vg1912 Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Παρελαβα πριν απο λιγο ενα Κινεζικο αντιγραφο του γνησιου VAG-COM που λειτουργει μεχρι στιγμης πολυ καλα αλλα χρειαζομαι καποιες πληροφοριες για το ποια measuring blocks ειναι χρησιμο να καταγραψω οχι μονο για να δω την αποδοση του κινητηρα αλλα και για να δω την ποιοτητα της βενζινης κ.α. Απο το παρον forum (στο How To) βρηκα καποια αλλα δεν ξερω αν ισχυουν για το αμαξι μας (CC). Πχ. το 002 για τα g/s του MAF, 004 για τη θερμοκρασια αερα της εισαγωγης, 014 & 015 & 016 για misfires, 031 για το λ(, 112 για τη θερμοκρασια καυσαεριων, 115 για specified & actual boost pressure (mbar) και 120 για τη ροπη(. Περισσοτερες πληροφοριες γενικα για το τι μπορει καποιος να κανει με το VAG-COM αλλα και για αλλα measuring blocks ειναι ευπροσδεκτες... Ευχαριστω, Βασιλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted March 2, 2011 Report Share Posted March 2, 2011 Πατώντας σε κάθε κατηγορία εμφανίζει τα κανάλια που περιέχει, τι είναι το καθένα αλλά και τι περιλαμβάνει το κάθε πεδίο στο κάθε κανάλι ... http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vg1912 Posted March 3, 2011 Author Report Share Posted March 3, 2011 Πατώντας σε κάθε κατηγορία εμφανίζει τα κανάλια που περιέχει, τι είναι το καθένα αλλά και τι περιλαμβάνει το κάθε πεδίο στο κάθε κανάλι ... http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/ Ευχαριστω για την απαντηση αλλα ειναι τοσο πολλα που δεν ξερω ποια να διαλεξω και ποια ισχυουν για το CC... Αυτα που αναφερω ειναι σωστα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Βρήκα τα παρακάτω τα οποία ελπίζω να σε βοηθήσουν καθόλου... Πρώτο Δευτερο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vg1912 Posted March 3, 2011 Author Report Share Posted March 3, 2011 Βρήκα τα παρακάτω τα οποία ελπίζω να σε βοηθήσουν καθόλου... Πρώτο Δευτερο Ευχαριστω! Με βοηθησαν πολυ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Ευχαριστω! Με βοηθησαν πολυ. Τίποτα, ένας γκούγκλης δουλειά ήταν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisdom Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Παρελαβα πριν απο λιγο ενα Κινεζικο αντιγραφο του γνησιου VAG-COM που λειτουργει μεχρι στιγμης πολυ καλα Για να μη σε πρήζω με δεκάδες ερωτήσεις, έχεις κάποιο ebay link να το δούμε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Τίποτα, ένας γκούγκλης δουλειά ήταν • 001: Αλγόριθμος διόρθωσης λ: ±5% normal • 002: Φορτίο μηχανής ( έως 191.7% max διαβάζει το VCDS ) (2o πεδίο ), Ψεκασμός μπέκ διάρκεια σε msec (3ο πεδίο), MAF (μετρητής αέρα) (4ο πεδίο) • 003: Στροφές rpm, % γκάζι, γραμμάρια MAF και μοίρες αβάνς. • 004: Θερμοκρασία νερού (3ο πεδίο), Θερμοκρασία εισερχόμενου αέρα μετά το IC (4ο πεδίο) • 015: Μετρητής misfire για τους πρώτους 3 κυλίνδρους (3 πρώτα πεδία) • 016: Μετρητής misfire για τους επόμενους 3 κυλίνδρους (3 πρώτα πεδία) • 017: Μετρητής misfire για τους επόμενους κυλίνδρους • 020: Knock control, CFs, για τους πρώτους 4 κυλίνδρους • 021: Knock control, CFs για τους επόμενους 4 κυλίνδρους • 026: «Τάση» στους 4 κυλίνδρους, για έλεγχο knocks «θόρυβος» ανά κύλινδρο • 031: Λάμδα, πραγματική τιμή (1ο πεδίο), στόχος (2ο πεδίο) • 032: Fuel trims, idle (1ο πεδίο), partial load (2ο πεδίο) • 034: Θερμοκρασία καταλύτη (2ο πεδίο) • 054: Ποσοστό % ανοίγματος πεταλούδας. • 091: 4η στήλη VVT. • 094: 2η στήλη VVT. • 106: Πίεση αντλίας χαμηλή? • 112: Θερμοκρασία καυσαερίων (συνήθως στην πολλαπλή), Bank 1 (1ο πεδίο), Bank 2 (3o πεδίο) • 115: Πίεση turbo, στόχος (3ο πεδίο), πραγματική τιμή (4ο πεδίο) • 118: Θερμοκρασία εισαγωγής, Ν75, πίεση. • 134: θερμοκρασία λαδιού (1ο πεδίο) • 120: Ροπή κινητήρα. • 227: Πίεση της αντλίας υψηλή, αλλά μπορεί να βρεθεί και στο 140 ή στο 230. να ναι καλα ενας φιλος (dikonou) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 Μπράβο ρε συ Τάσο!