thodoristho Posted January 2, 2012 Report Share Posted January 2, 2012 (edited) Παιδιά μου άναψε και μένα το epc το πηγα στην autoclub και μου είπαν για ρύθμιση της τουρμπίνας με τη σκάστρα,λογικά αυτο που εχουν και τα αλλα polo....Mε προβληματισε ενα παλικαρι ομως που ηταν εκει γιατι μου ειπε οτι μετα τη ρυθμιση το προβλημα περεμεινε και το πηγαινοφερνει συνεχεια στο service,οπως επισης και οτι ενδέχεται να κινηθεί νομικά..Πάντως το συμπερασμα ειναι ενα ,καμια αξιοπιστία στο polo...Το δικό μου το πήρα 9/2010. Edited January 2, 2012 by thodoristh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted January 2, 2012 Report Share Posted January 2, 2012 (edited) Τι να πω φίλε μου... Δυστυχώς πλέον η VW φαίνεται να έχει χάσει κατακόρυφα σε θέματα αξιoπιστίας. Πάντως απ' ότι έχω διαβάσει εδώ πλέον ΔΕΝ αλλάζουν όπως σε 'μας την τουρμπίνα αλλά βάζουν (ή αλλάζουν) τη ροδέλα του wastegate και ξανακάνουν ρύθμιση στον εγκέφαλο απ' ότι θυμάμαι. Ήμουν σήμερα παρεμπιτπόντως κι εγώ στην autoclub το μεσημέρι (το ασημένιο Polo είναι το δικό σου; Το είχαν αναμένο και το κοιτάγανε) για να του κανω το καθιερωμένο service των 30.000km και ο τεχνικός διευθυντής προσπαθούσε να καθησυχάσει έναν άνθρωπο στο τηλέφωνο, ο οποίος είχε κι αυτός θέμα με την τουρμπίνα και αφού του το φτιάξανε έχει ακόμη θέμα και το είχε ξαναφέρει για να του ξαναπεράσουν ρυθμίσεις! Άστα φίλε έχω αρχίσει και ξενερώνω με τα VW... Edited January 2, 2012 by Z3RatuL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted January 2, 2012 Report Share Posted January 2, 2012 Εφόσον η απόσταση μεταξύ του κορμού της τουρμπίνας και της wastegate αλλάζει με την τοποθέτηση της ροδέλας χρειάζεται ρύθμιση αυτής (σφίξιμο - ξεσφίξιμο για κάποιες βόλτες). Δεν ρυθμίζεται ο εγκέφαλος. Προφανώς μετά το τέλος των εργασιών κάνουν δοκιμές του αυτοκινήτου στο δρόμου με πριζωμένο το διαγνωστικό για να δουν πόση πίεση και σε ποιες στροφές ανεβάζει η τουρμπίνα. Αμα σφίγγεις περισσότερο την wastegate κρατάς μεγαλύτερη πίεση και την ανεβάζεις πιο σύντομα σε ευρος στροφών και το αντίθετο άμα την ξεσφίγγεις. Με αυτό λογικά παίζουν μέχρι να βεβαιωθούν οτι όλα δουλεύουν ρολόι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thodoristho Posted January 2, 2012 Report Share Posted January 2, 2012 Ενας κοκκινος κουβας ειναι το δικο μου..παντως με ολα αυτα ξενερωσα ασχημα και λεω να το δωσω σιγα σιγα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted January 3, 2012 Report Share Posted January 3, 2012 Καλή Χρονιά εύχομαι με υγεία! Εμένα ο κωδικός της τουρμπίνας μου είναι 03F 145 725 G . Παίζει να την γλιτώσω εγώ ή πλέον δεν έχει καμία σχέση και κάποια στιγμή να την περιμένω; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimmis73 Posted January 3, 2012 Report Share Posted January 3, 2012 σε φιλικο polo (ευτυχως οχι στο δικό μου) πριν καμια βδομαδα αναψε η ενδειξη EPC στο καντραν και το αυτοκινητο αρχισε να πηγαινει σαν συμβατικο 1200ρι...με τα πολλα το αμαξι πηγε στην karenta και υστερα απο αρκετο ψαξιμο ενημερωσαν τον ιδιοκτητη οτι προκειται περι προβληματικης τουρμπινας (κοβοταν η παροχη κ δεν λειτουργουσε)...