Jump to content
vg1912

Βοηθεια Για Vag-Com Measuring Blocks.

Recommended Posts

Posted

Παρελαβα πριν απο λιγο ενα Κινεζικο αντιγραφο του γνησιου VAG-COM που λειτουργει μεχρι στιγμης πολυ καλα αλλα χρειαζομαι καποιες πληροφοριες για το ποια measuring blocks ειναι χρησιμο να καταγραψω οχι μονο για να δω την αποδοση του κινητηρα αλλα και για να δω την ποιοτητα της βενζινης κ.α.

Απο το παρον forum (στο How To) βρηκα καποια αλλα δεν ξερω αν ισχυουν για το αμαξι μας (CC).

Πχ. το 002 για τα g/s του MAF, 004 για τη θερμοκρασια αερα της εισαγωγης, 014 & 015 & 016 για misfires, 031 για το λ(:blush:, 112 για τη θερμοκρασια καυσαεριων, 115 για specified & actual boost pressure (mbar) και 120 για τη ροπη(:angel:.

Περισσοτερες πληροφοριες γενικα για το τι μπορει καποιος να κανει με το VAG-COM αλλα και για αλλα measuring blocks ειναι ευπροσδεκτες...

Ευχαριστω,

Βασιλης

Posted

Πατώντας σε κάθε κατηγορία εμφανίζει τα κανάλια που περιέχει, τι είναι το καθένα αλλά και τι περιλαμβάνει το κάθε πεδίο στο κάθε κανάλι ...

http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/

:blush:

Posted

Πατώντας σε κάθε κατηγορία εμφανίζει τα κανάλια που περιέχει, τι είναι το καθένα αλλά και τι περιλαμβάνει το κάθε πεδίο στο κάθε κανάλι ...

http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/

:clapping:

Ευχαριστω για την απαντηση αλλα ειναι τοσο πολλα που δεν ξερω ποια να διαλεξω και ποια ισχυουν για το CC...

Αυτα που αναφερω ειναι σωστα;

Posted

Βρήκα τα παρακάτω τα οποία ελπίζω να σε βοηθήσουν καθόλου... :clapping:

Πρώτο

Δευτερο

Posted

Βρήκα τα παρακάτω τα οποία ελπίζω να σε βοηθήσουν καθόλου... :drinks:

Πρώτο

Δευτερο

Ευχαριστω!

Με βοηθησαν πολυ.

Posted

Ευχαριστω!

Με βοηθησαν πολυ.

Τίποτα, ένας γκούγκλης δουλειά ήταν :drinks:

Posted

Παρελαβα πριν απο λιγο ενα Κινεζικο αντιγραφο του γνησιου VAG-COM που λειτουργει μεχρι στιγμης πολυ καλα

Για να μη σε πρήζω με δεκάδες ερωτήσεις, έχεις κάποιο ebay link να το δούμε;

Posted

Τίποτα, ένας γκούγκλης δουλειά ήταν :drool:

• 001: Αλγόριθμος διόρθωσης λ: ±5% normal

• 002: Φορτίο μηχανής ( έως 191.7% max διαβάζει το VCDS ) (2o πεδίο ), Ψεκασμός μπέκ διάρκεια σε msec (3ο πεδίο), MAF (μετρητής αέρα) (4ο πεδίο)

• 003: Στροφές rpm, % γκάζι, γραμμάρια MAF και μοίρες αβάνς.

• 004: Θερμοκρασία νερού (3ο πεδίο), Θερμοκρασία εισερχόμενου αέρα μετά το IC (4ο πεδίο)

• 015: Μετρητής misfire για τους πρώτους 3 κυλίνδρους (3 πρώτα πεδία)

• 016: Μετρητής misfire για τους επόμενους 3 κυλίνδρους (3 πρώτα πεδία)

• 017: Μετρητής misfire για τους επόμενους κυλίνδρους

• 020: Knock control, CFs, για τους πρώτους 4 κυλίνδρους

• 021: Knock control, CFs για τους επόμενους 4 κυλίνδρους

• 026: «Τάση» στους 4 κυλίνδρους, για έλεγχο knocks «θόρυβος» ανά κύλινδρο

• 031: Λάμδα, πραγματική τιμή (1ο πεδίο), στόχος (2ο πεδίο)

• 032: Fuel trims, idle (1ο πεδίο), partial load (2ο πεδίο)

• 034: Θερμοκρασία καταλύτη (2ο πεδίο)

• 054: Ποσοστό % ανοίγματος πεταλούδας.

• 091: 4η στήλη VVT.

• 094: 2η στήλη VVT.

• 106: Πίεση αντλίας χαμηλή?

