Nrgakos3 Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 Πάω πέμπτη για service 30000χλμ με δικα μου λαδια (ARAL SUPER TRONIC LONGLIFE III 5W30) 185 euro πως ακούγεται? Φανταζομαι στη Βεροια ή στο Μανδυλα . Το λεω γιατι η τιμη ειναι καλη για αντιπροσωπεια. Την επομενη φορα αγορασε και κανενα φιλτρακι www.g-market.gr ειναι και στα μερη σου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForiS3 Posted March 18, 2009 Report Share Posted March 18, 2009 στη βεροια (Τεγούσης) φιλτρα δεν εχω ιδεα πως αγοραζω γι αυτο δεν κοιταξα... ετσι κ αλλιως φθηνα ειναι δεν τιθεται θεμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 στη βεροια (Τεγούσης) φιλτρα δεν εχω ιδεα πως αγοραζω γι αυτο δεν κοιταξα... ετσι κ αλλιως φθηνα ειναι δεν τιθεται θεμα Φιλε ForiS3 κ εγω απο Βεροια ειμαι κ εκει ειχα κανει το τελευταιο service στα 60000.. τωρα εχω 86000 κ παω για το επομενο σε λιγο καιρο.. Εχει πολυ καλα μαστορια αλλα θα μπορουσε να ειναι ακομη καλυτερο.. Ειδα ποστ ενος αλλου φιλου που εμεινε πολυ δυσαρεστημενος.. Εγω δοκιμασα κ αλλου κ γι αυτο στο λεω.. Τωρα για τιμη, στο service των 60000 ειχα δωσει 200-250 αν θυμαμαι.. Πιστευω καλα ειναι σε σχεση με Μανδυλα που εναφερε ο φιλος μας πηγα κ με αρμεξαν!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForiS3 Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 179 ευρω βγήκε τελικά... Εγω ειμαι πολυ ευχαριστημένος με το σερβις και γενικα με τους μηχανικούς το μονο που με απογοητευσε μεχρι τωρα ητανε οτι παραγγειλα στα μεσα του δεκεμβριου ενα Cruise Control και ηρθε τελη φεβρουαρίου... Κατα τα άλλα είμαι πολυ ευχαριστημένος μεχρι στιγμής Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 179 ευρω βγήκε τελικά... Εγω ειμαι πολυ ευχαριστημένος με το σερβις και γενικα με τους μηχανικούς το μονο που με απογοητευσε μεχρι τωρα ητανε οτι παραγγειλα στα μεσα του δεκεμβριου ενα Cruise Control και ηρθε τελη φεβρουαρίου... Κατα τα άλλα είμαι πολυ ευχαριστημένος μεχρι στιγμής Τι ακριβως παρηγγειλες? Εκεινον το μοχλο εννοεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForiS3 Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Cruise Control το ανταλακτικο ειναι ο μοχλος του φλας που έχει μερικα εξτρα κουμπακια... μια π@π@ρι@ δλδ και περιμενα 2,5 μηνες γι αυτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 Cruise Control το ανταλακτικο ειναι ο μοχλος του φλας που έχει μερικα εξτρα κουμπακια... μια π@π@ρι@ δλδ και περιμενα 2,5 μηνες γι αυτο Σωπα ρε συ.. Θα μπορουσες να το παραγγειελις απο ebay κατευθειαν.. Ποσο σου στοιχισε; Το αυτοκινητο το εχεις με Cruise Control απο το εργοστασιο;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForiS3 Posted March 20, 2009 Report Share Posted March 20, 2009 οχι το πηρα τον περασμένο μαϊο το αυτοκίνητο και το Cruise control το εβαλα τωρα τον φεβρουαριο... γυρω στα 70-80 εκανε το CC και τα εργατικα αλλα τοσα... καπου 150 ευρω πληρωσα συνολο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 οχι το πηρα τον περασμένο μαϊο το αυτοκίνητο και το Cruise control το εβαλα τωρα τον φεβρουαριο... γυρω στα 70-80 εκανε το CC και τα εργατικα αλλα τοσα... καπου 150 ευρω