poen Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 το δικο μου tsi 122 ΦΠΕ παντως δεν βγαζει ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ τετοια νουμερα... μπραβω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 το δικο μου tsi 122 ΦΠΕ παντως δεν βγαζει ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ τετοια νουμερα... μπραβω! μιλας για βενζινη... η για λαδι;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 βενζινη φυσικα!!! το δικο μου το ριμαδι καιει αβερτα και το πηρα και για οικονομια και καλα. το εχω μετανιωσει 1.000.000 φορες που δεν πηρα το twincharged η το GT τοτε, τεσπα. λαδι οσο εκαψε μεχρι τα 15000 ηταν ελαχιστο. τωρα μπορει ανα 15000 στα σερβις να εχει καψει 200ml μαξ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 βενζινη φυσικα!!! το δικο μου το ριμαδι καιει αβερτα και το πηρα και για οικονομια και καλα. το εχω μετανιωσει 1.000.000 φορες που δεν πηρα το twincharged η το GT τοτε, τεσπα. λαδι οσο εκαψε μεχρι τα 15000 ηταν ελαχιστο. τωρα μπορει ανα 15000 στα σερβις να εχει καψει 200ml μαξ... ε τιποτα δεν ειναι αυτο, ουτε σταγονα δεν καιει δηλαδη. τωρα για την καταναλωση οντως ισχυει δηλαδη; το εχω ακουσει και απο αλλον με σιροκο 122αρι και δεν το πιστευω. οι τιμες που μου ελεγε ειναι στα ιδια επιπεδα η και μεγαλυτερες απο τον διτουρμπο. τι να πω δε μου φαινεται λογικο και παλι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlenXxX Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Εμένα γυρνώντας απο Κομοτηνή με το cruise control στα 158! μεχρι θηβα είχα μέση 7,8. έκανα και μερικα πατήματα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted March 22, 2011 Author Report Share Posted March 22, 2011 Εμένα γυρνώντας απο Κομοτηνή με το cruise control στα 158! μεχρι θηβα είχα μέση 7,8. έκανα και μερικα πατήματα! Ελα ρε Alenxxx γύρισες από την πατρίδα μου να πούμε .... Περιμένω από εσάς τους τυχερούς με cruise control να μου πείτε τα ρεκόρ σας... Από παλιά που μίλαγα με το iorgos μου έλεγε κάτι εντυπωσιακά νούμερα όπως π.χ. τουλάχιστον ένα λίτρο λιγότερο .... Για να δούμε λοιπόν.... τσολια τι να πω, τετοια καταναλωση σε αποσταση τι; 90 χλμ; κοιτα αν ειχα αλλο μοντελο δε θα εγραφα αλλα ουσιαστικα τα ιδια πραγματα ειναι ακριβως τουλαχιστον σε μοτερ, οποτε καποια απο αυτες τις μερες παντως θα προσπαθησω να πλησιασω την καταναλωση σου, με πολυ προσπαθεια σιγουρα αλλα μονο για να μου φυγει κ μενα η απορια. σου ειπα για την ωρα το δικο μου ειναι 6,7. Σπύρο σε προκαλώ τώρα για κόντρα!!!! Μόνο που θα είναι το ανάποδο , θα προσπαθούμε να δούμε ποιος θα βγει τελευταίος! ΧΑΧΑΧΑ!!! Είσαι και γείτονας... πάρε τον Λευτέρη και ελάτε για καμιά μπύρα.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Ελα ρε Alenxxx γύρισες από την πατρίδα μου να πούμε .... Περιμένω από εσάς τους τυχερούς με cruise control να μου πείτε τα ρεκόρ σας... Από παλιά που μίλαγα με το iorgos μου έλεγε κάτι εντυπωσιακά νούμερα όπως π.