Jump to content
Sdvoudouris

Polo Gti - Σημαντικό Πρόβλημα! Sos!

Recommended Posts

το μπλοκ ειναι ιδιο.καποια περιφερειακα και η τουρμπινα ειναι διαφορετικα..

απο που προερχεται το προβλημα ακριβως κανεις δε ξερει

Link to comment
Share on other sites

Είναι πραγματικά απίστευτα αυτά που διαβάζει κανείς εδώ... Εγώ έχω το Γκολφ 6 160 και από την πρώτη στιγμή είχα προσέξει την πολύ μικρή - έως καθόλου - κατανάλωση λαδιού. Είναι δυνατόν ο ίδιος κινητήρας (περίμενα να διαφέρει μόνο ο εργοστασιακός προγραμματισμός) να καίει σε κάποια μοντέλα λάδι και σε άλλα όχι;; Δεν βγάζει η VW όλα τα κομμάτια του αυτού, ενός κινητήρα από μία γραμμή παραγωγής;; Τη συμφέρει δηλαδή να έχει πολλές;; Τι να πω...

Σε ό,τι αφορά τις αποτυχημένες αντικαταστάσεις κινητήρων, προφανώς πρόκειται για επανατοποθέτηση ελαττωματικών μετά από "σέρβις", δηλαδή πάει ο ένας, του βγάζουν το μοτέρ, του βάζουν κάποιο "επισκευασμένο" κάποιου προηγούμενου και το δικό του θα το πάρει κάποιος άλλος "επισκευασμένο"... Καλά θα δούλευε η ιστορία αν πραγματικά οι κινητήρες επισκευάζονταν!! Δυστυχώς, απ` ό,τι φαίνεται η αντικατάσταση του κινητήρα δεν είναι απαραίτητα λύση!

Προσωπικά, θα επέλεγα σαν λύση την αντικατάσταση των ελατηρίων. Μπορεί να ακούγεται βάρβαρο, αλλά τα μοτέρ φτιάχνονται για να ανοίγονται και να ξανακλείνονται, δεν είναι και επιστήμη! Αυτό που σίγουρα χρειάζεται είναι ένας έμπειρος, καλός μάστορας είτε σε αντιπροσωπία (δύσκολο), ή σε εξουσιοδοτημένο.

+1000 φίλε μου και εγώ TSI 160αρι εχω σε Scirocco είμαι στα 1650χμ και εχει τσιμπήσει ισα ισα λαδάκι.... Παρακολουθω το θεμα με τα Polo GTI/ Ibiza FR/Cupra πριν καν παρω το Scirocco μιας και ημουν αναμεσα σε αυτά ... Θα μπορούσα μιας και πήρα το 160αρι να μην ασχολουμε καν με το θεμα και να μην μου καιγεται καρφι το τι γινεται με αυτα τα 180αρια... Ομως μπαίνω καθημερινα Και διαβαζω και για το Polo GTI αλλα και στο seatclub για τα Ibiza...

Και εμενα τα ιδια ερωτηματα μου γενηθηκαν με εσενα εξ αρχης....πως γινεται ο 160αρης(ακομη και με προγραμμα που φτανουν τα 220+ αλογα) και να μην καιει λαδι και το 180αρι να καιει το λαδι λες και ειναι βενζινη ,......

Κρίμα πραγματικα...Κριμα....

Το μοτερ το 180αρι δεν νομιζω να φοραει αλλη τουρμπινα.... Ιδιο ειναι ίσως με αλλα μπεκ,αλλη χαρτογραφηση ,εισαγωγη και εξατμιση.

Και δεν νομιζω αυτες οι ελαχιστες διαφορες να το κανουν να καιει λαδι αλλα ουτε οτι ειναι πιο ''πιεσμενο'' μιας και πιο πανω αναφερω οτι υπαρχουν CAVD(160hp) Μοτερ που δεν καινε σταλα στα 220+ αλογα που ειναι....

Μαλλον οι διαφορες των δυο κινητηρων ειναι και στα εσωτερικα δηλαδη εμβολα,ελατηρια

Link to comment
Share on other sites

η τουρμπινα ειναι διαφορετικη.εγω το μαθα απ την APR.και νομιζω μπορει να επιβεβεωθει και απο ετκα ισως.