• 112: Θερμοκρασία καυσαερίων (συνήθως στην πολλαπλή), Bank 1 (1ο πεδίο), Bank 2 (3o πεδίο)

• 115: Πίεση turbo, στόχος (3ο πεδίο), πραγματική τιμή (4ο πεδίο)

• 118: Θερμοκρασία εισαγωγής, Ν75, πίεση.

• 134: θερμοκρασία λαδιού (1ο πεδίο)

• 120: Ροπή κινητήρα.

• 227: Πίεση της αντλίας υψηλή, αλλά μπορεί να βρεθεί και στο 140 ή στο 230.

να ναι καλα ενας φιλος :D (dikonou)

Posted

Μπράβο ρε συ Τάσο!! :thumbsup:

Posted

• 001: Αλγόριθμος διόρθωσης λ: ±5% normal

• 002: Φορτίο μηχανής ( έως 191.7% max διαβάζει το VCDS ) (2o πεδίο ), Ψεκασμός μπέκ διάρκεια σε msec (3ο πεδίο), MAF (μετρητής αέρα) (4ο πεδίο)

• 003: Στροφές rpm, % γκάζι, γραμμάρια MAF και μοίρες αβάνς.

• 004: Θερμοκρασία νερού (3ο πεδίο), Θερμοκρασία εισερχόμενου αέρα μετά το IC (4ο πεδίο)

• 015: Μετρητής misfire για τους πρώτους 3 κυλίνδρους (3 πρώτα πεδία)

• 016: Μετρητής misfire για τους επόμενους 3 κυλίνδρους (3 πρώτα πεδία)

• 017: Μετρητής misfire για τους επόμενους κυλίνδρους

• 020: Knock control, CFs, για τους πρώτους 4 κυλίνδρους

• 021: Knock control, CFs για τους επόμενους 4 κυλίνδρους

• 026: «Τάση» στους 4 κυλίνδρους, για έλεγχο knocks «θόρυβος» ανά κύλινδρο

• 031: Λάμδα, πραγματική τιμή (1ο πεδίο), στόχος (2ο πεδίο)

• 032: Fuel trims, idle (1ο πεδίο), partial load (2ο πεδίο)

• 034: Θερμοκρασία καταλύτη (2ο πεδίο)

• 054: Ποσοστό % ανοίγματος πεταλούδας.

• 091: 4η στήλη VVT.

• 094: 2η στήλη VVT.

• 106: Πίεση αντλίας χαμηλή?

• 112: Θερμοκρασία καυσαερίων (συνήθως στην πολλαπλή), Bank 1 (1ο πεδίο), Bank 2 (3o πεδίο)

• 115: Πίεση turbo, στόχος (3ο πεδίο), πραγματική τιμή (4ο πεδίο)

• 118: Θερμοκρασία εισαγωγής, Ν75, πίεση.

• 134: θερμοκρασία λαδιού (1ο πεδίο)

• 120: Ροπή κινητήρα.

• 227: Πίεση της αντλίας υψηλή, αλλά μπορεί να βρεθεί και στο 140 ή στο 230.

να ναι καλα ενας φιλος :thumbsup: (dikonou)

Σ' ευχαριστούμε !

έχεις κι άλλα στα ελληνικά ?

Αν ναι δώσε πράγμα στο λαό !!!

Μπράβο ρε συ Τάσο!! :sad:

+1000 !

Posted

Για να μη σε πρήζω με δεκάδες ερωτήσεις, έχεις κάποιο ebay link να το δούμε;

Ειναι κινεζικο, απλα το πουλαει Αγγλος:

http://www.vag-diagnostics.com

Σ' ευχαριστούμε !

έχεις κι άλλα στα ελληνικά ?

Αν ναι δώσε πράγμα στο λαό !!!

+1000 !

+10000 κι απο εμενα!

Ευχαριστουμε πολυ!

Posted

πιστευω φιλε vg1912 τωρα να εμαθες ΠΟΥ πρεπει να κανεις ερωτησεις για να περνεις απαντησεις οσον αφορα τις αποριες σου... :blush:

Posted

Ναι, κατευθείαν τον ψυχοπαθή Τάσο... χαχαχα :wacko::thumbsup:

Posted

Ναι, κατευθείαν τον ψυχοπαθή Τάσο... χαχαχα :wacko::thumbsup:

χαχααχ πιος μιλησε ειπε ο γαιδαρος τον πετινο κεφαλα :thumbsup::rock:

Posted

Ερώτημα για τα MED17 TSi μας...

Για να γίνει reset στα adaptation tables;

α. κάνουμε βασική ρύθμιση πεταλούδας?

β. κάνουμε clear στα σφάλματα "Στα κούφια"? (χωρίς να έχει σφάλματα εννοώ απλα να πατήσουμε ξανά clear)

γ. Αλλο

Μόνο αν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ γνωρίζει κάποιος ας μου πει. :rolleyes:

Posted

Ερώτημα για τα MED17 TSi μας...