χ. τουλάχιστον ένα λίτρο λιγότερο .... Για να δούμε λοιπόν.... Σπύρο σε προκαλώ τώρα για κόντρα!!!! Μόνο που θα είναι το ανάποδο , θα προσπαθούμε να δούμε ποιος θα βγει τελευταίος! ΧΑΧΑΧΑ!!! Είσαι και γείτονας... πάρε τον Λευτέρη και ελάτε για καμιά μπύρα.... κοντρα; τι ειναι αυτο; καταρχας δεν κανω εγω τετοια πραγματα, αν και η αληθεια ειναι οτι κατι μετρησεις που εχουν πεσει στα χερια μου σε βγαζουν κατι δεκατα καλυτερο.... μμμμμμ σιγα.... :laugh: τωρα για καταναλωση στο ειπα οτι θα προσπαθησω να πλησιασω το ρεκορ σου και θα μιλησω με στοιχεια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iorgos Posted March 22, 2011 Report Share Posted March 22, 2011 Περιμένω από εσάς τους τυχερούς με cruise control να μου πείτε τα ρεκόρ σας... Από παλιά που μίλαγα με το iorgos μου έλεγε κάτι εντυπωσιακά νούμερα όπως π.χ. τουλάχιστον ένα λίτρο λιγότερο .... Για να δούμε λοιπόν.... Και σκέψου οτι ειμασταν 2 ατομα ... Να επισημανω ομως, οτι η καταναλωση (η στιγμιαια) επιρρεαζεται αμεσως εστω και με μια μικρη κλιση του δρομου. Εγω πηρα 6-7 μετρησεις για να σιγουρευτω και παντα στην Εγνατια. (Αστιευόμενος μπορω να πω οτι μ'αυτο το τεστακι, συνειδητοποιησα οτι δυσκολα βρισκεις στην Ελλαδα δρομο χωρις ανηφορα η κατηφορα ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted March 23, 2011 Report Share Posted March 23, 2011 Ο τσι θα σας εκπληξει οταν. Με σταθερες ταχυτητες 120-140 κανετε διαδρομες. Εγω εχω κανει κατι 650 χιλ συνεχωμενα με 1.4 160 golf και ειχε καψει 41 λιτρα καυσιμο και εβγαζε αλλα 140 χιλ χαλαρα... Εχω ταξιδεψει 10+ φορες σερρες αθηνα με 120. Σταθερα με μεση ταξιδιου 6,5 οποτε το πολακι οταν στρωσει θα ειναι ενας οικονομικος διαολος θα κανει διαδρομες με 120 χιλ ταχυτητα με 6 καταναλωση .. Και ποιο λιγο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
STRATOSX Posted March 28, 2011 Report Share Posted March 28, 2011 Παιδιά απίστευτο!!! Μόλις γύρισα από Αθήνα , Ηγουμενίτσα και ενώ μέχρι την Κόρινθο δεν έπεσα κάτω από 140 χιλ./ώρα, είπα να δω τι θα παίξει αν το πάω εντελώς χαλαρά. Οπότε μέχρι Ηγουμενίτσα δεν ανέβηκα πάνω από 120 χιλ/ώρα (εκτός από λίγες προσπεράσεις φορτηγών). Κατά κύριο λόγο, πήγαινα με 100 χιλ./ώρα. Με το που φτάνω Ηγουμενίτσα και έχοντας ήδη κάνει 437 χιλιόμετρα, παρατηρώ ότι ο δείκτης της βενζίνης είναι ασυνήθιστα ψηλά όπως βλέπεται στην παρακάτω φώτο: Φώτο1 Και στην συνέχεια γυρνάω να δω την αυτονομία και μου γράφει αυτό: Φώτο2 Έχοντας είδη κάνει πάνω από 10000 χιλιόμετρα με το Πολάκι παρατηρώ με έκπληξη ότι μπορεί να είναι τελικά πολύ οικονομικό στην κατανάλωση... Βλέποντας στο καντράν την μέση να έχει κολλήσει στο μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού, στο 6.3lt/100 km ,δεν φαντάζουν πλέον καθόλου δύσκολες οι εργοστασιακές ενδείξεις... (5,9 μέση). Οπότε με 437 χιλιόμετρα + 240 επιπλέον φτάνουμε πλέον στο πολύ αισιόδοξο νούμερο των 677 km αυτονομία το οποίο είναι προσωπικό ρεκόρ και πιστεύω ότι άνετα το καταρρίπτω , εφόσον στην αρχή του ταξιδιού ξεκίνησα αρκετά δυνατά.... Ανοίγω λοιπόν το συγκεκριμένο topic για να γράφουμε προσωπικά ρεκόρ αυτονομίας και να παρακολουθούμε γενικά το θέμα μέχρι να στρωθεί εντελώς ο κινητήρας.... Ελπίζω σε ανταπόκρισή σας για να έχουμε σαφή στοιχεία απ' όλους ... Ευχαριστώ εκ των προτέρων. P.S. Τα παραπάνω χιλιόμετρα έγιναν όλα σε επαρχιακό δρόμο με ποικιλία οδοστρώματος (Εγνατία, Καρμανιόλα (Κορύνθου - Πατρών), 2*Καρμανιόλα (Αντίριο - Ηγουμενίτσα),...,ανηφόρες, κατηφόρες, ...... ) Γιωργο νομιζω οτι εκανα νεο ρεκορ...