ευχομαι να μην εχετε ποτε προβλημα και σεις

Link to comment
Share on other sites

Για όσους ενδιαφέρονται για συνάντηση με σκοπό να συζητήσουμε τα προβλήματα που έχουν προκύψει με τη κατανάλωση λαδιού στα αυτοκίνητά μας κανονίζεται συνάντηση . Δήλωση συμμετοχών στο e-mail pologtiproblems@gmail.comΕΩΣ15/5/2012

Στη δήλωση συμμετοχής παρακαλείστε να δώσετε ονοματεπώνυμο και κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας . Η συνάντηση θα γίνει στην Αθήνα συγκεκριμένη ώρα και μέρα μετά από προσωπική ειδοποίηση. Στη συνάντηση οι ενδιαφερόμενοι θα προσέλθουν με την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος και την αστυνομική ταυτότητα για ευνόητους λόγους. Είναι μια προσπάθεια που γίνεται μήπως και καταφέρουμε να συναντηθούμε . Παρακαλούνται όσοι έχουν έρθει σε τηλεφωνική επικοινωνία με άλλα παιδιά με το ίδιο πρόβλημα να έρθουν σε επικοινωνία μαζί τους

Link to comment
Share on other sites

Guest Sciphist

Τα τελευταία νέα για την κατανάλωση λαδιού του Polo GTI είναι ότι μπορεί ο κινητήρας να μην φταίει καθόλου!

Έχοντας αλλάξει ήδη κινητήρα μια φορά και εφόσον το πρόβλημα δεν είχε λυθεί, πριν 3 εβδομάδες έκανα το πρώτο service όπου ελέγχθηκε η στάθμη του λαδιού και διαπίστωσα ότι το πρόβλημα παρέμενε. Τότε μου είπαν από την Καρέντα ότι το εργοστάσιο έχει βρει λύση και την δοκιμάζει. Θα είχαν την οριστική απάντηση στα τέλη Ιουνίου.

Πριν από μια βδομάδα με κάλεσαν από την Καρέντα και μου είπαν ότι είχαν την τελική απάντηση του εργοστασίου και η λύση είναι να αλλαχτούν τα σωληνάκια πριν από την πολλαπλή εισαγωγής γιατί τα προηγούμενα είναι ελαττωματικά.

Δεν έχω προλάβει να κάνω αρκετά χιλιόμετρα για να διαπιστώσω αν όντως έχει λυθεί το πρόβλημα. Θα επανέλθω με περισσότερα στοιχεία στα πρώτα 1000 χιλιόμετρα από την αλλαγή.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη δυο σωληνακια κανουν ολη τη ζημια??Οταν λενε ελλατωματικα τι εννοουν??Δηλαδη χανει τοσο λαδι απο 2 σωληνακια(απιθανο να μη το βλεπαμε) η παιζει κατι αλλο?Φιλε μου πιστευω εισαι ο μονος π εχουν παρει τηλεφωνο.Μπορεις να μας διαφωτισεις λιγο περισσοτερο οταν μαθεις τι γινεται μ αυτο?

Link to comment
Share on other sites

Να ξέρετε ότι κάθε turbo αυτοκίνητο έχει κάποια restrictors στα ρακορ που ρυθμίζουν την παροχή λαδιού απο και προς την τουρμπινα!σε πολλά φτιαγμένα που ο μηχανικός δεν έχει βάλει κάτι τέτοιο έχουν τεράστια κατανάλωση λαδιου και μάλιστα πολλοί καταφεύγουν σε αλλαγή πιστονιων-ελλατηριων χωρίς αποτέλεσμα!για ένα Ανταλλακτικο 10€ φτάνουν να πληρώνουν μοτέρ!