πληρωσα συνολο... Αν ειχες vag com θα μπορουσες να το κανεις κ μονος κ θα γλιτωνες τα εργατικα.. Οτι γλιτωνεις απο αυτους ειναι καλο.... Anyway, να μην ξεφευγουμε κ απ'το θεμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForiS3 Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Αλλα επειδη δεν εχω ιδεα απο vag com και τα ψιψιψινια με τα κοκοκοψα καλυτερα εκει στα σιγουρα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted March 21, 2009 Report Share Posted March 21, 2009 Αλλα επειδη δεν εχω ιδεα απο vag com και τα ψιψιψινια με τα κοκοκοψα καλυτερα εκει στα σιγουρα.... Καλυτερα γτ εισαι κ στην εγγυηση.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ekaradimos Posted March 23, 2009 Report Share Posted March 23, 2009 Σχετικά με το service θα πω κάτι που είπε ένας φίλος. Τον ρώτησα επείδη έχω το αμάξι 22 μήνες και μέχρι 10 Απριλίου το αργότερο θα πρέπει να έχω αποφασίσει αν θα κάνω επέκταση εγγύησης, αν αξίζει, δεδομένου του ότι έχει βγάλει προβλήματα (συγχρονιζέ, ηλεκτρονική πεταλούδα γκαζιού, τρόμπα συμπλέκτη, διακόπτης Cruise control και σκάστρα). Μου είπε να πα να γ@μ&θ0^ν που θα τους δώσεις ζεστά ζεστά χρήματα και εν μέσω οικονομικής κρίσης. Εγώ όπως το σκέφτηκα, καθαρά οικονομικά, είδα ότι ΜΟΝΟ το πρώτο service είναι υποχρεωτικό να το κάνεις στην αντιπροσωπεία (και σ' αυτό πήγα με δικά μου λάδια και φ. λαδιού). Ακόμα και αυτό μπορεί κανείς να το αποφύγει διότι λέγοντας ότι επιλέγει longlife service δεν είναι απαραίτητο να το κάνει σε εξουσιοδοτημένο στο χρόνο ή στα 15000km. Μόνο αν κάνει πολλά χιλιόμετρα το χρόνο θα χρειαστεί μέσα στη διετία της εγγύησης να πάει 1 φορά σε εξουσιοδοτημένο. Όμως λόγω του ότι >15000 km με τα ίδια λάδια είναι πάρα πολλά είναι απαραίτητο να κάνουμε το πρώτο service στο χρόνο ή και νωρίτερα αν πιάσουμε αυτά τα χιλιόμετρα. Το 2ο service πρέπει να γίνει στο ΤΕΛΟΣ του 2ου χρόνου όπου ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ και η εγγύηση. Απ' τη στιγμή που δε θα κάνω επέκταση, θα το γλυτώσω. Σχετικά με την επέκταση : 426 E κόστος επέκτασης + τουλάχιστον 120Ε διαφορά, σε σχέση με το μπαρμπα μήτσο της γειτονιάς, από το service 2ου έτους (ή 30000 Km) και το service 3ου έτους (λιπαντικό + πιθανότατα τακάκια) = 540Ε. Αν οι βλάβες που μπορεί να παρουσιάσει στο διάστημα 2-4 χρόνια κοστίσουν (ΣΤΟΝ ΜΠΑΡΜΠΑ ΜΗΤΣΟ ΣΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ) λιγότερο από 540Ε τότε βγαίνω κερδισμένος !!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eagle1 Posted March 29, 2009 Report Share Posted March 29, 2009 Αν οι βλάβες που μπορεί να παρουσιάσει στο διάστημα 2-4 χρόνια κοστίσουν (ΣΤΟΝ ΜΠΑΡΜΠΑ ΜΗΤΣΟ ΣΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ) λιγότερο από 540Ε τότε βγαίνω κερδισμένος !!! Το κακό είναι ότι αν σου κάτσει βλάβη δύσκολα θα τη βγάλεις καθαρή με 500. Το ίδιο ακριβώς σκέφτομαι αυτην την εποχή,γιατί μέχρι το Μάιο πρέπει να αποφασίσω και για το δικό μου... Δε ξέρω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_t_g Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 Πιστεύω πως το κριτήριο για να αποφασίσει κανείς εάν θα κάνει ή όχι την επέκταση