Για να γίνει reset στα adaptation tables;

α. κάνουμε βασική ρύθμιση πεταλούδας?

β. κάνουμε clear στα σφάλματα "Στα κούφια"? (χωρίς να έχει σφάλματα εννοώ απλα να πατήσουμε ξανά clear)

γ. Αλλο

Μόνο αν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ γνωρίζει κάποιος ας μου πει. :rolleyes:

σιμακο ειναι οπως τα λες πας στο engine μπενεις στα faults code πατας ckear faults και εχεις μηδενησει και ξανα κανει παλι adaption απο την αρχη και εισαι ετοιμος ,οχι δεν χρειαζεται ρυθμησμα πεταλουδας να ξες οτι χρειαστεις πες μου :thumbsup:

Posted

Thanks Τασο! :rolleyes:

Posted (edited)

Τάσο, ο Αγγλος λέει ότι ο τρόπος για να μηδενιστεί ότι adaptation έχει κάνει το αμάξι είναι ο παρακάτω

Using VAG COM you can reset the adaptation values by doing a throttle body alignment (TBA). On drive-bywire cars this is done by going into Engine – Basic Settings – Block 060.

Edited by yositosi
Posted

Τάσο, ο Αγγλος λέει ότι ο τρόπος για να μηδενιστεί ότι adaptation έχει κάνει το αμάξι είναι ο παρακάτω

Using VAG COM you can reset the adaptation values by doing a throttle body alignment (TBA). On drive-bywire cars this is done by going into Engine – Basic Settings – Block 060.

οχι φιλε απο εκει κανει βασικη ρυθμηση πεταλουδας τωρα εαν μηδενιζει ταυτοχρονα δεν το ξερω εγω ξερω οτι κανεις βασικη ρυθμηση πεταλουδας :D και οτι μηδενιζει απο to engine - clear faults κα εχει μηδενησει το καναλι 32 σβηνεις στο κενο με λιγα λογια κξαι ας μην εχει σφαλματα αυτα ξερω εγω εδω και πολυ καιρο τωρα κατα ποσο ισχυει αυτο που σου ειπε ο αγγλος δεν ξερω ρε φιλε μπορει με την βασικη ρυθμηση που κανει να μηδενιζει και αυτοματος μπορει το σιγουρο ειναι οτι γινεται η βασικη ρυθμηση της πεταλουδας :sorcerer:

Posted

Δεν ΜΟΥ το είπε κανένας. Το γράφει στο εγχειρίδιο του SPS της Revo για περιπτώσεις όπου κάποιος θα το "παρακάνει" σε ρυθμίσεις ώστε να το κάνει reset μιας και τα όποια adaptation το κρατάνε "πνιγμένο" το αμάξι :D

Posted

Δεν ΜΟΥ το είπε κανένας. Το γράφει στο εγχειρίδιο του SPS της Revo για περιπτώσεις όπου κάποιος θα το "παρακάνει" σε ρυθμίσεις ώστε να το κάνει reset μιας και τα όποια adaptation το κρατάνε "πνιγμένο" το αμάξι ;)

αρα παιζει μαλλον αυτο που λεω οτι μαζι με τη ρυθμηση της πεταλουδας γινεται και μηδενισμος για να κανει παλι απο την αρχη ανταπτιον ο εγκεφαλος B)

Posted

Αυτό το συμπέρασμα έβγαλα και εγώ! :lol:

Posted

Αυτό το συμπέρασμα έβγαλα και εγώ! :twitch:

αρα ενταξει μαθαμε κατι ακομα που δεν ξεραμε :tongue:

Posted

Παιδια πριν απο λιγο ρωτησα και εγω για το reset ρυθμισεων,και οντως εχει δικιο ο Σιμος :tongue:

Ετσι γινεται γενικο adapt, και ο εγκεφαλος ξεκιναει απο την αρχη να προσαρμοζεται στα νεα δεδομενα,αλλα με το αβανταζ οτι πλεον κανει adapt καθαρος,χωρις καταλοιπα απο προηγουμενα adapt!!! :twitch:

Posted

Παιδια πριν απο λιγο ρωτησα και εγω για το reset ρυθμισεων,και οντως εχει δικιο ο Σιμος :tongue:

Ετσι γινεται γενικο adapt, και ο εγκεφαλος ξεκιναει απο την αρχη να προσαρμοζεται στα νεα δεδομενα,αλλα με το αβανταζ οτι πλεον κανει adapt καθαρος,χωρις καταλοιπα απο προηγουμενα adapt!!! :twitch:

ασε ρε που ρωτησες και εσυ και εχει δικαιο ο σιμος :blush::thumbsup::roadrage: :roadrage: :roadrage::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.