Link to comment
Share on other sites

Να ξέρετε ότι κάθε turbo αυτοκίνητο έχει κάποια restrictors στα ρακορ που ρυθμίζουν την παροχή λαδιού απο και προς την τουρμπινα!σε πολλά φτιαγμένα που ο μηχανικός δεν έχει βάλει κάτι τέτοιο έχουν τεράστια κατανάλωση λαδιου και μάλιστα πολλοί καταφεύγουν σε αλλαγή πιστονιων-ελλατηριων χωρίς αποτέλεσμα!για ένα Ανταλλακτικο 10€ φτάνουν να πληρώνουν μοτέρ!

Τα ξένα forum αναφέρουν αλλαγή στο oil separation system.

http://www.goapr.com/news/wp-content/uploads/2010/11/Screen-shot-2010-11-19-at-6.08.05-PM.png

Link to comment
Share on other sites

Τα τελευταία νέα για την κατανάλωση λαδιού του Polo GTI είναι ότι μπορεί ο κινητήρας να μην φταίει καθόλου!

Έχοντας αλλάξει ήδη κινητήρα μια φορά και εφόσον το πρόβλημα δεν είχε λυθεί, πριν 3 εβδομάδες έκανα το πρώτο service όπου ελέγχθηκε η στάθμη του λαδιού και διαπίστωσα ότι το πρόβλημα παρέμενε. Τότε μου είπαν από την Καρέντα ότι το εργοστάσιο έχει βρει λύση και την δοκιμάζει. Θα είχαν την οριστική απάντηση στα τέλη Ιουνίου.

Πριν από μια βδομάδα με κάλεσαν από την Καρέντα και μου είπαν ότι είχαν την τελική απάντηση του εργοστασίου και η λύση είναι να αλλαχτούν τα σωληνάκια πριν από την πολλαπλή εισαγωγής γιατί τα προηγούμενα είναι ελαττωματικά.

Δεν έχω προλάβει να κάνω αρκετά χιλιόμετρα για να διαπιστώσω αν όντως έχει λυθεί το πρόβλημα. Θα επανέλθω με περισσότερα στοιχεία στα πρώτα 1000 χιλιόμετρα από την αλλαγή.

Εμενα μηχανικος της αντιπροσωπειας μου ειπε οτι δεν φταινε τα ελατηρια και τα πιστονια,αλλα ο κορμος της μηχανης και οτι εχουν βρει το προβλημα και περιμενουν καινουριους κινητηρες μεσα ιουνιου με αρχες ιουλιου.
Link to comment
Share on other sites

Εμενα μηχανικος της αντιπροσωπειας μου ειπε οτι δεν φταινε τα ελατηρια και τα πιστονια,αλλα ο κορμος της μηχανης και οτι εχουν βρει το προβλημα και περιμενουν καινουριους κινητηρες μεσα ιουνιου με αρχες ιουλιου.

Και εγω ακουσα απο αντιπροσωπεια οτι θα αλλαζουν λεει τον στροφαλοθαλαμο!!! Τελικα ο καθε μαστορας λεει μια μπαρουφα οπως την αντιλαμβανεται.

Στα forum παντως διαβαζω για την ανακυκλωση του λαδιου οπως εχω γραψει προηγουμενα. Πιστευω οτι σε λιγες ημερες θα παρουμε την απαντηση μας...

Link to comment
Share on other sites

Και εγω ακουσα απο αντιπροσωπεια οτι θα αλλαζουν λεει τον στροφαλοθαλαμο!!! Τελικα ο καθε μαστορας λεει μια μπαρουφα οπως την αντιλαμβανεται.

Στα forum παντως διαβαζω για την ανακυκλωση του λαδιου οπως εχω γραψει προηγουμενα. Πιστευω οτι σε λιγες ημερες θα παρουμε την απαντηση μας...

ευχομαι να εχεις δικιο να τελειωνουμε με αυτην την ταλαιπωρια!
Link to comment
Share on other sites

δηλαδη αμα σας πουν να σας αλλαξουν 2,3,5,10 σωληνακια εσεις θα πειτε ενταξει?και ολη αυτη η λαδιλα εκει μεσα?επισης δε θελω να φανταστω πως θα ειναι αυτα τα αμοιρα τα μπουζι,ο καταλυτης,το ιντερκουλερ κτλ + οτι οσες φωτογραφιες εχω δεν απο μοτερ ανοιγμενα τα οποια ειναι γεματα μαυριλα και λαδιλα με τρομοκρατει και μονο η ιδεα το τι γινεται μες στους κυλινδρους.