εγγύησης είναι σχετικά απλό: Μπορείς να αντέξεις το κόστος των service στην επίσημη αντιπροσωπεία;;; Εάν ναι, το να δώσεις λιγότερα 500 ευρώ για 2 χρόνια απόλυτης ηρεμίας, πιστεύω πως ΔΕΝ είναι πεταμένα λεφτά. Το αντίθετο μάλιστα. Εάν (χτύπα ξύλο) σου βγάλει την παραμικρή βλάβη, έκανες αμέσως απόσβεση. Δεν συζητάω καν το πόσο πολύ συμφέρει εάν οι βλάβες που μπορεί να βγάλει είναι περισσότερες από μια... Εάν πάλι κάποιος δεν μπορεί να αντέξει το κόστος του επίσημου αντιπρόσωπου για τα service, τότε δεν υπάρχει κανένας λόγος να κάνει επέκταση εγγύησης. Πάντως, εάν το καλοσκεφτείς, η διαφορά του κόστους ανάμεσα στον επίσημο και μη δεν είναι πολύ μεγάλη - πόσο μάλλον εάν ασχολείσαι λιγάκι και φροντίζεις να προμηθεύεσαι ο ίδιος τα ανταλλακτικά και τα αναλώσιμα αντί να σου τα δίνουν οι ίδιοι σε κόστος χρυσού και βάλε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 Αν οι βλάβες που μπορεί να παρουσιάσει στο διάστημα 2-4 χρόνια κοστίσουν (ΣΤΟΝ ΜΠΑΡΜΠΑ ΜΗΤΣΟ ΣΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ) λιγότερο από 540Ε τότε βγαίνω κερδισμένος !!! Το ίδιο σκεπτικό είχε και ένας φίλος μου, και του έβγαλε κρεμαγιέρα....δεν σου λέω το κουστουμάκι για να μην σε απογοητεύσω... Την επέκταση την κάνεις για τα χοντρά που έτσι και αλλιώς δεν επηρεάζονται από το αν έχεις αλλάξει λάδια-φίλτρα-κτλ στην αντιπροσωπεία. Εγώ έχω επέκταση, έχω κάνει μια φορά αλλαγή λαδιών στην αντιπροσωπεία και όλα τα υπόλοιπα εκτός. Παρόλα αυτά όταν χρειάστηκε να μου περάσουν εγγύηση πράγματα δεν υπήρξε πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 Το ίδιο σκεπτικό είχε και ένας φίλος μου, και του έβγαλε κρεμαγιέρα....δεν σου λέω το κουστουμάκι για να μην σε απογοητεύσω...Την επέκταση την κάνεις για τα χοντρά που έτσι και αλλιώς δεν επηρεάζονται από το αν έχεις αλλάξει λάδια-φίλτρα-κτλ στην αντιπροσωπεία. Εγώ έχω επέκταση, έχω κάνει μια φορά αλλαγή λαδιών στην αντιπροσωπεία και όλα τα υπόλοιπα εκτός. Παρόλα αυτά όταν χρειάστηκε να μου περάσουν εγγύηση πράγματα δεν υπήρξε πρόβλημα. Να μαντεψω;;;Κανενα 2500αρι πηγε η κρεμαγιερα;Εγω την εχω κανει την επεκταση.Μακαρι να μη μου βγαλει τιποτα το αυτοκινητο αλλα τουλαχιστον και μονο που θα εχω το κεφαλι μου ησυχο μου φτανει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankouts Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 Παιδια να ρωτήσω κάτι? Αν αλλάζουμε κάθε 15.000 λάδια γιατί να βάζουμε αυτα ARAL SUPER TRONIC LONGLIFE III 5W30 και όχι απλά λαδάκια? Απλά εννοώ όχι longlife αφου δε κάνουμε έτσι longlife service. Και σε αυτη την περίπτωση ποιά λάδια προτιμώνται? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 Παιδια να ρωτήσω κάτι? Αν αλλάζουμε κάθε 15.000 λάδια γιατί να βάζουμε αυτα ARAL SUPER TRONIC LONGLIFE III 5W30 και όχι απλά λαδάκια? Απλά εννοώ όχι longlife αφου δε κάνουμε έτσι longlife service. Και σε αυτη την περίπτωση ποιά λάδια προτιμώνται? Η Κοσμοκαρ τα 15.000 χλμ τα θεωρει longlife.Παντως το να βαλεις λαδια που να μην ειναι longlife και να τα αφησεις 15.000 χλμ δε θα το συνιστουσα.