Αθηνα Γιαννενα απο Λαμια - με ταχυτητα 110 - 140 7 λιτρα... αλλα στην επιστροφη απο Ριο με ταχυτητα 90-130 (με πιο συχνη ταχυτητα 120-130) 6,1 λιτρα παρακαλω...να σημειωσω οτι κ στις 2 περιπτωσεις χρησιμοποιουσα το Cruise Control... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted March 28, 2011 Author Report Share Posted March 28, 2011 Γιωργο νομιζω οτι εκανα νεο ρεκορ...Αθηνα Γιαννενα απο Λαμια - με ταχυτητα 110 - 140 7 λιτρα... αλλα στην επιστροφη απο Ριο με ταχυτητα 90-130 (με πιο συχνη ταχυτητα 120-130) 6,1 λιτρα παρακαλω...να σημειωσω οτι κ στις 2 περιπτωσεις χρησιμοποιουσα το Cruise Control... Ωραίος!!!! Μήπως μέτρησες συνολικά πόσα χιλιόμετρα σου έβγαλε αυτονομία με ένα γέμισμα??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted March 29, 2011 Report Share Posted March 29, 2011 εγω παιδια το καλυτερο που εχω κανει (παντα σε επαρχιακους δρομους, δεν εχω κανει ταξιδι ακομα) στα 2500 χλμ ειναι 570χλμ με ενα ντεποζιτο!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikolas_gti Posted April 1, 2011 Report Share Posted April 1, 2011 Ιωαννινα - Λευκαδα 1 ωρα και 50 λεπτα και 5,7 μεση καταναλωση!!! (στο D και με νορμαλ οδηγηση.. ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted April 4, 2011 Report Share Posted April 4, 2011 Ρε παιδιά στο D δεν καίει πιο πολύ? Σε εμένα καίει τουλάχιστον μια μονάδα πάνω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted April 4, 2011 Report Share Posted April 4, 2011 oxi sto s και καιει περισσοτερο λογω οτι καργαρει τις ταχυτητες και εισαι περισσοτερη ωρα με μικροτερη σχεση απο οτι στο d Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted April 5, 2011 Report Share Posted April 5, 2011 oxi sto s και καιει περισσοτερο λογω οτι καργαρει τις ταχυτητες και εισαι περισσοτερη ωρα με μικροτερη σχεση απο οτι στο d Εμένα πάντως στο μηχανικό καίει 1 μονάδα κάτω απ´οτι στο d.. Σαφώς και στο s η κατανάλωση εκτοξεύεται ανάλογα πάντα που οδηγείς... Αν κανείς ανάβαση είναι προτιμότερο να την κάνεις με το s θα κάψεισ λιγότερο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted April 5, 2011 Author Report Share Posted April 5, 2011 Ρε παιδιά στο D δεν καίει πιο πολύ? Σε εμένα καίει τουλάχιστον μια μονάδα πάνω... Σε συγκεκριμένες συνθήκες το manual μπορεί να καίει λιγότερο... π.χ. αν είσαι σε ελαφρά ανηφορικό δρόμο, το D θα σου κατεβάσει ταχύτητα (6η) , ενώ με το manual επιλέγεις να κρατήσεις την 7η , παρόλο που αυτό μπορεί να σημαίνει ότι ζορίζεται ο κινητήρας.... (με την λογική πάντα ότι όσο λιγότερες οι στροφές , τόσο μικρότερη η κατανάλωση) Σε κάθε περίπτωση για να βγάλουμε συμπεράσματα , θα πρέπει το ταξίδι να είναι σχετικά μεγάλο, (πάνω από 300 χιλ.) και να έχει εναλλαγή ποιότητας δρόμου ( ανηφόρες , κατηφόρες , εγνατία, καρμανιόλες κ.τ.