να απαντησεις???απλα ειναι λιγοοοοοοοοο καλυτερες απτα δικα μας αναλογα με το μοντελο...

Φυσικά, γιατί όχι; :thumbsup:

Στα σερβις παντως σου βαζουν γερο χερι....ανταλλακτικα και εργασια στο Θεο....

Ε τώρα μην αρχίσουμε να λέμε ότι π@π@ριά έχουμε ακούσει από τον γέρο γείτονά μας...

Λοιπόν φίλε μου, επειδή τυχαίνει να έχω και μία κάσα της Mercedes (γιατί η άλλη κάσα μου είναι της Audi) έχω να πω ότι ούτε σε γδέρνουν στο service, ούτε χαλάνε τα αυτόματα, ούτε τίποτα... Μια χαρά αυτοκίνητα είναι και πάνω απ'όλα οικονομικά πλέον. Τα Mercedes του σήμερα είναι πολύ πιο user-friendly στην συντήρησή τους (υπολόγισε 150 ευρώ το service A κάθε 15.000km και 225 το service Β κάθε 30.000km)

Από ποιότητα κατασκευής έχουν κι αυτά τις συνέπειες των καιρών... Μια Mercedes του 2010 δεν έχει όπως και να το κάνουμε την αρχοντιά μιας W124 ας πούμε (το Ε του 1992 είναι το 124).

Όπως και να'χει, είναι 2 σκαλιά πάνω σε ποιότητα από το αντίστοιχο Passat, ένα σκαλί πάνω από τα Volvo S60 - Saab 9-3 κτλ κτλ και στα ίδια κατεμέ (σε ποιότητα κατασκευής πάντα) με ένα Ε90 και ένα Α4 Β8.

Σε θέματα οδικής συμπεριφοράς έχουν βελτιωθεί τρομακτικά πολύ τα πράγματα, αλλά και πάλι το τιμόνι τους είναι μισοπεθαμένο και η αίσθηση τους είναι προ πάντων ταξιδιάρικη.

Για το θέμα των προβλημάτων, απλά θα σου πω ότι οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες είχαν θέμα με τα πιεζοηλεκτρονικά μπεκ. Κατά τ'άλλα δεν έχει ακουστεί κάτι. Για τα κιβώτια που λέει παραπάνω κάποιος, απλά θα πω ότι ένα mechatronik για DSG κάνει κοντά στα 6.000 και ολόκληρο το DSG κάνει 8000 (άλλαξε γνωστός μου σε TTS).

* Για ποιο Mercedes ενδιαφέρεσαι?

** Παρακαλώ λίγη αντικειμενικότητα, ο καθένας μπορεί να πει το μακρύ του και το κοντό του, αλλά βλέπετε κάποιος προσπαθεί να μάθει / λύσει τις απορίες του. Με ανακρίβειες δεν πάμε μπροστά. (τα ίδια λέω και στο mbclub.gr και στο audi-club.gr και στο bmwmotorsport.gr ~ δεν είμαι τ@υλωμένος με μία μόνο μάρκα και τέλος.)

Edited by alexisp
Link to comment
Share on other sites

ένα mechatronik για DSG κάνει κοντά στα 6.000 και ολόκληρο το DSG κάνει 8000 (άλλαξε γνωστός μου σε TTS).

αν θυμαμαι καλά γυρω στα 9.500 εκανε το S-tronic(Dsg) στην Audi .... :thumbsup:

Off Topic

κοινούς γνωστούς έχουμε .... :tongue:
Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Off Topic

κοινούς γνωστούς έχουμε .... :tongue:

ναι το ξέρω :thumbsup:

δώσε χαιρετίσματα στον αλήτη τον tony!

* το Λεφ το Stronic έκανε 12.000 αλλά με "έκπτωση" του είπαν 8.000

Link to comment
Share on other sites

ναι το ξέρω ;)

δώσε χαιρετίσματα στον αλήτη τον tony!

* το Λεφ το Stronic έκανε 12.000 αλλά με "έκπτωση" του είπαν 8.000

Off Topic

χαχαχα θα δώσω :thumbsup:

ήταν να κλείσει ο Παζ κσι τους έβαλε ακόμη πιο μέσα ... αχαχαχα :thumbsup::tongue:

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά, γιατί όχι; :p

Ε τώρα μην αρχίσουμε να λέμε ότι π@π@ριά έχουμε ακούσει από τον γέρο γείτονά μας...

Λοιπόν φίλε μου, επειδή τυχαίνει να έχω και μία κάσα της Mercedes (γιατί η άλλη κάσα μου είναι της Audi) έχω να πω ότι ούτε σε γδέρνουν στο service, ούτε χαλάνε τα αυτόματα, ούτε τίποτα... Μια χαρά αυτοκίνητα είναι και πάνω απ'όλα οικονομικά πλέον. Τα Mercedes του σήμερα είναι πολύ πιο user-friendly στην συντήρησή τους (υπολόγισε 150 ευρώ το service A κάθε 15.000km και 225 το service Β κάθε 30.000km)

Από ποιότητα κατασκευής έχουν κι αυτά τις συνέπειες των καιρών... Μια Mercedes του 2010 δεν έχει όπως και να το κάνουμε την αρχοντιά μιας W124 ας πούμε (το Ε του 1992 είναι το 124).