Μη φανταστεις οτι θα εξοικονομησεις κανενα σημαντικο χρηματικο ποσο απο την αλλη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankouts Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 (edited) Η Κοσμοκαρ τα 15.000 χλμ τα θεωρει longlife.Παντως το να βαλεις λαδια που να μην ειναι longlife και να τα αφησεις 15.000 χλμ δε θα το συνιστουσα.Μη φανταστεις οτι θα εξοικονομησεις κανενα σημαντικο χρηματικο ποσο απο την αλλη. Χμμ νομίζω πως κάνεις λάθος. Όταν ήταν να κάνω το πρώτο σέρβις και μίλησα με kosmocar μου είχαν πεί ή longlife service δηλαδή κάθε 30.000 χλμ ή το απλό κάθε 15.000 χλμ. Edited March 30, 2009 by Interman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_t_g Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 Τα καλά από τα φθηνά λάδια δεν έχουν μεγάλη διαφορά στην τιμή. Καλό είναι να προτιμάτε τα longlife. Το service των 30.000χλμ δεν είμαι σίγουρος εάν μπορεί να έχει εφαρμογή στην Ελλάδα. Έχετε δει τι τρελές θερμοκρασίες ανεβάζουν τα λάδια το καλοκαίρι; Προσωπικά, θεωρώ ότι το κόστος των λαδιών είναι χαζό. Κάθε χρόνο κάνω μια αλλαγή στην αντιπροσωπεία και κάθε εξάμηνο κάνω μια αλλαγή μόνος μου. Δεν χάνω κάτι. Ο κινητήρας όμως, κερδίζει πολλά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted March 30, 2009 Report Share Posted March 30, 2009 (edited) Μετά από 6 μήνες ή 10Κ χλμ ακόμα και τα κορυφαία λάδια χάνουν την αρχική σύστασή τους... ¶ρα διάλεξε ότι λάδι θέλεις (που υπακούει στις νόρμες) αλλά να το αλλάζεις με αυτούς τους ρυθμούς...Και φυσικά οι ενδιάμεσες αλλαγές δεν υπάρχει κανένας λόγος να γίνονται αντιπροσωπεία (αν είσαι στην εγγύηση). Edited March 30, 2009 by Black V GTi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ankouts Posted March 31, 2009 Report Share Posted March 31, 2009 Οκ παιδιά ευχαριστώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bozis_k Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 παιδια εγω για το TSI 140, στα 60.000 χλμ εδωσα στην ΕΤΕΑ 400 κατι ευρω! χωρια που μου ειπανε να αλλαξω τακακια μπρος και πισω, για τα οποια θελουν αλλα 260 € και εχω ψιλοφρικαρει!!!!!!! εκανε κανεις αλλος το σερβις στα 60.000??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 Φίλε μου, μπορώ να σου πω εγώ για τα δικά μου 60k στο GTI: Αλλάζω βαλβολίνες στο DSG και δίνω 300 ευρώ. Κάνω και το γενικό service και δίνω άλλα 440 ευρώ. Σύνολο 740 ευρώ. Αυτά με 10% έκπτωση σε εργασία και 15% σε ανταλλακτικά... Τζάμπα πράγμα! Τόσο τζάμπα που τους πήγα το παραστατικό της Sportscar για το μεγάλο service της Carrera 4 του αδερφού μου (40k εκεί) και ο τεχνικός σύμβουλος δε μπορούσε να εξηγήσει ΓΙΑΤΙ οι ίδιες ακριβώς εργασίες (μπουζί, φίλτρα, λάδια, βαλβολίνες) καθώς και η αντικατάσταση 6 πολλαπλασιαστών σε ενα σπορ αυτοκίνητο πολυτελείας 3600cc κόστισε 600 ευρώ σύνολο. Χωρίς έκπτωση. Σκέψου μόνο πως 9 λίτρα λάδι Mobil 1 κοστίζουν 100 ευρώ στην 996 ενώ 5 λίτρα λάδι Longlife III κοστίζουν 125 ευρώ στη VW. Κατά τα άλλα, τα τεκμήρια διαβίωσης (που αφορούν το πόσο κοστίζει η κτήση ενός αυτοκινήτου ετησίως) είναι αντικειμενικότατα, με 17.500 Ευρώ στα 2λιτρα και 97.000 ευρώ στα 3600cc! Θες και κάτι πιο πρόσφατο? Έκανα πριν 2 εβδομάδες το service των 70k στο GTI πάλι. Αυτή τη φορά ήταν το μικρό και έδωσα 'μόνο' 