λ). Φυσικά πρέπει να παρακολουθήσουμε αν το στρώσιμο του κινητήρα βελτιώνει καθοριστικά την κατανάλωση ή όχι. Πάντως Ηγουμενίτσα - Ιωάννινα και πίσω που έκανα εχθές και ήμουν το πολύ με 110 - 120 , έδειξε 5,7 μέση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted April 5, 2011 Report Share Posted April 5, 2011 Σε συγκεκριμένες συνθήκες το manual μπορεί να καίει λιγότερο... π.χ. αν είσαι σε ελαφρά ανηφορικό δρόμο, το D θα σου κατεβάσει ταχύτητα (6η) , ενώ με το manual επιλέγεις να κρατήσεις την 7η , παρόλο που αυτό μπορεί να σημαίνει ότι ζορίζεται ο κινητήρας.... (με την λογική πάντα ότι όσο λιγότερες οι στροφές , τόσο μικρότερη η κατανάλωση) Σε κάθε περίπτωση για να βγάλουμε συμπεράσματα , θα πρέπει το ταξίδι να είναι σχετικά μεγάλο, (πάνω από 300 χιλ.) και να έχει εναλλαγή ποιότητας δρόμου ( ανηφόρες , κατηφόρες , εγνατία, καρμανιόλες κ.τ.λ). Φυσικά πρέπει να παρακολουθήσουμε αν το στρώσιμο του κινητήρα βελτιώνει καθοριστικά την κατανάλωση ή όχι. Πάντως Ηγουμενίτσα - Ιωάννινα και πίσω που έκανα εχθές και ήμουν το πολύ με 110 - 120 , έδειξε 5,7 μέση. η λογικη μπορει να ειναι οσο λιγοτερες οι στροφες τοσο μικροτερη η καταναλωση αλλα οταν μιλαμε για πολυ χαμηλες στροφες αρκετα κοντα στις 1000 το μοτερ θα ζοριστει οποτε εκει και αυξανεται η καταναλωση. και με βαση αυτο εχω παρατηρησει οτι μπορει να ισχυει κατα περιπτωση αυτο που λεει και ο φιλος kospastsi για το μανουαλ, δηλαδη αν πηγαινεις χαλαρα το αυτοματο θα σου βαλει 6η η 7η παραδειγμα τη στιγμη που μπορουσε ανετα να κρατουσε 5η, να ζοριζοταν λιγοτερο και η καταναλωση να ηταν χαμηλοτερη. το ιδιο και στις ανηφορες, κατι το οποιο κανει το D φυσικα πρωτον για να εχεις δυναμη να ανεβεις αλλα και να μπορουσε να κρατησει την 7η θα εκαιγε περισσοτερο. γενικα στο μανουαλ εγω δεν μπορω να ριξω την καταναλωση κατω απο του D. ασε που αλλαζω απο D σε μανουαλ και αντιθετα συνεχεια και μπερδευομαι και βλεπεις ειτε να ξεκιναω και να μενει η πρωτη μεχρι ψηλα και να λεω γιατι δεν αλλαξε ακομα... η να ξεκιναω απο φαναρι με το D μεσα και νομιζοντας πως εχω μανουαλ βυθιζω το γκαζι και παραλληλα κουμπωνω...... το Ν... νομιζοντας που παταω το + να ανεβασει... τσολια προς γιαννενα ειδικα απο ηγουμενιτσα επειδη εχει κ κατι ανηφορες κτλ δεν μου πεφτει κατω απο 9.. με λιγο μεγαλυτερες ταχυτητες ομως. 5,7 απλα δεν μπορω να πετυχω παντως οσο και να το προσπαθησω. εκανα μια προσπαθεια πριν κατι μερες απο βραδυ μια αποσταση 50-60χλμ με 6,1, το λιγοτερο που εχει δειξει μεχρι τωρα. πολυ καλη τιμη αλλα το γκαζι με ευλαβεια, μονο χαδακια.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted April 5, 2011 Report Share Posted April 5, 2011 (edited) το διλιτρο ουτε και απο γκρεμο να το ριξεις δεν τα πετυχαινει....αυτα τα 5 και κατι νουμερακια Edited April 5, 2011 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted April 5, 2011 Report Share Posted April 5, 2011 το διλιτρο ουτε και απο γκρεμο να το ριξεις δεν τα πετυχαινει....