Όπως και να'χει, είναι 2 σκαλιά πάνω σε ποιότητα από το αντίστοιχο Passat, ένα σκαλί πάνω από τα Volvo S60 - Saab 9-3 κτλ κτλ και στα ίδια κατεμέ (σε ποιότητα κατασκευής πάντα) με ένα Ε90 και ένα Α4 Β8.

Σε θέματα οδικής συμπεριφοράς έχουν βελτιωθεί τρομακτικά πολύ τα πράγματα, αλλά και πάλι το τιμόνι τους είναι μισοπεθαμένο και η αίσθηση τους είναι προ πάντων ταξιδιάρικη.

Για το θέμα των προβλημάτων, απλά θα σου πω ότι οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες είχαν θέμα με τα πιεζοηλεκτρονικά μπεκ. Κατά τ'άλλα δεν έχει ακουστεί κάτι. Για τα κιβώτια που λέει παραπάνω κάποιος, απλά θα πω ότι ένα mechatronik για DSG κάνει κοντά στα 6.000 και ολόκληρο το DSG κάνει 8000 (άλλαξε γνωστός μου σε TTS).

* Για ποιο Mercedes ενδιαφέρεσαι?

** Παρακαλώ λίγη αντικειμενικότητα, ο καθένας μπορεί να πει το μακρύ του και το κοντό του, αλλά βλέπετε κάποιος προσπαθεί να μάθει / λύσει τις απορίες του. Με ανακρίβειες δεν πάμε μπροστά. (τα ίδια λέω και στο mbclub.gr και στο audi-club.gr και στο bmwmotorsport.gr ~ δεν είμαι τ@υλωμένος με μία μόνο μάρκα και τέλος.)

ειναι μια πες και μιση αν θες σκαλα πανω απο bmw και audi...service εχει στα 50.000Km μεχρι τοτε λαδια ελεγχος τακακια κ θγρα φρενων...το λεει το βιβλιαρακι

Link to comment
Share on other sites

ειναι μια πες και μιση αν θες σκαλα πανω απο bmw και audi...service εχει στα 50.000Km μεχρι τοτε λαδια ελεγχος τακακια κ θγρα φρενων...το λεει το βιβλιαρακι

όχι, ούτε κάτι τέτοιο ισχύει. Κανονικά κάνει το service του ανά 15k-25k km (ανάλογα του κινητήρα).

Link to comment
Share on other sites

πουλαω αμαξια απο το 2004 ξεκινισα στη ford περασα στην fiat-lancia-alfa σηνεργαστικα με skoda kai subau και τωρα ειμαι υπευ πωλησεων στην mercedes-benz!

ιταλος μεχρι το κοκαλο αλλα εχω vw jetta 1600mpi και vw golf 5 gti!

τα παραπανο εγκικλοπεδικα!

ασφαλη αμαξια αξιοπιστα οικονομικα και χωρις προβληματα!

Link to comment
Share on other sites

πουλαω αμαξια απο το 2004 ξεκινισα στη ford περασα στην fiat-lancia-alfa σηνεργαστικα με skoda kai subau και τωρα ειμαι υπευ πωλησεων στην mercedes-benz!

ιταλος μεχρι το κοκαλο αλλα εχω vw jetta 1600mpi και vw golf 5 gti!

τα παραπανο εγκικλοπεδικα!

ασφαλη αμαξια αξιοπιστα οικονομικα και χωρις προβληματα!

Σε ποια αναφερεσαι?

Link to comment
Share on other sites

για μοντελα που πουλαω 2+ χρονια τωρα αλλα και για αυτα που βλεπω καθημερινα στο συνεργειο μας

απο a-class εως s-65amg!

Για την SLK 200 (R171) εχεις άποψη?

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

Για την SLK 200 (R171) εχεις άποψη?

Να απαντήσω εγώ;

Είναι το πρώτο αυτοκίνητο που χαρακτήρισε η ίδια η Mercedes ως "κουδουνίστρα". Αρκετοί τριγμοί από την οροφή αλλά κατά τ'άλλα, ο Μ271 είναι απροβλημάτιστος (το πολύ πολύ να βάλεις τις λαδοπαγίδες και τέλος), τα σασμάν τους είναι απροβλημάτιστα (είτε το χειροκίνητο είτε το αυτόματο) και γενικότερα μιλάμε για ένα εξαιρετικό ΑΝΕΤΟ με κυριλέ προσανατολισμό Roadster. Οι τιμές τους σήμερα είναι περί τα 20k μτχ, οπότε αποτελεί εξαιρετική αγορά.