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted March 3, 2011 Report Share Posted March 3, 2011 • 001: Αλγόριθμος διόρθωσης λ: ±5% normal • 002: Φορτίο μηχανής ( έως 191.7% max διαβάζει το VCDS ) (2o πεδίο ), Ψεκασμός μπέκ διάρκεια σε msec (3ο πεδίο), MAF (μετρητής αέρα) (4ο πεδίο) • 003: Στροφές rpm, % γκάζι, γραμμάρια MAF και μοίρες αβάνς. • 004: Θερμοκρασία νερού (3ο πεδίο), Θερμοκρασία εισερχόμενου αέρα μετά το IC (4ο πεδίο) • 015: Μετρητής misfire για τους πρώτους 3 κυλίνδρους (3 πρώτα πεδία) • 016: Μετρητής misfire για τους επόμενους 3 κυλίνδρους (3 πρώτα πεδία) • 017: Μετρητής misfire για τους επόμενους κυλίνδρους • 020: Knock control, CFs, για τους πρώτους 4 κυλίνδρους • 021: Knock control, CFs για τους επόμενους 4 κυλίνδρους • 026: «Τάση» στους 4 κυλίνδρους, για έλεγχο knocks «θόρυβος» ανά κύλινδρο • 031: Λάμδα, πραγματική τιμή (1ο πεδίο), στόχος (2ο πεδίο) • 032: Fuel trims, idle (1ο πεδίο), partial load (2ο πεδίο) • 034: Θερμοκρασία καταλύτη (2ο πεδίο) • 054: Ποσοστό % ανοίγματος πεταλούδας. • 091: 4η στήλη VVT. • 094: 2η στήλη VVT. • 106: Πίεση αντλίας χαμηλή? • 112: Θερμοκρασία καυσαερίων (συνήθως στην πολλαπλή), Bank 1 (1ο πεδίο), Bank 2 (3o πεδίο) • 115: Πίεση turbo, στόχος (3ο πεδίο), πραγματική τιμή (4ο πεδίο) • 118: Θερμοκρασία εισαγωγής, Ν75, πίεση. • 134: θερμοκρασία λαδιού (1ο πεδίο) • 120: Ροπή κινητήρα. • 227: Πίεση της αντλίας υψηλή, αλλά μπορεί να βρεθεί και στο 140 ή στο 230. να ναι καλα ενας φιλος (dikonou) Σ' ευχαριστούμε ! έχεις κι άλλα στα ελληνικά ? Αν ναι δώσε πράγμα στο λαό !!! Μπράβο ρε συ Τάσο!! +1000 ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vg1912 Posted March 4, 2011 Author Report Share Posted March 4, 2011 Για να μη σε πρήζω με δεκάδες ερωτήσεις, έχεις κάποιο ebay link να το δούμε; Ειναι κινεζικο, απλα το πουλαει Αγγλος: http://www.vag-diagnostics.com Σ' ευχαριστούμε ! έχεις κι άλλα στα ελληνικά ? Αν ναι δώσε πράγμα στο λαό !!! +1000 ! +10000 κι απο εμενα! Ευχαριστουμε πολυ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
targas Posted March 5, 2011 Report Share Posted March 5, 2011 πιστευω φιλε vg1912 τωρα να εμαθες ΠΟΥ πρεπει να κανεις ερωτησεις για να περνεις απαντησεις οσον αφορα τις αποριες σου... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted March 7, 2011 Report Share Posted March 7, 2011 Ναι, κατευθείαν τον ψυχοπαθή Τάσο... χαχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted March 7, 2011 Report Share Posted March 7, 2011 Ναι, κατευθείαν τον ψυχοπαθή Τάσο... χαχαχα χαχααχ πιος μιλησε ειπε ο γαιδαρος τον πετινο κεφαλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted April 27, 2011 Report Share Posted April 27, 2011 Ερώτημα για τα MED17 TSi μας... Για να γίνει reset στα adaptation tables; α. κάνουμε βασική ρύθμιση πεταλούδας? β. κάνουμε clear στα σφάλματα "Στα κούφια"? (χωρίς να έχει σφάλματα εννοώ απλα να πατήσουμε ξανά clear) γ. Αλλο Μόνο αν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ γνωρίζει κάποιος ας μου πει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted April 28, 2011 Report Share Posted April 28, 2011 Ερώτημα για τα MED17 TSi μας... Για να γίνει reset στα adaptation tables; α. κάνουμε βασική ρύθμιση πεταλούδας? β. κάνουμε clear στα σφάλματα "Στα κούφια"? (χωρίς να έχει σφάλματα εννοώ απλα να πατήσουμε