η οποια και αντικατασταθηκε φυσικα μες την εγγυηση! εχει αντιμετωπισει κανεις αλλος το ιδιο προβλημα ή ειναι μεμονώμενη περιπτωση??? φιλε το ιδιο προβλημα ειχα και γω αλλαξα το τουρμπο αλλα ξανααναψε το epc kai τωρα μου λενε θα το κρατησουν 2 μερες μεσα να το ψαξουν εχω ξενερωσει το αυτοκινητο εχει 16000χλμ χωρια οτι το ρελαντι και μενα δεν ηταν σταθερο και μολις αλλαξα το τουρμπο δεν μου το ξανακανε δηλ. για αλλο πηγα και αλλο φτιαχτηκε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted January 3, 2012 Report Share Posted January 3, 2012 Δυστυχώς "την πληρώνουμε" όσοι αγοράσαμε το Polo τον πρώτο χρόνο της κυκλοφορίας του. Δεν έχω ακούσει κάποιον να είχε προβλήματα ούτε με το ρελαντί , ούτε με την wastegate απο αυτά που κυκλοφόρησαν το 11 ή απο κατόχους Ibiza και Fabia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poloman Posted January 4, 2012 Report Share Posted January 4, 2012 Καλησπέρα σε όλους. Και σε εμένα έτυχε δυστυχώς το ίδιο πρόβλημα με το EPC και "check" του καταλύτη. Έγινε η αντικατάσταση της "περίφημης" ροδέλας, η απόδοση του αμαξιού έπεσε και αυξήθηκε η κατανάλωση. Μια ερώτηση:Στην πρώτη θέση (όχι στην εκκίνηση) που γυρίζει κάποιος το κλειδί ανάβουν όλα τα led στο κατράν και μετά από λίγο κάποια εξαφανίζονται. Σας κρατάει κάποιο led ανοιχτό? Εμένα παραμένει το EPC και το Check ανοιχτό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted January 4, 2012 Report Share Posted January 4, 2012 Καλή Χρονιά εύχομαι με υγεία! Εμένα ο κωδικός της τουρμπίνας μου είναι 03F 145 725 G . Παίζει να την γλιτώσω εγώ ή πλέον δεν έχει καμία σχέση και κάποια στιγμή να την περιμένω; Κι εμένα που είχα τον παλιό κωδικό F, μου έβαλαν τον νέο που έχεις κι εσύ, οπότε λογικά θα είσαι μια χαρά! Καλησπέρα σε όλους. Και σε εμένα έτυχε δυστυχώς το ίδιο πρόβλημα με το EPC και "check" του καταλύτη. Έγινε η αντικατάσταση της "περίφημης" ροδέλας, η απόδοση του αμαξιού έπεσε και αυξήθηκε η κατανάλωση. Μια ερώτηση:Στην πρώτη θέση (όχι στην εκκίνηση) που γυρίζει κάποιος το κλειδί ανάβουν όλα τα led στο κατράν και μετά από λίγο κάποια εξαφανίζονται. Σας κρατάει κάποιο led ανοιχτό? Εμένα παραμένει το EPC και το Check ανοιχτό. Έτσι κάνει σε όλα τα Polo μην ανησυχείς. Όταν βάλεις μπρος θα σβήσουν όλα τα φωτάκια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 Κι εμένα που είχα τον παλιό κωδικό F, μου έβαλαν τον νέο που έχεις κι εσύ, οπότε λογικά θα είσαι μια χαρά! Το θέμα φίλε μου είναι ότι μερικά παιδιά από εδώ λένε ότι τους παρουσίασε πρόβλημα και η νέα, αλλαγμένη τουρμπίνα-wastegate.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GERAKI123 Posted February 16, 2012 Report Share Posted February 16, 2012 Να ρωτήσω και εγώ γιατί έχω θορυβηθεί μετά από αυτά. Το δικό μου είναι αγορασμένο Ιούλιο 2010 παραγωγή Ιούνιος 2010. Είναι με κιβώτιο dsg και δεν είχα κανένα πρόβλημα τώρα ούτε στην τουρμπίνα ούτε κάπου αλλού. 