αυτα τα 5 και κατι νουμερακια Γιαυτο ξεφορτωθηκαμε τα 2λιτρα για την βενζινη . το σημα ΚΛΕΨΙΑ και τα αλλα παγια εξοδα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted April 5, 2011 Report Share Posted April 5, 2011 η λογικη μπορει να ειναι οσο λιγοτερες οι στροφες τοσο μικροτερη η καταναλωση αλλα οταν μιλαμε για πολυ χαμηλες στροφες αρκετα κοντα στις 1000 το μοτερ θα ζοριστει οποτε εκει και αυξανεται η καταναλωση. και με βαση αυτο εχω παρατηρησει οτι μπορει να ισχυει κατα περιπτωση αυτο που λεει και ο φιλος kospastsi για το μανουαλ, δηλαδη αν πηγαινεις χαλαρα το αυτοματο θα σου βαλει 6η η 7η παραδειγμα τη στιγμη που μπορουσε ανετα να κρατουσε 5η, να ζοριζοταν λιγοτερο και η καταναλωση να ηταν χαμηλοτερη. το ιδιο και στις ανηφορες, κατι το οποιο κανει το D φυσικα πρωτον για να εχεις δυναμη να ανεβεις αλλα και να μπορουσε να κρατησει την 7η θα εκαιγε περισσοτερο. γενικα στο μανουαλ εγω δεν μπορω να ριξω την καταναλωση κατω απο του D. ασε που αλλαζω απο D σε μανουαλ και αντιθετα συνεχεια και μπερδευομαι και βλεπεις ειτε να ξεκιναω και να μενει η πρωτη μεχρι ψηλα και να λεω γιατι δεν αλλαξε ακομα... η να ξεκιναω απο φαναρι με το D μεσα και νομιζοντας πως εχω μανουαλ βυθιζω το γκαζι και παραλληλα κουμπωνω...... το Ν... νομιζοντας που παταω το + να ανεβασει... τσολια προς γιαννενα ειδικα απο ηγουμενιτσα επειδη εχει κ κατι ανηφορες κτλ δεν μου πεφτει κατω απο 9.. με λιγο μεγαλυτερες ταχυτητες ομως. 5,7 απλα δεν μπορω να πετυχω παντως οσο και να το προσπαθησω. εκανα μια προσπαθεια πριν κατι μερες απο βραδυ μια αποσταση 50-60χλμ με 6,1, το λιγοτερο που εχει δειξει μεχρι τωρα. πολυ καλη τιμη αλλα το γκαζι με ευλαβεια, μονο χαδακια.. Εγώ κάνω στάνταρ διαδρομή 110χιλιομέτρον καθημερινά, με Εθνική οδό, ανηφόρες σε βουνό, κατηφόρες σε βουνό και αρκετά φανάρια. Με το D τσεκαρισμένα η κατανάλωση είναι περίπου στο 9,5 με 10,5 και με Manual 8,5 με 9,5 σαφώς με ήρεμη οδήγιση. Όσο και να έχω προσπαθήσει κάτω από 8 ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΤΕ. Φίλε Σπύρο και εγώ την πατάω συνέχεια με την εναλαγή manual - D αλλά το χειρότερο είναι όταν σταματάω σε φανάρι και βάζω Ν...''το ξεχνάω'' και γκαζώνω μάταια....Πόσες φορές έχω γλυτώσει από τύχη μην με αγκαλιάσει ο πίσω μου που. Πλεον την Ν την έχω ξεχάσει..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spiros23 Posted April 6, 2011 Report Share Posted April 6, 2011 Εγώ κάνω στάνταρ διαδρομή 110χιλιομέτρον καθημερινά, με Εθνική οδό, ανηφόρες σε βουνό, κατηφόρες σε βουνό και αρκετά φανάρια. Με το D τσεκαρισμένα η κατανάλωση είναι περίπου στο 9,5 με 10,5 και με Manual 8,5 με 9,5 σαφώς με ήρεμη οδήγιση. Όσο και να έχω προσπαθήσει κάτω από 8 ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΤΕ. Φίλε Σπύρο και εγώ την πατάω συνέχεια με την εναλαγή manual - D αλλά το χειρότερο είναι όταν σταματάω σε φανάρι και βάζω Ν...''το ξεχνάω'' και γκαζώνω μάταια....Πόσες φορές έχω γλυτώσει από τύχη μην με αγκαλιάσει ο πίσω μου που. Πλεον την Ν την έχω ξεχάσει..... περιεργο μου φαινεται, εγω κατω απο 8 βλεπω πολυ ευκολα αν το θελω, παντα με ελαφρυ ποδι.. στο 7 κομμα κατι πεφτει ανετα και οπως ειπα το εριξα πριν λιγο καιρο και στο 6,1, σε μια σοβαρη σχετικα αποσταση σχετικα, τιμη που ουτε καν με το ατμοσφαιρικο 14αρι πολο που ειχα δε την πετυχαινα οσο και να προσπαθουσα. για το Ν οχι εγω δεν την εχω πατησει ετσι γιατι απλα δε χρειαζεται να κουμπωνεις το Ν οποτε απλα παταω φρενο.. αλλα την παταω χειροτερα ξεκινωντας δυνατα με D μεσα και παταω και καλα + απο τον λεβιε και μπαινει το Ν... ειναι που δε χρησιμοποιω και τα αυτακια που μου τη σπανε λιγο για αυτο οποτε θα αλλαζε τουλαχιστον.