Link to comment
Share on other sites

Να απαντήσω εγώ;

Είναι το πρώτο αυτοκίνητο που χαρακτήρισε η ίδια η Mercedes ως "κουδουνίστρα". Αρκετοί τριγμοί από την οροφή αλλά κατά τ'άλλα, ο Μ271 είναι απροβλημάτιστος (το πολύ πολύ να βάλεις τις λαδοπαγίδες και τέλος), τα σασμάν τους είναι απροβλημάτιστα (είτε το χειροκίνητο είτε το αυτόματο) και γενικότερα μιλάμε για ένα εξαιρετικό ΑΝΕΤΟ με κυριλέ προσανατολισμό Roadster. Οι τιμές τους σήμερα είναι περί τα 20k μτχ, οπότε αποτελεί εξαιρετική αγορά.

OK σε ευχαριστω, την ιδια γνωμη εχω σχηματίσει και εγω και μαλλον θα παω προς τα εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Νικολα..βαλε κατι παραπανω και ελα να σου δωσω το δικο μου μερσεντες.να καταλαβεις και τι θα πει αυτοκινητο.γιατι με το κουβαδακι το slk δεν θα δεις προκοπη..το περασα πριν απο σενα..και μαλιστα οχι το μικρο 200αρι..

Link to comment
Share on other sites

Για την SLK 200 (R171) εχεις άποψη?

εχουν πεση πολυ οι τιμες τους και θα πεσουν κιαλο μολις ερθει το νεο slk με ενα σουπερ μοτορακι το M271 ιδικα το 250 με 204 αλογα και 31 κιλα ροπης 0-100κμ σε 6,6 κ τελικη 243κμ.

θα διαφονισο στο γενικο χαρακτηρισμο κουδουνιστρα οπου αυτος μπορει να προκληθη απο αλαγ αμορτησερ ελατηριον η καπιο σετ ζαντολαστιχον με πολυ χαμιλο προφηλ σε εργοστασιακη μορφη δεν νομιζω να εχεις θεμα εκτος καν κανεις ειδικες διαδρομες ακροπολης!

Link to comment
Share on other sites

Νικολα..βαλε κατι παραπανω και ελα να σου δωσω το δικο μου μερσεντες.να καταλαβεις και τι θα πει αυτοκινητο.γιατι με το κουβαδακι το slk δεν θα δεις προκοπη..το περασα πριν απο σενα..και μαλιστα οχι το μικρο 200αρι..

xaxaaa εχεις και μερσεντες? εγω θελω 2πορτο (2θεσιο οχι οπωσδήποτε) Slk, Scirocco, Μx5 γυρω απο αυτα ειμαι αλλα οχι αμμεσα.

Παντως το Slk μου αρεσει πολυ οπως και το z3, z4 αλλα δεν θελω 2000cc

Link to comment
Share on other sites

το δικο μου ειναι 5θεσιο και 4πορτο..δες στις αγγελειες το πουλαω...πιστευω οτι σου παει ποιο πολυ απο αυτα που σκεφτεσαι..αν θες παρε με τηλ να τα βρουμε και στην τιμη ειμαι διατεθημενος να κανω οτι καλυτερο.

Link to comment
Share on other sites

το δικο μου ειναι 5θεσιο και 4πορτο..δες στις αγγελειες το πουλαω...πιστευω οτι σου παει ποιο πολυ απο αυτα που σκεφτεσαι..αν θες παρε με τηλ να τα βρουμε και στην τιμη ειμαι διατεθημενος να κανω οτι καλυτερο.

Αυτοκίνητα πανω απο 1995cc τα εχω απορρίψει, δεν θα γινω ποτέ χρηματοδότης τους.

Παντως σε ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

εχουν πεσει πολυ οι τιμες τους και θα πεσουν κι αλλο μολις ερθει το νεο slk με ενα σουπερ μοτορακι το M271 ειδικα το 250 με 204 αλογα και 31 κιλα ροπης 0-100κμ σε 6,6 κ τελικη 243κμ.

θα διαφωνισω στο γενικο χαρακτηρισμο κουδουνιστρα οπου αυτος μπορει να προκληθει απο αλλαγη αμορτισερ ελατηριων η καποιο σετ ζαντολαστιχων με πολυ χαμηλο προφιλ σε εργοστασιακη μορφη δεν νομιζω να εχεις θεμα εκτος καν κανεις ειδικες διαδρομες ακροπολης!

SLK R171 250 με 204 άλογα δεν υπάρχει.

Κουδουνίστρα δεν έχει χαρακτηριστεί μόνο από τους εμπόρους και τους επισκευαστές αλλά ακόμη και από τους κατόχους. Τόσα χρόνια σε mb fora, δεν έχω βρει άνθρωπο που να μην είχε θέμα τριγμών. Να ενημερώσω λοιπόν ότι οι τριγμοί έρχονται κυρίως από την οροφή και τον μηχανισμό της, αλλά έχουν παρατηρηθεί και σε πολλά ακόμη σημεία.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.