13.000 χιλιόμετρα. Λέτε να το πάω στο service για τοποθέτηση της ροδέλας η έλεγχο της τουρμπίνας από την στιγμή που δεν έχει κάτι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greg Posted February 16, 2012 Report Share Posted February 16, 2012 Εγώ όταν έτυχε και το πήγα στο συνεργείο για άσχετο λόγο, μου τοποθέτησαν από μόνοι τους την ροδέλα (δωρεάν) γιατί λέει ήταν "recall από VW" (ανάκληση όπως λέμε στο χωριό μου ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancias Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Παιδια σημερα χρησιμοποιησα για πρωτη φορα VAG COM.Εχω ένα polo 1.2 tsi (το αγορασα 04/2010). μου εβγαλε αυτο το σφαλμα ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Address 01: Engine (J623-CBZB) Labels: None Part No SW: 03F 906 070 D HW: 03F 906 070 D Component: SIMOS10.20H02 7230 Revision: -------- Serial number: Coding: 001900D6200400080000 Shop #: WSC 124697 483 00190 ASAM Dataset: EV_ECM12TFS02103F 002012 ROD: N/A VCID: 234E6A7A9BBD No ASAM data for: "EV_ECM12TFS02103F" (VW25) 1 Fault Found: 6443 - ROD - Unknown Error Code - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 6 Mileage: 7503 km Date: 2000.00.00 Time: 00:00:00 Readiness: 0000 0000 -------------------------------------------------------- Η μονη διαφορα ειναι οτι μου βγαζει error 6443!Τι λετε να το παω αντιπροσωπεια?Σε 2 μηνες βγαινω εκτοσ εγγυησης κ εχω 7500 χιλλιομετρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polo_TSI Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Παιδια σημερα χρησιμοποιησα για πρωτη φορα VAG COM.Εχω ένα polo 1.2 tsi (το αγορασα 04/2010). μου εβγαλε αυτο το σφαλμα ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Address 01: Engine (J623-CBZB) Labels: None Part No SW: 03F 906 070 D HW: 03F 906 070 D Component: SIMOS10.20H02 7230 Revision: -------- Serial number: Coding: 001900D6200400080000 Shop #: WSC 124697 483 00190 ASAM Dataset: EV_ECM12TFS02103F 002012 ROD: N/A VCID: 234E6A7A9BBD No ASAM data for: "EV_ECM12TFS02103F" (VW25) 1 Fault Found: 6443 - ROD - Unknown Error Code - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 6 Mileage: 7503 km Date: 2000.00.00 Time: 00:00:00 Readiness: 0000 0000 -------------------------------------------------------- Η μονη διαφορα ειναι οτι μου βγαζει error 6443!Τι λετε να το παω αντιπροσωπεια?Σε 2 μηνες βγαινω εκτοσ εγγυησης κ εχω 7500 χιλλιομετρα Οπωσδήποτε κάνε επέκταση εγγύησης!Έχουν βγάλει ένα νέο πρόγραμμα που μπορείς να έχεις εγγύηση μέχρι 7 έτη με 180 ευρώ το χρόνο,εξαιρώντας βέβαια τα πρώτα 2 χρόνια τα οποία στα παρέχει από την αρχή!Μην το αμελείς,ειδικά άμα βλέπεις τέτοια προβλήματα.Πάρε τηλέφωνο και ρώτα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancias Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Οπωσδήποτε κάνε επέκταση εγγύησης!Έχουν βγάλει ένα νέο πρόγραμμα που μπορείς να έχεις εγγύηση μέχρι 7 έτη με 180 ευρώ το χρόνο,εξαιρώντας βέβαια τα πρώτα 2 χρόνια τα οποία στα παρέχει από την αρχή!Μην το αμελείς,ειδικά άμα βλέπεις τέτοια προβλήματα.Πάρε τηλέφωνο και ρώτα! Πραγματικα δεν ξέρω,δεν μου εχει βγαλει καποιο προβλημα μεχρι στιγμης,δεν εχει αναψει κανενα λαμπακι, το μονο που εχω ειναι αυτη η ενδειξη του vag com.Μαλλον θα παω να του κανουν εναν ελεγχο κ στην αντιπροσωπεια κ αν μου πουν οτι δεν βρισκουν κατι...