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted April 6, 2011 Report Share Posted April 6, 2011 (edited) Εγώ κάνω στάνταρ διαδρομή 110χιλιομέτρον καθημερινά, με Εθνική οδό, ανηφόρες σε βουνό, κατηφόρες σε βουνό και αρκετά φανάρια. Με το D τσεκαρισμένα η κατανάλωση είναι περίπου στο 9,5 με 10,5 και με Manual 8,5 με 9,5 σαφώς με ήρεμη οδήγιση. Όσο και να έχω προσπαθήσει κάτω από 8 ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΤΕ. Φίλε Σπύρο και εγώ την πατάω συνέχεια με την εναλαγή manual - D αλλά το χειρότερο είναι όταν σταματάω σε φανάρι και βάζω Ν...''το ξεχνάω'' και γκαζώνω μάταια....Πόσες φορές έχω γλυτώσει από τύχη μην με αγκαλιάσει ο πίσω μου που. Πλεον την Ν την έχω ξεχάσει..... Υπερβολικα νουμερα. Τετοια βλεπω μονο μεσα στην πολη με παρα πολυ κινηση για ωρα. Ευκολα βλεπω μεσα στην πολη με μικτη σβελτη απλα οδηγηση 7 - 8 μεσο ορο. Βραδινες ωρες 6 - 7 λιτρα τα 100. Πανω απο 9 μονο σε πολυωρο σκισιμο η σε τρελη κινηση και ολα αυτα ενω ειναι αστρωτο το μοτερ και σιγουρα μετα τα 8 -10 χιλ. χλμ θα καιει 1 λιτρο λιγοτερο περιπου απ'οτι λενε και ατομα που εχουν κανει αυτα τα χλμ . Edited April 6, 2011 by GiorgioPap - GTI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted April 6, 2011 Author Report Share Posted April 6, 2011 Υπερβολικα νουμερα. Τετοια βλεπω μονο μεσα στην πολη με παρα πολυ κινηση για ωρα. Ευκολα βλεπω μεσα στην πολη με μικτη σβελτη απλα οδηγηση 7 - 8 μεσο ορο. Βραδινες ωρες 6 - 7 λιτρα τα 100. Πανω απο 9 μονο σε πολυωρο σκισιμο η σε τρελη κινηση και ολα αυτα ενω ειναι αστρωτο το μοτερ και σιγουρα μετα τα 8 -10 χιλ. χλμ θα καιει 1 λιτρο λιγοτερο περιπου απ'οτι λενε και ατομα που εχουν κανει αυτα τα χλμ . +1000. Το επιβεβαιώνω και εγώ! Αυτή την στιγμή έχω πάνω από 12.000 χιλιόμετρα και είναι πράγματι 1 λιγότερο... Μετά από πόσα χιλιόμετρα μπορούμε να πούμε ότι θα έχει στρωθεί πλήρως ο κινητήρας? Κοντά στα 30.000 λογικά?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
emerald Posted April 6, 2011 Report Share Posted April 6, 2011 Εγώ κάνω στάνταρ διαδρομή 110χιλιομέτρον καθημερινά, με Εθνική οδό, ανηφόρες σε βουνό, κατηφόρες σε βουνό και αρκετά φανάρια. Με το D τσεκαρισμένα η κατανάλωση είναι περίπου στο 9,5 με 10,5 και με Manual 8,5 με 9,5 σαφώς με ήρεμη οδήγιση. Όσο και να έχω προσπαθήσει κάτω από 8 ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΤΕ. Φίλε Σπύρο και εγώ την πατάω συνέχεια με την εναλαγή manual - D αλλά το χειρότερο είναι όταν σταματάω σε φανάρι και βάζω Ν...''το ξεχνάω'' και γκαζώνω μάταια....Πόσες φορές έχω γλυτώσει από τύχη μην με αγκαλιάσει ο πίσω μου που. Πλεον την Ν την έχω ξεχάσει..... και εγώ τα ίδια, πολύ σπάνια έχει τύχει να δω χαμηλότερη κατανάλωση, ο βενζινάς παραμένει ο καλύτερος φίλος μου Όταν αδειάσει το ντεπόζιτο, για πόσα χλμ σας δείχνει ότι έχει αυτονομία? και πόσα λίτρα έχει πραγματικά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...