Link to comment
Share on other sites

Πρωτη φορα ακουω για διαφορετικες τουρμπινες και αλλα μπεκ ...και νομιζω οτι δεν παιζει τετοιο πραγμα ...ο κομπρεσορατος απο την μερα που βγηκε (Gt) και σε ολες τις εφαρμογες του ηταν ιδιος με πολυ μικρες αλλαγες αλλα δεν νομιζω τουρμπινα και μπεκ ...να ειναι διαφορετικα στον 180...Μπορει καποιος με ΕΤΚΑ να μας πει τι γινεται ?...

Link to comment
Share on other sites

δηλαδη αμα σας πουν να σας αλλαξουν 2,3,5,10 σωληνακια εσεις θα πειτε ενταξει?και ολη αυτη η λαδιλα εκει μεσα?επισης δε θελω να φανταστω πως θα ειναι αυτα τα αμοιρα τα μπουζι,ο καταλυτης,το ιντερκουλερ κτλ + οτι οσες φωτογραφιες εχω δεν απο μοτερ ανοιγμενα τα οποια ειναι γεματα μαυριλα και λαδιλα με τρομοκρατει και μονο η ιδεα το τι γινεται μες στους κυλινδρους.

Έχεις απόλυτο δίκιο. Θεωρώ ότι πρέπει -αυτονόητο!!- να υπάρξει η έγγραφη διαβεβαίωση-εγγύηση της VW ότι ο κινητήρας μετά από τόσο λάδι που έχει κάψει ότι λειτουργεί κανονικά. Επίσης θα πρέπει να υπάρξει έγγραφη ενημέρωση προς τους πελάτες της ότι π.χ. ο καταλύτης έχει εκτιμώμενο χρόνο ζωής τόσο.., κλπ κλπ. ώστε αύριο που θα αρχίσουν να σκάνε οι λ, οι καταλύτες, κλπ να μην τρέχει ο φουκαράς ο Έλληνας να πληρώνει τον Γερμανό για τις πατάτες που έχει κάνει.......

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά εμένα εδώ στην Κύπρο, μετά από 9 μήνες ταλαιπωρίας με το Polo Gti δέχτηκαν να πάρουν το αυτοκίνητο πίσω στην τιμή που το αγόρασα και να πάρω ένα άλλο αυτοκίνητο και να πληρώσω τη διαφορά. Σε περίπτωση που παραγγείλω ξανά το ίδιο αυτοκίνητο Polo Gti θα έχω ξανά τα ίδια προβλήματα? Εννοώ η μηχανή θα είναι και πάλι η ίδια προβληματική? Ή μήπως βγήκαν καινούργιες αναβαθμισμένες? Και αν ναι, υπάρχει κάποιος κωδικός στην μηχανή ώστε να καταλαβαίνει κανέις ότι θα είναι η καινούργια και όχι η παλιά που έχω τώρα και είναι προβληματική?? Σαs παρακαλώ αν γνωρίζετε απαντήστε μου SOS!!!

Link to comment
Share on other sites

Γυρεύοντας πάς εσύ; Πάρε ένα άλλο μοντέλο......Πάρε Golf ή Scirocco....δεν ξέρω κι εγώ τί να πώ, αλλά στα ίδια δεν θα ξαναπήγαινα!!!! Κρίμα πάντως που ταλαιπωρείται τόσος κόσμος.....

Link to comment
Share on other sites

Παιδία τι γνώμη έχετε για το Golf 6 to R - Line και για το Scirocco των 160 ίππων? Θα έχουν και αυτά πρόβλημα με το λάδι πάλι? 'Η γενικά αν ακούσατε για τυχόν προβλήματα σε αυτά τα δυο μοντέλα, επειδή δεν θέλω να πάθω πάλι τα ιδια!!!

Αν ξέρετε στα πιο πάνω μοντέλα μπαίνει η ίδια μηχανή με το polo gti αλλά με άλλο πρόγραμμα?