ξανά clear) γ. Αλλο Μόνο αν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ γνωρίζει κάποιος ας μου πει. σιμακο ειναι οπως τα λες πας στο engine μπενεις στα faults code πατας ckear faults και εχεις μηδενησει και ξανα κανει παλι adaption απο την αρχη και εισαι ετοιμος ,οχι δεν χρειαζεται ρυθμησμα πεταλουδας να ξες οτι χρειαστεις πες μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted April 28, 2011 Report Share Posted April 28, 2011 Thanks Τασο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 (edited) Τάσο, ο Αγγλος λέει ότι ο τρόπος για να μηδενιστεί ότι adaptation έχει κάνει το αμάξι είναι ο παρακάτω Using VAG COM you can reset the adaptation values by doing a throttle body alignment (TBA). On drive-bywire cars this is done by going into Engine – Basic Settings – Block 060. Edited May 16, 2011 by yositosi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 Τάσο, ο Αγγλος λέει ότι ο τρόπος για να μηδενιστεί ότι adaptation έχει κάνει το αμάξι είναι ο παρακάτω Using VAG COM you can reset the adaptation values by doing a throttle body alignment (TBA). On drive-bywire cars this is done by going into Engine – Basic Settings – Block 060. οχι φιλε απο εκει κανει βασικη ρυθμηση πεταλουδας τωρα εαν μηδενιζει ταυτοχρονα δεν το ξερω εγω ξερω οτι κανεις βασικη ρυθμηση πεταλουδας και οτι μηδενιζει απο to engine - clear faults κα εχει μηδενησει το καναλι 32 σβηνεις στο κενο με λιγα λογια κξαι ας μην εχει σφαλματα αυτα ξερω εγω εδω και πολυ καιρο τωρα κατα ποσο ισχυει αυτο που σου ειπε ο αγγλος δεν ξερω ρε φιλε μπορει με την βασικη ρυθμηση που κανει να μηδενιζει και αυτοματος μπορει το σιγουρο ειναι οτι γινεται η βασικη ρυθμηση της πεταλουδας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 Δεν ΜΟΥ το είπε κανένας. Το γράφει στο εγχειρίδιο του SPS της Revo για περιπτώσεις όπου κάποιος θα το "παρακάνει" σε ρυθμίσεις ώστε να το κάνει reset μιας και τα όποια adaptation το κρατάνε "πνιγμένο" το αμάξι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 Δεν ΜΟΥ το είπε κανένας. Το γράφει στο εγχειρίδιο του SPS της Revo για περιπτώσεις όπου κάποιος θα το "παρακάνει" σε ρυθμίσεις ώστε να το κάνει reset μιας και τα όποια adaptation το κρατάνε "πνιγμένο" το αμάξι αρα παιζει μαλλον αυτο που λεω οτι μαζι με τη ρυθμηση της πεταλουδας γινεται και μηδενισμος για να κανει παλι απο την αρχη ανταπτιον ο εγκεφαλος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 Αυτό το συμπέρασμα έβγαλα και εγώ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted May 17, 2011 Report Share Posted May 17, 2011 Αυτό το συμπέρασμα έβγαλα και εγώ! :twitch: αρα ενταξει μαθαμε κατι ακομα που δεν ξεραμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
souls Posted May 17, 2011 Report Share Posted May 17, 2011 Παιδια πριν απο λιγο ρωτησα και εγω για το reset ρυθμισεων,και οντως εχει δικιο ο Σιμος Ετσι γινεται γενικο adapt, και ο εγκεφαλος ξεκιναει απο την αρχη να προσαρμοζεται στα νεα δεδομενα,αλλα με το αβανταζ οτι πλεον κανει adapt καθαρος,χωρις καταλοιπα απο προηγουμενα adapt!!! :twitch: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted May 17, 2011 Report Share Posted May 17, 2011 Παιδια πριν απο λιγο ρωτησα και εγω για το reset ρυθμισεων,και οντως εχει δικιο ο Σιμος Ετσι γινεται γενικο adapt, και ο εγκεφαλος ξεκιναει απο την αρχη να προσαρμοζεται στα νεα δεδομενα,αλλα με το αβανταζ οτι πλεον κανει adapt καθαρος,χωρις καταλοιπα απο προηγουμενα adapt!!! :twitch: ασε ρε που ρωτησες και εσυ και εχει δικαιο ο σιμος :roadrage: :lol: :lol: :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...