μαλλον το σκεφτομαι σοβαρα για επεκταση... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polo_TSI Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Πραγματικα δεν ξέρω,δεν μου εχει βγαλει καποιο προβλημα μεχρι στιγμης,δεν εχει αναψει κανενα λαμπακι, το μονο που εχω ειναι αυτη η ενδειξη του vag com.Μαλλον θα παω να του κανουν εναν ελεγχο κ στην αντιπροσωπεια κ αν μου πουν οτι δεν βρισκουν κατι...μαλλον το σκεφτομαι σοβαρα για επεκταση... Κάνε κάνε!Μην το σκέφτεσαι!Αν και είναι απαράδεκτο να πληρώνεις μια εταιρεία για να σου εγγυηθεί για το προιόν της! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Greg Posted March 1, 2012 Report Share Posted March 1, 2012 Οπωσδήποτε κάνε επέκταση εγγύησης!Έχουν βγάλει ένα νέο πρόγραμμα που μπορείς να έχεις εγγύηση μέχρι 7 έτη με 180 ευρώ το χρόνο,εξαιρώντας βέβαια τα πρώτα 2 χρόνια τα οποία στα παρέχει από την αρχή!Μην το αμελείς,ειδικά άμα βλέπεις τέτοια προβλήματα.Πάρε τηλέφωνο και ρώτα! 7 χρόνια??? με κούφανες τώρα.. εγώ πολύ πρόσφατα έκανα ανανέωση εγγύησης +2 και πλήρωσα 415 ευρώ (που κάνει 207,5 ευρώ τον χρόνο και όχι 180 αλλά δεν θα κολλήσουμε εκεί). μπορείς να μας πεις περισσότερα? επίσης, ο φίλος μας είπε για το vag com, έχω ακούσει κιάλλους... τί είναι αυτό? εξαρτηματάκι που συνδέεις τον εγκέφαλο και κάνεις monitoring? ποια τα ωφέλη ώστε να το αγοράσει κάποιος? πόσο κοστίζει? ευχαριστώ, καλό μήνα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polo_TSI Posted March 2, 2012 Report Share Posted March 2, 2012 7 χρόνια??? με κούφανες τώρα.. εγώ πολύ πρόσφατα έκανα ανανέωση εγγύησης +2 και πλήρωσα 415 ευρώ (που κάνει 207,5 ευρώ τον χρόνο και όχι 180 αλλά δεν θα κολλήσουμε εκεί). μπορείς να μας πεις περισσότερα? επίσης, ο φίλος μας είπε για το vag com, έχω ακούσει κιάλλους... τί είναι αυτό? εξαρτηματάκι που συνδέεις τον εγκέφαλο και κάνεις monitoring? ποια τα ωφέλη ώστε να το αγοράσει κάποιος? πόσο κοστίζει? ευχαριστώ, καλό μήνα Καλημέρα σε όλους!Ναι προσωπικά σε εμένα έτσι είπαν ότι μπορείς να δίνεις 180 ευρώ το χρόνο και να έχεις εγγύηση εως 7 έτη.Το συνεργείο που πάω είναι το auto club!Σκέφτονται να το κάνουν για 10(αλλά προσωπικά το θεωρώ απίθανο).Καλό λοιπόν θα ήταν να ρωτήσετε στο συνεργείο σας,μήπως και καταφέρετε να γλιτώσετε κάποια χρήματα.Όσον αφορά το vag com φίλε μου,δεν έχω ιδέα.Κάτι τέτοιο που λες έχω καταλάβει και εγώ,αλλά τα υπόλοιπα μέλη θα μπορούσαν να μας το εξηγήσουν καλύτερα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted March 2, 2012 Report Share Posted March 2, 2012 Είναι πρόγραμμα που μπορείς να διαγνώσεις fault codes από τον εγκέφαλο, αλλά και να αλλάξεις ρυθμίσεις, όπως και να προγραμματίσεις πάλι τον εγκέφαλο σε περίπτωση που βάλεις ένα εξάρτημα το οποίο δεν είχε πάνω όταν το είχες αγοράσει (π.χ. Cruise Control). Για περισσότερα εδώ: http://www.ross-tech.com/products.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancias Posted March 2, 2012 Report Share Posted March 2, 2012 Είναι πρόγραμμα που μπορείς να διαγνώσεις fault codes από τον εγκέφαλο, αλλά και να αλλάξεις ρυθμίσεις, όπως και να προγραμματίσεις πάλι τον εγκέφαλο σε περίπτωση που βάλεις ένα εξάρτημα το οποίο δεν είχε πάνω όταν το είχες αγοράσει (π.