230 ευρώ με την έκπτωση. Μου λένε με περηφάνεια πως το αυτοκίνητο είναι άψογο μηχανικά και πως έκαναν όλους τους ελέγχους, οπτικούς και μη, ώστε να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Μάλιστα, ανακάλυψαν μια ελαττωματική αντεπίστροφη ηλεκτροβαλβίδα στο turbo την οποία αντικατέστησαν και την οποία μου χρέωσαν προς 25 ευρώ (αν και είχα επέκταση εγγύησης, αλλά είπα να μη γίνω γύφτος για τόσο μικρό ποσό). Για να μη στα πολυλογώ, επειδή δεν άλλαξαν φίλτρο αέρος αποφάσισα να αγοράσω ένα και να το αντικαταστήσω μόνος. Έτσι, τη Μεγάλη Εβδομάδα βγάζω το καπάκι για να λύσω το φίλτρο και βλέπω λάδια γύρω από το πώμα του λαδιού. Λύνω το καπάκι και βρίσκω το φίλτρο σα σερβιέτα μες στο λάδι. Και το MAF ήταν λουσμένο στις αναθυμιάσεις. Ο λόγος ήταν ότι η PCV είχε σπάσει. Φυσικά στο service δεν το ανακάλυψαν, αν και έβγαλαν το καπάκι για να αλλάξουν ηλεκτροβαλβίδα. Αλλά τι περιμένεις με 230 ΄μόλις' ευρώ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted April 23, 2009 Report Share Posted April 23, 2009 Φίλε μου, μπορώ να σου πω εγώ για τα δικά μου 60k στο GTI: Αλλάζω βαλβολίνες στο DSG και δίνω 300 ευρώ. Κάνω και το γενικό service και δίνω άλλα 440 ευρώ. Σύνολο 740 ευρώ. Αυτά με 10% έκπτωση σε εργασία και 15% σε ανταλλακτικά... Τζάμπα πράγμα! Τόσο τζάμπα που τους πήγα το παραστατικό της Sportscar για το μεγάλο service της Carrera 4 του αδερφού μου (40k εκεί) και ο τεχνικός σύμβουλος δε μπορούσε να εξηγήσει ΓΙΑΤΙ οι ίδιες ακριβώς εργασίες (μπουζί, φίλτρα, λάδια, βαλβολίνες) καθώς και η αντικατάσταση 6 πολλαπλασιαστών σε ενα σπορ αυτοκίνητο πολυτελείας 3600cc κόστισε 600 ευρώ σύνολο. Χωρίς έκπτωση. Σκέψου μόνο πως 9 λίτρα λάδι Mobil 1 κοστίζουν 100 ευρώ στην 996 ενώ 5 λίτρα λάδι Longlife III κοστίζουν 125 ευρώ στη VW. Κατά τα άλλα, τα τεκμήρια διαβίωσης (που αφορούν το πόσο κοστίζει η κτήση ενός αυτοκινήτου ετησίως) είναι αντικειμενικότατα, με 17.500 Ευρώ στα 2λιτρα και 97.000 ευρώ στα 3600cc! Θες και κάτι πιο πρόσφατο? Έκανα πριν 2 εβδομάδες το service των 70k στο GTI πάλι. Αυτή τη φορά ήταν το μικρό και έδωσα 'μόνο' 230 ευρώ με την έκπτωση. Μου λένε με περηφάνεια πως το αυτοκίνητο είναι άψογο μηχανικά και πως έκαναν όλους τους ελέγχους, οπτικούς και μη, ώστε να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Μάλιστα, ανακάλυψαν μια ελαττωματική αντεπίστροφη ηλεκτροβαλβίδα στο turbo την οποία αντικατέστησαν και την οποία μου χρέωσαν προς 25 ευρώ (αν και είχα επέκταση εγγύησης, αλλά είπα να μη γίνω γύφτος για τόσο μικρό ποσό). Για να μη στα πολυλογώ, επειδή δεν άλλαξαν φίλτρο αέρος αποφάσισα να αγοράσω ένα και να το αντικαταστήσω μόνος. Έτσι, τη Μεγάλη Εβδομάδα βγάζω το καπάκι για να λύσω το φίλτρο και βλέπω λάδια γύρω από το πώμα του λαδιού. Λύνω το καπάκι και βρίσκω το φίλτρο σα σερβιέτα μες στο λάδι. Και το MAF ήταν λουσμένο στις αναθυμιάσεις. Ο λόγος ήταν ότι η PCV είχε σπάσει. Φυσικά στο service δεν το ανακάλυψαν, αν και έβγαλαν το καπάκι για να αλλάξουν ηλεκτροβαλβίδα. Αλλά τι περιμένεις με 230 ΄μόλις' ευρώ? ενα εχω να πω Μπραβο που το παιρνεις τοσο χαλαρα εγω θα τους ειχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...