Ευχαριστώ.

Γυρεύοντας πάς εσύ; Πάρε ένα άλλο μοντέλο......Πάρε Golf ή Scirocco....δεν ξέρω κι εγώ τί να πώ, αλλά στα ίδια δεν θα ξαναπήγαινα!!!! Κρίμα πάντως που ταλαιπωρείται τόσος κόσμος.....

Σε ευχαριστώ φίλε.

Link to comment
Share on other sites

παιδία σας παρακαλώ πείτε μου τη γνώμη σας για το Golf 6 με 160 ίππους, και για το scirocco των 160 ίππων σε σχέση με το Polo Gti για να έχω μια ιδέα για το τί θα κάνω.

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω το golf 1.4 160ps rline και μέχρι στιγμής δεν έχω κάποιο πρόβλημα, έχω κάπου 4400 χιλιόμετρα

Kάθε κυριακή για να πας εκλησσία το βγάζεις?

Link to comment
Share on other sites

Κανενα θεμα με το 160αρι μοτέ που μπαίνει στα Golf R-line και Scirocco . Εδω στο vwclub μπορείς να δεις οτι στην ενοτητα golf Κανενας δεν εχει θεμα με λαδια οπως και στο scirocco club .. Καννεας δεν ασχολειται με καταναλωση λαδιου .

Παντως μπράβο στην Κυπρο που ειναι πολυ μπροστα απο την Ελλαδα και σεβονται τον πελατη . Εδω παω στοιχημα οτι για να πας πισω το αμαξι μονο δικαστικα και ΑΝ!

Παρε ενα Golf R-Line ή ενα Scirocco 160αρι και αν σου αρέσει το DSG του Polo GTI του πετάς +1200 στο golf ή στο scirocco για DSG και εισαι ετοιμος ! 9200 χμ με 160αρι και το λαδι ειναι στην κορυφη και εμενα προγραμμα εισαι και στα 200+ αλογα

Link to comment
Share on other sites

Κανενα θεμα με το 160αρι μοτέ που μπαίνει στα Golf R-line και Scirocco . Εδω στο vwclub μπορείς να δεις οτι στην ενοτητα golf Κανενας δεν εχει θεμα με λαδια οπως και στο scirocco club .. Καννεας δεν ασχολειται με καταναλωση λαδιου .

Παντως μπράβο στην Κυπρο που ειναι πολυ μπροστα απο την Ελλαδα και σεβονται τον πελατη . Εδω παω στοιχημα οτι για να πας πισω το αμαξι μονο δικαστικα και ΑΝ!

Παρε ενα Golf R-Line ή ενα Scirocco 160αρι και αν σου αρέσει το DSG του Polo GTI του πετάς +1200 στο golf ή στο scirocco για DSG και εισαι ετοιμος ! 9200 χμ με 160αρι και το λαδι ειναι στην κορυφη και εμενα προγραμμα εισαι και στα 200+ αλογα

Φίλε σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες,

Μην νομίζεις όμως και εδώ στην Κύπρο δεν αλλάζουν εύκολα αυτοκίνητα. και δεν το έχουν κάνει με όλους τους, τους πελάτες αυτό. Εμένα με κοροίδευαν για 10 μήνες. Τσακώθηκα άπειρες φορές μαζί τους, είχα πιαστεί και στα χέρια εκεί στο garage μαζί τους, κινήθηκα μέσω της προστασίας του καταναλωτή εδώ στην Κύπρο, καθώς και μέσω της Γερμανικής Πρεστβείας εδώ στην Κύπρο, και τους έστειλα και 2 επιστολές με δικηγόρο. Η ταλαιπωρία μου ήταν... τι να σου πω φίλε - πολύ μεγάλη, όπως και πολλού άλλου κόσμου. Ευτυχώς όμως δέχτηκαν τελικά να το πίασουν μέσα και να πιάσω εγώ ένα άλλο μοντέλο από κοντά τους - με δυσκολία βέβαια, γιατί όπως σου είπαν δεν το συνηθίζουν ούτε στην Κϋπρο αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.