χ. Cruise Control). Για περισσότερα εδώ: http://www.ross-tech.com/products.html Βρήκαμε δουλεια να ασχολουμαστε μου φενεται? Σημερα ανοιξα καπο κ βρηκα στο μαυρο πλαστικο στη τουρμπινα απο κατω το κωδικο 03F 145 725 G. Αυτος ειναι ο κωδικος της τουρμπινας?κ αν ναιθ ειναι ο καινουργιος η ο παλιος? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted March 2, 2012 Report Share Posted March 2, 2012 Ναι ο κωδικός της τουρμπίνας είναι και ναι είναι ο καινούργιος. Κάποιος συνφορουμίτης είχε πει πάντως πως κι αυτός είχε θέματα σε κάποιους, αν και δεν το έχω επιβεβαιώσει ακόμη. Σε 'μένα που είχα θέμα με την τουρμπίνα και την άλλαξαν πάντως, αυτό τον κωδικό έβαλαν και μου είπαν ότι είναι η νέα τουρμπίνα, καθώς η παλιά τελείωνε σε F. Το fault που έχει βγάλει σε 'σένα πάντως δεν έχει να κάνει με τουρμπίνα μην ανησυχείς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris polo Posted March 2, 2012 Report Share Posted March 2, 2012 Eχθες ηρθε καινουρια οδηγια για ροδελα στη wastegate και νεο λογισμικο.Θα το κανω τη Δευτερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lancias Posted March 2, 2012 Report Share Posted March 2, 2012 (edited) Ναι ο κωδικός της τουρμπίνας είναι και ναι είναι ο καινούργιος. Κάποιος συνφορουμίτης είχε πει πάντως πως κι αυτός είχε θέματα σε κάποιους, αν και δεν το έχω επιβεβαιώσει ακόμη. Σε 'μένα που είχα θέμα με την τουρμπίνα και την άλλαξαν πάντως, αυτό τον κωδικό έβαλαν και μου είπαν ότι είναι η νέα τουρμπίνα, καθώς η παλιά τελείωνε σε F. Το fault που έχει βγάλει σε 'σένα πάντως δεν έχει να κάνει με τουρμπίνα μην ανησυχείς. Κάλα θα τρελαθουμε τελειως?? Εχω δηλαδι κωδικο καινουργιας τουρμπινας αν κ το αμαξι ειναι αγορασμενο τον απρίλη του 2010? (δηλαδι υποθετω παρτιδα Μαρτιου '10) Αν ειναι αυτος ο κωδικος της καινουργιας τουρμπινας δεν ισχυουν αυτα που γραφουν στις προιγουμενες σελιδες περι δυο κατηγοριες τουρμπινων (π.μ-μ.μ.) -τουρμπινες προ μαρτιου,τουρμπινες μετα μαρτιου? Υ.Γ.Ξερεις τι μπορει να ειναι αυτο το σφάλμα που μου εβγαλε?ψαχνω στο google απο χτες κ δεν βρισκω τιποτα απολυτως Edited March 2, 2012 by lancias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kostas Pak Posted March 2, 2012 Report Share Posted March 2, 2012 Eχθες ηρθε καινουρια οδηγια για ροδελα στη wastegate και νεο λογισμικο.Θα το κανω τη Δευτερα Σου ήρθε κάποιο σχετικό μήνυμα στο κινητό?!...Ρωτάω γιατί εμένα μου ήρθε το εξής μήνυμα "Να επικοινωνήσετε άμεσα με την VW για δωρεάν επανορθωτική εργασία του αυτοκινήτου σας"...Επικοινώνησα και μου είπαν ότι μάλλον θα μου αλλάξουν ένα ανταλλακτικό+update εγκεφάλου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marios tsi Posted March 2, 2012 Report Share Posted March 2, 2012 Παιδιά,από πού το έχετε αγοράσει το πολάκι και σας στέλνουν μέχρι και μήνυμα στο κινητό? Εγώ επειδή βαριέμαι να τρέχω μέχρι τον Πειραιά,μπορώ να το πάω στο Γκίκα που είναι δίπλα στο σπίτι μου,ή πρέπει να πάω στην καρέντα μιας και έχω και την επέκταση εγγύησης? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...